2024 May 23 - پنج شنبه 03 خرداد 1403
توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت
کد مطلب: ٤٧٠٠ تاریخ انتشار: ٢٧ ارديبهشت ١٣٨٧ تعداد بازدید: 180025
اخبار » عمومي
توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت

پايگاه اطلاع رساني "سني نيوز" كه گويا به اهل سنت ايران اختصاص دارد، طي گزارشي كه امروز (26 ارديبهشت) منتشر كرد، به طور مستقيم زيارت حرم مطهر ائمه(ع) را زير سوال برده و به شيعيان اهل بيت(ع) توهين كرده است.

در گزارش توهين آميز اين پايگاه اطلاع رساني آمده: امروز بسياري از قبرپرستان براي كساني كه نسبت به آنان گويا احترام قائل هستند، اوقات مشخص و «مناسبت هايي اختراع!» كرده اند كه در كنار قبرها يا مزارهاي آنان جمع مي شوند، و اعتكاف مي نشينند و عبادت مي كنند!!. كردار زشت اين بيچاره ها را همه مي دانند و مي بينند اينها واقعاً بدبخت و بيچاره هستند كه پرستش خداوندي كه آنها را آفريده و روزي ميدهد و مي ميراند و زنده ميكند، رها كرده و بندگاني را مي پرستند كه زير خاك دفن شده و قدرت و توانايي ندارند كه حتي منفعتي براي خود جلب كنند يا ضرري از خود دفع نمايند.

نام اين گزارش توهين آميز: "حل مشكل اختلاف بين علماء (وحدت عقيده)" است.

گفتني است متأسفانه اين پايگاه اطلاع رساني فعاليت خود را به طور رسمي در همان روزي آغاز كرد كه پايگاه خبري - تحليلي "شيعه نيوز" فيلتر شد.

منبع: شيعه آنلاين


Share
681 | اميد شيعه در حد مرگ... | | ١٩:٥٨ - ٠١ دي ١٣٩١ |
شيعه با کسي دعوا ندارد بلکه مي خواهد با دليل و مدرکي که هم شما قبول دارين و هم ما(جدال احسن) حقانيت خود را به همه ثابت کند شما هم اين کار رو بکنين شما ها با ما دعوا دارين و هر روز تعدادي از برادران شيعه ي ما را در گوشه کنار دنيا مي کشيدچرا... چون نمي توانيد با مدرک حقانيت خود را ثابت کنيد.لعن الله عدوک يا حضرت امير المومنين علي(ع)؛وس سلام...
682 | اميد شيعه در حد مرگ... | | ٢٢:٠٣ - ٠٢ دي ١٣٩١ |
جناب 123 شما خوابو در نظر نگير و شما مي گين كه با مطالعه و دليل راه راه را پيدا كنيم مگر جناب محمد كاظمي اين كار رو نكردن همان طور كه مي بيني محمد تمام حرفايش را راه با مداركي كه شما قبول دارين(از كتاب هاي خودتان)گفته است.اما در مورد خواب خب شايد حضرت ام الئمه(س) خودشان را در خواب معرفي كردند.
683 | غضنفري | | ٠١:٥٩ - ٠٣ دي ١٣٩١ |
جناب123:چکار کنم که نميتونم اظهار ادب به شما نکنم؟!!!
آخه نحوه نگارش شما براي من خيلي آشناست مثل اينکه من خودم با يک نام ديگه مطلب بنويسم خيلي راحت خودمو ميشناسم
684 | منتظر | | ٢٤:٥١ - ٠٣ دي ١٣٩١ |
بر سيلي زن لعنت
سلام عليکم
جناب آقاي 679 چه کسي به خلفاي شما توهين کرده؟. مگر من حرفي ازخودم زدم. تمامي رواياتي که براي کفر ابوبکر و عمر آورده شده ازکتاب هاي معتبر خودتان بوده و دوست ما فقط راوي بوده حال بگوييد آيا شمادر کتاب هاي خودتان به خلفا توهين مي کنيد.
ثانيا چه کسي گفته که افرادي مثل ابوبکر و عمر راشدين و خلفاي بعد از پيامبر هستند.اگر ميتوانيد يک حديث از کتب مورد قبول شيعه در اين باره بياوريد حال اينکه درکتب شما صدها حديث وجود دارد که علي(ارواح العالمين له الفداء) خليفه پيامبر است.
علماي اهل سنت يکي از معيارهاي خلافت را اصل و نسب مي دانند حال نميدانم چه طور فردي حرام زاده را خليفه ميدانند.
سوال ذيگر من از شما اينکه چه اشکالي دارد که فردي از اهل بيت شفا بگيرد.مگر حضرت عيسي مريضان را شفا نمي داد حال او کجا و حضرت زهرا کجا؟
سوال ديگر اينکه بسياري از بزرگان با اينکه بيش از100 سال با پيامبر فاصله داشتند اما در کتاب هايشان ادعاي ديدن پيامبر را ميکنند. حال با توجه به حرف شما مگر آنها پيامبر را از قبل مي شناختند؟ پس ديدن حضرت زهرا چه اشکالي دارد؟
اين برادر ما (سيدنا علي) از اهل بيت شفا گرفته و شيعه شده حال به نظر شما آيا اين اشکالي دارد؟امثال ايشان فراوان يافت ميشوند.
از برادران اهل سنت خواهشمندم که علمي بحث کرده و همه چيز را انکار نکنند و چندمطلب علمي روي سايت بگذارند تا ما با مذهب آنها آشنا شويم.
685 | مهدي | | ١٢:٤٥ - ٠٤ دي ١٣٩١ |
واقعا چرا اين برادران سني عقل خود را به کار نميگيرند.چند وقت پيش يکيشون به يکي از شبکه هاي شيعيان زنگ زد و واسه طرفداري از عمر حديث جالبي نقل کرد که خلاصش اين بود :روز قيامت عمر با همسران حوريه خود در کاخ بهشتي خود است که حضرت محمد{صل اله اليه و علي اهل بيته طيبين و طاهرين و عجل فرجهم}درب قصر عمر را ميزند عمر ميگويد چه کسيست حضرت گويد من هستم عمر گويد نه در را باز نميکنم من با همسرانم هستم و انها حجاب ندارند.واقعا که با اين حديث جاي هيچ شکي در مقام عمر نميباشد.در ضمن من فکر ميکنم تيکه اي از حديث را موريانه خورده باشد و ان مقام يار گرمابه او ابوبکر است.اما من ميتوانم حدس بزنم که بقيش چي بوده بعد از حضرت ختمي مرتبت {ص ابوبکر ميايدو عمر در به رويش ميگشاد .لعن اله قاتلينک يا سيد نسا العالمين {س}
686 | سيدناعلي بن ابيطالب | | ١٧:٥٣ - ٠٤ دي ١٣٩١ |
بسم رب القادر المتعال السلام علي المهدي الذي يملا الارض بالقسط باسلام بنده چند سوال از برادران اهل سنت دارم.جان عمر جواب دهيد.منتظر جواب هاي محکمتان هستم. 1)دليل غضب حضرت فاطمه (س) به ابوبكر وعمر همانگونه كه در صحاح سته آمده به چه دليلي بوده زيرا در كتب شما از رسول اكرم (ص) نقل شده كه رضايت و غضب حضرت زهرا(س)مساوي با رضايت و غضب حضرت رسول(ص)و همچنين خداوند متعال ميباشد؟ 2)چرا حضرت فاطمه (س)وصيت كرد كه شب غسل داده و شبانه دفن شوندو خلفا براي نماز بر آن حضرت نيايند؟ 3)شما عايشه را ام المومنين ميدانيد و بر حق واز طرف ديگر در تمام كتب صحاحتان اين حديث را داريد كه رسول الله (ص) فرموده كه علي مع الحق الحق مع علي (هر كجا كه علي (ع)باشد حق هم با اوست و هر كجا كه حق باشد علي (ع) با اوست) خوب در جنگ جمل كه عايشه ويكسري از صحابه در يكسو واميرالمومنين علي(ع) در سوي ديگر بوده اند حق با كدام سو بوده اگر علي بر حق بوده (به فرموده حضرت رسول) پس عايشه باطل است و اگر بلعكس پس تكليف فرموده حضرت رسول چه ميشود؟ 4)شما چهار امام داريد كه به روايات صحيح خودتان همه در يك محدوده زماني زندگي مي كرده اند حال چطور مي شود در يك زمان چهار امام وجود داشته باشد وكدام يك برتر است و از کدام يک بايد تقليد کرد؟ 5)شما چهار مذهب (حنفي ؛حنبلي؛مالكي و شافعي ) ادعا مي كنيد كه پيرو يك پيامبر يعني حضرت محمد(ص ) هستيد ولي در هنگام نماز يكسري دست را زير ناف؛يكسري روي ناف ؛يكسري بالاي ناف و يكسري هم كنار پا قرار ميدهيد حال چطور ممكن است كه يك رسول باشد ولي با چهار نوع ايستادن در نماز ؛حق با كدام است وكدام شيوه حضرت رسول بوده وبه چه دليل؟ 6)آيا شما به ظهور امام آخرالزمان اعتقاد داريد يا نه؟اگر اعتقاد داريد اين امام را چه كسي انتخاب ميكند ؟اگر به عقيده شما انتخاب امام با راي مردم است همانگونه كه بعد از رحلت حضرت رسول چنين كرديد پس چرا تا به حال انتخاب نكرده ايد تا بيايد و حقيقت را روشن كند وچه مردمي در چه زماني حق اين كار را دارند وبه چه دليل!!؟اگرانتخاب امام آخرالزمان با خداوند است پس چگونه بعد از حضرت رسول چنين نكرده است و تكليف به اصطلاح امامان گذشته تان چه ميشود ؟ 7) چرا هنگامي که پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم در بستر بيماري فرمودند : « دوات و قلم بياوريد تا چيزي برايتان بنويسم که هرگز گمراه نشويد » عمر گفت :« درد بر او غلبه کرده و کتاب خدا ما را بس است »؛ ولي هنگامي که ابوبکر خواست وصيت بنويسد نگفت درد بر او غلبه کرده کتاب خدا ما را بس است ؟ عمر گفت : ان النبي صلي الله عليه و آله و سلم غلبه الوجع و عندنا کتاب الله حسبنا ، صحيح البخاري ،کتاب العلم باب کتابه العلم ، ج 120/1 8)اگر هدف و نظر پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم در مساله خلافت ، تعيين ابوبکر يا عمر بود چرا آنان را در نزديكي رحلتش که قبلا پيش بيني نزديک شدن رحلتش را نيز فرموده بود ، آنان را اعزام به جبهه تحت فرماندهي اسامه نمود و تاکيد فراوان هم بر حرکت آن لشکر مي فرمود ؟ 9) اگر نحوه بيعت گيري و انتخاب خليفه در سقيفه صحيح بود، چرا عمر آن را « فلته » ( يعني کار ناگهاني و بدون تدبير و فکر ) ناميد ؟ 10)بسياري از شما شيعيان را بدليل اطاعت از ائمه 12گانه مشرک ميدانيد ولي تبعيت بي چون و چرا از ائمه اربعه خود را واجب ميدانيد در حالي که حتي اينان حضرت رسول را نديده اند و حتي يک نيم خط هم در مورد اين 4 تن در هيچ کجاي قرآن و يا حديثي نيامده در حالي که ائمه ما همه از نسل خود حضرت رسول بوده و در قرآن و احاديث فراواني اطاعت از آنان واجب گرديده؛ حال بگوئيد که کدام مستحق پيروي هستند ائمه دوازده گانه ما با اين همه احاديث و آيات يا ائمه اربعه شما ؟ و............
687 | غضنفري | | ٢٤:٤٥ - ٠٤ دي ١٣٩١ |
سلام بر محبين اهلبيت عليهم السلام برادر عزيز جناب آقا مهدي بزرگوار: به شتر گفتن چرا گردنت کجه؟گفت کجام راسته؟! حالا شما ميفرمائيد که براي عمر اين حديث را جعل کردن بله برادر عمر توي بهشتي هست که همه اهل اون بهشت پير هستند و عمر و ابوبکر هم سيدالکحول آنجا عمر ساکن بهشتي است که پيامبري ديوانه و ترسو در آنجاست! وجالبتر اينکه عمر ساکن بهشتي است که در آنجا مثل اين دنيا حجاب و نماز و ... واجب است آخه اينها از انجائيکه بغض مولا را دارند و سعي ميکنن براي غاصبين حقش فضيلت درست کنند لذا خدا ميزنه توي گردنشون و يک حديث سرتا پا سوژه درست ميکنن تا لااقل موجب خنده بشود
688 | اميد شيعه در حد مرگ... | | ١٩:٢٧ - ٠٥ دي ١٣٩١ |
آفرين بر محمد کاظمي که حقا با استدلال کامل حرف مي زني...لعن الله عدوک يا حضرت مولانا امير المومنين علي(ع).
689 | محسين ايراني | | ١٨:١٥ - ٠٧ دي ١٣٩١ |
اگر احترام به اموات جايز نيست پيامبر اسلام ص نيز از دار دنيا رفته اند ودر عالم ديگر هستند با اين اوصاف برادران اهل سنت شهادت دادن بر پيامبر در اذان سلام و تشهد رانيز ذکر نکنند . سني و شيعه ميدانند دروغ بستن بر پيامبر ص و خداوند متعال حرام است و...............
690 | هادي | | ٠٩:٣٢ - ١٢ دي ١٣٩١ |
با اين جنجالها شيعه وسني به هيچ جايي نمي رسد به جاي اين بحثها بياييم در مورد اصل اسلام ايمان ونماز و غيره بحث وگفتگو کنيم که يه ذره ايمانمان تقويت شود ايا نمازي که ما ها مي خونيم طبق خواسته خداوند هست؟ در قران اومده #نماز انسان را از فحشا ومنکرات نهي ميکند#. به طوري که دل از بديها بيزار ميشود بدون اينکه با نفسمان بجنگيم . چه راه حلهايي براي اين امر داريد؟من يه راه حل دارم اما دوست دارم اول نظر دوستان را بدانم
691 | رضا | | ١٧:٣٣ - ١٨ دي ١٣٩١ |
هشر محبان علي(ع) با علي(ع)/حشر محبان عمر با عمر
692 | مجتبي خدادوست | | ١٧:٠٨ - ٢٦ دي ١٣٩١ |
جناب «هادي» شماره 689 اگر اصول دين ما درست نباشد انجام فروع دين به بيراهه ميرسد براي مثال، امام علي عليه السلام را کسي شهيد کرد که نماز مي خواند اما نمازش نتوانست از اين اقدام زشت ممانعت کند چون او در اصول دينش مشکل داشت مگر شيطان چند هزار سال نماز نخواند؟ اما چون اطاعت از خدا را در هر شرايط قبول نداشت طرد شد و نمازش او را نجات نداد بحث امامت امام علي عليه السلام و فرزندانش از اصول دين مي باشد و اگر کسي قائل به آن نباشد نمازش سودي برايش ندارد حتي اگر تا قيامت زنده بماند و نماز بخواند بايد با تفکر معتقد به اصول دين باشيم که عبارتند از: توحيد-معاد-نبوت-عدل-امامت بايد يا عالم باشيم يا تقليد کنيم به فروع دين که عبارتند از: نماز-روزه-جهاد-حج-خمس-زکات-امر به معروف-نهي از منکر- تولي- تبري يا علي
693 | رسول | | ١٣:١٣ - ٢٨ دي ١٣٩١ |
اللهم صل علي محمد و ال محمدو اهل بيته
694 | اسماعيل | | ٢٠:٥٦ - ٢٩ دي ١٣٩١ |
به اين گزارش گر بي سواد وبي تربيت ميگم آخه نفهم. شبكه ولايت كه از كناب بخاري خودتون موضوع صحصيح بودن زيارت را ثابت كرد. شما بريد يك فكري به حال فتواهاي مفتيهاي وهابي كه سنگشونو به سينتون ميزنيد بكنيد.مثلا:ديدن فيلم سكسي كه بازيگراش بايد مسلمان باشند يا زنا با محارم يا ازدئاج همجنس ها با هم بابا بريد بميريد بهتره به خدا.
695 | سيد | | ١٦:٢١ - ٠١ بهمن ١٣٩١ |
مگر رسول الله(ص) به زيارت قبور شهداي احد نرفتند، مگر خلفاي اهل سنت براي باريدن باران به قبر پيامبر اسلام تمسک نجستند و هزار نمونه ديگر که مجال نوشتن نيست و جالب اينکه همه اين مطالب از منابع اهل سنت هم نقل شده.
696 | جانم فداي مهدي | | ١٩:٠١ - ٠٢ بهمن ١٣٩١ |
خيلي بحثهاي جالبي در اين صفحات از دو طرف ذکر شده لذت بردم اميد دارم هميشه بر اساس منطق قدم بر داريم
697 | حيدريم | | ٢٠:٠٤ - ١٦ بهمن ١٣٩١ |
اقاي سيدنا خداخيرت بده خوب جوابشونو دادي اماچه سود؟ميگن کسيکه خوابه روميشه بيدارکرد اماکسيکه خودشو به خواب ميزنه رو نميشه هيچ وقت بيدار کرد.اقا حرف ازاين عاقلانه ترنيست.مابا چه زبوني به اين اهل تسنن بگيم که حداقل بريد صحاح سته خودتونو بخونيد.ببين که نوشته عمر به حضرت رسول(ص)گفت.ببين درمورد ولايت چي ميگن.ببينندکه چه احاديثي درمورد عايشه و...که به خداادم خجالت ميکشه که بگه.اگه بگي ابروي اسلام و مسلمين روبرده ايم اگه نگيم هم که نميشه.اگه يه سني بره بخونه اين صحاح سته رو حتمانظرش عوض ميشه.چه کنيم که متاسفانه سني ها اغلب بدون مطالعه وبدون علم حرف ميزنند.بالاخره مامي ميريم وبايدجواب بديم.بدون اگه ازت پرسيدن که چرا دست بسته نمازميخوني و...بايدبراي کارت جواب داشته باشي. اللهم عجل لوليک الفرج
698 | ابي زاده | | ١٥:٢٤ - ١٨ بهمن ١٣٩١ |
ما را به رخت وچوب شباني فريفته اند اين گرگ سال هاست که باگله آشناست.
البته منظور از گرگ اين يهودي هاي ملعون مطرود از رحمت حق است
با تشکر ابي
699 | حسين حسيني | | ٢٣:٢١ - ٢٢ بهمن ١٣٩١ |
سلام .من فقط يه حرف ميزنم اونم اينکه حضرت عائشه مادرموئمان است وبس الکي نميگم چون خداوند درقرآن فرمودند.آياشماگفتارپروردگارجهانيان را انکارميکنيد؟

پاسخ:
باسلام
دوست گرامي
هرچند كه خداوند متعال مي‌فرمايد: "النَّبِي‌ُّ أَوْلَي‌َ بِالْمُؤْمِنِين‌َ مِن‌ْ أَنفُسِهِم‌ْ وَ أَزْوَ َجُه‌ُ أُمَّهَاتُهُم‌...;(احزاب‌،6) پيامبر نسبت به مؤمنان از خودشان سزاوارتر است‌; و همسران او، مادران آنها (مؤمنان‌) محسوب مي‌شوند... ."
اما لازم است بدانيد:
1 ام المؤمنين بودن، تنها تأثيرش مسأله "حفظ احترام‌" و "حرمت ازدواج‌" با زنان پيامبر صلي الله عليه وآله ‌بوده‌; چنان كه در آيات بعدي همين سوره‌، حكم صريح تحريم ازدواج با آنها بعد از رحلت پيامبر صلي الله علي وآله بيان شده‌است‌
2-اين‌كه قرآن‌كريم‌، همسران پيامبر صلي الله عليه وآلعه را مادران مؤمنان معرفي كرده فقط از اين جهت است كه در جايگاه و مقام همسري رسول‌خدا صلي الله عليه وآله هستند يعني جايگاه همسر بودن پيامبر، محترم و با ارزش است‌. اين‌جا بحث شخص نيست‌; بلكه سخن در شأن و جايگاه همسري پيامبر اكرم است و خطاب قرآن كريم شخصيت و عنوان همسران است‌.
3- هرچند بگوييم كه عايشه طبق آيه (وأزواجه أمهاتهم) ام المومنين است، ولي او برخلاف آيه33 همان سوره (وقرن في بيوتکن) در برابر امام زمان خود حضرت علي عليه السلام قيام کرد و موجب کشتار حدود 30 هزار نفراز مسلمانان در جنگ جمل شد و اين کار او خلاف قرآن و دستور رسول اکرم (ص) بوده
4- در روايات صحيح نقل شده است كه مخالف علي‌بن ابيطالب‌ عليه السلام منافق است . پيامبر اكرم‌ صلي الله عليه وآله فرمودند: «لَا يُحِبُّكَ إلا مُؤْمِنٌ ولا يَبْغَضُكَ إلا مُنَافِقٌ اي علي تو را دوست ندارد مگر مومن و دشمن ندارد تو را مگر منافق . (سنن ترمذي ج5 ص 643)
بنابراين با توجه به مخالفت و دشمني عايشه با حضرت علي‌ عليه السلام كه از جهت تاريخي مسلّم است‌، آيا مي‌توان او را مؤمنه دانست‌؟!
4. از آية 10 سورة تحريم روشن مي‌شود كه زن پيامبر بودن‌، به تنهايي باعث تبرئة شخص نمي‌شود، چنان كه قرآن مجيد در اين آية شريفه‌، زن حضرت نوح و لوط را جهنمي مي‌داند: "ضَرَب‌َ اللَّه‌ُ مَثَلاً لِّلَّذِين‌َ كَفَرُواْ امْرَأَت‌َ نُوح‌ٍ وَ امْرَأَت‌َ لُوطٍ كَانَتَا تَحْت‌َ عَبْدَيْن‌ِ مِن‌ْ عِبَادِنَا صَـَـلِحَيْن‌ِ فَخَانَتَاهُمَا فَلَم‌ْ يُغْنِيَا عَنْهُمَا مِن‌َ اللَّه‌ِ شَيًْ وَ قِيل‌َ ادْخُلاَ النَّارَ مَع‌َ الدَّ َخِلِين‌َ ;(تحريم‌،10)
بنابراين ام المومنين به تنهايي فضيلتي نيست بلکه زنان رسول خدا فقط اگر تقوي پيشه کنند و از خدا بترسند داراي ارزش و مقام مي باشند. و به همين جهت است که قرآن مي فرمايد:
يا نِساءَ النَّبِيِّ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِي فِي قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفاً. يعني: "اى همسران پيامبر! شما اگر پرهيزكارى پيشه كنيد [از نظر منزلت و موقعيت‏] مانند هيچ يك از زنان نيستيد، پس در گفتار خود، نرمى و طنّازى نداشته باشيد تا كسى كه بيمار دل است طمع كند، و سخن پسنديده و شايسته گوييد.." (احزاب/32)
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
700 | جعفر تقوي | | ١٣:٥٣ - ٢٥ بهمن ١٣٩١ |
من يک فرد عادي از جامعه اسلامي ، من از آقايان به ظن خود اهل سنت يک سوال دارم ، شما عزيزاني که مدعي در راه سنت حضرت رسول هستيد مي خواهم بپرسم چند پيامبر در دين مبين مي شناسيد که در عمل به سنت 4 شيوه مختلف داريد ، براي نمونه موقع به نماز ايستادن که دست را روي دست مي گذاريد و اين را سنت ميدانيد ، و از نمونه ها زياد مي باشد شما تابع سنت حضرت رسول (ص) هستيد يا تابع سنت خلفا ابوبکر و عمر وعثمان
701 | مولايم علي (ع) | | ١٠:٢٣ - ٢٨ بهمن ١٣٩١ |
واقعا بايد با اين سخنگوي فتنه انداز کافر مبارزه شود و اگر دست روي دست بگذاريم بر تعداد اين کافران و دروغ گويان افزوده ميشود پس بياييم با همکاري يکديگر هم از مولايمان علي و هم از مذهب و دين کاملمان-شيعه-اسلام-محافظت کنيم به همه ميگويم،به همه تذکر ميده که شيعه در خطر است پس نسل شيعه را حفظ کنيد باشد روزي که اختلتف بين شيعه و سني حل شود و ما بدون در گيري کنارهم زندگي کنيم و بر تعداد شيعيان روز به روز افزون شود.
يا علي
702 | س.ش | | ١٠:٢٦ - ٢٨ بهمن ١٣٩١ |
چراغ و مسجد و محراب و منبر ابوبکر و عمر عثمان و حيدر
703 | مجيد م علي | | ١٦:٠٣ - ٢٨ بهمن ١٣٩١ |
الله اکبر با سلام جناب سو شي 700 گفتي حيدر يعني منبر .... پس منبر نبايد در جاي غضبي باشد پس يعني محراب و مسجد و چراغ هم بايد متعلق به حضرت علي مييبود ختم کلام ... لبيک يا علي
704 | مهدي | | ١٠:٤٣ - ٢٩ بهمن ١٣٩١ |
سلام بر کامنت 701 اجتماع نقيضين محال است : http://tmehdir.mihanblog.com/post/140
705 | منصور | | ١١:٤١ - ٣٠ بهمن ١٣٩١ |
در حج امسال خدا توفيق زيارت اييمه بعقي را برايم عنايت فرمود.من وديگر مليتهاي مختلف خيلي مثايل برايشان حل ميشود.انشاالله با ديدن اينگونه تناقضهاي اشكار وهابيها و سلفيها .حتي برادران اهل سنت هم به اين موضوع پي ميبرند.و پوچي ادعاهاي ان فرقه ذاله بر همه اعيان ميشود .در حال زيارت در قبرستان بعقي مامورين خيلي اذيت و ازار ميدادند .هر كس متوجه قبور شريف ميشد بيرون ميكردند.ادعا ميكردند زيارت مرده و قبور حرام است.در انطرفتر ماموريني گماشته بودند مردم را دعوت به زيارت قبر عثمان ميكرد جالب اينكه زيارتنامه اي چاپ كرده بودند و با اصرار پخش ميكردند.شما را بخدا اين تناقض گويي مشتي خرافه پرست ضد دين چه پيامي را در بر دارد؟ايا غير از اينكه كينه قلبي خود را به ال محمد اعيان ميسازند چيز ديگري هست؟ما امامانمان را شفيع قرار ميدهيم بين خود و خدايمان.ايا اين فعل حرام است؟اگر خلاف دين خدا است چرا خداوند در قران ميفرمايد پسران حضرت يعقوب پيغمبر خواستند از كرده هاي خود استغفار كنند به پيش پدر رفته و او را شفيع قرار دادند و گفتند پدر از خدا به ما استغفار كن پيامبر فرمود برويد من بعدا بعوض شما استغفار ميكنم.اين استدلال محكمي است به ياوه گويان .خودتان كمي بينديشيد .خدا ياور حق و حقيقت است .علي حق است .وحق با علي و ال علي .چند صباحي صبر ميكنيم .ببينيم دامن فتنه گران السعود .الخليفه.وهابيون با اين شيعه كشي چطور شعله ور خواهد شد انشاالله
706 | فيروز ابولولو | | ١٣:١٧ - ٠٧ اسفند ١٣٩١ |
باسلام خدمت شيعيان عزيز : مي خواستم خدمتتان عرض كنم كه متاسفانه اين اهل سنت گمراه سرشان را مثل كبك در برف كرده اند در حقيقت خودشان را گول مي زنند وبه ريسمان علي ابن ابي طالب سلام الله عليه چنگ نمي زنند خود بزرگان اهل سنت در كتاب هاي بزرگشان مثل بخاري آورده اند كه منظور از ريسمان الهي در آيه شريفه (وعتصموا به حبل الله جميعا ولا تفرقوا) ولايت علي و اولاد علي عليهما سلام است . در ضمن ايام شهادت حضرت زهرا عليها سلام است اين اهل بدعت ها مي خواهند اين ايام را كمرنگ جلوه داده و حتي در مواردي هم منكر اين شده اند كه خليفه هاي خودشان باعث و قاتل حضرت زهرا عليها سلام و محسن ابن علي اول شهيد راه ولايت شش ماهه حضرت هستند اين هم دليل و مدرك : " فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتى تُوُفِّيَتْ. " فاطمه دختر رسول خدا از ابوبكر ناراحت و از وى روى گردان شد و اين ناراحتى ادامه داشت تا از دنيا رفت. صحيح البخاري، ج 3،‌ ص 1126، ح2926، باب فَرْضِ الْخُمُسِ، تحقيق د. مصطفى ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - ژس عزيزان برادران ايام شهادت را با شكوه هرچه تمام تر برگزار كنيد تا دل صاحب الزمان عجه الله و فرجه خشنود و مرهمي بر دل داغديده آن حضرت شويم. آنکه مي گويد چرا مشکي به تن پوشيده ايد؟ مي زند طعنه، چرا دائم به حال گريه ايد! گو؛ دهانت را ببندد، اي بي حياي بي خرد قلب تو پر گشته از حب عمر، داري حسد؟ مادر ما را، ز کينه در جواني کشته اند کافران هم پهلو و هم بازويش بشکسته اند کوري چشمت عزاداريم و بر لب زمزمه لعن بر هر کس که منکر شد عزاي فاطمه (التماس دعاي فرج)
707 | سيدناعلي بن ابيطالم | | ٢٠:٣٩ - ١٤ اسفند ١٣٩١ |
بسم رب الحسين باسلام برادران اهل سنت چرا جواب سوال هاي مرا نداديد؟ منتظرم 687
708 | فاطمه | | ١٩:٣٨ - ٢٠ اسفند ١٣٩١ |
باسلام اون از خدا ورسول بي خبرا چه جوابي دارن بدن كه شما منتظر جوابين؟ اونا اگه منطق واستدلال حاليشون بود كه مادرمون رو بي گناه كتك نميزدن و به شهادت نميرسوندن واون مصيبت هارو سر امام عزيزمون درنمياوردن. خدا لعنت كنه اولي و دومي وسومي وهمه پيروانشون رو. الحمدالله الذي جعلنا من المتمسكين بولايت علي بن ابي طالب ياعلي مدد
709 | فاطمه | | ١٩:٥٧ - ٢٠ اسفند ١٣٩١ |
از فاطمه اكتفا به نامش نكنيد نشناخته توصيف مقامش نكنيد هركس كه در او محبت زهرا نيست علامه اگر هست سلامش نكنيد فرارسيدن ايام عظماي مصيبت حضرت فاطمه زهرا صلوات الله عليه را اول به امام زمان (عج) سپس به شيعيان آن حضرت پيشاپيش تسليت عرض ميكنم.
710 | بدون شرح: | | ٢٢:٣٦ - ٢٠ اسفند ١٣٩١ |
خب؛راست مZگن بچاره ها؛‏
علZ که خود پZغمبر اعلام جانشZنZش رو کرد؛باطله‏!‏‏!‏‏!‏
بعد ابوبکر که نسبت زنا به پZامبر داده؛و عمر که فرزند زنازاده خطاب بوده؛به پZامبر هم لقب مجنون داده؛حقه؛
ما شZعZان اونقدر بZکار نZستZم که چرند و پرند دوتا بچه سنZ رو تحلZل کنZم؛آخه بZچاره ها علماشون کم آوردن؛بچه سنZ شاشو رو جلو آوردن؛
711 | فاطمه املشي | | ١١:٢٣ - ٢٣ اسفند ١٣٩١ |
و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياءٌ عند ربهم يرزقون
روزي که مولامون (عج الله تعالي فرجه الشريف )اون دو رو که خدا در وصفشون مي فرمايند " و من اظلم ممن افترا علي الله "از قبر بيرون مي آورند "خاشعةً ابصارهم ترهقهم ذلة" در اون روز که" ذلک اليوم الذي کانوا يوعدون" خواهيم ديد که کي در ضلالت بوده
712 | محمد | | ١١:٠٥ - ٢٥ اسفند ١٣٩١ |
شرک شيعه تا کي
713 | باران | | ٠١:٢٨ - ٢٧ اسفند ١٣٩١ |
جناب "محمد": شما در مورد تشيع تحقيق کردين ؟ اصلا ميدونين فلسفه زيارت چيه ؟
چرا بدون اينکه چيزي بدونين حرف ميزنين آخه؟ چرا به شيعه تهمت شرک ميزنين ؟
حرف زدن واجب نيست که، خوب وقتي نميدوني حرف نزن ديگــــــــــــــــه
714 | فاطمه املشي | | ١١:٠٩ - ٢٧ اسفند ١٣٩١ |
آقاي محمد مشرک اون کسي که براي وليي که از جانب خدا انتخاب شده شريک قرار بده
715 | سيدناعلي بن ابيطالب | | ١٨:٣٣ - ٢٧ اسفند ١٣٩١ |
بسم الله الرحمن الرحيم باسلام جناب محمد به جاي حرف مفت زدن به سوالات جواب بده . اگه پيرو عمري به سوالات687جواب بده
716 | سيدناعلي بن ابيطالب | | ١٨:٤٤ - ٢٧ اسفند ١٣٩١ |
بسم رب الحسين آقايا اهل بدعت (همون اهل سنت) لطفا نظر خود را در مورد متن زير اعلام کنيد بي ادبي عايشه به پيامبر ( ص ) احترام به رسول و رعايت ادب در مقابل آن حضرت، بلكه در مقابل بزرگان، مسأله‏اى است كه هر انسان عاقلى آن را مى‏فهمد و نياز به تعليم ندارد. وقتى ابوبكر و عمر صداى خود را در مقابل رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله بلند كردند آيات اول سوره حجرات نازل شد و اعمال آنها را باطل شده اعلام کرد، و اين نشان مى‏دهد كه بايد آنها مى‏فهميدند كه در مقابل آن حضرت حتى صداى خود را نبايد بلند كنند. حال مى‏خواهيم بدانيم كه آيا عايشه احترام حضرتش را نگه مى‏داشت؟ 1 - «عن أنس: كان للنبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم تسع نسوة فكان إذا قسم بينهن لا ينتهى إلى المرأة الأولى إلاّ في تسع. فكن يجتمعن كل ليلة في بيت التى يأتيها. فكان في بيت عايشه فجاءت زينب فمدّ يده إليها فقالت هذه زينب. فكفّ النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم يده فتقاولتا حتى إستخبتا و أقيمت الصلاة. فمرّ ابوبكر على ذلك فسمع أصواتهما فقال: أخرج يا رسول اللّه إلى الصلاة و احث في أفواههن التراب. فخرج النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم فقالت عايشة: الآن يقضى النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم صلاته فيجى‏ء أبوبكر فيفعل بى ويفعل. فلما قضى النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم صلاته أتاها أبوبكر فقال لها قولا شديدا وقال أتصنعين هذا؟!»(1). خلاصه ترجمه: انس مى‏گويد كه رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله 9 زن داشت... هر كه نوبتش بود در آن شب همه زنها آنجا جمع مى‏شدند يك شب كه نوبت عايشه بود زينب وارد شد. پيامبر دستش را به سوى او دراز كرد. عايشه گفت: اين زينب است! (يعنى شبى كه نوبت من است چرا به زنى ديگر دست مى‏زنى!) حضرت دست باز داشت. گفتگوى آن دو (پيامبر و عايشه) بالا گرفت و صدا بلند شد. وقت نماز شد. ابوبكر از آنجا گذشت و صداى آن دو را شنيد و گفت: يا رسول اللّه بيا نماز و بر دهانشان خاك بريز. پيامبر خارج شد. عايشه گفت: الآن پيامبر نماز را تمام مى‏كند و ابوبكر مى‏آيد و با من برخورد مى‏كند. چون پيامبر نمازش تمام شد ابوبكر آمد و سخن تندى به او گفت و (در ضمن آن) گفت: (1) صحيح مسلم، ج 2، ص 1084، كتاب الرضاع، باب 13، ح 46. آيا اينگونه (با پيامبر) رفتار مى‏كنى؟! شايد لازم به توضيح نباشد كه وقتى پيامبر دست از زينب باز داشت چه كسى شروع به پرخاشگرى كرد. چرا بايد عايشه آنچنان رفتارى داشته باشد كه ابوبكر با او چنان برخورد تندى داشته باشد؟ با آنكه ابوبكر خود در حضور رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله صدا بلند كرده بود و نتيجه آن نزول آيات اول سوره حجرات بود. ممكن است گفته شود كه ابوبكر چون مى‏دانست كه نبايد با رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چنين كرد و إلاّ تمامى اعمال خوب انسان ضايع مى‏شود؛ اين بود كه با دخترش تندى كرد. در پاسخ گوئيم: با اين حساب اين جريان بعد از نزول آيات سوره حجرات بود و عايشه با علم به اينكه نبايد در حضور رسول خدا صدا بلند كرد چنان كرد كه گفتيم. بنابراين بايد گفت همه اعمال خوب او ضايع و تباه شد. سؤالى كه در اينجا مطرح مى‏باشد اين است كه آيا او بعد از اين جريان توبه كرد؟ به اين روايت توجه فرمائيد: 2 - «عن النعمان بن بشير قال: إستأذن ابوبكر على النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم فسمع صوت عايشة عاليا فلما دخل تناولها ليلطمها وقال: ألا أراك ترفعين صوتك على رسول اللّه صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم ! فجعل النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم يحجزه. فخرج ابوبكر مغضبا. فقال النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم حين خرج ابوبكر: كيف رأيتنى أنقذتك من الرجل؟ قال فمكث ابوبكر أياما، ثمّ إستأذن على رسول اللّه صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم فوجدهما قد إصطلحا. فقال لهما: أدخلانى في سلمكما كما أدخلتمانى في حربكما. فقال النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم : قد فعلنا قد فعلنا»(2). خلاصه ترجمه: نعمان بن بشير مى‏گويد: ابوبكر اجازه خواست كه بر پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله وارد شود. صداى عايشه را شنيد كه بلند است. چون داخل شد خواست او را بزند و گفت: چرا بر سر رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله فرياد مى‏زنى؟ پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مانع از كتك خوردن عايشه شد. ابوبكر با غضب خارج شد. پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله به عايشه گفت: من تو را از كتك خوردن نجات دادم. چند روز بعد ابوبكر اجازه ورود خواست. آن دو آشتى كرده بودند. گفت: همانگونه كه هنگام جنگ شما به من اجازه داديد هنگام صلح نيز اجازه دهيد و پيامبر دوبار فرمود: اجازه داديم. عمل ابوبكر نشان مى‏دهد كه او مى‏دانست نبايد در حضور پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله صدا بلند كرد و عايشه با آنكه يكبار توبيخ شده بود باز هم تكرار كرد و اين نشان مى‏دهد كه او زنى پرخاشگر بود و ما سراغ نداريم كه او توبه كرده و مطيع خدا و رسولش بوده و از پرخاشگرى و مخالفت با پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله و ايذاء آن حضرت دست كشيده باشد.به نمونه‏هاى ديگرتوجه فرمائيد: 3 - «عن عايشة: كنت أنام بين يدى رسول اللّه ورجلاى في قبلته. فإذا سجد غمزنى فقبضت رجلى فإذا قام بسطتهما...»(4). 3) سنن أبى داود، ج 4، ص 300، كتاب الأدب، باب ما جاء في المزاح. 4) الف - صحيح بخارى، ج 1، ص 107 و 137، كتاب الصلاة، بابهاى: «الصلاة على الفراش» و «التطوع خلف المرأة»، و ج 2، ص 81، كتاب الجمعة، باب إستعانة اليد في الصلاة...، باب ما يجوز من العمل في الصلاة. ب - سنن أبى داود، ج 1، ص 189، كتاب الصلاة، باب من قال المرأة لاتقطع الصلاة، ح 712 و 713. ج - سنن نسائى، ج 1، ص 126، كتاب الطهارة، باب 120، ح 167 و 168. عايشه مى‏گويد: من در مقابل رسول خدا دراز مى‏كشيدم (يعنى آنگاه كه آن حضرت به نماز شب مشغول بود) هرگاه به سجده مى‏رفت پايم را فشار مى‏داد من آن را جمع مى‏كردم و چون برمى‏خاست دراز مى‏كردم. سؤال ما اين است كه آيا اين از مصاديق رعايت ادب است كه پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله در حال نماز باشد و عايشه پايش را به طرفش دراز كند به طورى كه اگر او پايش را جمع نمى‏كرد نمى‏شد سجده كند؟ آيا محل ديگرى نبود كه دراز بكشد؟ آيا حجره او آنقدر تنگ بود كه جاى ديگر نمى‏يافت؟ اينان مى‏گويند كه محل دفن پيامبر و دو خليفه اول در حجره عايشه بود و او كما كان در آنجا زندگى مى‏كرد. 4 - «عن عايشة: إلتمست رسول اللّه فأدخلت يدى في شعره فقال: قد جاءك شيطانك فقلت أمالك شيطان؟ فقال: بلى ولكن اللّه أعاننى عليه فأسلم»(5) عايشه مى‏گويد: با دستم رسول خدا را جستجو كردم به موهايش اصابت كرد. حضرت فرمود: (باز هم) شيطان تو به سراغت آمده است. (يعنى پنداشتى كه من حق تو را به ديگرى واگذار كردم و در نوبت تو نزد همسرى ديگر رفتم). 5 - «عن عايشة: أن رسول اللّه خرج من عندها ليلا قالت فغرت عليه فجاء فرأى ما أصنع فقال: ما لك يا عايشة أغرت؟ فقلت: وما لى لا يغار مثلى على مثلك؟ فقال رسول اللّه أ قد جاءك شيطانك؟ قالت: يا رسول اللّه! أو معى شيطان؟ قال: نعم. قلت: ومع كل انسان؟ قال: نعم قلت: ومعك يا رسول اللّه قال: نعم. ولكن ربى أعاننى عليه حتى أسلم»(6). عايشه مى‏گويد: شبى رسول ز نزدم خارج شد. من حسادتم گل كرد. حضرت آمد و ديد من چه مى‏كنم فرمود: تو را چه مى‏شود؟ آيا (باز هم)حسادت به خرج دادى؟ گفتم: چرا مثل من بر مثل تو غيرت و حسادت به خرج ندهد؟ (يعنى من حق دارم كه چنين كنم چه آنكه ممكن است تو نزد همسر ديگرى بروى!) رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله فرمود: آيا (باز هم) شيطانت به سراغت آمد؟ گفتم: يا رسول اللّه آيا با من شيطان است؟ فرمود: آرى. دقت در اين روايت به خوبى نشان مى‏دهد كه عايشه بيش از يكبار در عدالت رسول خدا در شك بود و بى آنكه ادب حضور را رعايت كند از حضرتش مى‏پرسد كه آيا با تو هم شيطان است؟ 5) سنن نسائى، ج 7، ص 75، كتاب عشرة النساء، باب 4، ح 3966. 6) صحيح مسلم ج 4 ص 2168 كتاب صفات المنافقين وأحكامهم باب 16 ح 70 بر سيلي زن لعنت
717 | ركسانا | | ٢١:٠٧ - ٢٧ اسفند ١٣٩١ |
متوجه نشدم اين خانم املشي چي گفت.شريک براي ولي خدا؟؟؟ يعني چي؟؟ ولي خدا کي هست؟ هرکه هم باشد خدا که نيست که شريک نداشته باشد. نمي دانم ايا شما مي دانيد خدا کيست وچه صفاتي دارد يا خير؟
718 | مجيد م علي | | ١٤:٢٩ - ٢٨ اسفند ١٣٩١ |
الله اکبر

با سلام

در برنامه کلمه طيبه کليپي از عقيل بي عقل پخش شد که حديث مسلم را که در ان حضرت ختمي مرتبط فرموده بودند "" ‏ ‏يا ‏ ‏عائشة ‏ ‏لا تكوني فاحشة "" حاضر شد بگويد که عايشه عمل قبيح خيانت در زناشوئي کرده الي اخر ......
اساتيد کلمه طيبه انرا حمل بر فرار عقيل بي عقل از تقابل با يکي از شيعيان کردند و با ترجمه ان عايشه را از عمل قبيح خيانت در زناشوئي دور دانستند .
بعد از ان يکي از عوامل بي سواد شبکه حقير کلمه بنام احسان از بوشهر امد و سعي کرد که گفتار اين عقيل بي عقل صحيح جلوه بده ...... من کاري به او ندارم فقط ميخواهم بگويم ...
1 ) اين جماعت نادان حاضرند در مقابل اختلاف مابين حضرت محمد صلي الله و ائمه اطهار با امهات المومنين و اصحاب .... طرف امهات المومنين و اصحاب را بگيرند .
2 ) اين جماعت نادان حاضرند در مقابل اختلاف امهات المومنين و اصحاب با تابيعين .... طرف تابعين را بگيرند .
3 ) ) اين جماعت نادان حاضرند در مقابل اختلاف مابين تابعين .... و بخاري و مسلم و ديگر کاتبين احاديث طرف بخاري و مسلم و ديگر کاتبين احاديث را بگيرند .
اما اين اقا احسان ياوه گو حراف حاضر شد بگويد عقيل بي عقل صحيح گفته و ديگر اينکه مسلم هم منظورش فاحشگي عايشه بوده و عايشه هم در زمان خود حضرت محمد صلي الله به اينکار شنيع دست ميزده .....

قضاوت با خودتان خصوصاٌ برادران اهل سنت .

لبيک يا علي
719 | مجيد م علي | | ١٤:٣٧ - ٢٨ اسفند ١٣٩١ |
الله اکبر با سلام جناب (مهمد )712 تو اول بيا يکتا پرستي ابن ابي قحافه و ابن حطاب را شرح بده تا بفهم شرکي که منظورته چيه .... يک راهنمائي بهت ميکنم ..... يک سامري بود يک گوساله .... سامري و گوساله دين ما کي هستند .... البته گوساله ( يا بهتر بگويم گاو پير رو ميشناسم ) تو بيا سامري دين اسلام را بگو .... لبيک يا علي
720 | غضنفري | | ١٨:١٧ - ٢٩ اسفند ١٣٩١ |
خانم رکسانا:
به نظر شما پيامبر اسلام صلي الله عليه واله وسلم شريک داره؟
سعي نکن با الفاظ بازي کني.
فکر کردي خيلي ضعف بزرگي براي شيعه پيدا کردي؟!!!!!!
منظور اين بوده که غاصبين خلافت ظاهري ولي الله را غصب ميکنند و در اين امر شراکت دارند
اين مطلب را يک کودک يکساله درک ميکند
شو سعي کن حقانيت اصل مذهبت را اثبات کني اين موارد که از يک لفظ و طرز بيان ايراد بگيري پيشکش
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها