2024 April 19 - جمعه 31 فروردين 1403
تحريف و جعل تاريخ در شبكه به اصطلاح نور !
کد مطلب: ٤٠٩٠ تاریخ انتشار: ٢٢ ارديبهشت ١٣٨٨ تعداد بازدید: 93313
اخبار » عمومي
تحريف و جعل تاريخ در شبكه به اصطلاح نور !

شبكه "نور" در تلاشي آشكار براي تطهير چهره متهمان و عاملان اصلي غائله "ثقيفه بني ساعده" و غصب فدك دائم روايات و جملاتي از جنس آنچه دو موردش ذكر شد به خورد مخاطبان ميدهد.

به گزارش البرز ، همزمان با ايام فاطميه و شهادت دختر عزيز پيامبر اسلام(صلي عليه واله وسلم) يك شبكه ماهواره اي تلويزيوني پخش برنامه هاي خود در راستاي تبليغ مذهب "تسنن" را آغاز كرد.
شبكه "نور" كه روي امواج شبكه IPN برنامه پخش ميكند در پيامهاي زيرنويس دائما" از بينندگان خود براي مشاركت در برنامه هادعوت ميكند.
تلويزيون آي.پي.ان شبكه اي با اهداف تجاري بود كه صرفا" با پخش ترانه هاي خوانندگان لس آنجلسي و تبليغات بازرگاني گذران امور ميكرد و معلوم نيست مسئولان اين شبكه در قبال دريافت چه مبلغي حاضر به واگذاري امتياز آن شده اند.

اين شبكه در تلاش براي عادي سازي برخي تحريفهاي تاريخي و جعل تاريخ از قول بينندگان خود كه به اصطلاح از نقاط مختلف ايران برايش پيام ارسال كرده اند چنين مينويسد:
پيامبراكرم (صلي عليه واله وسلم) فرمود: ثروت هيچ احدي مانند ثروت ابوبكر برايم نرساند

حال آنكه كم اطلاع ترين مردم درباره تاريخ اسلام اگاهند كه اين حضرت خديجه كبري (سلام الله عليها) بود كه با بذل دارايي خود در راه اسلام حقيقي پيامبر اعظم(ص) را ياري نمود.
اين شبكه همچنين از قول زيدبن عمربن خطاب نوشت: به خودم ميبالم چون من فرزند دو خليفه هستم چرا كه مادرم ام كلثوم ! دختر زهرا همسر علي مرتضي و پدرم عمربن خطاب است.

درباره اين مطلب انحرافي نيز در ميان حتي عالمان سني هم اختلاف جدي وجود دارد و چنين ادعايي كاملا" مورد ترديد است.

شبكه "نور" در تلاشي آشكار براي تطهير چهره متهمان و عاملان اصلي غائله "ثقيفه بني ساعده" و غصب فدك دائم روايات و جملاتي از جنس آنچه دو موردش ذكر شد به خورد مخاطبان ميدهد.

اين شبكه همچنين در ديگر بخشهاي برنامه هاي خود توضيح برخي روايات منسوب به پيامبر عالي مقام اسلام از قول يكي از سخنرانان اهل سنت و پخش تلاوت قران كريم به روش ترتيل را در دستوركار دارد.
كارشناسان بارها به مسئولان فرهنگي براي مقابله مناسب با چنين شبيخونهايي كه اعتقادات پاك متدينين را هدف گرفته هشدار داده اند. تقويت صحيح برنامه هاي رسانه ملي ، تدوين و توزيع كتب مرتبط با آموزه هاي ناب شيعه و انسجام بخشي به فعاليتهاي هيئت هاي مذهبي از جمله راهكارهاي مبارزه با اين انحرافات آشكار است.


Share
201 | كميل(براي حبيب الله) | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
حبيب الله خوندي پياممو؟ قانع شدي؟ چرا چيزي نمينويسي؟!!!
202 | حبيب الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
سلام
من توهين کردم؟ معذرت مي خوام.اما شماها چي من يه ذره تند جرف زدم فورا شدم توهين کنند در حالي که شما و همه دوستان شما سالهاست دارن به من و عقايدم توهين مي کنند باور نمي کنيد برين تو همين کامت هاي آخرين که در جواب سوالات من نوشتن رو بخونيد.
خوب باشه منم تک تک سوال مي کنم،کوتاه و سريع و از شما هم مي خوام به همه سالهاي من جواب بدين منم قول مي دم همه جواب هاي شما رو بخونم و سوالات شما رو کامل جواب بدم.
اما سوالها!!!دوستان
خدا گفته لعنت كنيد چه كساني رو؟؟ طبق آيات قران
توحيد يعني چي؟ عبادت يعني چي؟ حتما مي دوني عبادت خدا يعني چي
شما امامت رو مقامي بالاتر از نبوت مي دونيد امامت رو از قرآن ثابت کنيد
ارکان ايمان رو برام بنويسيد
سابقون الاولون کيا هستند
آيا اگر کسي در مکه مسلمان مي شد مي توانست راحت زندگي کند
آيا خدا از سابقون الاولون براي هميشه راضي شد اگر نه آيه بياريد
چرا خدا يهود و نصارا رو مشرک معرفي مي کنه؟ آيا اونا بت پرست بودن؟ اگه آره آيه اي بياريد!!اگر نه پس چرا خدا اونها رو وعده جهنم داد؟
چرا دانشگاه عليمه قم هر سال هزاران طلبه فعال در زمينه دين تربيت مي کنه؟ با وجود اينکه با وحي در ارتباط نيستن؟
چرا دانشگاه پيامبر از نظر شما ناموفق بود؟ با وجود اينکه با وحي در ارتباط بود؟ و فقط چند شاگرد مثل سيدنا علي(رض)و سلمان فارسي و اونايي که از نظر شما خوب بودن موفق بيرون اومدن با وجود اين که سنت خدا در گذشته اين جوري نبوده

خوب شما اينا رو جواب بدين از منم سوال کنيد البته فقط در مورد توحيد و عقيده و قرآن منم همه رو جواب مي دم
فقط همه سوالها رو جواب بدين
در ضمن براي من امکانش نيست لينکهايي که برام کپي مي کنيد رو بخونم خواهشا،شما که اينها مي فرستيد محتويات اون آدرس ها رو هم همين جا کپي کنيد.
عزيزان شما به من گفتين توهين کردم تو رو خدا بريد کامنت هايي که صحابه رو توهين مي کنند رو تذکر بدين صحابه اي که اهل سنت و جماعت اونا رو دوست دارند.
موفق باشيد
راستي صداي خدا هم نبايد مثل صداي ما انسانها باشه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا حضرت موسي صداي بلا كيف رب رو شنيد؟؟؟؟؟؟ چطوري شنيد؟؟؟ حتما با گوشهاش!!!! چون خدا خواست اون شنيد!! پس خدا نمي تونه غير صدا خودش رو به مومنان نشون بده.
203 | سعد الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
سلام عليکم.

برادر مجيد م علي.!!! بنده منظور شما رو متوجه نشدم.

منظورتون از اينکه فرموديد: اين اقا سعدالله از خودمونه از رافضين غاضبين ولايت و مكر يهود . چيه؟

من فکر کنم ديگه شما بايد بنده ي حقير سراپا تقصير رو به خوبي بشناسيد. به وسيله ي نظراتي که دادم.

شايد من منظور شما رو خوب متوجه نشدم. در هر صورت توضيح بدهيد.

لعن الله قاتليک.يا ام الائمه يا بنت رسول الله.
204 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام
جناب محسن اين اقا سعدالله از خودمونه از رافضين غاضبين ولايت و مكر يهود .
يا علي
205 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام جناب حبيب الله دوست عزيز , اينجا مجال طفره رفتند نيست , هركس بقدر علمش و فهمش نظر ميدهد و همه ان شاء الله قبل اينكه بسراي باقي برويم ميخواهيم اين صراط مستقيم را پيدا كنيم تا جزو خاسرين نباشيم . حال دوست عزيز قبل از اينكه جواب سوال شما را بدهم دوست دارم اين ايه از ايات قران كريم را براي من شرح بدهيد . "واعتصموا بحبل اللّه جميعاً ولا تفرّقوا". آل عمران: 103. اين ريسمان الهي كه بايد در اين زمانه و در دنيا موجود باشد و با برداشتهاي عادي بايد اين ريسمان را به چشم ديد بنظر مي ايد كه بمثل ريسمانهاي عادي از چند رشته ساخته شده باشد . اين را براي من شرح بدهيدتا ذائقه شما را تشخيص بدهم بعد اگر توانستم جواب شما را بنويسم . اما در جواب اينكه ........ گفتم مگه يهود و نصارا بت پرست بودن كه خدا به اونها وعده جهنم هميشگي داده؟؟؟ ... (قالَتِ الأَعْرابُ آمَنَّا قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا وَلكِنْ قُولُوا أَسْلَمْنا وَلَمَّا يَدْخُلِ الإِيمانُ فِي قُلُوبِكُمْ)[سورة الحجرات: الآية 14] قبلاً گفتم بياد شهيد بهشتي كه گفتند بهشت را به بها ميدهند نه به بهانه . شايد جوابتان را در اين ايه پيدا كنيد . يا علي
206 | سعد الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله القاصم الجبارين........!!!!!!!!!! سلام عليکم. جناب (( محسن)) . قربان اسم شريفت بروم که ما را به ياد آن شهيد شش ماهه ي متولد نشده مي اندازد که به ظلم و جور کشتندش و شهيدش کردند. نميدانم شما چند وقت است که با اين ياست نوراني آشنا شده ايد يا نه. اما اگر خوب بنگريد ميفهميد که اين برادرتان کدام طرفي است. تمام حاصل عمرم همين است........ تمام حرف يزدان اين چنين است........ به کوري دو چشم اهل بدعت......... فقط حيدر امير المومنين است....... فقط حيدر امير المومنين است....... ((بگو الله اکبر.......... جانم قربان حيدر.)) لعن الله قاتليک.يا ام الائمه
207 | حبيب الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
سلام شما عادت دارين تفره برين؟؟؟؟؟ اين احاديثي رو هم آوردين رو امروز يا فردا دقيقا جوابش رو بهتون مي دم. عزيز من سوالي از كردم گفتم مگه يهود و نصارا بت پرست بودن كه خدا به اونها وعده جهنم هميشگي داده؟؟؟ يا پيشوايان دين خودشون رو مشكل گشا و حاجت روا مي دونستند؟؟؟؟ اينو جواب بده شما مي گيد كه خدا دست نداره ما هم مي گيم خدا صفت انساني نداره خوب بياييد به قرآن مراجعه كنيد!! خدا گفته دست خدا بالاي دست شماست)يدالله فوق...) خوب عزيز- خدا خودش اينو گفته. حالا بقيش رو هم انشاالله فردا جواب مي دم شما اول سوال منو جواب بده. در ضمن كامنت قبلي من كجاست؟

پاسخ:

!!!

208 | هدي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
جناب حبيب الله شما مستند به گفته هاي علماي اهل سنت قبول داريد که عمر حضرت فاطمه را کتک زدند؟
خب حالا اگر يکي بياد مادر شما رو مظلومانه و به ناحق بزنه شما براش دست ميزنيد؟
209 | محسن | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
منم نفهميدم اين سعدالله كدوم طرفيه.
210 | محسن | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
جناب حبيب الله

در روز قيامت خداوند تعالي را تنها كساني مي بينند كه او را در اين دنيا هم ديده باشند. "و من كان في هذه اعمي فهو في الاخرة اعمي".
حضرت علي (ع) كلامي دارند به اين مضمون كه در هيچ چيز نظر نكردم مگر آنكه قبل از آن خداوند را ديدم.
و در بخشي از خطبه اول نهج البلاغخ مي فرمايد:

ونخست شناسائي خدا : [6] سرآغاز دين معرفت او است و کمال معرفتش تصديق ذات او و کمال تصديق ذاتش توحيد و شهادت بر يگانگي او است [7] و کمال توحيد و شهادت بر يگانگيش اخلاص است و کمال اخلاصش آن است که وي را از صفات ممکنات پيراسته دارند [8] چه اينکه هر صفتي گواهي مي دهد که غير از موصوف است [9] و هر موصوفي شهادت مي دهد که غير از صفت است آنکس که خداي را [ به صفات ممکنات ] توصيف کند وي را به چيزي مقرون دانسته [10] و آن کس که وي را مقرون به چيزي قرار دهد تعدد در ذات او قائل شده و هر کس تعدد در ذات او قائل شود اجزائي براي او تصور کرده و هر کس اجزائي براي او قائل شود وي را نشناخته است . [1] و کسي که او را نشناسد به سوي او اشاره مي کند و هر کس به سويش اشاره کند برايش حدي تعيين کرده و آن که او را محدود بداند وي را به شمارش آورده [2] و آن کس که بگويد خدا در کجا است ؟ وي را در ضمن چيزي تصور کرده و هر کس بپرسد بر روي چه قرار دارد ؟ جائي را از او خالي دانسته [3] همواره بوده است و از چيزي به وجود نيامده و وجودي است که سابقه عدم براي او نيست با همه چيز هست اما نه اينکه قرين آن باشد [4] و مغاير با همه چيز است اما نه اينکه از آن بيگانه و جدا باشد انجام دهنده است اما نه به آن معني که حرکات و ابزاري داشته باشد [5] بينا است حتي در آن زماني که موجود قابل رؤيتي وجود نداشت تنها است زيرا کسي وجود نداشته تا به او انس گيرد[6] و از فقدانش ترسان و ناراحت شود .

و قرآن كريم مي فرمايد: " لا تدركه الابصار و هو يدرك الابصار..."

اگر انديشه باشد، تنها بررسي خداشناسي در بين تمام دينها و فرق دنيا كافي است تا فرقه ناجيه را تشخيص دهيم.

"ليس كمثله شيء ..."
211 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله الضار. قال مولانا . شمس اشموس. غريب الغربا. السطان. ابا الحسن. علي ابن موسي الرض المرتضي. الامام التقي النقي. عليه الاف التهيه والسلام.: ((...... کمال الدين ولايتنا و برائت من عدونا.....)) . حال من سوالي از شما مومنين و موحدين دارم.؟! آيا به فرموده ي حضرت نميتوان گفت که : تولي و تبري دو بال براي پرواز و رستگاري به سوي الله جل جلاله است؟؟؟؟ از آن بالا تر و متقن و مستند تر ( البته براي کساني که ايمان ندارند اهل بيت و ائمه ي معصومين( عليهم السلام جميعا) قرآن ناطقند.) از خود قرآن حکيم. قال الله تبار و تعالي في کتابه. بسم الله الضار. «لعن الذين كفروا من بني اسرائيل علي لسان داود وعيسي بن مريم. (المائدة78). 17- وقالت اليهود يد الله مغلولة علت أيديهم ولعنوا بما قالوا. (المائدة64)» «...يلعنهم الله و يلعنهم اللاعنون» لعنت خداوند چه كساني را شامل مي شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كافران و كتمان كنندگان دلايل روشنگر و هدايت الهي را. الف) آيه شماره 89 سوره مباركه بقره: فلعنه الله علي الكافرين * پس لعنت خدا بر كافران باد. ب) آيه هاي شماره 159 و 160 سوره مباركه بقره: ان الذين يكتمون ما انزلنا من البينات و الهدي من بعد ما بيناه للناس في الكتاب اولئك يلعنهم الله و يلعنهم اللاعنون (159) الاالذين تابوا و اصلحوا و بينوا فاولئك اتوب عليهم و انا التواب الرحيم (160) * كساني كه دلايل روشنگر و هدايتي را كه نازل كرديم، بعد از آنكه آن را در كتاب آسماني براي مردم روشن ساخته ايم، كتمان مي كنند خدا آنها را لعنت مي كند و لعنت شدگان نيز لعنتشان مي كنند (159) مگر آنها كه توبه كردند و اصلاح نمودند و (حقيقت را) آشكار كردند، آنانند كه توبه شان را مي پذيريم و من توبه پذير مهربانم (160). ج) آيه هاي شماره 161 و 162 سوره مباركه بقره: ان الذين كفروا و ماتوا و هم كفار اولئك عليهم لعنه الله والملائكه والناس اجمعين (161) خالدين فيها لايخفف عنهم العذاب ولاهم ينظرون (162). * آنها كه كافر شدند و با كفر از دنيا رفتند، لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر آنهاست (161) در آن (لعنت) جاودانه اند، نه عذابشان كاسته مي شود و نه مهلت مي يابند (162). کفر به اوليا الله. و به کساني که الله تبارک و تعالي آنان را معين کرده يعني سرپيچي از اوامر الله که مساوي کفر است. ابليس فقط يک بار سرپيچي کرد و به کسي که الله تبارک و تعالي فرمود سجده نکرد آخر عاقبتش شد اين.!!!!!!!!!! شما ها که 14 نفر را که الله سبحانه و تعالي و رسول الله وعده ي آنان را داده بودند را کاملا انکار ميکنيد و خلافتي که براي خليفه الله في ارض بوده را به غاصبين و قاتلين و مفسدين نسبت ميدهيد از کافر و ابليس هم بالا تر ( از نظر پستي و کفر) هستيد. ديگر به شما کافر هم نميشود گفت. شما ها چيزي فراي کافر هستيد. في امان الله.
212 | WaHHabi | | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
((*بسم الله الباسط.*)) سلام عليکم. جناب حبيب الله( حبيب الشيطان). به جناب سعد الله فرموديد: جناب سعدالله من نفهميدم تو جزو كدوم گروهي ولي دوست عزيز عوض توهين به ديگران سعي كن جواب رو با دلايل از قرآن و سنت بدي نه با لعن و نفرين. اين جوري ديگران هم مثل خودت بهت جواب ميدن. سوالات رو هم به صورت عقلي مطرح كن طوري كه خواتتده هم جوابش رو بگيره و هم قانع بشه و بتونه جواب هم بده. اگر شما در نظرات نام جناب برادر سعد الله را تايپ کنيد متوجه خواهيد شد که ايشان بسيار دلايل عقلي و نقلي دارند که شما به علت کوري باطن و ظاهار عاجز از ديدن و خواندنشان هستيد. اين غيرت شيعيست که تن شما مفسدان في الارض را ميلرزاند و لرزه به اندام خفاش گونه ي شما دد منشان مي يندازد.از قديم گفته اند جواب هايي. هوووووووووووووووويي است. وقتي آن مهران بي ادب و ملعون شروع به توهين ميکند نبايد ديگر شما ها انتظار جوابي ديگر از برادرمان باشيد. وقتي ايشان به مومن عبد الله يا هر کس ديگري توهين ميکند انگار به من يا انگار به سعد الله و ديگر شيعيان توهين کرده است. فرموديد: من نفهميدم تو جزو كدوم گروهي. جناب حبيب الشيطان. شيعه گروه نيست و شيعيان گروه ندارد. ايشان هم مثل من و مومن عبد الله و کميل و مالک اشتر و سعيد حسيني و مجيد م علي و حقيقت جو و گمنام و ......... همه ي مومنان پيرو رها مولانا و مقتدانا امير المومنين و حضرت بابا شجاع الدين. حضرت ابولولو ( رحمت الله عليه) است. که بغض قاتلان ام المومنين. ام الائمه حضرت زهرا( سلام الله عليها) را در دل و بر زبان دارند. ما همه يکي هستيم. ما از هم جدا نيستيم و با هم وحدت 100% داريم. و محب همديگريم. چرا چون همگي به يک خط هستيم. و آن خط. خط حب و عشق وافر و بيکران و بي حد و نهايت به ائمه معصومين( عليهم السلام جميعا) است و بس. خط تولي و تبري . اين دو بال براي وحدت ما نماد رستگاريست. اگر نميدانستي بدان. مخصوصا اين قسمت >>> ((تبري))<<< اش خيلي ما را به هم نزديک ميکند.!!!!! ما نيازي به هفته ي وحدت مثل شما نداريم. ما هميشه با هم متحد و همراه و هم صدا هستيم. افتاااااااد...؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! راستي جناب حبيب الشيطان.!!! چرا براي يک بار هم که شده به هم مذهبان و همکيشان ملعونت همچون مهران ها و الي 110 ها که همواره به غير از فهاشي و هتک حرمت خاندان رسول الله دست به تهديد هم ميزنند اعتراض نميکني و روي اعتراض خبيثانه ات با مومنين و موحدان و عالمان و محبان ادمه( عليهم السلام جميعا) و خاندان رسول الله(ص) است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه مثل اينکه چون شما ها ( وهابيان) جز کلام خودتان کلامي را نميفهميد بايد مثل برادر سعد الله با شما رفتار کرد تا کمي نرمذتان کشيده شود. وگرنه شما اگر قرار بود با قرآن و حديث (به قول شما اهل بدعت) سنت قانع بشيد تا حالا شده بوديد. شما ها با اصل وجود آقا رسول الله و اسلام عناد و عداوت و دشمني داريد و چشم ديدن آفتاب عالم تاب ائمه ي معصومين( عليهم السلام جميعا) را نداريد. الله سبحانه و تعالي راه هدايت را از نواصب بد مذهبان و روافضي همچون شمايان صلب کرده به واسطه ي اعمال کثيفتان و عداوت با اهل بيت النبوه( عليهم السلام جميعا). اي حبيب الشيطان.!!! بدان و آگاه باش. وعده ي الهي ( موت) نزديک است. و از آن وعده مهمتر وعده ي قيامت و عذاب الهي.!!!!!!!!!!!!!!!! قال الله تبارک و تعالي في کتابه: بسم الله الجليل.: ((کل نفس ذائقه الموت و نبلوکم بالشر و الخير فتنه والينا ترجعون»)) هر انساني طعم مرگ را مي چشد! و شما را با بدي ها و خوبي ها آزمايش مي کنيم ... اگر قرآن خوانده اي پس باور کن که مردني هم در کار است. به فکر روز حساب و يوم الحسرت باش. تا از رستگاران باشي. من اول خودم را بعد شما را به تقوا الله و پرهيز گاري دعوت ميکنم. يا الله سبحانه و تعالي.
213 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٤ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام دوست و برادر عزيز اقاي سعد الله اجازه بدهيد كمي شرح بدهم . واژه رافضي واژه ئيه كه دشمنان اهل بيت در مورد شيعيان ال محمد ( ص ) بمعني اينه كه ما خلافت عتيق , عمر و عثمان را قبول نداريم . من اميدوارم كه متوجه منظوره بنده شده باشيد . اين واژه همچنين در قران در مورد ان ساحريني كه با درخواست فرعون موافقت نكردند و معجزه حضرت موسي ( ع ) رد ( رفض ) نكردند امده . همانطور كه گفتم شما از خودمان هستيد يعني خلافت اون سه نفر را قبول نداريم كه نداريم . ميدانم كه حالا موافقيد يا علي
214 | كميل(براي حبيب) | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
- جناب حبيب شما پيامي ننوشتيد که مدير به نمايش بذاره. سوالاتونم واقعا پيش پا افتادن. - بله اينکه شما پيامبر رامعصوم از هر گناه وحتي اشتباه نميدانيد بزرگترين توهين به ايشان است . آيات را تفسير به راي ميکنيد و آياتي که در ظاهر پيامبر را توبيخ کرده ولي در اصل چيز ديگريست را به حضرت نسبت ميدهيد .در اينصورت او را هزاران درجه از مقام والايش پايين مي آوريد. - در باره هفته وحدت بايد بگم اين يه مراسم بي پايست که هيچ توصيه اي از بزرگان دينمان به اين امر نداريم اين مسئله به همه تحميل شده وگرنه ما و شما هيچکدوممون راضي به وحدت نيستيم. - گفتيد نمونه اي از فحاشي اهل سنت به اهل بيت(ع) بياوريم.جناب حبيب ! کفار در مقابل اميرالمومنين علي(ع)کرنش کردند.امام موسي بن جعفر(ع) رو هيچ جلادي نتونست شکنجه کنه تا اينکه از شهر ديگري يک جلاد يهودي رو براي شکنجه ايشون آوردن.تمامي اهل بيت پيامبر (جانم فدايشان)اشخاصي هستند که خدا محبت آنها را در دلهاي سالم گذاشته است.پس هيچ ناچيزتراز قاذوره اي نميتواند به ايشان فحاشي کند.ولي در مقابل ايشان ائمه کفر(لع) دائم در معرض توهين و لعن قرار گرفته اند (و اين نتيجه اعمال کثيف ايشان است) - درضمن اين يه افترا معروفه از جانب شما که شيعيان عبادات شخصيشونو انجام نميدن.(خودمون که ميدونيم). - هيچ شيعه اي قرآن رو تحريف شده نميدونه.هيييييييييييييچچچچچچچچچ شيعه اي. ولي در عوض عمر چند بار گفته فلان آيه در مورد من بوده ولي حذفش کردن. مثل کامنتهاي شما که وقتي جواب ندارين ميگين حذف شده. - درجواب اينکه گفتين رسالت پيامبر ناقص بوده و... فقط ميتونم بگم اولين باره اين حرفو ميشنوم چه برسه به اينکه عقيدمون اين باشه. - اينو بدونين که هيچ شيعه اي ائمه معصومين(ع) رو حتي در سطح خدا(نعوذبالله)نميدونه وگرنه کافره نه مشرک. - دوست من ! البته که ما اهلبيت رو مشکل گشا و حرمهاي اونا رو مقدس ميدونيم . مشکليه؟! - راستي چند تا سوال از شما: تو چند تا روايت از پيامبرو که عمر سوزونده ديدي؟ امام زمانت کيه؟مگه نه اينکه هرکس بدون امام باشه جاهله؟ چرااز دشمن حضرت علي ودختر عزيز پيامبردفاع ميکني؟ چرا عايشه رو ام المومنين ميخوني؟ چرا واسه عمر ضريح ساختين؟ - ميدونم جوابي نداري ولي عمروکيلي نگو مدير حذفش کرده .
215 | كميل(براي حبيب) | | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
جناب حبيب من که فکر ميکنم هرموقع شما سنيها (ببخشيدا) کم ميارين ميگين جواب دادم ولي مدير سايت نشون نميده.چون شيعه ها براي تمامي سوالات و شبهات شما جوابي محکم دارن.دليلي نميبينم اينکار انجام بشه.
216 | سعد الله | | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
جناب حبيب.!!!

باز هم هست لطفا مطالعه کنيد:

1ـ ابن أبى شيبه (متوفى 235 ه.ق) در كتاب خود به نام «المصِّنف» جلد هفتم، ص 432 روايت شماره 37045(چاپ بيروت) .

2ـ ابن قتيبه (متوفى 276 ه.ق) در كتاب خود به نام «الامامة و السياسة» ج 1، ص 12، چاپ مصر.

3- بلاذرى (متوفى 279 ه. ق) در كتاب خود به نام «انساب الأشراف» چاپ مصر، ج 1، ص 586، تحت عنوان «امر السقيفه» در حديث شماره 1184.

4- طبرى (متوفى 310 ه.ق) در كتاب خود به نام «تاريخ الاُمم و الملوك» ج 2، ص 443، چاپ بيروت.

5- مسعودى(متوفى 346 ه.ق) در كتاب خود به نام «اثبات الوصيه» ص 142، تحت عنوان «حكاية السّقيفه» .

6- ابن عبد ربّه (متوفى 328 ه.ق) در كتاب خود به نام «عقد الفريد» ج 3، ص 64، چاپ مصر.

7- شهرستانى (متوفى 548 ه.ق) در كتاب معروف خود «الملل و النّحل»، ج 1، ص 57، چاپ بيروت.

8 ـ ابن ابى الحديد (متوفاى 655 ه. ق) در «شرح نهج البلاغه»، ج 2، ص 56(چاپ بيروت).

- اسماعيل عمادالدين (متوفى 732 ه.ق) در كتاب خود به نام «المختصر فى أخبار البشر»، چاپ مصر، ج 1، ص 156.

10- عمر رضا كحاله در كتاب خود به نام «أعلام النساء» چاپ بيروت، در قسمت حرف «فاء» ذيل نام فاطمه بنت محمد (صلى الله عليه و آله).
حضرت زهرا عليهاالسلام.

شهادت حضرت محسن (عليه السلام).

1ـ ابن شهر آشوب در كتاب «المناقب» خود ج 3، ص 132، از كتاب «المعارف» ابن قتيبه دينورى اين واقعه را نقل کرده است.

2ـ مسعودى در«اثبات الوصيه» ص 142.

3ـ شهرستانى در كتاب «الملل و النحل» چاپ بيروت، ج 1، ص 57.

4ـ ذهبى در كتاب «الميزان الاعتدال»، ج 1، ص 139، رقم 552.

5ـ صفدى در كتاب خود به نام «الوافى بالوفيات»، ج 6، ص 17.

6ـ الاسفرائينى التميمى در كتاب «الفرق بين الفرق»، ص 107.

7ـ الحموئى الجوينى الشافعى در كتاب «الفرائد السمطين»، ج 2، ص 35.

8ـ ابن ابى الحديد معتزلى در «شرح نهج البلاغه»، چاپ بيروت، ج 14، ص 192.

حالا شما يکي از سوالات ما از جمله اينکه در قرآن آمده پا ها و سر را بد ( تمسحوا) مسح کرد نه اين که غسل داد را بدهيد.

و جواب يک از سوالات برادران را حد اقل. ميدانم که قدر به اين کار نيستيد.

يا ثار الله.
217 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
برادر عزيز و بزرگوار آقاي کميل
لطفا جواب کامل و جامعي به سئوالات جديد حبيب الله بدهيد.
مي‌دانم که بارها پاسخش را داده‌ايد ولي برادر براي رضاي خدا لطفا پاسخ تک تک سوالات او را بدهيد.
اگر لطف کنيد و ريشه عقايد فاسدي مانند «قرآن مال هدايت توي دنياست نه آخرت هر كي اينجا خوند و عمل كرد تو اخرت موفقه» که همان عمر و ابوبکر هم است را بيان کنيد.

بنده منتظر پاسخ شما هستم به ايشان. لطفا اگر وقت داريد تک تک جملات او را آناليز کنيد و از قرآن مجيد پاسخ او را بدهيد.
يا علي
218 | حبيب الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
سلام
سعد الله جان کدوم سونوگرافي تونست تشخيص بده که اين طفل شش ماهه است؟ دليل موجه بيار تو روايات شما و ما که چيزي در اين مورد نيومده که کسي به حضرت فاطمه گفته که طفل کيه و چيه؟ شما دليل بيار
219 | هدي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
مجيد علي وسعدالله اينجا که ما اينجا نيامديم که با هم جنگ کنيم يا ابراز احساسات و نظارت شخصي رو بگيم.اينجا بايد با منطق و دليل هم ديگر رو قانع کنيم .وبا هم بحث کنيم تا هر کسي که گمراه هست هدايت بشه .با اين روش شما فقط نفاق بيشتر ميشه وهيچ نتيجه مثبتي حاصل نميشه
220 | محسن | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
جناب حبيب الله

اگر به كتاب مقدس يهود و نصاري مراجعه كنيد متوجه مي شويد كه آنها هم مانند شما خداوند را به صورت انساني فرض كردند داراي دست و پا و قامت و ... (سبحانه و تعالي عما يصفون) و اين شرك مستحق عذاب هم هست. كمي تعقل پوچ بودن اين تصوير را نمايان مي كند.

اگر خداوند (سبحانه) داراي اجزا باشد و مثلا دست داشته باشد. اين اجزا را چه كسي برايش ساخته است؟ (مگر نه اينكه او خالق كل شي’ است)
اگر خداوند (سبحانه) داراي اعضا است و مثلا دست دارد. قبل از آفرينش مخلوقات اي اعضا به چه كارش مي آمده؟ با دستش چه چيزي را ميگرفته با پايش بر چه چيزي قدم مي گذاشته؟ با چشمش چه چيزي را ميديده؟ كدام نور از مردمك چشمش مي گذشته؟ اين نور از چه چيزي ساطع مي شده؟(هنوز چيز ديگري خلق نشده بوده)
آيا اين خداشناسي شما به اين منجر نمي شود كه عرش و كرسي و ... خيلي چيزهاي ديگر از قديم بوده اند و مخلوق خداوند نيستند؟ آيا به اين منجر نمي شود كه لاجرم خداوند خالق اجزاي خودش نيست و ... (سبحانه و تعالي عما يشركون)

همينقدر اگر انديشه كنيد براي اينكه متوجه شويدخداشناسي وهابيت و متاسفانه شما شرك آميز است كافي است. و يادتان باشد كه رجس بر كساني قرار داده شده كه انديشه نميكنند. (و يجعل الرجس علي الذين لا يعقلون)

در مورد آيه شريفه يد الله فوق ايديهم آنچه شما به ظاهر حكم كرده ايد خداوند را به انسان تشبيه كرده ايد كه خلاف آيه ليس كمثله شي است.

در آيه زير هم انديشه كنيد:

أَفَلَمْ يَسِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَتَكُونَ لَهُمْ قُلُوبٌ يَعْقِلُونَ بِهَا أَوْ آذَانٌ يَسْمَعُونَ بِهَا فَإِنَّهَا لَا تَعْمَى الْأَبْصَارُ وَلَكِن تَعْمَى الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُورِ
آيا در زمين گردش نكرده‏اند تا دلهايى داشته باشند كه با آن بينديشند يا گوشهايى كه با آن بشنوند در حقيقت چشمها كور نيست ليكن دلهايى كه در سينه‏هاست كور است (حج 46)
221 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام
خانم هدي با عرض معذرت انگار براي شما سوء تفاهم شده , مسئله بين من و دوست و برادر عزيزم اقاي سعد الله ابداُ اختلافي نيست بلكه شرحي بود كه بايد داده ميشد .
اما شما دوست عزيز جناب حبيب الله .فرموديد سونوگرافي . اخه شما از كجا ميدونيد كه سونوگرافي اخر علمه ايا ممكن نيست علم انقدر پيشرف كنه كه بتوان جنس نوزاد را قبل از انعقاد نطفه فهميد .
ايا بقران اعتقاد داريد .
ان شاء الله داريد پس بخوانيد .
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

كهيعص (١) ذِكْرُ رَحْمَةِ رَبِّكَ عَبْدَهُ زَكَرِيَّا (٢) إِذْ نَادَى رَبَّهُ نِدَاءً خَفِيًّا (٣) قَالَ رَبِّ إِنِّي وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّي وَاشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَيْبًا وَلَمْ أَكُنْ بِدُعَائِكَ رَبِّ شَقِيًّا (٤) وَإِنِّي خِفْتُ الْمَوَالِيَ مِنْ وَرَائِي وَكَانَتِ امْرَأَتِي عَاقِرًا فَهَبْ لِي مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا (٥) يَرِثُنِي وَيَرِثُ مِنْ آَلِ يَعْقُوبَ وَاجْعَلْهُ رَبِّ رَضِيًّا (٦) يَا زَكَرِيَّا إِنَّا نُبَشِّرُكَ بِغُلَامٍ اسْمُهُ يَحْيَى لَمْ نَجْعَلْ لَهُ مِنْ قَبْلُ سَمِيًّا ( 7 ) .( مريم )
صدق الله العلي العظيم

حال اين ايه را هم بخوان.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
﴿وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَسْتَ مُرْسَلاً قُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ﴾(سورة الرعد آية 43).
صدق الله العلي العظيم

خوب بخوان تا بفهمي و اما اينكه در روايات شما نيامده اين سوال شما 3 تا جواب داره ,
1 ) بمن چه كه در روايات شما نيامده علماي شما براي من حجت نيستند كه نيستند .
2 ) شما يك جا ميگي از قران دليل بيار يعني اينكه حديث را قبول نداري حال طلب حديث ميكني .
3 ) برادران اهل سنت ممكن جوياي اين جواب باشند پس براي خاطر انها و اون وهابيوني كه مستعد هدايت شدن هستند يكي از اين احاديث را نقل ميكنم .
در كتاب اثبات الوصيه، ص 143. از عالم شافعي ابوالحسن على بن الحسين بن على المسعودي (متوفاى346هـ)، فهجموا عليه و أحرقوا بابه و استخرجواه منه كرهاً وضغطوا سيّدة النساء بالباب حتّى أسقطت محسناً.
... پس قصد خانه علي كردند و بر او هجوم آوردند و خانه‌اش را آتش زدند و او را به زور از خانه بيرون آوردند، سرور زنان (فاطمه) را بين ديوار ودر فشار دادند تا فرزندش محسن را سقط كرد.

در ضمن شما جواب سوال ساده منو ( در نظر شماره 207 )بدهيد تا جوابهاي شما را بدهم .

يا علي



222 | محسن | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
جناب حبيب الله

بر پيامبر مكرم (ص) وحي مي شد ايشان وحي را مي شنيد و صحابه اي كه اطراف ايشان بودند نمي شنيدند. آيا اين صداي امين وحي از جنس ارتعاشات فيزيكي بود؟

صدايي كه موسي (ع) شنيد مخلوقي بود مانند ساير مخلوقات حضرت حق. خداوند آتش را در درختي كه موسي (ع) ديد خلق كرد و صدايي را كه او شنيد. اما كلام، كلام خداوند بود. همچنانكه قرآن كلام خداوند متعال است.

نعوذ بالله چگونه خداوند را داراي حنجره و تار صوتي هم فرض كرديد؟
اين حنجره و تار صوتي را چه كسي به خداوند افاضه كرد؟ (نستجير بالله) و قبل از خلقت هوا اين حنجره به چكارش مي آمده؟

سبحانه و تعالي عما يشركون
223 | WaHHabi | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله الباسط.

برادر سعد الله بگذاريد من جواب اين ملحدين بد مذهب را بدهم.!!!!

جناب حبيب الشيطان .

اگر قرار بود ما هم مثل تو و امثال تو کوته کران به جهان هستي و الله( که برايش جسم و دست و پا قائليد) اوليا الله و معصومين بنگرم که ديگر مسلمان نبودم و يه مشرک به الله بودم که .........

معصومين علم لدني دارند. و مثل امامن ظالم و فاسد و فاجر تو نبودند که نميدانستند از کجا به عمل آمده اند.!!!!!

و جناب هدي.!!

خيلي ببخشيدا..... نه اينکه شما ها اين همه حرف حساب و دلايل محکم از قرآن و رواياتي که برادران پاسخ به شبهات برايتان آوردند قانع شديد و نه اينکه بسيار مودب و متين برخورد دارين . براي همين ......

خواهر من. دم خروست پيداست. چه ميگويي؟ حق و حقيقت مثل خورشيد نمايان است. کافيست دستتان را از جلوي چشمانتان برداريد تا آفتاب عالم تاب الله و اوليا الله را ببينيد.

اينکه دستان شما روي چشمانتان است دليل بر اين نيست که خورشيد وجود ندارد.!!!!!!!!!!!

تو خود حجاب خودي. ما که مثل شما داراي جمود فکري نيستيم. ما که مثل شما پيرو پيغمبري نيستيم که شرب خمر ميکرده و ميرقصيده و اهل گناه بوده و نماز قضا داشته و سر پا بول ميکرده. معاذ الله.

شما ها خودتان را به خواب زده ايد و بيدار کردن کسي که خود را به خواب زده تقريبا غير ممکن است. ( گرفتي؟!)

شما بهتر است اول خودتان را اصلاح کنيد و براي هم مذهبان( بد مذهبان) خودتان همچون مهران ها موعظه کنيد .
شده اند کاسه ي داغ تر از آش. ببينم خانم هدي.!!

فرموديد: با اين روش شما فقط نفاق بيشتر ميشه وهيچ نتيجه مثبتي حاصل نميشه .

ياللعجب.!!! ببينم ما بذر نفاق پاشيديم يا شما ها که در ايم فاططميه عروسي ميگيريد . ؟

ما بذر نفاق پاشيديم يا شما ها که يه قصد قبرتا الي الله سر از تن شيعيان جدا ميکنيد در حالي که جان با ارزشترين حق انسان است که از او صلب ميکنيد.

عقل هم خوب چيزيه خواهر من. يکم فکر کن تا اين گونه خار و خفيف نشوي.
ما دفاع ميکنيم نه فحاشي مثل شما بد مذهبان و اهل بدعت.

يا الله سبحانه و تعالي.
224 | حبيب الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
سلام
كميل جان پيامت رو خوندم جواب دادم ولي مثل اينكه به ذائقه بعضي ها خوش نيومده رو سايت ذاشتن
آقاي WaHHabi عوض اينكه به من توهين كني يه كم فكر كن تو و دوستات هر چي هستين براي خودتون هستين به منم ارتباطي نداره فقط شما مي گيد ما به رسوالله توهين مي كنيم مي شه دليل بياري كه كجا ما توهين كرديم؟ اين سوالها رو جواب بده
آيا اهل سنت شاگردان مكتب رسوالله رو مرتد مي دونن؟ اگه آره يه دليل محكمي بيار
آيا اهل سنت قبر ها رو مقدس مي دونن؟ بازم دليلي بيار
آيا اهل سنت هفته وحدت مي گيرن؟ بازم دليل بيار
مي شه يه مورد از فحاشي اهل سنت رو تسبت به اهل بيت رو از تاريخ بياري؟ من هزار تا توهين ميارم كه شما و دوستان شما توهين مي كنند.
عزيز شما چطور حب خدا رو توي دل داريد ولي حتي حاضر نيستيد كه عبادات شخصي خودتون رو انجام بدين؟ شايد اينجا جوابي به من بدي كه خلاف حرف من باشه ولي خدا كه مي دونه.
آقاي وهابي مي دوني وهابي يعني چي؟ به كي مي گن وهاب؟
در هر صورت ما قرآن و سنت و صحابه و اهل بيت رسوالله رو همه رو داريم! شما بريد براي خودتون به فكري كنيد كه قران رو تحريف شده مي دونيد و اعتقاد داريد يه قرآن ديگه مياد شما اعتقاد داريد رسوالله در امر رسالت موفق نبود و فقط تونست تعدادي رو تربيت كه به انگشتان دست هم نمي رسه ولي رسوالله 23 سال زحمت كشيد و هزاران سرباز تربيت كرد شما رو مسلمان كرد. شما همه صحابه رو مرتد مي دونيد بجز تعداد اندكي در حالي كه خدا از همشون راضي شده تا ابد. شما اهل بيت رو بعضا از خدا هم بالاتر مي دونيد بريد كتابهاي كليني و شيخ صدوق و حر عاملي رو بخونيد بعد مي فهميد. شما اهل بيت رو مشكل گشا مي دونيد قبر هاشون رو مقدس مي دونيد در حالي كه در حيات اونها اونا همچين چيزي از شما نخواستن. شما بريد يه فكري براي خوتون بكنيد ما هم ميگيم شما رو براي خدا رها كرديم.
راستي يادم رفت شما كه ادعاي دوستي پيامبر رو داريد چندتا حديث از خود پامبر تو خونه يا تو كتابهات داري؟ چند تا حديث از خود رسوالله حفظ هستي؟ چندتا از سنت هاي پيامبر رو توي زندگيت اجرا مي كنيد؟ يا نه همش روايات كليني و بقيه رو داري شايد هم هيچي
225 | سعد الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله القاسم الجبارين....!!!!!!!!

سلام عليکم بر برادر عزيز تر از جانم جناب مجيد م علي .!!!

برادر من جواب کامنت شما را دادم ليکن شايد در موقع ارسال دچار مشکلي شده و دير تر ظاهر شده.
از جماب WaHHabi هم ممنونم که کاملا کلامشان را تصديق ميکنم.
حالا روي سخنم با حبيب الشيطان است.

جناب حبيب الشيطان. مگر کور بودي و نخواندي که برادر مومن ما جناب وهابي فرمودند: گر قرار بود ما هم مثل تو و امثال تو کوته کران به جهان هستي و الله( که برايش جسم و دست و پا قائليد) اوليا الله و معصومين بنگرم که ديگر مسلمان نبودم و يه مشرک به الله بودم که .........

معصومين علم لدني دارند. و مثل امامن ظالم و فاسد و فاجر تو نبودند که نميدانستند از کجا به عمل آمده اند.!!!!!

مگر قرار است همگان مثل تو فکر کنند. ؟؟؟؟؟؟؟ مگر قرار است همگي مانند تو به عذاب الهي و دوزخ دچار شوند؟


و 100% با جواب برادر ارجمند مجيد م علي موافقم که فرمودند:
.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

كهيعص (١) ذِكْرُ رَحْمَةِ رَبِّكَ عَبْدَهُ زَكَرِيَّا (٢) إِذْ نَادَى رَبَّهُ نِدَاءً خَفِيًّا (٣) قَالَ رَبِّ إِنِّي وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّي وَاشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَيْبًا وَلَمْ أَكُنْ بِدُعَائِكَ رَبِّ شَقِيًّا (٤) وَإِنِّي خِفْتُ الْمَوَالِيَ مِنْ وَرَائِي وَكَانَتِ امْرَأَتِي عَاقِرًا فَهَبْ لِي مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا (٥) يَرِثُنِي وَيَرِثُ مِنْ آَلِ يَعْقُوبَ وَاجْعَلْهُ رَبِّ رَضِيًّا (٦) يَا زَكَرِيَّا إِنَّا نُبَشِّرُكَ بِغُلَامٍ اسْمُهُ يَحْيَى لَمْ نَجْعَلْ لَهُ مِنْ قَبْلُ سَمِيًّا ( 7 ) .( مريم )
صدق الله العلي العظيم

حال اين ايه را هم بخوان.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
﴿وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَسْتَ مُرْسَلاً قُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ﴾(سورة الرعد آية 43).
صدق الله العلي العظيم

خوب بخوان تا بفهمي و اما اينكه در روايات شما نيامده اين سوال شما 3 تا جواب داره ,
1 ) بمن چه كه در روايات شما نيامده علماي شما براي من حجت نيستند كه نيستند .
2 ) شما يك جا ميگي از قران دليل بيار يعني اينكه حديث را قبول نداري حال طلب حديث ميكني .
3 ) برادران اهل سنت ممكن جوياي اين جواب باشند پس براي خاطر انها و اون وهابيوني كه مستعد هدايت شدن هستند يكي از اين احاديث را نقل ميكنم .
در كتاب اثبات الوصيه، ص 143. از عالم شافعي ابوالحسن على بن الحسين بن على المسعودي (متوفاى346هـ)، فهجموا عليه و أحرقوا بابه و استخرجواه منه كرهاً وضغطوا سيّدة النساء بالباب حتّى أسقطت محسناً.
... پس قصد خانه علي كردند و بر او هجوم آوردند و خانه‌اش را آتش زدند و او را به زور از خانه بيرون آوردند، سرور زنان (فاطمه) را بين ديوار ودر فشار دادند تا فرزندش محسن را سقط كرد.

آيا اين دليل ميشود چون شما ها ( بد مذهبان) منکر اين فاجعه هستيد . ما مومنين هم منکر شويم.؟؟؟؟؟؟ اگر چشم داشته باشي بسيار در کتب موثق ما هست که کيفيت اين قضيه را به خوبي روشن ميکند.
و اگر خودت از برادران پاسخ به شبهات اين مساله ر جويا شوي با آدرس دقيق رفع شبهه ميکنند. ليکن تو نميخواهي که عالم به اين قضيه شوي و هر لحظه با عناد خود سعي در متشنج کردن و گل آلود کردن فضا را داري.

و بسيار کلام برادر مجيد م علي به من خوش آمد که جواب شما هم هست : بمن چه كه در روايات شما نيامده علماي شما براي من حجت نيستند كه نيستند .
مسعودي در قسمتي از کتاب خود آورده است:«فَوَجهُوا اِلي مَنْزلِهِ فَهَجَمُوا عَلَيْهِ وَ اَحْرَقُوابابَهُ... وَ ضَغَطُوا سَيدَةَ النساءِ بِالْبابِ حَتي اَسْقَطَتْمُحْسِنا؛پس (عمر و همراهان) به خانه علي عليه السلام رو کرده وهجوم بردند، خانه آن حضرت را به آتش کشيدند؛ با در به پهلوي سيده زنان عالم زدند؛چنان که محسن را سقط نمود.
عبدالکريم بن احمد شافعي شهرستاني (548 - 479 ق.) نقل کرده: «اِنعُمَرَ ضَرَبَ بَطْنَ فاطِمَةَ يَوْمَ الْبَيْعَةِ حَتي اَلْقَتْاَلْجَنينَ مِنْ بَطْنِها ،به راستي عمر در روز بيعت، ضربتي به فاطمهعليهاالسلام وارد کرد که بر اثر آن، جنين خويش را سِقط نمود.»[4]

همين قول را اسفرائيني (متوفاي 429 ق)، به نظام نسبت داده و گفته است که او قائل بود: «اَن عُمَرَ ضَرَبَ فاطِمَةَ وَ مَنَعَ ميراثَالْعِتْرَةِ ،عمر فاطمه عليهاالسلام را زد و از ارث اهل بيتعليهم السلام جلوگيري کرد.

- صفدي يکي ديگر از علماي اهل سنت مي‏گويد:«اِن عُمَرَ ضَرَبَ بَطْنَفاطِمَةَ يَوْمَ الْبَيْعَةِ حَتي اَلْقَتْ اَلْمُحْسِنَ مِنْبَطْنِها، به راستي عمر آن چنان فاطمه عليهاالسلام را در روز بيعت زد که محسن را سقط نمود.
مقاتل بن عطيه مي‏گويد: ابابکر بعد از آن که با تهديد و ترس و شمشير از مردمبيعت گرفت، عمر و قنفذ و جماعتي را به درب خانه علي و زهراعليهماالسلام فرستاد. عمر هيزم را درِ خانه فاطمه جمع نمود و درب خانه را به آتشکشيد، هنگامي که فاطمه زهرا عليهاالسلام پشت در آمد، عمر و اصحاب او جمع شدند و عمرآن چنان حضرت فاطمه عليهاالسلام را پشت در فشار داد که فرزندش را سقط نمود و ميخ دربه سينه حضرت فرو رفت (و بر اثر آن صدمات) حضرت به (بستر) بيماري افتاد تا آن که ازدنيا رفت.

ابو العاص به پيامبر صلي‏الله‏عليه‏و‏آله وسلم وعده داد که پس از مراجعت به مکه،وسائل مسافرت دختر پيامبر(ص) را به مدينه فراهم سازد. پيامبر صلي‏الله‏عليه‏و‏آله وسلم بهزيد حارثه و گروهي از انصار، مأموريت داد که در هشت مايلي مکه توقف کنند و هر موقعکجاوه زينب به آن جا رسيد، او را به مدينه بياورند. قريش از خروج دختر پيامبر(ص) ازمکه آگاه شدند. گروهي تصميم گرفتند که او را از نيمه راه باز گردانند. جبار بنالاسود (يا هبار ابن الاسود) با گروهي خود را به کجاوه زينب رساند و نيزه خود رابر کجاوه دختر پيامبر(ص) کوبيد. از ترس آن، زينب، کودکي را که در رحم داشت، سقط کرد وبه مکه بازگشت. پپامبر صلي‏الله‏عليه‏و‏آله وسلم از شنيدن اين خبر سخت ناراحت شد و درفتح مکه (با اين که همه را بخشيد و آزاد نمود) خون قاتل فرزند زينب را مباحشمرد.»
بن ابي الحديد مي‏گويد:

«من اين جريان را براي استادم ابو جعفر نقيب خواندم، او گفت: وقتي که پيامبرصلي‏الله‏عليه‏و‏آله وسلم خون کسي که دخترش زينب را ترسانيد و او سقط جنين کرد را مباحشمرد، قطعا اگر زنده بود خون کساني را که دخترش فاطمه عليهاالسلام را ترسانيدند کهباعث شد فرزندش (محسن) را سقط کند، حتما مباح مي‏شمرد.»

ابن ابي الحديد مي‏گويد، به استادم گفتم:

«آيا از شما نقل کنم آن چه را مردم مي‏گويند که فاطمه بر اثر ترس (و ضرباتي که براو وارد شد) فرزندش را از دست داد؟

پس گفت: نه! از طرف من نقل نکن! و همين طور رد و بطلان آن را نيز از طرف من نقلنکن! چون اخبار در اين زمينه متعارض است.

ين قصه، به خوبي نشانمي‏دهد که اخبار موافق با نظريات شيعه در بين روايات اهل سنت نيز وجود داشته و خودابن ابي الحديد نيز در قسمتي از کلامش اعتراف مي‏کند؛ آن جا که مي‏گويد: «عَلي اَنجَماعَةً مِنْ اَهْلِ الحَديثِ قَدْ رَوَوْا نَحوَهُ، گروهي از اهلحديث (از اهل سنت نيز) مانند آن چه را شيعيان مي‏گويند نقل کرده‏اند.
سکوني يکي از راويان اهل سنت است[10]او مي‏گويد: «نزد امام صادقعليه‏السلام رفتم؛ در حالي که غمگين و ناراحت بودم. امام صادق عليه‏السلام فرمود:اي سکوني! چرا ناراحتي؟! گفتم: خداوند فرزند دختري به من داده (از اين که فرزندم پسرنبوده و دختر است ناراحتم) پس حضرت فرمود: اي سکوني، سنگيني دخترت را زمينبر مي‏دارد و روزي او بر خداوند است و بر غير اجل شما زندگي مي‏کند و از رزق شمانمي‏خورد (پس چرا ناراحتي؟).»

سکوني مي‏گويد: (با کلمات امام صادق عليه‏السلام ) غمم رفت. آن گاه فرمود:

«ما سَميْتَها؟ قُلْتُ: فاطِمَةَ. قالَ: آهْ آهْ ثُم وَضَعَ يَدَهُ عَلي جَبْهَتِهِ وَ کَاني بِهِ قَدْ بَکي وَ قالَ: اِذا سَميْتَها فاطِمَةَ فَلاتَسُبها وَلا تَضْرِبْها وَلاتَلْعَنْها. هذَا الاِْسْمُ مُحْتَرَمٌعِنْدَالله‏ِ عَزوَجَل وَ هُوَ اِسْمٌ اِشْتَق مِنْ اِسْمِهِ لِحَبيبَتِهِالصديقة» وَ کانَ الاِمامُ لَما سَمِعَ بِاسْمِ فاطِمَةَ ذکر جَدتَهُ وَمَصائبَها وَلَمْ يَزَلْ يَذْکُرُ وَ يَقُولُ: وَ کانَ سَبَبُ وَفاتِها اَنقُنْفُذَ مَوْلي فُلان[11]چه نامي بر او گذاردي؟ گفتم: فاطمه: فرمود:آه آه. سپس دست خود را بر پيشاني‏اش گذاشت و گويا گريه مي‏کرد و فرمود: حال که اورا فاطمه ناميدي به او ناسزا نگو؛ او را (کتک) نزن و نفرينش نکن (چرا که) اين نامدر نزد خداوند با عظمت محترم است؛ و آن نامي است که خداوند از اسم خود براي حبيبهخود صديقه گرفته است. (آن گاه سکوني مي‏گويد:) هميشه امام صادق عليه‏السلام اينگونه بود که وقتي نام فاطمه عليهاالسلام را مي‏شنيد به ياد جده‏اش (فاطمه) ومصيبت هاي او مي‏افتاد و هميشه تذکر مي‏داد و مي‏گفت: سبب وفات (و شهادت) فاطمهعليهاالسلام ضربتي بود که قنفذ، غلام فلاني (يعني عمر) بر او وارد ساخت.

توجه داريد که سکوني با همه وثاقتي که دارد، اينجا تعصب سني‏گري خويش را نشانداده و ذيل کلام امام صادق عليه‏السلام را حذف و تحريف نموده است. با اين حال، مطلبروشن است که سبب شهادت فاطمه زهرا عليهاالسلام همان ضرباتي بود که به دست قنفذ وعمر بر آن حضرت وارد شد.

چنان که ابابصير از امام صادق عليه‏السلام متن کامل کلام حضرت را به اين صورتنقل نموده است:« وَ کانَ سَبَبُ وَفاتِها اَن قُنْفُذَ مَوْلي عُمَرَ لَکَزَها بِنَعْلِ السيْفِ بِاَمْرِهِ فَاَسْقَطَتْ مُحْسِنا وَ مَرِضَتْ مَرَضا شَديدا وَلَمْتَدَعْ اَحَدا مِمنْ آذاها يَدْخُلُ عَلَيْها، سبب فوت فاطمهعليهاالسلام ضرباتي بود که قنفذ، غلام عمر با غلاف شمشير بر آن حضرت به فرمان عمرزد؛ پس (فرزندش) محسن را از دست داد و به شدتبيمار شد و هيچ يک از آزار دهندگانخويش را راه نداد (که به ديدن او بيايند.

نابع شيعه:

نظر دانشمندان شيعه و روايات نقل شده از سوي آنان چنين است:

هنگامي که خواستند علي عليه‏السلام را به مسجد ببرند با مقاومت فاطمهعليهاالسلام روبرو شدند و فاطمه عليهاالسلام براي جلوگيري از بردن همسر گرامي‏اشصدمه‏هاي روحي و جسمي فراواني ديد که بيان همه آنها از توان زبان و قلم خارج است؛فقط به گوشه‏اي از آن در يک نقل تاريخي اشاره مي‏کنيم؛ وگرنه در اين موضوع، نقل هايتاريخي فراوان است.

خلاصه ماجرا همان است که در نامه خود عمر به معاويه آمده است. در بخشي از آنچنين مي‏نويسد:

«... وقتي درب خانه را آتش زدم (آن گاه داخل خانه شدم) ولي فاطمه درب خانه راحجاب خود قرار داد و مانع از دخول من و اصحابم شد. با تازيانه آن چنان بر بازوي اوزدم که مانند دملج (بازوبند) اثر آن بر بازوي او ماند؛ آن گاه صداي ناله او بلند شد؛ چنان که نزديک بود به حال او رقت کنم و دلم نرم شود؛ ولي به ياد کشته‏هاي بدر واُحد که به دست علي کشته شده بودند... افتادم، آتش غضبم افروخته‏تر شد و چنان لگديبر درب زدم که از صدمه آن جنين او (به نام محسن) سقط شد." فَعِنْدَ ذلک صَرَخَتْ فاطِمَةُ صَرْخةً... فَقالَتْ يا اَبَتاهُ يا رَسُولَ الله‏ِ هکَذا کانَ يُفْعَلَبِحَبيبَتِکَ وَ اِبْنَتِکَ... ؛ در اين هنگام، فاطمه چنان ناله زد، پس فرياد زد: اي پدر بزرگوار! اي رسول خدا! اين چنين با عزيز دلت و دخترت رفتار کردند." سپسفرياد کشيد: فضه به فريادم برس که فرزندم را کشتند. سپس به ديوار تکيه داد و من اورا به کنار زده، داخل خانه شدم. فاطمه در آن حال مي‏خواست مانع (بردن علي) شود، مناز روي روسري چنان سيلي به صورت او زدم که گوشواره از گوشش به زمين افتاد...»[13]

آن چه بيان شد و قلم با صد شرمساري آن را بر صفحه کاغذ آورد،تنها گوشه‏هايي از ستم هايي است که بر آن بانوي دو جهان رفته است.

1- شرح نهج البلاغه، ج2، ص60.

2- سيد مرتضي، تلخيص شافي، ج3، ص76، تلخيص شيخ طوسي.

3- اثبات الوصية، مسعودي، (چاپ بيروت) ص153 و در برخي چاپها ص 23 ـ 24.

4- الملل و النحل، عبدالکريم شهرستاني، ج1، ص57.

5- اَلفرقُ بين الفرق، عبدالقاهر الاسفرائيني، ص107.

6- الوافي بالوفيات، صفدي، ج5، ص347 ر.ک: سفينة البحار، شيخ عباس قمي، ج2،ص292.

7- الامامة والخلافة، مقاتل بن عطية، ص160 ـ 161.

8- شرح نهج البلاغه، ابن ابي الحديد، ج14، ص193/ ر.ک: زندگي علي عليه‏السلام ،ص252.

9- شرح نهج البلاغه، ج2، ص21.

10- سه نفر از راويان اهل سنت، از امامان شيعه عليهم‏السلام روايت نقلنموده‏اند که علماي شيعه آنان را ثقه مي‏دانند و به سخن آنان اطمينان دارند وروايات آنها را مي‏پذيرند: سَکُوني؛ نَوْفِلي؛ خَلُوقي.

11- شجره طوبي، محمدمهدي حائري، ص417، (منشورات شريف رضي).

12- بحار الانوار، ج43، ص170.

13- بحار الانوار، ج30، ص293، (چاپ جديد)؛ ج8، ص230، (چاپ قديم) و رياحينالشريعة، ج1، ص267.

اين هم دلايل و ماستندات از اهل سنت و تشيع.

کتاب "الهجوم علي بيت فاطمه"، حسين غيب غلامي، در اين باره روايات مربوطه را خوب بررسي کرده است.

بازم سوالي بود جناب حبيب الشيطان؟

يا زهرا( سلام الله عليها).
226 | habib | | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
سلام
آقايون مسئول سايت كامت 216 من يكي از كلماتش نيست خدا كه من اونو هنگام نوشتن فراموش كرده باشم در غير اين صورت اين طور به نظر مي رسه كه يكي شيطوني كرده و اون كلمه رو حذف كرده. اينو دوباره مي نويسم
سعدالله جان دوباره برات نوشتم
سعد الله جان کدوم سونوگرافي تونست تشخيص بده که اين طفل شش ماهه پسر است؟ دليل موجه بيار تو روايات شما و ما که چيزي در اين مورد نيومده که کسي به حضرت فاطمه گفته که طفل کيه و چيه و دختر يا پسر بودن اونو معلوم كرده باشه؟ شما دليل بيار
227 | سعد الله | | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله القاصم الجبارين.....!!!!!!!!! سلام عليکم يا اخي المومن. مجيد م علي. بله بله بله 100% که موافقم . البته که موافقم. بلا شک که موافقم. اصلا بر مخالفينش لعنت.!!! شايد نظرات بنده را تند بدانند . اما من به اين تندي هم افتخار ميکنم و اين را تفريط ميدانم. و تندي نميدانم. من دوست دارم از رستگاران باشم. نه از خسران ديدگان. براي همين هم که جلوي آقا رسول الله و بي بي زهرا و مولانا امير المومنين ( صلوات الله و سلامه عليهم اجمعين) سر شکسته و نادم نباشم و حد اقل رويم بشود که بگويم: آقا جان از قاتلان همسرت تا توانستم تبري کردم. حد اقل آن زمان که نبودم تا دمار از روزگار اين حراميان در بياورم. اما اميد دارم در زمان رجعت ان شا الله کاري که بايد مردم نامرد آن زمان ميکردند که نکردند را من بکنم. آن هم به نحو احسنت.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حراميان و نواصب و اعدا الله......... بدانيد و آگاه باشيد. ما بي خيال شهادت بي بي زهرا( سلام الله عليها) نميشويم. حتي اگر در ايم راه بميريم. و جان به الله تسليم کنيم. اين را هم به آن دسته از شيعه نما هاي ترسو ميگويم که رو سياه درگاه حق تعالي و آقا رسول الله(ص) هستند: آخر بدبختها و بيچاره هااااااا.... مگر چند سال قرار است در اين خراب شده ي دنيا بمانيد؟؟؟؟؟؟؟ مگر چند سال قرار است که در اين دار فاني بمانيد؟؟؟!!!! مگر نه اينکه اينجا پل و مسافر خانه اي بيش نيست. پس بيچاره ها ي بدبخت. کمي به فکر عقبي و جواب براي وقت رو به رو شدن با رسول الله (ص) باشيد. نه فقط اينکه براي شفاعت آقا اين چنين کنيد.نه نه نه. اگر نامرد نباشيد و آزاده باشيد بايد دلتان بترکد از اين فاجعه. بايد نيست و نابود شود دلتان از سهمگيني اين مصيبت عظيييييييييييييييييييييييييييييييييييييم. حالا خود دانيد. بايد با ياد غصه ي حضرت زينب(س) پريشان حال شويد . وگرنه آن دلتان دل نيست . بلکه از سنگ هم سخت تر است.!!!!! خلاصه بي تبري جايي در دل مولانا و مقتدانا امير المومني( صلوات الله و سلامه عليه) نداريد. ختم کلام. انقدر يا ابا عبد الله. يا ابي عبد الله هم نگيد. وقتي براي مصيبت عصمت الله الکبري. مادرش دل نسوزانيد سد سال سياه اين ناله هايتان براي شما و به حالتان ثمري ندارد. مگر ميشود هم در برابر ظلم و قتلي که به مادرش شده که او هم اين عصمتش را از دامان پدر و ماد بزرگوارش دارد ساکت بود و هم نام او را صدا زد.؟؟؟؟؟؟؟ خود ايشان مطمئنان اين ملاعين را لعن ميکرده مثل فرزندش امام صادق و همه ي 14 معصومين.
228 | ×!,.؟:" | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
آقاي هاشم نوشتيد معاد مهمتره يا امام معصوم!؟ بايد بدوني وضعيت معاد همه مردم رو عبادت خداي متعال و همچنين چگونگي اعتقاد به معصوم و ارتباط باايشان تعيين ميکنه.
229 | كميل | | ١٢:٠٠ - ٢٥ فروردين ١٣٨٩ |
سعدالله لابد کامنت قبليت جوابي دندان شکن براي ما بود که گم شده!!!!!!!!آره؟
شما سنيها چرا وقتي کم ميارين خول بازي در ميارين؟ يعني چي کامنت من کو؟!
230 | كميل(براي آقاي مومن عزيز) | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٦ فروردين ١٣٨٩ |
استاد بزرگوارم جناب مومن عبدالله سلام بر شما.وقت بخير. چشم در اسرع وقت تلاشم را خواهم کرد انشالله . از شما خواهش ميکنم هرجا اشتباه کردم متذکر بشيد تا منو بيشتر مديون خودتون کنين.
231 | كميل(براي وهابي) | | ١٢:٠٠ - ٢٦ فروردين ١٣٨٩ |
جناب وهابي ما شيعيان باهم وحدت 100% ندارم.بلکه 120% متحديم. آمارو درست اعلام کنيد برادر عزيزم.
232 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٦ فروردين ١٣٨٩ |
بازم سلام

جناب حبيب

راستي بوسيله کدام علم متوجه شديد که در آن روزگار صداي عمر از مدينه تا فساء رسيد؟!!!
کتابهاي (محمد عمر سربازي) از علماي اهل سنت ايران را راجع به اين موضوع خوانده اي؟
شما هل سنت چگونه ثابت ميکنيد که عمر روي کاغذي نوشت و به آتش دستور داد خاموش شود و کاغذ را داخل آتش انداخت و آتش خاموش شد؟؟!!!
بدون شک منظورتان علم امروزي است؟؟؟
اگر ثابت کنيد از شما ممنون خواهم شد.
يا علي
233 | هرو(دختر سني) | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٦ فروردين ١٣٨٩ |
چه سوالاي مسخره اي پرسيده اين حبيب ا... يعني چي چرا به قميا وحي نميشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!! آبروي هر چي سنيه بردي
234 | ×!,.؟:" | | ١٢:٠٠ - ٢٦ فروردين ١٣٨٩ |
اي واي حبيب تو ديگه کي هستي؟بعد به ما ميگي مشرک!خودت که کافري.تو چرا حرف اجدادتو باور کردي؟خجالت نميکشي به خالق با عظمتت جسميت ميدي؟
235 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٦ فروردين ١٣٨٩ |
سلام

مدتي است که در اين صفحه بحثهاي حبيب را مي بينم
برداشت بنده از بحثهاي ايشان اين است که صرفا قصد ايجاد انحراف در بحث را دارند
وگرنه ايشان به عنوان يک فرد اهل سنت قطعا بايد کتابهاي خودشان را مبني بر:
تهديد و هجوم و آتش زدن درب خانه حضرت امير ع و ضرب و شتم و سقط جنين را خوانده اند و نيازي هم به توضيحات بنده نيست.

جناب جبيب الله
اولا انشاءالله که به مصداق نامتان دوست واقعي الله باشيد نه دشمنشان
ثانيا مطالب موجود در کتب خودتان را مبني بر تهديد و هجوم و اتش زدن و ضرب و شتم و در نهايت نارضايتي فاطمه س از ابوبکر و عمر و حتي پشيماني ابوبکر در هنگام مرگ از آن هجوم را چه ميکنيد؟!!!!!
صرف نظر از اينکه جنين سقط شده پسر باشد يا دختر آيا اصل مطلب که ظلم به آل پيامبر ص بوده از بين ميرود؟؟؟!!!!!
هدف شيعه از بيان حقايق تاريخ در واقع نشان دادن راه حق و تميز دادن آن از باطل است.
حال شما آمدي و با تعصبي که واقعا علت آن را نميدانم که بر چه مبنائي وجدان خود را زير پا گذاشته و رضايت الهي در نظر نگرفته و از ظالماني دفاع ميکني که در کتب خودتان به ظلم و جنايتشان اشاره ها شده و تاريخ هم گواه آن است؟!!!!!!
ايا واقعا خود را حبيب خدا ميداني؟؟؟!!!!!
فکر ميکني با ايجا انحراف در بحث (مانند همين ايجاد شبهه در بحث پسر يا دختر بودن آن جنين) ميتواني اصل جنايت و خيانت و ظلم ستم خلفايت را بپوشاني؟؟!!!!!!!!!!!!!
اگر قصد رسيدن به حقيقت را داريد ابتدا بايد تعصب و شنيده هاي بي اساسي را که از هر شخصي بعنوان مذهب پذيرفته ايد کنار گذاشته و شخصا تحقيقت کنيد و با استعانت از خداوند متعال به دريافت اصل حقيقت نائل شويد.
بارها گفته ام و اکنون نيز براي حضرتعالي عرض ميکنم:
برو در صحيح بخاري نظر حضرت علي ع را راجع به خلفا بخوان و اگر واقعا دنبال حقيت و به دو راز عناد و دشمني با اهل بيت ع باشيد حجت بر شما تمام خواهد شد.
خدا شاهد است که بنده بدون تعصب عرض کردم
خدا کند که ما جزو کساني نباشيم که قرآن مي فرمايد (صم بکم عمي فهم لايرجعون) يا ( واکثرهم لا يومنون)
رضايت خداوند مهم است يا رضايت خلفاي ظالم و گناهکار ، خائن و حيله گر؟؟!!!!!!
نظر حضرت امير ع در مورد خلفا که در صحيح بخاري شما هم آمده همان بود که در جمله بالا مبني بر خائن و حيله گر و گناهکار بودن خلفا عرض کردم.
موفق باشيد.
يا علي
236 | مچيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٧ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام
جناب حبيب ....
خوب بخوان سوالاتت را در حد امكان جواب دادم .

گفتي ..... كميل جان پيامت رو خوندم جواب دادم ولي مثل اينكه به ذائقه بعضي ها خوش نيومده رو سايت ذاشتن
نظرات بدتر از تو با لحن وقيحانه وهابيون را توي اين سايت گذاشتند حال يا تو نظرت را درست نفرستادي يا خيلي وقيحانه بوده كه نميشود انرا ظاهر كرد>

گفتي ..... آقاي WaHHabi عوض اينكه به من توهين كني يه كم فكر كن تو و دوستات هر چي هستين براي خودتون هستين به منم ارتباطي نداره فقط شما مي كي ما به رسوالله توهين مي كنيم مي شه دليل بياري كه كجا ما توهين كرديم؟ اين سوالها رو جواب بده .

لما توفى عبد الله بن أبي، جاء إبنه عبد الله بن عبد الله إلى رسول الله صلى الله عليه و سلم فسأله أن يعطيه قميصه يكفن فيه أباه، فأعطاه ثم سأله أن يصلى عليه، فقام رسول الله صلى الله عليه و سلم ليصلى، فقام عمر فأخذ بثوب رسول الله صلى الله عليه و سلم فقال: يا رسول الله! تصلى عليه و قد نهاك ربك أن تصلى عليه؟! فقال رسول الله صلى الله عليه و سلم: إنما خيرني الله، فقال: إسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِنْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً (سوره توبه/آيه80) و سأزيده على السبعين قال: إنه منافق؟! قال: فصلى عليه رسول الله صلى الله عليه و سلم، فأنزل الله تعالى: وَ لَا تُصَلِّ عَلَي أَحَدٍ مِنْهُمْ مَاتَ أَبَدًا وَ لَا تَقُمْ عَلَي قَبْرِهِ(سوره توبه/آيه84).

ميان رسول اكرم (صلي الله عليه و سلم) و عمر بن خطاب در مورد نماز خواندن بر عبد الله أُبيّ ـ سركرده منافقين ـ اختلاف افتاد و عمر، عباي نبي مكرم (صلي الله عليه و سلم) را مي‌گيرد مي‌كشد كه چرا بر عبد الله بن أبي منافق نماز مي‌خواند. پيامبر اكرم (صلي الله عليه و سلم) مي‌فرمايد: خداوند مرا مخير كرده است كه براي اينها نماز بخوانم يا نخوانم. جبرئيل نازل مي‌شود در تأئيد عمر و ... .
صحيح البخاري، ج5، ص206 ـ صحيح مسلم، ج7، ص116 ـ مسند احمد، ج1، ص16
خوب اين اگر توهين نيست چيه يعني عمر در اين مسئله بر نبي مكرم نعوذ بالله با فهم تر بوده
در ثاني ان علماي شما كه به طرفداري از عمر برخاسته اند نيز متهم به توهين هستند .

گفتي ..... آيا اهل سنت شاگردان مكتب رسوالله رو مرتد مي دونن؟ اگه آره يه دليل محكمي بيار
آيا كشتن جانگداز مالك بن نويرة، هم بستر شدن با همسر او و تبرئه خالد بن وليد، از مصداق اهانت به صحاب جليل القدر شهيد مالك نوبره و متاسفانه او را مرتد خواندن و كسي بمثل خالد فاسق و ملعون دو عالم را صحابي خواندن اهانت به صحابي نيست .
كسي كه عمر با او تند برخورد كرد و جنين گفت : اى دشمن خدا به حريم زندگى فردى مسلمان تجاوز كردى ، خودش را كشتى و با زنش همبستر شدى ، به خدا سوگند اگر بر تو دست يابم سنگسارت ميكنم شرح ابن ابى الحديد : 1 / 178 . .
اين را چي ميگي هان ؟؟؟.
گفتي ..... آيا اهل سنت قبر ها رو مقدس مي دونن؟ بازم دليلي بيار
اگر منظورت اينه كه زيارت را مقدس ميدانيم بستگي به جايش داره اگر شخص مقدس و مومني بوده بله چرا كه نه مگر مسلمانان بزيارت مسجد النبي نميروند البته كه ميروند غير از عده اي منافق اما اگر زيارت قبور باشه اينكه سنت حضرت محمد ( ص ) ميباشد تازه گريه هم بكني كه زيارتت كامل ميشه.
اين را بخوان
گريه حضرت محمد ( ص ) بر آمنه ( ع )
روزى پيامبر ( ص ) قبر مادر عزيز خود آمنه را در ابواء زيارت كرد . به گفته مورخان ، آن حضرت در كنار قبر مادر گريست و همراه خود را نيز به گريستن انداخت . المستدرك ، ج 1 ، ص 357 ؛ تاريخ المدينة ، ابن شبّه ، ج 1 ، ص 118 .
بيشتر خواستي طلب كن تا بيشتر بنويسم .

گفتي ..... آيا اهل سنت هفته وحدت مي گيرن؟ بازم دليل بيار
يك نگاه به اخبار بكني در هفته وحدت بكني متوجه ميشوي كه اهل سنت از بيشتر كشورهاي جهان براي اين هفته به ايران ميايدند .
در ضمن اين يك دعوت است امدي چه بهتر نيامدي هم مشكلي نيست منظور امثال شما نبوده اند .

گفتي ..... مي شه يه مورد از فحاشي اهل سنت رو تسبت به اهل بيت رو از تاريخ بياري؟ من هزار تا توهين ميارم كه شما و دوستان شما توهين مي كنند.
البته اهل البيت را گفتي يا اهل بيت كدام يكشان .
أن رسول الله (صلى الله عليه وآله وسلم) قال : والذي نفسي بيده لا يبغضنا أهل البيت رجل إلا أدخله الله النار .
صحيح ابن حبان‌، ج15 ص435 .
رسول خدا ( صلي الله عليه وآله وسلم) فرمودند : قسم به کسي که جانم در دست اوست ، هيچ کس ما اهل بيت را دشمن نمي دارد ، مگر اينکه خداوند او را در آتش وارد مي کند .

ما مسلماً اهل البيت را فقط تكريم ميكنيم و در مورد ان اهل بيت ( منظور ان ديگران است ) حقيقت را ميگوئيم . اما اگر ابن تيمه لعنه الله عليه را بعنوان عالم قبول داري برو ببين به اهل بيت توهين كرده يا نه . اين فاسق ملحد منافق حتي به عمر شما و ابوبكر شما توهين كرده , البته تنها اون ميوهاي شجره ملعونه را تكريم كرده .
اين هم يك دلايلي ديگر از ملحد بودن اين ملعون : وكم من مبالغة لتوهين كلام الرافضي أدّته أحياناً إلى تنقيص عليّ رضي اللّه عنه .

لسان الميزان ، ج 6 ، ص319.

ابن تيميّه ، در پاسخ به علاّمه حلّى به قدرى زياده روى كرده كه منجرّ به تنقيص مقام على بن ابى طالب (عليه السلام) گرديده است .

وي جسارت به امير مؤمنان (عليه السلام) تا جايى رسانده كه بنا به نقل ابن حجر عسقلاني در كتاب معتبر الدرر الكامنة في أعيان المائة الثامنة ، ج 1 ، ص155 مى گويد :

وقال ابن تيميّة في حقّ عليّ: أخطأ في سبعة عشر شيئاً، ثمّ خالف فيها نصّ الكتاب ...

على (نستجير باللّه) در 17 مورد دچار اشتباه شده و با نص قرآن مخالفت نموده است .

باقي سوالات جوابي نداره .ولي اگر مصر بودي برايت مينويسم

يا علي
237 | كميل | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٠٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
باسلام خدمت استادانم در گروه پاسخ به شبهات و آقايان مومن عبدالله و مجيد م علي و سعيد حسيني و WaHHabi و سعدالله و ديگر برادران شيعه.
خسته نباشيد.
بين عده اي از اهالي يک جلسه قرآن که استادش يک وهابي کثيف در لباس شيعه ميباشد شبهه اي شايع شده که شيعه از زمان صفويه بوجود آمده.

با اينکه موضوع واضح است و نيازي به توضيح نيست اما متاسفانه نتوانستم دانسته هايم را به آنها منتقل کنم.
اگه ممکنه يک کتاب خوب يا مدرک محکمي(که به درد اينکار بخورد) معرفي کنيد تا برايشان تهيه کنم.
من تا دوشنبه همين هفته فرصت دارم. لطفا راهنماييم کنيد.باتشکر از شما عزيزان.
238 | عقيل العزيز | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام. مديران سايت. نظرات روز هاي 28 .29 . 30. 1. کو؟ چرا حذفشان کرديد؟ يا للعجب؟

پاسخ:

با سلام


اگر دقت کرده باشيد به دليل مشکلات فني سرور روزهاي 30 و 31 در دسترس نبوده و اطلاعات ريکاوري شده مربوط به آخرين تاريخ يعني 26 فروردين مي باشد ، لهذا اطلاعات از اون تاريخ به بعد (27و28و29) متاسفانه حذف گرديده اند (البته بيشتر مطالب مربوط به نظرات روزانه آپديت مي گردد)

(وصدالبته که در روزهاي 30و31 سرور در دسترس نبوده که بخواهد اطلاعاتي ثبت گردد که حالا به دنبال نظرات آن روز مي گرديد)

موفق و مؤيد باشيد

معاونت اطلاع رساني

239 | كميل(براي سعدالله-مهم) | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٠٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
برادر عزيزم سعدالله واقعا از اشتباهي که رخ داده معذرت ميخوام تازه متوجه شدم به جاي حبيب الله اسم شما رونوشتم.چون حبيب نوشته بود کامنت قبليم کجاست نوشتم چرا خول بازي درمياري.ببخشيد.واقعا شرمنده شدم.التماس دعا
240 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٠٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام
جناب حبيب الله

1- حديث ثقلين بسيار واضح و مبرهن است و به نظر من اظهار نياز شما به تفصيل در اين حديث و جمع آوري اطلاعات در اين رابطه نوعي فرار از جواب و در واقع اهميت ندادن شما به اين حديث مهم و نوراني است ، همانند ابوبکر که به اعتراف عايشه 500 حديث نوراني از پيامبر ص را در مقابل چشمانش آتش زد و سوزاند. البته شما که کتاب صحيح بخاري را بعد از قرآن صحيح ترين کتاب ميدانيد چرا اين مطلب را داخل آن کتاب نديده ايد؟!!!!!!
آيا شما به اعتراف خود از حديث ثقلين چيزي نميدانيد در صورتيکه اهميت آن تا حدي است که پيامبر ص عمل به آن حديث را براي جلوگيري از گمراهي و ضلالت مسلمانان بعد از خود بيان ميکند؟؟!!!!!
با اين حساب شما اهل سنت چگونه مدعي تبعيت از سنت رسول خدا ص هستيد؟؟؟ آيا مبناي گفتارتان واقعا صداقت است؟؟!!!!

2- در مورد اينکه اهل سنت ادعا ميکنند که به اهل بيت ع پيامبر ص احترام ميگذارند واقعا متعجبم!!!!
چون اين سئوال بدنبال حيرت بسيار ايجا ميشود که اين چگونه احترام و دوستي است که نتيجه ي آن به شهادت رساندن افراد مورد احترام((اهل بيت ع)) است؟؟!!!!!!
قبلا هم عرض کردم مگر نه اينکه تمامي اهل بيت ع بدون استثناء بدست پيروان سقيفه يعني همان اهل سنت به شهادت رسيده اند؟؟؟؟
جناب حبيب بنده قبلا کتب شمااهل سنت را مفصل مطالعه کرده ام و خدا را شاهد ميگيرم کتب شما را با چاپ ايران تا بحال حتي نگاه هم نکرده ام، در واقع بيشتر چاپ بيروت بوده اند، بنابر اين نميتوانيد بگوئيد آنرا تحريف کرده ايم يا در مطالب آن تصرفي داشته ايم و اگر هم چنين باشد از طرف علماي خودتان است.
جالب است که اگر جهت تظاهر در بعضي از آن کتابها آنهم از روي ناچاري و موجه جلوه دادن خودشان احترام ناچيزي را به اهل بيت ع قائل شده اند، اما اين در مقابل احترامات و فضائل و کرامات دروغي براي خلفا خيلي ناچيز است و در واقع سعي کرده اند خلفا را حتي از پيامبر ص بالاتر معرفي کنند.حتي بقدري در تراشيدن فضائل ساختگي براي خلفاء و ناديده گرفتن فضائل ائمه ع غلو کرده اند که علماي فعلي خودتان هم متعجب گشته و حتي در رد آن مطالب کتابها نوشته اند.
براي مثال لطف بفرمائيد کتابهاي همان استاد خودتان مولوي محمد عمر سربازي را مطالعه بفرمائيد. ايشان همان شخصي است که در تآليفات ابتدائي خود در مقام خلفا غلو کرده و در تآليفات اخير خود تمام آنها را رد کرده و خرافات معرفي ميکند.
شما لطف بفرمائيد صحاح سته را با تآليفات علمايتان مطالعه و مورد بررسي قرار دهيد و باز خواني نمائيد. واقعا تعجب ميکنم از شما که صحاح خود را بعد از قرآن صحيح ترين مي ناميد !!!! پس چرا حقيقتهاي آن را قبول نميکنيد؟؟؟؟ همانطور که قبلا هم گفتم چرا نظر خليفه چهارمتان حضرت علي ع را در مورد خلفا که آنها را خائن ، گناهکار و حيله گر معرفي ميکند بکار نميگيريد؟!!!!!!!
آيا دروغ مي گوئيد که او خليفه چهارم شماست؟ يا اينکه کتمان کردن جنايات خلفاي راشدين شما برايتان مهم است؟!؟!
همانطور که در صحيح بخاري هم آمده است عمر با فريب تحريک جمعي ديگر ضمن جلوگيري از آوردن قلم و کاغذ براي پيامبر ص وي را مبتلا به هزيان معرفي ميکند.!!!!!!!
آيا کسي که بر عليه |آيات قرآن که مي فرمايد: پيامبر ص هر چه بگويد از طرف ماست! ((و ما ينطق عن الهوي...)) عمل کرده و تهمت هزيان گوئي به پيامبر ص مي زند بر عليه قرآن و پيامبر ص عمل نکرده است؟!!؟
در حالي که نص صريح قرآن مبني بر اطاعت از خدا و رسول خدا ص اولي الامر منکم مي باشد!!!
از اين آيه به راحتي مي شود فهميد که خليفه دوم عمر از خدا اطاعت نکرده است و در واقع اين عمل او نمونه اي بارز و روشن از دشمني با خداست. چگونه او را مسلمان مي خوانيد؟!؟!!!؟
و هزاران تناقض ديگر که در اين مجال نميگنجد.
آيا واقعا مطالب خود را صحيح ميدانيد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
توهينهاي عمر و ابوبکر به ساحت مقدس پيامبر ص و پيروانشان قنفذ و مغيره و خالد ابن وليد شرابخوار و زناکار و... به حضرت امير ع و همسرش فاطمه زهرا س دخت پيامبر بزرگ اسلام و در نهايت به شهادت رساندن آن بانوي بزرگ و فرزندان اين دو بزرگوار از احترامات اهل سنت به اهل بيت ع است!!!!!!

3- ابتدا بهتر است کلمه ((مولي)) را از نظر لغوي بررسي کنيم
اولا کلمه ((مولي)) و بر وزن ((اولي)) و جايگاه آن در خطبه غدير از نظر معني کاملا مشخص است و معناي قطعي آن ولايت ، امامت و وصايت حضرت رسول ص است.
ثانيا کلمه ((مولي)) داراي 26 يا 27 معنا در لغت مي باشد که ضعيف ترين آن((دوست)) مي باشد که بيشتر از اين معنا در مکالمات روزمره و تعارفات بين دو دوست استفاده ميشود. حتي خودم در مکالمات عربي با دوستانم از اين کلمه زياد استفاده ميکنم.
ثالثآ ايا پيامبر ص 120 هزار و در بعضي روايات 180 هزار نفر را در(( حجةالواداع )) دور هم جمع کردند که بگويند علي ع دوست من است؟؟!!!
اگر کمي مطالعه داشتيد متوجه ميشديد که پيامبر ص بارها و بارها از علي ع را بعنوان برادر و جانشين بعد از خود معرفي کرده بودند:
يا علي انت اخي و وصي . . . . . .
چرا به معناي جملات دقت نمي فرمائيد؟؟
من کنت مولاه فهـــــــــــــــذا علي مولاه
يعني : هر کس مرا مولاي خود ميداند زين پس بايد علي ع را مولاي خود بداند. البته اگر تصميم به دانستن داشته باشد!!
منظور پيامبر از اين جمله همان سرپرستي و ولايت بود چرا که فرمودند هرکس که مرا مولاي خود ميداند علي ع را هم مولاي خود بداند. کاملا واضح و روشن است که منظور مولاي فعلي معرفي مولاي فرداست، مگر اينکه نخواهيد قبول کنيد؛ يا به عبارتي نخواهيد از خواب بيدار شويد!!؟!!
زيرا پيامبر ص خود مولا و سرپرست مسلمين بودند و در اينجا مسلمين را به امر خداوند متعال بعد از خود به تبعيت از مولاي ديگري بنام علي ابن ابيطالب ع دعوت کردند و از مردم بابت آن بيعت گرفتند حتي خلفاي راشدين با ولي بر حق خدا دست بيعت دادند و تبريک گفتند(مسند احمد حنبل ج4 ص281 – تاريخ بغداد، خطيب بغدادي ج8 ص290 – ذخاير العقبي، محب الدين طبري ص68 – ينابيع الموده، قندوزي حنفي ج2 ص249). بنابراين در نظر گرفتن ضعيف ترين معنا براي کلمه ((مولي)) يعني ((دوستي)) منتفي است و معناي ولايت؛ امامت و سرپرستي مسلمين بعد از پيامبر ص از اين خطبه ي نوراني کاملا جلوه گري ميکند.
در واقع پيامبري که خود سرپرست و مولاي مسلمين بودند فرمودند که من تا بحال براي شما بعنوان پيامبر بودم و بعد از من تنها جانشيني که از طرف خدا براي شما در نظر گرفته شده است فقط و فقط علي بن ابيطالب ع است.
زيرا طبق فرموده ي قرآن، پيامبر ص هر چه بگويد از طرف خداست . بر خلاف خلفا که احاديث پيامبر ص را آتش زدند و گفتند: ميترسيم مردم از مقايسه ي احاديث پيامبر ص با قرآن به اشتباه بيفتند و تنها کتاب خدا براي ما کافي است و با اين خزعبلات فلسفه بعثت را که از طرف خداوند تبارک و تعالي است زير سئوال بردند!!!!!!!
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=130
جواب شما در اين لينک بطور کامل به استناد از منابع خودتان موجود است.

4- چگونه است که لقب ((سيدنا)) به معاويه اتلاق ميکنيد در حالي که طبق روايات ثقه از کتب خودتان چهار نفر ادعاي پدري معاويه را ميکنند و مادرش را جزو زنان بدکاره و اهل پرچم ميدانند و حتي در شرح احوالاتش گفته اند از غلامان سياه چرده بسيار خوشش مي آمده و هيچکس همانند آنان وي را راضي نميکرده است.!!!!!!!
آيا اين هم يکي از فضائل معاويه است يا اينکه ديگر خلفاي اهل سنت ((شوراي سقيفه)) هم داراي چنين فضائلي بوده اند؟؟؟!!!!!!
جناب حبيب!
شما به ادعاي کرده ايد که کتب خودتان را مطالعه کرده ايد. ايا ابن کلبي را که ذهبي بر ثقه بودن او گواهي ميدهد را ميشناسيد؟؟؟
کتاب مثالب العرب را خوانده ايد؟؟؟
شما چگونه جريان صلح حضرت امام حسن مجتبي ع را با معاويه عنوان کرده و آنرا مي پذيريد در حالي که اصلا فکر نميکنيد که صلح چگونه بدست مي آيد!!!!
قطعا زماني صلح برقرار ميشود که دو طرف درحال جنگ يا در شرف شروع جنگ باشند که در هر دوصورت نشان اختلاف و دشمني خليفه شما معاويه با اهل بيت پيامبر ص دارد.
چگونه در تاريخ جنگ معاويه و علي ع، معاويه و امام حسن مجتبي ع و فرزند پليد معاويه، يزيد با امام حسين ع، مواجه هستيد ولي باز هم ادعا ميکنيد که صحابه با آل پيامبر ص و اهل بيت ع دوست بودند؟؟؟؟!!!!!!!!!!
لابد از نظر شما اهل سنت و پيروان ولايت سقيفه، غصب خلافت خليفه برحق خدا حضرت علي ع و به شهادت رساندن دخت گرامي پيامبر اسلام س و بعد از آن جنايات معاويه و پسرش يزيد (بني اميه) و (بني عباس) که جملگي از مذهب خلفا تبعيت ميکردند را همگي نشان از دوستي با علي ع و آل علي ع دارد؟!!!!!
واقعا راست ميگوئيد در واقع همه ي شما اهل سنت يا بهتر بگويم اهل بدعت با توجه و عملکردتان در تاريخ به خطبه غدير عمل کرده و با اهل بيت ع کاملا روابط دوستانه اي داشته ايد. لطفا بفرمائيد اگر قرار بود روابط شما با آنان خصمانه باشد چه ميکرديد؟؟؟؟!!!!!
چرا کتب خود را نميخوانيد؟؟!!! يزيد به وصيت پدرش معاويه با حضرت حسين بن علي ع جنگيد و آن امام بزرگوار و يارانش را به شهادت رساند. بخدا قسم اگر عمر معاويه کفاف ميداد خود اين کار را انجام ميداد.
جناب حبيب اين حقيقتي انکار ناپذير است از خدا بترسيد چرا تعمدآ چشمانتان را بر حقيقت بسته و در جهت رضايت شيطان قدم برميداريد؟؟!!

5- چه کسي از شيعيان ادعا کرده است که مرگ حق نيست؟!!
سئوال من از شما خيلي واضح بود . پرسيدم از شما اهل سنت با توجه به اينکه مدعي دوستي و محبت و احترام به اهل بيت ع هستند چگونه دست به قتل و ظلم و جنايت به افراد مورد محبت که ادعاي محبتشان را ميکنند زده اند؟؟
اينجا صحبت از مرگ طبيعي نيست بلکه صحبت از((قتل النفس)) شهادت پاکترين و بزرگوارترين انسانهاست که اهل بيت پيامبر ص بشمار ميروند.

آيه تطهير در قرآن در شآنشان نازل شده است.

اجر رسالت پيامبر اکرم ص دوستي و محبت آن بزگوران است
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=44
لينک بالا يکي از نشانه هاي مودت و دوستي صحابه با ال پيامبر ص است.

قال رسول الله ص:
فاطِمةُ بَضعَةٌ مِنّي‌ فَمَنْ أَغْضَبَها أَغْضَبَني‌
فاطمه‌ پارة‌ تن‌ من‌ است‌، هر کس‌ او را به‌ خشم‌ آورد، مرا خشمگين‌ کرده‌ است‌.
ناگفته‌ پيداست‌ که‌ خشم‌ رسول‌ خدا(ص) ماية‌ آزار و ناخشنودي‌ اوست‌ و سزاي‌ چنان‌ شخصي‌ در قرآن‌ کريم‌ چنين‌بيان‌ شده‌ است‌:
(وَ الّذين‌ يُؤْذونَ رَسُول‌الله لَهُم‌ عَذابٌ أَليم‌)
آنان‌ که‌ رسول‌ خدا را آزار دهند، براي‌ آنان‌ عذاب‌ دردناکي‌ است‌.
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=142
در اين لينک اعترافات علماي خود را مبني بر لگد زدن عمر مشاهده ميکنيد.
البته ما هم قبول داريم که دشمنان و قاتلان خاندان عصمت و طهارت جملگي کافر و منافق و حرامزاده بودند چون از مسلمان واقعي اين کارها بر نمي آيد درست به همين دليل آنان را نه تنها دشمن پيامبر ص و اهل بيتش بلکه دشمن اسلام و خدا دانسته و پيروان آنان را در واقع مسلمان نميدانيم. اما اگر واقعا نظر شما اين است که منافقان اهل بيت ع را به شهادت رساندند اينجا سئوال ايجاد ميشود که چطور ميشود منافقان اهل بيت رسول خداص را به شهادت برسانند اما به اصحاب پيامبر ص هيچگونه گزندي نرسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جناب حبيب!

6- آيا واقعا اين خزعبلات که بافته ايد را خودتان هم قبول داريد؟؟؟!!!! با توجه به گفته خودتان منافقان با صحابه کاري نداشته اند . آيا فکر نميکنيد که اين خود يکي از نشانه هاي حقانيت و مظلوميت اهل بيت ع باشد؟؟؟ بهتر است بجاي تعصب کورکورانه و توسل به اينترنت به همان منابع صحيح خودتان رجوع کنيد و از خداوند بخواهيد شما را در رسيدن به حقيقت ياري نمايد. البته به شرطي كه با وسعت ديد و براي يافتن حقيقت باشد نه با تعصب و در جهت جلب رضايت خلفا با توسل به دروغ و يا تکيه بر شنيده هاي علماي خود که خودشان در گرداب فتواي خود غرق شده اند و راه چاره اي جز سر فروبردن در برف به خيال اينکه کسي آنان را مشاهده نميکند باشيد که تماما در نظر شيطان خواهيد بود نه خداوند متعال.
آيا شما واقعا از اينهمه کشتار شيعيان در يمن و پاکستان و عراق و عربستان بي خبريد يا خود را به بي خبري زده ايد بقول خودتان الحمد لله که پديده اي بنام اينترنت در اختيار شماست و خيلي راحت ميتوانيد با يک سرچ کردن ساده آنرا پيدا کنيد و بخوانيد و بدايند که در دنيا چه خبر است؟ شما براحتي ميتوانيد بفهميد که مردم دنيا بر فتاواي مولوي ها و مفتيان شما چه نظراتي دارند..براحتي ميتوانيد با يک پرسش ساده نظرات ديگران را نسبت به مذهبتان جويا شويد نکند خودتان هم مانند علمايتان سر در برف فرو برده ايد؟؟؟

7- اگر صحاح خود را صحيح ترين کتب بعد از قرآن ميدانيد بهتر است به رواياتي که بعد از چندين قرن با توجه به تحريفات انجام گرفته از جانب اهل سنت در آنها قرار داده اند دقت فرمائيد . اتفاقا نظر بنده به شخصه در مورد خلفا همان نظري است که در صحيح بخاري آمده است و آن هم در واقع نظري است که حضرت امير ع در مورد خلفا بيان کرده اند و شما که آن کتاب را صحيح ترين بعد از قرآن ميدانيد چرا خائن ، گناهکار و حيله گران را به عنوان خليفه دانسته و حق پايمال شده اهل بيت ع را توسط خلفا، مشروع ميدانيد و جالبتر آنکه تمام اين افعال غاصبانه، ظالمانه، خائنانه و بي شرمانه و توآم با عصيان کبيره و حرام را مساوي با دوستي اهل بيت ع ميدانيد. آيا بقول خودتان اين مسائل را قرآن کريم براي اهل بيت ع روا داشته است که ميگوئيد صحيح بخاري با قرآن برابري ميکند؟؟؟!!!!!!!!!!!!

8- جناب حبيب!

بنده در اينجا به صداقت و انصاف و عدالت اهل سنت بخاطر نظرات حضرتعالي مخصوصا نظر شماره 8 شک کردم و بي تعارف عرض ميکنم که هر چه که ما را فرض کرده اي خودت هستي!!
با کمال وقاحت تمام دشمني صحابه اعم از جنگها ، خيانتها ظلمها و ستمها ، بدعتها و . . . . را بحساب منافقين ميگذاري و صحابه را که خود عامل آن بوده اند را تبرئه ميکني !!!!! آيا اين است منطق و ادله و عقل و شعور اهل سنت؟؟؟!!!!!! واقعا برايتان متاسفم و به رسول خدا ص و خداوند و ائمه اطهار ع سوگند ياد ميکنم که دلم براي شماها ميسوزد ، چرا که شماها ((خسرالدنيا و الاخرَة)) هستيد
در ضمن جهت آگاهي بيشتر بهتر است به اين لينک هم سري بزنيد
http://www.shahroudi.net/7monasb/w.rasool.htm
نگاهي هم به علمايتان با توجه به صدور فتاوايشان بينداز و لذت ببر از اينهمه توحيد. بقول خودت الحمدلله که از نعمت اينترنت برخوداريم انشاءالله که از نعمت دانستن و فهم زبان عربي هم بهره مند باشيد.
http://www.manaar.com/vb/showthread.php?p=68170
http://www.moltaqaa.com/?act=artc&id=6555
اگر عربي بلد نيستيد اين لينک فارسي را ببينيد
http://shia-online.ir/article.asp?id=10787&cat=1
اينم از منابع خودتان است که به وضوح حديث ثقلين را ذکر کرده است ديگر نيازي نيست دنبال تفصيل و تحقيق باشيد
http://sms313.persiangig.com/Untitled-1%20%5B50%25%5D%20%282%29.jpg
اين را هم بعنوان خاتمه برايت مينويسم از منابع خودتان اگر طالب حقيقت هستيد و اگر هم نيستيد که در واقع مسلمان نيستيد.
خوارزمي از بزرگان اهل سنت مي نويسد : (( وقتي تير به قلب مقدس سيد الشهداء حسين عليه السلام اصابت كرد دست مباركش را از خون پر كرد و به آسمان پاشيد و بار دوم به سر و صورت كشيد و فرمود : بخدا سوگند همين طور جدم رسول خدا (صلي الله عليه و اله)را ملاقات مي كنم و به او عرض خواهم كرد كه(( يا رسول الله ، سران سقيفه (ابوبكر و عمر) مرا كشتند ))
( مقتل خوارزمي ، جلد 2 صفحه 34 )
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها