2024 March 30 - شنبه 11 فروردين 1403
تحريف و جعل تاريخ در شبكه به اصطلاح نور !
کد مطلب: ٤٠٩٠ تاریخ انتشار: ٢٢ ارديبهشت ١٣٨٨ تعداد بازدید: 92922
اخبار » عمومي
تحريف و جعل تاريخ در شبكه به اصطلاح نور !

شبكه "نور" در تلاشي آشكار براي تطهير چهره متهمان و عاملان اصلي غائله "ثقيفه بني ساعده" و غصب فدك دائم روايات و جملاتي از جنس آنچه دو موردش ذكر شد به خورد مخاطبان ميدهد.

به گزارش البرز ، همزمان با ايام فاطميه و شهادت دختر عزيز پيامبر اسلام(صلي عليه واله وسلم) يك شبكه ماهواره اي تلويزيوني پخش برنامه هاي خود در راستاي تبليغ مذهب "تسنن" را آغاز كرد.
شبكه "نور" كه روي امواج شبكه IPN برنامه پخش ميكند در پيامهاي زيرنويس دائما" از بينندگان خود براي مشاركت در برنامه هادعوت ميكند.
تلويزيون آي.پي.ان شبكه اي با اهداف تجاري بود كه صرفا" با پخش ترانه هاي خوانندگان لس آنجلسي و تبليغات بازرگاني گذران امور ميكرد و معلوم نيست مسئولان اين شبكه در قبال دريافت چه مبلغي حاضر به واگذاري امتياز آن شده اند.

اين شبكه در تلاش براي عادي سازي برخي تحريفهاي تاريخي و جعل تاريخ از قول بينندگان خود كه به اصطلاح از نقاط مختلف ايران برايش پيام ارسال كرده اند چنين مينويسد:
پيامبراكرم (صلي عليه واله وسلم) فرمود: ثروت هيچ احدي مانند ثروت ابوبكر برايم نرساند

حال آنكه كم اطلاع ترين مردم درباره تاريخ اسلام اگاهند كه اين حضرت خديجه كبري (سلام الله عليها) بود كه با بذل دارايي خود در راه اسلام حقيقي پيامبر اعظم(ص) را ياري نمود.
اين شبكه همچنين از قول زيدبن عمربن خطاب نوشت: به خودم ميبالم چون من فرزند دو خليفه هستم چرا كه مادرم ام كلثوم ! دختر زهرا همسر علي مرتضي و پدرم عمربن خطاب است.

درباره اين مطلب انحرافي نيز در ميان حتي عالمان سني هم اختلاف جدي وجود دارد و چنين ادعايي كاملا" مورد ترديد است.

شبكه "نور" در تلاشي آشكار براي تطهير چهره متهمان و عاملان اصلي غائله "ثقيفه بني ساعده" و غصب فدك دائم روايات و جملاتي از جنس آنچه دو موردش ذكر شد به خورد مخاطبان ميدهد.

اين شبكه همچنين در ديگر بخشهاي برنامه هاي خود توضيح برخي روايات منسوب به پيامبر عالي مقام اسلام از قول يكي از سخنرانان اهل سنت و پخش تلاوت قران كريم به روش ترتيل را در دستوركار دارد.
كارشناسان بارها به مسئولان فرهنگي براي مقابله مناسب با چنين شبيخونهايي كه اعتقادات پاك متدينين را هدف گرفته هشدار داده اند. تقويت صحيح برنامه هاي رسانه ملي ، تدوين و توزيع كتب مرتبط با آموزه هاي ناب شيعه و انسجام بخشي به فعاليتهاي هيئت هاي مذهبي از جمله راهكارهاي مبارزه با اين انحرافات آشكار است.


Share
441 | momen abdullah | Iran - Tehran | ١٢:٢٥ - ٠٢ اسفند ١٣٨٩ |
ابوبکر!!!! ابوبکر!!!
از سانسور گفتي ياد مطلبي افتادم!!!
http://www.al-eman.com/library/book/book-view.htm?BID=12&CID=494#s3
«فتح الباري شرح صحيح البخاري»
« كتاب الأشربة --> باب نَزَلَ تَحْرِيمُ الْخَمْرِ وَهِيَ مِنْ الْبُسْرِ وَالتَّمْرِ »
«...كنت أسقي أبا عبيدة وأبي بن كعب وسهيل ابن بيضاء ونفرا من الصحابة عند أبي طلحة...»
*******
اين «نفرا من الصحابة» که بود؟ چطور شده تازگي ها به اين کتاب اضافه شده است؟ نام چه کسي آنجا بوده است؟
********
واقعا اين «مرتدان» پيرو کعب الحبار براي چه نام عمر بن خطاب را سانسور کرده اند؟
شايد اگر اين سانسورها را بردارند ديگر مشتي فريب خورده «عمر» و «ابوبکر» را حافظ دين نخوانند!!!
********
خودمانيم!! کجا بود اين «حفاظت از دين» توسط عمر و ابوبکر وقتي سعد بن عباده را ترور مي‌کردند؟
شايد منظور شما از «حافظان دين» «حافظان دين يهود» است؟

خدايا! انتقام صديقه طاهره حضرت فاطمه (سلام الله عليها) را از ابوبکر و عمر بگير!

يا علي
442 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ١٣:٢٢ - ٠٢ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام
جناب سعد الله اين شعر ار جناب فردوسي است بدون هيچ شكي , اما اگر ادامه اين شعر را بخوانيد خواهيد ديد كه در اول اين شعر ايشان تقيه كرده اند :
چهارم علي بود جفت بتول =:=:=:=:=:= که او را به خوبي ستايد رسول
که من شهر علمم عليم در ست =:=:=:=:=:= درست اين سخن قول پيغمبرست
گواهي دهم کاين سخنها ز اوست =:=:=:=:=:= تو گويي دو گوشم پرآواز اوست
علي را چنين گفت و ديگر همين =:=:=:=:=:= کزيشان قوي شد به هر گونه دين
نبي آفتاب و صحابان چو ماه =:=:=:=:=:= به هم بستهٔ يکدگر راست راه
منم بندهٔ اهل بيت نبي =:=:=:=:=:= ستايندهٔ خاک و پاي وصي
حکيم اين جهان را چو دريا نهاد =:=:=:=:=:= برانگيخته موج ازو تندباد
چو هفتاد کشتي برو ساخته =:=:=:=:=:= همه بادبانها برافراخته
يکي پهن کشتي بسان عروس =:=:=:=:=:= بياراسته همچو چشم خروس
محمد بدو اندرون با علي =:=:=:=:=:= همان اهل بيت نبي و ولي
خردمند کز دور دريا بديد =:=:=:=:=:= کرانه نه پيدا و بن ناپديد
بدانست کو موج خواهد زدن =:=:=:=:=:= کس از غرق بيرون نخواهد شدن
به دل گفت اگر با نبي و وصي =:=:=:=:=:= شوم غرقه دارم دو يار وفي
همانا که باشد مرا دستگير =:=:=:=:=:= خداوند تاج و لوا و سرير
خداوند جوي مي و انگبين =:=:=:=:=:= همان چشمهٔ شير و ماء معين
اگر چشم داري به ديگر سراي =:=:=:=:=:= به نزد نبي و علي گير جاي
گرت زين بد آيد گناه منست =:=:=:=:=:= چنين است و اين دين و راه منست
برين زادم و هم برين بگذرم =:=:=:=:=:= چنان دان که خاک پي حيدرم
دلت گر به راه خطا مايلست =:=:=:=:=:= ترا دشمن اندر جهان خود دلست
نباشد جز از بي‌پدر دشمنش =:=:=:=:=:= که يزدان به آتش بسوزد تنش
هر آنکس که در جانش بغض عليست =:=:=:=:=:= ازو زارتر در جهان زار کيست
نگر تا نداري به بازي جهان =:=:=:=:=:= نه برگردي از نيک پي همرهان
همه نيکي ات بايد آغاز کرد =:=:=:=:=:= چو با نيکنامان بوي همنورد
از اين در سخن چند رانم همي =:=:=:=:=:= همانا کرانش ندانم همي
===================================================================
حالا اين اقايان اون سه خط كوچك زا مينويسند ولي باقيش را نم نويسند .
به اين قسمت خوب دقت كن :
اگر چشم داري به ديگر سراي =:=:=:=:=:= به نزد نبي و علي گير جاي
يعني اون اولي و دومي و سومي كشك .
اما شما جناب ابوبكر گفتي 24 شاعر سني بودند بمن چه بتو چه مگر ما بايد دينمان و مذهبمان را از شعرا بگيريم ؟؟؟؟
, خوب گوش كن ببين چي ميگويم :
239999 از انبيا و رسولان شيعه علي عليه السلام بودند اگر خبر نداري .

لبيك يا علي
443 | عمر | | ٢٠:٥٦ - ٠٢ اسفند ١٣٨٩ |
چرا پيام منو نمايش نميدين قبلي ها رو ها.فکر کنم بد جور روا شدين
رسواشدين
444 | يا الله | Germany - Frankfurt am Main | ٢٤:٣٠ - ٠٢ اسفند ١٣٨٩ |
سوالي داشتم از علماي شيعه 1.امام به چه کسي گفته ميشود ؟ 2. ايا به کسي که 1400 سال پيش فوت کرده و حتي يک کتاب هم از خودش ننوشته ميتوان امام گفت ؟ 3.ايا به کسي که از نظر ها پنهان است و اطلاعيه و بيانيه ايي براي مردم عصر حاضر نمي فرستد مي توان امام گفت ؟ 4.ايا خداوند کساني را که زمين و اسمان را از نور انها خلق کرده و اسمان بخاطر وجود انها براي مردم زمين باران ميبارد و حجت خداوند در زمين هستند را از بين مردم پنهان ميکند تا مردم دچار فتنه و سرگرداني شوند و به گمراهي کشيده شوند ؟ 5.ايا مي توان قران را امام خود قرار داد ؟ لطفا پاسخ سوالات مرا واضح و مختصر بيان کنيد تا رفع شبهه از طرف اين جانب و دوستانم گردد .

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

1- امام در لغت به معني پيشوا است ، و در اصطلاح به كسي گفته مي‌شود كه امر هدايت مردم را به سوي خير به عهده مي‌گيرد و اين وظيفه يكي از وظايف برخي از انبيا نيز بوده است ، يعني علاوه بر وظيفه تبليغ دين ، وظيفه پيشبرد دين را نيز داشته‌‌اند .

2- مقصود از كتاب چيست ؟ كتاب آسماني كه از وحي گرفته شده باشد؟ بسياري از پيامبران نيز كتاب آسماني نداشتند ! آيا اين منافات با نبوت آنها دارد ؟

اگر مقصود كتابي است كه محصول علم او باشد ، در واقع تاليف كتاب در مرحله اول ، براي خود مولف است ، يعني ابوحنيفه و مالك و... چون به منبع زلال وحي دسترسي نداشتند ، مجبور بودند بين روايات جستجو كرده و برخي از آنها را كه طبق مباني آنها صحيح بود برداشته و در يك كتاب جمع آوري كنند ؛ اما اهل بيت كه خود صحيح و غلط را مي‌دانستند نيازي به تاليف كتاب نداشتد ؛ اما شاگردان و شيعيان آنها كه محتاج علوم آنها بودند ، مثل هر مولف ديگري دست به تاليف سخنان آنها زدند و در واقع شيعيان اولين مولفين در جامعه اسلامي بودند .

البته همانطور كه رسول خدا (ص) امام بودند و بسياري از انبيا نيز امام بودند ، و در قرآن نيز به بسياري از آنها امام اطلاق شده است ، به ائمه ما نيز امام اطلاق مي‌شود

3- مقصود از اعلاميه و بيانيه چيست ؟ اينكه به صورت مستقيم اداره جامعه را به دست گيرد يا نامه بفرستد ؟ همين كه در بسياري از مواقع حساس با عنايت و لطف او ، معجزاتي رخ مي دهد و مردم را با حقيقت آشنا مي كند كافي نيست ؟ آيا سعيد چنداني سني مذهب كه در جمكران شفا گرفت نمي‌تواند يك نامه باشد ؟!

4- علت دوري مردم از امام ، كفران نعمت مردم است ، آيه قرآن است كه «لان شكرتم لازيدنكم ولان كفرتم ان عذابي لشديد»

و امامت بزرگترين نعمت خداوند است «اليوم اكملت لكم دينكم واتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الاسلام دينا» اين آيه طبق روايات صحيح السند اهل سنت در غدير خم نازل شده است !

وقتي مردم كفران اين نعمت الهي را كردند ، اين نعمت به تدريج كم شد ، و بايد دوباره مردم به درگاه الهي روي آورده و از آنچه كرده‌اند استغفار كنند تا دوباره نعمت شامل حال آنان شود .

5- امام به معني لغوي آري ؛ اما امام به معني انساني كه بايد با او بيعت كرد و از او اطاعت كرد و... خير .

خود اهل سنت نيز اعتقاد دارند كه بايد با يك خليفه (البته با شروطي كه در جاي خود آمده است) بيعت كنند ، آيا كسي گفته است كه با قرآن بيعت كتيد ؟

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

445 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١١:١٢ - ٠٣ اسفند ١٣٨٩ |
جناب ابوبکر

محض اطلاع حضرتعالي بايد عرض کنم که بسياري از دانشمندان بزرگ علم روز از اديان ديگر و بعضا از کافران هستند
آيا ملاک دين شما شعر و شاعري است؟!
اشکالي ندارد
ملاک دين و مذهب شما شعر و شاعري باشد
اما همه ي عالم بدانند که ملاک تشيع (اسلام واقعي) قرآن و پيامبر ص و اهل بيت ع هستند
يا حق
446 | مجيد م علي | | ٠٩:١٢ - ٠٤ اسفند ١٣٨٩ |
با سلم

جناب عمر ما هم وحدت مسلمانان را ميخواهيم اما براي چه ؟؟
1 ) براي اينكه در صلح و ارامش است كه حقايق فاش ميشود .
2 ) براي اينكه در اين فضا ميتوان منافقين را از مومنين دين محمد صلي الله عليه و اله تميز داد .
3 ) در اين فضا است كه ميتوان به اين ايه " واعتصموابحبل الله جميعاولاتفرقوا " كه يك رشته ان قران و ديكر رشته ان سنت صحيح حضرت رسول و رشته سوم ان اهل بيت عليه السلام مجريان صحيح احكام قراني و سنت نبي ميباشد تمسك كرد .

اما نسبت به توهين " ايا احترام كردن و بزرگ كردن قاتلان دختر حضرت محمد صلي الله عليه و اله نوعي توهين كردن به ساحت مقدس حضرت محمد صلي الله عليه و اله و در نتيجه توهين به الله سبحان تعالي نمي باشد .

لبيك يا علي
447 | اهل سنت | Iran - Khorramshahr | ١٠:٢٩ - ٠٥ اسفند ١٣٨٩ |
اگه ميتونيد جواب اين سوالو بگيد.تو حديث لوح هست كه مانند تركان وديلميان سرتان را ميبرند.اون كسي كه اين روايت جعل كرده يادش نبوده به افرادي كه همدورش نبودن مثال بزنه.اگه ميتونيد پاسخ علمي بديد ولي كور خونديد.

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

1- ادبيات شما نشان مي‌دهد كه به جاي بحث علمي ، مي‌خواهيد اهانت كنيد ، ولي با اين حال براي روشن شدن حقيقت ، پاسخ را براي شما ارسال مي كنيم :

در صحيح بخاري آمده است :

(2725)- [2928] حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ مُحَمَّدٍ، حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ، حَدَّثَنَا أَبِي، عَنْ صَالِحٍ، عَنْ الْأَعْرَجِ، قَالَ: قَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص): " لَا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى تُقَاتِلُوا التُّرْكَ صِغَارَ الْأَعْيُنِ حُمْرَ الْوُجُوهِ ذُلْفَ الْأُنُوفِ، كَأَنَّ وُجُوهَهُمُ الْمَجَانُّ الْمُطْرَقَةُ، وَلَا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى تُقَاتِلُوا قَوْمًا نِعَالُهُمُ الشَّعَرُ "

در سنن ابن ماجة نيز آمده است :

(2772)- [2779] حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ، ح وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ الْوَاسِطِيُّ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، ح وَحَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْمُنْذِرِ، حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ كُلُّهُمْ، [ ج 3 : ص 350 ]
عَنْ قَيْسٍ، عَنْ أَبِي حُصَيْنٍ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص): " لَوْ لَمْ يَبْقَ مِنَ الدُّنْيَا إِلَّا يَوْمٌ، لَطَوَّلَهُ اللَّهُ G حَتَّى يَمْلِكَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ بَيْتِي، يَمْلِكُ جَبَلَ الدَّيْلَمِ "

آيا جاعلين اين دو روايت كه به اقرار علماي اهل سنت معتبر هم هستند ، به اشكال شما دقت نداشته‌اند ؟!!!

بهتر است قبل از هر اشكالي نگاهي به كتب و روايات معتبره خود بكنيد !

گروه پاسخ به شبهاتا

448 | ؟؟؟؟؟؟؟ | | ١٩:٢١ - ٠٦ اسفند ١٣٨٩ |
اين آقا سعدالله باز از روش ولايت ؟؟؟ استفاده كرده,انيشتين تو خودت ميگي نزد پروردگار زنده هستندنه تواين دنياپيش پروردگار روزي ميگيرند نه تواين دنيابه همين سادگي اصلا به يه بچه هم بگي به خدا خيلي راحت درك ميكنه .مگه توبعد از مرگ زنده نميشي ؟
449 | ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | | ١٩:٤١ - ٠٦ اسفند ١٣٨٩ |
اصلا گيريم تمامي ائمه وپيامبران زنده باشندماخداپرستيم يابشرپرست ؟وقتي خدايي كه بهت گفته من از رگ گردنت بهت نزديكترم ديگه شك وشبهه نداره كه غير اورا نبايد خواند.تمامي تعاليم اسلام به قدري ساده ودلنشينند كه هر كسي به راحتي انها را درك ميكند.در ضمن در زمان حيات آمام حسين (ع)يا تمامي كساني كه برادران تشيع از آنها مدد ميجويند,چطور تا حالانه در روايتي نه در حديثي نيامده كه آنها بتوانند حاجت برطرف كنند(در زمان حيات),حالا چطور مرده شان اين كار را ميكند؟اگر آنها را وسيله قرار ميدهيد خداوند گفته كه براي دعا ,حاجت ,طلب بخشش هيچ وهيچ به وسيله نياز نداريد مستقيم از من كه تمامي موجودات جزو خلايق من هستندبخواهيد به همين سادگي. به دين مبين وواضح اسلام دروغ نچسبانيم ,خداوندا همه ما راهدايت بفرما.الهي آمين

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

آيا خداوند به اندازه تو نمي‌فهميد كه از رگ گردن به مخلوقاتش نزديك‌تر است؟ پس چرا از زبان فرزندان يعقوب عليه السلام نقل مي‌كند كه آن‌ها به پدرشان متوسل شدند و حضرت يعقوب كه پيامبر بزرگ خداوند بود به درخواست آن‌ها جواب مثبت داد ؟

آيا خداوند به اندازه تو متوجه نبود كه به همه مسلمانان دستور مي‌دهد براي اجابت توبه از خداوند و پيامبرش طلب استغفار كنند:

ِ وَ لَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحيماً . النساء/64 .

بلي، خداوند از رگ گردن به ما نزديك تر است؛ اما شما تا چه اندازه به خداوند نزديك هستيد؟

مگر شما روايت جناب عمر را در صحيح بخاري نخوانده‌ايد كه به عباس عموي پيامبر متوسل شده‌اند، آيا عمر به اندازه تو نمي‌فهميد كه كسي غير از خداوند نمي‌تواند حاجت بدهد؟ آيا عمر نفهميد كه خداوند از رگ گردن به او نزديك‌تر است؟ پس چرا به غير خدا متوسل شد؟

والسلام علي من اتبع الهدى

گروه پاسخ به شبهات

450 | مجيد م علي | | ١٣:٢١ - ٠٧ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام اما دوست مردد من جناب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر از تو بپرسند چه احتياجي به ابوبكر عمر عثمان بود فوري اسمتو عوض ميكني مگذاري !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لبيك يا علي
451 | سعيد حسيني ) شاه اسماعيل صفوي | Japan - Chiyoda | ٠٩:٢٤ - ٠٨ اسفند ١٣٨٩ |
سلام عليکم

برادر بزرگوار
جناب مجيد م علي عزيز

بارگ الله فيک

لبيک يا علي
452 | ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | Iran - Tehran | ١١:٢٨ - ٠٨ اسفند ١٣٨٩ |
شماها روايات مارو قبول ندارين در مقابل ماهم همينطور.ولي جوابموندادين چرا به غير خدا متوسل ميشين؟در قرآن آمده به غير خدا متوسل نشيم اما واگر نداره

پاسخ:

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لا يَرْجِعُونَ (بقره /18)

آنها كر هستند و گنگ و نابينا، و چون هيچ يك از وسائل اصلى درك حقايق را ندارند از راهشان باز نمى‏گردند

اولا که تاکنون آنچه ما استدلال کرديم از روايات و منابع اهل سنت بوده نه از روايات خودمان

ثانيا اين همه مقاله و پاسخ در باب بحث توسل و شفاعت در اين سايت موجود است و حتي در پاسخ نظر قبلي خود ، گروه پاسخ به شبهات ، جواب شما را داده اند

ولي چه مي شود کرد که همانند مصداق آيه قرآن مي باشيد و مشابه کسي که خود را به خواب زده هرگز بيداري نمي شويد.

والسلام علي من التبع الهدي

معاونت اطلاع رساني

453 | ؟؟؟؟؟؟ | | ١١:٣٤ - ٠٨ اسفند ١٣٨٩ |
اين آقاي مجيد م علي وديگر دوستان فكر كردن من با علي (رض)مشكلي دارم.تقيه كدومه برادر من به خداي عزوجل اين هم يه دروغ ديگست كه به دين بستن والا در كجاي قرآن حرف ازتقيه شده.يكي از يه نفر تعريف كنه وبعد معلوم بشه منظورش يه چيز ديگست.تقيه يعني دروغ
454 | ؟؟؟؟؟؟؟؟ | | ١١:٤٣ - ٠٨ اسفند ١٣٨٩ |
در جواب 444(مجيد م علي)

به خدا تا سال 1375 در تقويم وسالنامه ها مينوشتن وفات حضرت فاطمه از ان به بعد شدشهادت تحقيق كنيد.به خدا بد جور سرتون كلاه گذاشتن
من هميشه گفتم اين عمله هاي انگليسي از روش" اختلاف بينداز حكومت كن"استفاده ميكنند .نكنه اينم به قول شماها تقيه است
455 | عمر | | ١٩:١٣ - ٠٩ اسفند ١٣٨٩ |
سوااااااااااااال مهم:يه نفر يك آيه در مورد امام زمان از قرآن براي من بياره.اينكه چطور همه جا هست .چطور در دلهاست واز دلهاي ما خبر دارد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر اينها صفات امام زمان هست ,ما فرقي بين او وخدا(العياذبالله)نميبينيم.
456 | ؟؟؟؟؟؟؟ | | ١٩:٢١ - ٠٩ اسفند ١٣٨٩ |
وين خانه هفت سقف كرده×××××××بر چار خليفه وقف كرده

صديق به صدق پيشوا بود××××××××××فاروق,ز فرق هم جدا بود

وان پير حيايي خداترس××××××××××با شير خداي بود همدرس

هر چار ز يك نورد بودند×××××××××ريحان يك آبخورد بودند

زين چار خليفه ملك شد راست××××××× خانه به چهار حد مهياست

((حكيم نظامي گنجه اي))
457 | momen abdullah | | ٢٠:٤٧ - ١٠ اسفند ١٣٨٩ |
جناب شماره 450
دقيقا نمي‌دانم مرجع و ميزان امام شما ابوبكر چه بوده است ولي ما مسلمين به لطف خداوند مرجعي داريم به نام قرآن كريم كه در آن نوشته شده است:
«لا يتخذ المومنون الكافرين اولياء من دون المومنين ومن يفعل ذلك فليس من الله في شيء الا ان تتقوا منهم تقاه و يحذركم الله نفسه والي الله المصير »

براي آنكه بيشتر با دين اسلام آشنا شوي به اين صفحه مراجعه كن:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=136

يا علي
458 | مجيد م علي | | ١١:٠٧ - ١١ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام برادر عزيز استاد گرامي جناب اقاي سعيد حسيني ) شاه اسماعيل صفوي : شكراً جزيلاً اما جناب مردد مشكل اين نيست كه شما با حضرت علي عليه السلام مشكل داريد يا نه , مشكل اينه كه شما با خودتان مشكل داريد . 1 ) اگر واقعا شما با حضرت علي عليه السلام مشكل نداريد پس لعنت خداوند بر ان كسانيكه حق ايشان را پايمال كردتد . بگو امين . 2 ) اگر واقعا شما با حضرت علي عليه السلام مشكل نداريد پس لعنت خداوند بر ان كسانيكه به خانه ايشان هجوم بردند و باعث مرگ , رحلت , فوت , شهادت حضرت فاطمه عليه السلام شدند . بگو امين . در ضمن اين مقاله را بخوانيد : http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=6058 3 ) در صحاح سته بقول علماي خودتان اشكال هاي زيادي هست پس به تقويمهاي و سالنامه هاي دورات طاغون و قيلش اشكال نگيريد . 4 ) ايا قران را خوانده ايد ؟؟؟؟؟؟ ايا به اين ايه نطر افكنده ايد «و انذر عشيرتك الاقربين»سوره الشعراء/214) ؟؟؟؟؟ در اين ايه چه مي بينيد ؟؟؟؟؟؟ جناب مردد ؟؟؟؟؟ اگر جواب به سوال خود را فهميديد تقيه نكنيد و به ديگر دوستانتان بگوييد كه حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم قبل از نزول اين ايه شريفه مامور به تقيه بودند . 5 ) حال از هجرت ايشان و مخفي شدن در غار چيزي نميگويم . جناب مردد اميدوارم كه بداني ما هم با علي عليه السلام مشكل نداريم وليكن با خائنين به دين حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم مشكل اساسي داريم . پس نتييجه ميگيرم كه حضرت علي عليه السلام با انها مشكل داشته . لبيك يا علي
459 | ؟؟؟؟؟؟؟ | | ١٦:٠٦ - ١١ اسفند ١٣٨٩ |
سلام خطاب به معاونت اطلاع رساني شما فكر نميكنيد كه اين آيه در مورد شماها خيلي بيشتر صدق ميكنه ,اين همه آيه از قران در مورد عدم شنيدن وآگاهي مردگان هست باز شما حرف خودتو ميزني.ودر جواب نظر((446))حضرت عمر(رض) به هيچ وجه به شخص عموي پيامبر متوسل نشد بلكه از ايشان تقاضاي دعا كردند كه اين كار به هيچ وجه خلاف شرع نيست.طلب دعا كاريه كه ما هرروز شايد از پدر ومادرودوستان و..در خواست ميكنيم كه اين كار مايه خير وبركت است,نه اينكه از يه مرده تقاضاي شفاعت وحاجت بكني.حضرت علي (رض)وتمامي كساني كه از آنها مدد ميجوييد زنده شان شفا نميداد حالا چطور مرده شان اينكار را ميكند.در حيات اين بزرگواران شايد براي مريضي ,گرفتاري ديگران دعا ميكردند ولي شفا نميدادند.حالا من كر هستم وگنگ ونابينا يا شما؟

پاسخ:

!!!

تنها کلامي که مي توان به شما گفت: قالوا سلاما

460 | مجيد م علي | | ١٧:١٠ - ١١ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام
جناب مردد ( ؟؟؟؟؟؟؟ ) اما اينكه ما روليات شما را قبول نداريم چندان صحيح نيست جرا كه بعضي از اين روايت شما با روايات ما يكي است .
در ثاني اين شما هستيد كه روايت علماي خود را قبول نداريد .
بعنوان مثال :
"فلمّا توفّي رسول اللّه صلى اللّه عليه وآله، قال أبو بكر: أنا ولي رسول اللّه ، فجئتما ، أنت تطلب ميراثك من ابن أخيك ، ويطلب هذا ميراث امرأته من أبيها، فقال أبو بكر: قال رسول اللّه صلى الله عليه وآله : نحن معاشر الأنبياء لا نورث، ما تركناه فهو صدقة، فرأيتماه كاذباً آثماً غادراً خائناً ، واللّه يعلم أنّه لصادق، بارّ، راشد، تابع للحقّ ! ثمّ توفّي أبو بكر فقلت: أنا وليّ رسول اللّه صلى اللّه عليه وآله، ولي أبي بكر، فرأيتماني كاذباً آثماً غادراً خائناً ! واللّه يعلم أنّي لصادق، بارّ، تابع للحقّ!" صحيح مسلم ج 5 ص 152، كتاب الجهاد باب 15 حكم الفئ حديث 49، فتح الباري ج 6 ص 144 وكنز العمال ج 7 ص 241.

كافيه نكنه مسلم را قبول نداري همانطور كه خودش خوشو قبول نداشت ؟؟؟؟؟؟

لبيك يا علي
461 | momen abdullah | | ٢٢:٠١ - ١١ اسفند ١٣٨٩ |
عمر
حال متوجه شدم چرا شما چنين شيطان را اطاعت مي‌کنيد!! چرا که شما فرقي هم بين شيطان و خدا نمي‌بينيد!!
هرچه باشد شيطان را هم صاحب اين صفات مي‌دانيد!!

يا علي
462 | عمر | | ١٧:٥٠ - ١٢ اسفند ١٣٨٩ |
عجب سايتيه!چون ميدونن نميتونن جواب سوالهامو بدن ,نمايشش نميدن.مدير محترم سايت پيام هاي قبلي من چي شد؟توكه هيچ به خدامراجع تقليد شما هم نميتونن جواب ان سوالها رو بدن .اون سوالها رو پخش كن ببين كي ميتونه جواب بده؟

پاسخ:

!!!

1- شما اگر به دنبال جواب بوديد، ايميل واقعي خود را مي‌نوشتيد !

2- سوالاتي كه نياز به پاسخ دادن باشد ، در طي يك پروسه ، پاسخ داده خواهند شد و كمي وقت مي‌برد !

3- ما شبهاتي را كه به اعتقاد اهل سنت ، سخت‌ترين شبهات آنها بر ضد شيعه بوده است پاسخ‌گفته و علني كرده‌ايم ! و از پاسخ‌گويي ترسي نداريم !

گروه پاسخ به شبهات

463 | بيدار | | ٠١:٢٨ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
ببينم اقاي مجيد شما دل فردوسي را شکافتي تا ببيني او تقيه ميکند يانه اين نشانه ايمان قوي فردوسي است .تقيه کار ضعيف اليمانها است
464 | بيدار | | ٠١:٣٨ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
). عمر بن الخطاب (رض) 13 سال پس از عام الفيل متولد گرديد؛ كنيه اش ابوحفص مي باشد و از آنجا كه بوسيله او اسلام در مكه آشكار و علني شد و ميان كفر و ايمان جدايي افتاد به فاروق ملقب گرديد. ابن سعد مي گويد: «عمر بن الخطاب قبل از اسلام ميان عرب در اختلافاتشان داوري مي كرد» او داراي شخصيتي حكيم، شكيبا، شريف و داراي بلاغت و رسائي حجت بود و به همين سبب قريش او را به عنوان سفير خود منصوب كرده بودند. ماجراي شگفت انگيزترين اسلام آوردن حضرت عمر(رض) در بين خواص و عوام معروف است و لازم به ذکر نمي باشد ، مولوي آن را در يک بيت به زيبايي بيان کرده . به قول مولوي: شمشير به كف عمــّـر، در قصد رسول آيد در دام خدا افتـد، وز بخـت، نظـر يابد او سه روز بعد از حمزه بن عبدالمطلب(رض) اسلام آورد. با اسلامِ عمر وضعيت مسلمانان تغيير يافت... عبدالله بن مسعود (رض) مي گويد: از هنگامي كه عمر (رض) اسلام آورد ما عزت يافتيم. تا قبل از آن نمي توانستيم در كنار كعبه طواف كنيم و نماز بگزاريم اما پس از اسلام او اين امكان را يافتيم. صهيب بن سنان (رض) مي گويد: هنگامي كه عمر اسلام آورد، اسلام آشكار شد و بطور علني دعوت به آن آغاز گرديد و ما توانستيم به دور كعبه حلقه زده و جلسه بگيريم...نويسنده: M.Mجمعه 11 تير1389 ساعت: 16:38فردوسي در شاهنامه مي سرايد: عـمـر كـرد اسـلام را آشــكـــار بيـاراسـت گيـتي چــو بـاغ بهــار

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

1- در مورد اينكه چرا عمر را فاروق ناميدند ، خود علماي اهل سنت اختلاف دارند و هنوز به نتيجه‌اي نرسيده‌اند ، البته نظر صحيح آن است كه يهود چنين نامگذاري در مورد كردند !

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=633

البته اسلام به وسيله او علني نشد ، زيرا خود او بعد از اسلام تا مدتي متواري و مخفي بود !

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=985

2- اما راجع به شمشير عمر ، آيا مقصود شما همان شمشيري است كه حتي يك نفر كافر را هم نكشت ؟ و به گفته خود در جنگ احد و خيبر و ... فرار كرد ؟

http://www.valiasr-aj.com/lib/mohammd/01.htm#_04

3- راجع به شعري كه از فردوسي نقل كرديد ، اين بيت شعر حتي ساده‌ترين قواعد عروض و وزن شعري در آن مراعات نشده است ، و به گفته كارشناسان ، نمي‌تواند از اشعار فردوسي باشد ! جالب اينجاست كه فردوسي به خاطر شيعه بودن ، از دفن شدن در قبرستان اهل سنت منع شد !

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

465 | مجيد م علي | | ٢٤:٣٣ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام جناب ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا عمر از جناب عباس تقاضاي دعا كرد ؟؟؟؟؟ ايا عمر به جناب عباس متوسل نشد . ايا دعاي عمر اجابت نمشد چرا ؟؟؟؟؟ مگر نه اينكه عمر خليفه پيغمبر نبود؟؟؟؟؟؟ مگر خيلي از صحابه ايشان را بعنوان خليفه قبول نكرده بودن ؟؟؟؟ اهـــــآن متوجه شدم عمر متوجه شده بود كه الله سبحان تعالي او را بعنوان خليفه پيغمبر قبول نداره براي همينه كه دعاي او را قبول نمي كنند . راستي حضرت عباس چه دعايي كردند ايا خبر داري ؟؟؟؟ لبيك يا علي
466 | ؟؟؟؟؟؟؟ | | ٢٤:٣٣ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
سوالهاي ديگه چي شد شما كه امت برتر هستين از چي ميترسين پخش كنيد ديگه
467 | عمر | | ٢٤:٣٩ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
ساختن گنبد و بارگاه بر روي قبور از اعمال حرام و بدعت در اسلام است ولي جدا از اين مسائل بايد گفت: ساخت گنبد نيز از موارد بي‌مورد و بي‌اهميتي است که البته در تشيع به مهمترين اصل بدل شده، و تنها ناراحتي شيعيان، نبودن گنبد و بارگاه بر روي قبور امامان در قبرستان بقيع است .اينقدر که مسئله قبر براي شيعه مهم است شايد هيچ چيزي بدين شکل نباشد. کسي نيست به اينها بگويد که امامان در زندگاني خود هم علاقه‌اي به زينتهاي دنيوي نداشته‌اند چه برسد به هم اکنون که از اين دنيا رفته‌اند. پس قبر و قبرسازي و پرستش قبور اصل نيست بلکه پرستش خداي يکتا اصل است، و پرستش غير خدا، عملي حرام و شرک در عبادت خداست. خداوندا همه مارا هدايت بفرما

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

بهتر است نگاهي به آدرس ذيل بكنيد !

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=75

گروه پاسخ به شبهات

468 | ابوبكر | | ٢٤:٤٢ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
مورد گريه و زاري براي امام حسين و حادثه کربلا يا براي فاطمه زهرا و ائمه، بصورت اصلي مهم در تشيع در آمده و از تشيع مذهبي ساخته بنام مذهب عزا و رنگ سياه. مذهب گريه و زاري، مذهب بر سر خود کوفتن و سينه زدن و زنجير زدن، مذهب بلا و مصيبت ، مذهب خودزني و مذهب درب و پهلو. مگر امام حسين شهيد نشده؟ مگر جاي شهيدان در بهشت نيست؟ اصلاً حسين از نظر شيعه امامي معصوم و بدون خطا و گناه است، و چنين شخصي بطور حتم در بهشت خواهد بود. پس گريه و زاري شما براي چيست؟ امام حسين در آن جهان احتياجي به گريه و زاري شما در اين جهان ندارد، او از اين اعمال شما بيزار است.پس اصل اين است که ببينيم امام حسين چگونه بوده؟، امام حسين تابع دين اسلام بوده و شما نيز بايد همانگونه شويد. ؟؟؟؟ شما بايد مانند امام حسين بپا خيزيد و يزيد و شمر زمان خود را پيدا کنيد، ولي متاسفانه شما خودتان از پيروان يزيد و شمر هستيد. شما بهتر است که بجاي شعار ما اهل کوفه نيستيم، بگوئيد ما اهل کوفه هستيم .

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

بهتر است قبل از هرگونه سخني ، به روايات اهل سنت در مورد اشك ريختن و گريه كردن رسول خدا (ص) در فراق ابراهيم فرزند خويش در صحيح بخاري و مسلم توجه كنيد !

آيا ابراهيم جهنمي بود كه رسول خدا (ص) براي او گريه مي‌كردند ؟

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=4087

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

469 | ابوبكر ,عمر | | ٢٤:٤٥ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
در دين اسلام اصل چيزهاي ديگري است، همچون:
- عمل به قرآن و سنت پيامبر ص.
- بکارگيري عقل و طلب علم و افزايش دانش.
- کمک به همنوع.
470 | ابوبكر ,عمر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | | ٢٤:٤٨ - ١٤ اسفند ١٣٨٩ |
اگه جرات داريد وامت برتر واز آگاهان هستيد تمامي پيامهايي رو كه دادم بذاريد تو سايت.

پاسخ:

!!!

471 | بيدار | | ٠١:٢١ - ١٥ اسفند ١٣٨٩ |
شما در جواب اقاي؟؟؟؟؟؟؟؟ ايا حاضريد کلمه نفهميدن را براي علي(رض)ا به کار بريد اين حرف شما دهن کجي اشکار به الله تعالي است متاسفم براتون. واما در جوابتان بايد گفت که اولا فرزندان يعقوب وحضرت عمر به دعاي انها در قيد حيات متوسل شدند نه به قبرشان که اين نزد الله تعالي اشکال ندارد هر چند که الله تعالي در يک حديث قدسي مي فرمايد از اين نوع دعا کردت خوشم نمي ايد ودوست دارم بندهام مستقيما رو به من کند تا دعايش براورد سازم...در ضمن شما براي جراحي قلبتان به دکتر فرهاد مرده رجوع ميکنيد يا دکتر فرهاد زنده!!!خواهشا سانسور نكنيد الله شاهد است قصدم خير است براي شما بنده هيچ شيعه اي را مشرك نميدانم فقط انها بين حب و گناه شرك متشبه شده اند.رضي الله من اجمعين

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

وقتي شما هنوز شبهه وهابيت و عقيده آنها را نمي‌دانيد بهتر است از آنها دفاع نكنيد !

شبهه اين است كه آيا خداوندي كه از رگ گردن نزديك‌تر است ،‌خود دعا را مي‌شنود يا خير ، و آيا خود مي‌تواند براورده كند يا خير ؟

اگر مي‌داند و مي‌تواند چرا از غير او بخواهيم ؟ حال غير زنده باشد و يا مرده ، وقتي خداوند مي‌تواند ، بايد از او خواست و از غير او خواستن شرك است ، چه زنده باشد و چه مرده ! و برعكس اعتقاد شما ، پرستيدن زنده گناهش سنگين‌تر از مرده است ،‌زيرا زنده انسان را به گناهاني ديگر نيز وا مي‌دارد (مانند فرعون) اما مرده چنين قدرتي ندارد !

حال با اين مقدمه ، آيا كار عمر و فرزندان يعقوب شرك است يا خير ؟

در مورد طلب حاجت از مردگان نيز به صورت مفصل در آدرس ذيل پاسخ داده شده است :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=87

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

472 | مجيد م علي | | ٢٣:٤٣ - ١٨ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام جتاب خواب الود مگر شما علم غيب داريد كه فكر مبكنيد جناب فردوسي تقيه نكردند . من شاهد اوردم كه ايشان در مدح حضرت علي عليه السلام ابياتي را گفتند كه نشان دهنده مردوديت اون 3 نفر اوليست ( يعني ابن ابي قحافه ابن حطاب و ابن عفان ) . دوباره مينويسم خوب بخوانيد . به اين قسمت خوب دقت كن : اگر چشم داري به ديگر سراي =:=:=:=:=:= به نزد نبي و علي گير جاي يعني اون اولي و دومي و سومي كشك . ============================================================================== اما جناب خواب الود فرموديد "" عبدالله بن مسعود (رض) مي گويد: از هنگامي كه عمر (رض) اسلام آورد ما عزت يافتيم. تا قبل از آن نمي توانستيم در كنار كعبه طواف كنيم و نماز بگزاريم اما پس از اسلام او اين امكان را يافتيم.""" حرف خودتان است پس اگر عمر ابنطور بود كه شما چظور جناب عبدالله بن مسعود و ساير مسلمانان به حبشه هجرت كردند ؟؟؟ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ حتما يكي از اين دو خبر صحيح است , راستي چرا عمر بعد از هجرت به مدينه در هر جنگي خصوصاً جنگ بدر و خيبر زو فراريان از جنگ بود ؟؟؟ لبيك يا علي
473 | يا الله | | ١٢:٠٠ - ٢٢ اسفند ١٣٨٩ |
دوستان مخلص خداوند قبلا در مورد اين مشرکان به ما امر کرده وَإِنَّ الشَّيَاطِينَ لَيُوحُونَ إِلَىٰ أَوْلِيَائِهِمْ لِيُجَادِلُوكُمْ ۖ وَإِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّكُمْ لَمُشْرِكُونَ [٦:١٢١] شيطانها به دوستان خود وسوسه مى‌كنند تا با شما ستيزه نمايند. و اگر اطاعتشان كنيد قطعاً شما هم مشركيد.
474 | momen abdullah | | ٢١:٢٠ - ٢٢ اسفند ١٣٨٩ |
جناب 472
«وجادلهم بالتي هي احسن»

يا علي
475 | بيدار | | ١٣:٠٩ - ٢٥ اسفند ١٣٨٩ |
اولا اين بيت فردوسي اشکال دارد اگر چه ايشان اهل سنت بود ولي بايد مي گفت اگر چشم داري به ديگر سراي به اعمال صالح توبه وعقيده درست اسلامي بگير جاي....در ضمن ابيات اول به اندازه کافي گويا وزيبا بودند..ولي در ان زمان به شدت اهل سنت را محکوم به دشمني با اهل بيت مي کردند البته براي تفرقه به همين خاطر اقاي فردوسي بيشتر ابيات اين شعر را در مدح اهل بيت(رض() خوانده
476 | ابوبكر عمر عثمان علي؟؟؟؟؟؟ | | ١٧:٠٧ - ٢٨ اسفند ١٣٨٩ |
شما به هيچ صراطي مستقيم نيستسيد بسه ديگه.بريدمنتظر چاه جمكران باشيدببينيد كسي مياد توش يانه.آخه شما روچه به اسلام .
477 | سيد مجيد | | ١٨:٤٥ - ٠٩ فروردين ١٣٩٠ |
مابه هيچ صرا طي مستقيم نيسنيم ياشما
شمايي كه معاذ الله خداتون پا داره و از ساق پاش اون و مي شناسيد (صحيح بخاري)
شماها در توحيد كه اساس دين و از اصلي ترين اصول دين است مشكل داريد و قس علي هذا.
الهم العن اول ظالم حق محمد و آل محمد.
478 | محيا | | ١٠:٠١ - ١٨ فروردين ١٣٩٠ |
ازتون خواهش ميکنم بس کنيد اين حرفا و اين اختلافاتون باعث ميشه کافرا و دشمناي اسلام خوشحال بشن. هيچ کي نميدونه مال کي درسته همه مسلمونيم و برادر هم مال هر کي درست باشه برادر مسلمونشو ميبره بهشت. به مذهب همديگه توهين نکنيد.
479 | فقط خدا | | ١٣:٥٧ - ٠٧ ارديبهشت ١٣٩٠ |
به نظر من در سلام فقط خدا پيامبرش وکتابش مهم هستند بقيه هنسان هاي عادي هستند پس بهتر است به اسلام درست بچسبيد نه به فرعيات ان که همه برهي منهفع خود به ان ايمان اورده اند و خداي بزرگ را فراموش کرده اند اگر براي درک خدا به اندازه درک عمر و علي تلاش ميکرديد الان به خدا شناسي رسيده بوديد براي هر دو مذهب متاسفم
480 | Momen Abdullah | | ٠٣:١٨ - ٠٨ ارديبهشت ١٣٩٠ |
جناب فقط خدا
لطفا 20 صفحه از اين «دَرک عمر» را به ما نشان دهيد. مگرنه بنده در خدمت شما هستم که «دَرَک عمر» را عيان کنم.

يا علي
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها