2024 April 19 - جمعه 31 فروردين 1403
اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
کد مطلب: ٤٦٩٩ تاریخ انتشار: ٢٨ ارديبهشت ١٣٨٧ تعداد بازدید: 201851
اخبار » عمومي
اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان

نماز جمعه مورخه 27 ارديبهشت سال 1387 اهل سنت مسجد مكي و سخنراني پيرامون شهادت حضرت زهرا (س)

مولوي عبدالمجيد اسماعيل زهي (شه بخش) برادر خانم مولوي عبدالحميد ، طي سخناني درخصوص شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پيامبر اكرم چهار دختر داشتند به نام هاي زينب، رقيه، ام كلثوم و فاطمه كه به ترتيب زينب را به خواهر زاده خديجه (ابوالعاص) و رقيه و ام كلثوم را به حضرت عثمان و فاطمه را به علي كه يك فقير به تمام معنا بود داد.
اين صحبتهايي كه در مورد شهادت حضرت زهرا (س) مطرح است دروغ محض و هدف آنها تخريب ابوبكر و عمر نيست، بلكه مي خواهند شخصيت علي را تخريب كنند، علي كه شيرخدا و اسدالله الغالب بود و درب خيبر را به يك دست بلند كرد چگونه حاضر مي شود ببيند فاطمه را جلوي چشمش مضروب كنند و بعد دخترش را هم به عقد ضارب عمر دربياورد، يا اينكه مي گويد قبر فاطمه نامشخص است مگر قبر حضرت عايشه و سه دختر ديگر پيامبر مشخص است، تازه بين اينها، قبر فاطمه حدودش معلوم است، مي گويند فاطمه را شبانه دفن كرده اند، خوب اين بخاطر وصيت حضرت فاطمه به اسماء بنت عميس خانم حضرت ابوبكر بود كه نمي خواست اندازه جسدش را نامحرم ببيند، علت مرگ و وفات زهرا غصه از دست دادن پيامبر بود، بطوريكه حضرت فاطمه چون خيلي وابسته بود به رسول خدا، همان روز وفات بايد مي مرد اما چند ماه دوام آورد و به گفته صحابه و راويان هر روز در غم پيامبر ذوب مي شد تا اينكه وفات نمود.



Share
161 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٠ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام عليکم جناب محيد شما نه (شيعه) هستيد و نه (سني) بنابراين شما (منني) هستيد در ضمن در درودهايتان ابوجهل و ابولهب را فراموش کرديد!!!
162 | momen abdullah | Malaysia - Shah Alam | ١٢:٠٠ - ٢٠ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب مجيد شيعه-سني
خداوند متعال 2 سئوال براي شما فرستاده است. لطفا به آن دو پرسش خداوند متعال پاسخ گوييد:
1)))«افنجعل المسلمين کالمجرمين»؟ «ما لکم کيف تحکمون»؟
2)))«افمن يهدي الي الحق احق ان يتبع ام من لا يهدي الا ان يهدي؟؟ فما لکم کيف تحکمون»؟

يا علي
163 | مجيد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٠ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام.من يک شيعه-سني هستم واين مذهب را خود بوجود آورده ام.هدف من اتحاد است. درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي

پاسخ:

!!!

164 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢١ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام
جناب مجيد 161 .
عزيز دل برادر شما همان اهل سنت ميباشيد و بس .
به اقرار تمامي اهل سنت خصوصاً علماي انها هم مظلوم را دوست ميدارند هم ظالم . هم صالح و هم غير صالح .
اما برداشت خوب من از اين نظر شما اينه كه شما خوشبختانه وهابي نيستيد و الا اسم معاويه را هم مياوردي .
اميرالمؤمنين (عليه السلام) خطاب به ابوبکر مي‌فرمايد:

و لکنک إستبددت علينا بالأمر.

تو در حق ما استبداد کردي.

صحيح البخاري، ج5، ص83 - صحيح مسلم، ج5، ص154

يا علي

165 | momen abdullah | Malaysia - Kajang | ١٢:٠٠ - ٢٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب مجيد مني
مثل اينکه شما آشنايي چنداني با قرآن کريم نداريد!! مطالب بنده آيات قرآن کريم بود!!! نه چند سخن به زبان عربي!!!! البته اين دفعه اولي نيست که شما پيروان عمر را در چنين بيگانگي با قرآن کريم مي‌يابيم.
ولي علت آن چيست؟؟ براستي علت بيگانگي شما اهل عمر با قرآن کريم در چيست؟؟
به نظر بنده خرافات يکي از دلايل اصلي آن است. متاسفانه خرافات خطرناک جايگزين پند و اندرز خداوند و تفکر در مذهب شما اهل عمر شده است. خرافاتي از اين دست:
*********
***** وقتي جن ساواکي مي‌شود!!! *********
يکي از قربانيان سياست مشت آهنين ابوبکر ديکتاتور، سعد بن عباده، رئيس و بزرگ قبيله اول انصار، يعني خزرج، بود. از آنجا که سعد بن عبادة از حمايت افراد قبيله خود برخوردار بود و در عين حال با جناب ابوبکر ديکتاتور نساخته‌بود، خطر بزرگي براي رژيم ديکتاتوري ابوبکر به شمار مي‌آمد. به همين دليل رئيس ساواک ابوبکر، يعني خالد ماموريت يافت تا او را سر به نيست کند.
حال دقت کنيد که چگونه براي مدت 1400 سال براي سرپوشي اين جنايت ابوبکر ديکتاتور، مريدان ابوبکر روي به اشاعه خرافات و افکار فاسد مي‌کنند:
http://www.al-eman.com/islamlib/viewchp.asp?BID=185&CID=44#s13
الطبقات الكبرى :
«فسمعوا الجن تقول قد قتلنا سيد الخزرج سعد بن عبادة ورميناه بسهمين فلم نخط فؤاده»
**********
آري. مريدان ابوبکر براي شستن دستان خون‌ آلود اولين صدام اسلام، يعني ابوبکر، دست به دامان اجنه شده‌اند!!!! «فسمعوا الجن تقول قد قتلنا سيد الخزرج سعد بن عبادة»!!!!!!
اين است راه ابوبکر!!! عقول تعطيل شود که ابوبکريان سلطنت کنند!!!! مبادا عقل خود را به کار اندازيد که خواب ابوبکر ظالم آشفته مي‌شود!!!
اسناد بيشر اين جنايت درنده وار رئيس ساواک ابوبکر، يعني خالد ملعون در کتب معتبر اهل عمر يافت مي‌شود:
************
بغية الباحث عن زوائد مسند الحارث: الحارث بن أبي أسامة
http://www.almeshkat.net/books/archive/books/albaeeth1.zip
( فايل اول. صفحه 22 از فايل (1/207 از کتاب). حديث 67)
"67 - حدثنا أبو عاصم ثنا بن عون أخبرناه عن محمد بن سيريرن قال Y بينما سعد بن عبادة قائما يبول اتكأ فمات قتلته الجن فقالوا نحن قتلنا سيد الخزرج سعد بن عبادة رميناه بسهمين فلم نخطىء فؤاده "
************
معجم کبير الطبراني:
http://www.almeshkat.net/books/archive/books/altbrani3.zip
(فايل پنجم. صفحه 200 از فايل (6/16 از کتاب).
"5359 - حدثنا أبومسلم الكشي ثنا أبوعاصم عن ابن عون عن ابن سيرين قال : بينا سعد يبول قائما إذ اتكأ فمات قتلته الجن فقالوا :
( نحن قتلنا سيد ال ... خزرج سعد بن عبادة )
( رميناه بسهمين ... فلم يخطىء فؤاده ) "
************
مستدرک حاکم نيسابوري:
http://www.almeshkat.net/books/archive/books/almustdrk.zip
(فايل 6. صفحه 259 از فايل (3/283 از کتاب). حديث شماره 5102:
"5102 - حدثني أبو بكر محمد بن أحمد بن بالويه ثنا أبو مسلم ثنا بكار بن محمد ثنا ابن عون عن محمد أن سعد بن عبادة أتى سباطة قوم فخر ميتا فقالت الجن :
( نحن قتلنا سيد الخزرج سعد بن عبادة ورميناه بسهمين فلم تخط فؤاده ) حذفه الذهبي من التلخيص لضعفه " ( البته مي‌بينيد که ذهبي سعي در حذف آن کرده است. ولي بقدري اين داستان در منابع مختلف تکرار شده است که جز رسوايي براي خود ذهبي اثري ندارد).
***********
آري. اين جنابان جن نه تنها شر مخالفين ابوبکر ديکتاتور را کم مي‌کرد بلکه شعر هم مي‌گفتند!!!!
اين است صراط ابوبکر. اين است تفکر ابوبکر. اين است مکتب ابوبکر. اين است مذهب ابوبکر.
بکشيد و براي توجيه کشتن خرافات را گسترش دهيد. بي‌دليل نيست که امروزه مردم مظلوم مسلمان سراسر جهان با دو ديو ديکتاتور و خرافات روبرو هستند.
ابوبکر = اولين ديکتاتور ظالم جهان اسلام
ابوبکر = اولين باني و باعث عقب نگاه‌داشتن فکري و علمي مسلمين
ايا همين جنايت ابوبکر براي تبديل روحش به هيزم دوزخ کافي نيست؟؟ رئيس خزرج را کشتي، خدا لعنتت کند، ديگر چرا از مردم را اسير و برده خرافات مي‌کني؟؟؟
حال بالفرض چند صباحي مسلمين فريب دغل بازي تو را خوردند. آن دنيا جواب خالقت را چه خواهي داد؟؟؟ آيا آنجا هم خالدي است که ياري ابوبکر سفاک کند؟؟؟؟
************
انشاالله سروران بنده جواب باقي اکاذيب نشات يافته از بيگانگي شما با قرآن را خواهند دادند.

يا علي
166 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب مجبد (منني)

دليل سکوت 25 سالهو خانه نشيني حضرت علي (عليه السلام) را موافقت با خلفاي راشدين ميدانيد؟!!!
نگاهي به نوشته خودت بنداز پسرجون
خودت نوشتي که :
درجواب مجيد م علي:اگر امام علي با حکومت خلفاي قبل از خود مخالف 100%بود مطمئن باشيد که هرگز25سال خانه نشيني نميکرد.
خانه نشيني حضرت با ادعاي شما که گفتيد جکومت خلفا را پذيرفت در تناقض شديد است.
در ضمن لطف کنيد اسنادي که از ادعا کرده ايد از چهار خليفه بدست آورده ايد باذکر آدرس عنوان فرمائيد زيرا من و جناب مومن عبدالله مدتهاست در پي حداقل 20 صفحه از علم ابوبکر و عمر و عثمان هستيم، البته من تنها به دو صفحه هم اگر علمي از آنان وجود داشته باشد رضايت ميدهم.
در مورد اينکه نوشتي قاتلان اهل بيت (عليهم السلام) شيعه بوده اند مايلم مستندات شما را مبني بر آن بدانم .
منتظر مستندات شما خواهيم ماند.
زيرا
تا بحال نميدانستيم که يزيد ملعون فزند معاويه شيعه بوده است!!!!
تا بحال نميدانستيم که ابن ملجم که مورد علاقه بعضي فرقه هاي اهل سنت است، خوارج نبوده و شيعه بوده است!!!!!
تا بحال نميدانستيم که که جعده همسر که جاسوس دستگاه معاويه هم بوده شيعه بوده است!!!!!
تا بحال نميدانستيم که هشام، مامون، هارون، متوکل، معتصم و . . . که جملگي قانل اهل بيت (عليهم السلام) بودند شيعه بودند!!!!!

پسر جون

ايا عايشه و معاويه و طلحه و زبير هم که بر عليه حض1رت علي (عليه السلام) جنگيدند شيعه هستند؟
آيا مروان ابن عبدالملک هم شيعه بوده است؟
آيا آن علماي سني مذهب که حکم قتل شيعه و تخريب حرمهاي اهل بيت (عليهم السلام) را ميدهند شيعه هستند؟
ايا صاحبان فتاواي اهل سنت مبني شير خودن از زنان بزگسال و . . . شيعه هستند

در پايان کلامت يادت رفت به سلام و درود بفرستي!!!
راستي آن دو يعني ابولهب و ابوجهل (رضي الله عنه) هم شيعه بودند؟
برو يه کم ديگه مطالعه کن شايد بتواني در تاريخ سندش را پيداکني ، مثل اسنادي که از خلفا پيدا کردي!
ما همچنان منتظر اسنادي هستيم که ادعا کرده اي
يا حق
167 | مجيد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
به نام خدا
1-درجواب مومن عبدالله:درجواب دو پرسش شما بايد عرض کنم که خود خداوند پاسخ شما را در قرآن داده است وبهتر است براحساسات خود غلبه کرده وبه جاي استفاده از کتبي از علماي شيعه ،به قرآن مراجعه فرماييد.
2-درجواب سعيد حسيني:مشکل شما ان است که حتي خودتان هم علي را قبول نداريد .بهتر است صفحات تاريخ را ورق بزنيد تاببينيد افرادي که ائمه(ع)رابهشهادت رساندند همه از شيعيان علي بودند:1-ابن ملجم مرادي ،وي ازپيروان سرسخت علي بوده.2-ياران امام حسن که اورا در نگاشتن صلح اجبار کردند وهمچنين همسر ايشان.که ازشيعه هستند.3-ياران امام حسين که باعث آن فاجعه ي کربلا شدند وهمه آنها شيعه علي بودند که در دم آخر وي راتنها گذاشتند و................12-جالب تر از همه اين است که اصلي ترين دشمنان امام زمان نيز از شيعيان علي هستند(علماي شيعه)
3-درجواب مجيد م علي:اگر امام علي با حکومت خلفاي قبل از خود مخالف 100%بود مطمئن باشيد که هرگز25سال خانه نشيني نميکرد.در دو حکومت حضرت ابوبکر وحضرت عمر با حضرت علي نوعي حکومت ائتلافي داشتندودردوره حضرت عثمان هم امام علي تا آخرين لحظه از ايشان حمايت کردند پس چه طور امام علي حکومت آنها را پذيرفت ولي شما نميپذيريد شايد هم شما از امام علي هم برتر هستيد!
من اکنون19سال دارم وتا2ماه پيش هم شيعه تنها بودم ولي براساس تحقيقات خود واسناد 4خليفه وقرآن به اين نتيجه رسيدم که مهم حفظ اسلام است. (درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
168 | مجيد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٣ ارديبهشت ١٣٨٩ |
به نام خدا
عزيزان(مومن عبد الله وسعيد حسيني):جواب ما را اين طور بايد بدهم:
1-تا بحال نميدانستيم که يزيد ملعون فزند معاويه شيعه بوده است!!!! :پاسخ:من از يزيد نامي نياوردم.
2-تا بحال نميدانستيم که ابن ملجم که مورد علاقه بعضي فرقه هاي اهل سنت است، خوارج نبوده و شيعه بوده است!!!!!پاسخ:مراجعه بفرماييدبه زندگاني امير المومنين(ع)سيدهاشم رسول محلاتي صفحه725
3-تا بحال نميدانستيم که که جعده همسر که جاسوس دستگاه معاويه هم بوده شيعه بوده است!!!!!پاسخ:آري شيعه بوده است يعني پيرو امام حسن بوده تا قبل از خيانت
4-تا بحال نميدانستيم که هشام، مامون، هارون، متوکل، معتصم و . . . که جملگي قانل اهل بيت (عليهم السلام) بودند شيعه بودند!!!!!پاسخ:اينها عموزاده هاي ائمه بودند وخود را پيرو علي ميناميدند.
5-ايا عايشه و معاويه و طلحه و زبير هم که بر عليه حض1رت علي (عليه السلام) جنگيدند شيعه هستند؟پاسخ:من چه زماني گفتم که حضرت عايشه پيرو حضرت علي بوده.امام علي (ع)تا آخرين دم از فرزندان خو خواسته بود که با ام المومنين با احترام رفتار کنند وهمنين رفتار خود ايشان در جنگ جمل. رجوع کنيد ه زندگاني امير المومنين -عايشه بعد از پيغمبر (بخش حسين بن علي)
6-آيا آن علماي سني مذهب که حکم قتل شيعه و تخريب حرمهاي اهل بيت (عليهم السلام) را ميدهند شيعه هستند؟سنت را باوهابيت اشتباه نگيريد.
دوست عزيز مومن عبد الله لطفا"به زبان فارسي بنويسيد زيرا من مانند شما آخوند نيستم.
عزيزان شيعه کمي از خاندان علي ادب رابياموزيد. من يک شيعه سني هستم نه يک منني

(درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
169 | عبدالصمدريگي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٨٩ |
خانم نوري حالاشمازابلي هاازدوباره دم دراورديدحالاشيعه رابراي شماتوضيع مي دهم چطوري بوجودامدوقتي کفارومخصوصااروپايهاديدن بااسلام ومخصوصاباافرادباايماني مثل حضرت علي وحضرت عمرو وخالدبن وليدواشخاص بزرگي مثل صلاح الدين ايوبي وبزرگان ترکان عثماني نمي توانندباشمشيربجنگندوپيروز شوندسعي کردن باتاسيس فرقه ضداسلام شيعه به اسلام ضربه بزنندوباپرورش دادن شخصي مثل شيخ صفي الدين اردبيلي وحسن صباح که اعلام مهدويت کرد باوبعدتوسط همين سني هابه هلاکت رسيدزردشت رابااسلام ادغام کردندوشيعه راتاسيس کردن وشروع کردن به گفتن حرفهآي دروغ که حق حضرت علي راخوردن وحضرت فاطمه راشهيدکردن اسلام راتخريب کنند ماازشمامي خواهيم يک ماه روزي دوساعت يک شبکه خودتان رادراختيارماقراردهيددرعرض يک مابيشترايران اگربه اسلام واقعي ايمان نياوردن ان موقع شمابرحقيد درجنگ ايران حضرت علي وحضرت عمرباهم بودن دوتانگهبان حضرت عثمان حضرت حسين وحسن بودن ازحضرت ابوبکردرقران اشاره شده زماني که باپيامبردرغاربود حضرت ابوبکريکي ازثروتمندان مکه بودکه ايمان اوردوکل ثروتش راخرج اسلام کردوفقيرشد واگردنبال پست وپول مي بودمسلمان نمي شد ازايت اله جنتي بپرسيدمرتضي رادمهرکيست شمافرستاديش بلوچستان تاباعلماي سني مناظره کند وچه جوربرگشت وچرازندانش کردي وآخرشهيدش کرديدشمافکرمي کنيدمابي سواديم اشتباه مي کنيدماعلم قران داريم ماهرچي داريم ازبزرگاني مثل حضرت علي وابوبکروعمروعثمان وحسين وحضرت فاطمه وديگربزرگان داريم خواهشامقام حضرت علي وديگربزرگان رازيرسوال نبريز

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

1- در مورد مبدا شيعه ، بهتر است به جاي اينكه بدون هيچ دليل و مدركي سخن بگوييد ، نگاهي به سخنان علماي خودتان در آدرس ذيل بكنيد :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1313

2- اگر اهل سنت ، حرفي براي گفتن داشتند ، در مناظراتي كه صورت گرفت ، و در بخش مناظرات سايت نيز موجود است ، آن را مطرح مي‌كردند !

3- در مورد دفاع حسنين عليهما السلام از عثمان ! بهتر است يك مدرك معتبر ارائه كنيد ! البته طبق آنچه در كتب اهل سنت آمده است ، عثمان وقتي ديد اميرمومنان ، مي‌خواهند حق را به حقدار برسانند ، و تقاضاي برخورد با مروان را دارند ، به آن حضرت بي‌ادبي كرد ، و آن حضرت فرمودند «والله لا ارد عنك احدا ابدا» قسم به خدا ديگر به هيچ وجه مانع حمله به تو نخواهم شد !

يا در مورد ارتباط اميرمومنان با عمر ، به صحيح بخاري و مسلم مراجعه كنيد كه مي‌گويد «كراهية محضر عمر بن الخطاب» يعني اميرمومنان از حاضر شدن در جايي كه عمر در آنجا بود ، بدشان مي‌آمد !

4- در مورد ثروت ابوبكر در مكه ، نيز اگر او ثروتي داشت ، مانع اين مي‌شد كه پدر نابينايش براي يك لقمه نان ، در خانه مردم كار كند !

5- در مورد رادمهر نيز در بخش نظرات سايت ، در آدرس ذيل پاسخ متقن و مفصل داده شده است ! البته بهتر است به سايت «حزب الفرقان» كه مخترع افسانه رادمهر بود ، مراجعه كنيد ، و با ديدن تصاويري كه به صورت خنده‌آوري روتوش شده است ، به حقيقت امر پي ببريد !:

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=software&id=35

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

170 | WaHHaBi | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٨٩ |
من در جواب اين مولوي??? فقط همين را ميگويم. جناب مولوي ...... زيادي نخور.....خب؟! يا جبار.......
171 | حسين اسدي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جانم فداي علي م فاطمه.دوستان شيعه ي من يك روز تمام حقايق بر اهل تسنن رو خواهد شد.
172 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام

جناب مجيد هر چي بگي باز هم قانع كننده نيستي :
حرف خودت :.... حضرت ابوبکر وحضرت عمر با حضرت علي نوعي حکومت ائتلافي داشتندودردوره حضرت عثمان هم امام علي تا آخرين لحظه از ايشان حمايت کردند پس چه طور امام علي حکومت آنها را پذيرفت ولي شما نميپذيريد......
1 ) اگر بقول شما ابوبكر و عمر با حضرت علي عليه السلام نوعي حكومت ائتلافي داشتند ,
پس اين دو نه علم , نه شجاعت , نه عدالتشان و ,,,,,,,, در حدي بود كه بتوانند بتنهائي خليفه حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم باشند . ثانياً چون شما گفتيد ائتلافي ( شراكت در حكم ) پس مخالف اين حديث نيست كه « اذا بويع لخليفتين فاقتلوا الآخرمنهما » صحيح مسلم ، ج 6 ص 23 ، كتاب الإمارة ، باب اذا بويع لخليفتين . روى الطبراني عن أبي‏هريرة قال : قال رسول اللَّه - صلى اللّه عليه وسلم- : « اذا بويع لخليفتين فاقتلوا الأحدث منهما » . المعجم الأسط ، ج 3 ص 144 . قال القرطبي : وإذا بويع لخليفتين فالخليفة ، الأوّل ، وقتل الآخر ، تفسير القرطبي ، ج 1 ص 272 . .

در ضمن شما كه ادعاي سني بودن كرده ايد لطفاً بفرمائيد اين بقيه الله يعني چي " البته از منظر علماي اهل سنت , با دليل غير كشكي .

يا علي



173 | مجيد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
به نام خدا
جناب سعيد حسيني طبق معمول افراط گري خود را نشان دادي ،
اولا"شما درحدي نيستيد که اينطور راجع به حضرت عايشه (رضي الله)اظهار نظر فرماييد ،ثانيا" من شما را طبق فرمايش قرآن به دوزخ بشارت ميدهم زيرا شما برخلاف قرآن به تمام کساني که در کلام خدا از آنها ياد شده اهانت ميکنيد (اعم از ام المومنين و انصار ومهاجرين) وفکر کنم تا چند وقت ديگر شما حضرت علي را نيز مورد انتقاد قرار دهيد ودر اينکه شما شيعه نيستيد شکي ندارم ولي بهتر است کمي کنترل دهان خود را داشته باشيد.
زماني که سر زبير را نزد حضرت علي آوردند ايشان فرمودند :پيامبر فرموده اند که بشارت بده قاتل زبير را به دوزخ.و هنگامي که بر بالين طلحه رسيدند شمشير طلحه را برداشتند وگفتند چه رشادتها که بوسيله اين شمشير براي اسلام ومسلمين کرده بود.وپس از پايان جنگ حضرت علي گفتند زنان را واگذاريدکه سربازان اعتراض کردند که چه طور خون اينها بر ما حلال بود ولي زنانشان نه؟حضرت علي فرمودند که يکي از اين زنان ام المومنين عايشه است. کدام يک ازشما مي خواهد او رادر سهم خود بگيرد،که در اين حال صدا ها از هر سو بلند شد که حق با توست يا علي وما از خداوند به خاطر نادانيمان آمرزش ميخواهيم.(زندگاني امير المومنين(ع)سيدهاشم رسول محلاتي)
شما هم بهتر است مطالعات خود را بالا ببريد ودرضمن من يک شيعه-سني هستم.واز حضرت ابوبکر تا امام زمان را قبول دارم.
(درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
174 | صلاح الدين شيرابادي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
برادران گرامي بجاي اين حرفها برويدچندايه قران بخوانيد نماز بخوانيد وروزه بگيريدوبراي سربلندي اسلام دعاكنيد.....................
175 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام
جناب اقاي عبدالصمدريگي نعوذ بالله ما كي گفتيم شما بيسواديد .استغفرالله .
فقط چند تا اشتباه كوچك داري .
1 ) حالاشمازابلي هاازدوباره ... حاوي غلط دستوري از دوباره .
2 ) شماتوضيع مي دهم .... توصيح درسته .
3 ) کفارومخصوصااروپايهاديدن بااسلام ومخصوصاباافرادباايماني مثل حضرت علي ..... غلط تاريخي . اخه اروپائيها كه در اول اسلام در غار زندگي ميكردند
4 ) ازحضرت ابوبکردرقران اشاره شده زماني که باپيامبردرغاربود حضرت ابوبکريکي ازثروتمندان مکه بودکه ايمان اوردوکل ثروتش راخرج اسلام کردوفقيرشد
لطفاً اين ايه قراني را كه گفته ايشان يكي از ثروتمندان مكه بود را ذكر كنيد تا ياد بگيريم .
5 ) وديگربزرگان رازيرسوال نبريز ....... نبريد صحيحه .
6 ) برادر عزيز فاصله گذاري را ايندفعه برايت تخفيف دادم چونگه تازه واردي اما تورا بخدا برو كمي مطالعه كن اين اراجيف چي ميگي ....کنيدماعلم قران داريم ماهرچي داريم ايا بيشتر از عمر بقران اشنائي؟؟؟

اين چند سوال را جواب بده :
===============
1 ) آيا صحيح است كه عمر بسيار كُند ذهن و ديرفهم بودند، و تنها سوره بقره را طى دوازده سال تلاش فرا گرفت و به شكرانه اين پيروزى، يك شتر قربانى كرد.
امام ذهبى مى گويد: «قال ابن عمر: تعلّم عمر البقرة في اثنتي عشرة سنة، فلمّا تعلّمها نحر جزوراً». تاريخ الاسلام (الخلفاء) 267.

و همچنين درباره آيه كلالة، انرا درك نمى كرد و طبق نقل جصاص و سيوطى: «كان عمر لم يفهم...» [39] يعنى حضرت عمر(رضي الله عنه) مطلب را نمى فهميده و درك نمى كرد.
عن سعيد بن المسيب أن عمر سأل رسول الله: كيف يورث الكلالة؟ قال: اوليس قد بيّن الله ذلك ثم قرآ: و
ان كان رجل يورث كلالة او امراة، الى آخر الاية، فكان عمر لم يفهم، فانزل الله... يستفتونك قل الله يفتيكم
فى الكلالة» الى اخر الايه، فكان عمر لم يفهم، فقال لحفصة: اذا ارايت من رسول الله طيب نفس. فاسأليه
عنها! فقال: أبوك ذكر لك هذا ما آرى اباك يعلمها ابداً! فكان يقول: ما أرانى اعلمها ابداً و قد قال رسول الله،
ما قال. كنزالعمال، 11: 79 ; الدرالمنثور 2: 249 ; احكام القران، جصاص حنفى 2: 110.


2 ) آيا صحيح است كه مى گويند، مردم از تعيين عمر به خلافت توسط ابوبكر ناراضى بودند و توسط طلحة بن عبيداللّه نارضايتى خود را از يك فرد تندخو و خشنى همچون عمر، اظهار داشتند.
عن عثمان بن عبيدالله بن عبدالله بن عمر، قال: لما حضرت ابابكر الوفاة دعا عثمان فأملى عليه عهده، ثم
أغمي على ابى بكر قبل ان يملى احدأ، فكتب عثمان: عمربن الخطاب. فأفاق ابوبكر فقال لعثمان كتبت
احدأ فقال: ظننت لما بك و خشييت الفرقة فكتبتُ عمر بن الخطاب. فقال: يرحمك الله اما لو كتبت نفسك
لكنت لها اهلا. فدخل عليه طلحة بن عبيدالله. فقال: انا رسول من ورائى اليك، يقولون: قد علمت غلظة
عمر علينا فى حياتك فكيف بعد وفاتك اذا اُفضِيَتْ اليه اُمورنا والله سأئلك، فانظر ما أنت قائل؟... كنز العمّال
5: 678.


يا علي
176 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
آقاي ريگي

شما لطف کن اول کمي سواد بياموز
تا اينگونه در املاء و انشاء کامنت خود در گل نماني
بعدبيا شيعه را ((((توضيع)))) بده
عقيده ات مانند املايت غلط است

قرار دادن يک ماه شبکه در اختيار شما که سهل است اگر تا ابد هم اين شبکه ها در اختيار شما قرار گيرد باز هم بجائي نخواهيد رسيده چون خداوند در قرآن به هيچ وجه به کافران وعده نصرت نداده است.
از طرفي اگر تاريخ را مطالعه کرده باشي متوجه خواهي شد که بعد از حمله وحشيانه کودتاچيان به ظاهر مسلمان و در باطن يهودي به ايران به بهانه نشر اسلام که تجاوزس آشکار به جان و مال و ناموس ايرانيان بود و چيزي جز بردگي و اسارت براي ملخ خوران عرب در بر نداشت، ساليان سال ايران در حيطه و يوق آن از خدا بي خبران بود ، آيا اسلام پيشرفتي داشت؟؟!!!!
بواقع ميگويم اگر راد مردي از ايران خون کثيف آن ملعون دومي را نميريخت ، اکنون من افسوس فراوان ميخوردم و در اينجا بايد ممنون و مديون زحمات حضرت ابولولو مجاهد اکبر باشيم که بحق تقاص خونهاي ريخته شده و تجاوزهاي اعراب وحشي و بدتر از دوران جاهليت را گرفت.
از طرفي اينهمه شبکه سني مانند شبکه ظلمت در حال فعاليت و سمپاشي عليه اسلام عزيز هستند، انا هيچ غلطي نميتوانند بکنند چرا که خداوند به کفار وعده نصرت و پيروزي نداده است.
شما اگر مذهب خود را بر حق ميدانيد توضيح دهيد که تابحال چند برادر رضاعي هم سن و سال خود کسب کرده ايد؟؟؟
يا حق
177 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام

جناب مجيد منني

شما حتي منني هم نيستي بلکه يک کذاب متافق هستي که از کافران هم بدتري
زيرا خودت در کامنتهاي قبلي مدعي شدي قاتلان اهل بيت ((عليهم السلام)) شيعه بودند نه سني
بنده هم نام قاتلان را طبق ادعاي شما ذکر کردم
زيرا خودت آنها را شيعه خطاب کرده بودي
حال زير حرف خودت زدي
پس يا جاهلي يا اينکه قصد نفاق داري
در هر دو صورت بهتر است چنانچه قصد رسيدن به حقيقت را داري به مطالعات تاريخي بپردازيد و تعصبات بي اساس را که ساخته و بافته و پرداخته تخيلات و اوهام شماست را کنار گذاريد در غير اينصورت مجلس ختمي براي روح مرده خود بگيريد و براي روح خودتان از خداوند طلب مغفرت نمائيد شايد از خشم خداوند دور شويد که البته بعيد ميدانم.
متاسفانه تناقضات شديدي و آشکاري در گفتارتان است که ماهيت و نيت واقعي شما را بر ملا ميکند.
از طرفي عايشه و معاويه را بر حق ميدانيد و از طرفي علي ((عليه السلام)) را!!!!!!
هر کس علي ((عليه السلام)) را کنار معاويه و يا ابوبکر يا عايشه و يا . . . . يقينآ منافق است يا جاهل.
يا حق
178 | سيف الله بارك زهي | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام ني برس عبدالصمد . چونه اوره . زرنگه تياره . منتگ مبه . اوره ته چ يه شه ؟ رادمهر كنته ؟ پچه ارنگه ابر دي ؟ زابل و زابلي پچه دشنامه ده ؟ پته بلوچي ابر داتن ت بزانه ا ما بلوچن . ني برس اينجا كه زابلي ها نيستن . اين سايت كشوري هست . چرا زابلي را فحش ميدي ؟ اينجا كه زابلي ها نيستن . ملاها از سادگي ما سوء استفاده كردن . و اين حرفا را به خورد ما مي دن . كي گفته شيعه را اروپايي ها درست كردن . من تعجب مي كنم كه هر مولوي براي خودش يك چيز درست مي كنه . يكي مي گه عبدالله بن سبا در زمان قتل حضرت عثمان آن را درست كرده . يكي مي گفت : زراره و مومن طاق در زمان حضرت ابوحنيفه شيعه را تاسيس كردن . يكي مي گه زمان صفويه تاسيس شده . ما كدوم يك را باور كنيم . اين معلومه كه هنوز براي خودشان حل نشده . حالا نظر شما هم يك نظر جديد ه . اگه شيعه را اروپايي ها درست كردن پس چرا اينقدر با شيعه دشمنن . چرا از ايران و حزب الله لبنان مي ترسن . كدام كشور را ديدي كه شيعيانش به آن مملكت خيانت كنن . الان سني ها دست دوستي با آمريكا و يهودي ها دادن . عربستان و مصر و كشورهاي عربي خليج همه نوكر آمريكا هستن . اينه اسلام واقعي ؟ كشورهاي سني جرائت دفاع از يك ملت سني فلسطين را ندارن .اينقدر سني ها را در فلسطين مي كشن يك حاكم سني جرئت نمي كنه صداش در بياد و اعتراض كنه . آيا شيعه را اروپايي ها درست كردن در حالي كه ايران و سوريه و حرب الله از ملت بدبخت فلسطين دفاع مي كنن . برو كمي فكر كن و بعد نظر بده . مرتضي رادمهر يك افسانه هست كتابش را بخوني ادبيات متني كه نوشته ادبيات بلوچي داره . هر كي اينو نوشته بلوچ بوده . كتابش را از يك ملا گرفتم . يك رمان بي خود و خيالي هست . باور نداري يك بار بخوان بعد خواهي ديد كه دروغ مي گم يا نه . ولي اينو هم مي دوني تا حالا مولوي هايي از بلوچ هاي خودمون شيعه شدن . شيعه ها شخصيت جعل نمي كنن . ملا ها مي گفتن تيجاني دروغ هست چي شد ؟ اگه دروغ هست پس اين كيه كه مناظره مي كنه با شيخ عثمان خميس . آدم قحطي بود كه رادمهر را براي مناظره فرستادن . چقدر ساده اي . برادرم من سني هستم ولي چشم خود را به واقعيت ها نبنيدم . دروغ نگيم . هزاران نفر شيعه شدن از بزرگان سني اونها به رخ ما نمي كشن . ما يك رادمهر درست كرديم و هي شعار مي ديم . اگه ملا ها راست مي گن بيان مناظره كنن . ملا شريف زاهدي شاگرد مولوي عبدالرحمن بوده و الان شيعه شده . اين كه واقعيت هست . نيك شهري هست . سي دي ها ش هم پر . همه ي مولوي ها هم ديدن . چرا جوانان سني از ملاها فراري هستن . ما علم قرآن داريم ؟ مگه در المنثور سيوطي را نخواندي كه وقتي آيه اولئك هم خير البريه در سوره ي بينه نازل شد پيامبر گفت : خير البريه علي و شيعيانش هستند . برادرم برو كتاب مطالعه كن و روي هوا حرف نزن . شيعه ها از اول اسلام بودن و تاريخ را نميشه عوض كرد . اصلا چيزي به اسم اهل سنت در زمان احمد حنبل به وجود آمد . مي دوني تا آن زمان به شيعيان شيعه ي علي مي گفتن و به سني ها شيعه ي عثمان . من چه كنم كه خيلي بي سواديم . تا حالا چند كتاب شيعه مطالعه كردي ؟ قول ميدم هيچ چي . فقط مثل نوار يك چيزي حفظ كردي و تكرار مي كني . ما بلوچا كي مي خوايم فكر كنيم بعدش حرف بزنيم .
179 | من | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
اي خدا شيعيانو نجات بده . كسي كه به عايشه (؟؟؟) ميگه( رض) داره مارو به دوزخ بشارت ميده.هه هه
180 | كميل | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
صلام
از عبدالسمد ريكي ميخاهم در باره اسل و نصب عمر هم (توضيع )بدهد.مچكرم.
181 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب مجيد عمري
تو به قبر خطاب خنديدي که بدون آنکه معني دو تا آيه قرآن کريم و دو جمله ساده عربي را بلد باشي براي ما مذهب ساختي «واين مذهب را خود بوجود آورد»!!!
حداقل دفعه بعد خواستي ادعاي امامت کني يک کمي عربي ياد بگير تا مثل اون دوم جاهلي که ادعاي خلافت رسول الله را کرد اينقدر رسوا نشوي!!!!
يا علي
182 | سعيد | Iran - Feyẕābād | ١٢:٠٠ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
فکر نکنم اين ياوه گويي ها در مورد گذشته چيزي به ما که ميگيم مسلمانيم اما به خون برادر ديني مون تشنه ايم اضا فه کنه در حقيقت اسلام يک دين بوده نه 100 مذهب اگه مي خوايم شيعه علي باشيم يا سني عمر چرا در کنار هم در يک مسجد نماز نمي خوانيم اين در حاليه که اسلام در زمان عثماني بزرگترين و قدرتمند ترين حکومت جهان بود و الآن از همه بيچاره تر مسلمانان اند از اينکه روزي چند بار نماز بخونيم ولي وقتي مي خوايم کاري براي يک برادر ديني مون انجام بديم زورمون بياد هيچ موقع دين اسلام اينو نگفته اما ما بنده ها با همين بزرگ جلوه دادن اين دلخوري ها کار رو به جايي رسونديم که سني به خون شيعه تشنه است و شيعه به خون سني با اين حرفا ما به هيچ جا نميرسيم و تو همون الف اسلاممون مي مونيم واقعا از خودتون پرسيدن چرا انسانهاي بزرگ چنين اختلافاتي به اين نحو که ما پيروانشون داريم ندارند فکر نمي کنم .
183 | مجيد | Iran - Tehran | ٢٣:٥٨ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
به نام خدا
شما آنقدر ميترسيد که حتي حاضر نيستيد منابعي را که به شما معرفي کرده ام بررسي کنيد.
شما شيعه نيستيد ،اگر هم باشيد مطمئن هستم که شيعه علي نيستيد.....................................!!!!!!!!!!!!!براي شما تندروها تهمت زدن خيلي راحت است ،لطفا"کمي ادب بياموزيد.
(درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
184 | مسيحي | Iran - Bushehr | ٠٨:٣١ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام به همه دوستان گرامي
من يک ايراني مسلمان هستم شايد باور نکنيد ولي نه به شيعه اعتقاد دارم و نه به سني. به نظر من مسلمانهاي اين زمانه اصل را که خداي يگانه است و همه پيامبران آمده اند که انسانها را به يکتا پرستي و خداپرستي دعوت کنند را رها کرده و به فرعيات ميپردازند. بنظر من در دنيا هر کس مسئول اعمال خودش است حالا هر کس که مي خواهد باشد اگر کسي خوبي کند براي خودش کرده و اگر بدي کند به خودش زرر زده و فکر نکنم زره اي از ثواب و يا عذاب ايشان به ديگري برسد. ميبخشيد ولي بنظر بنده شيعه و سني معني ندارد تنها اسلام که همان دين يکتاپرستي است باقي خواهد ماند.
185 | مريم | Kazakhstan - Astana | ١٧:٢١ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام



اگر اين توهينهايي که اين ابله از خدا بي خبر به امام علي ع کرده به خامنه اي ميکرد شبانه بسيجيا مي ريختند خونش و انو ميبردند کهريزک ولي ببين چه راحت به ولايت اصلي و خدايي توهين ميشه و کسي هم هيج برخوردي نميکنه

سياستمدارن ما دين رو فداي مصلحت قدرت خود کرده اند و در برابر سني غاصب و چرنديات تموم نشدني اونا هيج عکس العملي نشون نميدهند


فقط اميد ما به فرج اقا امام زمانه تا بياد و بيني اين غاصبان از خدا بي خبر که از حيوان پستر هستند را به خاک مظلت بکشاند


اللهم کن الوليک الفرج
186 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٧:٣٠ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام

جناب مجيد اول جواب منو بده بعد

جناب مجيد هر چي بگي باز هم قانع كننده نيستي :
حرف خودت :.... حضرت ابوبکر وحضرت عمر با حضرت علي نوعي حکومت ائتلافي داشتندودردوره حضرت عثمان هم امام علي تا آخرين لحظه از ايشان حمايت کردند پس چه طور امام علي حکومت آنها را پذيرفت ولي شما نميپذيريد......
1 ) اگر بقول شما ابوبكر و عمر با حضرت علي عليه السلام نوعي حكومت ائتلافي داشتند ,
پس اين دو نه علم , نه شجاعت , نه عدالتشان و ,,,,,,,, در حدي بود كه بتوانند بتنهائي خليفه حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم باشند . ثانياً چون شما گفتيد ائتلافي ( شراكت در حكم ) پس مخالف اين حديث نيست كه « اذا بويع لخليفتين فاقتلوا الآخرمنهما » صحيح مسلم ، ج 6 ص 23 ، كتاب الإمارة ، باب اذا بويع لخليفتين . روى الطبراني عن أبي‏هريرة قال : قال رسول اللَّه - صلى اللّه عليه وسلم- : « اذا بويع لخليفتين فاقتلوا الأحدث منهما » . المعجم الأسط ، ج 3 ص 144 . قال القرطبي : وإذا بويع لخليفتين فالخليفة ، الأوّل ، وقتل الآخر ، تفسير القرطبي ، ج 1 ص 272 . .

در ضمن شما كه ادعاي سني بودن كرده ايد لطفاً بفرمائيد اين بقيه الله يعني چي " البته از منظر علماي اهل سنت , با دليل غير كشكي .

يا علي
187 | momen abdullah | Malaysia - Johor Bahru | ٢٢:٥٣ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سرکار خانم مريم موحد اولا)))(سوره: 40 - آيه: 28) دوما))) امام زمان (عليه السلام) وحيد است. علم ايشان واحد است. معبود ايشان واحد است. ولايت ايشان واحد است. دعوت ايشان واحد است. راه ايشان واحد است. **************** سوما)) لطفا در اين لينک http://waqfeya.net/category.php?cid=8 جلد دوم از کتاب «الوسيط في تفسير القرآن المجيد (ط العلمية)» نوشته : «علي بن أحمد الواحدي النيسابوري» را دانلود بفرماييد: http://www.archive.org/download/waq8368/02_8369.pdf لطفا به صفحه 71 مراجعه بفرماييد. ( چون حجم فايل زياد است 17 مگابايت بنده صفحه مورد نظر را لينک مي‌کنم:) http://img683.imageshack.us/img683/9567/waseetpage71.jpg خوب در خط 9 چه نوشته شده است؟؟؟ آيا اکنون عقيده عمر را دانستيد؟؟ عقيده عمر چگونه چيزي است؟؟؟ *********** حال براي آنکه به عقيده اهل عمر آشنايي بيشتر يابيد به اين صفحه نيز رجوع فرماييد: http://quran.al-islam.com/Tafseer/DispTafsser.asp? l=arb&taf=TABARY&nType=1&nSora=4&nAya=59 (تفسير طبري): لطفا به انتها حديث شما 7794 مراجعه بفرماييد. همچنين 7795 و 7796 و 7797 و 7798 و 7799 و 8000 و 8001 و 8002. آيا عقيد اهل عمر را دانستيد؟؟؟ تصور مي‌کنم بين عقايد مختلف اهل عمر اين يکي بسيار «ملموس» تر براي شما باشد. هر چه باشد يک عمر آن را تجربه کرده‌ايد. *********** هنوز قانع نشده‌ايد که اين عقيده اهل عمر است؟؟؟ خوب لطفا به کتاب «مستدرک علي صحيحين» نوشته حاکم نيسابوري بزرگ اهل عمر مراجعه فرماييد: کتاب را از اينجا مي‌توانيد دانلود فرماييد: http://www.almeshkat.net/books/open.php?cat=8&book=418 لطفا آن را unzip کنيد و فايل اول را بگشاييد. به صفحه 174 از فايل رفته حديث شماره 423 را بخوانيد. خوانديد؟؟؟ دانستيد عقيد عمر را؟؟ چگونه است عقيده اهل عمر؟؟؟ ********** راستي پاسخ علماي ما به اين عقيده اهل عمر چيست؟؟؟ پاسخ نداده‌اند؟؟ مگر مي‌شود؟؟؟ لطفا دفعه بعد که پسرتان تشريف بردند خيابان انقلاب به او حتما سفارش کنيد که اصول کافي با ترجمه «محمد جواد مصطفوي» (رحمة الله عليه) را بيابد. فکر مي‌کنم حداقل 100 مغازه را بايد بپيمايند تا بيابند. پاسخ علامه مجلسي (رضوان الله تعالي عليه) به اين عقيده عمري را در آن خواهيد يافت، انشاالله. ************** چهارما))) بازهم (سوره: 40 - آيه: 28)!! يا علي
188 | momen abdullah | Malaysia - Johor Bahru | ٠١:٥٢ - ٢٨ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب مسيحي لطفا بنده را راهنمايي فرماييد. چندي است طرح تفکيک زباله در مبداء تبليغ مي‌شود. مي‌شود بفرماييد خدايي که ابوبکر براي او خليفه تعيين مي‌کند جزو زباله‌هاي تر است و يا زباله‌ها خشک؟؟ يا علي
189 | مجيد | Iran - Tehran | ٢٣:٤٧ - ٢٨ ارديبهشت ١٣٨٩ |
به نام خدا
در جواب مجيد م علي :
1-اگر بقول شما ابوبكر و عمر با حضرت علي عليه السلام نوعي حكومت ائتلافي داشتند ,
پس اين دو نه علم , نه شجاعت , نه عدالتشان و ,,,,,,,, در حدي بود كه بتوانند بتنهائي خليفه حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم باشند . ثانياً چون شما گفتيد ائتلافي ( شراكت در حكم ) پس مخالف اين حديث نيست كه « اذا بويع لخليفتين فاقتلوا الآخرمنهما » صحيح مسلم ، ج 6 ص 23 ، كتاب الإمارة ، باب اذا بويع لخليفتين . روى الطبراني عن أبي‏هريرة قال : قال رسول اللَّه - صلى اللّه عليه وسلم- : « اذا بويع لخليفتين فاقتلوا الأحدث منهما » . المعجم الأسط ، ج 3 ص 144 . قال القرطبي : وإذا بويع لخليفتين فالخليفة ، الأوّل ، وقتل الآخر ، تفسير القرطبي ، ج 1 ص 272 . .

پاسخ:دوست گرامي: هيچ زماني حضرت ابوبکر يا حضرت عمر ادعاي برتري بر همگان را نکرده اند،و در هنگام حکومت هم زماني که دچار شک وترديد ميشدند در مسائل ديني با حضرت عايشه که حافظ کل قرآن بود ودر مسائل سياسي با حضرت علي مشورت مي کردند.(البته فقط در مواقع ترديد و دودلي).ودر پاسخ حديث شما من نيز اين حديث را مي آورم:1-هيچ کس از مشورت بدبخت نشد واز خود رايي خوشبخت نشد.2-اساس عق پس از ايمان به خدا دوستي با مردم است،هيچ کسي از مشورت بي نياز نيست.(نهج الفصاحه ص572)
در ضمن شما كه ادعاي سني بودن كرده ايد لطفاً بفرمائيد اين بقيه الله يعني چي " البته از منظر علماي اهل سنت , با دليل غير كشكي .
پاسخ: مثل اينکه بايد از نوع به شما توضيح دهم 1-مذهب من شيعه-سني است واين را درتمام مطالب گذشته نيز ذکر کرده ام.يعني مذهبي متشکل از شيعه وسني ويا به عبارت کامل يک مسلمان مسلمان مسلمان........................
2-واز حضرت ابوبکر تا امام زمان را نيز قبول دارم.
عزيزان لطفا" کمي به خلفاي رسول الله احترام بگذاريد .خداوند از آنها در قرآن به نيکي ياد کرده مانند:سره توبه آيه 40 در وصف حضرت ابوبکر.
(درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
190 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ٢٢:٠٣ - ٢٩ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام
جناب مجيد
خيلي ممنون از جوابت .
فرموديد كه ..... هيچ زماني حضرت ابوبکر يا حضرت عمر ادعاي برتري بر همگان را نکرده اند،و ...
اما امام علي عليه السلام خود را بر ديگران ارجح ميدانست .
1 ) خطبه 6 نهج البلاغه مى فرمايد :
=====================
فَوَاللَّهِ مَا زِلْتُ مَدْفُوعاً عَنْ حَقِّي مُسْتَأْثَراً عَلَيَّ مُنْذُ قَبَضَ اللَّهُ نَبِيَّهُ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ حَتَّى يَوْمِ النَّاسِ هَذَا .
به خدا سوگند مرا همواره از حق خويش محروم ساختند و از هنگام وفات رسول خدا تا امروز حق مرا باز داشتند .

2 ) نهج البلاغه، خطبه 3.
==============
.....أَمَا وَ اللَّهِ لَقَدْ تَقَمَّصَهَا فُلانٌ وَ إِنَّهُ لَيَعْلَمُ أَنَّ مَحَلِّي مِنْهَا مَحَلُّ الْقُطْبِ مِنَ الرَّحَى يَنْحَدِرُ عَنِّي السَّيْلُ وَ لا يَرْقَى إِلَيَّ الطَّيْرُ.

آگاه باشيد ! به خدا سوگند ! ابابكر ، جامۀ خلافت را بر تن كرد ؛ در حالى كه مى دانست ، جايگاه من در حكومت اسلامى ، چون محور سنگ هاى آسياب است (كه بدون آن آسياب حركت نمي كند) او مى دانست كه سيل علوم از دامن كوهسار من جارى است ، و مرغان دور پرواز انديشه ها به بلنداى ارزش من نتوانند پرواز كرد .

3 ) ايا حضرت علي عليه سلام و صلوات ابوبكر را قاتل حضرت فاطمه عليه سلام و صلوات نمي دانست
======================================================
على (عليه السلام) پس از شهادت حضرت زهرا (عليها السلام) به ابوبكر گفت :

"تو در حق من استبداد كردى و به خاطر جايگاه من با رسول اكرم (صلى الله عليه وآله وسلم) خلافت حق مسلم من بود " كه قطرات اشك ابوبكر با شنيدن اين سخن على (عليه السلام)سرازير گشت

وَلَكِنَّكَ اسْتَبْدَدْتَ عَلَيْنَا بِالْأَمْرِ وَكُنَّا نَرَى لِقَرَابَتِنَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَصِيبًا حَتَّى فَاضَتْ عَيْنَا أَبِي بَكْرٍ

يا در صحيح مسلم آمده :

وَلَكِنَّكَ اسْتَبْدَدْتَ عَلَيْنَا بِالْأَمْرِ وَكُنَّا نَحْنُ نَرَى لَنَا حَقًّا لِقَرَابَتِنَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَمْ يَزَلْ يُكَلِّمُ أَبَا بَكْرٍ حَتَّى فَاضَتْ عَيْنَا أَبِي بَكْر .

صحيح مسلم ، ج 5 ، ص 154 ، كتاب الجهاد ، باب قول النبي (ص) لانورّث ما تركناه صدقة .

4 ) من با شما بيعت نمي‌كنم ، شما براي بيعت با من سزارواتريد
====================================

ثم إن عليا كرم الله وجهه أتى به إلى أبي بكر وهو يقول : أنا عبد الله وأخو رسوله ، فقيل له بايع أبا بكر ، فقال : أنا أحق بهذا الأمر منكم ، لا أبايعكم وأنتم أولى بالبيعة لي.

الامامة والسياسة ، بتحقيق الزيني ، ج 1 ، ص 18.

هنگامي كه علي ( عليه السلام ) را نزد ابوبكر آوردند ، فرمود : من بنده خدا و برادر رسول خدا ( صلي الله عليه وآله وسلم ) هستم . گفتند : با ابوبكر بيعت كن ، فرمود : من از همه شما براي خلافت شايسته‌ترم ، با شما بيعت نمي‌كنم ؛ بلكه سزاوار اين است كه شما با من بيعت كنيد .

توي همين چهار جمله معلوم شده كه نتها ابوبكر از نظر حضرت علي عليه السلام كه همين ابوبكر غاضب , قاتل ,مستبد ,كه بوده هيچ , سزاوار خلافت هم نبوده .
پس ميشود نتيجه گرفت كه حداقل حضرت علي عليه السلام از ابوبكر راضي نبوده ,
اين را چه ميگوئيد ؟؟؟؟
كي برحق بوده كي نبوده ؟؟؟
اگر اين يك حكومت عادي بود چي ميگفتيد ؟؟

جوابتون اصلاً قانع كننده نيست
مثل اينه كه بگي من هم الله سبحان تعالي را دوست ميدارم و هم نعوذ بالله شيطان الرجيم را.

يا علي
191 | مجيد | Iran - Tehran | ٢٣:١٧ - ٣٠ ارديبهشت ١٣٨٩ |
به نام خدا
دوست عزيز مجيد م علي :من براي شما چندين دليل ومدرک آوردم ولي مثل اينکه شما به هيچ صراطي مستقيم نيستيد.
آيا حضرت علي در طول عمرشان يکبار هم به قول شما قاتلان حضرت فاطمه را معرفي کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا"حقيقت را بپذيريد .حقيقتي که قرآن ورسول از آن ياد کرده اند........تا به حال باخود فکر کرده ايد که چرا با اينکه چند نوع مذهب مسيحي وجود دارد ولي هيچ گاه با هم اختلافي پيدا نکرده اند؟؟؟جوابش واضح است ،آنها وحدت خود را در سايه دينشان از هر چيزي مهم تر ميدانند نه مانند شما که فقط به حاشيه ها مي نگريد.
آخرين پاسخ من به شخص شما(مجيد م علي)... ..... .... .. .. ... ( الله اعلم)
0(درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
192 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٥:٤٩ - ٣١ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام
جناب مجيد
نظر اخر من ( 190 ) را دوباره بخوان .

در ضمن اگر معتقد به شهادت حضرت زهرا بوسيله ××× نيستي پس من ميگويم لعنت خدا بر قاتل و مسببين شهادت حضرت زهرا سلام الله عليه تو هم بگو امين .
اين را بخوان
دو گروه از اصحاب پيامبر صلى الله عليه و آله به دنيا بر مى گردند
===================================
از بررسى اخبار رجعت استفاده مى شود كه دو گروه از اصحاب پيامبر صلى الله عليه و آله رجعت مى كنند:
1 - گروهى كه بر آل محمّد صلى الله عليه و آله ستم كردند و حقّ را از مجراى خود بيرون كردند و هزاران سال آثار ستم آنها جهان را براى مؤمنين تيره و تار و ناخوشايند ساخت ، آنها بر مى گردند تا حساب پس بدهند و در محكمه عادلانه دولت حقّه به سزاى اعمال خود برسند. از كسانى كه در اين رابطه در روايات نام برده شده ، قنفذ و اربابش مى باشد، كه هر دو آورده مى شوند و به عنوان قاتلان محسنِ فاطمه عليها السلام محاكمه و به دار آويخته مى شوند.
2 - گروهى از اصحاب باوفاى رسول اكرم صلى الله عليه و آله و ياران و شيعيان باصفاى امير مؤمنان عليه السلام كه در طريق ولايت ثابت قدم ماندند و هرگز منحرف نشدند كه اسامى تعدادى از آنها در احاديث آمده است و به برخى از آنها در اينجا اشاره مى كنيم :

در ضمن
اما اختلافات مذهبي در بين مسحيان .
چرا ارتش بريتانيا به ايرلند شمالي اعزام شد؟

..........با وجود تعهد شين فين و شاخه مسلح آن به ادامه مبارزه، آنچه دامنه اختلافات بين دو جامعه اکثريت پروتستان و اقليت کاتوليک را گسترده تر و پر تنش تر مي کرد ...................ازدواج بين پروتستان و کاتوليک آماج حمله و انواع اهانت شد و دبستانها و دبيرستانها فرقه اي شدند و کودکان را از همبازي هايشان جدا کرد.
در اواسط دهه 1960 ميلادي، ادامه تنش و دشنام و سنگر بندي ها کار را به خصومت فيزيکي و قتل و آدمکشي کشاند.
......
http://www.bbc.co.uk/persian/lg/world/2009/03/090308_pm_nireland_qa.shtml

از اختلافات بين واتيكان و كليساي ارتدكس روسيه نگو و نپرس .


يا علي
193 | عبدالصمدريگي | Iran - Tehran | ١٤:٣٨ - ٠١ خرداد ١٣٨٩ |
باسلام مجيداقابااين اشخاص بحث کردن فايده اي نداردهرحرفي زدي جواب مشخصي بهت دادن اين اشخاص فلسفه بافي مي کنندوبدون اينکه حديثي باشدازخودمي سازندوايه قران مي اورندوخودتفسيرمي کنندوبه اين وان ربط مي دهندحالابعنوان مثال گروه جندالله اگرهرشخصي که دراستان مي باشديابايدازبين برودوياکسي خصومت شخصي باان داشته باشد به ان برچسب جندالله مي زنندواشخاص درجه يک جرات ندارندملاقات انهابروندوچنان شکنجه مي شوندويک فيلم مي گيرندواعدام مي کنندوماهيچکس ازعبدالمالک حمايت نمي کنيم وهرشخص مسلماني که درسايت هابيايدوبحث کندوباعث شودبه خداوخلفا وديگربزرگان توهين شودمسلمان نيست وبايددرقيامت جوابگوشوداقامجيدازيک برادرکه اين مسائل راديده نصيحت بحث نکن اخر متوجه مي شوي جاي اويزاني وپوستت رازنده زنده مي زنندوکسي نمي تونه بهت کمک کنه اگرهم زنده بماني ازمردي مي افتي ويافلج مي شي که مردنت بهتراست تنهابنويس حق باشماست ومعذرت خواهي کن بخدا خداازشماراضي تر مي شودماکه مي گوييم که چه دراين سايت وسايتهاي ديگه اشتباه کرديم که چيزي گفتيم والسلام
194 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٩:٤٠ - ٠١ خرداد ١٣٨٩ |
با سلام
از دوستان و برادران تقاضا دارم كه نظر 193 براي من شرح بدهند

يا علي
195 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ٢١:٠٠ - ٠١ خرداد ١٣٨٩ |
جناب عبدالصمد ريگي

احتمالآ خودت هم بخوبي ميداني که اين تزلزل عقيده که در شماست حکايت از چه چيزي دارد؟!
کمي فکر کن
آري شما اهل سنت هر وقت به وجدانتان رجوع ميکنيد با سئوالات بيشماري مواجه ميشويد که هرگز جوابي براي آنان نمي يابيد!!!
ولي عجيب تر آنست که سعين نميکنيد حقيت را ابتدا بفهميد و بعد قبول کنيد
ميدانم برايتان سخت است که بعد از اينهمه سال سني بودن بفهميد که در گمراهي بوده ايد
اما رضايت الله را سرلوحه قرار دهيد و رضايت مولوي هايتان را در نظر نگيريد.
در اينصورت رستگار خواهيد
ياحق
196 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ٢٢:١٨ - ٠١ خرداد ١٣٨٩ |
جناب عبدالصمد ريگي
مگر ياران حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) از مرگ و شکنجه ترسيدند که اينقدر در اوهامت دچار ترس و اضطراب شده‌اي؟؟؟
آيا جز اين است که به مذهب و راهت شک و شبه داري؟؟؟ اگر واقعا به مذهبت ايمان داشتي از هزار تا شکنجه و اعدام هم نمي‌ترسيدي!!!
واقعيت اين است که از استدلال و منطق و تعقل دور هستي و به قرآن کريم و دين اسلام بيگانه هستي!!!
حال به جاي پذيرش واقعيت شروع به داستان سرايي مي‌کني!!!
راستي از خدات در آسمان چه خبر؟؟ هنوز زن نگرفته؟؟

يا علي
197 | مجيد | Iran - Tehran | ٢٣:١٥ - ٠١ خرداد ١٣٨٩ |
به نام خدا
دوست عزيز عبدالصمد ريگي،از شما متشکرم ونصيحت شما را نيز ميپذيرم.
ومن نيز ديگر بحثي نمي کنم. الله اعلم
0(درود بر رسول اکرم(ص) ودرود بر مادرانمان خديجه وعايشه،....ودرود بردختر معصوم پيامبر فاطمه وسلام بر خلفاي رسول اکرم:ابوبکر وعمر وعثمان وعلي وبقيه الله)
198 | ... | Iran - Tabriz | ٢٤:٤٣ - ٠٢ خرداد ١٣٨٩ |
عبدالصمد همزبونات فهميدن چي گفتي خواهشا بقيه وروهابيارم نصيحت كن از اين سايت برن.باتشكر
199 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ٠١:٣٣ - ٠٣ خرداد ١٣٨٩ |
سلام عليکم.

جناب عبد السمد ريکي. خوبه که خودت به راحتي بر بطلانت اعتراف داري.....

جاي شروران و قاتلان و تروريست هايي مثل عبد الصهاک البته از جهنم هم بايد بد تر باشد. تو انتظار داري باهاتون ناز نازي و خاله خاله بازي کنند؟ ريختيم خون مسلمين و مومنين را ريختيد. انتظار ملايمت هم داريد.؟ الله اکبر....

زود تر بند و بساطت رو جمع کن و به برادران وهابيت بپيوند..

. و جناب مجيد( اهل سنت).
لعنت خدا بر زني که خود را ام المومنين جا زد در حالي که ام الفتنه بود و دمادم به رسول الله و به امير المومنين و به ام الائمه سيده ي بتول ( صلوات الله عليهم و سلام الله عليهم اجمعين) مانند يک عقرب نيش ميزد.
200 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ٠١:٣٥ - ٠٣ خرداد ١٣٨٩ |
طبق فرمايش حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام)،بايد دشمن را بعد از شکستش تعقيب کرد.
حال که اين اهل عمر از حمله به اين سايت نوراني چون يهود خيبر شکست خورده‌اند(الحمد الله) بر ما واجب است که آنها را تعقيب کرده و از سورخهايشان بکشيم بيرون(انشاالله).
آري حال که «سلام ها» و «مهران ها» و «نصف وهابي ها (مولوي اهل عمر)» و ... فرار را بر قرار ترجيج داده‌اند نوبت آن است که بر صنم کده بزرگشان حمله بريم:
****************
براي شروع بسم الله گوييم و برويم سراغ عمر-نيوز:
« موحد
هدف سيستمداران رافضي از دامن زدن به اين خرافات،کاشتن و آبياري بغض و نفرت اهل تشيع نسبت به اهل تسنن است. تا اذهان شيعيان را براي يک قتل عام بزرگ اهل سنت در آينده اي نه چندان دور آماده کند. واگر اين سخن براي شما باورنکرني است دراين مقاله تأمل کنيد:
http://alfaloja.ws/vb/showthread.php?t=117816»
************
چطور شد؟؟ وهابيت با آمريکا دست مي‌دهد و حال حزب الله شد يار و ياور آمريکا؟؟؟ اين است عقل شما اهل عمر؟؟؟
راستي همين يک نظر «موحد» در سايت عمر-نيوز خود دليل بر سوگند وفاداري تمام اهل عمر پناه گرفته در ايران نسبت به رژيم حجاز محتله نيست؟؟؟
آيا جز اين است که اولين وظيفه سايت «عمر-نيوز» سربازگيري براي تيمورها و محمود غزنوي ها است؟؟؟ بخوانيد و ببينيد که چگونه اينها قصد يک کشتار عظيم از شيعيان در ايران را دارند.
يا علي
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها