2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
شكاف ديوار كعبه و تلاش وهابيها در مخفي نمودن ان !
کد مطلب: ٤٦٠٣ تاریخ انتشار: ١٨ شهریور ١٣٨٧ تعداد بازدید: 96729
اخبار » عمومي
شكاف ديوار كعبه و تلاش وهابيها در مخفي نمودن ان !

همانطور كه مي دانيم حضرت علي عليه السلام مولود كعبه است ، و نيز فاطمه بنت اسد (س) از در كعبه وارد نشد بلكه ديوار كعبه براي او به أمر خدا شكافته شد و او وارد كعبه شد خبر ها حاكيست كه تا كنون چندين بار اين محل را حكومت وهابي سعودي با روشهاي محتلف پوشانده است ولي باز هم اين محل كاملا پوشيده نميشود !

در ركن يماني اثر ترك واضح و آشكار است


اكنون در اين عكس ببينيد كه چگونه اين قسمت مرمت شده تا معجزه الهي تولد و عظمت علي عليه السلام را بپوشانند


در اين عكس انواع ديگري از مرمت را در سالي ديگري مي بينيد كه سنگي مختلف از سنگ اصلي كعبه استفاده شده است . به رنگ سنگ و ميخ ها توجه كنيد


در اينجا مسلمانان را مي بينيم كه به اين جايگاه بزرگ تبرك مي جويند ، و اظهار ارادت به حضرت اميرالمومنين عليه السلام مي كنند


سالهاي ديگر و مرمتي ديگر و نوع جديدي از سنگها با رنگهاي مختلف را مي بينيد براي پنهان كردن اين معجزه حق








همانگونه كه مي بينيد در اينجا ميخ هاي آهني و بسيار بلند و محكم نيز بكار رفته تا مانع از ترك خوردن سنگ ها شود


درنهايت هم پرده كعبه روي ديوارها كشيده مي شود تا اثري از تعميرات نمايان نگردد




منبع: سايت 13 رجب


Share
121 | محمد متين قيصراني | Iran - Tehran | ٢٤:٤٤ - ١١ مهر ١٣٩٣ |
7
 
58
پاسخ نظر
به نظر من هيچ کس حق ندارد ان شکاف را بپوشانند چون يک معجزه الهي ست و بايد تا اخر دنيا همين جور باقي بماند يا حق
122 | محمد علي رهنماي اميري | Iran - Hashtrud | ١٩:١٦ - ١٨ مهر ١٣٩٣ |
1
 
16
پاسخ نظر
...اليوم يئس الذين کفروا من دينکم فلاتخشوهم واخشون اليوم اکملت لکم دينکم واتممت عليکم نعمتي ورضيت لکم الاسلام دينا...3مائده .ولايت علي ع کامل کننده دين وتمام کننده نعمت.اين بحث درميان مفسران است که منظور از اليوم که در اين ايه دو بار تکرار شده چيست.يعني کدام روز است که اين 4جهت در ان جمع شده1هم کافران در ان مايوس شده اند2هم دين کامل شده و3هم نعمت خدا تکامل ياقته و4هم خداوند ايين اسلام را ايين نهايي مردم جهان پذيرفته است...اينروز مهم راروز18ذي الحجه يعني روز عيدغدير مي دانند.روزي که پيامبر اسلام ص اميرالمومنين علي ع را به طور رسمي براي جانشيني خود تعيين کرد.ان روز بود که کفار درميان امواج ياس فرو رفتند...دراين موقع پيامبر ص فرمود.الله اکبر بر تکميل دين واتمام نعمت پروردگار وخشنودي خداوند از رسالت من و ولايت علي ع بعد از من سپس فرمود.هرکس من مولاي اويم علي ع مولاي اوست خداوندا انکس که او را دوست دارد.دوست بدار و انکس که او را دشمن دارد.دشمن بدار.هر کس او را ياري کند ياري کن.وهرکس از ياري اش بردارد.دست از او بردار...ازتفسير ايه سوم مائده جلد4نمونه روز18ذي الحجه عيدسعيد غديرخم بر تمامي مسلمانان جهان اسلام مبارک باد والسلام عليکم و رحمه الله
123 | محمد علي رهنماي اميري | Iran - Tabriz | ١٢:١٧ - ٢٨ مهر ١٣٩٣ |
1
 
11
پاسخ نظر
...ندع ابنائناوابنائکم ونسائناونسائکم وانفسناوانفسکم ...ال عمران61.مباهله سندي برحقانيت اهل بيت...فرداي انروز پيامبر ص همراه علي ع وفاطمه س وحسن ع وحسين ع براي مباهله حاضرشد.لطفا مراجعه به ترجمه وتفسيرايه شود...روز24ذي الحجه روز مباهله حضرت رسول اكرم رسول الله ص گرامي باد و بر تمامي مسلمانان جهان اسلام مبارك باد والسلام عليكم ورحمه الله
124 | سد | Iran - Tehran | ٢٠:٢٦ - ٢٩ آبان ١٣٩٣ |
22
 
9
پاسخ نظر
کاش دوستان دلايلي که ميارن با ذکر منبع و سند بود
1 |مهدی|Iran - Tehran |٢٣:٣٧ - ٢١ فروردين ١٣٩٦ |
1
 
2
من اشتباه نظر مثبت دادم برای نظر پایینم همین طور
125 | adelia | Japan - Tokyo | ١٩:٣٦ - ٢٧ آذر ١٣٩٣ |
سلام ايا اين درسته که هر سال ديوار کعبه تو روز تولد امام علي شکافته ميشه و عرب ها اقدام به تعمير اون ميکنن اونم بعد از 1400سال...يعني تا الان ديوار کعبه 1400بار شکافته ميشه؟؟؟؟!!سوال دومم اينه که ايا شکاف کعبه فقط همين قدره يعني ارتفاعش انقدر که تو عکسا نشون داده ميشه هستش يا نه ضلع کعبه تا بالا شکاف خورده...من اين شکافو از نزديک ديدم امکان نداره يه زن باردار بتونه از توي شکاف به اين کوچيکي رد شه....من اين واقعه رو قلبي قبول دارم ولي تصاويرش کمي سوال برانگيزه...

پاسخ:
با سلام

دوست گرامي

اولا: ولادت امير مؤمنان عليه السلام در كعبه از ديدگاه شيعيان و سنيان قطعي و متواتر است ، و اين كه احدي غير از آن حضرت در داخل خانه كعبه به دنيا نيامده نيز اجماعي است .

حاکم گويد:

قد تواترت الأخبار أن فاطمة بنت أسد ولدت أمير المؤمنين علي بن أبي طالب كرم الله وجهه في جوف الكعبة

روايات متواترى وارد شده كه فاطمه بنت اسد ، اميرمؤمنان على بن ابى طالب - كرم الله وجهه - را در داخل كعبه به دنيا آورده است .

جهت اطلاع به اين آدرس رجوع کنيد


ثانيا:اين نقطه شکاف در حقيقت همان مکاني است که ديوار باز شد و حضرت فاطمه مادر حضرت علي عليهما السلام وارد آن شدند والا کعبه چندين با تخريب شده و دوباره بازسازي شده است لذا شکافتن ديوار به اين اندازه ( که شما گفتيد ) کوچک نبوده که اشکال شود چطور از اين جاي کوچک مي شود رد شد!! بلکه اين ترک کوچک محل شکاف را نشان مي دهد نه اندازه را لذا برخي از حجاج که به آن نقطعه مورد نظر دقت کرده اند مي گويند که آن محل با سيمان و مصالح ديگر مانند ميخ پوشانده شده است تا آن ترک ديده نشود

اما به عنوان نمونه روايتي را ذکر مي کنيم تا براي شما روش شود که ديوار کعبه شکافته شد و حضرت فاطمه وارد آن شد:

شيخ صدوق نقل مي کند: حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُوسَى الدَّقَّاقُ رَحِمَهُ اللَّهُ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْأَسَدِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ عِمْرَانَ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ يَزِيدَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِنَانٍ عَنِ الْمُفَضَّلِ بْنِ عُمَرَ عَنْ ثَابِتِ بْنِ دِينَارٍ عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ قَالَ قَالَ يَزِيدُ بْنُ قَعْنَبٍ كُنْتُ جَالِساً مَعَ الْعَبَّاسِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ وَ فَرِيقٍ مِنْ عَبْدِ الْعُزَّى بِإِزَاءِ بَيْتِ اللَّهِ الْحَرَامِ إِذْ أَقْبَلَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ أَسَدٍ أُمُّ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ ع وَ كَانَتْ حَامِلَةً بِهِ لِتِسْعَةِ أَشْهُرٍ وَ قَدْ أَخَذَهَا الطَّلْقُ فَقَالَتْ رَبِّ إِنِّي مُؤْمِنَةٌ بِكَ وَ بِمَا جَاءَ مِنْ عِنْدِكَ مِنْ رُسُلٍ وَ كُتُبٍ وَ إِنِّي مُصَدِّقَةٌ بِكَلَامِ جَدِّي إِبْرَاهِيمَ الْخَلِيلِ ع وَ أَنَّهُ بَنَى الْبَيْتَ الْعَتِيقَ فَبِحَقِّ الَّذِي بَنَى هَذَا الْبَيْتَ- وَ بِحَقِّ الْمَوْلُودِ الَّذِي فِي بَطْنِي لَمَّا يَسَّرْتَ عَلَيَّ وِلَادَتِي قَالَ يَزِيدُ بْنُ قَعْنَبٍ فَرَأَيْنَا الْبَيْتَ وَ قَدِ انْفَتَحَ عَنْ ظَهْرِهِ وَ دَخَلَتْ فَاطِمَةُ فِيهِ وَ غَابَتْ عَنْ أَبْصَارِنَا وَ الْتَزَقَ الْحَائِطُ فَرُمْنَا أَنْ يَنْفَتِحَ لَنَا قُفْلُ الْبَابِ فَلَمْ يَنْفَتِحْ فَعَلِمْنَا أَنَّ ذَلِكَ أَمْرٌ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ ثُمَّ خَرَجَتْ بَعْدَ الرَّابِعِ وَ بِيَدِهَا أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ع ثُمَ‏ قَالَتْ إِنِّي فُضِّلْتُ عَلَى مَنْ تَقَدَّمَنِي مِنَ النِّسَاءِ لِأَنَّ آسِيَةَ بِنْتَ مُزَاحِمٍ عَبَدَتِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ سِرّاً فِي مَوْضِعٍ لَا يُحِبُّ أَنْ يُعْبَدَ اللَّهُ فِيهِ إِلَّا اضْطِرَاراً وَ أَنَّ مَرْيَمَ بِنْتَ عِمْرَانَ هَزَّتِ النَّخْلَةَ الْيَابِسَةَ بِيَدِهَا حَتَّى أَكَلَتْ مِنْهَا رُطَباً جَنِيًّا وَ أَنِّي دَخَلْتُ بَيْتَ اللَّهِ الْحَرَامَ فَأَكَلْتُ مِنْ ثِمَارِ الْجَنَّةِ وَ أَوْرَاقِهَا فَلَمَّا أَرَدْتُ أَنْ أَخْرُجَ هَتَفَ بِي هَاتِفٌ يَا فَاطِمَةُ سَمِّيهِ عَلِيّاً فَهُوَ عَلِيٌّ وَ اللَّهُ الْعَلِيُّ الْأَعْلَى يَقُولُ إِنِّي شَقَقْتُ اسْمَهُ مِنِ اسْمِي وَ أَدَّبْتُهُ بِأَدَبِي وَ وَقَفْتُهُ عَلَى غَامِضِ عِلْمِي وَ هُوَ الَّذِي يَكْسِرُ الْأَصْنَامَ فِي بَيْتِي وَ هُوَ الَّذِي يُؤَذِّنُ فَوْقَ ظَهْرِ بَيْتِي وَ يُقَدِّسُنِي وَ يُمَجِّدُنِي فَطُوبَى لِمَنْ أَحَبَّهُ وَ أَطَاعَهُ وَ وَيْلٌ لِمَنْ أَبْغَضَهُ وَ عَصَاهُ.

يزيد بن قعنب گويد من با عباس بن عبد المطلب و جمعى از عبد العزى برابر خانه كعبه نشسته بوديم كه فاطمه بنت اسد مادر امير المؤمنين (ع) كه نه ماه باو آبستن بود آمد و درد زائيدن داشت گفت خدايا من بتو ايمان دارم و بدان چه از نزد تو آمده است از رسولان و كتابها مؤمنم و بسخن جدم ابراهيم خليل تصديق دارم و او است كه اين بيت عتيق را ساخته بحق آنكه اين خانه را ساخته و بحق مولودى كه در شكم من است ولادت را بر من آسان كن، يزيد بن قعنب گويد ما بچشم خود ديديم كه خانه از پشت شكافت و فاطمه بدرون آن رفت و از ديده ما نهان شد و ديوار بهم آمد و خواستيم قفل در خانه را بگشائيم گشوده نشد و دانستيم كه اين امر از طرف خداى عز و جل است و پس ازهار روز بيرون آمد و امير المؤمنين را در دست داشت و سپس گفت من بر همه زنان گذشته فضيلت دارم زيرا آسيه بنت مزاحم خدا را بنهانى پرستيد در آنجا كه خوب نبود پرستش خدا جز از روى ناچارى و مريم دختر عمران نخل خشك را بدست خود جنبانيد تا از آن خرماى تازه چيد و خورد و من در خانه محترم خدا وارد شدم و از ميوه بهشت و بار و برگش خوردم و چون خواستم بيرون آيم يك هاتفى آواز داد اى فاطمه نامش را على بگذار كه او على است و خداى اعلى ميفرمايد من نام او را از نام خود گرفتم و بادب خود تاديبش نمودم و غامض علم خود را به او آموختم و اوست كه بت‏ها را در خانه من مي شكند و او است كه در بام خانه‏ام اذان ميگويد و مرا تقديس و تمجيد ميكند خوشا بر كسى كه او را دوست دارد و فرمان بردار و بدا بر كسى كه او را دشمن دارد و نافرمانى كند و صلى اللَّه على نبينا محمد و آله الطيبين الطاهرين.ابن بابويه، محمد بن على، الأمالي (للصدوق)، 1جلد، كتابچى - تهران، چاپ: ششم، 1376ش ص 132

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات
126 | عبد الله | Iran - Birjand | ١٤:٠٠ - ١٠ دي ١٣٩٣ |
3
 
11
پاسخ نظر
الحمد لله الذي جعلنا من المتمسکين بولايه اميرالمومنين علي عليه السلام

يه کلام ختم کلام

اي که به دور کعبه و منکر حيدري

کعبه ولادتگه اوست، دور حيدر نگرد.



هر کي ميخواد دور خدا طواف کنه، بايد دور علي هم بچرخه.

مولاي مظلومم، کاش يک نفر شجاعت بي نظير تو را داشت
کاش تو حيدر کرار نبودي
کاش يک نفر جز تو جرات داشت ، در بستر پيامبر بخوابد
کاش بعد از پيامبر ، جز تو، کسي بلد بود قران را تفسير کند
کاش کسي ميتوانست ادعا کند ،ک از هرچه ميخواهيد بپرسيد قبل از اينکه مرا از دست بدهيد
کاش ذره اي از عدالت تو را ، ديگران ميداشتند
کاش کسي عبادتي مانند عبادتهاي تو داشت
کاش تو صاحب نهج البلاغه و غرر الحکم نبودي
کاش تو مولود خانه خدا نبودي

کاش کسي همچون تو دادرس فقيران و يتيمان بود

کاش برخي ها هم توفيق داشتنند تا مانند تو شهيد شوند ،ان هم در مسجد،در نماز و در هنگام سجود
کاش برخي ميدانستند ک جناب عمر ب امام علي لقب عين الله و يد الله را نسبت داد
کاش تو داماد پيامبر نبودي
کاش تو همسر ،سيده نسا العالمين نبودي

کاش ميدانستند ک تو اولين ايمان اورنده ب پيامبري
کاش برخي براي رسيدن ب پول و مقام و گرفتن انتقام ،اسلام را نابود نميکردند

کاش کور شوند انان ک نديدند بالا رفتن دستت در غدير را، و کر شوند انان ک نشنيدند حکم امامت تو را، و قطع شود دستاني ک فراموش کردند بيعت با تو در روز غدير را ک مگر ميشود نبي حکيم و مکرم اسلام در اخرين حج خود ،در هواي سوزان ، سه روز مردم را معطل کند
و در نهايت فقط پيامبر ابراز ب دوست داشتن تو کنند???
ايا پيامبر ظالم است ک کسي را مجبور ب داشتن کسي کند???

کاش اينقدر شخصيت و مقام تو والا نبود چرا که هر چه شخصيت انسان بالاتر باشد ،يقينا دشمنان او نيز بيشتر و بزرگتر خواهند بود.
و سيعلموا الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون.

1 |ناشناس|Iran - Rasht |١٣:١٤ - ٠٦ مرداد ١٣٩٦ |
0
 
7
بی نظیر فقط خداست ، معصومین علیهم السلام هم بین خود نظیر دارند.
کاش نباید گفت ،هر چه واقع میشود خیر می باشد.
127 | مهدي | Iran - Tehran | ٢٢:٠١ - ٢٨ دي ١٣٩٣ |
آقا ممنون از مطلب زيبايي که در اين بخش گذاشتيد. دقت کرديد ما ايرانيا خودمون عمل نمي کنيم ولي تا کسي تحقيقي ارائه ميده هممون ميشيم کارشناس؟؟؟؟؟ مخصوصاً تو صفحات مجازي. چون تو مصاحبه هاي رودر رو کم مياريم ولي تو صفحات مجازي عين بلبل حرف ميزنيم. آقا اي ول. همينکه دنبال اين مسائل ميريد عاليه. اگه مسيري هم اشتباه باشه، به مرور که تجربه بالاتر ميره، مسير اصلاح ميشه. به انتقادهاي دلسرد کننده توجه نکنيد و با قدرت به کارتون ادامه بديد. خود خدا تو آيه آخر سوره عنکبوت ميگه هرکي تو مسيرم تلاش کنه، من راهو بهش نشون ميدم. خسته نباشيد منتظر درج مطالب زيباتر هستم. به اين کارشناسان بي عسل هم زياد توجه نکنيد. والا ما ايرانيا اين همه تو خيابون چشم چروني ميکنيم هيچکي نظر کارشناسي نميده. ولي تا ميايم راجع به قرآن تحقيق ميکنيم يکي ميشه کارشناس، اون يکي ميشه منتقد... ارادتمند مهدي.
128 | علی | Iran - Gorgan | ٠٤:١٢ - ١٢ فروردين ١٣٩٤ |
1
 
17
پاسخ نظر
الحمد لله الذی جعلنامن المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام........
129 | سعید | United States - Atlanta | ٢٢:٥٤ - ٢١ فروردين ١٣٩٦ |
من ک نمیتونم قضاوت کنم قاضی کسی دیگر است.اما هم شما حاکمان شیعه و هم اهل سنت در روز قیامت خواهیم دانست...بهوش باشید ک روز قضاوت نزدیک است...گاهی کمی ب خود شک کنید...
130 | علی | Iran - Tehran | ١٤:٢٢ - ٢٢ فروردين ١٣٩٦ |
سلام
در ولایت امیر المومنین در کعبه شکی نیست
ولی بر اساس تاریخ بعد از این واقعه دو مرتبه کعبه بصورت کامل خراب و با خاک یکسان شده و دوباره ساخته شده است
بنابراین این ترک ارتباطی با آن ندارد

پاسخ:
با سلام
دوست گرامی
سخن در این خصوص این نیست که حتما باید آن دیوار مورد نظر ملاک باشد بلکه ملاک محل شکاف دیوار است
موفق باشید
گروه پاسخ به شبهات
131 | علی اصغر | Iran - Tehran | ١٦:١٤ - ٠٥ ارديبهشت ١٣٩٦ |
انشاالله یک روزباظهور حضرت حجت درعرض یک ثانیه آل سعود رو نابودکنیم وحق رو به تمام مردم عالم نشون بدیم وبگیم که فقط حیدرامیرالمومنین است. انشاالله
132 | ستایش | Iran - Tehran | ١٨:١٤ - ٢٤ خرداد ١٣٩٦ |
ای که بدور کعبه و منکر حیدری ,,,
کعبه ولادتگه اوست ,دور حیدر نگرد !
یااااااااااااعلی علیه السلام
133 | محمد حسین | Iran - Tehran | ٠٠:٤٣ - ٠٣ آبان ١٣٩٦ |
کعبه سه بار توسط سیل و سه بار توسط افراد و به واسطه جنگ تخریب شده است حتی حجرالاسود را به کشور دیگر برده اند .پس چگونه بعداز این تخریب ها هنوز ترک بجا مانده ؟؟؟؟

پاسخ:
با سلام
دوست گرامی
اینکه چیز عجیبی نیست خوب بعد از هر بار ساخت دوباره ترک از همانجای قبلی ظاهر می شود
موفق باشید
گروه پاسخ به شبهات
134 | مرتضی | Iran - Neyshabur | ١٠:١٤ - ٢٠ آذر ١٣٩٦ |
چرا میگین شكاف ديوار كعبه و تلاش وهابيها در مخفي نمودن ان !
آیا برای آل سعود و وهابیت کاری داره اون شکاف رو مثل روز اولش درست کنن. و پرده ای که روی میندازن سوراخ نداشته باشه.؟
شما می گین هر سال ترک میخوره قبول! ولی آیا نمیشه هر سال مثل اول و با همون رنگ سنگ ترمیمش کرد . من میگم میشه. داستان ها رو باهم قاطی نکنین.

پاسخ:
با سلام
دوست گرامی
ان شا الله خودتان تشرف پیدا کردید به مکه، در این خصوص تحقیق کنید
موفق باشید
گروه پاسخ به شبهات
135 | مهرزاد | Iran - Tehran | ٠٤:١٠ - ٠٨ شهریور ١٣٩٧ |
سلام
با تبریک عید غدیر خم و امید سلامتی و سرافرازی همه مسلمین بخصوص شیعیان راستین امیرالمومنین علی علیه اسلام
در مورد نحوه تولد و شکل ورود بانوی بزرگوار فاطمه بنت اسد مادر امير المؤمنين (ع) هیچ شک و شبه ای بین اهل تسنن و شیعیان وجود نداره و همه مومنین به معجزه تولد جضرت علی (ع) که نشانه عظمت و مرتبه امام علی (ع) نزد خدای متعال یقین قلبی دارند
متاسفانه بعضی اعمال کی بعضی از سر ناآگاهی و خدای نکرده بعضی عمدا و برای تخریب وجه پسندیده تشیع صورت میگیره باعث بد جلوه دادن این معجزات و سایر موارد مشابه آن در بین افکار عمومی جهانیان و جوانان جویای حقیقت مسلمان میشه که با توجه به توصیه های بزرگان دینشون و ذات حق جوشون بدنبال کشف حقایق و دوری از خرافات هستند.
تا جایی که اطلاع داریم بیت الله الحرام تا کنون حداقل سه بار کاملا تخریب و از نوع ساخته شده دو بار در صده اول هجری که در ساخت مجدد در ابعاد و جاگذاری تغییر بوجود اومد و بار سوم در زمان سلطان مراد عثمانی بود که بر اثر سیل قسمتی از کعبه تخریب شد و به دستور سلطان مابقی سازه نیز تخریب و سازه ای بزرگتر و مقاوم تر که تا کنون باقیست به جای آن اجداث شد
عظمت معجزه تولد حضرت امیر رو که همه عالم بهش واقف هستند رو با خرافات و مظالب عامه پسند مخدوش نکنید.
136 | علی | Germany - Bad Muenstereifel | ١٩:٥٦ - ٢٥ بهمن ١٣٩٩ |
مگربعد از ولادت حضرت علی ع در کعبعه، کعبه در طول تاریخ چندین بار مرمت نشده است پس این عکس ها یعنی چی؟

پاسخ:
با سلام
یعنی خداوند برای ایجاد جرقه در ذهن مردم گاهی کارهایی می کند تا مردم یک جرقه در ذهن شان ایجاد شود و یکی از آن کارها همین ترک خوردن دیوار کعبه بعد از چندین سال از ماجرای اصلی است و با توجه به عکس های موجود که نشان از ترمیم چندین مرتبه ای دارد، نشان می دهد که چندین مرتبه بعد از ماجرای ولادت امیرالمومنین علیه السلام همان جایگاه دو مرتبه ترک خورده است تا این سوال برای کسانی که هنوز در دلشان بارقه هایی از امید و هدایت وجود دارد با این سوال در ذهن خود مواجه شوند که چرا باید این قسمت ترک بخورد و با بررسی به ماجرای ولادت امیرالمومنین علیه السلام برسند.
موفق و موید باشید
گروه پاسخ به شبهات
موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
137 | محمد | Germany - Bad Muenstereifel | ١٣:١١ - ٠٧ اسفند ١٤٠٠ |
وهابی های ناصبی! چی رو می خواهید پنهان کنید؟؟؟ این فضیلت امیرالمؤمنین علیه السلام خاری است در چشم و پا و گلوی شما نواصب روز روشن نمی توانید نور خدا را با دهان های نجستان خاموش کنید متاسفانه دور مکه از شر این نجس ها پاک نمی شه 1400 ساله که نجس شده اون زمان بنی امیه نجس کردند الان هم شما لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام
138 | کاترین | Germany - Bad Muenstereifel | ١٧:٢٧ - ٠٤ تير ١٤٠٢ |
حضرت علی علیه‌السلام خودگواه همه چیز هست اون شکاف مقدس روکه وهابیون می‌خواهند قایم کنند ، حضرت علی علیه‌السلام راکه نمی توانند قایم کنند
شکافی که خداایجادکرده هیچکسی نمی تواند قایمش کند بلکه شکاف بیشتر نمایان ترخواهدشد
دست بردن درکارخدا جرم است به جهنم میرود
139 | رضایی | Germany - Bad Muenstereifel | ١٥:٢١ - ١٨ تير ١٤٠٢ |
در زمان خلافت عمر بن خطاب، عمر بن عاص والی مصر بود. عمر او را به مدینه احضار کرد. وقتی عمر عاص رسید. عمر بن خطاب از او پرسید: چند روز در راه بودی؟ جواب داد: ۲۰ روز. عمر با تمسخر و کنایه گفت مانند عاشقان آمدی!
عمر عاص جواب داد: مرا مانند تو ای عمر، زن زناکار در ایام حیض خود حامله نبوده و مرا فاحشه ها بعد از تولد در پارچه خون حیض خود قنداق نکرده اند.
توضیح: عمر بن خطاب در محله بدنام فاحشه ها و در میان فاحشه ها به دنیا آمده و چون لباس نوزاد نداشته به وسیله پارچه حیض فاحشه ها قنداق شده است.

منابع این مطالب در منابع اهل سنت:
۱- النهایه فی غریب الحدیث، نوشته ابن اثیر جدری، جلد اول، صفحه ۱۵٫
۲- شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید شافعی، جلد۱۲، صفحه ۳۹٫
140 | رضایی | Germany - Bad Muenstereifel | ١٦:١١ - ١٨ تير ١٤٠٢ |
﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)
 [1] [2] [3] [4]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها