2024 April 26 - جمعه 07 ارديبهشت 1403
خوردن گوشت ذبح شده بدست شيعيان حرام است!
کد مطلب: ٦٢١٣ تاریخ انتشار: ٠٤ فروردين ١٣٨٨ تعداد بازدید: 21914
فتنه وهابیت » فتاوای شنیعه
خوردن گوشت ذبح شده بدست شيعيان حرام است!

ابن جبرين، مفتي وهابي :
مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم ...اين رافضيان غالباً مشرك هستند و علي بن ابي طالب را دائما در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور كه بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرك و ارتداد از اسلام است.خدا شرّشان را كم كند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!

متن سوال:
بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت! شيخ عبد الرحمن الجبرين حفظه الله، السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.

و بعد... در شهر ما شخصي است رافضي(شيعه)، كه كارش قصابي است و اهل سنت او را براي ذبح حيواناتشان نگه داشته اند. براي همين دلايلي براي تعامل با اين رافضي در اين شغل وجود دارد... حكم تعامل با اين شخص رافضي و امثال او چيست؟ و حكم حيواني كه بدست او كشته شده چيست؟ آيا حلال است يا حرام؟ به ما در اين مسئله فتوا دهيد.
اجر تان با خدا و الله ولي التوفيق.


جواب استفتاء:
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
و بعد ... مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم و گوشت قرباني او را نمي خورم ؛ زيرا اين رافضيان غالبا مشرك هستند و علي بن ابي طالب را دائما در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور كه بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرك و ارتداد از اسلام است. پس مستحق قتل مي باشند؛ زيرا در وصف علي (رضي الله عنه) غلوّ مي كنند و او را با اوصافي كه جز براي خدا صحيح نيست، توصيف مي كنند، چنانكه در عرفات از آنها شنيده ايم. بنابراين آنها مرتد شمرده مي شوند؛ زيرا او (علي) را ربّ و خالق و متصرف در هستي مي دانند، كسي كه غيب مي داند و در ضرر و نفع آنها و ... تأثير دارد و نيز آنها به قرآن كريم افترا مي بندند و گمان مي كنند كه اصحاب پيامبر آن را تحريف كرده اند و چيزهاي زيادي از آن را كه مربوط به اهل بيت و بزرگانشان بوده حذف نموده اند. پس بنابراين از قرآن پيروي نمي كنند و آن را مايه گمراهي مي دانند و نيز آنها بزرگان صحابه مانند خلفاي سه گانه و بقيه عشره و أمهات المؤمنين و مشاهير صحابه مانند انس و جابر و ابي هريره و ... را قبول ندارند و احاديثشان را دروغ مي دانند ، يا دليلي براي آنچه كه مي گويند ، نمي بينند. ولي با وجود اين سرشان را بلند مي كنند و مي گويند چيزي در دلشان نيست و در درونشان آنچه را كه اعتقاد دارند، پنهان مي كنند و مي گويند هر كس در دين تقيه نداشته باشد دين ندارد. ادعاي آنان در مورد برادران ما و دين دوستي شان پذيرفته نيست الخ... عقيده آنان نفاق است.

خدا شرّشان را كم كند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!


Share
41 | حسين احدي | Iran - Tehran | ١٩:٥٩ - ١٠ اسفند ١٣٨٩ |
سلام ودرودبرسيدحسين بدان من درکنارت هستم اي شيعه واقعي ال علي مثلي هست که مي گويد چراغي راکه ايزدبرفروزدهرانکس خاموش کندريشش بسوزداقاي ضدشيعه يا شيعه خردکن شمابه من بگوايه تطهيرونيزکلمه اولي الامردرشان چه کسي نازل شده بعدهم يکچيزي ان هم اينکه هيچ قصاب شيعه ديده نشده هنگام ذبح بگويدنعوذبالله بسم علي لطفادرست ترفکرکنيد
42 | حسين احدي | | ١٩:٥٩ - ١٠ اسفند ١٣٨٩ |
سلام ودرودبرسيدحسين بدان من درکنارت هستم اي شيعه واقعي ال علي مثلي هست که مي گويد چراغي راکه ايزدبرفروزدهرانکس خاموش کندريشش بسوزداقاي ضدشيعه يا شيعه خردکن شمابه من بگوايه تطهيرونيزکلمه اولي الامردرشان چه کسي نازل شده بعدهم يکچيزي ان هم اينکه هيچ قصاب شيعه ديده نشده هنگام ذبح بگويدنعوذبالله بسم علي لطفادرست ترفکرکنيد
43 | حسين احدي | Iran - Tehran | ١٩:٥٩ - ١٠ اسفند ١٣٨٩ |
سلام ودرودبرسيدحسين بدان من درکنارت هستم اي شيعه واقعي ال علي مثلي هست که مي گويد چراغي راکه ايزدبرفروزدهرانکس خاموش کندريشش بسوزداقاي ضدشيعه يا شيعه خردکن شمابه من بگوايه تطهيرونيزکلمه اولي الامردرشان چه کسي نازل شده بعدهم يکچيزي ان هم اينکه هيچ قصاب شيعه ديده نشده هنگام ذبح بگويدنعوذبالله بسم علي لطفادرست ترفکرکنيد
44 | علي داداشي | | ٠٩:٤٣ - ٢٥ مرداد ١٣٩٠ |
حضرت! شيخ عبد الرحمن الجبرين حفظه الله، ديگه چه خريه که به خود جرات داده در مورد شيعيان علي ع اينجوري صحبت کند.و خود را حضرت بنامد،شيخ بدان مفسد فلارضي بيشتر نيستي.برو گم شو
45 | ابولولو | Iran - Khorramshahr | ١٦:٤٣ - ٢٥ مرداد ١٣٩٠ |
برادر عزيزم جناب اقاي علي داداشي

هزرط بن جبريين چند ماهي هست که گم شده زير خاک الان هم انشاالله با مولايش عمر محشوره
46 | انجمن حمايت از حيوانات | United States - Fremont | ١٢:٢١ - ٢٧ مرداد ١٣٩٠ |
با سلام
دوست عزيز جناب علي دادشي خواهش ميكنم اين جمله شما عين توهينه به خـــــران . اين حيوانات غير قابل مقايسه با هزرط ابن ( ؟؟؟ ) جبرين .
خر حيواني است سخت كوش و حلال خور .

لبيك يا علي
47 | موحد | | ١٣:١١ - ١٠ آذر ١٣٩٠ |
با سلام خدمت مسلمين واقعي بياييد نگاهي به خودمان بياندازيم تا کي شرک ، بت پرستي ، قبر پرستي، امام و شخص پرستي ، غلو و مبالغه ، با مسيحيان چه فرقي داريم ما شيعيان ! آنها به سه اقنوم ايمان دارند ما به 12 اقنوم !! صفاتي که مخصوص خداي لايزال است چرا به اشخاص نسبت مي دهيم !! مگر خد نفرموده ((ان المساجد لله فلا تدعوا مع الله احدا )) پس چرا در مساجد يا حسين و زهرا و علي و رضا و ... مي گوييم ! به خود آييم و به توحيد بر گرديم !

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

طبق استدلال شما :‌چرا نام مساجد شما ابوبكر صديق و عمر فاروق است ؟ مگر مسجدي براي غير الله داريم ؟! مسجد براي خدا است و در كنار مسجد نبايد عمر و ابوبكر قرار گيرد.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

48 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ١٩:٣١ - ١٠ آذر ١٣٩٠ |
با سلام
جناب موحد ( ان شاء الله ) البته شك دارم كه موحد باشي چرا كه خودت اقرار كردي كه به 12 اقنوم اعتقاد داري ( آنها به سه اقنوم ايمان دارند ما به 12 اقنوم.. حرف خودته نه ؟؟؟؟ ) .
چون من نميدانم كه اين 12 اقنوم شما را كه انها را ميپرستيد بطور كامل نمي شناسم لطف كنيد نام ببريد البته ميدانم كه اولي ابوبكر است دومي عمر و سومي عثمان چهارمي معاويه ابن هند ( مي بخشيد در اينكه كي پدرش باشد شك دارم خودش هم شك داشت ) و يزيد ابن ؟؟؟؟ ( باز هم در مورد پدرش شك دارم اما نه به اندازه معاويه چرا كه اين حرامزاده در اعمال خود بمثل اون ملعون رفتار كرد ) باقيشون را نمي شناسم البته ميدانم كه در انتظار تولد ابن عبد الله ميباشيد شيشتاشون من گفتم تو را به اون ابوبكر كه مي پرستي قسم اسم اون شش تاي ديگر را برايمان بنويس .

لبيك يا علي
49 | سعد الله | | ١٠:٣١ - ١١ آذر ١٣٩٠ |
..........بسم الله المذل...........

تمامي اعداء الله من جمله اين جناب موحد( مشرک) نيک بدانند. اين بنده ي حقير ((سعد الله)) بعد مدتي غيبت باز گشته و انشاء الله به مدد الله سبحانه و تعالي و به ياري از ائمه ي معصومين( عليهم السلام و الصلاه) در راه پاسخگويي بر شما جماعت گمراه و جاهل با شمشير برهان و کلام آماده ام.!

و سلام و درود خداوند و اهل بيت بر استاد عظيم الشان. عالم جليل القدر. متقي کبير. عبد صالح الله . آيت الله . دکتر قزويني.( حفظه الله).

و بر شاگردان و ياران گرامي ايشان . جنابان: حجت الاسلام والمسلمين قاسمي و سيد بزرگوار حجت الاسلام والمسلمين يزداني(حفظهم الله ).

پس لطفا مواظب سکنات و رفتار خويش باشيد که شمشير سعد الله بر سرتان فرود نيايد.!

هر چند که شمايان را چه به برهان و کلام.!

نصر الله من نصر محمد و آل محمد.

و لعن الله من نصر اعداء محمد و آل محمد(صل الله عليه و آله).
50 | عليرضا ن | Iran - Tehran | ١٣:١١ - ١١ آذر ١٣٩٠ |
با سلام به خدمت مومناني که به مقام و منزلت اهل بيت عليهم السلام حسادت نمي کنند

جناب آقاي به اصطلاح موحد ، در مورد شرک، آيا اصلاً شما معناي توحيد و شرک را مي داني ؟ در اين مورد به بخش مناظرات، در مناظره آيت الله قزويني با ملازاده (1)قسمت نظرات مراجعه کن، و گفتگوي اينجانب با آقاي محمد را بخوان تا متوجه شوي که معناي شرک و توحيد چيست؟ زيرا افرادي مثل شما ، قسمتي از آيات را که به نفعتان هست مي گيريد و قسمت ديگر را رها مي کنند.

جناب موحد، احتمالاً اطلاع نداري که گريه کردن بر کسي که در حال مردن است و گريه کردن بر ميت و گريه کردن بر مزار ميت از سيره و سنت رسول خدا(ص) است.
بخاري و مسلم در صحيحشان از انس بن مالک روايت کنند که گفت: با رسول خدا(ص) وارد شديم و ديديم ابراهيم در حال جان دادن بود. چشمان پيامبر اشک ريزان شد، عبدالرحمان بن عوف گفت: اي رسول خدا ، شما هم؟ فرمود: پسر عوف، اين رحمت است. سپس بر آن افزود و فرمود: ديدگان گريان است و دل اندوهبار ، ولي هرگز چيزي جز آنکه پروردگارمان را خشنود کند بر زبان نياوريم. اي ابراهيم به راستي که ما از جدايي تو اندوهگينيم.(صحيح مسلم ج4ص1808کتاب الصبيان- صحيح بخاري ج1ص158- سنن ابي داود ج3ص193 باب البکا علي ميت).
همچنين در سنن ترمذي ج4ص226 کتاب الجنائز- باب الرخصه في البکا علي ميت، آمده است که جابر بن عبدالله گويد: پيامبر دست عبدالرحمان بن عوف را گرفت و با وي بر بالين پسرش ابراهيم آمد و او را که در حال جان سپردن بود در بر گرفت و بر دامن نهاد و گريه کرد. عبد الرحمان بن عوف گفت: آيا گريه مي کني؟ مگر شما نبودي که از گريه کردن باز مي داشتي؟ فرمود: نه، من از فغان و فرياد دو گروه احمق و سفيه گناهکار باز داشتم، آنان که هنگام مصيبت چهره مي خراشند و گريبان مي درند و ناله هاي شيطاني سر مي دهند.
همچنين گريه پيامبر بر نوه خويش که در بخاري- کتاب الجنائز باب قول النبي: يعذب الميت بکا اهله عليه ، آمده است. و گريه پيامبر بر عمويش حمزه سيد الشهدا و گريه پيامبر بر شهداي جنگ موته مثل جعفر طيار و زيد بن حارثه.
جناب موحد در صحيح مسلم ج2ص671کتاب الجنائز باب 36حديث108 و مسند احمد ج2ص421 آمده است که ابوهريره مي گويد: پيامبر اکرم قبر مادرش را زيارت کرد و گريست و همه اطرافيان را گرياند. جناب موحد همانطور که مي دانيم پيامبر مادرش بزرگوارش را در شش سالگي در مدينه منوره از دست داده بود، بنابراين، پيامبر پس از چهل و چند سال به هنگام هجرت به مدينه قبر مادرش را زيارت نموده است و بر قبر مادرش گريه کرده و اطرافيانش نيز گريه کرده است.( پس از نظر شما پيامبر قبر پرست است).
جناب موحد گريه برميت و رفتن سر مزار ميت از سنتهاي رسول خداست. و چيزي که خيلي جالب است ، منشا اختلاف و نهي از گريستن بر ميت در صحيح بخاري و مسلم آمده است: بخاري و مسلم از ابن عباس روايت کنند که گفت: هنگامي که عمر ضربت خورد ، صهيب در حالي که مي گريست و مي گفت: اي واي برادرم اي واي ياورم ، بر بالين او آمد. عمر گفت: آيا نمي داني، آيا نشنيده اي پيامبر فرمود: ميت به خاطر برخي گريه هاي بستگانش غذاب مي بيند؟
ابن عباس گويد: من بر خاستم و نزد عايشه رفتم و از آنچه گذشته بود آگاهش کردم. عايشه گفت: نه به خدا، رسول خدا هرگز نفرموده: ميت به خاطر گريه کسي عذاب مي بيند، بلکه فرموده: خداوند کافر را به خاطر گريه بستگانش بر او بيشتر عذاب مي کند و بعد گفت: قران شما را بسنده است که مي فرمايد: هيچ کس بار گناه ديگري را بر ندارد. ابن عباس به اينجا رسيد گفت: خداست که مي خندادند و مي گرياند.( بخاري کتاب الجنائز ج1ص155و156- مسلم کتاب الجنائز ص641حديث22).
جناب موحد، روايات درباره نهي از گريستن که از رسول خدا روايت شده، تنها از طريق عمر و پسرش عبدالله است و عايشه آنها را انکار کرده و آن را اشتباه آن دو دانسته است.
جناب موحد ، اما در مورد مسيحيان ، آنها انکار مي کردند که عيسي با اجازه خدا مرده ها را زنده مي کرد، و مي گفتند که کسي که مرده ها را زنده کند و کور مادر زاد و شخص مبتلا به پيسي را شفا دهد، پروردگار و شايسته پرستش است. و اگر شما به کتاب توحيد صدوق، قسمت مناظره امام رضا(ع) در حضور مامون با اهل اديان مراجعه کني، مشاهده مي کني که مسيحيان همين دليل را مي آورند و امام رضا(ع) در جواب آنها مي گويد که اگر دليل شما براي پرستش عيسي اين است، پس يسع پيامبر نيز کارهايي نظير کارهاي عيسي انجام مي داد و بر روي آب راه مي رفت و مردگان را زنده مي کرد و نابينا و مبتلاي به پيسي را شفا مي داد، ولي امتش او را پروردگار ندانستند و وکسي او را نپرستيدند و حزقيل پيامبر نيز مثل عيسي بن مريم، مرده زنده کرد، چرا که 35هزار نفر را پس از گذشت شصت سال از مرگشان ، زنده کرد.
در حالي که شيعيان ، هرگز چنين اعتقادي که مسيحيان به عيسي(ع) دارند، را نسبت به پيامبر و امامان ندارند، بلکه شيعيان معتقد هستند که پيامبر(ص) و امامان عليهم السلام، مثل عيسي(ع) به اذن خدا هر کاري را انجام مي دهند.
اما در مورد غلو و مبالغه ، چون شما با قرآن مانوس نيستيد، چنين طرز فکري داريد که اين ناشي از اين است که فکر مي کنيد که همه افراد ، همسطح شما هستند و چون شما و حتي خودم ، خود را اسير دامهاي شيطاني مي بينيم ، خيال مي کنيم که امامان نيز مثل خودمان هستند و هر سخني را که فراتر از سطح انديشه و کردارمان است را انکار مي کنيم.

جناب موحد شما اگر آيات 39و 40سوره نمل را مطالعه کنيد ، مي بينيد که يک غير پيامبر چه کار عجيبي را انجام مي دهد:

وقتي حضرت سليمان از نزديکان خود خواست که چه کسي مي تواند تخت ملکه سبا در يمن را بالفور نزد من حاضر نمايد- قرآن از دو نفر ياد مي کند، فردي به نام عفريت از طايفه جن گفت: من قادرم آن را پيش از آنکه از مقامت بلند شوي نزدت بياورم. فرد ديگري که در روايات از او به آصف تعبير شده است، گفت: من بر آن قادرم در يک چشم به هم زدن بلکه قبل از آنکه پلکت به چشمت برسد، آن را بياورم.
نکته جالب اينکه شخص دوم که از چنين قدرتي برخوردار است ، قرآن خصوصيت وي را از علم به کتاب آسماني (عنده علم من کتاب) بر مي شمارد، از اينجا روشن مي شود که علم به کتاب الهي مخصوصاً اگر کتاب، کتابي چون قرآن باشد و داننده آن شخصي مانند پيامبر(ص) يا امام علي (ع) باشد ، مي تواند خاستگاه ولايت تکويني مافوق آصف باشد.( عفريتي از جن گفت: من آن را نزد تو مي آورم ، پيش از آنکه از مجلست برخيزي و من نسبت به اين امر توانا و امينم- اما کسي که دانشي از کتاب داشت، گفت: پيش از آنکه چشم بر هم زني ، آن را نزد تو خواهم آورد)(آيات 39و40سوره نمل).
آقاي موحد، آيا به نظر شما اين کار آصف غلو و مبالغه است يا نه؟ خب خداوند دليل اين کار را علم به کتاب مي داند، آيا اين غلو است؟
جناب موحد شما از لحاظ ، عقلي نيز حساب کنيد ، نيز منطقي است. فرض کن شخصي تمام دستوراتي را که خداوند از يک مسلمان خواسته است، مو به مو انجام مي دهد و با اشتياق کامل هر چيزي را که خدا مي خواهد ، انجام مي دهد. حالا من از شما سوال مي کنم، اگر چنين شخصي از خدا در خواستي داشته باشد ، آيا خداوند نيز در خواست او را انجام نمي دهد؟
جناب موحد شخصي مثل امام علي (ع)، از اول زندگي تا پايان زندگي ، بتي نپرستيده و هر چه را که خدا و رسولش خواسته، گفته چشم و در راه خدا در همه جنگهاي پيامبر به جز تبوک(آنهم به دستور پيامبر به جنگ تبوک نيامد) شرکت کرده و هرگز فرار نکرده و رسول خدا را در مشکل ترين لحظات مثل قضيه شيب ابي طالب تنها نگذاشته است، آيا چنين شخصي از خدا بخواهد که دروازه خيبر را 40متر پرتاب کند، از نظر شما غلو است؟
پس جناب موحد، اين را بفهم که امام علي (ع) دروازه خيبر و انداختن آن به حدود 40متري را نه با قوه بدني و رژيم غذايي بلکه به قوه ملکوتي و نفس شعله ور با نور الهي ، اين کار را انجام داده است. حالا شما آيا هر کس ديگه اگه دوست داريد آن را غلو بگوييد.
جناب موحد در پايان از شما نيز در خواست دارم که در يک موردي چندين آيه را کنارهم قرار دهيد و بعد نتيجه بگيريد، به عنوان مثال: خداوند در آيه 102سوره انعام خود را آفريننده همه چيز معرفي کرده است و در آيه 3سوره فاطر مي فرمايد: آيا آفريننده اي جز خدا هست؟ و در آيه 54سوره اعراف مي فرمايد: آگاه باشيد که آفرينش و تدبير از آن اوست ، و در آيه 80سوره مومنون مي فرمايد: و اوست که زنده مي کند و مي ميراند، و در آيه 9سوره شوري مي فرمايد: ولي و صاحب اختيار خداست و اوست که مردگان را زنده مي کند. پس همانطور که مي بينيد نيز انحصار خالقيت و احيا در اين آيات فقط متعلق به خداوند است. حال اين انحصار خالقيت و احيا خداوند به هيچ روي با اذن و اجازه اي که به عيسي بن مريم (ع) براي خلق و احيا مي دهد ، منافاتي ندارد. و در آيه 110سوره مائده مي فرمايد: و هنگامي که به اذن من ، از گل چيزي همانند پرنده مي ساختي و در آن مي دميدي و به اذن من پرنده اي مي شد، و کور مادرزاد و مبتلاي به پيسي را به اذن من شفا مي دادي، و مردگان را زنده مي کردي. و همچنين از زبان خود حضرت عيسي در آيه 49سوره آل عمران مي فرمايد: من از گل چيزي همانند پرنده مي سازم سپس در ان مي دم و به اذن خدا پرنده اي مي شد و کور مادرزاد و مبتلاي به پيسي را درمان و مردگان را به اذن خدا زنده مي کردم. پس در اين آيات خداوند خداوند خالق همه چيز است و توان آن را دارد که به عيسي(ع) اجازه دهد تا او هم به اذن خدا شکل پرنده بسازد و بيافريند، ودر عين حال در همه اين موارد، خالق اصلي خداوند متعال است. همچنين در احيا و زنده کردن که خداوند هم قادر است تا مردگان را بدون واسطه در روز قيامت زنده کند و هم قادر است تا زنده کردن را به عيسي بن مريم(ع) ببخشد و به اذن او مردگان را زنده کند و هم قادر است زنده کردن را در ضربتي قرار دهد که با بخشي از گاو زرد رنگ بني اسرائيل بر جنازه مقتول زده شود و آن کشته زنده گردد و آنها را از قاتل خود با خبر سازد. پس عيسي بن مريم (ع) نيز که پرنده مي آفريند و مرده زنده مي کرد، اين خلق و احيا را با اذن خدا انجام مي داد، بنابراين عيسي(ع) به گاه آفريدن و احيا شريک و هم رديف و هم طراز خدا نبود، او تنها با اذن خدا بود که مي افريد و زنده مي کرد.
در ضمن از شما سوالي دارم، همانطور که مي دانيم حدود چندين آيه قرآن با کلمه يسئلونک شروع شده است ، مثل آيه 1سوره انفال که مي فرمايد:( اي پيامبر درباره تقسيم انفال از تو سوال مي کنند)، اين ايه درباره گروهي از صحابه نازل شد که پس از پيروزي در جنگ بدر ، برسر غنايم جنگي اختلاف داشتند و از پيامبر سوال کردند و در جواب آيه فوق نازل شد، بنابراين ، اين ايه پس از وقوع نزاع بين صحابه بر سر انفال در غزوه بدر نازل شد و در جواب سوال ايشان و کسب تکليف کردن از پيامبر درباره غنايم.
جناب موحد که خود را خداپرست مي دانيد و شيعيان را نمي دانيد، با توجه به اين آيه و آيات ديگري که با کلمه يسئلونک شروع مي شود، پس چرا گروهي از مسلمانان ، قرآن را قديم مي نامند. مگر صفت قديم يکي از صفات خدا نيست که به معني اين است که فقط خداوند از ازل بوده است.
جناب موحد، اگر کسي بگويد که قرآن قديم است، قايل به وجود دو قديم شده ، يکي خداوند و ديگري کلام خداوند، به اين ترتيب براي خدا شريک قايل شده و به خدا شرک آورده است. اگر بگويي اين حادثه يعني نزاع صحابه درباره غنايم در جنگ بدر از ازل بوده است ، آنوقت قايل به سه قديم مي شويي: خداوند ، قرآن و اين حادثه مورد نظر.
اما اگر شما طبق حديث ثقلين به همسنگ قرآن يعني اهل بيت عليهم السلام مراجعه کني، در مي يابي که قرآن نه قديم است و نه مخلوق، بلکه قرآن کلام خداست.
جناب موحد که خود را موحد مي ناميد، اين آيات را براي من تفسير کن: 1) آيه 46سوره بقره:( مومنان پروردگارشان را در قيامت ملاقات مي کنند)- 2) آيه 5سوره عنکبوت:( هر کس به ملاقات خدا اميد دارد) - 3) آيه 23سوره قيامت:( چهره هايي در آن روز خشنود و بشاشند و به پروردگارشان نظاره مي کنند) - 4) آيه 88سوره قصص:( همه چيز هالک و فاني مي شود مگر وجه و صورت او) - آيه 27سوره الرحمان:( وجه و صورت پروردگار صاحب جلال و اکرام باقي مي ماند)؛ يا ديگري مثل، آيه 22سوره فجر يا آيه 210سوره بقره و آيه 2سوره حشر و آيه 26سوره نحل و آيه 4سوره حديد و آيه 54سوره اعراف و مثال اين ايات که براي خداوند اعضا و جوارح را بيان مي کند.


51 | علي عشق است | Iran - Tehran | ٠٩:٤٢ - ١٧ بهمن ١٣٩٠ |
مثال شما"حضرت! شيخ عبد الرحمن الجبرين حفظه الله، السلام عليکم و رحمة الله و برکاته.

همانند خري است كه تنها بارش كتاب است واز محتويات كتاب دركي ندارد
52 | محمد عا رف | | ١٣:٥٩ - ٢١ بهمن ١٣٩٠ |
نا شيخيکه لغب شيخ را يدک ميکشي واين فتواي ضد اسلا مي صادر ميکنيد اول مسلمانبودن خودت ثابت کن بعد از اين اراجيف بباف اکثر گوشتها يکه در عربستان مصرف ميکنيد بجز قربانيهاي منا از کشورهاي غير اسلامي وحتي يهوديها و مسيعيها وارد ميکنيد چطور اونها را حلال ميدانيد آخه وهابي نادان هر حيوان حلال گوشت که با بسمالله ذبح شود چه سني باشد چه شيعه حلال است وغلت مفت نکن
53 | صادق حيدري | | ١٤:٠٦ - ٢٨ بهمن ١٣٩٠ |
سلام من هم همان نظر مفتي را دارم چون كسي كه مشرك باشد ديگر مانند كافران شده است و بايد مثل همان كافر با آن رفتار شود

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

همين مفتي شما فتوا داده بود كه خوردن گوشت ذبح شده به دست يهود و نصارا جايز است ! اميد است به اين فتواي مفتي خود عمل كنيد !!!

گروه پاسخ به شبهات

54 | صادق | Iran - Tehran | ٢٤:٣٠ - ١٣ اسفند ١٣٩٠ |
سلام به همه شما .حضرت شيخ عبد الرحمن درود خدا بر شما عالم عالي قدر اهل سنت فقط ميخواستم بكم خوش به سعادت شما .و براي اهل تشيع ميخواستم بكم شما به غير از فحش دادن كار ديكر بلد نيستيد
55 | غضنفري | | ١٥:٤٠ - ٢٠ اسفند ١٣٩٠ |
جناب كاذب كه دروغ خودت را صادق شماره54 معرفي ميكني:لطف كن كارهاي اين افراد(يحيي بن اكثم وعبد الله بن مبارک وخطيب بغدادى وابن الانماطى و عمربن خطاب ووليدبن عبدالملك و.........)را در مطلبي با عنوان<آيا در هيچ يک از مذاهب و فرقه هاي اهل سنت فتوايي بر حلال بودن لواط داده شده است؟ >به آدرسhttp://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1871مراجعه كن ببين اهل سنت چه كارهايي بلدند؟
56 | reza | | ١٧:١٣ - ٢٨ اسفند ١٣٩٠ |
سعدالله خان خودتان مي گوييد با ياري از امامان.ايا ياري خواستن از غير خدا جايز است؟ امامان که به رحمت خدا رفته اند ايا از دستشان کاري بر مي ايد؟ کمي فکر کنيد که چرا به شما شيعه ها ميگيم مشرک.
57 | عبدالله | | ١٤:٣٩ - ١٣ فروردين ١٣٩١ |
سلام بر همه عزيزان
ما همه مسلمانيم و بايد با هم متحد و يکدل باشيم و از بحثهاي اختلاف انگيز جدا خودداري کنيم.انشااله خدا همگي ما را عاقبت به خير فرمايد.
58 | الياسي | | ٠٩:٢٤ - ١٦ فروردين ١٣٩١ |
سلام بر همگي شيعيان...در پاسخ به وهابي ها بايد بگويم كه...ما شيعيان كدام صفات خدا را به علي داده ايم...اينكه ما از امامم چيزي ميخواهيم منظورمان اين نيست كه اي امام تو ان را به ما بده...منظورمان اين است كه اي امام تو كه پاك و معصوم هستي و خدا به خواسته شما بيشتر اهميت ميدهد تا با مقايسه با ما بندگان گناه كار ..شما از خداوند احد و واحد براي ما بخواه....و منظور ما چيزي جز اين نمي باشد...و شما وهابي بهتر توبه كني و به مذهب بسيار زيبا و دوست داشتن شيعه روي بياوري...و مطمئن باش خداوند توبه تو را قبول خواهد كرد..و مطمئن باشيد كه علي بر حق است....و شما هم به خاطر فقر فرهنگي به اين مذهب وهابيت بسيار زشت و پليد روي اورده ايد ...بهتر است كتب شيعه ها را بيشتر مطالعه كنيد...تا خداوند به حق مظلوميت و معصوم بودن حضرت علي (ع) بر شما لطف و كرمتي اعطا كند تا به راه راست هدايت شويد...
59 | رحمان | | ٠١:٥٩ - ٣١ فروردين ١٣٩١ |
سلام
وهابيها و دوستانشان فكر ميكنن با كتمان حقايق مي توانند دروغ را راست و زشت را زيبا جلوه كنند و خود را حق بدانند در صورتي كه با مراجعه به كتب معتبر خودشان و استناد به تفاسير ي كه علماي آنها نوشته اند و همانطوري كه علامه بزرگوار ما علامه اميني (رحمه الله عليه ) در كتاب گرانقدر الغدير با استناد به روايات و كتب معتبره اهل سنت اثبات نمودن حقانيت شيعه و ولايت امير المومنين را و انها خود بهتر ميدانند كه حق نيستند ولي به دنبال منافع خود و نوكر اربابان يهودي خود هستند و انشا’الله به زودي ريشه آنها كنده خواهد شد
60 | يوسفي | | ٠٨:٣٦ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٩١ |
با عرض سلام خدمت به برادران شيعه و سني به شما دوستان عزيز توصيه ميکنم کمي مطالعه در دين و قرآن کريم داشته باشند تا به جاي توهين و درآوردن بدعت در دين خدا و کافر خواندن شيعيان برحسب نظر و فتواي بعضي اشخاص به ظاهر عالم که دستشان با قاتلان مسلمانان و هاتکان حرمت قرآن در يه کاسه است راه حقيقي و شيوه ي واقعي مسلمانيت را بياموزند.جنابان سني که به نظر اشخاصي مثل ابن هريره مثل وحي منزل نگاه ميکنند بدانند که حتي بزرگترين علماي خودشان اين شخص را مورد لعن و خارج دين مي دانسته اند.به برادران عزيز شيعه هم خواندن کتاب <شبهاي پيشاور >را توصيه مي کنم که الحق جوابهاي دندان شکني به هرزه گويان و تهمت زنندگان به تشيع داده.هر چي بدبختي آدم ميکشه از جهالت و نادوني و کمي اطلاعاته... و من الله توفيق
61 | مصطفي | | ٢٣:٤٢ - ١٨ خرداد ١٣٩١ |
واقعا خوشحالم که وهابيت(دشمن تشيع)مشتي احمق و نادان هستند به نظر من يهود از اين مذهب بهتر است
62 | فائزه | | ٠٣:١٤ - ١٧ تير ١٣٩١ |
جالبه
خوشم مياد
از اين سايت خوب تشکر مي کنم
63 | المحسن الرضوي | | ١١:٥٨ - ٢٨ مرداد ١٣٩١ |
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليکم جميعا اما بعد اقول لک ايها الشيخ الوهابي هل قرات القرآن؟الله سبحانه وتعالي يقول: ولا تقولوا لمن القي اليکم السلام لست مومنا . نحن الشيعه اثنا عشريه ما نعبد الاموات وما نشرک بالله ابدا .نحن نقول الله سبحانه يعطي الاذن الي بعض اولياهء کما اعطي الاذن الي نبينا عيسي عليه السلام في احياء الموتي وشفاء المرضي کما قال وتکمه الابرص باذن الله وتحيي الموتي باذن الله. اما انک تقول نحن نعتقد بان الامام يعلم الغيب فجوابه في القرآن لا يظهر غيبه احدا الا من ارتضي و والغيب ايضا بيد الله ويعطيه لمن يشاء. انک تحسب علي شيء والله لا تعلم شيئا. انا اسئلک ؟کيف تعتقد بان قتل الشيعه جائز ؟ هل انتم انسان؟ تعتقد بان الدم الشيعه حلال .نحن الرافضي او انتم ؟ کيف تقتل نفس الذي حرم الله قتله : ولا تقتل النفس الذي حرم الله الا بالحق . هل نسيتم يوم الغدير والله ما تقدرون ان تطفئ نور الله . هل نسيتم آية الانذار ...:وانذر عشيرتک المقربين . هل نسيتم حديث المنزلة في شان علي . يعني هذا الحديث ما موجود في الصحاح بان خلفائي کلهم من قريش و هم اثنا عشر؟يا شيعه ابو سفيان ويا ابناء الطلقاء نحن بس نحترم ونحب آل الرسول . هل علمائکم يوصلون الي امام الصادق و الباقر .لا ابدا علمائکم ايوحنيفه وشافعي و مالک و... وهم کانوا تلاميذ امام الصادق. انتم تتبعون ملة عمر ونحن نتبع امير المومنين علي و اولاده .انتم شيعه آل ابي سفيان و نحن شيعة آل محمد .وشکر کل الشکر الحمدلله الذي جعل اعداءنا من الحمقاء. والسلام علي من اتبع الهدي.
64 | حسين احدي | | ١٨:١٤ - ٠٤ شهریور ١٣٩١ |
جناب محسن الرضوي سلام گرم وصميمانه بنده رابپذيريدارادتمندهمه رهروان حق برادرانم مجيدم علي مومن عبدالله سعيدحسيني ودوست بسيارعزيزعليرضان خاک پاي حضرت سيدالشهدا حسين احدي
65 | alirezanoroozi | | ١٧:٤١ - ٢٥ شهریور ١٣٩١ |
سلام عليکم من محب اميرالمومنين و اولاد پاکش هستم اولا ما اگه علي ع رو از رسول الله بالاتر بدونيم شرک است!!! واي به روزي که علي ع رو خدا بدونيم!!!!!!!! در ضمن ما چون اعتقاد داريم که اهل بيت پيامبر انسانهاي پاک ومعصوم هستند آنهارو واسطه خود با خداي خود قرار ميدهيم تا خدا به آبروي ايشان به ما شيعيان کمک کند يا طلب حاجت ميکنيم.دعاي توسل را بخوانيد بعد متوجه ميشويد.حالا بعضي از علماي اهل سنت چطور به خودشان اجازه ميدهند به دوستداران و شيعيان اهل بيت بگويند رافضي يا خارجي؟؟!!!!!!!! درضمن آيه ولايت آيه تطهير حديث ثقلين حديث سفينه و..... را براي مخاطبان اهل تسنن قرائت بفرمائيد. باتشکر
66 | سجاد | | ١٤:٣٨ - ٠٤ بهمن ١٣٩١ |
از هرچي سنيه متنفرم اميد وارم روز قيامت خدا وپيامبر جواب اين بي حرمتيشون و به اهل بيت پيامبر که حديث ثقلين همه چيز رو در مورد آن بزرگواران ثابت ميکنه بده در ضمن نعوذ بالله ما هيچ کس وهيچ چيزي را شريک خداوند يگانه قرار نميدهيم ما اهل بيت پيامبر را که حجت خدا بر زمين بوده وهستند ومقام و منزلتي بالا و نيکو نزد پروردگار بي همتاي جهان وجهانيان دارند به منظور واسطه شدن آنها بين ما و خداوند عز وجل در فرداي قيامت ميخوانيم
67 | محمود محب علي عليه السلام. | | ١٣:٤٤ - ٢٢ مهر ١٣٩٢ |
با سلام .
من كنت مولاه فهذا علي مولاه
آن كساني كه در مقابل سخن پيغمبر و امر خداوند خود را به ناداني زده اند بدانند كه پيروان علي ابن ابي طالب عليه السلام تا آخرين نفس و قطره خونشان به ولايت امامشان و جانشيني بحق او بر پيغمبر استوارند. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له علي ذالك. اللهم العن العصابت اللتي جاهدت الحسين و شايعت و بايعت و تابعت علي قتله اللم العنهم جميعا.
68 | محمد | | ١٤:١٠ - ١٢ دي ١٣٩٢ |
اصولا غير از شيعه در جهان ديني مورد قبول خدا نيست اسلام يعني شيعه.يا ايها الذين امنو ا اطيعوا الله ورسوله واولاامر منکم.
69 | نوكر مولاعلي(ع) (ابوذر) | | ٢٣:٣١ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٩٣ |
سلام شماتو برنامتون گفتين يک وهابي خوزستاني شيعه شده اين وهابيا کجا خوزستانن که من تاحالانديدمشون.فقط تو آبادان جنوب خوزستان 72.73تا خانواده سني که مهاجرن ،وبلوچ هستن ،خوزستان100%شيعن اون وهابي که گفتين حتما ازعراق آمده.پس نام خوزستان رو به اهل سنت و وهابيت. لکه دارنکنيدکه هموطنان فکرکنن خوزستانيا سني هستن.اگه يک و هابي بياد دزفول ياخوزستان لرها باغيرت تکه تکش مکنن البته خودم بچه ايلامم ادماتوخوزستان بزرگ شدم
70 | ميثم | | ١٨:٥٥ - ٢٦ خرداد ١٣٩٣ |
آخه اينايي که گوشت سگ و گربه و خوک و شراب توش آب ميريزن که رنگش تغيير کنه بعد ميخورن و هر نجاستي رو که از خوردنش شرم ندارن (اين آدم ها محبت اميرالمومنين عليه السلام تو دلشون جا ميگيره!؟)خب 100درصد نه..... حروم خور که با اميرالمومنين عليه السلام سازکاري نداره.... ما بچه شيعه ها بايد افتخار کنيم همچون اهلبيت عليهم السلام داريم.......دعا کنيد انشاالله امام زمان عليه السلام بياد خود حضرت ميدونه چکار کنه......
***************يا مقتداي عالم ، شاه عالم ، مظلوم عالم اميرالمومنين عليه السلام مدد***
************
71 | mahnaz | | ١٦:٠٢ - ٠٦ تير ١٣٩٣ |
ما مسلمانيم!!!خواهشا انقدر با بي احترامي با هم حرف نزنيد!تمام مشكلات از جهالت ماست! درباره عقايد هر دو مذهب عميق تر مطالعه كنيد. اطلاعاتتون رو باللا ببريد تا هرچيزي رو ك ميشنويد ب راحتي باور نكنيد و اينطور ب هم اهانت نكنيد تورروخدا! احترام همو نگه داريد و بدونيد تنها كسي ازين اختلاقا ضرر ميكنه خود ما هستيم.با هم متخد باشيد و اجازه نديد دنيا بگه خود مسلمونا با هم كنار نميان! چهره اسلامو خراب نكنيد!من شيعه هستم و صميميترين دوستم اهل تسننه و كوچكترين مشكلي با هم نداريم چون دقيق ميدونيم ك پيام واقعي اسلام چيه. اگ كسي بخواد توهيني ب هر كدوم از ما كنه هر دو از هم دفاع ميكنيم! اتحاد امت اسلام از بين بره هيچ چيزي برامون نميمونه,پس مواظب باشيد و هوشيار ك افراد ديگه اي ازين اختلافات و مشاجرات سود ميبرن.اللهم صل علي حبيبنا محمد و علي اله و صحبه و سلم
72 | علي | | ٠٢:٥١ - ٠٩ تير ١٣٩٣ |
لعنت بر منکر علي,خاک تو سرتون که اينقدر پستيد که به امامان ما شيعه ها توهين ميکنيد,لعنت به اولين و اخرين دشمن حسين,,,,اللهم عجل لوليک الفرج
73 | علي | | ٠٢:٥٢ - ٠٩ تير ١٣٩٣ |
لعنت بر منکر علي,خاک تو سرتون که اينقدر پستيد که به امامان ما شيعه ها توهين ميکنيد,لعنت به اولين و اخرين دشمن حسين,,,,اللهم عجل وليک الفرج
74 | محبوبه | | ١٦:١٩ - ٢٩ مرداد ١٣٩٣ |
درود بر همه مسلمانان جهان خواهش مي کنم کمي سعه صدر داشته باشيد به خدا سوگند اختلاف افکني بين شيعه و ستي فقط و فقط به سود دشمنان اسلام هست شما رو قسم ميدم به يگانگي پروردگار و رسالت پيامبر خاتم که با هم مسالمت آميز رفتار کنيد من تاحالا با هيچ يک از برادران و خواهران اهل سنت رابطه اي نداشتم ولي اينقدر فهميدم که ما دو گروه توسط دشمنان دين و خدا مثل دو تيغه قيچي شديم که فقط و فقط داريم به هم آسيب ميرسونيم شمارو به خدا قسم يکپارچگي خودتون رو ازدست نديد. فقط وقتي تبليغ مذهب خودتون روبکنيد که بتونيد بر احساسات خود غلبه کنيد و با روش منطقي و احسن صحبت کنيد نه شيعه و نه سني فرعون نيستند که خداوند به حضرت موسي فرمود با "قول لين" سخن ملايم و دوستانه با او صحبت کنه پس بايد از قرآن اطاعت کنيم
و سلام علي من التبع الهدي
75 | مهدي محلاتي | | ١٥:٥٦ - ١٤ شهریور ١٣٩٣ |
در مورد نامگذاري مسجد بين عموم مسلمانان اتفاق است که موردي ندارد که نام مسجد برگرفته از نام افراد نيک باشد. بنابراين جواب شما به يکي از برادران که گفته چرا در مساجد يا علي و يا حسين مينويسيد کاملا بيجا و غير منطقيست چون وي نگفته که چرا مساجدتان را به نام ائمه نامگذاري ميکنيد بلکه گفته چرا واژه هاي يا علي و يا حسين را در مساجد مينويسيد. شما هم چون هيچ جوابي نداريد اومديد که براي رد گم کني جواب بي ربط و بيجا و نامربوط دادين. اهل سنت مساجد رو به نام اهل بيت و صحابه نامگذاري ميکنن مثلا مسجد علي بن ابيطالب يا مسجد سلمان فارسي يا مسجد ابوبکر ولي هيچگاه داخل مساجد يا ابوبکر و يا عمر و يا علي نمينويسن. حال شما جواب دهيد که چرا در مساجد الفاظ استعانت و استغاثت يا علي و يا حسين مينويسيد. بفرماييد؟

پاسخ:
باسلام

دوست گرامي

1. همچنانكه نوشتن ياحسين در مسجد طبق استدلال شما با اين آيه سازگاري ندارد، نامگذاري مساجدي که مال خداست هم بايد با نام ديگران اشکال داشته باشد لذا سخن نامربوطي گفته نشده، بلکه شما منظور را متوجه نشده ايد!

2. وقتي توسل اشکال نداشته باشد نوشتن و نگاشتن و گفتن و...همه بي اشکال خواهد بود و توسل يعني واسطه قرار دادن افراد آبرومند براي استجابت دعا نزد خداوند و مسجد جاي دعا کردن است لذا اين عمل که طبق فرامين الهي در قرآن مي باشد هم جايش همانجاست.

3. آنچه اين آيه آن را نفي کرده است، اگر مساجد را منظور همين اماکن مقدس بدانيم، شرک به خداست چنانکه در شان نزول آن بيان شده است نه توسل چون بارها بيان کرده ايم که توسل به مقربين الهي همان خواندن خداست چون دليل وساطت، الهي بودن و ماذون بودن ما باجازه خداوند براي اين کار بلکه توصيه اوست. و وساطت در خواندن، اصل آن را عوض نمي کند تا بگوييد اين عمل الهي تبديل به شرک شده و حقيقت خود را از دست داده است.

4. طبق برخي تفاسير منظور از مساجد محلهاي سجود است نه مکان مقدس.

5. به تصريح علماي شما در کتب روايي، ام المومنين عايشه مردم را براي دعا جهت رفع خشکسالي به چنين کاري در مسجد النبي توصيه نمود.

«انْظُرُوا قَبْرَ النبي صلى الله عليه وسلم فَاجْعَلُوا منه کووا إلى السَّمَاءِ حتى لَا يَکُونَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ السَّمَاءِ سَقْفٌ قال فَفَعَلُوا فَمُطِرْنَا مَطَرًا حتى نَبَتَ الْعُشْبُ وَسَمِنَتْ الْإِبِلُ حتى تَفَتَّقَتْ من الشَّحْمِ فَسُمِّيَ عَامَ الْفَتْقِ»

به قبر رسول خدا (ص) رو بياوريد، و پنجره‌ اي از آن به سوي آسمان بگشاييد؛ به طوري که بين قبر آن حضرت و آسمان سقفي نباشد. راوي گويد: مردم همين کار را انجام دادند ؛ پس باران فراواني باريد؛ تا جايي که گياهان روييد و شترها آن قدر چاق شدند که از شدت چربي ترک برداشتند، به حدي که آن سال را سال ترکيدن ناميدند .

سنن دارمي، ج 1، ص227، دار المغني

صحابه نيز همين کار را در مسجد النبي انجام داده اند. به مقالات ذيل مراجعه نماييد:



و...

اگر شيعيان ياعلي نوشته اند و توسل را به صورت مکتوب در مسجد نصب کرده اند اين عايشه و اصحاب رسول الله صلي الله عليه و آله اند که در مسجد رسول الله صلي الله عليه و اله متوسل به قبر ايشان مي شوند. توسل عملي و زباني که بالاتر از نوشتن است. آيا اينها همان کار شيعيان را نکرده اند؟ اگر آيه را طبق سخن شما تفسير کنيم چگونه با اين عمل صحابه سازگاري خواهد داشت؟

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

(1)
76 | بنده خدا | | ١١:٥٥ - ١٠ آذر ١٣٩٣ |
باسلام و عرض ادب ...
به تمامي دوستان اعم از شيعه و سني و وهابي و غيره پيشنهاد ميکنم کتاب "شبهاي پيشاور " رو مطالعه کنن ( بدون تعصب و با تفکر ) ...
فايل صوتيش هم موجوده با يک سرچ ساده ميتونيد دانلود کنيد ...
و اين را بدانيد که "شيطان" امام "اهل تعصب" است ...
اميدوارم به گفته ي پيامبر عظيم الشان جامه ي عمل پوشانده و هرکدوممون "امام زمانمون " رو بشناسيم تا با "مرگ جاهليت" از دنيا کوچ نکنيم ...
براستي امام زمان يک وهابي کيست؟
امام زمان اهل سنت کيست؟
و امام زمان يک شيعه کيست؟
فکر کنيد ... براستي که يک ساعت تفکر از هفتاد سال عبادت برتر است.
تمام.
77 | مسلمان شيعه | | ١٥:١٤ - ١٨ دي ١٣٩٣ |
سلام عليکم - تعجب ميکنم مسئولين سايت کامنتهاي مغرضانه برخي وهابيون را نشر ميدهد . وهابيت دين انگليسي است که خود وهابيون هم از اعتراف به آن ابائي ندارند . بنده بيش از 10 دوست سني مذهب دارم که هرکدام از ديگري بهتر هستند و همه اذعان دارند که وهابيت و بهائيت دين هاي توليد انگلستان هستند و همگي نيز مذهب شيعه را يکي از مذاهب اسلام ميدانند
78 | zahra | | ٠٢:١٣ - ٣٠ دي ١٣٩٣ |
امام صادق فرمودن در مورد ما اهل بيت هرجه بگوييد اغراق نکرده ايد مگه اينکه بگوييد خداونديم
و مگه تو قران نيامده: مقام بيامبر در شب معراج فقظ ب اندازه قاب قوسين او ادني با مقام خداوند فاصله داره
مثل بيامبر ب خداوند مثل مثل تصوير در ايينه ب جسم مقابل ايينه هست يعني بيامبر همه صفات خداوند رو دارند رحمن رحيم ستار....
 [1] [2]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب