2024 June 24 - دوشنبه 04 تير 1403
تصوير: با كشتن هفت محب اهل بيت، بهشت برويد!
کد مطلب: ٦٢٠٩ تاریخ انتشار: ١٩ خرداد ١٣٨٨ تعداد بازدید: 104141
فتنه وهابیت » جنایات وهابیت
تصوير: با كشتن هفت محب اهل بيت، بهشت برويد!

كوردلان وهابي با فتواي تكفير شيعيان، به پيروان خود اينگونه القا ميكنند كه چنانچه شما هفت شيعه را بكشيد بدون حساب و كتاب به بهشت وارد ميشويد و ميهمان رسول الله خواهيد بود ! اين تصوير يك تروريست وهابي است كه قبل از اقدام به انفجار كمربند انفجاري توسط نيروهاي امنيتي عراق دستگير گرديد.


Share
161 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ٠٦ آذر ١٣٨٨ |
جناب عمر
آيا شما به قرآن به طور صد در صد باور داريد؟
آيا شما اين آيه را تصديق مي‌کنيد؟
«وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ »
« اگر مؤمنيد، سستى مكنيد و غمگين مشويد، كه شما برتريد.»

حال بنده از شما مي‌پرسم. اکنون که خلفاي راشيدين شما مصر و ايران و شام و ... را به تصرف خود در آورده ايد هنگام وضع حمل همسر گرامي شما چه دارويي به او دادند؟
آيا داروي بيهوشي ايشان را يک نصاري کشف نکرده بود؟
واکسني که با ان کودکانتان را تلقيح کرديد را چه کسي کشف کرده بود؟ جز نصاري؟
ماشين و طياره و کامپيوتر و موبايل و اينترنت و ... شما را چه کسي تاميين مي‌کند؟ جز کفار؟

سالانه چه تعداد نصاري و بودايي و يهودي براي کار و تحصيل به بلاد اسلامي مراجعه مي‌کنند؟
سالانه چه تعداد مسلمان براي نوکري جانشان را به خطر مي‌اندازند تا از طريق دريا خود را به بلاد کفر برسانند؟
اکنون نيروي نظامي چه کسي بيشتر است؟ آيا اصلا نيروي نظامي کافران و مسلمانان قابل مقايسه است؟
آيا اين مسلمانان هستند که نفت و معادن کفار را استخراج مي‌کنند يا آنها هستند که نفت ما را غارت مي‌کنند؟

آيا اين است سرنوشتي که خداوند براي مسلمين مي‌خواست؟

جناب عمر
بالفرض محال که سه خليفه اول صحيح بودند و در مسير حق. مي‌شود بفرماييد که اولين خليفه ناراست و فاسق و ظالم در جهان اسلام چه کسي بود؟
عثماني ها بودند؟ عباسي ها بودند؟ اموي ها بودند؟ يزيد بود؟ معاويه بود؟...

هر چيزي ابتدايي دارد. اين بدبختي و بيچارگي عموم مسلمين نيز ابتدايي دارد.
لطفا به ما بفرماييد که کدام يک از اين خلفا به راه کج رفتند؟
و بفرماييد که چرا؟

عليا ولي الله
عليا حجة الله
عليا وصي رسول الله
162 | عمر(ض) | | ١٢:٠٠ - ٠٦ آذر ١٣٨٨ |
بسم الله الرحمن الرحيم

باسلام خدمت همه دوستان اين جيزا جيه كه به هم ديگه ميگين ناسلامتي هردومذهب مسلمان هسين خداتون يكيه بيامبرتون يكيه قبله تون يكيه بس جرا اينجوري به جون همديگه افتادين شايد بعضي از اعتقامون فرق ميكنه ولي به شما برادران شيعه ميگم اينو مطمن باشيد كه مذهب اهلسنت صحيح تر ودرست تره از اسمش معلوم اهلسنت ميشه بيروه سنت بيامبر اين اهلسنت است كه سنتهاي بيامبر(ص) بيروي ميكنند اگه يه كسي فقط يكي از سنتهاي بيامبر(ص) رو زنده كنه درجه اش از يك شهيد بالا تر است.
يكي ازدوستامون گفت كه قبل ازعمليات انتحاري فقط يه كم از كتاب هاي شيعه رو بخونيد حقيقت شيعه رو ميفهمين ولي بايد بگم خوده شيعه ها علماي شون از كتابهاي خودشون روي گردان هستن وبه كتاب هاي اهلسنت مراجعه ميكنند جواب سوالها رو از كتاب هاي خودمون بيدا ميكنند به ما ميگن حالا ما مرض داريم بريم كتاب هاي شيعه رو بخونيم درضمن هيجدام از امامان شما همون اهلبيت معصوم نيستن فقط ازبيامبران انبيا امامان فقط حضرت محمد (ص) معصوم هستن وباكن يعني هيجكدوم از امامان شما هيج خطااي مرتكب نشدن كوجيكترين چيزي كه برخلاف اسلاو وچيزهاي ديگر گناه محسوب ميشه
درضمن من ازشما ميبرسم ايا شيعيان در بعد از عصربيامبر(ص) كشوري رو مسلمان كردن كشوري رو تصرف كردن شيعيان يك متر از زمين هم تصرف نكردن اين خلافه راشيدن وديگرصحابه بودن كه اسلام منتشر كردن با سراسر جهان مخصوصا در دوران خلافت حضرت عمر (ض) كه ايران سوريه شام امبراطوري روم هند ومصر اسلام رو به اين كشور ها منتشركردن البته كشورهاي ديگه اي هم بود بقيعه اش نميدونم چه كشورهاي بودن
163 | مجيد م علي | | ١٢:٠٠ - ٠٧ آذر ١٣٨٨ |
با سلام
بنام رب محمد و علي
اين جناب هم اسم 2 ( ضاله ) حتي بلد نيست خودشو منافق نشان ندهد .
تنها چيزي كه بين ما و نفراتي بمثل شما مشتركه همين قبله است كه اگر خوب دقت كني اين قبله مسلمانان قبله كافرين زمان حضرت رسول ( ص ) نيز بوده .
الباقي خدا و رسول ما و شما زياد شبيه همديگر : فقط دوتا اختلاف برايت ميكم تا ببيني :
خداي ما :لا تُدْرِكُهُ الاَْبْصارُ وُهُوَ يُدْرِكُ الاَْبْصارَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِير... (سوره انعام، آيه 103)
از نهج البلاغه :
از خطبه‏هاى آن گرامى است در باره آفرينش آسمان و زمين و حضرت آدم و حجّ ايراد شده
سپاس خدايى را كه هيچ سخنورى توانايى ستايش او را ندار و هيچ حسابگرى نمى‏تواند نعمتهايش را شماره كند و كوشندگان جهان قادر نيستند حق او را ادا كنند. پروردگارى كه افكار بلند، قدرت درك او را ندارند و انسانهاى زيرك با همه هوش و استعدادشان نمى‏توانند به كنه ذات او دست يابند. خدايى كه صفاتش را پايانى نيست و با صفات مخلوقاتش نمى‏توان او را شناخت و اين مربوط به زمانى معين و يا طولانى نيست. او موجودات را با قدرت خويش آفريد و با لطف و رحمتى كه نسبت به بندگانش داشت، بادها را پراكنده ساخت و توسط كوهها، لرزه زمين را مهار كرد. قدم اول در دين، شناخت پروردگار است و شناخت كامل او، درست باور كردن اوست و كمال درست باور كردن او، يگانه دانستن اوست و كمال يگانه دانستن او، اخلاص به اوست و كمال اخلاص به او، زدودن صفات از اوست. ,,,,,,,,,,,

باز هم از نهج البلاغه : در باره خداشناسى
شهادت مى‏دهم كه جز خداى يكتا خدايى نيست. اوّلى است كه پيش از او هيچ چيز وجود نداشته و آخرى است كه پايان ندارد. اوهام، قادر به بيان صفات او نيستند، دلها نيز توان اثبات چگونگى او را ندارند. او را نتوان جزء، جزء كرد و نيز نتوان بعض، بعض نمود، ديده‏ها و قلبها نمى‏توانند بر او احاطه يابند.

اما خدا در صحاح شما ـ به استثناى نسائى ـ رواياتى نقل كرده‏اند كه رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله فرمود: «خداوند در آخرت ديده مى‏شود.حتي علماي اهل سنت ميگويند : اكثريّت قريب به اتفّاق علماى عامّه قائلند كه خدا در قيامت ديده مى‏شود و عدّه‏اى نيز ديدن خدا در دنيا را هم ممكن مى‏دانند و حتّى مى‏گويند كه عدّه‏اى خدا را در خواب ديدند. مضحك‏تر آنكه براى ديدن خدا در خواب، نمازى نيز با كيفيّتى مخصوص بيان كردند!
اينهم دو تا از اين احاديث با سند معتبر ( از نظر شما ) :

حديث أوّل: «روزى پيامبر اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله به ماه شب چهارده نگريست و فرمود: همان‏طور كه شما اين ماه را مى‏بينيد به زودى پروردگارتان را بى‏هيچ مانع و مزاحمتى خواهيد ديد
الف ـ صحيح بخارى، ج 1، ص 145، باب مواقيت الصلاة وفضلها، باب فضل صلاة العصر و نيز ص 150، باب فضل صلاة الفجر، وج 6، ص 173، تفسير سوره ق، و ج 9، ص 156، كتاب التوحيد، باب وكان عرشه على الماء.
ب ـ صحيح مسلم، ج 1، ص 439 و 440، كتاب المساجد ومواضع الصلاة، باب 37، ح 211 و 212.
ج ـ سنن ابن ماجه، ج 1، ص 63 و 64، مقدّمه، باب فيما انكرت الجهميّة (باب 13)، ح 177 و 178، وج 2 ص 1451، كتاب الزهد، باب 39، (آخرين باب از سنن)، در ضمن حديثى طولانى به شماره 4336.
د ـ سنن ترمذي ج 4، ص 592، كتاب صفة الجنّة، باب ما جاء في رؤية الربّ تبارك و تعالى (باب 16)، ح 2551.
ه ـ سنن أبي داود، ج 4، ص 4 ـ 233، كتاب السنّة، باب في الرؤية، ح 4729 و 4731.

--------------------------------------------------------------------------------

حديث دوم: «روزى مردم از رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله‏وسلم پرسيدند آيا ما پروردگارمان را روز قيامت مى‏بينيم؟ فرمود: آيا در ديدن ماه در شب چهارده كه ابرى مانع نباشد ضرر مى‏كنيد؟ گفتند: نه، يا رسول اللّه! فرمود: آيا در ديدن خورشيد كه ابرى جلوى آن نباشد ضررى مى‏نمائيد؟ گفتند: نه. فرمود: همانا شما خدا را مى‏بينيد
الف ـ صحيح بخارى، ج 1، ص 204، باب فضل السجود (از كتاب الصلاة) و ج 8، ص 147، باب ما جاء في الرقاق و... باب الصراط جسر جهنّم وبه همين مضمون در ج 6، ص 56، تفسير سوره نساء، و ج 9، ص 156 و 158، كتاب التوحيد، باب و كان عرشه على الماء.
ب ـ صحيح مسلم، ج 1، ص 163 به بعد، كتاب الايمان، باب معرفة طريق الرؤية (باب 81)، ح 299 و 300 و 302 و ج 4، ص 2279، كتاب الزهد و الرقّائق، ح 16.
ج ـ سنن ابن ماجه، همان، ح 179.
د ـ سنن ترمذي همان، ص 594، باب 17، ح 2554.
ه ـ سنن أبي داود، همان، ح 4730.
متن يكى از احاديث صحيح مسلم چنين است:
«انّ ناسا في زمن رسول اللّه صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم قالوا: يا رسول اللّه! هل نرى ربّنا يوم القيامة؟ قال رسول اللّه صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم : نعم. قال: هل تضارّون في رؤية الشمس بالظهيرة صحوا ليس معها سحاب؟ وهل تضارّون في رؤية القمر ليلة البدر صحوا ليس فيها سحاب؟ قالوا: لا يا رسول اللّه ! قال: ما تضارّون في رؤية اللّه تبارك و تعالى يوم القيامة إلاّ كما تضارّون في رؤية أحدهما...


2 ) حضرت محمد ( ص )
نظر شيعه اماميه:
* وما أرسلناك إلا رحمة للعالمين . الأ نبياء / 107 .

* * و ما ينطق عن الهوي3 إن هو إلا وحي يوحي 4» . النجم

از خطبه‏هاى حضرت علي در باره بعثت رسول اللَّه صلّى اللَّه عليه و آله
زمانى خداوند تبارك و تعالى حضرت محمد (صلّى اللَّه عليه و آله) را فرستاد كه بين او و پيامبران قبل، فترت و فاصله افتاده بود. و مردم در خوابى سنگين و طولانى بودند، فتنه‏ها در سرتاسر دنيا بر پا شده بود، كارها درهم و برهم و آتش جنگ و خونريزى همه جا را احاطه كرده، دنيا از نور معنوى تهى و از فريبكارى پر شده بود. باغ دنيا افسرده و برگ آن پژمرده و از بار و ميوه دادن نوميد و آب آن فرورفته و خشك شده بود. در آن عصر نشانه‏هاى نيكبختى ديده نمى‏شد ولى علايم گمراهى هويدا بود. دنيا با آن چهره زشتش به مردم روى آورده بود و با طالبان خود ترشرويى مى‏كرد ميوه آن فتنه، خوراك آن مردار، شعارش ترس و وحشت و رفتارش تيغ مرگبار بود. پس اى بندگان خدا درس عبرت بگيريد و رفتار پدران و برادران خود را به ياد بياوريد كه در گرو اعمال خود هستند و نتيجه كارهاى ناپسند خود را مى‏بينند. به جانم سوگند، هنوز بين شما و آنها فاصله زيادى نيفتاد، و ميان شما و آنها مدت طولانى نگذشته و نسلهايى پديدار نگشته است. و شما امروز از آن روزى كه در صلب پدرانتان بوديد دور نيستيد. سوگند به پروردگار هر چه براى شما مى‏گويم همانهايى است كه رسول اللَّه (صلّى اللَّه عليه و آله) برايتان فرمود. گوشى كه شما امروز داريد همانند آن است كه ديروز به آنان دادند و چشمى كه اكنون داريد مثل چشمانى است كه براى آنان باز كردند. دلهايى كه در سينه شما نهادند چون دلهايى است كه در روزگاران گذشته به آنها دادند.
قسم به پروردگار چيزى را به شما نياموختند مگر اين كه به آنها نيز آموختند و چيزى را به شما اختصاص ندادند كه آنها را محروم كرده باشند. اكنون فتنه‏اى به شما روى آورده كه مهارش رها شده و تسمه زير شكمش در حال پاره شدن است. مبادا آنچه مردم دنيا را فريفت شما را نيز بفريبد كه دنيا دام خود را گسترده و تا پايان دست بردار نيست.

نظر شما :
وكذا عدم سماع الثاني قوله صلى الله عليه وآله حين الموت : ايتونى بالدواة و القلم حتى اوصى بما تفعلون بعدى وقال ليست المصلحة في ذلك ، بل ينبغى أن يترك إلى راى الجماعة ، وتركوا.

وانظر أيّها العاقل هل يتكلم مثل هذا الكلام من له أدنى معرفة في الامور ، فإنّه ترك لقوله صلى الله عليه واله الصريح الذى هو حجة المجتهدين ، وحكمه الذى يسعون في تحصيله والاطلاع عليه ، ليستنبطوا منه فرعاً ويستدلون به عليه ، وقول بالعمل بما ظهر عندهم انه الصواب ، لا ما قاله النبي صلى الله عليه وآله وليس ذلك الا تصويب فعلهم وقولهم وتخطئة النبي صلى الله عليه وآله وتسميته مثل هذا الفاضل ذلك اجتهاداً خطاء فاحش .
و هم‌چنين توجّه نكردن و گوش ندادن دوّمي به فرمايش رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم به هنگام وفات كه فرمود: برايم دوات و قلم بياوريدتا به آنچه كه لازم است بعد از من به آن عمل كنيد وصيت كنم. امّا او گفت: مصلحت نيست در اين كار نيست؛ بلكه سزاوار اين است كه به راي جمهور عمل شود...
مجمع الفائدة، محقق أردبيلي(993هق)، ج 3، ص 217 .

اين اخري هم حديث شيعه است البته بخاري و مسلم نيز اين را گفته اند تا نگي ما حديث نداريم داريم خوبش هم داريم انقدر صحيحند كه احتياج ندارد ما با پسوند صحيح از انها ياد كنيم

در خانه اگر كس است يك حرف بس است جناب اقاي شماره 2 ( ضاله )

يا علي
164 | هادي | Iran - Rafsanjān | ١٢:٠٠ - ١٢ آذر ١٣٨٨ |
اين وهابي ها شيريني نوكري برا فرزندان فاطمه رو نچشيدن شيعه كشي ميكنن
شك دارم از نسل مغيره نباشن
165 | رهگذر | India - Bhubaneswar | ١٢:٠٠ - ١٨ آذر ١٣٨٨ |
برادرهاي مسلمان سلام.

امشب به سايتتون اومدم.همه بحثاتونم با دقت خوندم.اصلا شما دنبال چي هستيد؟؟؟
البته واضحه که چي مي خواين.اما يک پيشنهاد دوستانه :
به جاي اينکه بزنيد توسر وکله همديگر که من حقم تو ناحق سر فرعيات با هم جدال کنيد وبه مقدسات هم توهين کنيد وآخر سر هم نتيجه اي نگيريد
بريد سري بزنيد به سايت هاي ديگه اگه راست ميگيد وببينيد به مذهب شما نه دارن به اسلام شما توهين مي کنندو هزار تهمت ناروا ميزنند.
خب حالا بگيد غيرتي تواني دانشي هست که با آقايون کفار مباحثه کنه؟؟؟
واقعا که اسلام خيلي مظلوم است که ...........!!!



والسلام
166 | طاهري | | ١٢:٠٠ - ٢٣ آذر ١٣٨٨ |
وهابيت اگر حق بود نياز به اين كشتن نبود .خدايا فرج اقامون امام زمان را برسان.
167 | ولي ياري | | ١٢:٠٠ - ٠٣ دي ١٣٨٨ |
مسلمانانباهم برادرند وهابيون بويي از اسلام نبرده اندو وهابيون اين بدانند مكتبي كه شهادت دارد اسارت ندارد ما اين از حسين (ع) آموختاه ايم كه در كربلا ثابت نمود
168 | فرشيد | | ١٢:٠٠ - ٠٧ دي ١٣٨٨ |
اللهم عجل لوليك الفرج
خدا وهابون بلاخص در راسشان را لعنت كند خيلي دلم مي خواهد ازشان بكشم
169 | فرزاد-سوشيانت | | ١٢:٠٠ - ١١ دي ١٣٨٨ |
اصلآ كي گفته كه وهابيت,دين ومذهبه .اينا مشت بيچاره ي گمراه اند كه از بيچاره گي خورشون رو قاطي برادراي سني ميكنن
170 | سامان ضيائي | | ١٢:٠٠ - ١٥ دي ١٣٨٨ |
يا حق
اي کاش روزي مراجع مخلص شيعه و سني متحد شوند و بر عليه وهابيت فتواي جهاد دهند تا اين بنده حقير خون خود را به پاي امير المومنين بريزم و روحم بسوي او بشتابد.
از مراجع عزيز تقاضا مندم که فکري به حال کشتار و شکنجه پيروان دروازه علم پيامبر کنند.
171 | اسلام | | ١٢:٠٠ - ١٦ دي ١٣٨٨ |
واقعا که دست مريزاد به اين وهابيون بابا ايول اين ايرانيا چقد ازتون ميترسن
172 | مصلح | Iran - Urmia | ١٢:٠٠ - ١٦ دي ١٣٨٨ |
"تعز من تشا و تزل من يشا" برادران شيعه اين مطالبي كه درباره اين وهابيون داريد عرضه ميداريد تمام و كمال دروغ است اگر ميخواهيد فرقه اي را بشناسيدبه دشمنانش مراجعه نكنيد بلكه بريد كتابهاشون رو بخونيد يا به سايت هاشون مراجعه كنيد . ما اهل تسنن 4 مذهب بيشتر نداريم و اصلا مذهبي به نام وهابي ذر اهل سنت وجود ندارند اين وهابي ها هم نور چشم ما هستند و هيچكس نميتوتند انها را از چشم ما بيندازد مرگ بر دشمنان اسلام و آنهايي كه اسلام را وسيله اي براي حكومت قرار دادند آمييييين.
173 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ١٧ دي ١٣٨٨ |
جناب مصلح
پيرو فرمايشات شما بنده تصميم گرفتم که براي شناخت وهابيت به کتب خودشان مراجعه کنم.
ممکن است اين کتاب را براي من تهييه کنيد:
«التأسيس في رد أساس التقديس» نوشته ابن تيمييه.
بنده حاضر هستم يک ميليون تومان بابت نسخه الکترونيکي آن به شما بپردازم.

جناب اسلام
ايرانيان از يک خيلي چيزها مي‌ترسند:
ويروس هاري. انگل شيستوزوما، کرم آسکاريس ...

يا علي
174 | روح الله يگانه | Iran - Shiraz | ١٢:٠٠ - ٢٢ دي ١٣٨٨ |
وپاک شده ايد پاک شدني يا علي واولادش خوشا به حالتان
175 | سيدعلي(فدايي حزب الله) | | ١٢:٠٠ - ٢٢ دي ١٣٨٨ |
به خدا قسم که اگر همين الان مراجع اجازه بدهند حتي با دستان خالي به مبارزه عليه اين وهابي ها بپا ميخيزم. ان حزب الله هم الفائزون يا ابا صالح المهدي ادکنا.
176 | رضا مستوفي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ دي ١٣٨٨ |
شيعه را از چه ميترسانيد
ما قرباني راه ولايت مولا علي هستيم
177 | ميثم | | ١٢:٠٠ - ٠٣ بهمن ١٣٨٨ |
با عرض سلام فراوان خدمت موسسه تحقيقاتي ولي عصر(عج)
خدا لعنت کند اين ديو صفتان را. ريشه اين مذهب هر چه زودتر توسط ولي عصر(عج) کنده شود.
178 | رهگذر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٧ بهمن ١٣٨٨ |
نام و نام خانوادگي: اسلام - تاريخ: 16 دي 88
واقعا که دست مريزاد به اين وهابيون بابا ايول اين ايرانيا چقد ازتون ميترسن
179 | آذر اسلامي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ بهمن ١٣٨٨ |
من همه مطالب را خواندم ، انواع استدلالها،تهديدها،مچ گيري ها،استنادها و ... اما سوالي که از همه برادران مسلمان دارم اينست که آيا واقعا شماها اينقدر که مي گوئيد توان و جرات و اراده داريد؟ ايا واقعا به مذهب و دين خود اينقدر دل بسته و متعصبيد؟ پس اي برادران ســنــي کجائيد وقتي که صهيونيسم مسلمانان فلسطين را قرباني ميکند،اموالشان را تخريب و مسجدهايشان را ويران ميکند اي کاش مثل سنگ و چوب فقط نگاه ميکرديد،ايا واقعا کاري نمي توانستيد بکنيد؟چرا از دشمن مسلمان حتي ابراز انزجار نکرديد با او دست هم داديد!و سر يک سفره خورديد و نوشيديد.اين معني غيرت و مردي و بقيه ادعاهايتان است؟ اي برادران غيور شـــيــــعـــــه که خود را راهروي علي(ع)عادل و حسين(ع)شجاع ميدانيد،کجا بوديد با اين ادعاهايتان زمانيکه ارمني هاي صليبي با حمايت کمونيسم سرزمينهاي مسلمانان شيعه را در منطقه قره باغ آذربايجان اشغال کرد مردم مسلمان را قتل و غارت کرد و مساجد را طويله ناميد،حتي شماها حاضر نشديد صداهاي « مسلماني نيست که به داد ما برسد » را بشنويد.امروز چه ميکنيد؟تمام احتياجات مادي و معنوي دولت اشغالگر و ضد اسلام ارمنستان را تامين ميکنيد!
پس برادران عزيز شيعه و سني اينقدر از خود تعريف نکنيد که تاريخ هردو پر است از سهل انگاريها،محافظه کاريها،چاپلوسي ها،دورنگيها و... اما علت اين همه خفت مسلمان در برابر غيرمسلمان چيست؟ تنها يک کلام و آن نفاق.اگر همه مسلمانان از هر مذهب و فرقه با هم متحد شوند و اختلافات جزئي ابلهانه را که مايه نفاق است دور بريزند مي توانند کل جهان را زير پرچم مقدس اسلام ناب محمدي ببرند،به اميد آن روز و سلامتي و هوشياري همه مسلمانان جهان.

180 | يك وهابي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٨ بهمن ١٣٨٨ |
خانم آذر اسلامي

مگر هر مسلماني كشته شد بايد رفت يقه كافري را كه قاتل اوست گرفت؟
از كجا ميداني آن مسلمان در حق آن كافر ستمي نكرده و يا خودش جنگ طلب نبوده ؟
شما فكر كرده ايد مسلمان بودن براي كسي در هر جايي و در هر حادثه اي ايجاد حق ميكند ؟
181 | آذر اسلامي | | ١٢:٠٠ - ٢٨ بهمن ١٣٨٨ |
در موردوظيفه مسلمان در قبال مسلمان و در قبال کافر و غيرمسلمان رجوع کنيد به قران.چون بنده حوصله «ميخ در سنگ کوبيدن » را ندارم.
چرا در مورد کافران حس عدالت خواهي تان گل ميکند؟ اما کشتارهاي بچه ها و زنان و مردان بي دفاع مسلمان را تنها با اين توجيه که مذهبشان با شما متفاوت است جايز ميدانيد؟
چرا در برابر مسلمان شاخ و شونه ميکشيد اما در برابر کافر و غيرمسلمان اينقدر ضعيف و کوچک ظاهر مي شويد؟قراني که من خوانده ام چنين چيزي نمي گويد.
به اميد هوشياري و آگاهي مسلمانان جهان.



182 | يك وهابي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٩ بهمن ١٣٨٨ |
خانم آذر ميشود بفرمائيد منظورتان كدام آيات است؟ شايد بنده خبر ندارم در ضمن جنابعالي به نظر ميرسد كشتار بچه ها و زنان و مردان بي دفاع كافر را جائز ميدانيد با اين توجيه كه مذهبشان با شما متفاوت است ! رهبران غزه و مردم ان شهر مگر قبل از جنگ به راهنمائي ، نصايح و خيرخواهي برادران ديني شان در عربستان و مابقي ممالك مسلمان گوش كردند و وقعي گذاشتند ؟ شما خيال كرده ايد مردم غزه خيلي با قرآن آشنا هستند ؟! لطفا آيه 11 سوره رعد را هم بخوانيد قال الله تعالي:إن الله لايغير مابقوم حتى يغيروا مابأنفسهم وإذا أراد الله بقومٍ سوءً فلا مرد له ومالهم من دونه من والٍ ﴾[ الرعد:11]
183 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Ajman | ١٢:٠٠ - ٠١ اسفند ١٣٨٨ |
با سلام
جناب يك وهابي ( اصيل ) بدون شك و با قسم بتمامي مقدسات عالم اين نظرتو صادقانه گفتي . اصل وجودتان براي دفاع از كفار و مشركين است .

يا علي
184 | ازهر | United States - Dallas | ١٢:٠٠ - ١٣ اسفند ١٣٨٨ |
ببخشيد من باکسي کاري ندارم ولي ميخوام بدونم عبدالزهرا يعني چي؟
(رجوع به شماره 100)
185 | مجيد م علي | | ١٢:٠٠ - ١٦ اسفند ١٣٨٨ |
با سلام جناب ازهر . شما بفرمائيد عبد النبي يعني چي؟؟ تا منهم بگويم عبد الزهرا يعني چي . حالا چون از سوالت خوشم امد يك حديث انهم از علماي اهل سنت برايت نقل ميكنم انشاء الله مورد پسند باشه . حديث لولاعلي در منابع اهل سنت : ==================== >>>>>> قال كان عمر يتعوذ بالله من معضلة ليس لها أبو الحسن وقال في المجنونة التي أمر برجمها وفى التي وضعت لستة أشهر فأراد عمر رجمها فقال له على إن الله تعالى يقول وحملة وفصاله ثلاثون شهرا الحديث وقال له إن الله رفع القلم عن المجنون الحديث فكان عمر يقول لولا على لهلك عمر. تاويل مختلف الحديث ، ابن قتيبه ، ص 152، مواقف ، ايجي ، ج 3 ، ص 627 و 636، شرح مقاصد ، تفتازاني ، ج 2 ، ص 294 ، التفسير الكبير ، فخررازي ، ج 21 ، ص 22،شرح نهج البلاغه ، ابن ابي الحديد ‌، ج 1 ، ص 18و ج 12 ، ص 179، تمهيد الاوائل ، باقلاني ، ص 476 ، مناقب علي ابن ابيطالب ، ابن مردويه اصفهاني ، ص 88، ينابيع المودة ، قندوزي حنفي ، ج 1 ، ص 216و ج 2 ، ص 172و ج 3 ، ص 147 ، تاويل مختلف الحديث ، ابن قتيبه، ج 1 ، ص 162، تمهيد الاوائل في تلخيص الدلائل ، باقلاني ، ج 1 ، ص 476 و 547 ، الحاوي الکبير ، ماوردي شافعي ، ج 12 ، ص 115 و ج 13 ، ص 213 ، تفسير سمعاني ، ج 5 ، ص 154 ، المفصل في صنعه الاعراب ، زمخشري ، ج 1 ، ص 432 ، العواصم من القواصم ، ابوبکر بن عربي ، ج 1 ، ص 203 ، حاشيه الرملي ، رملي ، ج 4 ص 39 ، الجد الحثيث ، سعودي غزي عامري ، ج 1 ، ص 186، بريقه محموديه ، محمد بن محمد خادمي ، ج 2 ص 108، منع الجليل ، محمد عليش ، ج 9 ، ص 648، دستور العلماء ، قاضي عبدالنبي نکري، ج 1 ، ص 80. =============================== يا علي
186 | سيد عابد ارغوان | Iran - Rasht | ١٢:٠٠ - ١٤ ارديبهشت ١٣٨٩ |
وهابيت اوج حماقت واحمقيت است ازفرزندنامشروع صهيونيست چيزي جزاين انتظارنمي رود
187 | آقاي وهابي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب سن عابد ارغوان ! همين ديروز مگر خاخام هاي كلاه دار نيويورك راهپيمائي با شكوهي در اين شهر به حمايت از رئيس جمهور ايران انجام ندادند ؟و نگفتند با آقاي احمدينژاد بارها از نزديك صحبت كرده ايم و به اين نتيجه رسيده ايم كه ايشان دوست ما يهودي هاست ؟! اخبار سيما را نگاه نمي كنيد ؟؟!!

پاسخ:

با سلام

جناب آقاي وهابي!

يهودي‌هاي ضد صهيونيست ، يا يهوديان صهيونيست ؟

آيا خبر نداريد كه يهوديان صهيونيست هم از عربستان و مصر و... حمايت مي‌كنند ؟!

آيا تمام يهوديان دشمن هستند ، يا بعضي از آنان ؛ و اگر بعضي از آنان كدام بعض ؟

لَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ أَنْ تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ

سوره الممتحنة آيه 8

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

188 | بهمن رضازاده اقدم | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
برادران ديني من!سلام عليكم
ساليان متماديست كه مفتي هاي وهابي‘ همان شترچران هاي رياض و وحش هاي نجد پيشين ‘دست به خون بي گناهان شيعه آلوده رنگين ساختند وقصد ريشه كني پيروان راستين آقا علي مرتضي(ع) را در ذهن خود مي پر ورانند وتفرقه بين مسلمانان را پيشه ي خود ساخته اند. سالهاست گوش ها وچشم هاي خود را بسته اند و صم وبكم به قساوت ها وبي رحمي هاي دشمنان اسلام بر مسلمانان جهان اعم از مظلومين مسلمان عراق وافغانستان ولبنان وفلسطين و بوسني بي تفاوت نشسته اند وناضر كشتار آنها يند .آري وقتي شكم آن زن حامله ي بوسنيايي توسط سربازان مست صرب دريده مي شد ودرباره ي كودك داخل شكم مادر بيچاره كه آيا پسر است يا دختر؟شرط بندي مي شد. اي شتر چران هاي رياض كجا بوديد؟ اي دلسوزان بشر چرا دلسوزي نكرديد؟وآيه ي فباي ذنب قتلت را زمزمه نكرديد؟حالا سنگ اسلام را بر سينه مي زنيد ؟آري حضرت ختمي مرتبت (ص) در ابلاغ رسالت خويش ‘چه از دست شماها كشيد ! چه خون دل هاي خورد ! و وصي وجانشين او ‘ چه آه و ناله هاي با چاه داشت!جز خدا وعلي وچاه ‘كي داند كه علي مرتضي (ع)از پيمان شكني وجهالت شماها چه كشيد!
آري برادر ! ما شيعيان علي مرتضي(ع) اين صبر واستقامت را از آقاهايمان -كه سلام ودرود خدا برآن دوازده نور پاك باد- به ارث برديم وصبر پيشه مي كنيم ودندان به جگر مي گذاريم تا به نداي مردي از نسل محمد مصطفي(ص) لبيك گوييم تا آنروز موعود صابريم چراكه خداوند رئوف با صابران است. والسلام
189 | محمد ايمان | | ٢٣:١٨ - ٢٩ ارديبهشت ١٣٨٩ |
اون وهابي كه به ابوالفضل گفته بود ادرست بده ... شوخي كرده و ... زيادي خورده ... خنديده
190 | اللهم صل علي محمد وآل محمد | Iran - Tehran | ٠١:١٢ - ٠٧ خرداد ١٣٨٩ |
بنام پروردگار علي
من هم به نوبه ي خود آمادگيم را براي مبارزه با وهابيت و نابودي آنها با نداي (اللهم عجل الوليك الفرج) اعلام ميدارم‘ آدرس: دردون قلب مومنان
191 | حق جو | Iran - Tehran | ١٠:١٦ - ١١ خرداد ١٣٨٩ |
به نام خدا با سلام از دوستان مومن و آگاه خواهش مي كنم درباره اطلاع رساني به زبان انگليسي به طور جدي برنامه ريزي كنند. متاسفانه تبليغ اسلام در زمان حاضر به وسيله وهابيها (به دليل پشتيباني مالي عظيم حكومت عربستان) انجام ميشود و اكثر قريب به اتفاق تازه مسلمانان متاسفانه با عقايد انحرافي آنان به دين اسلام وارد مي شوند همچنين دشمني با اسلام از سوي برخي از حق جويان به دليل آنست كه آنان عقايد وهابي را اسلام مي دانند. اين موضوع جديست و ارزش كار كردن دارد. خودم تجربه آشنايي با يك تازه مسلمان از برزيل داشتم كه با وجود سلامت نفس و ايمان خالص از آنجا كه مجراي ورودش به اسلام روحانيون وهابي بود شيعيان را كافر مي دانست و پس از سلسله بحثهاي دوستانه سرانجام به مغرض بودن آنها و مسلمانان بودن شيعيان پي برد. مسلماَ چنين نمونه هايي فراوانند و اين امر وظيفه عالمان را سنگين مي كند. اين افراد فارسي نمي دانند تا به منابع ارزشمند دسترسي داشته باشند. متاسفانه شيعيان در اطلاع رساني صحيح بين المللي كم كاري مي كنند. خواهش مي كنم در اين زمينه اقدام عاجل كنيد. در پناه حق موفق باشيد والسلام علي من اتبع الهدي
192 | سعيد ح | | ١٩:١٩ - ١١ خرداد ١٣٨٩ |
به نام خدا،شيعه افتخار ميکند در راه اسلام ناب محمدي جان دهد.اين کور دلان شيعه علي (ع) رو از شهادت ميترسونن؟
193 | عليرضا | Iran - Tehran | ٢٠:٣٣ - ١٢ خرداد ١٣٨٩ |
بابا بذار بکشند شيعه که از خداشه يکي بياد شهيدش کنه اصلا شيعه يعني شهادت ما هم از خدامونه که بريم پيشه رسول الله و اميرالمونين علي(ع)
194 | عمر شريف | | ١٧:٠٤ - ١٤ خرداد ١٣٨٩ |
اي وهابي لئين و کثيف -
من براي يک شيعه کار ميکنم که محبت هاي او مرا شرمنده کرده
آنوقت تو ميگويي که شيعيان کافرند .
اي ملعون ما اهل تسنن و تشيع دشمني جز وهابيت نداريم
با آرزوي سلامت براي برادران شيعه .سني و نابودي وهابيت .آمين
195 | وهابي | Iran - Sanandaj | ١٥:١١ - ١٥ خرداد ١٣٨٩ |
سلام آقاي عمر شريف!

قليلي از شيعيان موحدند و توحيدشان براي داشتن يك زندگي سالم و جلب رضايت پروردگار و وارد شدن آنها به جنات نعيم كافي است توحيد يعني ايمان حقيقي به خدا كه براي انجام اعمال صالح رهنمون ميشود به شرطي كه تا لحظه وفات آن توحيد را حفظ كنند .
آن شيعه اي كه برايش كار مي كنيد شايد موحد است پس اگر موحد باشد حسابش از شيعيان غير موحد جداست .

با دعاي سلامتي براي مسلمانان يعني اهل سنت و همچنين براي شيعيان موحد .

يا الله

196 | فرشيد | | ١٩:٢٧ - ٢٥ خرداد ١٣٨٩ |
عجب ادم هاي بي عقلي هستند
197 | مجيد م علي | | ١٦:١٤ - ٢٤ تير ١٣٨٩ |
با سلام
لعنت خدا بر ضد رافضيها .
اوليش فرعون ملعون و اخريش اين عرعرفان.

يا علي
198 | عرفان | | ٢٤:٢٢ - ٢٤ تير ١٣٨٩ |
لعنت خدا بر رافضيها
199 | مرتضي | Iran - Sanandaj | ٢٢:٤٧ - ٢٥ تير ١٣٨٩ |
مرگ بر ضد ولايت فقيه
200 | هادي | Iran - Tehran | ٠١:٢٨ - ٢٦ تير ١٣٨٩ |
بابا اينا همشون ??? حروميند خيالتون راحت امام زمان مياد ايشالله ريششون نابود ميکنه ايشالله
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب