2024 April 29 - دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
مگر پیغمبرید که تکفیر می‌کنید؟!
کد مطلب: ٩٨٩٤ تاریخ انتشار: ٠٢ شهریور ١٣٩٥ - ٠٩:٢٩ تعداد بازدید: 1899
اخبار » عمومي
مگر پیغمبرید که تکفیر می‌کنید؟!

«گروه ابراهیم البدری (ابوبکر بغدادی) از خوارج بدتر شده‌اند و علاوه بر تکفیر مردم مسلمان، علما، صالحان و مجاهدان را هم تکفیر می‌کنند.»

به گزارش «جام نیوز»، سرکرده القاعده در پیامی با تأکید بر اینکه داعش و خلیفه آن در تلاشند بین صفوف مجاهدین[!] دودستگی و تفرقه ایجاد کنند، گفت: «گروه ابراهیم البدری (ابوبکر بغدادی) از خوارج بدتر شده‌اند و علاوه بر تکفیر مردم مسلمان، علما، صالحان و مجاهدان را هم تکفیر می‌کنند. انگار آن‌ها پیغمبرند که مخالفان خود را تکفیر می‌کنند!»

به گزارش اندیشکده رصد راهبردی، ایمن الظواهری افزوده است: «ما از البدری می‌خواهیم در بیانیه‌ای رسمی، ادله‌ای موثق برای اثبات کفر ما بیاورد.

همچنین مشخصات کسانی که با او بیعت کرده‌اند را اعلام کند؛ به‌خصوص کسانی که از بین نیروهای سابق صدام و بالأخص نیروهای اطلاعاتی رژیم بعثی عراق به داعش پیوسته‌اند. البدری باید توضیح دهد که به چه حقی چنین کسانی را بر سرنوشت مسلمین مسلط کرده است؟»
جالب اینجاست که رهبر گروه تکفیری القاعده، تروریست‌های همسان خود را به «تکفیری» بودن متهم نموده است!


Share
1 | علی | Iran - Gorgan | ٢٢:٢٢ - ٠٢ شهریور ١٣٩٥ |
قربان مولاعلی بروم که 1400سال قبل به وجودآمدن داعش راپیشگویی کردوفرمودخودشان به خودشان می افتندوهمدیگررانابودمی کنند.الآن همان پیشگویی محقق شده است وتوله سگ های ابوسفیان وهندجگرخوارپاچه همدیگرراگرفته اند.خداوندهمه شان رانابودکند.من به فدای حضرت علی وفرزندانش برم.
2 | اسی | Iran - Īlām | ١٣:٥٧ - ٠٣ شهریور ١٣٩٥ |
سلام
به نقل از سایت های وهابی:
نگاه کردن به زنان عریان در لب ساحل جایز است مفتی: شیخ اعظم مرتضی انصاری وهذا یختلف باختلاف الأزمان، فلو أن النساء قد اعتادت الخروج بلباس البحر جاز النظر إلیهن بهذا اللحاظ وهناك نقطة مهمة، وهی التعلیل بـ: «أنهن لا ینتهین إذا نهین»یشمل كل النساء من المسلمات والكافرات اللاتی یكشفن بعض أجزاء من الجسد، مع الإصرار على ذلك بحیث لا یستجبن لأی نهی عن الموضوع، وذلك من خلال إلغاء خصوصیة المورد. هذا بالإضافة إلى ما أشرنا إلیه من أن حرمة النظر ناشئة من حرمة الجسد لدى صاحبه، مما یخفیه منه، لا من خلال حالة تعبدیة فی مثل هذه الموارد، ولذلك ورد أنه لا مانع من النظر إلى عورة الكافر فهی كعورة الحمار، من خلال عدم الإحترام له من قبل الشرع، أو من قبل صاحبه
وفی ضوء ذلك قد یشمل الموضوع النظر إلى العورة عندما تكشفها صاحبتها، كما فی نوادی العراة، أو السابحات فی البحر فی بعض البلدان، أو نحو ذلك. هی أن كل إنسان یهتك حرمة نفسه بكشف ما لا یجوز كشفه فی الشرع أو فی العرف الإجتماعی، ولا یستجیب للردع عن ذلك من الناس، فإن الشارع یسقط حرمته، ولا یجعل منه مشكلة للآخرین، فی المنع عن النظر إلى ذلك» كتاب النكاح جلد 1 صفحه 66. ترجمه: اگر زنان با لباس شنا به بیرون بروند از این لحاظ نگاه کردن به آنها جایز است..واین شامل هم زنان مسلمان و هم زنان کافری که عورت خودشان را کشف می کنند می شود... و چون روایت آمده که نگاه کردن به عورت کافر همانند نگاه کردن به عورت الاغ است... پس نگاه کردن به عورت زنان آنگاه که صاحبش عورتش را آشکار می کند جایز است، همانند باشگاه های برهنگی گرایی و زنانی که در لب ساحل بعضی کشور ها برای شنا رفته اند.
سید جعفر مرتضی در کتاب مأساة الزهراء چنین می گوید: ولكن هذا البعض یحلل نظر المرأة إلى عورة المرأة، بل هو یحلل النظر إلى عورات النساء والرجال على حد سواء حتى المسلمین والمسلمات إذا أسقطوا وأسقطن حرمة أنفسهم وأنفسهن، بل هو یقول: " إذا أراد البعض المزاح وأظهر عورته مصرا على ذلك جاز للآخرین النظر إلیه ".ترجمه: اما بعضی، نگاه کردن زن به عورت زن را حلال می داند بلکه نگاه به عورات زنان و مردان را به طور مساوی حلال می داند و حتی اگر هم زنان و مردان مسلمان باشند در صورتی که خودشان حرمت نفسشان را بشکند و لخت شوند. سپس سخنان شیخ اعظمش انصاری را مو به مو در کتابش نقل می کند و می گوید: ویستدل على ذلك بدلیل استحسانی فیقول: " عالم النظر هو عالم الاحترام فكل إنسان یسقط احترامه من هذا الجانب، جاز للآخرین النظر إلیه.... تا می رسد به «وفی ضوء ذلك قد یشمل الموضوع النظر إلى العورة عندما

پاسخ:
با سلام
دوست گرامی
اینکه گفتید شیخ اعظم انصاری چنین قولی را در کتاب نکاح خود نقل کرده ما چنین عبارتی نیافتیم
این لینک جلد یک ص 66 می باشد همان ادرسی که شما دادید، ممنون می شویم این عبارت را نشان بدهید
lib.eshia.ir/10144/1/66
روی چه حسابی این کلام رو به شیخ انصاری نسبت می دهند الله اعلم، البته از سایت های وهابی این دروغ ها بعید نیست
دوست عزیز این مطالب را سید جعفر مرتضی نویسنده کتاب خلفیات ماساة الزهرا در رد فتواهای فضل الله که معلوم الحال می باشد می نویسد وهیچ ربطی به شیخ انصاری ندارد، و درکتاب نکاح شیخ اعظم انصاری اثری از این عبارات یافت نمی شود، بلکه این عبارت مربوط به فضل الله می باشد که صاحب کتاب خلفیات ماساة الزهراء علیها السلام جناب سید جعفر مرتضی به جهت نقد آنها، آنها را در کتاب خود نقل کرده است
به لینک کتاب مراجعه فرمائیید و خود با چشم بینای خود ببینید:
http://www.ghbook.ir/index.php?name=%D8%AE%D9%84%D9%81%DB%8C%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A1%20(%D8%B3)%20%D8%AC%D9%84%D8%AF%205&option=com_mtree&task=readonline&link_id=5422&chkhashk=CEDECBDFC9&page=69&Itemid=&lang=fa
صاحب کتاب خلفیات ماساة الزهراء سلام الله علیها که عرض کردیم مطالب فضل الله را نقد می کند بعد از نقل این کلام، این ادرس را می دهد(کتاب النکاح ج1ص66) وهابیت به دروغ این ادرس را به کتاب شیخ انصاری نسبت دادند در حالی که اصلا این کتاب ربطی به شیخ انصاری ندارد، جالب این است که چنین عبارتی در کتاب شیخ اعظم انصاری نه تنها در آدرس مذکور بلکه کلا در کتاب ایشان یافت نمی باشد، واین ادرس مربوط به کتاب نکاح فضل الله می باشد و. دقیقا همین مطلب در آن ادرس و کتاب نقل شده،
به ادرس زیر مراجعه کرده و جلد یک کتاب نکاح را دانلود کنید و صفحه 66 را ببینید تا دروغگوی وهابیت را به عینه ببینید:
http://arabic.bayynat.org/ListingMoktataf.aspx?id=3700
موفق باشید
گروه پاسخ به شبهات
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها