2024 April 26 - جمعه 07 ارديبهشت 1403
سخنراني مفتي سوري راجع به پنهان كردن عاشورا
کد مطلب: ٤٧٢٤ تاریخ انتشار: ٠٣ ارديبهشت ١٣٨٧ تعداد بازدید: 7360
دفاع از قرآن و اهل بیت علیهم السلام » فضائل اهل بیت
سخنراني مفتي سوري راجع به پنهان كردن عاشورا

Get the Flash Player to see this player.

لينك دان لود

مفتي سوري در سخنراني جنجال بر انگيز خود بيان كرد :

چرا عاشورا را ساليان سال از ما پنهان مي كنند ؟ علت تنها ترس از شيعه شدن مردم است !!!

وي در ادامه چنين مي گويد كه :

يزيد به زور و با رشوه بيعت گفته است .

يزيد امير المومنين نيست .

يزيد تنها به خاطر هواي نفس خود خليفه شده است !!!




Share
1 | صادق راستگو | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٤ ارديبهشت ١٣٨٧ |
باسلام و تحيت بنظر ميرسد دو زاري اين مفتي خيلي دير ميافتد ؟ ؟ ! جل الخالق بعد از گذشت قريب 1370 سال اين جناب تازه فهميده است ؟ ؟ !
ولي عيبي ندارد ماهي را هر وقت از آب بگيري تازه است . از طرف ديگر وهابيها نكشنش جاي شكر دارد .
2 | عبدالعزيز شاطرپور | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٢ اسفند ١٣٨٧ |
خداراشكرمي گوييم براي رسوا كردن وهابيت كه هرروزرسواترازقبل مي شوندوازشماتشكرميكنيم كه اين رسوايي رابيان مي فرماييد امام حسين زنده است وهمچنان شمشيري بران عليه همه ظالمان وطواغيت است ياحسين
3 | مهدي قرباني | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٣ اسفند ١٣٨٧ |
با اهداء سلام وتحيت محضر تمامي دست اندركارن موسسه معزز تحقيقات حضرت ولي عصر عج تعالي فرجه الشريف دست مريزاد از اين همه تتبع و تلاش بي وقفه در پاسخگويي به شبهات ديني مردم شريف ايران اميدوارم همواره در صحت و سلامت و عافيت در مسير تعالي اسلام موفق و مويد بوده و راهتان را با قوت و قدرت ادامه دهيد. تا ريشه كن شدن تمام فتنه هاي وهابيت كه لعنت خدا و رسول برآن باد الي يوم القيامه.
4 | احمدامين نيا | Spain - Madrid | ١٢:٠٠ - ١٦ اسفند ١٣٨٧ |
دشمنان مي خواهندنورخداراباپف دهانشان خاموش كنند وحال آنكه نورخداخاموش شدني نيست. وهرآنكس پف كندريشش بسوزد. خداوندباتعجيل درظهورحضرت حجت دل شيعه راشادفرمايد.
5 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٣٠ فروردين ١٣٨٨ |
(و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياهم و عند ربهم يرزقون)
6 | آيينه | Iran - Qazvin | ٢٠:١٦ - ٢٩ دي ١٣٨٩ |
بسم الله العزيز الحکيم. آقا من دچار يک سرگيجه ي شديد شده ام. اين عزيزان اهل سنت چه جوري هم بين معاويه و علي بن ابي طالب(ع)،يزيد و امام حسين(ع)، حضرت فاطمه ي زهرا(س) و آن سه تا را جمع مي کنند؟؟؟ يکي به من جواب بده. وقتي يزيد و امام حسين(ع) رو در روي هم در ميدان جنگ قرار مي گيرند، وقتي معاويه و مولا اميرالمومنين(ع) طرفين صفين هستند چه جوري مي شود که هر دو ماجور و مقبول شما هستند؟ مثلا مگر مي شود در يک بازي فوتبال هر دو تيم برنده باشند. اين اصلا از نظر عقلي و منطقي ايراد دارد. اين ابده بديهبات است. ياهر دو بايد در نظر شما باطل باشند يا يکي از آنها. امکان ندارد هر دو را حق بدانيد. قد تبين الرشد و من الغي.کار شما واقعااختراع شگفت آوري است. شما را به خدا کمي فکر کنيد. حسين بن علي(ع) چه اندازه به راه خود ايمان داشت که به اسارت عزيزانش غارت نواميسش رنج خاندانش شهادت فرزندانش رضايت داد؟ مسير حسين ادامه ي اعتراض فاطمه و خشم علي و جهاد حسن(عليهم السلام) بود. اين شجره ي خجسته اين گونه به راه خود اطمينان داشته است. از خودتان بپرسيد اين استقامت براي چيست؟ پول؟مقام؟شهرت؟هوس؟ يا درک و پيروي حقيقت؟
7 | محمد خيرآبادي | Iran - Tehran | ١٠:٠٩ - ٣٠ خرداد ١٣٩٠ |
بسمه تعالي
دوست عزيز آيينه
به نکته مهمي اشاره کرده ايد. چگونه اهل سنت بين اين همه موضوعات کاملا متناقض جمع مي کنند و ککشان هم نمي گزد.
پاسخ اين سئوال را بايد در تاريخ جستجو کنيم . کجا بود که اولين بار موضوعات متناقض با هم جمع شدند؟ با کمي دقت مي فهميم عکس العمل ابوبکر غاصب اول در موضوع قتل عام قبيله مالک بن نويره توسط خالد بن وليد لعنه الله عليه ، بنيانگذاري چنين سبک حماقت باري است .
سبکي که در آن منفعت طلبي شخصي و گروهي بر منافع اسلام و دين و حدود خدا مي چربد.
وقتيکه خالد بن وليد پس از کشتن مالک بن نويره و زناي محصنه با زن او به مدينه بازگشت حتي غاصب دوم هم عقيده داشت که بايد او را قصاص کرد اما غاصب اول با بنيان گذاشتن يک بدعت عجيب گفت: او در اجتهادش اشتباه کرده و فقط يک پاداش مي برد و نياز به قصاص ندارد!!!!!!!!!
بدين ترتيب و بر اساس اين استدلال بي پايه بنيان تأويل و توجيه رفتار هم حزبي هاي غاصبين حق فراهم شد تا امروز هم پيروان آنها بر اساس همان خريت ، بين حسين عليه السلام و يزيد جمع کنند !!!!!
الا لعنه الله علي القوم الظالمين
8 | امين آغا | Iran - Ahvaz | ١٠:١٣ - ٣١ خرداد ١٣٩٠ |
بنده ماجراي جنگ جمل به زبان اهل سنت را از يكي از سايت هاي آنان دانلود كردم و خوندم دقيقا به داستان تعريف كردن براي يه كودك ميماند تا خوابش ببرد و يك آدم عاقل هرگز فكر نميكند اين داستان را عالمي نوشته باشد و مطمئنا كسي كه از دين ما بي اطلاع باشد و براي اولي بار اين داستان را بخواند خيال ميكند از اون دست رمان هاي رده سني12-9 سال است كه در آن همه چيز در پايان به خير و خوشي تمام ميشود و مثل فيلم هاي هندي كه مثلا چند تا برادر بعد از كلي دوري از هم و مخالفت باهم بالاخره همديگر را ميبينند و ميشناسند و با همكاري(كه تابحال با هم مخالف بودند) يكي را كه مقصر اصلي است را مي كشند و زندگي دوباره و پر از شادي و آرامشي را شروع مي كنند .
...........
يعني همه شخصيت ها كه به گفته خودشان صحابه هستند و مجتهد!!!! تاحالا احمق بودند و يه منافق ساختگي اومد بين اين شاگرد هاي بزرگ پيامبر را خراب كرد!!!!!!!!!!!!!!
................................
از همه مهمتر و احمقانه تر اينكه علي (ع) از اون ور مي خواست به جنگ معاويه برود و از اين ور بعد از اينكه متوجه لشكر زبيرو طلحه و عايشه ميشود چونكه اينان براي دفع فتنه منافقين قاتل عثمان و قصاص آمده بودند به طرف اينان برا همكاري برميگردد !!!!!!!!!!!
و طرفين با هم به توافق ميرسند !!!!!!!!!!!!!!!!
و جنگ جمل به علت تير اندازي چند منافق آشوبگر در طرفين دو لشكر به هم باعث بدبيني آنان به هم شده و جنگ در ميگيرد در صورتي كه فرماندهان از اين كار به شدت ناراضي اند!!!!!!!!!!!!!!!!
..................
حالا چند سوال گلچين از همه موارد مبهم اين ماجرا:

1-مگر علي اميرالمومنين و خليفه نبود؟ پس چرا مي خواست به جنگ معاويه برود؟ در اين بين حق با يكي است علي (ع)يا معاويه؟ آيا ممكن است معاويه كه اميرالمومنين علي از او ناراضي بوده و قصد بركناري او را داشت شايستكي حكومت بر مسلمين را داشته باشد؟

2- مگر حكومت خليفه و حاكم و قاضي نداشت كه خون عثمان را قصاص كند؟كه اينها سر خود لشكر برداشتند و مانور ميدهند؟اگر اينها حاكم اند تكليف علي(ع) چيست؟

3-اگر علي (ع)مي خواست به جنگ معاويه برود و برگشت تا با اين گروه همكاري كند و توافق هم رسيدند چرا باهم به جنگ معاويه نرفتند؟

4-آيا اگر نيت اين گروه خير بود نياز به برگشتن علي(ع) از حمله به شام بود؟

5-اگر علي (ع) با اين گروه به توافق رسيدند پس رويارويي دو لشكر با هم چه بود كه كه منافقان فرصت نقشه كشيدن وتير اندازي شبانه به طرفين داشته باشند ؟

6-اگر فرماندهان كه علي(ع) و طلحه ،زبير و عايشه باشند از جنگ ناراضي بودند لشكر دو طرف با اجازه چه كساني به جان هم افتادند؟ مگه سرباز سرخود شروع به جنگ ميكند؟

7- مگر علي (ع) گه ميگفت كاش اين روز را نميديدم نمي توانست مقابل طرف لشكر آرايي نكند تا اين اتفاق نيفتد؟و همين طور طرف مقابل؟

8-مگر عايشه چقد بي اهميت بود كه كسي به حرف او مبني بر توقف جنگ گوش نمي داد؟چنين فرمانده اي به چه دردي مي خورد؟

9- مگر كشتن چند منافق چقدر لشكر مي خواهد كه از مدينه برداشته به بصره حمله كرده تا سپاه چند هزار نفري فراهم شود؟

10-چرا عثمان پيش از اينها براي عايشه هيچ اهميتي نداشت و بعد از قتل شد خليفه مظلوم؟

11- و يه سوال كـــودكانه و عاقــــلانه _مگه خــــــــــوب با خــــــــــوب مي جنگد__؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...

...


يا حــــــــــــــــــــــــــــق
9 | امين آغا | Iran - Ahvaz | ١٠:٤٧ - ٣١ خرداد ١٣٩٠ |
يه در خواست از بچه سني هايي كه اي ن متن را ميخونن

يه بار هم تو عمرتون شده برين در مورد عاشورا و شهادت امام حسين (ع) فرزند پيامبرتان تحقيق كنيد. و كمي هم در مورد حق فرزندان پيامبرتان انصاف داشته باشيد .

به دور از تعصب
10 | رامين نونهال | Iran - Khorramshahr | ١١:٣٠ - ٠٨ شهریور ١٣٩٠ |
ضمن آرزوي فراگير شدن حكومت حضرت وليعصر(عج)ميبايست حساب برادران اهل سنت را از وهابيت ملعون جدا دانسته و جهت حفظ وحدت اسلامي به اختلافات بين اهل سنت و شيعه دامن نزنيم و اگر هم بحث و مذاكره اي لازم باشد متخصصين محترم حوزه دين در اين مورد اظهارنظر فرمايند.
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها