2024 May 3 - جمعه 14 ارديبهشت 1403
شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان وهابيت با حمايت عربستان سعودي
کد مطلب: ٢٢٩٢ تاریخ انتشار: ٢٢ خرداد ١٣٩٠ تعداد بازدید: 14655
اخبار » عمومي
شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان وهابيت با حمايت عربستان سعودي

شبكه «كلمه» كه پخش آزمايشي برنامه هاي آن در هفته گذشته آغاز شده و قرار است از اول ماه رمضان، به صورت رسمي به پخش برنامه هاي خود اقدام كند، در نخستين برنامه خود در قالب گفت وگوهاي تلويزيوني با علماي وهابي به طرح شبهاتي عليه مذهب شيعه، ولايت حضرت علي (ع)، عصمت ائمه، توسل و... پرداخته است.



وهابي ها در ادامه فعاليت هاي ضد اسلامي و ضد شيعه خود، اقدام به راه اندازي دو شبكه جديد كرده اند كه صريح و بي پرده، اصول و مباني تشيع را زير سوال برده و با ستيز خود عليه ائمه اطهار (ع) در صدد است شكاف در جهان اسلام را تشديد كند.

به گزارش «شيعه نيوز» پس از آغاز به كار نخستين شبكه ماهواره اي وهابيون به زبان فارسي به نام شبكه «نور»، دو شبكه ديگر نيز در راستاي تشديد سياست شيعه ستيزي وهابيت به نام هاي «وصال فارسي» و «كلمه» راه اندازي شده است.

اين شبكه هاي ماهواره اي به زبان فارسي به تبليغ وهابيت و طرح شبهات متعدد عليه شيعه اقدام مي كنند. چنانچه شبكه «كلمه» كه پخش آزمايشي برنامه هاي آن در هفته گذشته آغاز شده و قرار است از اول ماه رمضان، رسما به پخش برنامه هاي خود اقدام كند، در نخستين برنامه خود در قالب گفت وگوهاي تلويزيوني با علماي وهابي به طرح شبهاتي عليه مذهب شيعه، ولايت حضرت علي (ع)، عصمت ائمه، توسل و... پرداخته است.

از سوي ديگر، اين شبكه هاي ماهواره اي، رسالت خود را حمايت از حقوق اهل سنت ايران و كشورهاي فارسي زبان! اعلام و در اين راستا بر جذب نيرو تأكيد مي كنند.

به گفته مسئولان، اين شبكه وهابي كه گويا از دلارهاي نفتي اشباع شده سعودي، هزينه خود را تأمين مي كند، از افرادي كه تمايل به همكاري با شبكه در زمينه تهيه اخبار و گزارش ها از كشورشان دارند، استقبال كرده و دستمزد چشمگيري را براي فعاليت هاي آنان خواهند پرداخت.

بنابراين، با توجه به گسترش فعاليت وهابي ها عليه تشيع و اقدامات اخير عربستان عليه جمهوري اسلامي ايران، آغاز به كار سه شبكه ماهواره اي كه به تبليغ عليه شيعه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي پردازند، نيازمند يك توجه ويژه و اقدامات عملي در حوزه ديپلماسي رسانه اي است كه متأسفانه مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است

منبع: تابناك



Share
1 | دوستار اهل بيت | Iran - Tehran | ١٣:٥٧ - ٢٢ خرداد ١٣٩٠ |
ما شيعيان علي (ع) در ايران زبان عربي راخيلي خيلي خوب بلد نيستيم ولي اگر راه بيفتد لااقل چرنديات آنها بهتر مي فهميم واعتقادمان به اهل بيت بيشتر مي شود.تازه دوباره شيعه مي شويم چون همه مسلمانان چه شيعه وچه اهل سنت كه دوستار اهل بيت هستند ميدانند كه اين وهابيها چه مشركان هستند فقط آبروي خودشان را مي برند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2 | ذوالفقار2 | Iran - Bushehr | ١٧:١١ - ٢٢ خرداد ١٣٩٠ |
خدايا مرگ اين خاندان ملعون را برسان كه هرجا مسلماني كشته مي شود دست اين خاندان خبيث در كار است.اي پيروان مكتب ثقيفه اگر بحريني ها رافضي هستند وقتلشان جايز آيا يمني ها هم رافضي هستند؟ مصريهاهم رافضي بودند؟مگريمني ها همكيشان شما نيستند؟پس چرا با سلاح هاو هماهنگي آل سعود قتل وعام مي شوند؟چرا نمي خواهيدقبول كنيدكه آل سعودسگ ،اسلام وقرآن ومسلمان برايش مهم نيست؟ چرا دست دردست آمريكاي جهان خواروصهيونيست هاي كودك كش گذاشته است؟اي مردم عربستان كي مي خواهيدازخواب غفلت بيدارشويد؟چرا درپي عزت وشرف نيستيد؟دل خوش به چه زندگي هستيد؟آيا دنيا همين خوردن وخوابيدن وجفت گيري است ؟اينها كه حيوانات هم دارند.چرا دارندبا پول هاي شما در يمن حمام خون راه مي اندازند؟پس غيرت عربيتان كجا رفت؟به فلسطيني ها كمك نمي كنيد،ديگرچرا با اسرائيل همكاري مي كنيد؟اي مردم عربستان مگرهمين اعراب در مكه نبودندكه پيمان حلف الفضول را امضا كردند تا به ستمديدگان كمك كننددر حالي كه هنوز مسلماني هم نبود،پس حالا چه شده كه دولت مردانتان مردم بي گناه را دريمن وبحرين وپاراچناروعراق وسوريه ولبنان قتل وعام مي كنند وشما فقط نظاره گريد.اي مردم عربستان به پا خيزيد به اين زندگي ننگين پايان دهيد.آل سعودكثيف را نابودكنيد،مردباشيد.آيانوكرآمريكا وصهيونيست ها بودن براي شما ننگ نيست؟چرا دولت مردان شما در پي كسب رضايت آمريكا هستند؟مگر شما آنجا بوقيد؟پشميد؟چه هستيد؟ خجالت بكشيد،حيا كنيد،از پس چند تا شراب خور زن باز كثيف بر نمي آييد.فقط بلدندشمشير به دست گيرند وبرقصند.نابودكنيداين جونوراي كثيف را.همه با هم قيام كنيد وريشه كن كنيد اين خاندان سراسركفر ونفاق وشرك را.مرگ بر آل سعود
3 | دلسوخته | Iran - Tehran | ١٠:٤٧ - ٢٣ خرداد ١٣٩٠ |
سلام
براي اين كارها پول ندارند...اما براي فوتباليست ها مليون مليون پول دارند و خرج مي كنند ....تازه كم هم هست
4 | Momen Abdullah | Iran - Tehran | ٢٠:٠٤ - ٢٣ خرداد ١٣٩٠ |
بنده يك دين دارم كه مخالف ماليات شمشيري و عسكرغلامي و انواع باجگيريهاي مستقيم و غيرمستقيم و اطاعت از بوزينگان است.
ديني كه از معبودي سخن مي‌راند كه رب تكامل و فرگشت است.
ديني كه اول دشمن رباخواران است.

حال يهود نجد و لندن مي‌خواهند آن را از بنده بگيرند؟
و در عوض چه بدهند؟

خرافات عائشه بدهند؟ شركيات كعب الحبار بدهند؟ ديكتاتوري مگالومانياك عرب را بدهند؟ عبادت و پرستش وهم در آسمان بدهند؟

اي يهود نجد و لندن!!!
تو واقعا فكر مي‌كني ما دين توحيد در اطاعت، دين توحيد در عبادت، دين توحيد در زكات، دين توحيد در قتال،دين توحيد در معرفت را با دين خليفة الله دانستن كعب الاحبار معاوضه مي‌كنيم؟

يا علي
5 | Momen Abdullah | United States - Fremont | ١٥:١٠ - ٢٤ خرداد ١٣٩٠ |
جناب دلسوخته خداي نكرده شما كه انتظار نداريد پول حاصل از ??? و VAT براي مولي علي (عليه السلام) خرج شود؟ چنين پولي واضح است بايد صرف توپ لگدزني شود. يا علي
6 | نوري | Iran - Tehran | ٠١:٠٢ - ٢٥ خرداد ١٣٩٠ |
جواب به ذوالفقار:
جناب مگر مردم سوريه هم مسلمان نيستند كه جمهوري اسلامي اسمي از ان نميبرد؟تا به حال 1300 نفر توسط اين حكومت جاني شهيد شد ه اند!!!!اين سايت هم فقط وفقط سرتيتر صفحه اول ان همش از بحرين است!!!چون شيعه هستن وسوريه سني!!!قضاوت با شما؟
7 | نوري | Iran - Tehran | ١٢:٥٧ - ٢٥ خرداد ١٣٩٠ |
سلام: نميدانم هر شبکه "شخص" کتاب" مقاله و... بر نقد عقايد شما باشد ان را وهابي سلفي و ستيز با اهل بيت براي جريحه درا کردن احساسات شيعيان استفاده ميکنيد!!!!!مگر مصداق اين ايه به شما پند نمدهد!!!!!!فبشر عبادالذين يستمعون القول فيتبعون الحسنه؟؟؟؟؟ خواهشا جواب دهيد وسانسورنکنيد

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

بهتر است تعريف وهابي را در کلام ابن باز در سايت خود او ببينيد تا مشخص شود آيا تعريف وهابيت بر او صدق مي کند يا خير

گروه پاسخ به شبهات

8 | حسيني راغب | Iran - Tehran | ١٣:١٠ - ٢٥ خرداد ١٣٩٠ |
به قول استاد گرامي آيت الله قزويني تشکيل اين شبکه هاي گمراه بايد باعث خوشحالي ما باشد.چون
الحمد لله الذي جعل اعدائنا من الجهلا و من الحمقا.
اين جهلا و اين حمقا فکر ميکنند با فحاشي و توهين و ناديده گرفتن حقايق ميتوانند حقيقت را بپوشانند.زهي خيال باطل.مثل کبک سرشان را در برف کرده اند.البته لقمه حرام سعودي ها هم بي تاثير نبوده که سخن حق در قلوب آنها اثر نکند.
يا علي
9 | سيد محمد حسيني | Iran - Tehran | ١٥:٣٨ - ٢٥ خرداد ١٣٩٠ |
جواب نظر
جناب--------------------------------نوري-------------------------------
اگر كمي توجه كرده باشيد ميبينيد كه تمركز اصلي جمهوري اسلام ياز ابتداي انقلاب بر روي فلسطين بوده است.
حال شما پاسخ بدهيد.آيا فلسطيني ها شيعه هستند؟
10 | ذوالفقار2 | Iran - Bushehr | ١٧:٢٢ - ٢٥ خرداد ١٣٩٠ |
من با تمام حكومت هاي طاغوتي نوكرآمريكا واسرائيل مخالفم . آمريكا واسرائيل وغرب در پشت قضاياي سوريه هستند وهدف ازبين بردن مقاومت حماس وحزب الله است اين مسئله اظهر من الشمس است آنها مي خواهندسوريه را مثل ليبي كنند. دولتمردان سوري بايدبه نظرات آحادمردم گوش فرا دهندوزمينه را براي دخالت سيا وموساددركشورشان فراهم نكنند.مردم سوريه بايدهوشيارباشند وفريب توطئه هاي غرب به سركردگي آمريكا را نخورند.بايداستكبارستيزبود. چرا آمريكا وغرب مدام ازسوريه مي گويند ودر سازمان ملل مسئله را مطرح مي كنند ومي خوهندموج تحريم راه بياندازنداما در موردمسئله بحرين به حمايت ازآل سعوددر قتل وعام مردم پرداخته اند؟چرا درسركوب مردم يمن ومصرمشاركت داشتند؟ چرا ازحكومت هاي ديكتاتورعرب حمايت مي كنند؟حالا بگوچرا مي گويندما از تظاهركنندگان سوري حمايت مي كنيم؟آيا منافع اسلام دركاراست؟آيا آنها خيرخواه مسلمانان وقرآن هستند؟ سوريه بايدداراي دولتي آزادومردمي با راي اكثريت مردم وحامي مقاومت فلسطين ولبنان باشدومطمئن باشيد آمريكا وغرب اگربداننددولت بعدي سوريه ضدصهيونيست هاي بشريت كش هست در نابودكردن آن لحظه اي درنگ نمي كنند. و اگر حكومت فعلي سوريه مثل مبارك حامي صهيونيست ها بودبراي سركوب تظاهركنندگان نيرو وسلاح در اختيار حكومت قرارمي دادهمانطوري كه درمورد بحرين اين كار را مي كند. ما ازخواسته هاي به حق مردم سوريه درمخالفت با صهيونيست ها وآمريكاي خونخوارحمايت مي كنيم . حالا من يك سري سؤالاتي داشتم 1عايشه درجمل بيش از20000مسلمان رابه كام مرگ فرستاد.اگرامام علي خليفه چهارم شماست آيا اين خروج برخليفه مسلمين نبود؟مگرخداوندنفرموده اگركسي مؤمني را بي گناه بكشدتا ابد درجهنم است.آيا كشتن بيش از400نفرازنگهبانان بيت المال دربصره به دست زبيرو به دستورمستقيم عايشه حكمي الهي بود؟الله اكبراز اين همه نفهمي وتعصب. 2آيا حاتم بخشي هاي عثمان ازبيت المال را رد مي كنيد؟اگر رد مي كنيدكه هيچ برو بخواب چون تا حالا ازخودت نپرسيده اي چرا مردم بر عليه عثمان شوريدند. اگرقبول داري مگرنمي داني غارت كردن اموال مسلمين جرمش مرگ است چون مفسدفي الارض است حالا كه مسلمين اورا كشتندچرا به اوشهيد مي گوييد. مادرتان گفته كه اوتوبه كرده بود گرچه قبلا گفته بودبكشيدنعثل را.كافر را. خوب اگر توبه كرده يعني گناه كاربوده مگرخداوندنفرموده است كه عهد من به ظالمين نمي رسدكسي هم كه گناه كرده ظالم است ديگرپس چطورخودرا خليفة الله ناميد؟ تازه ماجراي شهادت ابوذرصحابي وكتك زدن عبدالله قاري وصدها مورد ديگر هم هست. تازه كساني هم كه اورا كشتندمشرك ويهودكه نبودندهمه مسلمان بودندفتواي ام المؤمنين هم داشتندمي تواني به كتاب هاي خودتان هم مراجعه كنيد خوب بنابرفقه خودتان اجتهاد كردندحالا اشتباه كردندچرا قاتلينش را لعن مي كنيد؟ 3چرا معاويه ويزيدرالعن نمي كنيدمگرنه اينكه آن دو ؟؟؟؟ دو فرزندپيامبر را به شهادت رساندند(سيدين شباب اهل الجنة) اگر مي گوييد اجتهادكردند قاتلين عثمان هم اجتهادكردند. اگرمي گوييدعليه خليفه مسلمين قيام كردند عايشه هم برعليه خليفه مسلمين قيام كرد 4چرا ابوبكرشهادت حضرت صديقه طاهره را در موردفدك قبول نكرد؟ مگرطبق آيه تطهير فاطمه از اهل بيت نيست چرا ابوبكربا گستاخي به علي و فاطمه سلام الله عليه تهمت دروغگويي زد و شهادت خداوندرا درمورد راستگو بودن علي و فاطمه سلام الله عليه طبق آيه تطهير ردكردوشهادت عربي كه زيرپاي خودبول مي كند را پذيرفت؟ آيا رد كردن شهادت خداوندكفرنيست؟ اگرمي گوييدپيامبراز خودارث نمي نهد چرا مادرتان نسبت به خانه پيامبر گفت اين خانه مال من است ونگذاشت امام حسن عليه السلام را در آنجا دفن كنند؟ مگر ارث بود؟ اگرارث بود چرا فاطمه زهراسلام الله عليه را ازارث محروم كردند؟ ارث موقعي صدق پيدا مي كند كه تا زمان زنده بودن در اختيارفوت كننده باشداما پيامبر فدك را زماني كه زنده بود به دخترش بخشيدوفدك اصلا ارث نبود. اگربه قول خودشان پيامبران ارث ازخودباقي نمي گذارند چرا طبق آيه قرآن حضرت زكريا ازخداوندفرزنداني خواست كه وارث او شوند و همينطورحضرت داود؟ 5 چرا ابوبكرحدالهي را در مورد خالدزاني اجرا نكرد در حالي كه اون دومي گفته بود كه خالدزنا كرده وبايدكشته شود؟ اگرمي گوييد مالك كافرشده بودچرا اين مسئله را در همان زمان مطرح نكردند وهمه مي گفتندخالدبايدكشته شود حتي ابوبكرهم نگفت مالك كافربود فقط گفت خالد اجتهادكرده وخطا كرده. تورا به خدا يك آدم رذل زاني مجتهداست كه اجتهادكندآنهم زنا با زني كه هنوز عده وفات نگه نداشته ؟ مگرعده وفات در مذهب شما نيست فاصله قتل تا آن تجاوز بيشرمانه چندساعت بود؟تورا قسم به خداخالد مسلمان بود؟ 6چرا معاويه اي كه نمازجمعه را چهارشنبه خواند(مروج الذهب ج 2ص 223)و ربا مي خورده است(سنن بيهقي ج5ص28.سنن نسائي جزء7ص279.مسلم جزء5ص43.مسنداحمدحنبل ج5ص319.تفسيرقرطبي ج3ص439.تاريخ ابن عساكرج7ص206و212.)را اميرالمؤمنين مي دانيد؟به خداوندجل جلاله قسم هركس بدون ولايت علي بن ابي طالب عليه السلام بميرد از زيانكاران است.
11 | مجيد م علي | United States - Fremont | ٢٢:٤٣ - ٢٥ خرداد ١٣٩٠ |
با سلام جناب نوري مثل اينكه واقعاً كوري و كر ي. اخباري را كه شما دم از ان ميزنيد ( سوريه ) را از تمامي كانالهاي صدا و سيما هم ديدهايم هم شنيده ايم شما هم اگر خوب گوش ميدادي ميشنيديد .اين را ميگويم نه براي اينكه طرفدار حكومت سوريه هستم نه والله خدا كند هرچه زوتر در اين كشور و تمامي كشورهاي ديگر اسلامي حكومتي اسلامي محمدي ايجاد شود . اما چرا فكر ميكني كه بايد جيرخواران شورشي كه با پول مفسد نوكر صفتاني بمثل حريري و ارازل اوباشي از سعودي وهابي تبليغ بكنيم اين خوارج را بايد اول نابود كرد خصوصا اينها عبد الشياطين بزرگ و كوجك ( امريكا و انگليس ) ميباشند . در ثاني اين ملت رشيد بحرين در درجه اول ( كه بقول تو شعيان هستند ) و ملت رشيد يمن مصر تونس ليبي اردن ....... در درجه دوم ( سني ) بر عليه طاغوتهاي كوچك و متوسط و غير مسلمان ميجنگند فرق بسيار بزرگ را نمي بيني با ارزوي موفقيت و پيروزي حق اسلامي بر عليه جميع خوارج خصوصاً ال خليفه و ال سهود و ال هاي امپرياليست امين رب العالميين . لبيك يا علي
12 | امين آغا | Iran - Tehran | ٢١:١٢ - ٢٦ خرداد ١٣٩٠ |
جناب نوري
جرمشان را هم مثل تعدادشان بگو ببينيم برا چي شهيد شدن؟
13 | نوري | Iran - Tehran | ٢٤:٥٠ - ٢٦ خرداد ١٣٩٠ |
سلام: سايت ولي عصر شما چرا از دو تا شبكه محدود چند ساعته بيم داريد مگر شما نزديك به دهها و... شبكه نداريد!!!!واز جيب نفت ما امرار معاش نمي كنيد؟ جاي تاسف است!!قضاوت را به بينندگان دهيد تا تشخيص وهابيت انها را دهند من سني شافعي مذهب هستم ولي بخدا نميدانم كه اين وهابيتي كه شما دم از ان ميزنيد كجايند وكجاي تفكر انها مخالف قران"سنت"وحتي اهل بيت است؟شما اشكارا به صحابه"خلفا نقد ميكنيد(با فوش!!!) اما اهل سنت كه به معصوميت اهل بيت با دلايلي روشن معتقد نيست واما اين كه به گفته شما بنيانگذار وهابيت ابن تيميه(رح)با اهل بيت دشمن بوده جاي بسي تاسف است ايشان اگر باتوجه به اجتهاد خود نطري داده دليلي بر دشمني با انها مثل شما ندارد ايا تمجيداتي كه از اهل بيت نموده تا به حال در اين سايت منتشر شده؟نه!!!1فقط نقد ايشان بوده!!!شما كه معتقد به عصمت اهل بيت هستيد پس اشخاص ديگر از ديدگاه شما معصوم نيستند اين را كه قبول داريد!!پس ابن تيميه هم معصوم نبوده كه در لابلاي كتاباي ايشان يك يا چند اجتهاد اشتباه پيدا كردن وياازمجتهد ديگري كاره چندان سختي نيست!! به قول معروف من به جاي شما وشما به جاي من بازخواست نميشويد!!!پس كاسه داغ تر از اش نباشيد اما چند سوال: 1-شما به ايه "والسابقون الاولون"پرداخته ايد سوال ازشما دارم اينكه از ديدگاه شما اين ايه مختص چه كساني است وتعداد انها به چند نفر ميرسد؟خواهشا جواب دهيد با تشكر

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

1- در قرآن در چند آيه بحث مومنين شده است ؟ مومنين چند نفرند ؟! و چه کساني هستند ؟! آيا چون آياتي در مورد مومنين است بايد عدد آنها را هم بدانيم ؟!

2- ما مصاديقي از السابقون را طبق تعاريف قرآني مي شناسيم که اميرمومنان علي عليه السلام و شيعيان خالص آن حضرت از صحابه اند ،و لازم نيست عدد آنها را بدانيم !

گروه پاسخ به شبهات

14 | نوري | Iran - Tehran | ٠٣:١٦ - ٢٨ خرداد ١٣٩٠ |
جناب ذوالفقار:
با سلام
ابتدا خدمتتان عرض كنم كه بقول معروف "شاعر چو به قافيه تنگ ايد ناچار به چفنگ درايد"اگر اشتباه نگفته باشم
جناب عالي نسبت به بحث اصلي كم اورديدبه دنبال اختلافات مذهبي كه بقول سايت ولي عصر قبلا در سايتهاي وهابي فيلتر شده ما كه شيعيان به انها دسترسي ندارند جواب داده شده!!!! پرداخته ايد!بحث ما در موردبحرين وسوريه است نه مذهب!!!
تمي دانم هر جا منافع بعضي ها در خطر باشد باز به دنبال منافع امريكاواسراييل و....حرفهاي تكراري رواني روحي ميروند!!!يادتان نرود كه اگر بحرين هم سركوب كرد بخاطر دخالتهاي اشكار ايران وكشيدن ان به مسايل فرقه اي براي مانور بيشتر خود وسرپوش گذاشتن به انتخابات بحث برانگيز88 (توام با كشتار وسركوب تا به امروز)ميباشدانگار يادتان رفت كه چند نفر مخبر هم در مراكز نظامي كويت وبحرين دستگير شدند(جزيياتش ديگر با شما!!)پس هميشه يكطرفه قضاوت نكن!!واي بحال بحرين اگر مثل سوريه تا به حال 1400 نفر را ميكشتند الان شماها چه غوغا وهياهوي به راه مينداختييد كه شيعيان علي را مظلوم كشتندو...!!!!من براي ملت بحرين هم احترام وحقوقشان را محترم ميدانم در ضمن امريكا هم اين اقدامات را محكوم نمودنداگر مثل ليبي ديكتاتور راامريكاييها سركوب كنند ميگوييد دخالت نمودند اگر دخالت نكنند ميگوييد كجاست حمايتي كه از حقوق بشر ميكند!!نميداند كه به قسم حضرت عباسيتان باور كنديا....؟ايران هم دلش براي مردم فلسطين نسوخته انجا را به قول معروف يكي از شخصبتها ميدان جنگي چريكي براي حفظ خط جبهه برون مرزي با پرورش وتشكيل حزب ا...براي امريكا پرورانده وتنها باعث شهيد شدن مردم مظلوم اين منطقه ميشود شما كه دم از اهل بيت ميزنيد نبايد فرقي بين امت اسلامي(سوريه سني وبحرين شيعه) بگذاريدهمانندامريكا ووهابي ها!!! داييه مهربانتر از مادر براي ماها نميشوند!!!مگر ايران به اهل سنت ايران اجازه اعتراض ميدهد تا بحرين بدهد در ايران دو اقليت كرد و بلوچ كه بيشترشان سني هستندتحت شديدترين فشارها هستند به جرمهاي وهابي"سلفي"جداي طلب و....واي به حال روزي كه اهل سنت بخواهد عليه مذهب شيعه نقد نمايد!!!در ضمن اگر در مسايل اختلافي بحث داريد بگوييد تا در حد توان راهنمايي كنم من نه طلبه هستم ونه عالم كه به شبهات كامل پاسخ دهم اما جواب اين دروغ ها تماما در كتابخانه عقيده يافت ميشود ولي سايت محترم ولي عصر و...براي روشن تر شدن عقيده شيعيان اهل بيت وطهارت!!!انها را فيلتر نموده تا مثل طلبه هاي ممتاز قم گمراه نشويد به قول اقاي قزويني/.
اما يك سوال از جناب ذوالفقار:شما ظاهرا خود را مسلمان واقعي يا همان مومن ميدانيد(شيعيان) ايا عايشه را بعنوان مادر ديني خودقبول داريد؟
از سايت خواهشمندم مطالب را سانسور نكند ويك محكوميت هم براي دولت سوريه در سايت درج فرماييد!!!اقاي ذوالفقار شما قضاوت كنيدبراي خبر سوريه در اين سايت!!!!
با تشكر
15 | نوري | Iran - Tehran | ٠٣:٣٢ - ٢٨ خرداد ١٣٩٠ |
اقاي مجيد م علي:
با سلام:
اولا حسن ادب شما شخصيت شما را در سايت براي بييندگان مشخص ميكند!
ثانيا كدام اخبار؟وبراي چه موضوعي وسياستي صداوسيما در حد20-30ثانيه انهم گزينشي وفقط به خاطر منافع دولت بشار اعلام كرد!بله ميدانم كه هر وقت جناب بشار زنده بخواهد دروغ وارعاب به مردم هديه دهد رسانه ملي (ميلي)ان را زنده وفقط زنده!!!پخش ميكند
در ضمن چرا هر مسله يكه بمنفعت شما نباشد ان را جيره خران سعودي و...بسط ميدهيد؟؟هر كشوري در منطقه سياست خارجي خود وبه نفع خود را اجرا ميكنداين مسله هم براي ايران در دخالت بحرين-عراق-افغانستان-لبنان-جديدا سوريه!!و...محرض ميباشد!!!انها هم با همين عقايد شما به شما دخالت هاي رافضي قلمداد ميكنندحال شما انها را قانع كنيد؟!!!!خود سازي را از خود شروع كن
با تشكر
16 | Momen Abdullah | United States - Fremont | ٠٦:٤٠ - ٢٨ خرداد ١٣٩٠ |
جناب نوري
گرچه در جاي ديگر پاسخت را دادم ولي بهتر است به اين خبر نظري كني تا بيشتر از اين در اوهام ساخته عُمَر نجد نباشي:
http://www.crethiplethi.com/syrian-revolt-spreads-to-ruling-alawite-tribes/islamic-countries/syria-islamic-countries/2011/
«Syrian Revolt Spreads to Ruling Alawite Tribes»
«انقلاب سوريه به قبايل حاكم علوي نيز سرايت كرد»
«Tuesday, April 12, one of the Assad family’s own Alawite tribes and the key Sunni city of Aleppo joined the movement demanding the president and his kin’s removal. »
پنج شنبه 12 آوريل. يكي از قبائل علوي خانواده اسد و همچنين شهر احباري آلپو به جنش پيوستند و خواستار بركناري رئيس جمهور و افراد نزديك او شدند»
*********
راستي نگفتي چرا در تمام اين سالها عمَر نجد از ديكتاتورهاي شام (چه اردن و چه ديگر بلاد) حمايت مي‌كرد؟
بن عمر ديكتاتور تونس كجاست؟
عمر ناصالح يمن كجاست؟
مولوي عبدالحميد استاد ريگي كجا مي‌رود؟
چرا ريشه همه اين جانيان و آدمكشان به عمَر نجد ختم مي‌شود؟

يا علي
17 | Momen Abdullah | Iran - Tehran | ٠٩:١١ - ٢٩ خرداد ١٣٩٠ |
جناب نوري
چرا شما به مقدسات اهل سنت و جماعت چنين توهين مي‌کنيد؟
چرا شما به خال المومنين بشار اسد (رضي الله عنه) هتاکي مي‌کنيد؟ حضرت بشار اسد اميرالمومنين اهل سنت و جماعت است.
ايشان کاتب وحي هستند و اولي الامر و ولي امر مسلمين.
******
حال در اين چند روزه شايد شايد شايد در اجتهاد خود خطايي کرده‌اند. پس به جاي دو ثواب يک ثواب مي‌برند.
******
به قرآن ايمان آوريد که مي‌فرمايد:
«تلك امه قد خلت لها ما كسبت ولكم ما كسبتم ولا تسالون عما كانوا يعملون »
پس بي‌دليل فتنه ايجاد نکنيد و براي الله متعال تعيين تکليف نکنيد. خداوند خود مي‌داند با او چه کند.
******
حال به چند حديث «صحيح» (از نوع بخاري) در مدح خال المومنين حاکم دمشق جناب بشار اسد(رضي الله عنه) توجه کنيد:

قال ابوهريره : «اقتدوا ببشار اسد ولو هو سوسياليستا»
قال عائشة: «قد کره الشيطان محضر بشار اسد»
قال کعب الاحبار: «ثوب بشار اسد هو ثوب الله»

متنبه شديد؟ به راه اسلام راستين بازگشتيد؟
مسلمان باشيد و به توحيد ايمان آوريد و از خال المومنين بشار اسد (رضي الله عنه) اطاعت کنيد.

يا الله
18 | نوري | Iran - Tehran | ١٢:٤٧ - ٣٠ خرداد ١٣٩٠ |
با سلام:
دوستان مفصل جواب نوشتهايتان را دادم اما چون احتمالا پاي ايرانم به ميان اومده بود سايت مطلبو نذاشته جاي تاسف داره كه ازادانه ودل به خواه مطالب درج ميشن امين اغا از سايت ببرس چون مطالب گزينشي انتخاب ميشن ,ودر ضمن جناب ذولفقار وجناب مجيد م علي ايميلتان را درج كنيد يا به ايميل [email protected]پيام بدين تا ازادانه بحث نماييم/.
با تشكر
19 | امين آغا | Iran - Ahvaz | ١٠:٣٠ - ٣١ خرداد ١٣٩٠ |
نوري جان ما از سايت ميخايم در صورت رسيدن پيامتان به سايت آنرا به نمايش بگذارند.

شما هم دوباره نظرت رو بفرست چون من خودم هم پيام ارسال شده و ثبت نشده دارم و بعضي مواقع با دوبار فرستادن حل شده .البته اگه به صفحاتديگر هم سر بزني ميبيني نظرات زيادي از اهل سنت بدون مشكل درج شدن.
20 | نوري | Iran - Tehran | ٠٢:٠٦ - ٠١ تير ١٣٩٠ |
با سلام: از سايت اول تشكر ميكنم كه بعد از چند روز نظراتم را درج كرد داشتم نااميد ميشدم حتي ايميل هم به دوستان دادم تا اگر نظر را درج نكرديد خارج از سايت بحث كنيم واما نظر شما از ايه"والسابقون"حضرت علي (رض)ميباشد وتعداد انگشت شمار پيروان او كه معتقديد بعد از غدير خم همه صحابه بجز 4 يا 5 نفر همه مرتد شدند؟يعني در نتيجه(1پيامبر(ص)+4نفر صحابه)اسلام مختصراست به 5 نفر!!!!ايا با اين امار به دنبال ترويج اسلام باشيم منكران بهمان نميخندند؟جاي تاسف است واما جناب Momen Abdullah اي کاش ميشد در اين سايت به شما بگويم ولي امر مسليمن مسلمانان جهان از ديدگاه شما کيست و...!!!!خود ميداني!! «تلك امه قد خلت لها ما كسبت ولكم ما كسبتم ولا تسالون عما كانوا يعملون » پس بي‌دليل فتنه ايجاد نکنيد و براي الله متعال تعيين تکليف نکنيد. خداوند خود مي‌داند با او چه کند. شما به من ايه گوشزد کرديد از شما ممنونم که با ايه جواب داديد اما اي کاش ايه را گوشزد خود وسايت ميکرديد اهل سنت به اهل بيت وصحابه فوش ناسزا وتهمت نميزند!!شمايد که همه جز 5نفر را مرتد ميدانيددر نظرات بالا توجه فرماييد ببيند کسي را براي تهمت وبهتان از قلم انداختيد!!؟ايا کسي را که قران دستور ميدهدکه تو اگر مومن هستي!!! به مادر ديني خود فحاشي کنيد!!!!خود را مسخره کرده ايد يا قران را که نوشته ايد:خال المومنين بشار اسد (رضي الله عنه)!!!سوره احزاب ايه 6 ميفرمايد"النَّبِيُّ أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ " در هيج جاي قران نيامده از ايشان بدگوي نمايدکه افسار امثال شماها را شل کند که به ام المومنين توهين کنيد!!!مادر ديني اخرت چون دين با دنيا تمام نخواهد شد وگفتيد: حال در اين چند روزه شايد شايد شايد در اجتهاد خود خطايي کرده‌اند. پس به جاي دو ثواب يک ثواب مي‌برند/. خواستم ببينم ايا علماي شما سهوا به اشتباه نرفتند؟اگر اري پس اين گزافه وپرحرفي براي چيست واگر نه براي ما ثابت کن!!!يا خودمان ثابت کنيم؟ با تشکر

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

نوح پيامبر عليه السلام بعد از 900 سال تبليغ چنين گفت : «فلم يزدهم دعائي الا فرارا»

موساي پيامبر (عليه السلام) بعد از مدت‌ها دعوت و تبليغ فرمود : «رب اني لا املك الا نفسي واخي»

آيا اينها همه اهانت به موسي و عيسي و دين آنها است ؟!

بهتر است به جاي اينكه با معيار خود بسنجيد ، با معيار قرآن بسنجيد

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

21 | ذوالفقار2 | Iran - Bushehr | ١٣:٥٣ - ٠١ تير ١٣٩٠ |
جناب نوري اولا همه موقعي كه به تنگ مي آيند به جفنگ گفتن روي مي آورند.مانند كساني كه تاريخ اسلام را وارونه مي بينند.هركسي درصدراسلام جنايتي مرتكب شده اگربه ناچار قبول كردند براي اينكه او را مبرا كنند مي گويند اجتهادكرده.تازه اجتهاد در مقابل نص صريح قرآن واحاديث پيامبر گرامي اسلام (ص).لااله الا الله.شما چرا مسئله انقلاب هاي عربي را به مذهب ربط مي دهيد اگرايران به خاطر مذهب با انقلاب هاي عربي برخوردمي كردازانقلاب هاي مصروتونس ليبي وانتفاضه فلسطين حمايت نمي كرد،اصلا درموردآنها اخباري هم پخش نمي كرد.اين خيلي روشن است نمي دانم شما چگونه اين را درك نمي كنيدبعدمن متعجبم عربستان وامارات واردن قشون كشي كرده و زنانرا هتك حرمت مي كنندكشتارمي كنندشكنجه مي كنندآنوقت شما ايران را متهم به دخالت مي كنيدشما وجدان هم داريد.اكنون دشمن اصلي اسلام ناب محمدي آمريكا وغرب و رژيم صهيونيستي است آنها به اسلامي كه در عربستان وكشورهاي خليجي است كاري ندارندآنها به اسلامي كه در اردن است كاري ندارندحتي حمايت هم مي كنندآنها با اسلامي مخالفندكه ظلم ستيزباشد،استكبارستيزباشد،صهيونيسم ستيزباشد.آيا تا به حال از خودپرسيده اي كه آنها چرا با انقلاب اسلامي ايران تا اين حدمخالفند؟ شما خوب نگاه كنيد ببينيداكنون اين ابرقدرت ها چگونه با تظاهركنندگان سوري همراهي مي كنندخيال مي كنيدآنها دلشان براي مردم مسلمان سوخته ،برو نگاه كن در زندان هاي آمريكا وغرب مخصوصا گوانتانامو مي بيني كه اكثرا از همكيشان خودت درآنجا هستند.آيا آنهامي خواهنددموكراسي ايجادكنندمن خوب مي دانم كه شما مي دانيدكه اينچنين نيست آنها به دنبال منافع نامشروع خودهستند.آنها مي خواهند درسوريه دولتي كه مخالف رژيم صهيونيستي باشد وجودنداشته باشدآنها براي اسرائيل حاضرند مردم خودشان را هم قرباني كننداگرتظاهركنندگان سوري شعاربرعليه صهيونيست ها بدهندوخواستارمحواين رژيم سراسركفروظلم شوندقسم مي خورم آنها را مي گذارندودر سركوب كردنشان حتي به حكومت فعلي سوريه كمك هم مي كنند.اين مشخص است كه حكومت فعلي سوريه ديكتاتوري است وبايدمردم در سرنوشت خودشان دخالت داشته باشند.چرا يك نفربايدتا موقع مرگش حاكم باشد وبعدهم پسرش مگرمردم چكاره انداين توهين به شعورمردم است حكومت سوريه طاغوتي است اين را همه مي داننداما اندك خوبي كه دارد اين است كه كمك مقاومت فلسطين ولبنان است اگردرسوريه حكومتي چون حكومت مبارك روي كاربيايد براي فلسطين ولبنان وبه كل براي مسلمانان فاجعه است اگر تظاهركنندگان سوري چون مردم مصر و لبنان وغزه بر عليه رژيم غاصب صهيونيسم باشندوخواستارمبارزه با اين رژيم كودك كش ما با آنها خواهيم بود زيرا اين ننگ است كه يك نفر خود را براي هميشه رئيس يك كشور بداند وبعد او هم فرزندانش وهمينطور تا ابد . حكومت سوريه بايديك انتخابات آزادبراي رياست جمهوري برگذاركندوقانون اساسي آن هم بايد اسلامي وبر ضداسرائيل وحامي مقاومت فلسطين ولبنان باشد در آنصورت ما حمايت خويش را از تغيير در سوريه اعلام خواهيم كرد.در ليبي غرب در پي نفت ليبي است اگر به خاطر مردم است مگرمصري ها وبحريني ها آدم نيستند ؟ مگر يمني ها آدم نيستند؟چرا در سركوب آنها مشاركت هم مي كند؟آنها چرا درليبي برسر مردم بي دفاع بمب مي ريزند؟خوب فقط در خودخط هاي مقدم جنگ به كمك انقلابيون بيايند وبا هواپيماهاي خود نيروهاي جنايتكارقذافي ملعون را مورد هدف قرار دهند.آيا واقعا نمي داني كه آنها دارند بمب هاي خود را برسر شهرها ومردم آزمايش مي كنند.آنها كه قدرت زيادي دارند چرا تا كنون ازپس قذافي كه ازهرطرف محاصره است بر نيامده اند چرا اينقدر طول كشيده وداردمي كشد؟مي گويي ايران براي منافع خود از فلسطيني ها حمايت مي كند يعني براي خدا نيست. خوب اگر براي منافع خود بود اسرائيل را به رسميت مي شناخت آنوقت غربي ها ايران را گلباران مي كردند.آدم حسابي به خاطر اين حمايت ها صدها قطعنامه بر عليه ما صادر شده ضرر هاي بيشماري كرده ايم .چرا اينقدرنمي داني؟ جناب نوري شما ازفتنه 88 گفتيد آيا شما به خود مسلمان مي گوييد آيادر روز قدس نديديدچگونه حرمت رمضان را شكستندچگونه چادر را از سرزن هاي با حجاب كشيدندوچگونه مسجد را آتش زدند خود توجرات اين را داشتي در آن غائله با لباس اسلامي حاضر مي شدي اگر ريشت را نمي زدي وبين آنها گيرمي افتادي تكه تكه ات مي كردند آنها به هرچه كه بوي مذهب مي دادحمله مي كردند لابدتوهم مي گويي آتش زدن مسجد آب خوردن در رمضان كار حزب اللهي ها بود تا آنها را بدنام كنند كه اگراين طوراست بروفاتحه اي براي عقلت بخوان مي داني سندآنها براي تغلب چه بود اين بود كه تركها بايد به ترك راي دهد ولرها هم بايدبه دامادشان راي دهندچون زن آن ترك لر بود.آيا اين توهين به شعور يك ملت نيست آيا اين نژادپرستي نيست كه اسلام 1400سال پيش با آن مبارزه كرد.جناب نوري سخن بسيار است تو تاريخ را هم انكار مي كني آيا به واقعيات تاريخي شبهه مي گويي برواندكي تفكر كن آيا مي داني ام المؤمنين بودن هيچ افضليتي براي كسي نيست فقط براي اين است كه بعد ازپيامبر اين زن به مانند مادرتان است كه ازدواج با او حرام است والسلام. مگر قرآن نخوانده اي كه صريح به زنان پيامبر مي فرمايد در خانه هاي خودقرارگيريد(احزاب آيه 33)آيا اين هم جفنگ است يا فقط عايشه را خداوندمستثني كرده است كه او مي تواند زره بپوشد وسوار بر شتر به جنگ با مسلمانان بيايدوبيش از 20000مسلمان را به خاك وخون بكشد.الله اكبرالله اكبر .چرا اين را كه عايشه عثمان را نعثل .كافر .خطاب كرد وگفت عثمان را بكشيد كه سنت پيامبر را كهنه كرده است را شبهه مي داني والله اين حوادث رخ داده دركتاب هاي خودتان با سندآمده. عايشه مي خواست كه طلحه خليفه شود ولي چون نشد گفت عثمان توبه كرده وبي گناه كشته شده به خدا قسم اگرطلحه خليفه مي شدعايشه به خونخواهي عثمان قيام نمي كردوالله نمي كردچون خوداودستورقتل داده بود وطلحه هم خليفه شده بود.جناب نوري اين ها داستان نيست شبهه هم نيست واقعيت است شما چرا عايشه را از اهل بيتي مي دانيد كه درقرآن از پاكي آنها از هرچه رجس وپليدي خبرداده است اگرچنين باشدپيامبرچندين زن داشته وباالطبع بايدهمه آنها شامل اين آيه شوندو بفرمايد اهل بيوت نه اهل بيت كه يك خانه را شامل شود.به خدا قسم آن خانه فقط خانه علي بود و وجود نازنين پيامبر(ص).جناب نوري آيا ازخودت پرسيده اي چرا در زمان آن سه خليفه جنگ فقط در مرزهابا ديگركشورها بود ولي در زمان حضرت علي عليه السلام بين خودمسلمانان جنگ شد وسه جنگ بر عليه اميرالمؤمنين علي عليه السلام تحميل شد. زيرا درآن زمان ها چيزي سرجاي اصلي خود نبود وآقا مي خواست همه چيز را سر جاي خود بگذاردعده اي به ناحق ثروت انباشته بودند عده اي به ناحق حاكم شهرهاي اسلامي شده بودنددردستگاه عثمان عده اي به ثروت هاي افسانه اي رسيده بودندمؤمنيني چون ابوذر به شهادت رسيده بودندومروان ها وحكم ها كه پيامبرآنها را تبعيدكرده بودبرگرده مردم سوارشده بود ند به الله متعال مروان وپدرش به آيين جاهليت مردندآنها هيچ اعتقادي به پيامبرنداشتند.وليد،مغيره وجانيان ديگري ازشجره خبيثه را حاكم برمردم كرده بودمردم به ستوه آمده بودند ولي اودست ازفاميل بازي خودنمي كشيدعدالتي نبودآقا مي خواست عدالت برقراركنداما مفت خوران دستگاه عثماني نگذاشتند اگرآقا اميرالمؤمنين به طلحه وزبيرامارت شهرها را مي داد ومعاويه را هم در شام ابقا مي كرد آيا جنگي هم صورت مي گرفت؟جناب نوري اين ها قصه نيست شبهه هم نيست اين ها اتفاق افتاده واقعيت است شما قبول نمي كنيدزيرا دراين صورت بايدبه تمام عقايدتان پشت كنيدواين مي دانم كه بسيارسخت است اما شدني است زيرا خيلي ها اين كار را كردند وبه سعادت رسيدند.خداوند همه ما را به راه مستقيم هدايت وعاقبت به خيرفرمايد.آمين
22 | مجيد م علي | United States - Fremont | ١٥:١١ - ٠٢ تير ١٣٩٠ |
با سلام جناب نوري همان حرف اول واقعآ مثل اينكه كري و كوري . بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِيمٌ ( البقرة﴿۷﴾ ) تمام حرفهاي كه گفتم پايش هستم شما چگونه بخود جرات ميدهيد اينگونه قضاوت كنيد و تحت تاثير , .... CNN , BBC, France 24 Euro News يا بي بي سي فارسي , صداي امريكا و ..... يا العربيه الجزيره العربي يا قنوات سعوديه , ...... اينطور به پخش اباطيل اين هرزهاي دو عالم به پردازيد . كمي هم به تلويزيونهاي مسلمانان واقعي همچون Presstv العالم , الكوثر المنار ( اگر به زبانهاي انها وارد باشيد ) وگرنه اخبار خودمان توجه كن . اين رت بنده با حدود سي سال تجربه درك كرده ام . نمونه اش مگر اين دروغگويان نبودند كه از صدام ملعون طرفداري ميكردنند چي شد كجا رفت ان ريغان ( ريگان ) و چي شد كه بوش معلوم نيست پدر و بوش كه بازهم معلوم نيست پسر به اين حرامزاده يهوديزاده صدام ملعون حمله كردنند در ضمن فكر نكن اين اراجيفي كه نوشتي قانع كننده بود كه ابداُ ..... اگر لياقتتش را داشته باشي ايملم را در اختيارت ميگذارم كه با اراجيفي كه درباره سايت نوشتي نشان دهنده اينه كه لياقت نداري. لبيك يا علي
23 | محمودي | United States - Atlanta | ١٢:٠٧ - ٠٤ تير ١٣٩٠ |
درود بر ياران حقيقي پيامبر به ويژه خلفا راشدين(1-اميرالمومنين ابوبکر صديق 2- اميرالمومنين عمر فاروق 3-اميرالمونين عثمان ذي النورين 4-اميرالمومنين علي بن ابيطالب) ددددددددددددددددددددددررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووووود
24 | نوري | Iran - Tehran | ٠٢:٤٧ - ٠٥ تير ١٣٩٠ |
با سلام: جناب ذولفقار: مگر شما همين كشورهاي عربي از جمله مصرو...را كه رهبران ان را به حمايت از اسراييل متهم ميكنيد در سال 1967كه تقريبا شش ارتش كشور عربي(مصر با ريس جمهوري عبدالناصر كه شما مصررا خيانتكار به فلستطين ميخوانيد اقاي عبدالناصر براي اولين بار روز نكبت را براي مردم فلسطين به زبان اوردندومرسوم گرديد!) به جنگ اسراييل رفتن اما از اسراييل شكست خوردند حالا ايران با يك گروه شبه نظامي حزب ا...ميخواهد ارتش منظم ومنسجم اسراييل را از بين ببرد؟؟خنده دار است جز اين كه بگوييم ايران دنبال جبهه جنگ برون مرزي براي اهداف خود ميباشد!!شما اذعانميكنيد كه مبارك با اسراييل سر سازش داشت البته حرف حق حق است اما با اين وجود امريكا از جنبش 18روزاي ميدان التحرير ساكت ماند وحمايت نكرد؟؟چرا انجا امريكا از اسراييلش دفاع نكرد!!!وبايد بگويم كه اخوان المسلمين براي اسراييل از حزب ا..بدتر است وگفتيد: عربستان زانرا هتك حرمت كرده اند منظورتان كدام زنان است اسم بدهيد!!ت؟؟؟؟ وگفتيد "ام المؤمنين بودن هيچ افضليتي براي كسي نيست فقط براي اين است كه بعد ازپيامبر اين زن به مانند مادرتان است كه ازدواج با او حرام است والسلام." پس اگر بر فرمايش شما باشد اهل بيت بودن هم هيچ فضيلتي نيست !!!فقط بخاطر اينست كه بدانيم فاميل پيامبر هستند!!!فاميل بودن هم مزيتي نيست؟ابولهب هم عموي پيامبر بود!!! به قتل حضرت عثمان با دستور ام المومنين اشاره كرده ايد ويك جا ديگر ميگوييد عايشه به خونخواهي عثمان به جنگ رفت!!!ما تا بحال در طول تاريخ نديد هايم كه قاتل دنبال قاتل بگردد؟اگر اين را ما ميگفتيم قطعا بهمان خنديده بودي!ا وگفته ايد: "زنان پيامبر مي فرمايد در خانه هاي خودقرارگيريد"بله قران فرموده اما ادامه ايه: "و در خانه‏هايتان قرار گيريد و مانند روزگار جاهليت قديم زينتهاى خود را آشكار مكنيد و نماز برپا داريد و زكات بدهيد و خدا و فرستاده‏اش را فرمان بريد خدا فقط مى‏خواهد آلودگى را از شما خاندان [پيامبر] بزدايد و شما را پاك و پاكيزه گرداند"33احزاب اقاي ذوالفقار كجاي اين ايه تورابخدا ربطي به جنگ ناخواسته جمل دارد!!!قران فرموده مثل دوران جاهليت ومنظورشان زينت فيزيكي ولباسيست نه...وخيلي جالب است كه اول ايه را به سرزنش حضرت عايشه نسبت ميدهيد وبه اخر ايه كه ميرسيد ام المومنين را حسابش جدا ميكنيد وعلي را جايش ميگذاريد!!! پس اگر اخر ايه به علي ربط دارد اول ايه هم بايد خطابش علي باشد!!!ايه كامل است وجالب است ايه قبلي هم در مورد همسران پيامبر(ص) است عقلتان كجا رفته ؟مگر تو مادرت از اهل خانه پدريت نيست!!!يا خارجيست كه ما هم بدانيم؟!!!در مورد زنان حضرت ابراهيم ونوح و...در قران از اهل بيت ياد شده اما زنان پيامبر از اهل بيرون هستند!!!واما در مورد جنگ جمل وطلحه زبير ومعاويه هم جواب مفصل ميدهم لطف كن ايميلتان را بنويسد چون نميخواهم اينجا مطالب براي هم كپي پست كنيم وطومار امضا راه بندازيم!!! تا مخاطبان حوصله خواندن مطالب را داشته باشند با تشكر
25 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ٢١:٣٥ - ٠٥ تير ١٣٩٠ |
با سلام
جناب نوري واقعـــــــــــــــــــــــاً كوري .
مگر مي خواهيد انها از كاه كوه بسازنند بمثل ارگانهاي وابسته به صهيونيست بي بي سي , سي ان ان . العربيه ( اليهوده ) الجزيره و و و ...
خدا را شكر كه اعتراف كرديد كه كه حداقل 20 تا 30 ثانيه ( البته پخش زنده را حرفش نزنيد كه خيلي بيشتر از 20 تا 30 ثانيه و از گزينشي انهم چيزي نگو ) .
در ضمن فرموديد كه ,,,,, در ضمن چرا هر مسله يكه بمنفعت شما نباشد ......
اولاً شما از كجا مي دانيد منفعت من چي مي باشد اگر منطورتان نفع معنوي باشد كه عاليه اما اگر قصدتان مادي باشد خواهشمندم از مولوي ها و ماموستا خودتان گله مند باشيد ( البته نه همشون ) .
اما در مورد واژه رافضي ايا جداً معني انرا ميدانيد تو مسلماُ كه نمي داني اون بحساب علماي بحساب اهل سنت هم حتماً نميدانند ولي بايد بگويم من محب ولايت علي عليه السلام رافضي هستم و به رافضي بودن خودم افتخار ميكنم .
در نهايت احيتاج به اين ندارم كه ايميل خودم را در اختيار شما بگذارم كه اراجيف سايتهاي ضد شيعه را برايم كات پيست بكني حرفي داري اينجا بزن .

لبيك يا علي
26 | نوري | Iran - Tehran | ٠١:٤٥ - ٠٧ تير ١٣٩٠ |
با سلام: سايت محترم لطفا نظراتم را درج فرماييد تا به حال دو نظرم را درج نكرديد منتظرم

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

بسياري از نظرات با تاخير درج مي شود ، و اين مطلب براي پاسخگويي امري عادي است .

گروه پاسخ به شبهات

27 | علي | Iran - Tehran | ١٩:٣٧ - ٠٩ تير ١٣٩٠ |
من نظرات بالا رو خوندم فقط يه نکته بگم ((تعصب آفت تفکر هستش)) من خودم شيعه هستم اما خيلي دوست دارم در مورد فرقه هاي ديگه اطلاعاتي داشته باشم اما متاسفانه نه در کتابخانه ها چنين امکاني هست نه در فضاي اينترنت.نميخوام کور کورانه بگم ما خوبيم و سني مذهب ها بد.چون تعصب نصبت به دين ندارم و ميخوام در مورد بقيه نيز تحقيق کنم.در اين شرايط بسته تنها چيزي که بهش رسيدم اينه که نکنه ريگي تو کفش ما هستش که اينجوري بقيه رو سانسور ميکنيم تا هيچکس در موردشون تحقيق نکنه؟دوباره تاکيد ميکنم در هر کيش و مذهبي هستين اينقدر متعب نباشيد که با کوچکترين نقدي اينجور برآشفته بشيد.قربون همتون
28 | نوري | Iran - Tehran | ١٣:٥٨ - ١٠ تير ١٣٩٠ |
سلام باز متاسفم كه نوشتهايم درج نشد كه بحث ادامه يابد با تشكر از دوستان اگر درج شد ادامه ميدم اگر هم كه نه پس بحث دو طر فه معناي خود را از دست ميدهد به خدا مي سپارمتون.

پاسخ:

!!!

29 | مجيد م علي | United States - Fremont | ١٤:٢٨ - ١٠ تير ١٣٩٠ |
با سلام
جناب الــــي حتما ريگي به كفش شما هست . از كي تا بحال تهمت = نفد است ؟؟؟
در مورد كتاب خانه و فضاي اينرنتي حتما به كتابخانه هاي كه كتب مذهبي تشريف ببريچ نه كي.سك روزنامه فروشي ..

لبيك يا علي
30 | Momen Abdullah | Iran - Khorramshahr | ٢٣:٠٠ - ١٠ تير ١٣٩٠ |
جناب عمر (23)
لطفا اينجا را كليك كنيد:
http://almeshkat.net/
ده‌ها هزار كتب اهل عمر به سادگي در دسترس شما هستند. كافي است آنها را جستجو كنيد و سپس دانلود كنيد.
بعلاوه هزاران كتابخانه اهل عمر در معابد اهل عمر ايران مملو از كتب كعب الحبارها هستند.
به آنها نيز مي‌توانيد رجوع كنيد.
جناب عمر
شما شيعه هستيد. ولي شيعه ابوسفيان. چرا كه چون او آفتاب را در روز روشن انكار مي‌كنيد.
اكنون حتي يك كودك به سادگي مي‌تواند به كتب شما دسترسي داشته باشد و اوج شرك و خرافه‌گري دين ساخته كعب الحبار را به عينه مشاهده كند:
http://hadith.al-islam.com/Page.aspx?pageid=192&BookID=25&TOCID=872
«باب في طاعة الأُمراء وإِن منعوا الحقوق»

راستي جناب عمر
حال كه به فضل الهي و دعاي امام زمان (عليه السلام) چنين به سادگي رسواي خاص و عام شدي حداقل به ما كمي هم از كتابخانه عمر سخن گو.

همان كتابخانه‌اي كه عمر در بلاد اسلام برافراشت تا علم و دانش را گسترش دهد!!
چه مي‌گويي جناب عمر؟
چنين كتابخانه‌اي موجود نيست؟ مگر عمر با علم و دانش چه مشكلي داشته است؟

يا علي
31 | ذوالفقار2 | Iran - Bushehr | ٢٠:٥٩ - ١١ تير ١٣٩٠ |
جناب نوري خفته را مي توان بيداركردولي كسي كه خودرا به خفتن زده است نمي توان.جناب قدرت اين صهيونيست ها چشمان تورا خيره كرده است .تو قدرت خداوندرانمي بيني.مگرقرآن نخوانده اي كه نابودي قوم بني اسرائيل را وعده داده است بعد از فتنه گري هايشان.سوره اسرا آيات4به بعد.آنهم زماني كه دربيت المقدس جمع مي شوند.انتظارداشتي توسط كساني نابودشوندكه الگويشان خالد(متجاوزبه زن صحابي پيامبر مالك بن نويره)وعمربن سعدو معاويه (قاتل امام حسن مجتبي وصحابي يزرگ حجربن عدي وديگرمؤمنين)و يزيدملعون است كه قاتل اولادپيمبرانند.سرانجام نابودي بني اسرائيل توسط نيروهاي مخلص خداونداست ومطمئن باش آن نيروها آل سعودو القاعده .جندالشيطان ريگي وطالبان وامثالهم نيست زيرا اين ها اولا دوست ونوكرصهيونيست ها هستندوبعداين ها كه ازشيعه كشي فارغ نمي شوندكه به صهيونيست كشي روي آورند.وتوخودخوب مي داني ازنظراين ها شيعه بسيارخطرناكتراز صهيونيست ها هستند.جناب نوري اكنون كساني كه درخط مبارزه با اسرائيل هستند چه كساني هستند؟ ايران وحزب الله لبنان وجنبش حماس كه الگوي خودرا ايران قرارداده اندواگرنمي داني بدان كه مذهب حقه شيعه درميان اعضاي اين جنبش جاي خودراباز كرده است.اما نيروهاي شما در يمن وبحرين ومصروشرق ايران مشغول كشتارمسلمانانند.ابومازن شما در حال عيش با نتانياهو است ولي سيدحسن ما در حال مبارزه است جناب نوري نمي دانم دنيا را چگونه مي بيني .اين ها كه ديگرواضح است.مگرفتواي آن ملعون وهابي در عربستان را نشنيده اي كه گفت عمليات انتحاري در اسرائيل حرام ولي برضدشيعيان حلال.آدمي جا دارد دق كنداز دست اين به اصطلاح عالم ها.بله براي شما بايدهم اسرائيل يك قدرت شكست ناپذيرباشداما براي پيروان مكتب حسين اينچنين نيست.جناب نوري كسي نگفته كسي كه با پيامبر فاميل است پس مقدس است برعكس اين را شما مي گوييدكه هركس با پيامبر چندروزي بوده پس ازاصحاب است پس مقدس است جناب ،عقل اين موضوع را قبول نمي كند،شرع قبول ندارد.گراميترين انسانها نزدخداوندبا تقواترين آنان است يعني عمل. آن اهل بيتي كه ما مي گوييم معصومند، عصمت آنها درقرآن آمده است ما كي گفتيم به خاطرفاميلي است درقرآن آمده كه آنان ازهررجس وپليدي پاكند.به اين خاطرطبق فرموده خداوندآنان معصومند.وآنها هم پنج تن آل عبا وفرزندان پاك آنها تا مهدي صاحب الزمان است ولاغير.اگرعايشه را شامل اين آيه كنيم پس اوهم بايدمعصوم باشد.آيا به نظرشما اومعصوم بود.خداونددر سوره تحريم به عايشه وحفصه مي فرمايدبه سوي خدا توبه كنيدچون دلهاتان منحرف گشته اين يعني اين كه آندومعصوم نبودندچون امربه توبه شدندبه خاطرگناهي كه كرده بودند.اين واقعه را مي تواني دربخاري جلد3صفحه137و136مطالعه بفرماييد.آنروزي كه به پيامبرگفت اعتدال را رعايت كن.لااله الا الله.كنزالعمال.احياءالعلوم غزالي جلد2ص 35آيا اينها عصمت است؟عصمت يعني اين كه دراجتهادهم خطا نمي كنندآيا عايشه در جنگ جمل اجتهادش درست بود؟در دستوربه قتل وعام نگهبانان بيت المال دربصره چطور؟دردستوربه تيرباران كردن جنازه مطهرسبط پيامبرچطور؟خداوندفرموده از هررجس وپليدي .يعني اشتباه هم نمي كنند.آيا شما عايشه را داخل دراين آيه مي دانيد؟كسي منكرهمسرپيامبربودنش نيست ما منكراين هستيم كه اوجزءآنانيست كه ازهررجس وپليدي پاكند.اما درموردجنگ جمل مدائني درالجمل چنين ميگويد چون عثمان كشته شدعايشه درمكه بودچون خبر را شنيدمطمئن بودعموزاده اش طلحه خليفه مي شودبه اين خاطرگفت مرگ برنعثل.بله عايشه به روايت قيس بن حازم مي گفت طلحه شتاب كن.همين طورمي گفت تنها كسي كه شايستگي خلافت را داردطلحه است.مي گفت عثمان را گناهانش به كشتن داد.خدا هم اورا به عملش سپرد.چون خبربيعت مردم را با اميرالمؤمنين علي عليه السلام را شنيدگفت كه مردم هلاك شدند.هلاك شدند.ديگرخلافت به اولادتيم هرگزبرنمي گرددطلحه هم كه كليدهاي بيت المال را برداشته بودچون ديدخليفه نشدبه حضرت علي سپرد.جناب نوري آيا اين ها را قصه مي داني عايشه قتل عثمان را بهانه قراردادكه علي را ازخلافت كناربزندوچون همه مي دانستندكه شخصا فتواي قتل عثمان داده بودبه اين خاطرگفت كه اوتوبه كرده بود.ونبايدكه كشته مي شد.به خدا قسم اگرطلحه خليفه مي شداكنون سه خليفه شما ابوبكر وعمر وطلحه بودندوعثمان بنا بر فتواي عايشه كافربود .آري كساني به خونخواهي عثمان قيام كردندكه خودشان او را كشتندوچون ديدندبه اهداف خود نرسيدند،با جنگ برعليه ولي خدا مي خواستند به نا حق بر مسلمانان حكومت كنندجناب نوري نمي دانم شما چگونه قاتل ومقتول را هردوبهشتي مي دانيدمگرمي شود دو نفركه برحقندهمديگر را تكه پاره كنند.تورا به خدا اين موضوع را قبول داري يعني كشته شدگان جمل همه وارد بهشت مي شوند طلحه در بهشت است آنكسي هم كه طلحه را كشت دربهشت است.اگرعايشه موفق شده بوددرجنگ جمل حضرت علي را بكشدموردرضاي خدا بوداگرهم علي عايشه را مي كشت موردرضاي خدا بوداگرطلحه وزبيرحسنين را مي كشتندموردرضاي خدا بودواگرحسنين طلحه وزبيررا مي كشتندموردرضاي خدا بودوهمه آنان در بهشتند.جناب نوري تورا قسم به خدا آيا خدارا اينچنين مي بيني؟ آيا اين موضوع مسخره نيست ؟بايدبه عقلتان شك كرد. اين توهين به خداست .پس حق وناحق چه شد.مي شوددونفرهمديگر را تكه پاره كنند بعدخداوندبه آنان بگويدبارك الله مرحبا بياييدواردبهشت شويد.نمي دانم چه بگويم ازاين همه بي فكري وبي عقلي ونفهمي .دونفر كه با هم بجنگنديا هردوباطلنديا يكي برحق وديگري باطل .جناب نوري اگركسي را بخواهي به دين اسلام دعوت كني واوهم تاريخ اسلام را خوانده باشداز اين جريانات اگراز شما سؤال كندآنوقت شما مي گوييداجتهاد كردند،خطا كردند،وازاين چرنديات.بعدانتظارداري بيايدمسلمان شودوقاتل ومقتول را بهشتي بداند .خدايا ما را به راه راست هدايت بفرما .
32 | مجيد م علي | United States - Fremont | ٢٤:٠٤ - ١١ تير ١٣٩٠ |
سلام
دوباره اين نظر را ميفرستم تصحيح شده نطر 27

جناب الــــي حتما ريگي به كفش شما هست . از كي تا بحال تهمت = نفد است ؟؟؟
در مورد كتاب خانه و فضاي اينرنتي حتما ( براي كتابهاي مذهبي ) به كتابخانه هاي كه كتب مذهبي ( ميفروشند ) تشريف ببريد نه كيوسك روزنامه فروشي ..

لبيك يا علي
33 | نوري | Iran - Sanandaj | ٠٢:١٠ - ١٤ تير ١٣٩٠ |
سلام جناب ذوالفقار ومجيد م ع : اينهم خبر همان رسانه هاي بيگانه؟؟؟و.......ايا ؟؟؟؟هم به اين واضحي از سوريه خبرميدهد؟؟!! "دولت بحرين مذاکره با مخالفان را آغاز کرد"(ديگر از اين بيطرفي ميخواهيد بي بي سي چي براي مردم اطلاع دهد؟؟!!البته اگه نگيد اينا هم مثه ما تقيه کردن) "مقامات بحرين پس از ماه ها اعتراض ضد دولتي در اين کشور که به کشته شدن بيش از سي تن انجاميد، مذاکره با مخالفان را رسما آغاز کردند.شيخ حمد بن عيسي آل خليفه، پادشاه سني مذهب اين کشور گفته است که براي گفت و گو با مخالفان، تمام گزينه ها مد نظر قرار خواهند گرفت. به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، شيخ علي سلمان، رهبر جمعيت وفاق که مهم ترين گروه شيعه به شمار مي رود، گفته بود که در مذاکرات شرکت مي کند و خواسته هاي اصلي خود را مطرح خواهد کرد. آقاي سلمان گفته بود که دولت بايد نمايانگر خواست مردم باشد.شيعيان بحرين خواهان مشارکت در قدرت هستند اما سال هاست که از تبعيض توسط خاندان اقليت سني شکايت مي کنند.گفت و گوي دولت با مخالفان به دنبال ماهها ناآرامي در اين کشور صورت مي گيرد که بيش از سي نفر در آن کشته شدند.صدها نفر از هواداران مخالفان کماکان در زندان به سر مي برند.بسياري از افراد بازداشت شده، از شيعيان اين کشور هستند.پيش از آغاز مذاکرات، دولت بحرين دستور تحقيق در باره نحوه مقابله ارتش و نيروهاي امنيتي با ناآرامي‌ها را داد.نيروهاي عربستان سعودي که براي کمک به دولت بحرين براي آرام کردن اوضاع به اين کشور رفته بودند، در حال خروج از بحرين هستند.پادشاه بحرين چند روز پيش دستور تشکيل کميسيون مستقلي را داد که در مورد ناآرامي هاي اخير اين کشور تحقيق خواهد کرد.پادشاه بحرين گفت که اين کشور به اجراي اصلاحات متعهد است و به حقوق بشر نيز احترام مي گذارد اما معترضان را متهم کرد که کشور را به سوي "هرج و مرج" کشاندند. خاندان حاکم بحرين از مذهب تسنن پيروي مي‌کند اما اکثر مردم اين کشور را شيعيان تشکيل مي‌دهند.اعتراضات سياسي در بحرين از اواسط ماه فوريه و با تجمع معترضان در يکي از ميدان‌هاي شهر منامه، پايتخت، و درخواست از خاندان حکومتي آل خليفه براي اصلاحات سياسي، پيشبرد نظام مشروطه سلطنتي و مبارزه با فساد آغاز شد. به دنبال ناآرامي ها، نيروهاي امنيتي به سرکوب گسترده مخالفان روي آوردند.گروه هاي حقوق بشري بارها نسبت به اين روند برخورد اعتراض کرده اند.بحرين يكى از متحدان اصلى آمريكا در منطقه خليج فارس و محل استقرار ناوگان پنجم دريايى اين كشور است." پس خواهشا اينقد دم از ؟؟؟؟ نزنيد!!!بله تا رسانه هاي؟؟؟؟؟ باشد من به چرنديات رسانه ؟؟؟؟ در ماه يک ساعت هم گوش نميدم 30 ساله که مردم را خل وچل فرض کردن!!!اقاي ذوالفقار چرا انقده امار استفاده از ماهواره زياد شده؟لابد همه براي فيلم سکس خريدن؟تا جاي که صداي مسولان به لرزه در اومده!!اين در مورد رسانه واقاي مجيد م علي اگر همين امريکا صدام را برنمي داشتند الان هم راه کربلا رو بلد نبودي!!در سال چند ميليون شيعه سفر خواهد کرد يعني ثوابي به جرج بوش پدر وپسر نميرسد؟!! واما: اقاي ذوالفقار با احتراميکه باريتان دارم اما ديگر به چرند گفتن دست زدي مثلا چند سطر اولت را که ديگرحوصله جواب را ندارم والبته تکراري!!تا جاي که ميگويي:" براي شما بايدهم اسرائيل يك قدرت شكست ناپذيرباشداما براي پيروان مكتب حسين اينچنين نيست "از کي پيرو مکتب حسين شده ايد؟!!!در ضمن يک نمونه از حماسه تشيع در اين ماجراهاي امريکا وفتح اسراييل وبيت المقدس را براي بييندگان بگوييد تا قضاوت کنند!!!بيت المقدس دو بار در قلمرو مسلمين بود انهم يکبار توسط خليفه دوم که خليفه همان وهابيان است!!!که شما از بي غيرتي انان گفته ايد!! ودوم بار توسط صلاح الدين ايوبي کرد که افتخار ميکنم خود بنده از ملت ان دلاور رشيد ميباشم که او هم متاسفانه!!سني بود که البته بايد ببخشيدواما بار سوم فک کنم که دو بار اول دسيسه استکبار بوده تا اينکه مهدي غايب!! شما بياييد وبا حسن خان واقاي احمدي نژاد که اين روزها بيچاره نمونده عزلش کنن برن واسراييل را نابود کنن!!! وگفتيد"جناب نوري كسي نگفته كسي كه با پيامبر فاميل است پس مقدس است برعكس اين را شما مي گوييدكه هركس با پيامبر چندروزي بوده پس ازاصحاب است پس مقدس است جناب ،عقل اين موضوع را قبول نمي كند،شرع قبول ندارد.گراميترين انسانها نزدخداوندبا تقواترين آنان است يعني عمل. آن اهل بيتي كه ما مي گوييم معصومند، عصمت آنها درقرآن آمده است و..." بله قبول ميکنم من که منکر قران نيستم وقران را مثل شما حمل بر تقيه نميکنم!!ان اکرمکم عندالله اتقاکم ان الله عليم خبير از ديدگاه شما که صحابه نزديک به 80 ايه از انها مدح ميکند اتقاکم نيستند!!!جالب است مالک بن نويره را جز اصحاب بشمار اورديد!اما در مورد باز معصوميت دوست عزيز بهترين راه تفسير قران با ايات ديگر قران است نه تفسر قران با ايت ا.. قزويني!!!شما سوره احزاب را هم که شده يکبار از اول بخوانيد ببينيد که مضمون کلي اين سوره خطابش به چه کساني است؟؟؟شما خود را به خفتن نزنيد!!اقاي محترم ايا در سوره تحريم عايشه وحفصه توبه کردند يا نه؟؟؟اگراري پس حرف بيخود نزن اگر نه که پس در سوره احزاب خداوند باري تعالي ميفرماييد"اى پيامبر به همسرانت بگو اگر خواهان زندگى دنيا و زينت آنيد بياييد تا مهرتان را بدهم و [خوش و] خرم شما را رها كنم 28"اقاي ذوالفقار حالا شما بگوييد طلاق گرفتند يا توبه کردند؟واما باز در مورد معصوميت در نصف ايه 33سوره احزاب که شما اورد هايد "خدا فقط مى‏خواهد آلودگى را از شما خاندان [پيامبر] بزدايد و شما را پاك و پاكيزه گرداند"جناب اگر باز هم قبول کنيم که بالفرض اين ايه (اهل بيت گزينشي شما هستند)هستند ايا از قبل مرتکب گناه شده اند که از گناه پاک شوند؟اگر نه که عياذ باال.. خدواند کاري بيهوده وايه بيهوده اورده؟ونيازي نيست که به توان دو معصوم گرداند!!!تازه شما اين 12 نفر را چطور در حديث ال عبا جا ميکنيد شما ميگوييد فقط علي وفاطمه وحسن وحسين!!!تازه اين حديث خود بيانگر اينست که ايه اگر شامل انها ميبود پيامبر(ص)با حديث انها را جز اهل بيت قرار نميداند جناب!!!جناب هنوز جواب کامنت قبل را درمورد اين بحث ندادي اين سخنان شيعه انقدر تکراري است که خودتان هم بزور تعصب قبول ميکنيد!!بله ام المومنين عايشه مادر توست البته اگر بر تعريف قران باشي در غير اينصورت لياقت نداريد که دختران ابوبکر وعمرام المنافقين ومشرکين باشند چون قران از انها از ام المومنين ياد کرده!!وهيچ کدام از اهل بيت پيامبر(ص)معصوم نبودند جناب جاي تاسف است که در ميان اهل بيت شمايکه درست کرد ه ايد با حکومت وهابيت فرقي ندارد وسلطنتي حکومت کرده اند !!فرزندان بيچاره حضرت حسن(رض)چرا بايد از اهل بيت نباشند چرا از امامان شما نباشنداين ظلم نيست ؟فرزندان ديگر حضرت حسين(رض)(ابوبکر وعمر عثمانو...)چرا اهلبيت وامام نشدند؟و... اماهاي بيشماري که شيعه اثني عشري امامي به انها جواب نداده؟ايا حقوق فرزنديشان رعايت گرديد؟اين است محب اهل بيت؟جناب چرا حضرت علي قاتلان عثمان را به سزاي اعمال خود نرساند هنگامي که جنازه مبارک طلحه را ديدند فرمودند اي کاش بيست سال پيش ميمردم اما اين صحنه را نميديدم؟قبول ميکنيد که تا قبل از جنگ اين بزرگان ظاهرا با علي دشمني نداشته ان؟نظر قران درسوره الحجرات که ميفرمايد"( و اگر دو طايفه از مؤمنان با هم بجنگند ميان آن دو را اصلاح دهيد و اگر [باز] يكى از آن دو بر ديگرى تعدى كرد با آن [طايفه‏اى] كه تعدى مى‏كند بجنگيد تا به فرمان خدا بازگردد پس اگر باز گشت ميان آنها را دادگرانه سازش دهيد و عدالت كنيد كه خدا دادگران را دوست مى‏دارد (9)")ودر ادامه ميفرماييد(" در حقيقت مؤمنان با هم برادرند پس ميان برادرانتان را سازش دهيد و از خدا پروا بداريد اميد كه مورد رحمت قرار گيريد (10)")مورد درگيري دو گروه از مسلمانان که با هم جنگ کنند چيه؟ايا اگر جنگي از پيش تعين شده بود حضرت علي اظهار ندامت ميکردند ؟يا خوشحال ميشدن که جنازه مخالفشان را مي ديد(احتمالا شايد بگويد که علي با دشمنانش هم احساس همدردي مينمودند!!)؟وام المومنين را بدون هيچ سرزنشي به کجاوه هدايت فرمودند!!ايا شما با وهابي ها بجنگيد با اين همه احترام از انها رفتار ميکنيد!حرفها زيادوسوال هم زياد اما ....!!جناب ايا اگر حضرت علي(رض)هم ام المومنين را به شهادت ميرساندند در قيامت چه جوابي داشتند که چرا ام المومنين را که تنها يک زن بوده کشته اند؟!!به نوع اول اين سوال هم براي شما پيش خواهد امد؟ايا تمام کردار علي هم درست بوده واشتباهي نداشته؟(البته که شما ان را معصوم ميدانيد!!)پس معصوميت يعني اينکه علي تمام رفتارش از قبل تعين شده بوده ونميتواند چنانچه خودش هم بخواهد مرتکب گناه شود!!!پس اگر يک مسيحي از شما بپرسد من هم اگر خدا مرا معصوم بيافريند چه فرقي با انها داشتم؟عدل خداوند زير سوال نمي رود؟!!چه جوابي براي او داري؟پس کار فرشتگان نکيرومنکر چه؟بيکارند/؟ايا تا به اين حد عقل خود را بسته ايد؟اقاي ذوالفقار در کامنت23 من سايت بعضي مطالب من را سانسور کرده ولي به والله قسم تهمت يا فوش نبوده!!!انجاي که بحث هتک حرمت به زنان را بحث نمودي ومن در جواب شما به وضع تجاوز در ايران اشاره کرد ه ام پس چرا سايت انرا حذف نموده؟اگر دروغ گفته ام درج کنند تا بينندگان من را رسوا کنند!!!جاي تاسف است وبحث تجاوز را همه ميدانند نيازي به زحمت من ودستندرکاران سايت نبود!!ضمنا شما ايميل نمدهيد؟ تا در بحث مذهب وارد شويم واينجا به جاي شبهه پراکني صيف الاسلام خالد بن وليد جوابتان را بدهم و...اگر لطف کني سوال به سوال مطالبم را جواب دهيد بنده هم يک انسان عادي هستم کارشناسي عمران وتنها اين مطالب در حد اطلاعات عمومي من است انشال.. راه راست براي همه مقدور گردد/. با تشکر والسلام عليکم

پاسخ:

34 | نوري | Iran - Sanandaj | ١٥:٤٤ - ٠١ مرداد ١٣٩٠ |
بنام خدا باسلام دوباره خدمت دوستان وسايت: جوابي که ميخواهم بدهم به کامنت 20 که فقط وفقط براي سايت ولي عصر است واميدوارم که سايت اين نظرم را درج و پاسخ هم بدهد چون کم کم داريم به جواب ميرسيم.براستي که از جواب اين بارتان ذوق زده شدم چون فقط و فقط به قران استناد کرده ايد افرين بر شما جواب قراني را دوست دارم اما:فرموده ايد: نوح پيامبر عليه السلام بعد از 900 سال تبليغ چنين گفت : «فلم يزدهم دعائي الا فرارا» موساي پيامبر (عليه السلام) بعد از مدت‌ها دعوت و تبليغ فرمود : «رب اني لا املك الا نفسي واخي» آيا اينها همه اهانت به موسي و عيسي و دين آنها است ؟! بهتر است به جاي اينكه با معيار خود بسنجيد ، با معيار قرآن بسنجيد 1-من هم با نظر شما در باره حضرت عيسي وموسي (ص)همصدا شدم چون استناد شما از قران است پس از شما هم باز از همان قران ميخواهم براي من يک ايه از فرمايش پيامبر (ص)وخداوند نيز بياوريد که صحابه خود را مرتد شده اعلام فرمايند!!!!؟پس بهتر نيست شما هم معيار خود را با قران بسنجيد!!!؟نه ايت ا... قزويني!!!واز قياس اينکه چون پيروان حضرت عيسي وموسي (ص) سالم نبوده پس امت پيامبر(ص) هم مرتد هستند دست بکشيد وتوبه کنيد!!!!؟؟يادتان رفته نزديک به 50 ايه و يا شايد بيشتر در مدح صحابه که به هاجرو وجاهدو في السبيل ال... واموالهم وانفسهم صحابه در قران امده؟؟؟ايا 50 ايه هم در مدح پيروان حضرات عيسي وموسي در قران امده؟ 2-اگر بالفرض هم قبول کنيم که جزتعدادي انگشت شمار صحابه بقيه مرتد شدن و دشمن حضرت علي(رض)گشتند پس حضرت علي در جنگ صفين ونهروان وجمل از کجا لشکر جمع نمودند؟!!!ان هم لشکر چند هزار نفره!!!!!ايا در جنگ جمل و... ان صحابي که مرتد شدن در صف جنگ وهمراه حضرت علي بودند!!؟يا نه؟ اين هم دليلي بر بطلان حرف شما نيست؟ 3-ايا قراني که خداوند خود ان را حفظ فرموده و به ما اطمينان داده که تحريف نميگردد با چه اسبابي حفظ فرموده؟صحابه و ابوبکر عمر وعثمان که امروزه ان را شما ميخوانيد يا با تقي ونقي وامام زمان غايب شما که بقول خودتان پشت ابرا مديريت ميکند!!!!؟ اميدوارم با همان قران جواب دهيدوسفسطه بافي نفرماييد منتظر جواب تک به تک سوالاتم هستم اگر عمر باقي باشد انشالله

پاسخ:

با سلام
دوست گرامي
1- در قرآن آمده است «وما آتاكم الرسول فخذوه» و«ان هو الا وحي يوحي» حدود ده روايت از روايات رسول خدا (ص) در صحيح بخاري ، در باب حوض كتاب الرقاق ،‌ صريح در ارتداد گروهي از صحابه است .
2- در قرآن آمده است «وما يومن اكثرهم بالله الا وهم مشركون» و فعل يومن مضارع است ، و مربوط به زمان رسول خدا (ص) و بعد از آن مي‌شود ، و اكثر مسلمانان را در واقع مشرك معرفي مي‌كند.
3- در قرآن آمده است كه «وقال الرسول يا رب ان قومي اتخذوا هذا القرآن مهجورا»
و...
4- در قرآن خطاب به صحابه و با تهديد آنها آمده است «من يرتد منكم عن دينه فسوف ياتي الله بقوم » و اشاره به ارتداد گروهي از صحابه دارد .
5- در مورد اياتي كه در مدح صحابه است ، آيا همين كه شامل صحابه شهداء و صحابه شيعه اميرمومنان بشود كفايت نمي‌كند ؟ و بايد شامل كل صحابه ، حتي وليدي كه در مورد «فاسق» نازل شده است بشود ؟!
6- در مورد نيروهاي صفين و جمل ، بسياري از آنها دوباره توبه كردند و خلافت حضرت علي را قبول كردند ؛ و بسياري از آنها نيز حضرت علي را به عنوان سلطه حاكمه قبول كردند و نه بيشتر !
7- آيا ابوبكر و عمر حافظ قرآن بودند ؟ عمر كه خود در كل عمرش نتوانست به آخر سوره آل عمران برسد چگونه مي‌تواند حفظ كننده قرآن باشد ؟ آيا اين سخن شما با آيه قرآن كه «وانا له لحافظون» در تعارض نيست ؟ حفظ قرآن كاري است كه به خود خداوند نسبت داده شده و علم او ، و نه به ابوبكر و عمر و نه به امامان شيعه و ...
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

35 | مريم | United States - New York | ١٢:٠٥ - ٢٠ مرداد ١٣٩٠ |
اگر راست مي گيد و حرفي براي گفتن داريد جواب منو بديد چرا در قرآن از زنان پيامبر به عنوان مادران مومنان ياد كرده نه مادر مسلمانان آيا مومن مي توتند فاسق بدكاره و منافق باشد يا نه اين مسلمان است كه امكان دارد فاسق بدكاره و منافق باشد .

پاسخ:

با سلام

خواهر گرامي

به اين سوال شما در آدرس ذيل پاسخ داده شده است :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=8434

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

36 | ابولولو | Iran - Khorramshahr | ١٦:٣٠ - ٢٠ مرداد ١٣٩٠ |
کامنت 35 خواهر گرامي مريم
تابحال سوره تحريم را خوانده ايد؟ اين ايات در کلام الله مجيد به چه منظور است؟ ايا خداوند (العياذ بالله) سخني به عبث ميگويد لطفا يکبار سوره مبارکه تحريم را بدون تعصب بخوان و همانطور که به اين يک ايه که ميفرمايد همسران پيامبر(ص)مادران امت هستند دل دادهايد به اين سوره هم دل بدهيد

ضرب الله مثلا للذين کفروا امرات نوح و امرات لوط کانتا تحت عبدين من عبادنا صالحين فخانتاهما فلم يغنيا عنهما من الله شئا و قيل ادخلا النار مع الداخلين
ايه 9 سوره تحريم
خدا براي کافران زن نوح و زن لوط را مثال اورد که تحت فرمان دو بنده صالح ما بودند و به انها (نفاق)خيانت کردند و ان دو شخص نتوانستند انان را از خشم خدا برهانند و حکم شد ان دو زن را با دوزخيان به اتش درافکنيد
37 | مريم احمدي | Iran - Kermanshah | ١٥:٢٩ - ١٤ شهریور ١٣٩٠ |
قابل توجه ابو لولو دجال چرا معني نص صريح قرآن را انکار و تحريف مي کنيد به قول شما ايه تحريم کجا اين معني را مي رساند که گفتي همسران پيامبر مادران امت هستند اول خودت بدون تعصب و بغض و کينه بخوان بعد به ديگران سفارش کن از شدت کينه مومنين را امت خوانده اي آيه مي فرمايد همسران پيامبر مادران مومنان هستند اگر شما هم کينه اي نداريد پيام مرا نشان دهيد ولي اگر سراسر وجودتان پر از کينه و نفرت است نشان ندهيد عيبي بر شما نيست

پاسخ:

با سلام

خواهر گرامي

همان كسي كه خدا او را مادر مومنين خوانده ، تفسير اين عبارت را مطرح كرده است ، بهتر است به جاي اينكه خود را از او داناتر بدانيد ، كمي در مورد سخنان او تدبر كنيد :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=8434

گروه پاسخ به شبهات

38 | امير | Iran - Arak | ١٩:٣٧ - ٠٢ آذر ١٣٩٠ |
لعنت خدا بر دشمنان علي
39 | sorush | Iran - Tehran | ٢٣:٥٩ - ٠٢ دي ١٣٩٠ |
سلام من پسري ت23 ساله هستم ساكن ايران اهواز از دين شما خوشم آمده. آيا در اهواز هم مكاني براي آشنايي داريد ؟ مرا راهنمايي كنيد . با سپاس

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

موسسه وليعصر ، در هيچ شهري دفتر ندارد و مركز آن در قم است ؛ مي توانيد از طريق اينترنت با ما تماس بگيريد !

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

40 | مجيد م علي | United States - Torrance | ٠٨:٣٤ - ٣٠ دي ١٣٩٠ |
با سلام
من با مناظره حضرت ايت الله دكتر قزويني با ايادي شبكه كلم ه مخالفم و انرا توصيه نميكنم .
من با مناظره اساتيد محترم عالي جنابان حجت الاسلام و المسلمين يزداني و حجت الاسلام و المسلمين ابوالقاسمي با ايادي جيره خوار وهابيت در شبكه كلم ه مخالفم.
من با مناظره اساتيد محترم عالي جنابان حجت الاسلام روستاني و حجت الاسلام عباسي با ايادي جيره خوار وهابيت در شبكه كلم ه مخالفم .
من با مناظره خواهران محترمه اساتيد مجرب برنامه هاي شبكه ولايت با ايادي جيره خوار وهابيت در شبكه كلم ه مخالفم .
من با هرگونه مناظره يا گفته گوي دوستانه يا بحث با اين گروه و حماعت مخالفم .
من جداً ميگويم مخالفم .
من با تحقيق ميگويم مــــــــخــــــــــــــــــا لـــــــــــــــــــــــم . 100% مخالفم , 1000% مخالفم با هر گونه مناظره يا گفته گوي دوستانه .

دوستان برادران اين جماعت شبكه واقعاً خطر ناك هستند و براي حفاظت از ايين اموي خود دست به هر كاري مي زند .
شاگردانشان را ببينيد كه حتي خودشان را مي تركانند كه مبادا حرف حق به گوش نرسد و اركان دين فاسق اموي فرو بريزد .
اينها حاضرند به هريك از سنتهاي باقي مانده از دين اموي عمل كنند تا اين دين را از اضمحلال نجات دهتد .
خودشان خوب ميدانند كه حناي بر سر نيزه كردن قرانها ديگر رنگي ندارد , خوب ميدانند كه با سلاح تزوير و حكميت كار بجايي نمي برند .

اما ترس من از اين است كه يكدفعه وسط مناظره انجائي كه شكست و نابوديشان محرز شد از سلام عمرو عاصي كشف ××× استفاده كنند .

ايا موافق حرف من نيستيد ؟؟؟
از اين جماعت كور دل هرچي بگوئيد بر ميايد باور كنيد .

لبيك يا علي
  بعدی [1] [2]  
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها