2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
لواط وهابي ها در اماكن تمرين واستراحتشان وحتي مساجدشان !!
کد مطلب: ٦٢٣٣ تاریخ انتشار: ٢٤ مرداد ١٣٨٧ تعداد بازدید: 239644
جنایات وهابیت » جنایات وهابیت
لواط وهابي ها در اماكن تمرين واستراحتشان وحتي مساجدشان !!

در اين گفت وگوئي كه بين پليس عراق واين وهابي دستگير شده انجام شد ودر شبكه العراقيه هم پخش شد بعد از اعترافاتي از قتل شيعيان اهل بيت (ع) و ... أز إين آقا در نهايت فيلم سؤال ميكنند كه : آيا صحيح است كه شما در مساجد ... عمل قوم لوط را انجام ميداديد ؟ بعد أز سكوتي چند ثانيه اي ميگويد : خدا أز تقصيراتمان بگذرد .. وأز أو طلب بخشش ميكنيم ..

براي استماع اعتراف اين وهابي :

لينك در يوتوب:

http://uk.youtube.com/watch?v=yDPCY9zEUo8

لينك در آپارات:

عكس الباني :

عكس عثمان الخميس :



Share
81 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٦:٢٢ - ٠٣ تير ١٣٨٩ |
با سلام
گفتيد عثمان خميس اين يوتيوب را ببينيد :
اقرار شيخ وهابي عثمان الخميس به زيارت قبرنبي صلي الله عليه و اله و سلم بوسيله خليفة العباسي
http://www.youtube.com/watch?v=O-IBPFB2WE8
اصل كلام در يكي از مناظرات جناب دكتر علامه عصام العماد با اين نا عالم وهابيست .

يا علي
82 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٠٧:١٨ - ٠٤ تير ١٣٨٩ |
جناب اسي
چند هديه براي شما دارم:
http://us.cnn.com/video/?/video/world/2009/10/26/abawi.afghan.dancing.boys.cnn
اين رسم بچه بازي چيست که بين بزرگان اهل عمر افغانستان رايج شده است؟
اين بچه بي‌ريش يعني چه؟؟ اين 3000 قرباني سالانه اين رسم کثيف و اموي چيست که دامان بزرگان شما را گرفته است؟
عجب فيلمي است!!! پسرکان بيچاره را لباس زنانه مي‌پوشانند و چون زنان آرايش مي‌کنند و مي‌رقصانند!!! راستي اين حضار کيستند؟؟ جز پيروان معاويه هندمادر؟؟
اصولا در نابودي شرافت و مردانگي و وجود يک پسر نوجوان چه لذتي است که برخي از جنگ سالاران در پي آن هستند؟؟
بنده فکر نکنم حتي اصطلاح «بچه بي‌ريش» در هيچ کجاي دنيا حتي در اسرائيل نيز رايج باشد!!!
براستي که پيروان يزيد سگباز از يهود لعين و ملعون نيز پست تر هستند!!!
******
حال پيروي از صنمتان معاويه و يزيد مي‌کنيد، به درک!!! چرا آبروي اسلام را بازيچه خود کرده‌ايد؟؟
1400 سال از آمدن خورشيد رسالت خاتم النبياء (صلي الله عليه و آله) مي‌گذرد و هنوز که هنوز است اسلام بايد از شما ضربه خورد:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/dancingboys
/view/?utm_campaign=homepage&utm_medium=proglist&utm_source=proglist
اين يک ويژنامه خبري از شبکه PBS آمريکا است که در مورد اين عمل خبيث تهييه شده است. آن را مشاهده کنيد و دشمنان واقعي دين عزيز اسلام را بشناسيد. همانهايي که خالد و عمر و يزيد سگباز را به عنوان اسلام به جهان معرفي مي‌کنند.

در اين صفحه يک عکس قديمي از اين عمل شرم‌آور پيروان معاويه و يزيد سگباز مشاهده مي‌شود:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bacha_bazi
کافي است که در اينترنت واژه Bacha Bazi و يا bacha bereesh را جستجو کنيد تا صدها سايت و بلاگ نصاري را بيابيد که چگونه اين رسم شيطاني و اموي را بهانه‌اي براي توهين به اسلام عزيز قرار داده‌اند!!!!

چند عکس ديگر از اين رسم اموي را مشاهده فرماييد:
http://ak2.static.dailymotion.com/static/video/809/946/15649908:jpeg_preview_medium.jpg
http://i.ytimg.com/vi/GWUcowpTvJE/0.jpg
به خصوص به اين عکس دقت فرماييد:
http://frianyheter.files.wordpress.com/2010/02/bacha-bazi.jpg
اين مردک نجاست اموي که اين پسر کوچک را قرباني مي‌کند از کدام امام پيروي مي‌کند؟ جز معاويه؟
http://freethinker.co.uk/wp-content/uploads/2009/09/afghan-boy.jpg
***************
در پايان خوب در اين عکس تفکر کنيد:
http://www.rawa.org/images/bacha_dance.jpg
اين عکس نمادي است از تمدن خالد. از مکتب معاويه و يزيد سگباز. از راه و مشي وهابيت.

يا علي
83 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٧:١١ - ١٢ تير ١٣٨٩ |
با سلام
جناب اقاي معصوم ج دوست و برادر عزيز منتظر حضور شما در اين سايت هستيم .
لطفاً ما را بيخبر نگذاريد .

يا علي
84 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٧:٢٨ - ٢٨ تير ١٣٨٩ |
سلام

جناب معصوم ج

خيلي وقته منتظر جوابتان هستيم

در ضمن پيروان اماکن تمريني اهل بدعت دسته گل جديدي را به آب داده اند
خبر داريد يا نه؟
نميدانم چرا در اينجور مواقع که ماهيت اصلي اهل بدعت نمايان ميشود کسي از شما اظهار نميکند يا نفع خود را در سکوت مي بيند.
جناب معصوم ج
در اين صفحه http://valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=khabar&id=1765 لطفا به عکس اين دو نفر که در اماکن تمريني آماده انجام عمليات هستند
دقت کن و سن و سال آنها را تخمين بزن.
آيا واقعا آنان در اين قضيه مقصرند؟
يا عقيده اي که آنرا بعنوان مذهب خود يدک ميکشند مقصر است؟
حال حدس زدن اين عقيده و بررسي مبناي آن کار دشواري نيست.
براي امنيت جهاني اين عقيده بايد از بين برود.
بسيار واضح و مبرهن است که هيچ عقيده اي خودکشي و بوسيله آن کشتن قتل عام ديگران را تآئيد نميکند!
اما من فکر ميکنم شما بعنوان يک سني بهتر از ما بدانيد در مخيله ي آن افراد چه ميگذرد و چه چيزي آنان را بر اين جنايات وا ميدارد؟
ايا چيزي جز عقيده آنان است؟
رهبران عقيدتي شما اهل سنت کيستند؟
در کامنت قبلي سئوالاتي پرسيدم
مبناي عقيدتي شما چيست؟
براستي سنت پيامبري که مدعي پيروي از آن هستيد به شما چنين اجازه اي ميدهد؟!
يا بدعت خلفاي سه گانه؟!
براستي اگر اکنون پيامبر خدا صلي الله عليه و آله وسلم حضور داشتند ميتوانستيد سر خود را بلند کنيد و بگوئيد يا رسول الله ما از سنت شما پيروي ميکنيم و بمب بخود مي بنديم و وارد مساجد شيعيان شده و آنها را قتل عام ميکنيم؟؟!!!
آيا ميتوانستيد به آن بزرگوار بگوئيد که اي رسول خدا ما مدعي پيروي از سنت شما هستيم ولي بدعتهاي خلفا را اطاعت و پيروي ميکنيم؟؟!!!

جناب معصوم ج

حرف بسيار است
نميخواهم طول و تفسير بيش از ايت بدهم
اما اين را بدانيد که خداوند در قبال زندگي و نعمتهائي که به مخلوقات داده است از آنها اطاعت از حقيقت را ميخواهد و لاغير
اما بعضي ها اين چيزها را ميدانند و روز خدا را ميخورند و بر غير خدا سجده ميکنند
منتظرتان هستم

hoseini142005@yahoo.com

يا حق
85 | شراره ناجي | Iran - Tehran | ٢٢:٢٠ - ٣١ تير ١٣٨٩ |
جالبه كه اقاي ?????? به ارتباط حسنه با اين قوم افتخار هم ميكنند و براشون پيغام ميدن كه نگران نباشيد اين دولت تا 6 ماه ديگه ساقط ميشه .هه هه همچين ملك ملك ميكرد انگار پسر عموشه دقيقا بعد از سفر ايشون به عربستان و قول گرفتن ازش براي رفتار خوب با حجاج ايراني هم شاهد تغير رفتار جالبشون با ايراني ها بوديم!
86 | معصوم ج | The Netherlands - Voorburg | ٢١:٣٠ - ٠٤ مرداد ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم
برادر گرامي جناب آقاي مجيد م علي

در اين شب عيد ميلاد امام مهدي ( عليه السلام ) به شما مبارك باد ميگويم و اميدوارم كه در پناه خداوند در كنار خانوادتان سالم باشيد . ميدانم كه اين روز براي شما بسيار با ارزش است و شما بسي خوشحاليد . اميد وارم كه اين خوشحالي شما با ظهور ناجي انسان كه در احاديث فراوان و در قول اديان مختلف از او سخن رفته چند چندان بشود .


در اين مدت اين حقير بررسي انجام دادم بين اديان مختلف توحيدي و مذاهب مختلف . در بين اديان ميتوان به طور بخشي يهوديت و مسيحيت و برداشتي كه از آنها ميشود را كاملا برنامه ريزي شده و غير قابل تكيه خواند . مثلا به نظر من مسيحيتي كه امروزه در جهان تبليغ ميشود را ميتوان يك ابزار استعماري دانست . اين چه معني ميدهد كه اگر كسي به تو سيلي زد تو اينطرف صورتت را هم بياوري و بگويي اينور هم بزن ؟؟؟

اين تبليغ مسيحيان و پاپها فقط به درد زورمندان ميخورد و افراد ظعيف جامه با اين طرز فكر محكومند كه له بشوند و خوشحال هم باشند .
با اين وصف اين دو دين و مباني اعتقادي و اخلاقي آنها كاملا زير سوال ميرود ( بحث درباره يهوديت بسيار طولاني تر است ) بعد از آن نوبت به اسلام ميرسد : با توجه به شرايط و قراين احتمالا اسلام دين حق و درست و بهترين راه رسيدن به سعادت ابدي است !!!!

ولي در همين اسلام هم بعضي از مسلمين بعضي ديگر را كافر ميدانند و رسول الله ( صلوات الله عليه وسلم ) خبر داده است كه امت من به هفتادو ...و هفتادو دو تاي آنها در جهنمند . پس همه مومن نيستند . و سعادتمند نميشوند !!!!!!

كه اين موضوع ساعتها بحث و تايپ و فكر كردن مابوده در اين چند ماه اخير . كه چه گروهي سعادتمندان روز قيامت هستند و چه كساني گمراه شده اند .

اعتراف به اين موضوع براي من بسيار سخت است كه بگويم سالها در اشتباه زندگي كرده ام . شايد نياز باشد بيشتر فكر كنم . مذهبي كه من تا كنون از آن پيروي ميكنم مسلما آن مذهب هفتادو سوم سعادت مند نيست . اين احاديث واين اسناد شما غير قابل رد هستند . چون آنقدر از نظر منبع و تكرار در كتب مختلف آمده كه در حد آيات آسماني قابل استناد ميباشند .
ولي سوال اينجاست كه اصلا چرا ؟
چرا ما و اين كهكشانها و اين فضاي بي انتها آفريده شده است ؟چرا انسان آفريده شده است ؟ چرا بر اي انسان پيامبران ( عليهم السلام ) ارسال شده اند ؟

آيا برداشت ما از دنياي اطراف يك توهم است ؟ دانشمندان فيزيك اثبات كرده اند كه بر مبناي قوانين نسبيت و فيزيك بنيادي تمام عالم از يك انفجار ذره كوچك كه به اندازه كمتر از يك اتم است تشكيل شده است و اين ذره ميتوانسته خود به خود و با يك فرايند ناگهاني به وجود بيايد و لزومي به خالقي ندارد . آيا اين مو ضوع ميتواند صحت داشته باشد ؟ و اگر درست باشد كه همه آنچه ما انجام ميدهيم بيحاصل است . (( گرچه اين حقير به وجود خداي واحد تقريبا ايمان دارم ))ولي چگونه ميتوان به اين نظريه دانشمندان فيزيك پاسخ داد ؟؟

قصد انحراف از بحث اصلي را ندارم و آن موضوع هنوز پابرجا است .


الصلاة و السلام علي نبينا و آله الطييبن الطاهرين
87 | سوگل گلستاني | Iran - Tehran | ٢٠:١٦ - ٠٥ مرداد ١٣٨٩ |
خانم يا آقاي معصوم
تكليفتو باخودت معلوم كن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تاكي ميخواي به كپي پيست از سايت هاي يهودي ادامه بدي؟؟؟؟؟

از چه اينترنتي استفاده مي كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
88 | سيد حسين بني هاشمي | Iran - Qom | ٢٢:٣٨ - ٠٥ مرداد ١٣٨٩ |
کاش علما ما متوجه اين مفاسد اين فرقه ضاله وهابيت مي بودند و فتوا جهاد ميدادند ولي متاسفانه مواضع علما ما در ايران و خارج از آن مشخص نيست و ما با عدم شجاعت علما شيعه در اين عصر موتجه هستيم جز امام خميني و سيد عباس موسوي و سيد حسن نصر الله که مقلد بحق امام مهدي بودند و هستند .
89 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٩:١٢ - ٠٦ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام
برادر عزيز جناب اقاي معصوم ج .بنده ام اين ميلاد فرخنده را به شما و خانواده محترمتان تبريك و تهنيت ميگويم و ديدن نظرات بسيار خوشحال شدم , ان شاء الله بزودي در خور فهمم جوابهائي خواهم داد .

يا علي
90 | سوگل گلستاني | Iran - Tehran | ٢١:٢١ - ٠٦ مرداد ١٣٨٩ |
خانم يا آقاي معصوم شما كه به خداي واحد تقريبا ايمان داريد پس لابد به دانشمندان فيزيك وشيمي (ژاپني اصل) تحقيقا ايمان داري؟؟
مطمئني مسلمان هستي جناب ادعا!!!!!!!!!!!!
91 | !!!!! | Iran - Sanandij | ٢٤:١٠ - ٠٦ مرداد ١٣٨٩ |
86 نام و نام خانوادگي : معصوم ج - تاريخ :04 مرداد 89

بسم الله الرحمن الرحيم

گرچه اين حقير به وجود خداي واحد تقريبا (!) ايمان دارم .

الصلاه و السلام علي نبينا و آله الطيبين الطاهرين
92 | سوگل گلستاني | Iran - Tehran | ١٣:٠٨ - ٠٧ مرداد ١٣٨٩ |
راستي معصومه توكه اعتقادت به خدا تفريبي هستش چقدر به اسم بهترين دوستت وبه معناي اون اعتقاد داري؟؟
ممممممممممممممممممعععععععععععععععععععععععععععععصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصوووووووووووووووووووووووووووممممممممممممممممم
اين صفت براي تو خيلي مسخره است
93 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١١:٣٩ - ٠٩ مرداد ١٣٨٩ |
سلام

جناب معصوم ج

خيلي خيلي براي من جالب است که شما به اعتراف به خواند تبارک و تعالي اعتقاد تقريبي داريد
امابه خلفا اعتقاد کامل!!!!!
اين در حاليست که خود اعتراف کرده ايد که مستندات و ادله هاي موجود در مباحث و مناظرات مبني بر تخلفات خلفا و ايجاد بدعت و خيانت توسط آنان انکار ناپذير است.

لطفا بفرمائيد چگونه است که خلفاي سه گانه را با توجه به اعتقاد تقريبي به ذات اقدس حقتعالي و وجود تناقضات و مصادر تاريخي که نمايانگر بدعت، خيانت و مکر و حيله مي باشند را اينطور متعصبانه توجيه ميکنيد؟؟!!!!!!!!!!

افلا يتفکرون

البته سئوالات قبلي حقير هنوز که هنوز است از جانب شما بي جواب مانده است.
بهتر نيست بجاي اينهمه اتلاف وقت پاسخ مناسبي در خصوص اينهمه تناقضات در مورد عقيده ي مورد نظرتان بفرمائيد ؟

متشکرم
94 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٣:٤٤ - ٠٩ مرداد ١٣٨٩ |
_______________________ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞ بسم اللّه الرحمن الرحيم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞________________________________ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَيْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ كُن فَيَكُونُ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞ما وقتى چيزى را اراده كنيم همين قدر به آن مى‏گوييم باش بى‏درنگ موجود مى‏شود۞۞۞۞۞ ________ ________۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ النحل ﴿۴۰﴾ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ________ ================================================================================== ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞ فَلَا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿۷۵﴾ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞ به فواصل ستارگان سوگند ياد مي کنم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَّوْ تَعْلَمُونَ عَظِيمٌ ﴿۷۶﴾۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞ سوگندي که وقتي فواصل را دانستيد سوگند بسيار بسيار بزرگي خواهد بود ۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞إِنَّهُ لَقُرْآنٌ كَرِيمٌ ﴿۷۷﴾۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞که اين قرآن قرآنِ پرباري است».۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞سوره الواقعه ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞_____ ================================================================================== _____ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞ وَلَقَدْ زَيَّنَّا السَّمَاء الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِّلشَّيَاطِينِ وَأَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابَ السَّعِيرِ ﴿۵﴾ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞وآسمان نزديک (نزديکترين آسمان) را با ستارگان آراسته نموديم و همينطور آنها را شليکي به شيطانها قرار داديم». سوره الملك ۞_____ ================================================================================== ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞وَالنَّجْمِ إِذَا هَوَى ﴿۱﴾ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ______ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞سوگند به ستاره وقتيکه از بالا به گودال فرو مي افتد (يا فرو مي ريزد)». ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ ____ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞سوره النجم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞_____ =========================================================================== ______ ۞يَوْمَ نَطْوِي السَّمَاء كَطَيِّ السِّجِلِّ لِلْكُتُبِ كَمَا بَدَأْنَا أَوَّلَ خَلْقٍ نُّعِيدُهُ وَعْدًا عَلَيْنَا إِنَّا كُنَّا فَاعِلِينَ ﴿۱۰۴﴾ ۞_____ ____۞ روزي که فـضا را مانند پيچاندن طومار نوشتار پيچانده و جمع کنيم، آنرا به همان ترتيبِ آغازِ آفرينشِ خود باز خواهيم گردانيد». انبياء 104 ۞____ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ مگر نه اينكه قران كريم در مورد حضرت علي عليه افضل الصلاه و السلام ميفرمايد كه : ____۞۞۞۞۞۞{ ويقول الذين كفروا لست مرسلا قل كفى بالله شهيدا بيني وبينكم ومن عنده علم الكتاب } ۞۞۞۞۞۞______ الرعد : 43 . روي عن كثير من الصحابة أن { ومن عنده علم الكتاب } هو علي بن أبي طالب (ع) . المصادر : ( 1 ) الحبري في ( ما نزل من القرآن ) ص 63 وفي طبعة أخرى ص 285 حديث 41 طبع بيروت . ( 2 ) الحسكاني في ( شواهد التنزيل ) 1 / 307 - 310 حديث 422 - 426 ، طبع بيروت وفي طبعة 1 / 400 - 405 ح 422 - 427 . سلام برادر عزيز جناب معصوم حضور مجددتان بسيار خوشحال شدم هرچند با برداشت از نوشته هايت ميدانستم كه شما به تحقيقات خود مشغول ميباشيد . اولا خوشا بحال شما و ان دوستاني كه با تحقيق و تفحص به نتايجي كه در ان رضايت خداوند است ميرسد . واقعاً بايد به اين تحول در شما غبطه خورد . اينكه شما در گذشته بر چه اعتقادي بوديد نبايد در حال حاضر اهميت زيادي داشته باشد مهم اين است كه الان بر چه اعتقادي هستيد . اما در مورد اديان الهي اخر بمثل يهودي ها و مسيحيان , پر واضح است كه ان اديان از ديدگاه الهي و دين اسلام مبين منسوخ ميباشند . و هر انچه كه در كتابهاي ديني انها وجود دارد انچه كه صحيح باشد در كتاب ديني ما ميباشد و انچه كه تحريف شده باشد شرعاً و عقلاً نبايد مورد تائيد ما باشد . حالا چرا انها به اين راه ادامه ميدهند را بايد از خودشان ( البته علماي انها ) پرسيد كه فكر نمي كنم جواب صادقانه به شما بدهند . اما اينكه فرموديد كه بعضي از مسلمانان ديگران را كافر ميدانند , اينهم از اشتباهات انهاست چرا كه هر گوينده شهادتين بر طبق حديثي از حضرت محمد صلي الله عليه و اله وسلم مسلمان است ولي انچه در در گاه الهي بحساب مي ايد درجه ايمان مسلمانان است چنانچه در خود قران كريم امده است : بهترين شما در پيشگاه خداوند باتقواترين شماست . ================================================================================== اما در مورد انچه كه شما به ان بعنوان خلقت عالم اسم برديد و انكه اين عالم در نتيجه يك انفجار ( Big Bang ) نام برديد و انكه منشاء عالم از ان است بايد شما را بقران كريم رجوع بدهم . با مراجعه به ايات بالا در ميابيد كه خداوند نحو خلق عالمي را كه ما در ان زندگي ميكنيم اورده است اينكه علماي فيزيكدان چه گفته اند البته به اعتقاد بنده اكتشافات در مورد عالم هستي بعنوان فرضيه ( تئوري ) ياد ميشود . اما حسرت ان بر دل همه جهانيان است انوقت كه حضرت ،اميرالمومنين، حضرت علي بن ابيطالب عليه افضل الصلواة المصلين فرمودند : (سلوني والله لا تسألوني عن شئ يكون إلى يوم القيامة إلا أخبرتكم . . .) المصادر : ( 1 ) ( جامع بيان العلم ) لأبي عمرو 1 / 114 وفي طبعة ص 137 ح 673 . ( 2 ) ( الرياض النضرة ) للمحب الطبري 2 / 198 وفي طبعة 3 / 147 . ================================================================================ اما حالا اجازه بدهيد كه به اين مسئله كمي تجسمي برسي كنم . شعاع خورشيد : : 695,500 كيلومتر فاصله تقريبي پلوتون از خورشيد 5,900,000,000 كيلومتر .. انچيزي كه الان قابل انگار نيست وجود منظومه شمسي و ترتيب قرار گرفت ان است كه خورشيد در وسط ان و سيارات در حول ان و اقمار در حول اين سيارات , اگر شما با محاسبه بخواهيد انرا بروي يك كاغذ مربع شكل به ابعاد 8500 مليميتر ( 8,5 متر ) بكشيد و با استفاده از ابعاد خورشيد و سيارات و فاصلهاي انها اندازه خود خورشيد بمثل يك نقطه بقطر 1,2 مليمتر خواهد بود و دورترين سياره " پلوتون " در لبه ان قرار خواهد گرفت حال فضاي مابين انها را كه اصطلاحاً به ان خلاء مي گويند را برداشته و اين نقاط را بهم نزديك كنيد خواهيد ديد كه سطح بسيار كوچكي ( كمتر از يك نقطه بقطر 2 ملمتر خواهد بود وليكن وزن ان همان مجموع وزنهاي سابق است . حال همه ميدانيم كه اين حجم متمركز نيز ساخته اتمهاست . با توجه به اينكه اتمها هم در ديد عالمان ساخته شده از هسته مركزي باسم پروتون و نئوترن ميباشند كه الكترونها در مدارهاي مختلف بگرد اين هسته مركزي ميگردند . , يعني حركتي شبيه به حركت سيارات بدور خورشيد , پس اگر فضاي مابين انها كه همان خلاء ميباشد را حذف كنيم خواهيد ديد كه همين منظومه شمسي چه بسيار كوچيكتر ميشود اما با وزني بمثل وزن اول , و اگر در شب به اسمان نگاه كنيد خواهيد ديد كه تمامي ستارگان با فواصله بسيار زياد از هم ميباشند كه بين انها خلاء ميباشد و الي اخر ,,,,,,,,, اگر فرض كنيد كه بتوانيم همه انها را بدين صورت جمع كنيم خواهيد ديد كه حجم ان بسيار كوچك خواهد بود ولي با وزن ( جرم ) بسيار بسيار بالا . اين همان چيزي است كه علما در صدد اثبات ان مي باشند . =============================================================================== حال يك بار ديگر ايات بالا را بخوانيد خواهيد ديد كه تمامي اين موضوعات در قران امده است ولي كو انكه انرا براي ما بشكافت . اما خلقت اين عالم همين بس كه بگويم خداوند فرمود : ______ ۞ وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ . الذاريات / 56 . ۞_____ ______ ۞ من جنّ و انس را نيافريدم جز براى اينكه عبادتم كنند (و از اين راه تكامل يابند و به من نزديك شوند ۞_____ "خلقت الاشيا و العجلک و خلقتک العجلي"تمام ذرات هستي را براي تو آفريدم و تو را براي خودم"، =============================================================== در نهايت در اين مورد دبه شما و برادان علاقه مند پيشنهاد ميكنم كه به اين سايت مراجعه فرمائيد .. http://www.quranology.com/farsi.htm +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ و اما بخصوص مهدويت و حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه , اگر به زبان عربي اشنائي داريد ميتوانيد به اين سايت مراجع كنيد و ميتوانيد برنامه هاي جناب علامه ايت الله كمال الحيدري را بصورت mp3 به ان گوش بدهيد بسيار جالب ميباشد . اين برنامه ايشان در روز يكشنبه شبها از شبكه تلفزيون الكوثر پخش ميشود . http://www.alhaydari.com بـرامج تلـفزيـونيـة الأطـروحـة المـهدويـة/جديد ================= http://www.alhaydari.com/s/Home?sec=V1hwT1MwMW5QVDA9&sub=V1d4b1YyTXlVa2hpU0ZKaFZqRktkMWRXV1RWa2R6MDk=&r={000F97EC649DCA350700F0C440BABA96DC5B0AD6A6D}&Sec=148 =============================================================================== " فتبارک الله احسن الخالقين " ================================================================================ يا علي
95 | معصوم ج | The Netherlands - Voorburg | ١٣:٥٩ - ٠٩ مرداد ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم

برادران و خواهران گرامي
چه چيزي باعث شده است كه شما اينگونه برنجيد و اينگونه در مقابل من جبهه گيري نماييد .
من فقط يك شبهه را كه از طرف مادي گرايان مطرح ميگرديد و استناد به نظرات علمي داشت بيان گفتم . اگر پاسخي داريد و يا توجيه علمي داريد بفرماييد . وگرنه با محكوم نمودن من چيزي عوض نميشود . درباره ايمان من هم كه شما سوال فرموده ايد بايد بگويم اين حقير هيچ چيزي را به صورت كامل و مطلق باور نميكنم تا اگر شرايط به گونه اي پيش رفت كه اشتباه بودن آن طرز فكر برايم اثبات شد اشتباه بودن آن را بپذيرم .

و به خاطر همين است كه اين حقير دست از گرايش پيشين برداشته ام . خلفاي سه گانه نه تنها خليفه منصوب از طرف خداوند نبودند بلكه ميتوان تا حد زيادي آنها را غاصب عنوان خلافت معرفي كرد . پس همانطور كه قبلا گفتم نميتوتان از ايشان تبعيت كرد و ايشان را امام و راهنما قرار داد . (( البته با وجود امام زنده اي كه در آن دوران زندگي ميكرد و برتر علما و دانشمندان بود ه اين موضوع مضاعف ميشود . ))

درباره اعتقاد به خدا بله برادران من به خدا اعتقاد دارم منتها هيچ شناختي از خدا ندارم و سوال اصلي كه مرا به شك انداخته اين است كه اين همه مخلوقات و جريانات و اين بحث ما و ............. سر چيست ؟؟؟ چه لزومي دارد كه ما خلق شويم ؟؟؟؟

اين مطالب را من از سايتهاي يهودي كپي نكرده ام . اينها حاصل تفكرات شخصي است .

درباره حادثه مسجد زاهدان اين حقير ضمن تسليت خدمت شما مايل هستم چند كلمه بنويسم .

وقتي به صورتهاي بمب گذاران نگاه ميكنيد در چهرهشان مصمم بودن براي جنايت را ميبينيد . اين حقير تصور ميكنم علت آن بيسوادي آنها است . به آنها فهمانده اند كه اگر بروي و خودت را بكشي در لحظه مرگ رسول الله ( صلوات الله عليه وسلم ) مي آيد و او را زيارت ميكني !!!!!!

خوب فكر ميكنيد چرا آنها اين حرف را باور ميكنند . ؟؟؟ دليلش واضح است : به خاطر اينكه در عمرشان فكر نكرده اند و به ايشان اجازه درست فكر كردن داده نشده . حتي بلد نيستند قرآن بخوانند . يك دوست افغاني من ميفرمود ما در منطقه طالبان زندگي ميكرديم . آنها به افراد اجازه درس خواندن نميدادند و درس خواندن وكتاب خواني در بين آنها يك گناه بزرگ بود . ماجرا هاي مربوط به شلاق افراد با ريش كوتاه را شما بهتر ميدانيد .

حالا راه چاره چيست ؟؟ به نظر اين حقير گسترش آموزش عمومي و تاسيس دانشگاه و موسسات علمي و ارايه آموزش مناسب ميتواند يكي از اولين و بهترين راكارها باشد كه حداقل نسل جديد در آن منطقه ها اينطور فكر نكنند .

البته اين حقير شرمنده ام به خاطر اين موضوع زيرا هر چه بيشتر از اين اتفاقات مي افتد چشم انگليس و استعمارگران بيشتر شاد ميشود و آنها استفاده بيشتري براي تبليغ ضد ما پيدا ميكنند .

يا الله
96 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ٢٤:٢٥ - ١٠ مرداد ١٣٨٩ |
سلام عليکم جناب معصوم ج توجه داشته باشيد که مسئله مسجد زاهدان يک فقط حادثه نيست و در واقع فوران يک عقيده منحط و منحرف و غير انساني و ضد ديني است و چيز جديدي هم نيست بلکه به کررات در تاريخ شاهد تکرار آن بوده و هستيم. انفجار تروريستي مسجد زاهدان انفجار يک عقيده برگرفته از توحش يهود است که متاسفانه مبناي مذهب اهل سنت را تشکيل ميدهد!! البته طبق معمول هزينه اين وحشيگريها توسط عوام اهل سنت پرداخت ميشود و علت آن عدم سواد است. اينگونه حوداث به ما و شما و همه ي انسانها مي آموزد که وقتي عقيده اي با نام شيعه تا اين حد از جانب دشمنان اسلام تهديد ميشود، بخود زحمت بدهيم و دنبال دليل و علت واقعه بگرديم. رهبران اهل بدعت از همان 1400 پيش چاره اي جز تهديد، تتميع، ترور، دروغ، تهمت، خيانت و بدعت نداشتند تا بتوانند يهود را جايگزين اسلام کنند. شما به مطلب خوبي اشاره فرموده ايد: ((( و به خاطر همين است كه اين حقير دست از گرايش پيشين برداشته ام . خلفاي سه گانه نه تنها خليفه منصوب از طرف خداوند نبودند بلكه ميتوان تا حد زيادي آنها را غاصب عنوان خلافت معرفي كرد . پس همانطور كه قبلا گفتم نميتوتان از ايشان تبعيت كرد و ايشان را امام و راهنما قرار داد . البته با وجود امام زنده اي كه در آن دوران زندگي ميكرد و برتر علما و دانشمندان بود ه اين موضوع مضاعف ميشود . ))) اما آيا به اين مسئله فکر کرده ايد که چرا با چنين امامي مخالفت کرده اند که بقول حضرتعالي برتر از علما و دانشمندان بوده است، دقت کنيد که اين مخالفت ، مخالفت لفظي نبوده است و تا جائي پيش رفته اند که همسر و فرزندان آن امام همام را هم هدف توطئه ي شوم خود قرار داده اند. بنابر اين باطل و بي چايه واساس بودن مدعيان سنت که ابتدا سنت مکتوب را آتش زدند و راويان شفاهي سنت را هم تازيانه زدند دروغي بيش نبوده و همان آئين يهود را با نام اسلام جايگزين کردند! فرموده ايد: ((( درباره اعتقاد به خدا بله برادران من به خدا اعتقاد دارم منتها هيچ شناختي از خدا ندارم و سوال اصلي كه مرا به شك انداخته اين است كه اين همه مخلوقات و جريانات و اين بحث ما و ............. سر چيست ؟؟؟ چه لزومي دارد كه ما خلق شويم ؟؟؟؟ ))) برادر اگر اعتقاد حضرتعالي بخداوند برقرار بوده و در حدي است که مباني اعتقاد را شامل ميشود، در واقع لزوم خلقت را نيز بر شما مشخص ميکند. در قرآن هم به وضوح پاسختان داده شده است: وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ و جن و انس را نيافريدم جز براى آنكه مرا بپرستند سوره مبارکه الذاريات آيه شريفه 56 که جناب مجيد م علي عزيز به به خوبي پاسخ داده اند اما بنده ميخواهم به آيه ديگري از قرآن کريم اشاره کنم که شايد جواب کاملتري براي شما باشد. سوره مبارکه الحج آبه شريفه 5: أَيُّهَا النَّاسُ إِن كُنتُمْ فِي رَيْبٍ مِّنَ الْبَعْثِ فَإِنَّا خَلَقْنَاكُم مِّن تُرَابٍ ثُمَّ مِن نُّطْفَةٍ ثُمَّ مِنْ عَلَقَةٍ ثُمَّ مِن مُّضْغَةٍ مُّخَلَّقَةٍ وَغَيْرِ مُخَلَّقَةٍ لِّنُبَيِّنَ لَكُمْ وَنُقِرُّ فِي الْأَرْحَامِ مَا نَشَاء إِلَى أَجَلٍ مُّسَمًّى ثُمَّ نُخْرِجُكُمْ طِفْلًا ثُمَّ لِتَبْلُغُوا أَشُدَّكُمْ وَمِنكُم مَّن يُتَوَفَّى وَمِنكُم مَّن يُرَدُّ إِلَى أَرْذَلِ الْعُمُرِ لِكَيْلَا يَعْلَمَ مِن بَعْدِ عِلْمٍ شَيْئًا وَتَرَى الْأَرْضَ هَامِدَةً فَإِذَا أَنزَلْنَا عَلَيْهَا الْمَاء اهْتَزَّتْ وَرَبَتْ وَأَنبَتَتْ مِن كُلِّ زَوْجٍ بَهِيجٍ اى مردم اگر در باره برانگيخته شدن در شكيد پس [بدانيد] كه ما شما را از خاك آفريده‏ايم سپس از نطفه سپس از علقه آنگاه از مضغه داراى خلقت كامل و [احيانا] خلقت ناقص تا [قدرت خود را] بر شما روشن گردانيم و آنچه را اراده مى‏كنيم تا مدتى معين در رحمها قرار مى‏دهيم آنگاه شما را [به صورت] كودك برون مى‏آوريم سپس [حيات شما را ادامه مى‏دهيم] تا به حد رشدتان برسيد و برخى از شما [زودرس] مى‏ميرد و برخى از شما به غايت پيرى مى‏رسد به گونه‏اى كه پس از دانستن [بسى چيزها] چيزى نمى‏داند و زمين را خشكيده مى‏بينى و[لى] چون آب بر آن فرود آوريم به جنبش درمى‏آيد و نمو مى‏كند و از هر نوع [رستنيهاى] نيكو مى‏روياند البته آيات بعدي همين سوره مبارکه را نيز به شما توصيه ميکنم. در مورد راه چاره که فرموديد بنده با حضرتعالي موافقم اما فقط فعل آموزش کافي نيست بلکه بايد آموزش و نحوه ي صحيح و سالم زيستن آنهم توسط بهترين افراد (( اهل فن )) در اختيار مردم قرار گيرد تا خدائي نکرده اشتباه و اشکال صورت نپذيرد. حقيقتآ مقام عصمت ((عاري از هر گونه خطا) از طرف ذات حقتعالي زيبنده ائمه معصومين ع است که از آن طريق بتوانند بدون اشکال و خطا انسانها را هدايت کنند و در واقع لزوم عصمت ائمه معصومين هم در اين راستا به خوبي احساس ميشود. جناب معصوم ج تمامي مشکلات اسلام و حوادثي که شاهد آن هستيم ريشه در عدم عصمت غاصبان ولايت ائمه دارد هر چه بر سر من و شما آمده است از همان است و لاغير پيامبر ص که مي فرمايد (( اني تارک فيکم الثقلين کتاب الله و عترتي )) اين دو ثقل را به رسم امانت و بعنوان محکي براي جدا کردن حق از باطل قرار داد. جناب معصوم ج صحبتهاي زيادي با شما دارم و مايلم از طريق ايميل با شما در ارتباط باشم به هر حال صحبتهائي وجو دارد که جنبه عمومي ندارد و مايلم در بعضي از مسائل بطور خصوصي با شما صحبت کنم. ايميل من : hoseini142005@yahoo.com از اينکه حوصله فرموده و مطالب را خوانديد از شما تشکر ميکنم موفق باشيد يا علي
97 | مسعود | Iran - Qom | ٠٨:١٥ - ٠١ شهریور ١٣٨٩ |
نسل زنا دشمن اين ذکر جلي شد،

نسل حرامي دشمن آل علي شد،

به کوري نسل زنا ذکر جلي شد،

"اشهَد ان عليآ ولي الله"
98 | مسعود | | ٠٨:٣٧ - ٠١ شهریور ١٣٨٩ |
چيره بر ظلمت شب نور جلي مي گردد عاشق روي نبي محو علي مي گردد



اهل سنت که سر از خطُ علي مي پيچند پس چرا موسم حج دور علي مي گردند...


لطفآ اين شعر را روي سايت نشان دهيد.

باشد که مورد توجه حضرت ولي عصر(عج)قرار گيرد.
99 | مسعود | Iran - Qom | ٠٣:٤٢ - ٠٢ شهریور ١٣٨٩ |
اين شعر تقديم به تمامي محبّان اسدالله الغالب،علي ابن ابي الطالب(عليه السّلام): گر دوستدار حيدري..........بر مادرت بنما درود خصم علي تخم زناست..........خصمش عدوّالله شد لعن علي عدوّکَ يا علي
100 | مسعود | | ٠٦:٥٠ - ٠٢ شهریور ١٣٨٩ |
آيا ميدانستيد که شغل شريف جناب"عُمر"در زمان حيات ??? چه بوده؟ جواب:(قابل توجه اهل تسنن): "دلّال خر" لطفآ شعر زير را بخوانيد: بنگر رسول الله را با لشگر اسلاميان.......يکسو زده اُردو و خيل مسلمين اندر ميان احمد چو دارد در دلش روحُ ولاي حيدري.......خواهد که او رسوا کند هم اولي و دومي با اولي گفتا برو گرچه تو اهلش نيستي.......اين قلعه هارا فتح کن گرچه تومردش نيستي آن بزدلِ ترسو نرفته از قفا برگشتُ گفت....... اين کار،کارِ حيدر است،مائيم مردخوابُ خفت پيغمبر والاعزام،آن عاشق شاه عظام..............خواهد که او ظاهر کند فرق خلايق با امام پس امر بنمود آن ولي بر ثاني بزدل همي.......بهر رضاي خالق داور نَما کاري دمي دارم سوال از دوستان پاسخ دهيد اي شيعيان......"دَلّالِ خر" آيا کجا داند رسوم جنگيان او فرق تير و نيزه را الحق نمي داند ولي.......خواهد نشيند اي عجب بر مسند مولا علـــي
101 | سبورجيان | Iran - Tehran | ٢١:٠٢ - ١٦ شهریور ١٣٨٩ |
سايتي كه لينكش را در آن بالا گذاشته‌ايد و بسياري مجاري ديگر را همكاران‌تان بسته‌اند و آنچه به اسم كانال اطلاع رساني براي ملت مانده، منابعي از قبيل سايت آموزنده شماست. براي شما و همكاران‌تان در ميان اقوام و ملل ديگر در سطح جهان در انجام ماموريت‌هاي آگاهي بخش‌تان آرزوي توفيق روزافزون دارم. سبورجيان
102 | علي حيدري | Australia - Doncaster | ٠١:٢٨ - ٢٥ شهریور ١٣٨٩ |
با ما نگو كه شيعه و سني برادرند ما بي‌خيال سيلي مادر نمي‌شويم أشهد أن لا إله إلا الله أشهد أن لا محمد رسول الله أشهد أن علي ولي الله
103 | مجيد م علي | | ١٨:٢٩ - ٣١ شهریور ١٣٨٩ |
با سلام
برادر عزيز جناب معصوم ج , ما را از احوال و صحت خودتان اگاه كنيد .
خوشحال ميشويم
يا علي
104 | علي اصغر طالبي | | ٢٠:٣٨ - ٠١ مهر ١٣٨٩ |
جناب معصوم! من يه سوال دارم از شما: آن ذره‌اي كه اول منفجر شد را چه كسي آفريد؟ دوما=آن ذره چون ماده است پس حتما در جايي بود چون ماده از طول و عرض و ارتفاع تشكيل شده -در كجا بوده ؟ مكانش كجا بوده؟ اگر همه عالم از انفجار آن ذره تشكيل شده، پس مكان ذره قبل از آن وجود داشته، پس آن ذره منشا عالم نيست. خالق آن مكاني كه ذره در آن منفجر شده كيست؟ سوما=حوصله ندارم جواب‌تو بدم، چون در كتاب‌هاي فلسفي شيعه به اين نظريه هزاران ايراد وارد كردند، مي‌توني بري بخوني، يه كتاب ساده بهت معرفي مي‌كنم (توحيد شهيد مطري) چهارما=فكر كردي شيعه‌ها مثل شما بي‌علم بي‌دانشمند هستند كه نتوانند جواب چند تا مادي و ملحد غربي رو بدند البته شما تقصير نداريد وقتي از عمر و ابوبكر و عثمان حتي 10 صفحه مطلب علمي هم وجود نداره، از پيروان آنها بيش از اين انتظار نمي‌ره.
105 | ابراهيم | | ١٦:٥١ - ٠٢ مهر ١٣٨٩ |
مرگ بر وهابيت - درود بر تشيع و به اميد ظهور منجي عالم بشريت و در هم كوبيدن نمادهاي شيطان در زمين. يا علي
106 | منتظر منتقم فاطمه | | ٢٤:١١ - ٠٢ مهر ١٣٨٩ |
از شما پيرو عمر ... انتظار بيشتري نيست. اي خود را به خواب زده ...
107 | گشتاسب | | ٠١:٠٤ - ٠٩ مهر ١٣٨٩ |
من يک ايراني هستم کتاب تاريخي زياد مي خوانم و در اين اواخر در مورد خالد بن وليد يا خالد ابن الوليد ابن المغيرة کتاب خواندم او در جنگ احد با مسلمانان جنگيد و در سال ۷ (قمري) و پس از صلح حديبيه اسلام آورد و در جنگ موته شرکت داشت و رهبري سپاه مغلوب مسلمانان را تا مدينه به‌عهده داشت. محمّد(ص)، به او لقب «سيف الله» داد. وي در همان سال در تسخير مکه شرکت کرد و بنابر رواياتي به دستور محمّد، بت مشهوري که عزي نام داشت را شکست ( روايات برادران اهل سنت ) در دوران ابوبکر با هدف مسلمان کردن تميم به آنجا رفت. در آنجا با وجود اينکه مالک ابن نويره تسليم او شده بود، وي را کشت و با بيوهٔ او ازدواج کرد. ابوبکر بخاطر قتل مالک، او را توبيخ نمود ولي خالد در سمت باقي ماند و موارد خيلي زياد ديگر اما اين شخصيت بزرگ پس از حملات به ايران در راه برگشت چند کتاب مقدس زردتشتيان را با خود برگرداند و پس از خواندن اين کتابها گوشه گير شد و فقط مشغول تحقيق در اين کتابها شد . ( ويلدورانت) واقعا اين شخصيت بزرگ اسلام و سردار بزرگ خلفاي اسلامي که کشور گشايي کرد با چند کتاب يک دين به قول ما آتش پرست همه چيز را به باد داد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا در دستورات اجرايي براي ايرانيان ناراحت بود فرامين خليفه حضرت عمر که 1- ايراني حتي مسلمان شده حق نماز در صف اول را ندارد 2- و در بارکشي ها به جاي چهارپايان از ايراني ها استفاده کنيد 3- ايراني ها حق خوابيدن در شهر عرب ها آن زمان را در شب نداشتند و دستورات ديگر واقعا به غيرت ايرانيان وطن نفروش و با ناموس که به دين خود و اجداد خود احترام گذاشتند و هزار سال به اين دين بودند و به جبر شمشير خالد که خود هم در دين خود شک کرد تسليم نشدند بايد آفرين گفت و يا به مذهبي خلاف مذهب قاتلين اجدادشان روي آوردند
108 | momen abdullah | | ١١:٠٣ - ١١ مهر ١٣٨٩ |
جناب گشتاسب
لطفا کمي غيرت به خرج دهيد و چون اجدادتان از اينترنت استفاده نکنيد.

يا علي
109 | hmji | | ٠٢:١٦ - ١٩ مهر ١٣٨٩ |
با سلام خدمت آقايان عرض کنم که بحث اصلي حرام بودن عمل لواط است حال چه اين عمل با پسر يا دختر يا زن خودت يا حتي حيوان انجام گيرد نتيجه همان حرام بودن است اين همه تهمت هم نزنيد که تهمت از زنا هم بدتره اگه حرفاتون درست باشه غيبته که غيبت از زنا هم بدتره واگه دروغ باشه که همين طور هم هست تهمته که از غيبت هم گناهش بيشتره از خدابترسيد واگر بهتر ميخوايد بدونيد که عمل لواط بين اهل سنت درست است يا شيعه يک سوالي از آخوند محلتون يا حداقل از مادرتو بپرسيد همش را بهتون ميگن از نظرشيعه زن مثل امواله و هرطورکه بخواي ميتوني ازاو استفاده کني اين حرف رو از زبان يکي از خود شما ميزنم

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

شما هنوز فرق بين اصطلاحات فقهي را نمي دانيد !

اما درمورد کاري که جواز آن را بر شيعه اشکال گرفتيد :

1- تمامي علماي شيعه اي که اين کار را جايز مي دانند ، حکم به کراهت غليظه کرده اند !

2- نظر علماي اهل سنت را راجع به اين کار ببينيد :

قرطبي ، عالم مشهور اهل سنت در تفسير خود مي‌نويسد :
وذكر ابن العربي أن ابن شعبان أسند جواز هذا القول إلى زمرة كبيرة من الصحابة والتابعين وإلى مالك ... .
الجامع لأحكام القرآن ، قرطبي ، ج3 ، ص93 .
ابن عربي گفته است كه ابن شعبان ، جواز اين عمل [وطي دبر زن] را به جماعت بسياري از صحابه ، تابعين و مالك بن أنس نسبت داده است .

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

110 | محمد | | ١٤:٢١ - ١١ آبان ١٣٨٩ |
سلام به همه جناب آقاي بني هاشمي متونيد بگيد آمار كل مسلمين در جهان چقدره ؟ متونيد جمع و تفريق كنيد بفرمائيد چند نفر شيعه و چند نفر اه سنت ند؟ ميتونيد بگيد چند كشور متعهد با عقائد د وهابي داريد ؟ ميتونيد بگيد نظرتون در مورد اين فتواي بسيار جالب كه ميگه اگه يك روز اسلحه اي در اختيار داشتي و فقط يك فشنگ در اون بود و دو دشمن يكي يهودي و ديگري شيعه ، با اون يك فشنگ شيعه رو هدف قرار بده و بكش نه يهودي رو ......... چيه؟
حالا ميتونيد بگيد دشمنان در شب ليله المبيت كه مي خواستند پيامبر رو بكشند چرا از 40 قبيله انتخاب شدند ؟ والان اگر اون 40ي قبيله به هم متهد بشن وشيعه حكم جهاد داشته باشه ميتونيد بگيد چتند نفر باچند ضربه يا چند گلوله شما رو هدف قرار بدن خوبه ؟ اصلا پس ظهور امام زمان كه قراره با سربازها ي اون حضرت محقق بشه اون موقع سرباز از كجا بايد بياريم تا آقامون رو ياري كنه ؟ چون كسي باقي نمي مونه ؟ پس اول فكر كنيم بعد به علما و بزرگان ..............................
111 | محمد | | ١٤:٤٠ - ١١ آبان ١٣٨٩ |
سلام خدمت جناب آقاي عبدالوهاب ميشه بفرمائيد نظرتون در مورد اين فتاواي بسيار عالمانه چيست . فقط خواهش ميكنم با مطالعه و صبورانه نه با تعصب و فحش و............... 1- فتواهاي عجيب وغريب علماي وهابي عربستان سعودي درباره زنان اين فتواها هر كدام از يكي از اين مفتي ها است : ابن جبرين – خدا لعنتش كند – او كسي است كه بعد از تفجير مرقد امامين عسكريين (عليهما السلام) جشن كرفت واعلام عيد كرد .. !! ابن عثيمين – اين هم از ناصبي ها وقائلين به جسم بودن خدا است – صالح الفوزان – اين هم كمي از قبلي ها ندارد .. !! – اللجنة الدائمة للبحوث العلمية والافتاء (هيئت دائمي افتاء عربستان سعودي) كه زير نظر مفتي اعظم عربستان ميباشد . سؤالها وجوابها واقعا تحفه وعجيب وغريب است .. ولي ما فقط يك مورد را ترجمه ميكنيم .. همان مورد كه در عكس با رنك زرد رنك شده است .. سؤال 5 : حكم بوشيدن شلوار لي براي زنان جيست ؟ جواب : بوشيدن شلوار براي زنان جايز نيست , حتى اكر در مقابل زنان يا شوهر خود باشد , به دليل اين كه تفاصيل بدن را نشان ميدهد وبعد بر آن عادت ميكند . (فتواي شيخ ابن جبرين) منبع : مجله عربي " الايام " عدد (دهم) - تاريخ 10 آكوست 2001 ميلادي اهانت كنندگان حقيقي به رسول خدا (ص) : آنچه تا اينجا تقديم شد ، دفع شبهه‌ي اهانت دانستن نسبت خوف به رسول خدا (ص) بود ، اما اكنون نوبت آن فرا رسيده كه اين مطلب را بررسي نماييم كه كساني كه تا اين حد ، به ساحت پيامبر (ص) حساس بوده و نسبتي را كه قرآن به پيامبران داده را برنتافته و شيعه را متهم به اهانت نموده‌اند ، آيا از اهانت‌هاي صريح و غيرقابل تاويل خود ، خبر دارند ، نسبت‌هايي كه شيعه از به زبان آوردن آنها شرم دارد . ضرب المثل مشهور عربي مي‌گويد : « اذا كان بيتك من زجاج فلا ترم الناس بالحجارة » «اگر خانه‌ات از جنس شيشه است ، به مردم سنگ نزن » زيرا كه اگر او در صدد پاسخ برآيد ، چيزي براي تو باقي نخواهد گذارد ، براي روشن شدن اين حقيقت ، كافي است تنها به شخصيت رسول خدا (ص) از منظر اهل سنت ، نگاهي بياندازيم ، تا مطالبي باور نكردني و بسيار زننده و شرم آور ، كه روح هر مسلمان پاك سرشتي را آزار مي‌دهد ، بيابيم ، (البته قبل از ورود به اين بخش ، از ساحت قدس پيامبر خاتم (ص) از نقل چنين مطالبي عذر خواهي مي‌نماييم) : 1. پيامبر ، مشرك زاده بود !!! اهل سنت ، العياذ بالله ، والدين رسول خدا (ص) يعني عبدالله و آمنه را بت‌پرست و مشرك ، معرفي مي‌نمايند از جمله : مسلم بن حجاج نيشابوري در مورد عبدالله پدر پيامبر(ص) مي‌نويسد : حدثنا أبو بَكْرِ بن أبي شَيْبَةَ حدثنا عَفَّانُ حدثنا حَمَّادُ بن سَلَمَةَ عن ثَابِتٍ عن أَنَسٍ أَنَّ رَجُلًا قال يا رَسُولَ اللَّهِ أَيْنَ أبي ؟ قال : في النَّارِ فلما قفي دَعَاهُ فقال : إِنَّ أبي وَأَبَاكَ في النَّارِ . أَنَس نقل كرده كه مردي به رسول خدا گفت : اي رسول خدا ! پدرم (كه قبل از اسلام از دنيا رفته) كجاست ؟ پيامبر جواب داد : در آتش ، آن برگشت كه برود پيامبر او را خواند و گفت : پدر من و تو در آتش‌اند . صحيح مسلم ، اسم المؤلف: مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري النيسابوري الوفاة: 261 ، ج 1 ص 191، دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت ، تحقيق : محمد فؤاد عبد الباقي همان‌‌طوركه ابن تيميه در مجموع الفتاوي خود در اين مورد مي‌نويسد : التوسل بدعائه - اى النبى - وشفاعته ينفع مع الايمان به واما بدون الايمان به فالكفار والمنافقون لا تغنى عنهم شفاعه الشافعين فى الاخره، ولهذا نهى عن الاستغفار لعمه و ابيه و غيرهما من الكفار . توسل به دعاي او – يعني پامبر اسلام – و شفاعت وي در صورت ايمان به او ، فايده مي دهد ؛ اما اگر به وي ايمان نداشته باشد ( خير ؛ فايده نمي دهد ) ؛ پس شفاعتِ شفاعت کنندگان ، براي کافران و منافقان را در آخرت فايده ندارد ؛ و به همين جهت رسول خدا از استغفار براي عمو و پدرشان و ديگر کفار منع شد! مجموع الفتاوى ، ج1 ،‌ ص145 و التوسل والوسيلة ‌، ص 7. همچنين مسلم بن حجاج در مورد مادر پيامبر (ص) ، آمنه بنت وهب ، اين گونه مي‌نويسد : رسول خدا (ص) از خداوند مي‌خواهد كه براي مادرش آمنه استغفار كند ، اما خداوند چنين اجازه‌اي نمي‌دهد : حدثنا يحيى بن أَيُّوبَ وَمُحَمَّدُ بن عَبَّادٍ واللفظ لِيَحْيَى قالا حدثنا مَرْوَانُ بن مُعَاوِيَةَ عن يَزِيدَ يَعْنِي بن كَيْسَانَ عن أبي حَازِمٍ عن أبي هُرَيْرَةَ قال قال رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم اسْتَأْذَنْتُ رَبِّي أَنْ أَسْتَغْفِرَ لِأُمِّي فلم يَأْذَنْ لي وَاسْتَأْذَنْتُهُ أَنْ أَزُورَ قَبْرَهَا فَأَذِنَ لي . أبو هُرَيْرَة گفت : رسول خدا صلى الله عليه وسلم گفت : از خداوند اجازه خواستم تا براي مادرم استغفار كنم ، ولي اجازه نداد و اجازه خواستم تا قبرش را زيارت كنم كه اجازه داد. صحيح مسلم صحيح مسلم ، اسم المؤلف: مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري النيسابوري الوفاة: 261 ، ج 2 ص 671. دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت ، تحقيق : محمد فؤاد عبد الباقي نووي شارح معروف صحيح مسلم در مورد اين حديث و مشرك بودن مادر پيامبر(ص) مي‌نويسد : قوله (ص) : « استأذنت ربي أن أستغفر لأمى فلم يأذن لي واستأذنته أن أزور قبرها فأذن لي » ، فيه جواز زيارة المشركين في الحياة وقبورهم بعد الوفاة . اين سخن پيامبر(ص) : از خداوند اجازه خواستم تا براي مادرم استغفار كنم ، ولي اجازه نداد و اجازه خواستم تا قبرش را زيارت كنم و اجازه داد ، از اين حديث جواز زيارت مشركين در زمان حيات و زيارت قبورآنان بعد ازوفاتشان فهميده مي‌شود . صحيح مسلم بشرح النووي ، اسم المؤلف: أبو زكريا يحيى بن شرف بن مري النووي الوفاة: 676 ، ج 7 ص 45 ، دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت - 1392 ، الطبعة : الطبعة الثانية حال جاي اين پرسش است كه كساني كه نسبت خوف به پيامبر (ص) را اهانت مي‌شمارند آيا نسبت مشرك زادگي به پيامبر(ص) را اهانت نمي‌دانند ؟؟؟ 2. در نبوتش شك داشت !!! بخاري برجسته‌ترين شخصيت اهل سنت ، در صحيحش جريان بعثت و آغاز وحيِ نبوت بر پيامبر (ص) به وسيله آيات ابتدايي سوره علق « اقْرَأْ بِسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ * خَلَقَ الاِْنسَانَ مِنْ عَلَق * اقْرَأْ وَرَبُّكَ الاَْكْرَمُ * الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ * عَلَّمَ الاِْنسَانَ مَا لَمْ يَعْلَمْ » را از عايشه اين گونه روايت مي‌كند : پيامبر مدت زيادي در غار حراء عبادت مي‌كرد و پس از آن به سمت خديجه بازمي‌گشت تا اين روزي وقتي كه در غار بود فرشته‌اي نزد او آمد و گفت : « بخوان » گفت : « خواندن نمي‌دانم » آن فرشته او را به شدت فشرد و گفت : « بخوان » پيامبر گفت : «خواندن نمي‌دانم» و اين مساله تكرار شد و پنج آيه اول سوره علق نازل شد ، پيامبر به خانه بازگشت و به خديجه گفت : مرابپوشان مرابپوشان و پرسيد كه خديجه مرا چه شده ؟ و جريان را براي او نقل كرد و گفت : برجان خود بيمناكم ، خديجه او را دلداري داد و او را نزد ورقه بن نفيل پسر عموي خود كه عالم مسيحي بود برد خديجه به ورقه گفت : به حرف‌هاي او گوش كن ! او هم از پيامبر پرسيد كه چه مي‌بيني ؟ پيامبر هم آنچه را ديده بود براي ورقه گفت و ورقه پاسخ داد ، اين همان چيزي است كه بر حضرت موسي نازل شده است اي كاش وقتي كه تو براي مردم مبعوث شوي ، زنده‌ باشم پيامبر گفت : من براي مردم مبعوث مي‌شوم ؟ ورقه جواب داد : آري ... آيا جسارتي از اين زشت‌تر به ساحت قدس پيامبر (ص) تصور مي‌شود كه ايشان علير‌غم مشاهده وحي در نبوت خود شك داشت و نزد مسيحي‌اي چون ورقه بن نفيل مي‌رود و حالات خود را بازگو كند و او پيامبر ر از نبوتش آگاه مي‌سازد ‌؟ آيا كساني كه نسبت خوفِ عاقلانه به رسول خدا (ص) را ، اهانت مي‌دانند ، نسبت شك در نبوت را اهانت نمي‌دانند ؟ متن حديث بخاري از اين قرار است : حدثنا يحيى بن بُكَيْرٍ حدثنا اللَّيْثُ عن عُقَيْلٍ عن بن شِهَابٍ وحدثني عبد اللَّهِ بن مُحَمَّدٍ حدثنا عبد الرَّزَّاقِ حدثنا مَعْمَرٌ قال الزُّهْرِيُّ فَأَخْبَرَنِي عُرْوَةُ عن عَائِشَةَ رضي الله عنها أنها قالت : أَوَّلُ ما بُدِئَ بِهِ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم من الْوَحْيِ الرُّؤْيَا الصَّادِقَةُ في النَّوْمِ فَكَانَ لَا يَرَى رُؤْيَا إلا جَاءَتْ مِثْلَ فَلَقِ الصُّبْحِ فَكَانَ يَأْتِي حِرَاءً فَيَتَحَنَّثُ فيه وهو التَّعَبُّدُ اللَّيَالِيَ ذَوَاتِ الْعَدَدِ وَيَتَزَوَّدُ لِذَلِكَ ثُمَّ يَرْجِعُ إلى خَدِيجَةَ فَتُزَوِّدُهُ لِمِثْلِهَا حتى فَجِئَهُ الْحَقُّ وهو في غَارِ حِرَاءٍ فَجَاءَهُ الْمَلَكُ فيه فقال « اقْرَأْ » فقال النبي صلى الله عليه وسلم : فقلت : « ما أنا بِقَارِئٍ » فَأَخَذَنِي فَغَطَّنِي حتى بَلَغَ مِنِّي الْجَهْدُ ثُمَّ أَرْسَلَنِي فقال « اقْرَأْ » فقلت : « ما أنا بِقَارِئٍ » فَأَخَذَنِي فَغَطَّنِي الثَّانِيَةَ حتى بَلَغَ مِنِّي الْجَهْدُ ثُمَّ أَرْسَلَنِي فقال : « اقْرَأْ » فقلت : «ما أنا بِقَارِئٍ » فَأَخَذَنِي فَغَطَّنِي الثَّالِثَةَ حتى بَلَغَ مِنِّي الْجَهْدُ ثُمَّ أَرْسَلَنِي فقال : « اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الذي خَلَقَ » حتى بَلَغَ « عَلَّمَ الْإِنْسَانَ ما لم يَعْلَمْ » فَرَجَعَ بها تَرْجُفُ بَوَادِرُهُ حتى دخل على خَدِيجَةَ فقال : « زَمِّلُونِي زَمِّلُونِي » فَزَمَّلُوهُ حتى ذَهَبَ عنه الرَّوْعُ فقال : « يا خَدِيجَةُ ما لي ؟ » وَ أَخْبَرَهَا الْخَبَرَ و قال : « قد خَشِيتُ على نَفْسِي » فقالت له : كَلَّا أَبْشِرْ فَوَاللَّهِ لَا يُخْزِيكَ الله أَبَدًا إِنَّكَ لَتَصِلُ الرَّحِمَ وَتَصْدُقُ الحديث وَتَحْمِلُ الْكَلَّ وَتَقْرِي الضَّيْفَ وَتُعِينُ على نَوَائِبِ الْحَقِّ ثُمَّ انْطَلَقَتْ بِهِ خَدِيجَةُ حتى أَتَتْ بِهِ وَرَقَةَ بن نَوْفَلِ بن أَسَدِ بن عبد الْعُزَّى بن قُصَيٍّ وهو بن عَمِّ خَدِيجَةَ أخي أَبِيهَا وكان امْرَأً تَنَصَّرَ في الْجَاهِلِيَّةِ وكان يَكْتُبُ الْكِتَابَ الْعَرَبِيَّ فَيَكْتُبُ بِالْعَرَبِيَّةِ من الْإِنْجِيلِ ما شَاءَ الله أَنْ يَكْتُبَ وكان شَيْخًا كَبِيرًا قد عَمِيَ فقالت له خَدِيجَةُ أَيْ بن عَمِّ اسْمَعْ من بن أَخِيكَ فقال وَرَقَةُ : بن أَخِي مَاذَا تَرَى فَأَخْبَرَهُ النبي صلى الله عليه وسلم ما رَأَى فقال وَرَقَةُ هذا النَّامُوسُ الذي أُنْزِلَ على مُوسَى يا لَيْتَنِي فيها جَذَعًا أَكُونُ حَيًّا حين يُخْرِجُكَ قَوْمُكَ فقال رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم : أومخرجي هُمْ ؟ فقال وَرَقَةُ نعم لم يَأْتِ رَجُلٌ قَطُّ بِمِثْلِ ما جِئْتَ بِهِ إلا عُودِيَ وَإِنْ يُدْرِكْنِي يَوْمُكَ أَنْصُرْكَ نَصْرًا مُؤَزَّرًا ثُمَّ لم يَنْشَبْ وَرَقَةُ أَنْ تُوُفِّيَ . صحيح البخاري (الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 6 ص 2561ح6581 ، كِتَاب التَّعْبِيرِ، بَاب أَوَّلُ ما بُدِئَ بِهِ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم من الْوَحْيِ الرُّؤْيَا الصَّالِحَةُ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا 3. آياتي از قرآن را فراموش كرده بود همچنين بخاري ، در اين مورد مي‌نويسد : حدثنا أَحْمَدُ بن أبي رَجَاءٍ هو أبو الوليد الهروي حدثنا أبو أُسَامَةَ عن هِشَامِ بن عُرْوَةَ عن أبيه عن عَائِشَةَ قالت سمع رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم رَجُلًا يَقْرَأُ في سُورَةٍ بِاللَّيْلِ فقال يَرْحَمُهُ الله لقد أَذْكَرَنِي كَذَا وَكَذَا آيَةً كنت أُنْسِيتُهَا من سُورَةِ كَذَا وَكَذَا .... عَائِشَة گفت : صداي قرائت قرآن مردي در شب به گوش رسول خدا صلى الله عليه وسلم رسيد ، پس گفت : خداوند او را رحمت كند ، كه فلان مقدار آيه از فلان سوره را كه فراموش كرده بودم ، به يادم آورد . صحيح البخاري ( الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 4 ص 1922، ار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا 4 . نماز صبح او قضا شد !!! بخاري در مورد قضا شدن نماز صبح پيامبر (ص) اين گونه مي‌گويد : حدثنا مُسَدَّدٌ قال حدثني يحيى بن سَعِيدٍ قال حدثنا عَوْفٌ قال حدثنا أبو رَجَاءٍ عن عِمْرَانَ قال كنا في سَفَرٍ مع النبي صلى الله عليه وسلم وَإِنَّا أَسْرَيْنَا حتى كنا في آخِرِ اللَّيْلِ وَقَعْنَا وَقْعَةً ولا وَقْعَةَ أَحْلَى عِنْدَ الْمُسَافِرِ منها فما أَيْقَظَنَا إلا حَرُّ الشَّمْسِ وكان أَوَّلَ من اسْتَيْقَظَ فُلَانٌ ثُمَّ فُلَانٌ ثُمَّ فُلَانٌ يُسَمِّيهِمْ أبو رَجَاءٍ فَنَسِيَ عَوْفٌ ثُمَّ عُمَرُ بن الْخَطَّابِ الرَّابِعُ وكان النبي (ص) إذا نَامَ لم يُوقَظْ حتى يَكُونَ هو يَسْتَيْقِظُ لِأَنَّا لَا نَدْرِي ما يَحْدُثُ له في نَوْمِهِ فلما اسْتَيْقَظَ عُمَرُ وَرَأَى ما أَصَابَ الناس وكان رَجُلًا جَلِيدًا فَكَبَّرَ وَرَفَعَ صَوْتَهُ بِالتَّكْبِيرِ فما زَالَ يُكَبِّرُ وَيَرْفَعُ صَوْتَهُ بِالتَّكْبِيرِ حتى اسْتَيْقَظَ بِصَوْتِهِ النبي (ص) فلما اسْتَيْقَظَ شَكَوْا إليه الذي أَصَابَهُمْ قال لَا ضَيْرَ أو لَا يَضِيرُ ارْتَحِلُوا فَارْتَحَلَ فَسَارَ غير بَعِيدٍ ثُمَّ نَزَلَ فَدَعَا بِالْوَضُوءِ فَتَوَضَّأَ وَنُودِيَ بِالصَّلَاةِ فَصَلَّى بِالنَّاس . عِمرَان گفت : ما در سفَري به همراه پيامبر صلى الله عليه وسلم بوديم و آن تا آخر شب به سفر خود ادامه داديم در آخر شب اتفاقي رخ داد كه شيرين‌تر از آن براي مسافر تصور نمي‌شود ( سپس خوابيديم ) و چيزي جز حرارت خورشيد ما را بيدار نكرد اولين كسي كه بيدار شد فُلَاني و بعد فُلَاني و بعد هم فُلَاني بود كه به او أبو رَجَاء مي‌‌گفتند عَوْف آن را فراموش كرد َ سپس عُمَر بن ْخَطَّاب چهارمين نفري بود كه بيدار شد پيامبر (ص) هرگاه مي‌خوابيد ، بيدار نمي‌شد مگر آنكه او بيدار مي‌شد َچون كه ما نمي‌دانيم چه اتفاقي در خوابش رخ مي‌داد ، وقتي كه عُمَر بيدار شد و ديد كه چه بر سر مردم آمده و عمر مردي فرزي بود لذا بلافاصله صدايش را به تكبير بلند كرد وپشت سر هم تكرار مي‌كرد تا اين كه پيامبر (ص) بيدار شد و مسلمانان خدمت پيامبر (ص) رفته و از مصيبتي كه به آنان رسيده ، شكايت كردند پيامبر (ص) گفت : اشكالي ندارد ، حركت كنيد ، مسلمانان حركت كردند اما خيلي دور نشده بودند كه پيامبر پياده شد و آب خواست و وضو گرفت و مردم را از برقراري نماز مطلع ساخته و با آنان نماز خواند . كساني كه نسبت خوف به پيامبر (ص) را اهانت مي‌شمارند آيا نسبت قضا شدن نماز صبح به خاتم پيامبران(ص) را اهانت به ايشان نمي‌دانند ؟؟؟ صحيح البخاري (الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 1 ص 130ح337، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا 5 . دو ركعت از نماز را فراموش كرد !!! باز بخاري در صحيح خود مي‌نويسد : 714 ـ حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَنَس، عَنْ أَيُّوبَ بْنِ أَبِي تَمِيمَةَ السَّخْتِيَانِيِّ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم انْصَرَفَ مِنَ اثْنَتَيْنِ فَقَالَ لَهُ ذُو الْيَدَيْنِ أَقَصُرَتِ الصَّلاَةُ أَمْ نَسِيتَ يَا رَسُولَ اللَّهِ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم " أَصَدَقَ ذُو الْيَدَيْنِ ". فَقَالَ النَّاسُ نَعَمْ فَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم فَصَلَّي اثْنَتَيْنِ أُخْرَيَيْنِ ثُمَّ سَلَّمَ، ثُمَّ كَبَّرَ فَسَجَدَ مِثْلَ سُجُودِهِ أَوْ أَطْوَلَ . رسول خدا صلي الله عليه وسلم در ركعت دوم ، نماز را تمام كرد ؛ پس ذواليدين به او گفت : آيا نماز را شكسته خوانديد ويا اينكه فراموش كرديد اي رسول خدا ؟پس رسول خدا فرمودند : آيا ذواليدين راست مي گويد ؟ مردم گفتند : آري !!! پس رسول خدا ايستاده و دو ركعت ديگر خواندند و سپس سلام گفته و تكبير گفتند و سپس دو سجده مانند سجده نماز يا طولاني تر انجام دادند . صحيح البخاري ، ج1 ،‌ ص 175 ، كتاب الأذان، ب 69 ، باب هَلْ يَأْخُذُ الإِمَامُ إِذَا شَكَّ بِقَوْلِ النَّاسِ ح 714 . 6. هنرنمايي كنيزان آوازه خوان در محضر او !!! بخاري و مسلم در اين باره مي‌نويسند : حدثنا أَحْمَدُ قال حدثنا بن وَهْبٍ قال أخبرنا عَمْرٌو أَنَّ مُحَمَّدَ بن عبد الرحمن الْأَسَدِيَّ حدثه عن عُرْوَةَ عن عَائِشَةَ قالت دخل عَلَيَّ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم وَعِنْدِي جَارِيَتَانِ تُغَنِّيَانِ بِغِنَاءِ بُعَاثَ فَاضْطَجَعَ على الْفِرَاشِ وَحَوَّلَ وَجْهَهُ وَدَخَلَ أبو بَكْرٍ فَانْتَهَرَنِي وقال مِزْمَارَةُ الشَّيْطَانِ عِنْدَ النبي صلى الله عليه وسلم فَأَقْبَلَ عليه رسول اللَّهِ عليه السَّلَام فقال دَعْهُمَا فلما غَفَلَ غَمَزْتُهُمَا فَخَرَجَتَا . ... عائشه مي گويد : رسول خدا بر من وارد شدند در حاليكه در نزد من دو كنيز بودند كه ترانه هاي بعاث (يكي از روزهاي جنگ جاهليت ) را مي خواندند پس حضرت بر روي تشك دراز كشيده و روي خود را برگرداندند ؛ ابو بكر نيز وارد شده و مرا منع كرد و گفت : آلات شيطان در نزد رسول خدا؟ رسول خدا روي به او كرده و گفت : رهايش كن ؛ وقتي كه او غافل شد به آن دو اشاره كردم و بيرون رفتند . صحيح البخاري (الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 1ح907، ص 323 و ج 3 ص 1064، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا صحيح مسلم ، اسم المؤلف: مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري النيسابوري الوفاة: 261 ، ج 2 ص 609، دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت ، تحقيق : محمد فؤاد عبد الباقي 7. گونه به گونه‌ي ِعايشه در جمع مردم بخاري و مسلم در ادامه حديث قبلي مي‌نويسند : ... وكان يوم عِيدٍ يَلْعَبُ السُّودَانُ بِالدَّرَقِ وَالْحِرَابِ فَإِمَّا سَأَلْتُ النبي صلى الله عليه وسلم وَإِمَّا قال تَشْتَهِينَ تَنْظُرِينَ؟ فقلت : نعم. فَأَقَامَنِي وَرَاءَهُ خَدِّي على خَدِّهِ وهو يقول : دُونَكُمْ يا بَنِي أَرْفِدَةَ ! حتى إذا مَلِلْتُ قال حَسْبُكِ ؟ قلت : نعم قال : فَاذْهَبِي . روز عيدي بود و سياهان با آلات جنگي در حال رقص شمشير بودند (عايشه مي‌گويد ) يا من از پيامبر خواستم و يا اين كه پيامبر به من گفت : آيا دلت مي‌خواهد رقص شمشير را تماشا كني ؟ و من گفتم : بله ، پس پيامبر مرا به پشت خود سوار كرد در حالي كه گونه من روي گونه اش بود و براي تشويق آنان پيوسته مي‌گفت :‌ ادامه دهيد ، و وقتي كه خسته شدم از من پرسيد : كافي است ؟ گفتم : بله گفت : پس برو . صحيح البخاري (الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 1ح907، ص 323 و ج 3 ص 1064، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا صحيح مسلم ، اسم المؤلف: مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري النيسابوري الوفاة: 261 ، ج 2 ص 609، دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت ، تحقيق : محمد فؤاد عبد الباقي 8 . او ايستاده بول كرد !!! بخاري و مسلم در صحيح‌شان با جسارت تمام در مورد رسول خدا (ص) مي‌نويسند: او ايستاده ادرار كرد و بعد آبي خواست و با آن وضو گرفت : حدثنا آدَمُ قال حدثنا شُعْبَةُ عن الْأَعْمَشِ عن أبي وَائِلٍ عن حُذَيْفَةَ قال أتى النبي  سُبَاطَةَ قَوْمٍ فَبَالَ قَائِمًا ثُمَّ دَعَا بِمَاءٍ فَجِئْتُهُ بِمَاءٍ فَتَوَضَّأَ . حُذَيفَة گفت : پيامبر به سمت محل دفن زباله‌ي قومي رفت و ايستاده بول نمود سپس طلب آب نمود ، و من آوردم و با آن وضو گرفت . صحيح البخاري (الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 1 ص 90ح222، بَاب الْبَوْلِ قَائِمًا وَقَاعِدًا ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا صحيح مسلم ، اسم المؤلف: مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري النيسابوري الوفاة: 261 ، ج 1 ص 228ح273، دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت ، تحقيق : محمد فؤاد عبد الباقي 9. بارها قصد خودكشي داشت ، ولي جبرئيل مانع مي‌شد حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ حَدَّثَنَا اللَّيْثُ عَنْ عُقَيْلٍ عَنِ ابْنِ شِهَابٍ . وَحَدَّثَنِى عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ حَدَّثَنَا مَعْمَرٌ قَالَ الزُّهْرِىُّ فَأَخْبَرَنِى عُرْوَةُ عَنْ عَائِشَةَ - رضى الله عنها - ... وَفَتَرَ الْوَحْيُ فَتْرَةً حَتَّي حَزِنَ النَّبِيُّ - صلي الله عليه وسلم - فِيمَا بَلَغَنَا حُزْنًا غَدَا مِنْهُ مِرَارًا كَيْ يَتَرَدَّي مِنْ رُءُوسِ شَوَاهِقِ الْجِبَالِ ، فَكُلَّمَا أَوْفَي بِذِرْوَةِ جَبَلٍ لِكَيْ يُلْقِيَ مِنْهُ نَفْسَهُ ، تَبَدَّي لَهُ جِبْرِيلُ فَقَالَ : يَا مُحَمَّدُ إِنَّكَ رَسُولُ اللَّهِ حَقًّا فَيَسْكُنُ لِذَلِكَ جَأْشُهُ وَتَقِرُّ نَفْسُهُ فَيَرْجِعُ فَإِذَا طَالَتْ عَلَيْهِ فَتْرَةُ الْوَحْيِ غَدَا لِمِثْلِ ذَلِكَ فَإِذَا أَوْفَي بِذِرْوَةِ جَبَلٍ تَبَدَّي لَهُ جِبْرِيلُ فَقَالَ لَهُ مِثْلَ ذَلِكَ . عايشه نقل كرده كه : و مدت زماني وحي قطع شد ؛ تا اينكه - طبق آنچه به ما خبر رسيد - رسول خدا اندوهگين گرديدند به حدي كه هر روز چند بار مي خواستند خود را از بالاي قله‌هاي كوه به پايين پرت كنند و هر زمان كه مي خواستند خود را به پايين پرت كنند جبريل خود را به او نشان مي داد و مي گفت : اي محمد تو واقعا فرستاده خدا هستي !! پس به همين سبب نگراني حضرت از بين مي رفت و دلش آرام مي گرفت ؛ اما باز وقتي بعد از چند وقت به او وحي نشد دوباره به دنبال همين كار مي‌رفت پس وقتي به كوهي مي رسيد جبريل خود را براي او آشكار كرده و همين مطلب را براي او مي گفت صحيح البخاري (الجامع الصحيح المختصر) ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، ج 6 ص 2561ح6581 ، كِتَاب التَّعْبِيرِ، بَاب أَوَّلُ ما بُدِئَ بِهِ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم من الْوَحْيِ الرُّؤْيَا الصَّالِحَةُ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا 10. موهايش را زني نامحرم بافت !!! بخاري ، در مورد مسافرت‌هاي پيامبر (ص) به قباء وقتي كه حداقل پنجاه و چند سال داشت ، مي‌نويسد :‌ حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ، قَالَ حَدَّثَنِي مَالِكٌ، عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِك رضي الله عنه أَنَّهُ سَمِعَهُ يَقُولُ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم إِذَا ذَهَبَ إِلَي قُبَاء يَدْخُلُ عَلَي أُمِّ حَرَام بِنْتِ مِلْحَانَ فَتُطْعِمُهُ وَكَانَتْ تَحْتَ عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ فَدَخَلَ يَوْمًا فَأَطْعَمَتْه وَجَعَلَتْ تَفْلِى رَأْسَهُ فَنَامَ رَسُولُ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم ثُمَّ اسْتَيْقَظَ يَضْحَكُ. ... از انس بن مالك روايت شده‌است كه مي‌گفت : هرگاه رسول خدا به قبا مي‌رفت به نزد ام حرام دختر ملحان رفته ، و او از پيامبر پذيرايي مي‌كرد ، ام حرام همسر عبادة بن صامت بود ، يك روز كه پيامبر به آنجا رفت و بعد ازاطعام و پذيرايي ، آن زن مشغول بافتن موهاي پيامبر شد !!! سپس پيامبر خوابيد و در حاليكه مي خنديد ، از خواب بيدار شد . صحيح البخاري ج3 ص201 كتاب الاستئذان ، ب 41 ، باب مَنْ زَارَ قَوْمًا فَقَالَ عِنْدَهُمْ ، ح 6282، 6283 . آيا اين كه سر مبارك او در دستان زني نامحرم قرار گيرد تا موهاي ايشان را مرتب نمايد ، اهانت به رسول خدا (ص) نيست ؟ اگرچه قصه‌ي تلخ جسارت به ساحت ملكوتي پيامبر(ص) در منابع و مآخذ دست اول اهل سنت ، سر دراز دارد ولي به همين ده مورد ، اكتفاء مي‌نماييم .
112 | مجيد م علي | | ٢٢:١٥ - ١١ آبان ١٣٨٩ |
با سلام
برادر عزيز جناب اقاي محمد - تاريخ: 11 آبان 89 - 14:40:04
متشكرم از اين متن شما , بنده به اين نتيجه رسيدم كه واقعا پيغمبر انها فقط در اسم شبيه حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم است و الا اين احاديث نمي تواند از فرستاده خداوند باشد .
يا علي
113 | مسعود | | ١٨:١١ - ١٣ آبان ١٣٨٩ |
از اين ؟؟؟ ها چه انتظاري داريد؟؟؟؟ از زماني که اين عمر دوست ها نماز النّساء را از اعمال حج حـــذف کردند،زنهاشون بهشون حروم شدن،در نتيجه بچه هاشونم ؟؟؟ شدن. ؟؟؟ صحبت از نام علي نميکند حلال زاده غير از او،ياد کسي نميکند مرز بهشت و دوزخ هم،ولايتت علي شده رمز نـجات انبياء ولايـت علي شده
114 | محمد عبداللهي | | ٠١:٠٢ - ٠٢ دي ١٣٨٩ |
با سلام به حضار
ببينيد شيعيان درمانده از مناظره و مجادله جرا حرف مفت مىزنيد شما كه جرات نداريد با يكى از علماى ما مناظره كنيد جرا خودتونو جر مىدين مشكل شما اينه كه شما دنبال خرافات و شبهات افتاديد مشكل شما اينه كه قرآن نمىخونيد بياييد قرآن را باز كنيد و بخونيد ببينيد كه شما جقدر در توحيد مشكل داريد كجاى قرآن كفته كه بريد سر قبرها و امامزاده هايى خدا مىدونه فرزند صيغه بودن و از اونها بخواهين كه واسه شما كار كنن و مشكلات شما رو حل كنن ببينيدكسى كه مى خواد حقيقت بيابه دنبال روايات و خرافات نمى ره من يه سؤال از شما دارم رسول خدا بزركتره يا حسين ؟ اكه جوابتون رسول خداست كه شك دارم بكوييد رسول خدا جرا براى رسول خدا سينه زنى نمى كنين جرا براى رسول خدا مجلس عزا نمى زارين ببينين من يه بيشنهاد دارم واسه هر كس دنبال حقيقته اونم اينه كه بياييم به هيج كس توجه نكنيم قرآن رو بكنيم داور بين خودمون و هر جى قرآن مى فرمايند عمل كنيم مىبينيم كى از ماها بر حقى و كى باطل يا الله هر كس مى خواد راه راست را بيابد قرآن بخواند
115 | momen abdullah | | ١٤:٥٠ - ٠٥ دي ١٣٨٩ |
جناب محمد عبداللهي لطفا به طور روشن و صادقانه براي ما بفرماييد که هدف و علت جنگ و عداوت شما با آيات قرآن کريم چيست؟ خداوند کريم مي‌فرمايد: «...واشهدوا ذوي عدل منكم واقيموا الشهاده لله...» پس چرا شما با خداوند دشمني کرده و دو شاهد براي طلاق حاضر نمي‌کنيد؟ يا علي
116 | سلمان | | ١٢:٥٧ - ٠٦ دي ١٣٨٩ |
باسلام
خداوند ميفرمايد نزديکترين شما به من با تقوا ترين شماست .تنها چيزي که شما را از آتش جهنم نجات خواهد داد اعمال نيک و تقواست
غالب گفته هاي شما که سراسر توهين وقضاوت بدون تحقيق است فقط به درد اين دنيايتان ميخورد هيچ جوابي براي خدا نداريد.
117 | جواب به معصوم ج | | ٠٤:٤٩ - ٢٠ اسفند ١٣٨٩ |
دانشمندان فيزيك اثبات كرده اند كه بر مبناي قوانين نسبيت و فيزيك بنيادي تمام عالم از يك انفجار ذره كوچك كه به اندازه كمتر از يك اتم است تشكيل شده است و اين ذره ميتوانسته خود به خود و با يك فرايند ناگهاني به وجود بيايد و لزومي به خالقي ندارد ....................................................... اگه چيزي خود بخود بوجود بياد ( آخه قبلش چي بوده ... اين دانشمندا "عدم : قبل از بيگ بنگ " رو چطور تفسير ميکنن ) داشتم ميگفتم اگه چيزي خودبخود و بدون هيچ ماده اوليه بوجود بياد پس ميتونه براحتي هم به هيچ چي ! تبديل بشه و کاملا از بين بره و عدم بشه . همين دانشمندايي که ميگي چه جوابي براش دارن يعني يه ماده نابود بشه و نه انرژي ازش بمونه نه گاز و نه هيچ چيزديگه . پس اين همه قانون بقاي جرم و انرژي رو ناديده گرفتي .... همون ذره و اينکه از کجا اومده نشوني از وجود خالقه نه دليلي بر عدم وجودش !
118 | شين پ | | ٢٢:٥٩ - ١٥ ارديبهشت ١٣٩٠ |
اجدادمن شيعه است خودم هم شيعه ام وشيعه هم خواهم مرد ولي ازاعمال بعضي ازالاقهاي لات وبي شرفي كه باعمل خرافه پرستي قمه زني آبروي شيعه راميبرندبسيارمخالفم وازخداميخواهم که نسل کثيفشان راازروي زمين بردارد.انشاالله.
119 | امين آغا | | ١٤:٣٠ - ٢٠ ارديبهشت ١٣٩٠ |
به نام خدا
جناب محمد عبدالعمر

گفتيد:"شيعيان درمانده از مناظره و مجادله چرا حرف مفت ميزنيد شما كه جرات نداريد با يكى از علماى ما مناظره كنيد"
جواب:
آيا همين سوالايي كه نه شما نه خدايانتون جوابي براي آنها ندارين نمونه بارزي از مناظره نيست؟اگه علماي شما علمي دارن برو جواب سؤالاتي كه يه شيعه معمولي از شما مي پرسه از اونا بگير ماباجان دل مي پذيريم .
مثل اينكه شماها ضايع شدن علما ! ومذهبتان را بر ضايع شدن خودتان در اين سايت ترجيح ميدين!
............................................................................................................................
گفتيد:"مشكل شما اينه كه شما دنبال خرافات و شبهات افتاديد"
جواب:
يعني ميگيد خرافات ما اينه:((ولا تحسبن الذين قتلو في سبيل اله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون))
وعلم ومنطق شما اينه: زمين كروي نيست وهركس ادعاي كرويت زمين كند مشرك است و خونش حلال!
هه هه هه هه ................
معذرت ميخوام يعني ميگيد همه مردم دنيا "خر"ند ونمي فهمند وزمين يه صفحه است .ها ها ها ها ......
فردا هم ميگيد روي زمين آب وجود نداره و اين درياها ورودها سرابه نه آب و هر كي انكار كرد بايد كشته بشه .
........................................................................................................................................................
گفتيد:" مشكل شما اينه كه قرآن نمىخونيد بياييد قرآن را باز كنيد و بخونيد ببينيد كه شما جقدر در توحيد مشكل داريد"
جواب:
اين تكه را خوب اومديد شما راست ميگي آخه ما قرآن خونديم وديديم خداي ما با خداي شما كلي فرق داره ،چون خداي ما از هيچ دري براي كمك به ما وبندگان مخلصش دريغ نميكنه از امامزاده گرفته تا حجت غايبش،از آسيه تا ام سلمه ،از شيث تاعيسي(ع) ،ازشلمچه تاكعبه ،از اتم گرفته تا كهكشان به اذن خداي ما هركدام ميتوانند واسطه فيض الهي باشند.
خلاصه خداي ما بر همه چيز محيط،قادر وتواناست.
ولي خداي شما اولا بايد كلي دنبالش گشت چون ذاتا عصباني (مثل شماها)
دوما بايد ببينيم آيا درخواست مارا ميپذيرد چون اونقد حسوده كه به آفريده خودش هم حسادت ميكنه واز ترس اينكه مبادا علي ادعاي خدايي كنه محبت مؤمنان به او را تكفير ميكنه
سوما خدايي كه نتونه به كسي ياچيزي يا مكاني يا زماني ... توانايي بخشش ،شفاعت ،رحمت ،آرامش و ... بده بدرد خود شماها ميخوره عجب خداي ناقص ،عصباني،حسود،رياست طلب ،لاقدير ،لاكريم،لاكبير،ولا لا لا لا.......ئي .
توصيه ما به شما:اين خداي بيچارتون را به مكتب علي(ع) بفرستيد شايد كمي آدم بشه!
.................................................................................................................................
گفتيد:" من يه سؤال از شما دارم رسول خدا بزركتره يا حسين ؟"
ماميگيم: رسول خدا(ص)
................................
گفتيد:" جرا براى رسول خدا سينه زنى نمى كنين جرا براى رسول خدا مجلس عزا نمى زارين"
جواب:
ما براي رسول خدا سينه ميزنيم عزا هم ميگيريم خوبشو هم ميگيريم مثل شما نميگيم عصاي من از استخوانهاي پوسيده اين مرد(نبي اكرم-ص-) تواناتر است .
البته اين سوال نشان دهنده عمق جهالت شماست،شما بايد بدانيد جنبه عاطفي عزاداري در همان روز هاي اول عزاداري تمام ميشه هدف از عزاداري چيزي فراتر از دوست داشتن است كه شامل جنبه هاي سياسي ،مذهبي،فرهنگي،ملي و....ميشه.
البته اگر شما به پيامبر صفات شكاك ،ديوانه،خودكش و.... نسبت ندين پيامبر ما يكيست و مشترك . و عزاداري براي پيامبر چيزي جز ابراز محبت به خوب مطلق ،خداي متعال ،وتجديد پيمان باپيامبر عزيز ودين اسلام نيست.
ولي امام حسين(ع) كسيست كه شما ميگين قبولش دارين !در صورتي كه قاتلش رو خليفه خدا ميدونيد ونميدونيد براي چي شهيد شد واگه بدونيد نميفهميد واگه بفهميد قبول نميكنيد واگه قبول كنيد قاتلين اهل بيت را ول نميكنيد ازترس خداي عصبانيتون كه در بالا توضيحش داده شد واين عزاداري ها براي ايجاد جرقه در ذهن جاهلين ميباشد شايد با فكر كردن به حسين (ع)وعلت شهادتش به سوي نهايت آرامش ،كمال نور وروشنائي،وآخر خوبي هدايت شوند.
پيامبر مسير خوبان را از يهوديت ومسيحيت وكفار جداكرد وعلي و حسن وحسين(ع) راه هدايت را براي امت بدون پيامبر مشخص كردند حالا مرد ميخواد وعمل. و الا اگر با سينه زني وعزاداري چيزي بر وجود بي نقص پيامبر (كه از ديد شما ناقص است) اضافه ميشه ما حاضريم 365 روز براي پيامبر وهر كس ديگه سينه زني وعزاداري كنيم.
....................................................................................................................
گفتيد:" من يه بيشنهاد دارم واسه هر كس دنبال حقيقته اونم اينه كه بياييم به هيج كس توجه نكنيم قرآن رو بكنيم داور بين خودمون و هر جى قرآن مى فرمايند عمل كنيم مىبينيم كى از ماها بر حقى و كى باطل يا الله هر كس مى خواد راه راست را بيابد قرآن بخواند"
پاسخ:
1-جواب استاد مؤمن عبدالله را ندادين:
خداوند کريم مي‌فرمايد:
«...واشهدوا ذوي عدل منكم واقيموا الشهاده لله...»
پس چرا شما با خداوند دشمني کرده و دو شاهد براي طلاق حاضر نمي‌کنيد؟
2-شما شفاعت را انكار ميكنيد پس ((الا باذنه))در آيت الكرسي اگر اسمشو شنيده باشي كه بعيد ميدونم كـــــشـــــــــكـــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟
البته خداي ما از روي عدل و كرمش اينو گفته ولي خداي شما ممكنه از دهنش در رفته وبعدا پشيمان شده و توبه كرده وجبرئيل شما اشتباه كرده چون معصوم نيست واين دوكلمه را رسونده پايين خلاصه اين آيه در تاريخ ثبت شده !!!
3-آيه 24 سوره نساء
{«فما استمتعتم به منهن فاتوهن اجورهن فريضه»زناني را که متعه ميکنيد مهر آنان را به عنوان يک واجب بپردازيد.} تكليفش چي ميشه شما كه به قرآن عمل ميكنيد!
اگه عمر با اجازه خودش به زور اسم مردم رو عوض ميكنه وبه زور با زنان ازدواج ميكنه با اجازه كي كلام خدارا نهي ميكنه هركي به هركي كه نيست...
4-...
5-...
.........................................................................................................................................................................
حالا چندتا احمق از خدا بي خبر ميان دم از قرآن ميزنند غافل از اينكه قرآني كه در دست دارن با كاري كه انجام ميدن زمين تا اسمان ضد ونقيضه .
اين شيوه عمل كردن به قرآن بخوره توسرشون كه اكه بخوره صداي طبل ميده ، آبرو وحيثيت برا قرآن و اسلام نذاشتن.
در پايان
گفتيد:" هر كس مى خواد راه راست را بيابد قرآن بخواند"
اگه بچه خوبي باشي با خوندن متن بالا يا ديگه قرآن نمي خوني كه بخواي قرآن داورت بشه يا هم قرآن خون ماهري ميشي كه بالاخره ميفهمه 1400 سال سركار بوده و غير از اين دو راه هر راه ديگري احمقانه ميباشد.


ياعلي
120 | محمد | | ٢٠:٢٦ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٩٠ |
ممنون از نظر شماره ۹۴ تون آقاي مجيد م علي نظر پر باري بود
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب