2024 April 25 - پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403
لواط وهابي ها در اماكن تمرين واستراحتشان وحتي مساجدشان !!
کد مطلب: ٦٢٣٣ تاریخ انتشار: ٢٤ مرداد ١٣٨٧ تعداد بازدید: 239995
جنایات وهابیت » جنایات وهابیت
لواط وهابي ها در اماكن تمرين واستراحتشان وحتي مساجدشان !!

در اين گفت وگوئي كه بين پليس عراق واين وهابي دستگير شده انجام شد ودر شبكه العراقيه هم پخش شد بعد از اعترافاتي از قتل شيعيان اهل بيت (ع) و ... أز إين آقا در نهايت فيلم سؤال ميكنند كه : آيا صحيح است كه شما در مساجد ... عمل قوم لوط را انجام ميداديد ؟ بعد أز سكوتي چند ثانيه اي ميگويد : خدا أز تقصيراتمان بگذرد .. وأز أو طلب بخشش ميكنيم ..

براي استماع اعتراف اين وهابي :

لينك در يوتوب:

http://uk.youtube.com/watch?v=yDPCY9zEUo8

لينك در آپارات:

عكس الباني :

عكس عثمان الخميس :



Share
1 | سيد مجيد موسوي هشترودي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٣ شهریور ١٣٨٧ |
ايرادي ندارد شما هم راه عمر را مي رويد
2 | فرهاد.ف | Seychelles - Cascade | ١٢:٠٠ - ٢٣ شهریور ١٣٨٧ |
سلام عليکم
الانبياء آيه 74 :
وَلُوطًا آتَيْنَاهُ حُكْمًا وَعِلْمًا وَنَجَّيْنَاهُ مِنَ الْقَرْيَةِ الَّتِي كَانَت تَّعْمَلُ الْخَبَائِثَ إِنَّهُمْ كَانُوا قَوْمَ سَوْءٍ فَاسِقِينَ !!!!!
و لوط را [به ياد آور] كه به او حكومت و علم داديم‏؛ و از شهرى كه اعمال زشت و كثيف انجام مى‏دادند، رهايى بخشيديم‏؛ چرا كه آنها مردم بد و فاسقى بودند!
هود آيه 89 :
وَيَا قَوْمِ لاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شِقَاقِي أَن يُصِيبَكُم مِّثْلُ مَا أَصَابَ قَوْمَ نُوحٍ أَوْ قَوْمَ هُودٍ أَوْ قَوْمَ صَالِحٍ وَمَا قَوْمُ لُوطٍ مِّنكُم بِبَعِيدٍ !
و اى قوم من‏! دشمنى و مخالفت با من‏، سبب نشود كه شما به همان سرنوشتى كه قوم نوح يا قوم هود يا قوم صالح گرفتار شدند، گرفتار شويد! و قوم لوط از شما چندان دور نيست‏!
قال الله تبارك و تعالي : فَبَشِّرْ عِبَاد . الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئكَ الَّذِينَ هَدَئهُمُ اللَّهُ وَ أُوْلَئكَ هُمْ أُوْلُواْ الْأَلْبَاب‏ .الزمر /17 و 18 .
يا حق
3 | خادم المهدي | Iraq - Baghdad | ١٢:٠٠ - ٠١ مهر ١٣٨٧ |
سلام بر شما :

عكس آلباني كه خيلي نوراني بود ... گويا واقعا كذب فيض كرده از اين عمل شنيع و گويا به وي خيلي چسبيده است .

ولي گويا براي عثمان الخميس كمي به سختي انجام شده زيرا خيلي ناراحت بود ... حالا يا مقاومت كرده و يا اينكه بايد شريكش در اين عمل كثيف را عوض كند ... يا شايد هم .......

يا علي
1 |مسلم|United States - Fremont |٢١:٤٤ - ٠٦ فروردين ١٣٩٧ |
0
 
0
به جد برخی نوشته ها انسانها را بیاد بی دیننان مدعی دین داری که پس از کودتای 88 فراوان شده اند می انداز . مثال همین گروه موهوم مدعی مهدویت . و اما بینیم قران در خصوص این رفتار که نسبت به یگدیکر چه میگوید چه رسد صحابیون رسول الله (ص)
فستعذو بالله من الشیطان الرجیم و همزات الشطاطین:
بسم الله الرحمن الرحیم
لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَيْرًا وَقَالُوا هَذَا إِفْكٌ مُبِينٌ ﴿۱۲﴾ النسا چرا هنگامى كه آن [بهتان] را شنيديد مردان و زنان مؤمن گمان نيك به خود نبردند و نگفتند اين بهتانى آشكار است
لَوْلَا جَاءُوا عَلَيْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَئِكَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْكَاذِبُونَ ﴿۱۳﴾
چرا چهار گواه بر [صحت] آن [بهتان] نياوردند پس چون گواهان [لازم] را نياورده‏ اند اينانند كه نزد خدا دروغگويانند. تهمت بمومنین زدن به مذاهب انها ربطی ندارد بلکه به تربیت انها مربوط میشوذ . امان از زمانی که دین خدا را تقته الاسلامی رهبری میکند و حافظین منجی انها اینگونه (چون افراد بزرگ شده در قواد خانه ها صحبت می کنند ) ولعن الله للقوم المکذبین
4 | مسيح پويا | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٧ مهر ١٣٨٧ |
با سلام:
خدا را شكر كه منبع سخنان سايتي چون يوتيوپ.كام بود كه باز بهانه نياورند كه سايت از خودشان است و عجيب نيست كه چنين مطالبي را منتشر كنند.
پيروز باشيد.
5 | حامد | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٠٨ مهر ١٣٨٧ |
حالا بازم بگيد چرا روزي چند نفر وهابي ميشه.
از خانمهاي نامحرم شير مي خورند با هم ديگه لواط مي كنن وقتي هم بيكار موندن خود ارضايي در حين روزه.
بعد هم انشاالله به بهشت تشريف ميبرند.
به اين ميگن اسلام ناب محمدي!!!
6 | آرمان | Iran - Galleh Dār | ١٢:٠٠ - ٢٠ مهر ١٣٨٧ |
علماي جرح و تعديل اهل سنت و وهابيت چه کساني اند؟ به چه کساني گفته مي شود؟ آيا آنان هر چه گفتند همان صحيح است؟ آيا گفته ابن حجر و ذهبي و صمعاني و ابن کثير و ابن عساکر و ... هم کاملا مورد احترام و براي اهل سنت صحيح مي باشد؟ ابو حنفيه و مالک و ... (آن چهار نفر) براي اهل سنت چه مقامي دارند و تفاوت آن ها بلا تشبيه با اماماني که ما مي گوييم چيست؟ امام و خلفاي اهل سنت چه کساني اند؟ آيا عباسيان و عثماني مورد قبول آن هاست؟ لطفا جواب را علنا نمايش دهيد
يا علي

پاسخ:





دوست گرامي سلام ! علماي جرح و تعديل اهل سنت بسيارند كه مهمترين آن&zwnjها ، شعبة بن حجاج ، يحيي بن معين ، نسائي ، ذهبي ، ابن حجر ، هيثمي و ... هستند . الباني كسي است كه امروزه وهابي&zwnjها براي حرف&zwnjهاي او ارزش ويژه&zwnjاي قائل هستند . ابن كثير هر چند كه از علماي جرح و تعديل به  حساب نمي&zwnjآيد ؛ ولي حرف&zwnjهاي او نيز ارزش خاصي دارد كه وهابي&zwnjها روي آن حساب باز مي&zwnjكنند .


ائمه اربعه اهل سنت ، همان مقامي را دارند كه ائمه اهل بيت عليهم السلام در نزد ما شيعيان دارند ؛ حتي در مواردي سخنان آن&zwnjها را بر سخن رسول خدا صلي الله عليه وآله نيز مقدم مي&zwnjدارند . آن&zwnjها معتقدند كه تقليد كردن از ديگران باطل است ؛ حتي اگر سخن شخ ديگر موافق حديث صحيح و قرآن باشد .


آقاي صاوي از علماي بزرگ أهل سنت است و كتابي دارد در اعراب قرآن و حاشيه دارد بر تفسير جلالين:


«و لا يجوز تقليد ما عدا المذاهب الأربعة و لو وافق قول الصحابة و الحديث الصحيح و الآية، فالخارج عن مذاهب الأربعة ضال مضل؛ و ربما عداه ذلك للكفر، لأن الأخذ بظواهر الكتاب و السنة من أصول الكفر » .


غير از مذاهب أربعه ، جائز نيست از ديگري تقليد كنيم ؛ حتي اگر با قول صحابه و حديث صحيح و آيه قرآن موافق باشد.


يعني اگر آيه قرآن و حديث صحيح داشتيم كه مخالف قول مذاهب أربعه بود ، بايد آنا را كنار بگذاريم و به نظر ائمه أربعه عمل كنيم ؛ هر كس خارج از مذاهب أربعه عمل كند ، هم گمراه است و هم گمراه كننده ؛ چه بسا به كفر مي رساند او را ؛ زيرا عمل به ظواهر كتاب و سنت ، از اصول كفر است .


حاشيه صاوي بر تفسير جلالين، ج2، ص10 چاپ دار إحياء التراث العربي


 


موفق باشيد


 


گروه پاسخ به شبهات

7 | سيد حسين | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٠ مهر ١٣٨٧ |
علي هذا چون مشخص شده كه اين برادران مجاهد في سبيل باسن روز ها مشغول مسلمان كشي بوده و شبها در اماكن تمريني و مساجد به نبرد با باسن يكديگر مشغولند و برادرن قوم لوطي خود را شادمان ميسازند به خاطر خطرات بعدي براي باسن ساير وهابي ها انشا الله وهابي هايي كه در عراق و افغانستان و ساير بلادمشغول نبرد مي باشند هر چه زودتر نفله شده و اثرات جهادشان به باسن مبارك ساير وهابي ها نرسد چون ممكن است باعث پارگي و نابودي اين عضو حساس آنها شود .گفتن آمين عاجل يادتان نرود
8 | غلام آل حيدر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢١ مهر ١٣٨٧ |
از آنجا كه وهابي ها با سعوديها پيوند نزديكي دارند بعيد نيست كه اين عمل شنيع به سعودي ها مثل ملك عبد الله هم سرايت كرده ياشد .
9 | آرمان | Iran - Galleh Dār | ١٢:٠٠ - ٢١ مهر ١٣٨٧ |
ابو حنفيه و مالک بن انس و ... در مذهبشان چه نقش دارند؟ آيا آنان را به عنوان امام مي شناسند مانند ابوبکر و ...؟

پاسخ:
دوست گرامي سلام ! نظرات فقهي ائمه اربعه ، اهل سنت ، همانند سخنان عمر بن الخطاب و ابوبكر در نزد اهل سنت معتبر است .



موفق باشيد



گروه پاسخ به شبهات
10 | بي طرف | Iran - Qom | ١٢:٠٠ - ٠١ آذر ١٣٨٧ |
برادر عزيزم غلام جان!!!
اين عمل نزد بنده و شما شنيع است. در خصوص عزيزان مجاهد وهابي و آل سعود بايد بفرماييد که حلاوت اين عمل به حضرت آگا ملک عبد الشيطان سرايت کرده باشد.

که احتمال قوي هم اين عمل به ايشان سرايت کرده باشد چرا که هر که را طعم بهشت بخواهد را بايد تحمل چنين حلاوتي باشد... مي دانيد که در حقيقت ادخال سرور مي فرمايند. لذا از لوازم دخول در بهشت دخول سرور است که احتمالا ايشان بايد تا بحال تجربه کرده باشند.....
11 | صادق | Germany - Frankfurt am Main | ١٢:٠٠ - ٠٢ آذر ١٣٨٧ |
باب اجتهاد هيچ وقت مسدود نميشود، زيرا در هر زمان با مسائل جديد فقهى روبرو ميشويم، ولى يک عالم مجتهد بايد شرايط اجتهاد و فتوا را داشته باشد، ولى از آنجاييکه فهم و علم ائمه اربعه بسيار بالا بوده است پس اشکالى ندارد که براى عوام الناس تابع يکى از اين مذاهب شوند تا زمانيکه رأى درستتر را در مذهبى ديگر نيابند، ولى هر گاه در مسئله اى يکى از اين ائمه دچار خطا و يا اشتباه در اجتهادشان شده باشند و براى ما واضح و آشکار شود در اينصورت نبايد تعصب بخرج دهيم و بايد تابع مسئله صحيحتر شويم هر چند مخالف مذهبمان هم باشد.

در واقع اين نصيحت خود اين ائمه بوده است، بطور خلاصه اقوال اين ائمه در مورد مذهبشان بشرح زير ميباشد:

اولين اين ائمه امام ابو حنيفه بوده است که بعضى از اقوالش عبارتند از:

1- "إذا صح الحديث فهو مذهبي" (روايت ابن عابدين در " الحاشية " 1/3 ) يعنى: "اگر حديثى صحيح واقع شد مذهب من همان ميباشد."

2- "لا يحل لأحد أن يأخذ بقولنا ما لم يعلم من أين أخذناه" (روايت ابن عابدين در حاشيه کتاب "البحر الرائق " 6/293) يعنى: "حلال نميباشد براى کسى که قول ما را بگيرد ولى نداند که آنرا از کجا (و چه منبعى) گرفته ايم"، و در روايتى ديگر ميگويد: "حرام على من لم يعرف دليلي أن يفتي بکلامي" يعنى: "حرام است بر کسى که دليل مرا نداند و با اقوال من فتوى بدهد".

3- "إذا قلت قولا يخالف کتاب الله تعالى وخبر الرسول صلى الله عليه وسلم فاترکوا قولي" (روايت فلاَّني در "الإيقاظ" ص 50) يعنى: "اگر حرفى بزنم که مخالف کتاب خدا و سنت پيامبر صلى الله عليه و سلم باشد پس قول مرا رها کنيد".

دومين امام، امام مالک بودند که ميگفت

إنما أنا بشر أخطئ وأصيب فانظروا في رأيي فکل ما وافق الکتاب والسنة فخذوه وکل ما لم يوافق الکتاب والسنة فاترکوه" (روايت ابن عبد البر در "الجامع" 2/32) يعنى: "همانا من بشر هستم و (در مسائل فقهى) خطا ميکنم و يا صحيح ميگويم، پس در رأى من بنگريد، و هر مسئله اى که با قرآن و سنت موافقت داشت بگيريد و اگر مخالف بود آنرا ترک کنيد"

2- " ليس أحد بعد النبي صلى الله عليه وسلم إلا ويؤخذ من قوله ويترک إلا النبي صلى الله عليه وسلم" (روايت ابن عبد البر در "الجامع" 2/91) يعنى: "هيگکس بعد از پيامبر صلى الله عليه و سلم نيست که گفتارش قبول شود و يا نشود مگر پيامبر صلى الله عليه و سلم (که گفتارش هيچوقت نبايد ترک شود و همه اش بايد قبول شود)"

سومين امام، امام شافعى بودند که ميگفت:

1- "إذا صح الحديث فهو مذهبي" (النووي 1/63) يعنى: "اگر حديثى صحيح در آمد پس مذهب من همان است".

2- "إذا رأيتموني أقول قولا وقد صح عن النبي صلى الله عليه وسلم خلافه فاعلموا أن عقلي قد ذهب" ( ابن عساکر بسند صحيح 15/10/1 ) يعنى: "اگر حرفى بزنم در حاليکه از پيامبر صلى الله عليه و سلم حديث صحيحى خلاف قول من وارد شده باشد پس بفهميد که عقلم را از دست داده ام"

3- "کل حديث عن النبي صلى الله عليه وسلم فهو قولي وإن لم تسمعوه مني" (ابن أبي حاتم 93 - 94) يعنى: "هر حديثى را که از پيامبر صلى الله عليه و سلم بشنويد قول من نيز ميباشد، گرچه از من نيز نشنيده باشيد"

چهارمين امام، امام احمد بن حنبل بودند که ميگفت:

1- " لا تقلدني ولا تقلد مالکا ولا الشافعي ولا الأوزاعي ولا الثوري وخذ من حيث أخذوا" (ابن القيم در "إعلام الموقعين" 2/302) يعنى: "از من و مالک و شافعى و اوزاعى و ثورى تقليد نکنيد و بگيريد از جاييکه که آنها گرفته اند (يعنى از قرآن و سنت).

2 – " رأي الأوزاعي ورأي مالک ورأي أبي حنيفة کله رأي وهو عندي سواء وإنما الحجة في الآثار" ( ابن عبد البر در "الجامع" 2/149) يعنى: " رأى اوزاعى و مالک و ابو حنيفه همه اش رأى هست و نزد من همه اش يکسان است، ولى برهان و دليل و حجت بايد از اثر (يعنى حديث پيامبر) باشد".
3- " من رد حديث رسول الله صلى الله عليه وسلم فهو على شفا هلکة" (ابن الجوزي در "المناقب" ( ص 182) يعنى: "کسى که حديث پيامبر صلى الله عليه و سلم را رد کند پس او نزديک است که هلاک شود".

اين بود بعضى از اقوال ائمه اربعة که چطور پيروانشان را از تقليد کورکورانه بر حذر ميداشند و هميشه آنها را ياداورى ميکردند که که با دليل و استناد از قرآن و سنت اقوالشان را مطابقت دهند و و اگر موافقت داشت قبول کنند و اگر مخالفت داشت رأى کسى ديگر که صحيحتر باشد را بگيرند.
در اينجا لازم به تذکر اين دو مسئله ميباشيم که:

1- مذاهب اهل سنت منحصر به اين 4 مذهب نيست بلکه بيش از 15 مذهب ميباشد ولى ياران مذاهب ديگر اقوال ائمه شان را تدوين نکردند لذا اثرى (بجز مقدار کم) از آن مذاهب باقى نماند، بعنوان مثال، يکى از بزرگان تابعين ميگفت که: "الليث افقه من مالک، لکن اصحابه م يقوموا به" يعنى: "ليث (ابن سعد) از مالک فقيهتر بود ولى يارانش مذهبش را تدوين نکردند".

2- هر چند مذاهب اهل سنت مختلف ميباشد، ولى اختلافشان فقط در فقه و فهم نصوص قرآن و سنت بوده است لذا اختلافاتى در اين زمينه رخ ميداده است، ولى در مسائل عقيدتى که اصل و اصول دين را تشکيل ميدهد اختلافاتى نداشتند لذا همه اين مذاهب درست ميباشند و کسى نميتواند تعصب بخرج دهد و مذهب ديگرى را انکار کند مگر اينکه همانطور که گفته شد هنگام روشن شدن حقيقت و درستى يک مسئله با استناد از قرآن و سنت بايد تابع قول دقيقتر و صحيحتر شويم هر چند مخالف مذهبمان ن

پاسخ:





دوست گرامي سلام !


اولاً : اين مطلب كه باب اجتهاد هميشه باز باشد&zwnj، سخني است كه مخالفان بسياري دارد ؛ از جمله صاوي از علماي بزرگ اهل سنت كه حاشيه&zwnjاي بر تفسير جلالين دارد در اي باره مي&zwnjگويد :


ولا يجوز تقليد ما عدا المذاهب الأربعة ، ولو وافق قول الصحابة والحديث الصحيح والآية ، فالخارج عن المذاهب الأربعة ، ضال مضل وربما أداه ذلك للكفر ، لأن الأخذ بظواهر الكتاب والسنة من أصول الكفر .


يعني اگر آيه قرآن و حديث صحيح داشتيم كه مخالف قول مذاهب أربعه بود ، بايد آنا را كنار بگذاريم و به نظر ائمه أربعه عمل كنيم ؛ هر كس خارج از مذاهب أربعه عمل كند ، هم گمراه است و هم گمراه كننده ؛ چه بسا به كفر مي رساند او را ؛ زيرا عمل به ظواهر كتاب و سنت ، از اصول كفر است .


حاشيه صاوي بر تفسير جلالين ، ج2 ، ص10 ، چاپ دار إحياء التراث العرب .


الفواكه العذاب في الرد على من لم يحكم السنة والكتاب ، اسم المؤلف:  حمد بن ناصر بن عثمان آل معمر التميمي الحنبلي (المتوفى : 1225هـ) ج 7   ص 363 .


أضواء البيان في إيضاح القرآن بالقرآن ، محمد الأمين بن محمد بن المختار الجكني الشنقيطي.  الوفاة: 1393هـ. ، ج 7   ص 265 ، ناشر : دار الفكر للطباعة والنشر.  - بيروت. - 1415هـ - 1995م.  ، تحقيق : مكتب البحوث والدراسات.


همچنين عدول از مذهبي و پيوستن به مذهب ديگر جايز نيست ؛ چنانچه برخي از علماي اهل سنت گفته&zwnjاند :


اشتهر بين الحنفية أن الحنفي إذا انتقل إلى مذهب الشافعي يعزر وإذا كان بالعكس فإنه يخلع عليه .


إرشاد النقاد إلى تيسير الاجتهاد ، محمد بن إسماعيل الصنعاني الوفاة: 1182 ، ج 1 ، ص 147 ، دار النشر : الدار السلفية - الكويت - 1405 ، الطبعة : الأولى ، تحقيق : صلاح الدين مقبول أحمد .


و نيز گفته&zwnjاند :


لو انتقل حنفي إلى شافعي لم تقبل شهادته وإن كان عالما كما في آخر الجواهر


إيقاظ همم أولي الأبصار ، صالح بن محمد بن نوح العمري الوفاة: 1218 ، ج 1   ص 54 ، دار النشر : دار المعرفة - بيروت &ndash 1398


و شمس الدين ذهبي مي&zwnjنويسد :


وأبو حامد البروى الطوسى الفقيه الشافعي محمد بن محمد تلميذ تلميذ محمد بن يحيى وصاحب التعليقة المشهورة في الخلاف كان إليه المنتهى في معرفة الكلام والنظر والبلاغة والجدل بارعا في معرفة مذهب الأشعري قدم بغداد وشغب على الحنابلة أهدوا له مع امرأة صحن حلو مسمومة وقيل إن البروى قال لو كان لي أمر لوضعت على الحنابلة الجزية


العبر في خبر من غبر ، شمس الدين محمد بن أحمد بن عثمان الذهبي الوفاة: 748هـ ، ج 4   ص 200 ، دار النشر : مطبعة حكومة الكويت - الكويت - 1984 ، الطبعة : ط2 ، تحقيق : د. صلاح الدين المنجد


همان طور كه مي&zwnjدانيد ، فقط از كفار جزيه مي&zwnjگيرند از مسلمان !!!


و همان طور كه شما ادعا كرده&zwnjايد&zwnj، ائمه اربعه پيروان خود را از تقليد كردن از آن ها منع كرده&zwnjاند ؛ پس چرا اهل سنت در اين 12 قرن از آن&zwnjها تقليد كرده&zwnj&zwnjاند ؟ آيا اين تقليد و در نتيجه اعمال آن&zwnjها باطل بوده ؟


اختلافات شديدي نيز در ميان اين چهار مذهب وجود دارد و دامنه اين اختلافات در تمام ابواب فقه را شامل مي شود كه به طور نمونه به يك مورد اشاره مي&zwnjشود .


مالك بن أنس ، لواط با همسر را جايز مي&zwnjدانست ؛ در حالي كه بقيه ائمه اربعه آن را حرام مي&zwnjدانسته&zwnjاند . سيوطي در تفسيرش مي&zwnjنويسد :


وأخرج الخطيب في رواة مالك عن أبي سليمان الجوزجاني قال سألت مالك بن أنس عن وطئ الحلائل في الدبر فقال لي الساعة غسلت رأسي منه .


الدر المنثور ، ج1 ، ص266 ، ذيل آيه نساؤكم حرث لكم .


از مالک بن انس سوال کردم که آيا مي توان با حليلة ( همسر يا کنيز) از پشت نزديکي کرد ؟ پاسخ داد : همين الان از همين کار غسل کردم!!!


و ابن قدامه حنبلي در المغني مي نويسد :


ورُويت إباحته عن ابن عمر وزيد بن أسلم ونافع ومالك، وروي عن مالك أنه قال: ما أدركتُ أحداً أقتدي به في ديني يشكّ في أنه حلال.


المغني ، ج8 ، ص132 .


جواز وطي دبر ، از عبد الله بن عمر ، زيد بن أسلم ، نافع و مالك بن أنس ، روايت شده است ، و روايت شده است كه مالك بن أنس گفته : نمي&zwnjبينم فقيهي را كه در دينم از او تقليد كرده باشم كه در حلال بودن اين عمل شك داشته باشد .


بي ترديد نمي&zwnjتوان ادعا كرد كه تمامي اين مذاهب درست باشد ؛ زيرا خداوند احكام را چندين نوع تشريع نكرده و روايتي نيز از پيامبر بزرگوار اسلام در مشروعيت فتاواي ائمه پانزده گانه اهل سنت وارد  نشده است ، خود آن&zwnjها نيز از تقليد كردن ديگران از خودشان منع كرده&zwnjاند .


و نيز طبق روايت صحيح السندي كه در كتاب&zwnjهاي شيعه و سني وارد شده ، رسول خدا صلي الله عليه وآله فرموده&zwnjاند كه امت من به هفتاد و سه فرقه تقسيم مي&zwnjشوند كه از ميان اين هفتاد سه فرقه فقط يك فرقه اهل نجات است و بقيه همگي در آتش جهنم خواهند بود . به نظر شما كداميك از اين پانزده فرقه سني + وهابي&zwnjها ، همان فرقه ناجيه است ؟ و چه دليلي براي اثبات مشروعيت هركدام از اين فرقه&zwnjهاي وجود دارد ؟


همچنين از نظر كلامي و عقيدتي اهل سنت به دو گروه معتزلي و اشعري تقسيم مي&zwnjشوند كه در قرون اوليه معتزله بيش از اشاعره بودند ؛ اما در عصر حاضر اكثر مردم اشعري هستند . به نظر شما نظر كداميك از اين دو فرقه درست است ؟ اشعري يا متعزلي ؟! و اصلاً چه دليلي براي اثبات صحت اين دو وجود دارد ؟


 


والسلام علي من اتبع الهدي


گروه پاسخ به شبهات

12 | آدم عاقل | Iran - Qom | ١٢:٠٠ - ٢٨ بهمن ١٣٨٧ |
از اين لا مذهبها هر كاري بر مياد حتي لواط. احتما لا فردا پس فردا يه حديث هم در اين مورد از عمر و ابوبكر و عثمان مبني بر جايز بودن اين عمل زشت ميگن.
13 | محمد ابن عبدالرحمن | Iran - Mahabad | ١٢:٠٠ - ٠٣ اسفند ١٣٨٧ |
يا الله با سلام خدمت دوستان عزيز با شما داريد به اهل سنت رسما توهين مي کنيد ببنيد ما نبايد تعصب داشته باشيم چون با تعصب هيچ وقت به جايي نمي رسيم بنده يکي از برادران اهل سنت و جماعت و يکي از مخالفان وهابيت هستم شما نبايد چونين بي رحمانه به وهابيت توهين کنيد زيرا آنها هم چون شما در شهري به دنيا آمده اند که در آن فرقه وهابيت رشد و نمو پيدا کزده الان شما هيچ کدامتان خود تان از دين هاي ديگر وارد شيعه نشديد بلکه در شهري بدنيا آمده ايد که مذهب زيبا و پر از عشق به اهل بيت به دنيا آمده ايد و از آن دفاع مي کنيد انها ها هم اينطور هستند اميد وارم که با بحث هاي زيبا به جايي برسيم در ضمن جواب استاد صاحب سايت در مورد امامان اربعه ما اشتباه بود طبق حديث زير : خير امتي من القرني پيامبر فرمودند که بهترين امت من براي پيروي از آنها مردمان 100 يا 200 يا در بعضي روايات 300 سال بعد از من است اين امامان اربعه همه در اين حديث قرار مي گيرند و چون آنها علمايي بودند که در آن زمان وجود داشتند به همين علت از آنها پيروي مي کنيم وسلام عليکم و رحمته الله و برکاته

پاسخ:
با سلام
ما به هيچ عنوان قصد توهين به اهل سنت را نداريم همانطور که در تيتر مطلب اشاره شده شخص موردنظر وهابي مي باشد
و جالبتر آنکه صوت اعتراف خود شخص را نيز جهت تصديق خبر گذاشته شده است
البته در رابطه با بحث لواط و ديدگاه علماي اهل سنت نيز مقاله کاملي ارائه شده است که در لينک ذيل مي توانيد مشاهده نمايد:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1871
(دقت داشته باشيد که در مقاله فوق تماما از منابع اهل سنت با ذکر سند و منبع عنوان روايت شده است)
در رابطه با بحث حديث عنوان شده نيز بهتر بود متن درست آن را کامل گذاشته و يا منبع و ماخذ آن را ذکر مي کرديد
و اگر با دقت متن سخنراني هاي استاد در شبکه سلام تي وي را مشاهده نماييد متوجه خواهيد شد که تمامي روايات نقل شده توسط ايشان بصورت کامل و با ذکر منبع (آن هم از کتب معتبر اهل سنت) و با ذکر تصديق کامل روات حديث توسط علماي اهل سنت عنوان شده است. (که به هيچ عنوان خدشه اي به سند روايات وارد نشود) ، خوب است شما هم ذکر منبع با بيان سلسله سند براي حديث خود مي نموديد.
-----
البته متن اشاره شده نيز کاملا اشتباه مي باشد چرا در زبان عربي ال تعريف با ي متکلم وحده در يک کلمه جمع نمي شود ثانيا: به تعبير الباني که به بخاري دوران معاصر اشتهار نموده است روايات خير القرون قرني در هيچ يک از کتب اهل سنت اصل و ريشه قابل استنادي ندارد «هذا اللفظ لانعرف له اصل في کتب السنة» و صحيح اين روايات خير «خيرالناس قرني ثم الذين يلونهم ....» مي باشد (سلسلة الهدي و النور، شريط 396)
حال با صرفنظر از بحث سندي اين روايت که در جاي خود قابل اما و اگر است و بر فرض قبول آن با وجود رسول خدا (ص) و اهل بيت (عليهم السلام) آن حضرت در قرن اول و دوم و آغاز قرن سوم که براي هيچ يک از اهل سنت فضيلت و برتري آنها بر سايرين پوشيده نيست ، ديگر جايي براي غيرآن بزرگواران نمي ماند و صحت دلالي اين روايت جاي بحث ندارد
----------
سواي اين نکته که روايت نقل شده تنها در منابع اهل سنت به صورت خبر واحد نقل شده و از نظر ما شيعيان اين روايت قابل استناد نمي باشد. علاوه بر اين كه در برابر اين روايات، روايات ديگري حتي در كتب اهل سنت موجود است كه زمان بعد از فوت پيامبر (صلي الله عليه و آله) زمان فتنه و ارتداد برخي آنان از دين معرفي مي كند.
موفق و مؤيد باشيد
معاونت اطلاع رساني

14 | نادر | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٢٥ تير ١٣٨٨ |
مجاهد -كامنت 14 -ما هيچوقت نميگيم سيغه.صيغه درسته.چرا دست وپاتو گم كردي؟ لوات چيه؟ كلاس چندمي تو؟؟؟؟
15 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ٢٥ تير ١٣٨٨ |
جناب «مجاهد»
لطفا در اسرع وقت به يکي از کلاسهاي نهضت سواد آموزي ( که با پول امت شيعه تشکيل مي‌گردد) حضور به هم رسانيد و خواندن و نوشتن صحيح را به خوبي ياد بگيريد.

از مهدي ما سئوال کرديد. الحمدالله به لطف صاحب يد الله ايشان در مقام و مرتبه خوبي هستند.
طبق آخرين اخبار رسيده از ناحيه ايشان شمشير مبارکشان آماده انتقام گيري از قاتلان ميليونها شيعه‌اي است که در عراق و افغانستان و پاکستان و حجاز به وسيله عمرپرستان کشتار شدند.
همچنين قلم مبارکشان آماده تدريس و تعلم علومي است که تمام اين علوم کفار شرق و غرب در برابر آن هيچند.

در ضمن اگر خبر نداريد امام العصر و جان (عليه السلام) مدتها است تشريف آورده اند.
منتهي به مصلحت خداوند از دو چشم سر ما نهان هستند.
اگر واقعا تمايل داريد که با ايشان آشنا شويد لطفا از محبت قاتلان پست اجداد شريفشان‌(سلام الله عليهم) دست برداريد.

در پايان من هم از شما سوالاتي داشتم.
اين مذهب شما اهل تسنن هم پس کي فراگير مي‌شود؟ پس کي شما قله هاي علم و دانش را فتح مي‌کنيد؟ پس کي شما مردمان زمين را به مذهبتان مي‌اوريد؟ پس چرا هر سال سرزميني ديگر از
بلاد شما جدا و به دست کفار مي‌افتد؟( اندلس مجارستان يونان سيسيل هندوستان ترکستان شرقي فلسطين آفريقاي مرکزي ...)
پس کي مي‌رسد زماني که علوم و تکنولوژي و حقوق بشر را شما به مردمان جهان ياد دهيد؟
پس کي ‌مي‌ايد زماني که دانشمندان بنام و پزشکان مشهور جهان از ميان شما باشند؟

شما که نمي‌خواهيد به ما بگوييد که علم بايد بوسيله کفار به ما آموزش داده شود؟
شما که نمي‌خواهيد به ما بگوييد که اين ميلياردها انسان روي زمين محکوم به پيروي از غير معصوم هستند؟
16 | مجاهد | | ١٢:٠٠ - ٢٥ تير ١٣٨٨ |
بهتر زناي خودتون رو که به ان سيغه مي گيد(ازدواج کوتاه مدت ) به ياد بياريد . راستي عفاف خانه هاتون چند تا ؟؟؟؟ دارد .؟البته اين حرف شما چيزي جز کذب نيست که وهابي ها لوات کارن مي دونيد چرا اين توهين ها رو مي کنيد ؟چون انها پيش روي جهاد با منافقان (سردمداران شيعه)وگمراهان (تشيع)هستند همان طوري که حکومت کليسا دليلي بر باتل بودن اداهاي نصراني ها بود جمهوري اسلامي ايران (البته تشيع) هم دليلي برباتل بودن ادعاهاي افسانه اي تشيع است. راستي از مهدي تون چه خبر اگه ديديش سلام منم بهش برسون .حتما اين جمعه مياد؟حتما؟حتما؟
17 | عبدالوهاب | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٣٠ شهریور ١٣٨٨ |
اقاي كم عقل ونفهم تو رو چه به اظهار نظر در مورد وهابيهاي مخلص تو اول برو وضو گرفتن رو ياد بگير بعد سعي كن از وهابيها نقص بگيري خوب ميدوني كه وهابيها از اين تهمتها مبرا هستند داري افعال خودت رو به اونا نسبت ميدي كمتر صيغه كنيد كمتر دروغ بگيد به بهانه تقيه كه من دراورديه و اخوندهاي دجال واسه منفعت خودشون درست كردند شما با اين مذهب ساختگي و شرك الود خودتون چطوري به خودتون جرات ميدين به وهابيها تهمت بزنين اره ديگه اره ديگه وقتي با دلايل روشن در مورد حقانيت اهل سنت مواجه ميشن چون راهي واسه فرار ندارين شروع ميكنين به گوه خواري الهي كه ذوالفقار علي بخوره تو سرتون مشتي مرده پرست مشرك كمتر بريد پاي قبور و شركبازي كنيد
18 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ٣١ شهریور ١٣٨٨ |
جناب عدو الوهاب و عبدالعايشه چطور دلت مي‌آيد اينقدر با الله دشمني کني؟ مگر الله رحمان و رحيم از زمان کودکي تاکنون اينقدر به تو نيکي نکرده است؟ مگر طفلي نبودي و الله کريم تو را رشد داد و بزرگ کرد؟ مگر اين همه بلا را از سرت دور نکرد؟ مگر بارها تو را از امراض مختلف شفا نداد؟ پس اين عداوت و کينه و بغض و دشمني و جنگ با خدا چيست که در توست؟ چرا قرآن خدا را مسخره مي‌‌کني؟ چرا قرآن خدا را آتش مي‌زني؟ چرا قرآن خدا را تکه تکه مي‌کني؟ چرا قرآن خدا را زير پا له مي‌کني؟ مگر خداوند در قرآن نفرمود که : «يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيدِيكُمْ إِلَى الْمَرافِقِ وَامْسَحُوا بِرُؤُسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَينِ» پس چرا هنگام آن آب بازي که به آن مي‌گويي وضو پاهايت را مسح نمي‌کني؟ در عوض هنگامي که طبق فرمايش عقل کل و جانشينان به حق او (صلي الله عليهم) ما با شستن آلودگي را «از» دستانمان پاک مي‌کنيم، چون کودکي به ما ايراد مي‌گيري که چرا آلودگي را به سمت دست خود سوق نمي‌دهيم!!! آيا نبايد مطابق اين تفسير غير الهي و خنده دار شما از «وَامْسَحُوا بِرُؤُسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَينِ» مسح را از «ران پا» شروع کرده و به کعبين ختم کنيم؟؟؟؟ دشمني با قرآن خدا تا کجا؟ مگر نمي‌داني که خداوند علمش کامل و اسلام دين همه دوران است؟ چرا وقتي خدا براي ايمني بشريت از افتادن به چاهي بدبو و گند و پر از فضولات شيطاني به نام «boy or girl friend» سنت شريفه و پاک و نوراني متعه را امر کرد با آن دشمني مي‌کني؟ « فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ» چرا نفس و علم و انديشه خود را برتر از سخن خداوند علي و اعلي قرار مي‌دهي؟ مگر تاکنون قرآن را باز نکرده اي و اين آيه را بخواني که «وَقَالَ رَجُلٌ مُؤْمِنٌ مِنْ آلِ فِرْعَوْنَ يَکْتُمُ إِيمَانَهُ أَتَقْتُلُونَ رَجُلا أَنْ يَقُولَ رَبِّي اللهُ . . . » ؟؟؟ آيا معني کلمه کتمان را چون کلمه مسح نمي‌داني؟ عربي بلد نيستي. اشکال ندارد. چرا عالم به قرآن را فحش مي‌دهي؟ آيا در نهايت ضلالت نيستي؟ « وَكَذَلِكَ بَعَثْنَاهُمْ لِيَتَسَاءَلُوا بَيْنَهُمْ قَالَ قَائِلٌ مِّنْهُمْ كَمْ لَبِثْتُمْ قَالُوا لَبِثْنَا يَوْمًا أَوْ بَعْضَ يَوْمٍ قَالُوا رَبُّكُمْ أَعْلَمُ بِمَا لَبِثْتُمْ فَابْعَثُوا أَحَدَكُم بِوَرِقِكُمْ هَذِهِ إِلَى الْمَدِينَةِ فَلْيَنظُرْ أَيُّهَا أَزْكَى طَعَامًا فَلْيَأْتِكُم بِرِزْقٍ مِّنْهُ وَلْيَتَلَطَّفْ وَلا يُشْعِرَنَّ بِكُمْ أَحَدًا» آيا از سواد و دانش کافي براي خواندن قرآن برخوردار نيستي تا بخواني که مومنين چگونه به برادر مومن خود سفارش مي‌کنند که در ميان کفار دين خود را مخفي کند؟ در پايان هرچند که خداوند فرموده است «والله لا يهدي القوم الظالمين» و فحاشي هاي تو مصداق کامل ظلم و ستم و تعدي است ولي بازهم تو را سفارش به توحيد در عبادت و اطاعت کرده و از تو اکيدا در خواست مي‌کنم که از شرک دست برداشته و: خداي خالق جهت چپ و راست را بپرست نه وهمي که دست چپ و راست دارد. خداي خالق آسمانها و ابعاد را بپرست نه وهمي که محدود به زمان و مکان است. خداي خالق اپتيک و شعاع هاي نور و اشکال سه بعدي و دو بعدي را بپرست نه آن پوچ خيالي که اعتقاد داري در قيامت ساق پايش ديده مي‌شود. باور کن که خدا ماورا اذهان و خيالات مغز است و فراموش نکرد که براي صد و بيست و چهار هزار پيامبر جانشين قرار دهد. علي ولي الله
19 | مجيد م علي | | ١٢:٠٠ - ٣١ شهریور ١٣٨٨ |
با سلام جناب عبدالوهاب إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلَاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيْدِيَكُمْ؛ وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ.( المائده ايه 6 ) . يعني چي . معلومه كه وهابي هستي و تنها چيزي كه وهابيها از اسلام خوب ميدانند خواندن عربي اونهم در حد خوندن نه فهم . اين ايه قراني را بخوان و معني كن سعي در فهمش داشته باش , تفسير هم نميخواد . مشكل شما وهابيها اينه كه كور دل و حاقد هستيد . در ضمن لعنت خداوند بر او همفر انگليسي و نوچه اش و تمامي اون كوردلان فرقه نو تاسيس وهابيت و بهائيت كه هر دو از يك جا تغذيه ميشوند. تنها چيزي كه شما وهابيون از ان مبرا هستيد خدا پرستيه وگرنه پابرهنه نمي پريدي جلو از گفته هاي يك " مــــــــــــــــــرده "دفاع كني . اينهمه هديه به برادارن اهل سنت در مورد اين فرقه جديد التاسيس : پيشگويى رسول گرامى (ص) از ظهور وهّابيّان در كتب معتبر اهل سنّت رواياتى از پيامبر گرامى صلى‏الله‏عليه‏و‏آله آمده كه اشاره به ظهور فرقه وهّابيّت شده است همان گونه كه بخارى در صحيح خود از عبداللّه عمر نقل مى‏كند كه گفت: ذَكَرَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم: اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَأْمِنَا، اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي يَمَنِنَا. قَالُوا: وَفِي نَجْدِنَا. قَالَ اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَأْمِنَا، اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي يَمَنِنَا. قَالُوا يَا رَسُولَ اللَّهِ وَفِي نَجْدِنَا؟ فَأَظُنُّهُ قَالَ فِي الثَّالِثَةَ: هُنَاكَ الزَّلاَزِلُ وَالْفِتَنُ، وَبِهَا يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ ؛ روزى پيامبر گرامى فرمود: خدايا منطقه شام و يمن را بر ما مبارك گردان! صحابه گفتند: منطقه نجد را چطور؟ حضرت سخن قبل خود را تكرار فرمود و صحابه از نجد پرسيدند، حضرت در مرحله سوم فرمود: در نجد زلزله‏ها و فتنه‏ها به وقوع خواهد پيوست و شاخ شيطان از آن جا طلوع خواهد كرد. صحيح بخارى، ج 8، ص 95 ح 7094، كتاب الفتن، ب 16 ، باب قَوْلِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم: الْفِتْنَةُ مِنْ قِبَلِ الْمَشْرِقِ. يا علي
20 | ابو لولو | | ١٢:٠٠ - ٠٣ مهر ١٣٨٨ |
جناب عبد الوهاب! فقط برو مطالعه كن. اگه با مطالعه قانع نشدي............ يه نيگا به دور و ورياي وهابيت وبنداز ............................ انشا الله با عمر محشور بشي. يا قائد الغر المحجلين.
21 | سعيد حسيني | | ١٢:٠٠ - ١١ مهر ١٣٨٨ |
سلام عليکم جناب ايوب جمشيدي ما هم با شما موافقيم که به فرقه هاي اسلامي (صرف نظر از اينکه در اسلام فرقه معنا ندارد و معني اسلام ناب همان امت واحد اسلامي است که اطاعت از خدا ، رسول خدا ، و اهل البيت عليهم السلام را شامل ميشود) نبايد توهين کنيم. شما فرموده ايد (فرقه هاي اسلامي) که اينان از نظر اسلام واقعي داراي هيچگونه جايگاهي در دين نيستند. آيا شما اينان را يکي از فرقه هاي اسلامي ميدانيد ؟؟!!! اما با اين حال ما هم مثل شما موافق توهين به آن فرقه ها و حتي فرقه هاي غير اسلامي نيستيم هر چند که فرقه هاي مورد نظرتان کوچکترين ارتباطي هم به اسلام نداشته و ندارند. در ثاني اگر رهبر يکي از فرقه ها مثل همين وهابي ها ((الباني)) در جريان عمليات تروريستي و خرابکارانه دستگير ميشود و خود به روابط همجنس بازي وهابيت در خانه ها و حتي مساجدشان اعتراف ميکند توهين خود آنان به خودشان است نه ما، لطفا به ما بگوئيد اين به چه معناست؟؟!! آيا ما به او و يا فرقه ضاله او توهين کرده ايم؟؟!! به نظر من آنها نياز به توهين ندارند. يا اعمال و رفتار و عقيده ي گنديده آنان زحمت توهين همگان را به آنها کم ميکند؟؟!! آيا بهتر نبود حضرتعالي جانب انصاف را گرفته و مي فرموديد: آنها با اين عقايد خود که از کشتن مسلمانان مومن ، زن و بچه ، و هر کس که يا علي ميگويد گرفته تا عمل همجنس بازي در مساجد را پشتيباني ميکند به اسلام ناب محمدي ص که اينهمه زحمت برايش کشيده شده و اينهمه خون پاي درخت تنومند آن ريخته شده، توهين ميکنند. در واقع به و پيامبر اکر م ص و امامان معصوم ع توهين ميکنند ؟؟!! جناب ايوب جمشيدي اگر شيعه هستيد بهتر است بدانيد که اين بقول شما فرقه ها با کشتن هفت نفر از امثال خود حضرتعالي به بهشت ميروند ( از عقايد وهابيت مطابق با فتواي مفتکي هاشون) البته اينکه اين وهابيان بي صفت اينگونه افعال را در همه جا و حتي مساجد مرتکب ميشوند، بايد بگويم که اين اعمال کثيف بخشي از عقيده ي گنديده ي آنان را تشکيل داده و اين کارها علي الخصوص ((لواط در بين وهابيها)) مختص پيروان امروزي آن فرقه ها نيست بلکه ريشه در تاريخ ديني آنان دارد. خودتان بهتر ميتوانيد حدس بزنيد که اينان پيروان چه کساني هستند !! خودتان بهتر ميتوانيد حدس بزنيد که اينان با توجه به اعمال کثيفشان راه چه کساني را ميروند !! آنها اين اعمال ((لواط)) را مشروع ميدانند. اما سئوال اينجاست که اين مشروعيت را از بدست آورده اند و مبناي آن چيست؟ که البته جوابش مشخص است. جناب ايوب جمشيدي بهتر بود شما نوک پيکان انتقادتان را بطرف دشمنان دين خدا مي گرفتيد تا موجبات رضايت خداوند متعال را ايجاد کنيد ، نه اينکه بر عکس عمل کنيد. در ضمن جهت اينکه مشخص شود مشروعيت اينگونه اعمال وهابي ها از کجا بدست آمده است، فقط کافيست نگاهي به کتب اهل سنت بيندازيد بعضي از علماي آنان از جمله جناب سيوطي در اين باب حرفهاي جالبي زده اند که بهتر است مراجعه کنيد و بخوانيد. البته احکام و فتاواي علماي کنوني وهابيت هم در راستاي همان عقايد موثر بوده است. در آخر هم سئوالي از شما دارم و خوشحال ميشوم که جواب دهيد: نظر شما در قبال اين نوع اعمال وهابي ها (( لواط )) که به عقيده ي شما يکي از فرقه هاي اسلامي بشمار ميروند چيست؟؟!!! دليل حمايتتان از آنان چيست؟؟!!! يا علي
22 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ١١ مهر ١٣٨٨ |
با سلام
برادر عزيز جناب اقاي ايوب جمشيدي . با حرف شما كاملاً موافقم , وليكن برادر عزيز :
ايا كتمان هر حقيقتي ايا اهانت بخداوند متعال نيست , ايا اين مقاله دروغ است يك تهمت است يا حقيقت است .
برادر عزيز ايا علماي درجه يك اهل سنت خصوصا اين وهابيها به ما و علماي ما تهمت و افتري و دروغ نمي بنندند .
ايا شما همين حرف را ميتوانيد به انها بزنيد . ايا ميدانيد اين فرقه ملحده و سياه فكر وهابي چگونه صحبت ميكند .
اگز شما از اهل سنت ميباشيد ايا اهانتهاي انها را بخودتان خوانده ايد.
برادر عزيز جناب اقاي ايوب جمشيدي با حرف شما كاملاً موافقم امــــــا ,,,,,,,,,,,,,
يا علي
23 | ايوب جمشيدي | | ١٢:٠٠ - ١١ مهر ١٣٨٨ |
توهين به هر يک از فرقه هاي اسلامي (سني يا شيعه ) توهين به اسلام است
24 | حسين | | ١٢:٠٠ - ١٩ مهر ١٣٨٨ |
بسلام
اول فرقه اسلامي بودن وهابي هارا ثابت كنيد بعد....
25 | حسين | | ١٢:٠٠ - ١٩ مهر ١٣٨٨ |
خدا اگر قابل هدايت نيستندلعنت كند كساني راكه سايت ذكر شده را فيلتر كردند اينان همان همدستان وهابيون هستند
26 | مرتضي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠١ آبان ١٣٨٨ |
همتون گمراهيد هم شما شيعه نما ها و هم شما وهابي هاي دروغين خدا يکي است . اگر يک وهابي هم لواط کرده باشد نمي توان اين را به همه آنها تعميم داد بهتر است به جاي حماقت و تعصبات احمقانه هر دو طرف کمي هم همديگر را بشناسيد اين سايت حتما از طرفانگليس حمايت مي شود که اين گونه به فکر تفرقه است.
27 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ٠٢ آبان ١٣٨٨ |
جناب مرتضي
حتي هندو ها و بودايي ها هم به مجازات دنيوي اعتقاد دارند.
ما هم معتقد هستيم که خداوند بخشي کوچکي از مجازات ها را در همين دنيا اجرا مي‌کند.

حال شما کلمه شيعه را در اينترنت سزچ کنيد. هزاران سايت شيطاني حاوي رکيک ترين الفاظ بر ضد تشيع مشغول فعاليت هستند.
آيا شما فکر مي‌کنيد خداوند جواب اينها را نمي‌دهد؟
به خداي بزرگ و اعلي قسم که به زودي وهابيت، اين فرقه پوسيده، در برابر ميليونها شيعه اي که طي اين بيست ساله کشته است به عذاب بسيار دردناکي مبتلا خواهد شد.
فقط پاکستان را زير نظر داشته باشيد. همان وهابيتي که مورد حمايتشان بود اکنون بلاي جانشان شده است.
نابودي فرقه سراسر يهودساخته وهابيت نزديک است، انشاالله.
عليا ولي الله
28 | سعيد حسني | | ١٢:٠٠ - ٠٥ آبان ١٣٨٨ |
با سلام
مـــرتـــضــــي
منظورت از اينکه همه ما گمراهيم چيست؟؟؟؟
لطفا کلمه گمراهي را معنا کنيد.
در کامتت نوشته اي (ما شيعه نماها)
لطفا به ما بگو معناي شيعه واقعي چيست؟؟؟؟
کاملا واضح و روشن است که با مطرح کردن اين موضوع سعي در منحرف کردن بحث و عوض کردن موضوع داري که کور خوانده اي
در ظاهر وهابي ها را هم به گمراه بودن متهم کرده اي
اما چرا از افشاي عمل قبيح قوم لوط آنان ناراحت شدي؟؟؟؟!!!!!!
اين نشان دهنده ي اين است که تو نه تنها از وهابيت بزار نيستي بلکه در جهت اثبات وهابيت هم قدم بر ميداري
وگرنه حتما خودت قبل از افشاي لواط بين اهل بدعت خبر داشتي و داري
اما تنها چيزي که تو را ناراحت کرده افشاي لواط در بين شماهاست.
از طرفي هدف و نيت تواين بود که شيعه را بد نام کني
لابد با خود گفتي حالا که گند وهابيت در اومده نام شيعه را در کنارش بگذاري و با گمراه خواندن هر دو حق و باطل را، باطل جلوه دهي که البته کور خوانده اي.
در مورد شناخت همديگر هم بايد بگويم حق با توست و ما شماها را خوب شناخته ايم و گول حرفهاي شما را نميخوريم.
در ضمن يک دليل ديگر وجود دارد که تو وهابي هستي
و آن اين است که
همه به وضوح ميدانند که وهابيت دستپخت انگليس حرامزاده هستند
و تو با زيرکي سعي در نسبت دادن انگليس به شيعه ها کردي که باز هم کور خواندي
اينکه انگليس به فکر تفرقه است شکي نيست
بياد بگويم وسيله تفرقه انگليس همين وهابيت است نه شيعه
باز هم مثل هميشه کور خواندي
در ضمن اسمي را که انتخاب کردي که مثلا موجه جلوه کني را عوض کن
چون باز هم کور خواندي
29 | محمد حسن ك | | ١٢:٠٠ - ٠٤ آذر ١٣٨٨ |
بنام خدا . دوستان عزيزآيا وجه تمايز انسان با حيوان دارابودن عقل و اختيار نيست ؟ آيا اگر تفاوتها وجود نداشت ديگر چيزي براي تمايز عاقل و نادان وجود داشت ؟ايا مگر نه اينكه خداوند متعال انسانها را مورد آزمايش قرار ميدهد تا با عقل و فهم و شعور خود راه را از بيراهه و حق را از باطل جدا كنند ؟ آيا اگر مشيت الهي نبود كه گروهي منافق رياكار و جاه طلب وصيت و سخن پيام آور الهي را نشنيده بگيرند و آنچه را كه نفس شيطانيشان دستور داد انجام دادند آنوقت فرقي بين منافق و پيرو پيامبر وجود داشت ؟ آيا آنوقت ديگر ملاكي براي سنجش ميزان اعتقاد به خدا و رسولش وجود داشت ؟ آيا اگر حضرت علي عليه السلام همسر و فرزندان پاك ايشان در يكطرف و ملعونين دو عالم در طرف ديگر قرارگرفته اند براي اين نيست كه تفاوت ها مشخص شود بين كساني كه از نعمت عقل به درستي استفاده ميكنند با كساني كه از آن استفاده نميكنند؟ايا وقت آن نيست كه آزمايشات الهي را در زماني كه ديگر پيامبري براي انسانها فرستاده نميشودجدي بگيريم و با عقل و درايت راه درست را برگزينيم ؟ پس اي دوستاني كه تعاليم اسلام و پيامبر را از كساني فرا ميگيريد كه حق را زير پا گذاشته و كوچكترين اعتنائي به سخن پيامبر نداشته اند آيا وقت آن نيست كه خود دست به كار شده و بدنبال حقيقت باشيد؟ از خداوند متعال خواستارم با عنايت ايشان و 14كليدي كه هر كدام درب دنيائي از فضاي الهي را براي هر جوينده اي باز ميكنند شما نيز حق را پيدا كرده و از بركات و فيوضات بيكران الهي بهره مند شويد . به اميد روزي كه تمامي مسلمانان يه حبل الهي چنگ زنند و بيصبرانه منتظر ظهور حضرت وليعصر عجل اله باشند . يا علي
30 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٢ آذر ١٣٨٨ |
با سلام مجدد

وَلُوطًا آتَيْنَاهُ حُكْمًا وَعِلْمًا وَنَجَّيْنَاهُ مِنَ الْقَرْيَةِ الَّتِي كَانَت تَّعْمَلُ الْخَبَائِثَ إِنَّهُمْ كَانُوا قَوْمَ سَوْءٍ فَاسِقِينَ !!!!!

و لوط را [به ياد آور] كه به او حكومت و علم داديم‏؛ و از شهرى كه اعمال زشت و كثيف انجام مى‏دادند، رهايى بخشيديم‏؛ چرا كه آنها مردم بد و فاسقى بودند!
(الانبياء آيه 74 )
خدايا ما را هم از مکر و حيله و نيرنگ قوم لوط فعلي (وهابيت) راهائي بخش - - - آمين

اللهم العن الجبت و الطاغوت
31 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٢ آذر ١٣٨٨ |
سلام

جناب عبدالوهاب

مثل اينکه در اماکن تمريني خيلي ازت کار کشيدن

بدجوري بهت فشار اومده داري فحش ميدي

عزيزم من بهت حق ميدم

راستي وقتي در اماکن تمريني مشغول عاليت هستيد به دوستان ديگرت هم کمک کن آخه بعضي از همکيشانت مثل مهران و فرزاد و . . . . تازه کارند

بايد براي روحيه فيزيکي دادن به دوستان شما ساخته شوند

اشکالي نداره عزيزم زياد بخودت فشار نيار به هر حال تو بايد اينکارها را انجام دهي

قبلا هم گفتم تو و همکيشانت در اماکن تمريني دنباله رو مخلص خليفه دومتان عمر هستيد

او هم به دوستانش روحيه فيزيکي مي بخشيد از جمله قنفذ و مغيره و . . . . . . . . . .

خب عبد الشيطان جون برو الباني منتظرته

راستي يه سري هم به يمن بزن امير عبدالشيطان هم نياز به روحيه فيزيکي داره

بدو بدو بدو بدو منتظرته
32 | عبدالله ب | | ١٢:٠٠ - ٠٨ دي ١٣٨٨ |
اين حرفاي مسخره چيه ديگه دليل بيا در ضمن اگه مسلمان باش بايد قبول کني که 3 شاهد شهادت بدن
33 | momen abdullah | Malaysia - Bayan Lepas | ١٢:٠٠ - ٠٩ دي ١٣٨٨ |
جناب «عبدالله ب»

چرا شما وهابي ها فارابي و ابن سينا را ملحد مي‌ناميد؟
http://www.muslm.net/vb/showthread.php?t=341132

مشکل شما با عقل و خرد چيست؟

يا علي
34 | بليبل | | ١٢:٠٠ - ٢٠ دي ١٣٨٨ |
اين كلمات انگليسي در نوشته ها يتان در جواب به شبهات چيست

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
بسياري از اينها ، كدهاي مخفي برنامه‌هاي ويرايشي است ، كه با كپي پيست كردن متن ، كپي شده و در محيط هاي ديگر ديده مي‌شوند .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
35 | علي از چين | China - Shenyang | ١٢:٠٠ - ٢٧ دي ١٣٨٨ |
از ديشب با اين سايت آشنا شدم و با خود گفتم با معرفي آن به دوستان سني انها را از خطر وهابيت دور ميكنم. اما با مطالعه بخش فتنه وهابيت دريافتم اين سايت قبل از افشاي فتنه وهابيت و يا حتي توهين وهابيت با توهينهاي مكرر توسط دوستان به نه فقط وهابيت بلكه امور مورد احترام سنييان بيشتر موجب وهن تشيع و انزواي ما ميشود. در همين باب لواط يا شيرخوردن از زن نامحرم يعضي از دوستان مواردي را گفته اند كه خارج از بحث علمي و نقد است مثلا در مورد حلاوت لواط براي امير عبدالله و يا بعضي آرزوي داشتن دوست وهابي و ماندن در خانه آنها را كرده ااند كه جز تخريب چهره منور تشيع نتيجه ديگري ندارد. بعضي وقتها انسان تصور ميكند كه اينهايي كه بنام شيعه اين نظرات را ميدهند وهابيان قللم به مزد سعودي هستند تا چهره مشعشع تشيع را ملكوك كنند.دوستان تصور كنند اكثريت اهل سنت را كه از وهابيت بيزارند اما اين گفتمان حتما انها را از تشيع دور و به آنها نزديك ميكند. بوىزه مسلمانان كشورهاي غير عربي كه ارادت ويزه به اهل بيت دارند و با اينكار آنها حداقل اين استت كه گرايش به تشيعشان كم ميشود. از مديريت سايت خواهشمندم خود را در فضاي بين المللي تصور كرده و بعد نظرات ديگران را نشر دهد و يا حد اقل كلمات مستتهجن و توهين به اولي و دومي و سومي را از متن نظرات حذف نمايد تا خوانندگان سني در همان وهله اول از سايت فرار نكنند. انشالله خدا توفيق تبليغ مكتب اهل بيت را به همه عنايت فرمايد

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
از نظر شما كمال تشكر را داريم
ما نيز خود بارها و بارها اين تذكر را به عزيزان شيعه و سني منتقل مي‌كنيم كه مبادا به يكديگر و مقدسات آنها توهين كنند .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
36 | ببتا موسوي | | ١٢:٠٠ - ٢٨ بهمن ١٣٨٨ |
درغگوي عوضي شيعه ملعون
37 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٣٠ بهمن ١٣٨٨ |
با سلام
براي نابينا اون سوي .
چون قافيه كم ايد شاعر به جفنگ ايد .
يا علي
38 | محب اهل بيت عليهم السلام | Iran - Arak | ١٢:٠٠ - ١١ فروردين ١٣٨٩ |
هر كسي كه دشمني اهل بيت عليهم السلام را در دل داشته باشد بايد به حلال زاده بودنش شك كرد. بيا به همين راحتي لواطم ميكنند!!!!!!!!!!!!!!!!! خداوند دشمن 14 معصوم رو لعنت كنه ان شا الله.
39 | !!!!!!ك م ي ل | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ١٢ فروردين ١٣٨٩ |
چشمم روشن . از اين بني عمرا هرکاري برمياد .ممنون از روشنگريتون .
40 | بينام ناكجاابادي | Iran - Semnan | ١٢:٠٠ - ٠٣ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام خوب با توجه به اجتماعي كه توش زندگي ميكنيم و اين ازدواجهاي دير براي پسرها ودخترها و اين حس شهوتي كه همه بهش ميرسن شما بگيد ما بايد چه كار كنيم البته بجز ازدواج مگر احكام دين ما نبايد به روز باشه مگه پيامبر احكامو به روز نياور وبا توجه به نياز مردم احكام صادر نمي شد پس چرا اين منبر نشينها هنوز در 1400 سال پيش زندگي مي كنن بابا الان اينهمه پيشرفت كرديم ولي احكام ما روز به روز داره عقب افتاده تر مي شه اصلا اسلام شده يه سد براي همه و همه چيز اگه اسلام اينه من قول بهتون ميدم هيچ كدوم از مردم وبخصوص جونا اين اسلامو نمي خوان لطف كنيد جواب سوال منو تو همين وب سايت بدين البته من منكر اهل بيت .قران. واسلام نيست من فقط طرفدار حقوق بشر و منطقي هستم وفكر ميكنم اسلام بايد جواب روزانه مردم رو با احكام خودشون بده ببينيد مثال مي زنم مثلا خريد وفروش خون زمان پيامبر حرام بود ولي الان ازاده از كجا معلوم لواط كه حرام بود الان ازاد نباشه و همچنين خود ارضايي ولي چون اين منبر نشينهاي ما ميخوان مارو به عنواني برده خودشون كنن اينجوري ميگن تا ما هميشه محتاجشون باشيم واونها دارن برده داري نوين انجام ميدن مثل زمان فرعون نيست كه ادم برده بود وهمه ميفهميدن امروزه برده داري نوين ميگه ادمهارو بر اساس نيازشون تو ازادي برده كن لطفا جواب منو تو همين وب پاسخ بدين

پاسخ:

با سلام
دوست گرامي
1- خريد و فروش خون ، الان نيز حرام است ! اما به خاطر ضرورت (مثل ضرورت حفظ جان مردم) اين كار صورت مي‌گيرد ! (بهتر است در مورد فرق بين حكم اولي و ثانوي در فقه تحقيق كنيد)
2- در مورد لواط و ساير فواحش و گناهان ، چه فايده‌اي بر آن مترتب است ؟ حفظ جان مردم كه به خاطر حكم ثانوي حلال شود ؟!
3- در مورد نياز جوانان به ازدواج و عدم امكان ازدواج نيز در شرع مقدس ، راهكارهاي لازم داده شده است :
مانند ازدواج موقت و روزه گرفتن و ...
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6]  
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب