ابن جبرين، مفتي وهابي :
مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم ...اين رافضيان غالباً مشرك هستند و علي بن ابي طالب را دائما در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور كه بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرك و ارتداد از اسلام است.خدا شرّشان را كم كند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!
مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم ...اين رافضيان غالباً مشرك هستند و علي بن ابي طالب را دائما در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور كه بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرك و ارتداد از اسلام است.خدا شرّشان را كم كند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!
متن سوال:
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرت! شيخ عبد الرحمن الجبرين حفظه الله، السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
و بعد... در شهر ما شخصي است رافضي(شيعه)، كه كارش قصابي است و اهل سنت او را براي ذبح حيواناتشان نگه داشته اند. براي همين دلايلي براي تعامل با اين رافضي در اين شغل وجود دارد... حكم تعامل با اين شخص رافضي و امثال او چيست؟ و حكم حيواني كه بدست او كشته شده چيست؟ آيا حلال است يا حرام؟ به ما در اين مسئله فتوا دهيد.
اجر تان با خدا و الله ولي التوفيق.
جواب استفتاء:
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
جواب استفتاء:
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
و بعد ... مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم و گوشت قرباني او را نمي خورم ؛ زيرا اين رافضيان غالبا مشرك هستند و علي بن ابي طالب را دائما در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور كه بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرك و ارتداد از اسلام است. پس مستحق قتل مي باشند؛ زيرا در وصف علي (رضي الله عنه) غلوّ مي كنند و او را با اوصافي كه جز براي خدا صحيح نيست، توصيف مي كنند، چنانكه در عرفات از آنها شنيده ايم. بنابراين آنها مرتد شمرده مي شوند؛ زيرا او (علي) را ربّ و خالق و متصرف در هستي مي دانند، كسي كه غيب مي داند و در ضرر و نفع آنها و ... تأثير دارد و نيز آنها به قرآن كريم افترا مي بندند و گمان مي كنند كه اصحاب پيامبر آن را تحريف كرده اند و چيزهاي زيادي از آن را كه مربوط به اهل بيت و بزرگانشان بوده حذف نموده اند. پس بنابراين از قرآن پيروي نمي كنند و آن را مايه گمراهي مي دانند و نيز آنها بزرگان صحابه مانند خلفاي سه گانه و بقيه عشره و أمهات المؤمنين و مشاهير صحابه مانند انس و جابر و ابي هريره و ... را قبول ندارند و احاديثشان را دروغ مي دانند ، يا دليلي براي آنچه كه مي گويند ، نمي بينند. ولي با وجود اين سرشان را بلند مي كنند و مي گويند چيزي در دلشان نيست و در درونشان آنچه را كه اعتقاد دارند، پنهان مي كنند و مي گويند هر كس در دين تقيه نداشته باشد دين ندارد. ادعاي آنان در مورد برادران ما و دين دوستي شان پذيرفته نيست الخ... عقيده آنان نفاق است.
خدا شرّشان را كم كند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!
جاي دارد اين دو حديث را ذكر كنم قبل از بدنبال حرام زاده هاي تاريخ 1430 ساله اسلام بگرديم .
عن زيد بن يثيع قال سمعت أبا بكر الصديق يقول: قال: رأيت رسول اللّه (ص) خيّم خيمة وهو متكئ على قوس عربيّة، وفي الخيمة علي وفاطمة والحسن والحسين فقال: «معشر المسلمين أنا سلم لمن سالم هل الخيمة، حرب لمن حاربهم، ولي لمن والاهم، لا يحبّهم إلاّ سعيد الجد طيب المولد، ولا يبغضهم إلاّ شقي الجد رديء المولد»، فقال رجل يازيد أ أنت سمعت منه؟ قال: أي وربّ الكعبة.
فرائد السمطين ، ج2 ، ص40 ، ح 373 و المناقب ، الخوارزمي ، ص 297 ، ح 291 (211) و جواهر المطالب ، محمد بن الدمشقي الشافعي ، ج1 ، ص174 .
زيد بن يثيع ميگويد از ابو بكر ، شنيدم كه مي گفت : در يكى از روزها ، رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله سراپردهاى برپا كرده بود و خود به كمان عربى تكيه زده و على و فاطمه و حسنين عليهم السّلام در زير خيمه قرار داشتند ، رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله خطاب به مسلمانان فرمود : اى گروه مسلمانان ! من سازگارى دارم با كسى كه با اين سراپرده نشينان من سازگارى دارد . و نبرد مىكنم با هر كسى كه با ايشان نبرد كند . و دوست مىدارم هر كسى را كه آنان را دوست بدارد ؛ دوست نمىدارد اينان را مگر آن كسى كه نياى او از نيكبختى برخوردار و نطفهاش از آلودگى پاك باشد و دشمن نمىدارد اينان را مگر آن كسى كه نياى او دچار بدبختى گرديده و نطفهاش ناپاك و آلوده به پليدى است .
و نيز ابن مردويه مينويسد :
عن عبد الله بن أحمد بن حنبل ، عن أحمد ، قال : سمعت الشافعي يقول : سمعت مالك بن أنس يقول : قال أنس بن مالك : ما كنا نعرف الرجل لغير أبيه إلا ببغض علي ابن أبي طالب .
مناقب علي بن أبي طالب (ع) وما نزل من القرآن في علي (ع) - أبي بكر أحمد بن موسى ابن مردويه الأصفهاني - ص 76 .
عبد الله بن احمد بن حنبل از پدرش نقل كرده ست كه گفت : از شافعي شنيديم كه ميگفت : از مالك بن أنس شنيدم كه ميگفت : أنس بن مالك گفت : ما هيچ فردي را به غير پدرش ملحق نميكرديم ، مگر اين كه بغض علي بن أبي طالب عليه السلام را در دل داشت .
يا علي