2024 March 29 - جمعه 10 فروردين 1403
هفت فتواي ويژه از سرشناس ترين چهره هاي وهابيت
کد مطلب: ٦١٩٢ تاریخ انتشار: ٢٥ آبان ١٣٨٩ تعداد بازدید: 20707
فتنه وهابیت » فتاوای شنیعه
هفت فتواي ويژه از سرشناس ترين چهره هاي وهابيت

«مركز فرهنگ عربي» در بيروت اخيرا كتابي منتشر كرد كه به عجيب ترين و خنده دار ترين فتواهاي وهابيت اختصاص دارد.


نويسنده اين كتاب "احمد عرفج" از كشور عربستان سعودي است. وي پيش بيني كرده كه كتابش يكي از پرفروش ترين كتاب هاي سال در نمايشگاه هاي مختلف جهان عرب شود. او همچنين معتقد است كه اين كتاب خشم شديد وهابيون را بر مي انگيزد.

وي در مقدمه كتاب خود براي نمونه به چند فتواي بسيار مسخره كه توسط سرشناس ترين چهره هاي وهابيت صادر شده، اشاره كرده است.

از جمله اين فتواهاي عبارتند از:

1- حرام بودن پوشيدن كفش پاشنه بلند

2 - خوردن غذا با قاشق

3- داشتن راننده يا خدمتكار در منزل

4- دست تكان دادن به بازيكنان فوتبال

5- نوشتن مقاله در مطبوعات

6- انداختن عبا روي كتف

7- پوشيدن دامن توسط زنان و غيره.



Share
1 | ASD KHADEM MAHDI | Iran - Ahvaz | ٠١:٥٦ - ٢٩ آبان ١٣٨٩ |
اي کاش دلايل اين مزخرفات رو هم مي نوشتين
2 | صادق راستگو | Iran - Tehran | ٢٠:٠٢ - ٣٠ آبان ١٣٨٩ |
با سلام و تحيت به اين آقا يا خانم ASD KHADEM MAHDI عرض ميكنم . بنده خدا سايت يك خبر چاپ و انتشار كتابي را داده است كه من و امثال من مطلع باشيم و اگر لازم شد بريم براي كار تحقيقاتي يا سرگرمي آنرا تهيه كنيم حالا شما ميفرمائيد اي كاش دلايل اين مزخرفات را هم مي نوشتين ! ! كدام مزخرفات را سايت نوشته ؟ اگر منظورت عناوين كتاب چاپ شده است كه به سايت ارتباطي ندارد . اگه فكر ميكني مزخرفات است خوب برو به مفتايان اعظمت بگو نه اينكه اينجا عرض اندام كني بنده خدا احمد عرفج كه عربستاني هم هست فقط بخاطر اينكه مفتيهاي بيسواد كشورش اراجيف گفته اند و همه از اين حرفها خنده شلن ميگيرد رفته و اين فتاوا را در كتابي جمع آوري و از ترسش برده در بيروت چاپ كرده كه به دنيا بگويد كه ؟؟؟ ها چگونه فكر ميكنند بعد تو ميگي كاش دلايل اين مزخرفات را مي نوشتين . . . . جل الخالق گنه كرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري ؟ ؟ ! فتاوا را مفتيهاي بيسواد صادر كرده اند يكي ديگه جمع آوري كرده و برده در يك كشور ديگه چاپ كرده و سايت خبرش را داده است آنوقت ميگي . . .
3 | مجيد م علي | | ٢٢:٥٠ - ٠٤ آذر ١٣٨٩ |
با سلام
برادر عزيز جناب صادق راستگو منظور جناب ASD KHADEM MAHDI از كلمه مزخرف يعني فتواي اين احمقها ,نه چيزي ديگر .
اما در جواب شما برادر عزيز جناب ASD KHADEM MAHDI , بهترين دليل اين فتواها اثبان حماقت پيروانش براي خودشان است

ابن هند صاحب پرچم و نماز جمعه

((مسعودى )) مى گويد: ((كار فرمانبردارى و اطاعت كوركورانه مردم از معاويه به جايى رسيد كه وقتى به طرف صفين مى رفت ، نماز جمعه را روز چهارشنبه اقامه كرد و تمام سپاهيان او به وى اقتدا كردند و با وجود اين بدعت آشكار، مورد اعتراض واقع نشد و در ميدان جنگ به فرمانش از سرمى گذشتند و او را سرور و مطاع خود مى دانستند)).
داستانها و پندها، ج 1، ص 94، به نقل از مروج الذهب ، ج 3، ص ‍ 31.

لبيك يا علي
4 | مرد مردستان | Iran - Tehran | ٢٤:٢٤ - ٠٤ آذر ١٣٨٩ |
فكر كنم آخري پوشيدن دامن بوده كه نون آخرشو اين آقاي وهابي به خاطر اين كه گشنش بوده خورده
يا اين كه اشتباه تايژي از طرف دوستان ماست
به هر حال
5 | سعادتي | | ٢٠:٠٧ - ١٥ آذر ١٣٨٩ |
با سلام خدمت دوستان عزيز
خداوند اجرتان بدهد. ان شاالله با ظهور حضرت حجت ريشه تمام کفار ومشرکان قطع ميشود.
اللهم عجل لوليک الفرج
6 | سلام | Iran - Tehran | ١٦:٢٧ - ١٨ آذر ١٣٨٩ |
سلام دوستان من در خراسان شمالي زندگي ميکنم و با سني هاي زيادي دوست هستم انها همچين اعتقادي ندازند و شيعه ها رو کافر نميدانند من وقتي اين مقالات رو خوندم فهميدم وهابي ها اصلا سني نيستند چون من با بعضي از اين سنيها به زيارت امام رضا رفتيم و انها با افتخار زيارت ميکردند و اين عمل را شرک نميدانستند اما يک وهابي به من جواب بدهد که چرا پيامبر دستور کشتن مشرکان را نداد شما سراغ داريد که پيامبر دستور کشتن يک مسيحي را بدون دليل بدهد ؟ايا شده است که پيامبر از جايي رد شود و يک مسيحي را ببيند و فرمان کشتن او را بدهد؟پس چرا شما به اين روش عمل نميکنيد و شيعه ها رو بدون دليل ميکشيد؟خوب شما ميگيد ما کافر گيريم که کافر باشيم ايا شما از پيامبر و صحابه خدا بيشتر ميفهميد که حکم قتل ما رو ميديد؟خدا به شما کمي عقل بدهد
7 | محمد | | ٢٢:٥٥ - ٢٤ آذر ١٣٨٩ |
با سلام وخسته نباشيد .حالا نگاه كنيد اينا چه زوري به كله پوكشون زدن تا اين مزخرفاتو دآوردن .خاك بر سر اون بي عقل هايي كه دارن از اين كله پوكاپيروي ميكنن.يه صلوات براي سلامتي آقا امام زمان يه صلوات ديگه براي تعجيل در فرج آقامون.
8 | دختر ايروني | | ٢٣:٢٥ - ٢٤ آذر ١٣٨٩ |
سلام عزيز درسته وهابيا سني نيستن وهابيا آدماي جاهل و عقب مونده اي هستن که به اميد خدا نسلشون برداشته ميشه ( بهتره بگه آدم نيستند. حيوونا به هم نوع خودشون رحم مي کنند.) اگه عقل داشتن ميفهميدن ريخت خون يه آدم چه کار کثيفي هست يا علي حق يارتون
9 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ٠٤:٥٥ - ٢٥ آذر ١٣٨٩ |
جناب سلام
لطفا از اين «دوستان» خود بپرسيد که آيا براي ورود به بهشت احتياجي به ايمان به خلافت ابوبکر است؟
اگر احتياجي نيست پس کفر به خلافت ابوبکر هم مانعي ندارد.
و اگر احتياج است پس آنگاه ديگر آنها «دوستان» شما نيستند.

يا علي
10 | علي همتي | | ١٥:١١ - ٢٦ آذر ١٣٨٩ |
سلام عليکم
با فبولي طاعات و عبادات خدمت خدام اهل البيت عليهم سلام
من به جد دنبال صحاح سته از کتب اهل سنت هستم اگه لطفي بکنيد و به سر ايميل من بفرستيد يک دنيا از شما تشکر ميکنم
اجر شما با اقامون امام مهدي باشد انشالله
ممنونم و خداحافظ
11 | سلام | | ١٥:٤١ - ٢٦ آذر ١٣٨٩ |
دوست عزيز momen abdollah سلام نميدانم شايد شما اهل سيستان هستيد و سني هايي که ميبينيد فقط از وهابينو ملعون هستند ولي اينجا کساني هستند که براي سيدالشهدا عزاداري ميکنند و با افتخار از تنها نظام شيعي و اسلامي ميگويند انها حتي از شيعيان بيشتر به امام خامنه اي علاقه دارند و سيد حسن نصرالله را تنها مدافع اسلام ميدانند بايد به اينها حق بدهيد چون مانند ما از بدو تولد به دين پدرانشان بودند . کمتر به دنبال تحقيق بودند اما همين بس که اگر جنگي با وهابيت شود اينها طرف ما شيعيان را ميگيرند چون انها هم مثل ما اين حرامزاده ها را ملعون ميدانند و ميگويند اينها سني نيستند در اخر شهادت مسلمانان در چابهار را به شما تسليت و تبريک ميگويم و اميدوارم يک روز انتقام سختي از اين متحجران بي دين بگيريم
12 | مهدي | | ١٩:٣٣ - ٢٦ آذر ١٣٨٩ |
با سلام و عرض خسته نباشيد
فتواهاي اين دسته حيوانهاي انسان نما هم مانند چهره شومشان كثيف وننگين است
13 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ٢٠:٣٦ - ٢٧ آذر ١٣٨٩ |
جناب سلام
دروغ مي‌فرماييد. خيلي زشت و زننده هم دروغ مي‌فرماييد. چه دروغي؟
«چون مانند ما از بدو تولد به دين پدرانشان بودند»
اين جمله دروغ شما درتضاد کامل با قرآن کريم است:
«...للدين حنيفا فطره الله التي فطر الناس عليها لا تبديل لخلق الله...»
مطابق اين آيه اينها در بدو تولدشان به دين امام مهدي (عليه السلام) يعني دين اسلام بوده‌اند. نه دين کفر و شرک پدرانشان.
حال اين سوال پيش مي‌آيد که امام شما کيست؟
چرا معيار و ميزان شما «اعتقاد بيشتر» به امام العصر و الزمان حضرت مهدي صاحب الزمان (عليه السلام) نيست؟
مگر ايشان ولي الله نيستند؟
مگر ايشان جانشين پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) نيستند؟
مگر ايشان حجت خدواند نيستند؟
جناب سلام
کيست آگاه به اسرار کهکشانها؟ کيست آگاه به اسرار سلول؟ کيست آگاه به اسرار علوم فيزيک و شيمي؟
چرا من بايد او را رها کنم؟ چرا بايد با کافر به او دوستي کنم؟ مگر او نقصي دارد؟ چرا بايد به او کفر ورزيد؟
جناب سلام
چرا کفر به خورشيد هدايت را کم چيز مي‌دانيد؟
چرا جنايتي به نام کفر به امام زمان (عليه السلام) را دست کم مي‌گيريد؟
مگر از کفر به امام زمان (عليه السلام) حماقتي آشکارتر و ظلمي شيطاني تر سراغ داريد؟
جناب سلام
شکي داريد کافر به امام زمان (عليه السلام) يزيد است؟ عمر است؟ شمر است؟
چرا با عمر دوستي مي‌کنيد؟ چرا با شمر و يزيد دوستي مي‌کنيد؟
چرا کفر به امام زمان (عليه السلام) را عادي جلوه مي‌دهيد؟

يا علي
14 | م-ك | | ١٥:٠٠ - ٢٨ آذر ١٣٨٩ |
يااباصالح ادرکني
15 | محمد | | ٠٨:٤٠ - ٢٩ آذر ١٣٨٩ |
سلام .
جنبش وبلاگي الابصار
جهت مقابله با وهابي و وهابيت
منتظر حضورتان هستيم .
با شعار مرگ بر وهابي

chaphiemeshki.blogfa.com
16 | اميد طيار | Iran - Tabriz | ١٣:٤٠ - ٢٩ آذر ١٣٨٩ |
اي کاش آقامون زود تر بياد و اين رجعت هم پيش بياد تا سرخ شدن وهابي ها رو پيش چشمان نازنين آقا به چشماي خودمون ببينيم
17 | عبدالله | | ٢٢:١٣ - ٢٩ آذر ١٣٨٩ |
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ تَعَالَوْاْ إِلَى مَا أَنزَلَ اللّهُ وَإِلَى الرَّسُولِ قَالُواْ حَسْبُنَا مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ آبَاؤُهُمْ لاَ يَعْلَمُونَ شَيْئًا وَلاَ يَهْتَدُونَ(المائدة104)
18 | آريا | Iran - Tehran | ٢١:١٦ - ٣٠ آذر ١٣٨٩ |
وهابيت در بلوچستان ايران رشد مي كند ومنبع اين دين در ايران مولوي عبد الحميد كثيف است اين مرد كثيف است كه به گروه شيطاني سني كمك مالي مي نمايد تا شيعيان را در چابهار در روز تاسوعا به خاك وخون بكشانند لعنت خدا بر انان
19 | س-ش | | ١١:٠٩ - ٠٣ دي ١٣٨٩ |
جناب سلام

سني هاي خراسان بعضا به صوفيه هم مربوط هستند که معمولا به حضرت امير ارادت خاص داشته و همان طور که گفتيد به زيارت امام رضا هم مي آيند. در واقع اين وهابي ها صوفيه را هم دشمن مي دارند، اما فعلا بيشتر روي ما شيعيان تمرکز کرده اند ( به دلايل مختلف)
20 | خاك | Iran - Kazerun | ١٤:٠١ - ٠٣ دي ١٣٨٩ |
جناب سلام

شما فرمودين "بايد به اينها حق بدهيد چون مانند ما از بدو تولد به دين پدرانشان بودن" !!!!!!!!!!

عزيز من
در همنشيني با دوستانتون مراقب اعتقاداتتون باشيد و ان شالله که همگي از آفت هاي آخرالزمان در امان باشيم

ما بيخيال حرمت مادر نميشويم وز دامن حيدر جدا نميشويم

براي سلامتي آقا و تعجيل در ظهورشان صلوات


21 | محسن م | Iran - Chādegān | ١١:٠٥ - ٠٥ دي ١٣٨٩ |
وظيفه ي ما شيعيان اين است که تا ظهور حضرت حجت دست ازولايت برنداريم وگوش به فرمان ولايت فقيه باشيم تاتوطئه هاي دشمنان تشييع راخنثي کنيم وطبق فرمان حضرت امام بشتيبان ولايت فقيه باشيدتابه مملکت شما اسيب نرسد
22 | اسلام | | ١٥:٣١ - ٠٥ دي ١٣٨٩ |
با سلام واحترام خواهشمنداست تفكرات پليد وهابيون را بيشتر منتشر كنيد تاجوانان اين فرقه ضد دين رابيشتر بشناسند ونيز علما وائمه جماعات بامطالعه بيشتر به اين مباحث به پردازند.
23 | علي ايماني نسب | | ١٨:٥٢ - ٠٢ بهمن ١٣٨٩ |
والله چه بگويم انسان اصلا حرفش نمياد. اينها واقعا انسانند؟!!!!
24 | خدابنده لو | | ١٠:٣٧ - ١٣ بهمن ١٣٨٩ |
سلام
خدا قوت باز هم از اين فتواها توسايت بذاريد حتما از اين جور فتواها زياد دارند
25 | معصومه تاجيك | Iran - Khorramshahr | ٠٩:٣٠ - ١٥ بهمن ١٣٨٩ |
با سلام وتشکر مطالب اگربيشتر بود وبا دلايل مستند وهابيان ذکر ميشد خيلي روشنگري ميکرد. درهر حال ممنون
26 | مريد حيدر | Iran - Tehran | ٢٤:٣٢ - ٢٠ بهمن ١٣٨٩ |
من فكر مي كنم اين وهابيا يه كاري مي كنن كه خود شيطان هم در مقابلشون كم مياره . قرار بود وهابيا بشن شاگرد شيطان ولي الان شدن استاد شيطان . پيشرفت خوبي داشتن ..........
27 | 1 | | ١٥:٠٨ - ٢٨ بهمن ١٣٨٩ |
سلام عليكم

بنده وهابي نيستم اما فتواهاي اين وهابي لارج را قبول دارم فقط كمي نياز به توضيح دارد
1-حرام بودن پوشيدن كفش پاشنه بلند
با توجه به اينكه چشم و هم چشمي در بين خانوم ها زياد است ممكن است در مدت كوتاهي ببينيم براي رو كم كني زنان پاشنه هاي خود را بلند مي كنند و طبق مشهدات عيني و تجربيات پزشكي اگر پاشنه كفش از يك حدي بيشتر شود باعث عدم تعادل و سقوط از ارتفاع مي نمايد كه اين خود از باب آسيب رساندن به بدن مضر و حرام است وانگهي ممكن است پاشنه اين كفش ها به گوشه جدول خيابان و يا سنگ فرش خيابان برخورد نمايد و موجب رنج آزار بانوان گردد و آنان كه ايمان درستي ندارند به مملكت مسلمان توهين نمايند و اين هم پسنديده نيست فلذا حرام است
2- خوردن غذا با قاشق
از آنجا كه شيعيان با قاشق غذا مي خورند و ما كه شيعه نيستيم بايد با آنها فرق كنيم فلذا فتواي حرمت استفاده از قاشق چنگال چاقو و ... را مي دهيم علاوه بر آنكه استفاده از قاشق براي ما وهابي ها كه گوسفند بريان را درسته ميل مي نماييم كمي كوچك است از باب دفع عسر و هرج دستور مي دهيم كه از اين اسباب بازي ها استفاده نشود ولي اگر از كف گير و ملاقه و استفاده شود عيبي ندارد چون مناسب دهان و گلوي ماست و چند برابر قاشق طعام مي گيرد
3- پوشيدن دامن توسط زنان
از آنجا كه دامن يك پوشش است پوشيدن دامن بدون كش را حرام نموديم تا حجاب باقي باشد
آنگاه نگاهي به برادر عزيزمان باراك اوباما انداختيم گفت برادر احمق گفتيم بله يا حبيبي گفت اين دامن مفسده دارد گفتيم چطور گفت در طول زمان زنان رشد پيدا مي كنند و دامن كوتاه مي شود و اين مفسده دارد علاوه برآن هنگام شستو شو هم كمي كم مي شود و اين مفسده دارد و مقداري را هم خودشان كوتاه مي كنند و اين مفسده دارد علاوه برآن آمريكا راضي به پوشش اسلامي نيست و اين مفسده دارد
گفتيم چشم براي دفع مفسده موشك و بمب و تحريم مفسده اكبر را با مفسده اصغر دفع نموديم باشد كه خداوند از ما راضي باشد
28 | غلام علي (ع) | | ٢٣:٤٢ - ٢٩ بهمن ١٣٨٩ |
سلام بر همه بچه شيعه هاي مرتضي علي بر دشمن آقام علي تا صبح قيامت ؟؟؟ خدا ايشالله كلا از روي زمين حذفشون ................نكنه باشن و ببينن كه شيعه سر هست عاشق علي(ع) و فاطمه (س) هست تا پاي مرگش. يا علي اللهم عجل لوليك الفرج
29 | صادق راستگو | Iran - Tehran | ١٥:١٠ - ٠١ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام و تحيت من هم ميخواهم باين آقا يا خانم سلام عرض كنم كه اي بنده خدا تو گول ظاهر اين دوستان سنيتو خوردي اگر اينها راست ميگويند اصلا" نميخواد با تو بيايند مشهد زيارت . برن پيش پدرانشان و يا مولوي هايشان و يا مفتي هايشان و بپرسند چرا اون دومي كه اصالتا" يهودي بود , با پيامبر ص در زمان حياتشان بصراحت مخالفت كرد؟ 2 - چرا همين آدم با زور , اولي را بعنوان جانشين پيامبر معرفي كرد و اولين نفر خودش با او بيعت كرد؟ 3- چرا او به پيامبر كه در بستر بودند اهانت كرد؟ 4- چرا او خانه تنها دختر رسول خدا س را آتش زد و بچه در شكم معظم لها س را كشت ؟ 5- چرا او نامه معروفش به معاويه ملعون را با آن محتوي نوشت ؟ 6- چرا او كه اولين نفر در غدير خم بود كه به اميرالمومنين علي بن ابيطالب ع براي جانشيني رسول خدا ص تبريك گفت , حق خدادادي علي ع را غصب كرد ؟ و . . . بنده خدا دوستان سني تو ( بنظر من اصلا" تو خودت هم شيعه نيستي و سني هستي) اصلا" از دين و ديانت مثل خودت چيزي نميدانند كه تو حالا شدي وكيل مدافع آنها . ( اگر شيعه هستي برو مطالعه كن ببين خود بزرگان سني ميگفتند كه حرام زاده بودن يا نبودن فرزندانمان را با دوستي علي ع ميسنجيديم حالا تو آمدي و ميگويي كه اگه جنگ بشه اينها طرف ما را در مقابل وهابيها ميگيرند . اصلا" ميداني وهابيها خودشان معتقدند كه سني حنفي يا حنبلي سلفي مذهب هستند پس تو چگونه اين چرت و پرت ها و . . . را ميگويي ؟ )
30 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ٠٢:٢٦ - ٠٣ اسفند ١٣٨٩ |
بنده خدا چيز بدي نگفته است
ميگويد خانمهاي سني کفش پاشنه بلند نپوشند! به خانمهاي شيعه که مربوط نميشود.
اما خانمهاي سني ميتوانند خلع حاصله از عدم پوشيدن کفش پاشنخه بلند را با شير دادن به مردان بزرگسال جبران کنند.
ثواب هم دارد به هر حال به عقيده ي عايشه به اينکار به تعداد محارم خود مي افزايند.
يا حق
31 | سلام | Iran - Tehran | ١٦:١٧ - ٢٤ اسفند ١٣٨٩ |
دوست عزيزم اقاي راستگو چرا اينقدر کينه نسبت به برادران مسلمانت داري از امامان بزرگوار ياد بگير که با دشمنانشان هم با نيکي سخن گفتند اگر واقعا قصد تخريب انها را نداري مراجع همه بر طبل وحدت ميکوبند و اهل سنت را برادر و هم دين خطاب ميکنند رهبرما براي وحدت مسلمين هم که شده توهين به مقدسات اهل سنت را حرام اعلام ميکند که بنا به عقيده اکثر مراجع فتواي ايشان به عنوان ولي فقيه ارجح است نسبت به ديگر مراجع.چرا نسبت به برادرانت که کتاب و پيامبرشان با تو يکي است اينقدر دشمني ميکني ايا داستان برخورد معصومين با فرقه هاي اهل سنت را شنيده اي؟ايا تو از مراجع بزرگ تقليد نسبت به دين و ايمان اگاه تري؟برو و با خداي خودت خلوت کن و به فکر قيامت باش که شهداي اهل سنت که در جبهه ها جانشان را براي من و تو از دست دادند جلويت را بگيرند وبگويند که چرا به انها توهين کرده اي.اي کاش ميتوانستم بدانم مرجع تقليدت کيست تا از زبان او به تو بفهمانم که رفتارت با اهل سنت اشتباه است
اميدوارم نظرم را بگذاريد.يا علي
32 | عمر الاهوازي | Iran - Tehran | ١٧:٠٨ - ٢٦ اسفند ١٣٨٩ |
سلام عليكم نفهما خوب وهابيت حق دارند در مورد پوشيدن كفش پاشنه بلند چون زن با پوشيدن آن در راه رفتن برجستگي بدنش ظاهر ميشود
33 | ابراهيم نصرالهي | Iran - Tehran | ٢٢:٠٣ - ٢٧ اسفند ١٣٨٩ |
باعرض سلام/دوست گرامي جناب سلام"اولا اينكه نميدونم چرا فكر كردي ممكنه نظرتو نذارن كه نوشتي"اميدوارم نظرم را بگذاريد"اگه يه نگاه به نظرهاي هم مذهبي هات بندازي متوجه ميشين چرا اينو ميگم!!اما باعرض معذرت اگه ممكنه پاي شهدا رو وسط نكشيد,چون كسي به شهدا اهانت نكرده!اگه هم قرار به اينه كه بخوايم برگ برنده رو كنيم خودتون بهتر ميدونيد شهداي سني مذهب از لحاظ تعدادي قابل قياس با شهداي شيعه نيستن و در ضمن بنده اين نكته رو هم اضافه كنم كه دفاع مقدس يه جنبه ملي و دفاع از تماميت ارضي ايران هم داشت!!
درضمن يادمون نرفته كه در دوران دفاع مقدس امامان نماز جمعه زاهدان در دوران دفاع مقدس واسه صدام حسين ملعون(بقول خودشون سردار قادسيه) دعا ميكردن كه بياد ايران رو بگيره(زهي خيال باطل,ما فرزندان حيدر كرار و آرش كمانگيريم)و حكومت ايران يه حكومت سني بشه كه البته ناديده ميگيريم و بيخيالش ميشيم و ديگه حرفشم نميزنيم........
اما نكته بعد اينكه بنده خودم هم با توهين و بد دهني صد در صد مخالفم اما اين دليل نميشه كه از روشن كردن حقايق پرهيز كنيم بذاريم حق اهل بيت پايمال بشه فدات شم....
و نكته بعد اينكه اگه نميدونستيم كه رفتار امامان ما با اهل سنت چطور بوده و اگه سفارش آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي)نبود(بانظر به اينكه همون جور كه تولي يكي از فروع ماهست تبري هم يكي از فروع ما هست)مطمئن باشيد جوري ديگه برخورد ميكرديم و اين مظلوميت1400 ساله رو......
البته با اين قسمت حرف شما دوست بزرگوارم(حفظ وحدت)كاملا موافقم ولي نه به قيمت پايمال شدن حق اهلبيت!!!همه چي سر جاي خودش فدات بشم
درضمن جهت اطلاعتون مرجع تقليد بنده حضرت ايت الله وحيد خراساني(حفظه الله)هستن"
ياحيدر مدد"
34 | مجتبي منطق | | ٢٠:٥٨ - ٠١ فروردين ١٣٩٠ |
باسلام.
بعضي ميگويند چرا بين شيعه و سني اختلاف ميندازين؟
جواب:
اولا ما داريم از آرمانهاي شيعه دفاع ميکنيم.
ثانيا:چه کسي بود تو کوچه بني هاشم به مادرمون سيلي زد؟چه کسي هايي دارن بچه هاي مارو به سمت کفر ميکشن؟
ثالثا:مراجع تقليد گفتند که اختلاف نيندازيد نه که اصلا شيعه رو فراموش کنيم،لطفا از ريشه نزنيد!
رابعا:ما با اهل سنت برادريم(البته در حدحرف) ما همه ي کارمون با اين وهابي هاي نمک به حرومه!

تمام لذت عمرم در اين است *** که مولايم اميرالمومنين است
35 | ماتني | Iran - Tehran | ٠١:٢٥ - ٠٣ فروردين ١٣٩٠ |
آقاي يا خانم سلام و آقاي راستگو ، هر دو حق داريد . اين بنده خدا جناب سلام خودش با وهابيا مخالفه و داره از دوستاي سني ش صحبت ميكنه . شما وقتي از يه آدم خوبي ميبينيد ديگه چه كار به دينش داريد ؟ شايد دوستانه ايشون ذاتا ادماي خوبي باشن !
آقاي راستگو شما مطالعاتتون خيلي زياده و اين جاي تشويق داره . اينكه فرموديد " حرام زاده بودن يا نبودن فرزندانمان را با دوستي علي ع ميسنجيديم ...." كاملا حق با شماست نبايد معيار رو جنگ بين شيعه و سني قرار داد و حالا ديد كه كيا از شيعيان حمايت ميكنن ؟!
اما يك چيز رو به خاطر داشته باشيد اين توهين هايي كه به اهل سنت ميشه كاملا عكس العملش رو ميتونيم در سيستان و بلوچستان مشاهده كنيم . اين انصاف نيست عده اي از مردم عزيز كشورمون به خاطره اختلاف بين شيعه و سني كه ما به سادگي به راه ميندازيم كشته بشن !
اگر فرض رو بر اين بگيريم كه وهابيا و اهل سنت هر دو دشمنان ما هستن وظيفه ما چيه واقعا ؟ آيا اين درسته كه با هر دو گروه بجنگيم ؟
ميدونيد با اينكار چند هزار نفر از مردم كشورمون رو از دست ميديم ؟
به نظر من ما بايد با دشمني كه بيگانه ها برامون درست كردن بجنگيم منظورم همون فرقه وهابيته . مذهب سني چيزي بوده كه از زمان پيامبر بوجود اومده ( هرچند كه اينهم توطئه دشمنان اسلام بوده ) اما الان در بسياري از كشورها وجود داره . حتي تو قاره فقيري مثله آفريقا اينكه سني باشي خيلي بهتر از اينه كه بي دين باشي . حداقل جرعه اي از تعليمات پيامبر نصيبشون ميشه ! تو چنين كشورهايي ما نميتونيم بر ضد اهل سنت عمل كنيم چرا كه بسياري از مردم به دليل فقر علمي همون دينه اندكي كه دارند رو كنار ميذارن .
اصلا فلسفه بوجود اومدن وهابيت چيه ؟ شايد يكي از دلايلش بوجود اوردن اختلاف ميون شيعه و سني باشه !!!!!!!!!!! وحالا كي از اين اختلاف سود ميبره ؟؟؟؟؟؟؟؟ كاملا مشخصه : آمريكا و اسرائيل . ميدونيد چرا ؟ پيشه خودشون به ما ميخندن و ميگن خوب اختلافي بينشون انداختيم حالا ديگه نميتونن به اتفاقاي پيرامونشون آگاه بشن . ديگه خبري از مهدويت و اين حرفا نيست و ما ميتونيم با خيال راحت گروه " فراماسونري " خودمون رو تقويت كنيم در حالي كه اين شيعه ها وسني ها تو سرو كله هم ميزننن.

خواهشي از همتون دارم اون هم اينه كه نگذاريد تفرقه عاملي بشه براي اينكه دشمنان بتونن به هدفشون برسن .

جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند
36 | سعيد خدابنده لو | | ١٥:٠٠ - ٠٦ فروردين ١٣٩٠ |
سلام.دوست عزيز آقاي عمر الاهوازي خوب نيست كه شما به وهابيت حق بديد چون كارها و فتواهاي عجيب و غريب آنها زبانزد خاص و عام شده.
37 | momen abdullah | | ١٢:٣٢ - ٠٩ فروردين ١٣٩٠ |
جناب ماتني
ما مسلمين کتابي داريم نوراني و منور به نام قرآن کريم که در آن آمده است:
«ان المنافقين في الدرك الاسفل من النار»
الحمد الله تا زماني که اين کتاب در دستان ما است وحيياتي از شيطان چون:
«حتي تو قاره فقيري مثله آفريقا اينكه سني باشي خيلي بهتر از اينه كه بي دين باشي»
در ميان ما جايي نخواهند داشت. چرا که اين قرآن است که به ما مي‌گويد منافقين پيرو منافقي چون معاويه، در درک اسفل نار هستند.
حال متوجه شديد که بي‌دين آفريقايي از پيروان عمر و معاويه هندمادر، هزاران بار بهتر است؟
********
البته اين تنها موردي نيست که قرآن کريم با وحي شياطين مبارزه مي‌کند. از ديگر موارد مشخص شدن ريشه اختلاف شيعه و عمري است:
«فمن نكث فانما ينكث علي نفسه ومن اوفي بما عاهد عليه الله فسيوتيه اجرا عظيما»
بر طبق نص صريح قرآن گروهي ناکث شدند. و گروهي هم به عهد خود وفا کردند.
آن گروه ناکث همان است که 1400 سال است که ولايت الله يعني ولايت حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) را رد مي‌کند.
و قرآن کريم هم روش برخورد با ناکثين را به خوبي بيان فرموده است:
«وان نكثوا ايمانهم من بعد عهدهم وطعنوا في دينكم فقاتلوا ايمه الكفر انهم لا ايمان لهم لعلهم ينتهون»

يا علي
38 | سلام | | ١٦:٥٣ - ١٢ فروردين ١٣٩٠ |
اقا ابراهيم سلام.نميدونم بايد چه کار کنم که بفهميد هر کس مخالف تند روي شيعيان افراطي هست لزوما سني نيست دوست من شيعه مذهب حقي است که خدا اونو به ما ارزاني داشته اما دليل نميشه که ما پيروان ديگر مذاهب رو کافر بدونيم و با انها دشمني کنيم.کسي از شهدا سو استفاده نکرده فقط خواستم بگم اين کسايي که داريد بهشون توهين ميکنيد اونم براي دفاع ار اهل بيت براي زنده ماندن اسلام جان خودشون رو فدا کردند و دليلي نميبينم که همه اهل سنت رو به يک چشم نگاه کنيم ما شيعيان مرجع تقليد داريم و انها هم ما رو به وحدت با انها دعوت ميکنند و انها را مسلمان ميدانند پس چرا با انها بايد مثل مشرکين برخورد شود نکند که شما از مراجع هم مسلمانتريد؟شما گفتيد بعضي از مفتيان دعا ميکردند که صدام پيروز جنگ شود خوب که چي مگر در بين ما شيعيان هم همچين ادمهايي نبودند اقاي شريعتمداري که مرجع بود که ميخواست ايرانو تجزيه کنه خيلي از به ظاهر اخوندهاي شيعه هم در راديو بغداد داشتند طرفداري از صدام ميکردند ايا اينها دليلي بر بطلان مذهب شيعه هست يا اينکه اينها راهو اشتباه گرفتند؟عزيزم در هر مذهبي خوب و بد هست مگر ميشود بگوييم همه شيعيان خوبند و همه سني ها پليدند؟خيلي از سنيها از نظر اخلاقي از بعضي از شيعيان بهترند ولي راه حق رو پيدا نکردند ايا وظيفه ما اين نيست که راه حق رو به انها نشان بديم؟ايا با توهين و فحاشي انها شيعه ميشوند؟اگر ميشود يک حديث بگو که ائمه براي ارشاد مخالفان شيعه فحاشي کردهاند.ايا برخورد امام حسن با ان مرد شامي نبايد الگوي ما باشد ايا ائمه ما با مخالفان خود با تندي برخورد ميکردند يا اينکه با اخلاق نيکوي خود انها را به راه حق دعوت ميکردند؟الگويت را مراجع قرار بده و دنبال وحدت باش کسي نگفته استدلال هات را نگو ولي توهين و همه اهل سنت را وهابي ديدن خلاف گفته هاي مراجع ماست.در ضمن برو و از اقاي وحيد خراساني بپرس ايا همه اهل سنت را وهابي و کافر ميداند يا خير.يا علي
39 | ابراهيم نصرالهي | Iran - Tehran | ١٥:٤٥ - ١٤ فروردين ١٣٩٠ |
باعرض سلام/
جناب ×××(سلام )×××برادر عزيزم اميدوارم که حالت خوب باشه و هميشه سربلند باشي"
خيلي خوشحال شدم که فرمودين شيعه هتين و البته کمي هم تعجب کردم!!!!!!
اول اينکه برادر بزرگوارم اگه حواستون باشه شما همه حرفاي خودم رو با رنگ و لعابي ديگه و کمي جابجايي تحويل خودم دادين!!که اين امر براي بنده خيلي خرسند کننده هست و خوشحالم ميکنه!
امااينکه برادرم شما حرف از مخالف بودنتون با توهين کردين"بنده مدت کمي نيست که توي اين زمينه دارم فعاليت ميکنم و اگه شما تنها يک مورد از بنده جايي ديديد که توهين يا اهانتي کردم بنده ديگه هيچ حرفي ندارم
اينکه فرمودين اهل سنت رو کافر و مشرک ميدونين"لعنت به همه اجدادش که اهل سنت رو کافر و مشرک ميکنه"البته در تکميل عرايضم بگم که اگه مراجعه کنيد به کتبي که شامل علم کلام اهل سنت ميشه متوجه ميشين که اونا مارو مشرک,کافر,مهدورالدم و....ميدونن
بعد اينکه فرمودين با توهين و بد دهني مخالفين"بنده هم کاملا باهاتون موافق و دهنتون رو طلا ميگيرم بزرگوار,
اما گذشته از همه اين مسائل اصل حرف بنده اين نکتس که اميدوارم خوب توجه کنيد و نظرتون رو برام بگيد"
بنده هم ميدونم که همه شيعيان خوب نيستن و همه سني ها بد نيستن,هيچوقت هم نگفتم که همه روحانيون ما خوبن وهمه مولوي هاي اهل سنت بد هستن!!(البته شما شخصي رو مثل شريعتمداري مثال زدين که معلوم الحاله و وضعيتش رو همه ميدونن و نميشه اون رو از روحانيون شيعه محسوب کرد) اما اصل حرف بنده اينه که چرا وقتي يکي از شيعيان اينگونه حرکتي ميکنه وعلنا کاري ميکنه که باعث ناراحتي عزيزان اهل سنت ميشه همه جهان تشيع در مقابلش علم ميشه و از جانب همه علماي ما مورد توبيخ قرار ميگيره "اما وقتي يکي از اهل سنت علنا به مقدسات شيعيان اهانت ميکنه هيچکس برخوردي باهاش نميکنه و بزرگان اهل سنت با سکوتشون يجورايي ناخواسته(متاسفانه گاها خواسته)از اين حرکت دفاع ميکنن!!؟؟منتظرتون هستم
يا حيدر مدد"
40 | سلام | | ١٩:٣٦ - ١٥ فروردين ١٣٩٠ |
اقا ابراهيم سلام از اينكه گفتيد بعضي از نظراتمو قبول دارين خوشحالم گفتيد در كتابهاي اونها ما رو كافر ميدونن عيبي نداره حتي اگر انها ما رو مشرك هم دونستن ما شيعه ها نبايد مقابله به مثل كنيم مذهب ما يك مذهب عقلاني است نه هيجاني كه سريع بخوايم مقابله به مثل كنيم ما پيرو مراجع بزرگوار خودمان هستيم وقتي ايشان ميگويند اينها مسلمان هستند ما هم بايد همچين اعتقادي داشته باشيم عزيزم شيعه با خون خود و صبري كه در مقابل تهمت ها و بلاها داشته به اينجا رسيده يادت باشه راه عشق سرخ و خدا هر كسي كه بيشتر دوستش داشته باشد بيشتر عذاب ميدهد ما بايد مثل ائمه بزرگوارمان اهانت بشنويم و صبر كنيم و به انها محبت كنيم اين سرنوشتي كه خدا براي ما نوشته اينكه انها اگر به ما توهين كنند كسي متعرض نميشود اين هم از تربيت صحيح ائمه است كه بزرگان ما مصالح اسلام رو به دعواهاي الكي ترجيح ميدهند ما با اهل سنت اختلاف داريم منتها الان دشمني داريم به نام غرب كه علنا از جنگ صليبي سخن ميگه و صهيونيستي كه بخشي از سرزمينهاي مارو اشعال كرده و هرروز داره نواميس امت رو قتل و عام ميكنه.ما بايد با اينها وحدت داشته باشيم تا اين شياطين رو از كشورهاي اسلامي بيرون كنيم اما اين دليل نميشه كه ما دلايل خودمون رو براي اثبات كردن حق بودن شيعه بيان نكنيم بله هستند كساني از اهل سنت كه به ما توهين ميكنند و حتي ما رو ميكشه اما بازم اين ما هستيم كه بايد با برخوردي نيكو انها را به راه راست هدايت كنيم.در كل موفق باشي.يا علي.
  بعدی [1] [2]  
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها