2024 April 19 - جمعه 31 فروردين 1403
آيا يك خانم شيعي مي تواند با يك فرد سني ازدواج كند ؟
کد مطلب: ٥٢٢٨ تاریخ انتشار: ٢٩ آبان ١٣٨٦ تعداد بازدید: 243267
پرسش و پاسخ » شيعه
آيا يك خانم شيعي مي تواند با يك فرد سني ازدواج كند ؟

سؤال كننده : سوده اميني

توضيح سؤال :

با سلام

يكي از مسائلي كه اخيرا توسط گروهي از برادران اهل سنت بر روي سايتي فرانسوي زبان مطرح شده بود اين بود كه مخصوصا شيعيان ايراني ازدواج با سنيها را ممنوع اعلام كرده اند . آيا فقهاي شيعه اين امر را مجاز دانسته اند ؟ لطفا نظر تني چند از اين بزرگان را اعلام بفرمائيد ؟

با تشكر .

پاسخ :

اما در بين اهل تسنن فتواي به حرمت ازدواج اهل برخي فرق با فرق ديگر مطرح شده است :

حرمة الزواج الحنفي من الشافعية

قال الشيخ أبو حفص في فوائده :

لا ينبغي للحنفي أن يزوّج بنته من رجل شافعيّ المذهب . وهكذا قال بعض مشايخنا ولكن يتزوج بنتهم . زاد في البزازية تنزيلا لهم منزلة أهل الكتاب .

البحر الرائق لابن نجيم المصري ، ج2 ، ص80 .

سزاوار نيست كه حنفي دخترش را به مردي از شافعي دهد-اينچنين گفته اند بعضي از اساتيد ما - ولي دختر از شافعي ها مي توان گرفت. در بزازيه گفته است جون ايشان مانند اهل كتابند!!!

اما در بين شيعه چنين مطلبي به عنوان حكم اولي موجود نيست و بلكه فتواي به جواز داده شده است :

ولعله أشار بذلك إلي ما في النكاح من عدم جواز تزويج المخالف المؤمنة مخافة علي دينها فلا يكون كفوا لها ولكنه كما تري ، لا يصلح بمجرد ذلك للخروج عن مقتضي العمومات جنسا ونوعا

جواهر الكلام - الشيخ الجواهري - ج 22 - ص 338

شايد كه اين مطلب اشاره دارد به عدم جواز ازدواج زن شيعه با مرد سني بخاطر ترس بر دينش پس سني كفو شيعه نيست . اما اين مطلب اشكال دارد ونمي توان به مجرد آن از عمومات ( روايات وادله مجوز ازدواج با اهل تسنن) خارج شد.

إلا إذا قلنا بحرمة تزويج المؤمنة من المخالف ، لأخبار دلت علي ذلك ... لكن الأقوي عدم التحريم .

كتاب المكاسب - الشيخ الأنصاري - ج 3 - ص 592

مگر اينكه بگوييم جايز نيست زن شيعه با مرد سني ازدواج كند چون رواياتي داريم ... اما اقوي ( فتوي) عدم تحريم است .

سؤال 1681 : المشهور أنه يكره تزويج الإمامية من المخالف ، ولهذا فالعلماء في الخليج ( حفظهم الله ) يمتنعون من اجراء العقد بينهما فلعل ذلك يكون رادعا للفتاة أو أهلها عن المضي في هذا الأمر ، والذي يحصل في بعض الأحيان أنهما يصران علي التزويج من بعضهما البعض أو أن الولي يشترط أن يكون العقد عند أحد علماء الإمامية ، ومع ذلك العالم يرفض والولي يصر علي ذلك ، وقد تحصل المعصية مع مواصلة الرفض فما هو برأيكم الحل المناسب ؟

التبريزي : ما ذكره المشهور من علمائنا حكم لتزويج المؤمنة نفسها من المخالف بعنوانه الأولي ، وأما بالنظر إلي بعض العناوين خصوصا ملاحظة أمر أولادها مستقبلا ، فاللازم أن لا تقدم علي أمر يخرج معه أولادها عن ولاية أهل البيت ( سلام الله عليهم ) إلي ولاية غيرهم فضلا عما إذا كان خوف من لحوقها بنفسها بولاية غيرهم قبل أولادها ، والله العالم .

بيان جواب سوال: مشهور (كراهت ازدواج زن شيعي با مرد سني ) حكم اوّلي است ( يعني ازدواج في نفسه حرام نيست ومكروه است) اما بانظر به بعضي از مطالب مخصوصا وضعيت آينده دختر ( حفظ جان ودين وي در آينده) لازم اين است كه عملي انجام ندهد كه موجب خروج اولادش از ولايت اهل بيت گردد. چه برسد كه خودش از شيعه بودن دست بردارد .

اين مطلب علت فتواي تمامي علمايي است ( كه بخاطر وضع موجود جامعه وفشار هايي كه بر دختران شيعه از طرف شوهران اهل تسنن ويا خانواده آنان وارد شده است كه حتي در بسياري موارد صدمات جسمي شديد ودر بعضي موارد صدمات جاني بر ايشان وارد آورده است ) ازدواج با برادران اهل تسنن را براي دختران شيعه جايز نمي دانند .

اكنون به بعضي از فتاوا اشاره مي نماييم:

1- آية الله العظمي خامنه اي:

سايت ايشان در بخش پرسشهاي متداول قسمت ازدواج و طلاق :

ازدواج با مرد سني

س: ازدواج زن شيعه با مرد سني چه حكمي دارد؟

ج) اگر خوف انحراف از مذهب نباشد، مانعي ندارد.

2- آية الله العظمي مكارم شيرازي :

http://www.makaremshirazi.org/persian/modules.php?name=es&p=2&id=104

سوال: آيا من كه دختري شيعه هستم ميتوانم با پسري سني كه معتقد به خدا و پيامبران مي باشد و حضرت علي را "فردي" بزرگ مي داند و براي همه امامان احترام قائل است، اما به مسئله امامت آنطور كه ما اعتقاد داريم، معتقد نيست جايز است؟ بايد متذكر شوم كه احترام به تمامي امامان مي گذارد به عنوان افراد خاص.

جواب: احتياط اينست كه با آنها ازدواج نكنيد چرا كه تكليف فرزندان شما فردا از نظر مذهب مبهم خواهد بود.

3- آيةالله العظمي فاضل لنكراني رحمه الله:

جامع المسائل ج1 ص416 مسائل متفرقه ازدواج:

http://lankarani.ir/far/bok/view.php?ntx=037020#415

سؤال 1568 :آيا جايز است دختر شيعه به شوهر سنّي داده شود؟

جواب: بهتر است از اين كار اجتناب شود.

4- آية الله العظمي نوري همداني:

استفتائات ج1 احكام نكاح وطلاق

http://www.noorihamedani.com/noori/home.asp?Languageurl=1&Pageurlnumber=403&zone=0&location=none&idnumber=107#20

س 668: آيا ازدواج زن يا مرد شيعه با زن يا مرد سني جايز است، يا خير؟

ج: اگر مطمئن است كه هويت مذهبي خود را حفظ مي كند جائز است.

5- آية الله العظمي سيستاني:

بخش سوالها وجوابهاي سايت ازدواج دائم:

http://www.sistani.org/local.php?modules=nav&nid=5&cid=757

سؤال: 1ـ آيا ازدواج يك دختر شيعه با مرد سني جايز است؟

2ـ در صورت جواز آيا نسل او سيّد باقي مي ماند يا از سيد بودن خارج مي شود؟

3ـ اگر مرد سني شيعه شود و والدين او سني باقي بمانند در آنصورت چطور ؟

پاسخ: 1ـ چنانچه بترسد كه بر اثر ازدواج با او به گمراهي بيفتد جايز نيست.

2ـ به هر حال چون شوهر سيد نيست نسل او نيز سيد (يعني از بني هاشم) نيستند.

3ـ در اين صورت مانعي ندارد

6- آية الله العظمي تبريزي رحمه الله: http://www.tabrizi.org/

جهت مشاهده متن استفتاء به سايت al-shia (لينك فوق) مراجعه و پس از انتخاب لينك fehrest.htm آيتم «نكاح» را كليك نماييد

سئوال 1474 ـ آيا ازدواج با كسي كه بر يكي از فرق اسلامي است ,صحيح است ؟

جواب بسمه تعالي چنانچه آن غير شيعه محكوم به كفر نباشد , ازدواج دختر شيعه با او صحيح است , لكن اگر خوف ضلالت و گمراهي باشد بايداجتناب شود , واللّه العالم .

7- آية الله العظمي گرامي:

http://www.gerami.org/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=9

سؤال : 85 ـ آيا جايز است دختر شيعه به شوهر سني داده شود ؟

جواب : چون معمولاً خوف زوال عقيده است جايز نيست تكليفاً ،گرچه باطل نيست وضعاً .

8- آية الله العظمي مظاهري :

رساله توضيح المسائل احكام ازدواج ، كساني كه ازدواج با آنها حرام است:

http://almazaheri.ir/Farsi/Index.aspx?TabID=0604&SectionNum=389&ChapterNum=133&ChapterName=ازدواج&BookNum=43&BookName=رساله%20توضيح%20المسائل-%20احكام&CompileNum=21&CompileName=در%20زمينه%20فقه

مسأله - مرد شيعه مي تواند با زن سنّي ازدواج كند و همچنين زن شيعه مي تواند به عقد سنّي درآيد ولي سزاوار نيست كه اين كار عملي شود.

9- آية الله العظمي محقق كابلي:

http://www.mohaqeq.org

س : 1256 - آيا ازدواج شيعه با سني غير متعصب جايز است؟

ج : بله، البته كراهت دارد اما اگر خوف انحرات داشته باشد جايز نيست.

10- آية الله العظمي سيد محمد صادق روحاني:

http://www.rohani.ir/estefta/ans.php?stfid=1775&subid=&merg=1

سؤال: آيا زن شيعه اثناعشري مي تواند با مرد مسلمان سني ازدواج كندياخير؟

جواب: ج: هو العالم؛ بلي مانعي ندارد.

11- آية الله العظمي سيد محمد حسيني شاهرودي:

استفتائات : احكام نكاح ، كساني كه ازدواج با آنها حرام است ، ناصبي و وهابي و سني:

http://www.shahroudi.com/Portal.aspx?pid=71243&Cultcure=Persian&CaseID=33986&CategoryID=6572

سؤال 808 : آيا ازدواج زنهاي شيعه با سني و وهابيها جايز است ؟ اگر در منطقه اي همسر شيعه براي آنها يافت نشود آيا از آن محل مهاجرت كنند يا با مرد سني ازدواج كنند ؟ بر فرض ازدواج آيا اگر بطريقه مخالفين عقد خوانده شود صحيح است يا لازم است بطريقه شيعه عقد خوانده شود ؟

جواب : اما نسبت به وهابي ها و مطلق ناصبي ها كه دشمن اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) مي باشند ازدواج با آنها حرام است و نجس مي باشند ، بلكه از كافر و سگ نجس ترند ، لكن اگر وهابي اتفاقاً دشمن اهل بيت (عليهم السلام) نباشد حكم ساير سني ها را دارد و اما ساير سني ها كه ناصبي نيستند ، پس ازدواج با آنها كراهت شديد دارد و علي الاظهر حرام نيست و زن بايد مطمئن باشد كه شوهر در ديانت او تأثير نخواهد كرد و اگر از آن محل بيرون شود و با شيعه ازدواج نمايد بسيار خوب است و علي اي حال بايد به طريق شيعه عقد نمايد .



Share
321 | علي الاحوازي الزرقاني | Iran - Tehran | ١٣:١١ - ٣١ تير ١٣٩٠ |
لعنة الله والملائكه والمومنين علي المجوس والرافضه عباد القبور
322 | مجيد م علي | United States - Fremont | ١٥:٣٨ - ٣١ تير ١٣٩٠ |
با سلام
جناب الي اب حوضي محب الزرقاوي ملعون معلومه كه خيلي خيلي داغ كردي بسوز تا هم جوار منافقين خصوصا عباد مصنع الشيظان السقيفه بشوي
ان شاء الله

لبيك يا علي
323 | سيد محمد حسيني | Iran - Tehran | ٠٩:٠٤ - ٠١ مرداد ١٣٩٠ |
رد
----------------------------------- علي الاحوازي الزرقاني -------------------------------
لم تذهب لزيارة قبر النبي؟
لقد ذهبت أجدادي لزيارة قبر النبي؟
من أنت شتم؟
لأب والأم؟الآن فكر قليلا
يا الله
324 | نجات احمد از ايران | Afghanistan - Kabul | ٢٤:٣٥ - ٠٤ مرداد ١٣٩٠ |
من از اين پيش فكر مي كردم كه شيعه ها هم مسلمان هستند اما بعد از اين كه اين مطلب را خوانم ديدم كه شيعه ها نه تنها مسلمان نيستند بلكه مرتد هستند. من خواهش مي كنم از اينها و دعا ميكنم از خداوند اي الله اين شيعه ها بي دين هستند آنها را تو رهنماي كن شما چرا دين محمد را قبول نداريد كه پيغمبر خدا بود و بعد از كه علي رضي الله عنه آمد آن را زياد اهميت مي دهيد و اين يك تفرقه هست كه شما به وجود آورده ايد حالي هم وقت هست تو به كنيد تا راهياب شويد

پاسخ:

!!!

325 | محمد | Iran - Tehran | ٢٣:٥٢ - ٢٢ مرداد ١٣٩٠ |
باسلام به تمام خدا برستان
برادران سني حساب خودتون رو از وهابيها جدا كنيد تا مشكلات جهان اسلام حل بشه
اينكه ما به شما يا شما به ما نسب كافر بديد مشكلي رو حل نميكنه
تو سني باش و من شيعه
من بجه شيعه هستم اما رفيق سني دارم اعتقادات هركس قابل احترامه با توهين كردن به هم به جايي نميرسيم
326 | بنده گناهكار خدا | United States - Denver | ١٣:٢٧ - ٢٣ مرداد ١٣٩٠ |

يا خدا شما پاك و منزه از هر شركي هستيد هر چند شيطان در تلاش است و نا اميد


من بنده گناهكار شما از شما عاجزانه درخواست ميكنم همه ما بندگان گناهكار خود را به بهترين شكل به راه راست هدايت فرما تنها شما را ميپرستم و

واز شما كمك ميخواهم
327 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Yazd | ١٧:٢٩ - ٠٦ مهر ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام.

جناب نجات اگر دين محمد ص آن چيزي هست که شما ميگووييد !!!!!شيعه آن را قبول ندارد!!!!!!

چشمانت را باز کن اينقدر متعصب بي دين نباش!که به راحتي توهين ميکني!!!!!!!!!!

تو نميخواهد شيعه را دعا کني!!!!!!!!شيعه به دعاي امثال شما احتياج ندارد!!!

تو از خدا بخواه که خودت را به راه راست و اسلام واقعي هدايت کند که مسلمان واقعي اينقدر سطحي نگر و کور نيست!!!!!!!!

اللهم عجل لوليک الفرج
328 | نعيم | India - Mumbai | ١٨:٠٤ - ٢٢ مهر ١٣٩٠ |

به نام خدا

دوستان عزيز ...

خدا ...اسلام ... دين ... قرآن و مذهب همگي برآنند که گوهر انسانيت را در ما تابناک کنند ...

بايد کوته فکري را کنار گذاشت و مانند مشرکين صدر اسلام تعصب را پيشه نکنيم ... هر کسي

اعتقادات فرديش مورد احترام است ... دست در دست هم دهيم و به هم کمک کنيم که تعقل

وانديشه ورزي پررنگ تر گردد و به پيشرفت هايي که غرب با حذف دين رسيده ما با پشتوانه هاي معنوي برسيم.
329 | ناشناس | India - Mumbai | ١٨:٠٩ - ٢٢ مهر ١٣٩٠ |

با سلام ...

دوستان مطمئن باشيد اگر همان عالم سني که حکم به عدم جواز مي دهد يا همان عالم شيعه که با تعصب اين حرف را مي زند

در خانواده مقابل ( مذهب مقابل ) متولد مي شد همين حرف را با تعصب جوري ديگر عنوان مي کرد ...پس معلوم مي شود که منشاء

اين نوع فتاوي تفرقه افکن انديشه و فکر باز و تعقل نيست بلکه تعصب است که مورد نکوهش اصل اسلام است .
330 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Isfahan | ٢١:١٤ - ٢٤ مهر ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام.
جناب ناشناس!!!!!!!!!!
يكي از اعتقادات شيعه اعتقاد به عالم(زر)است!!!!!

ولايت و محبت اميرالمومنين علي عليه السلام و اولادش را به هر كسي نميدهند!!!!!!!

در عالم (زر)كه قبل از اين دنياي مادي است از هر شخص سوال ميشود كه آيا ولايت اميرالمومنان را ميپذيرد يا نه!!!!!!!!

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((پس شيعه بودن لياقت ميخواهد))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

اين از اعتقادات شيعه است!!!!!!

اللهم عجل لوليك الفرج

پس از اين حرفها نزن!!!!!!!!!!!
331 | بخت النصر | Iran - Tehran | ١٨:١٥ - ٠٣ آبان ١٣٩٠ |
سرکار خانم يه دختر
اولا)) کسي در شيعه عمر بودن شما شکي ندارد.
دوما)) بالاخره گفتگو چيز خوبي است يا بدي؟
اگر بد است پس چرا خود با گفتگو جلو مي‌آييد.
اگر خوب است پس چرا به آن انتقاد مي‌کنيد؟
همين افکار متناقض است که شاخص بارز هر تفکر عمري است.
سوما)) يافتن تناقضات دروني درميان گفتگوهاي شما اهل عمر از يافتن خاک در بيابان آسانتر است.
«همه هم اين فکر رو دارن که دين خودشون کامل تر» vs «ما برخي از اعتقاداتشون رو اصلا قبول ندارم و به نظرم کاملا اشتباهه»!!!

آيا شما جزء «همه» نيستيد؟ چه شد که اين فکر را «نداريد» که دين خودتان کامل است؟
*************
البته شک به خود و دين خود و امامان خود و کتاب ديني خود و اعتقادات خود، وجه اصلي پيروان مکتب عمري‌گري است و اساس و پايه تمامي ضالين و مضلين دوستدار کعب الاحبار است.
عمري حتي اگر عمري را با تعصب و لجاجت به جنگ با ولايت حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) گذرانده باشد و باورهاي کعب الحبار را به خود القاء کرده باشد، هنوز از نابودي فطرت الهي خود عاجز است.
عمري اگر تمامي بلاد را اشغال کرده باشد از اشغال فطرت خداجوي خود درمانده است.
لذا هيچگاه عمري به يقين و ايمان کامل نخواهد رسيد و هميشه در شک و ريب باقي و ماندگار است.
**********
بنده به نيکي مي‌دانم که صبحگاه تا شب و در شبها اين سئوالات سهمگين روح و روان شما و هر بکري را آزار مي‌دهد:
1)) مردم عهد عتيق را خداوند با 120 هزار پيامبر و رسول هدايت مي‌کرد. مردم عهد جديد را خداوند با که هدايت مي‌کند؟
2)) ولي امر کيست؟ اولي الامر کيست؟ پيشوا و امام کيست؟ آيا اين ديکتاتورها و آدمکشان و نوکران بانکداران يهودي امام و ولي هستند؟
3)) چگونه عمري که از حفظ قرآن کريم عاجز و درمانده بود مي‌تواند ادعاي خلافت آن قلب مبارک منزل قرآن را نمايد؟
4)) مگر اسلام حق نيست؟ مگر اسلام راست نيست؟ مگر اسلام راه حل و چاره نيست؟ پس چرا مسلمين در نهايت عجز و درماندگي به سر مي‌برند؟
و ...
***********
سرکار خانم يه دختر
به ولايت حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) ايمان آور و بر اصنام قريشي، جبت و طاغوت، لعنت فراوان فرست و دوستداران را عمر و ابوبکر را دشمن باش.
332 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Isfahan | ١٩:٣٨ - ٠٣ آبان ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام.
در جواب(يه دختر):

شما شيعه نيستي!!!!!!!!!!!

يا اگر خودت را شيعه مينامي لقلقه ي زباني بيش نيست!!!!!!!!!!!!

در صفحات ديگه گفتم:

شيعه بودن لياقت ميخواهد!!!!

اگر نميدونستي اين را بدون که:در عالمي که غير از اين عالم ماده و قبل از اين دنيا هست از مردم سوال ميشود که آيا ولايت امير المومنين علي (عليه السلام)را ميپذيرد يا خير؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

پس شيعه بودن لياقت ميخواهد!!!!!

نماز بي ولاي او بي نمازي بود/وضوي بي ولاي او آب بازي بود


و همچنين اون چيز هايي را که قبول نداري بايد ذکر کني !!!!

اللهم عجل لوليک الفرج
333 | يه دختر | Iran - Tehran | ٢٤:٢٩ - ٠٣ آبان ١٣٩٠ |
چه فرقي بين شيعه و سني و يا هر مذهب ديگه اي بايد وجود داشته باشه در صورتيکه هدف همه اديان کمال و انسانيته. اين گفتگوها فقط مارو از هدف اصليمون (انسان بودن) دور مي کنه. همه هم اين فکر رو دارن که دين خودشون کامل تر و درست تره اما انسان بودن و به خدا رسيدن از همه چيز مهم تره من فکر مي کنم هر کسي مي تونه دين خودش رو داشته باشه و به عقيده ديگران احترام بگذاره.
من شيعه هستم اما برخي از اعتقاداتشون رو اصلا قبول ندارم و به نظرم کاملا اشتباهه اما بازم شيعه هستم چون بعضي عقايدش رو مي پسندم
334 | يه دختر | India - New Delhi | ١١:٣٤ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
سلام
جناب منتظر منتقم فاطمه چرا اسم امام دوازهم رو گذاشتيم منتقم فاطمه ؟؟؟؟؟ يعني هدف نهايي شيعه انتقامه ؟؟؟؟ کجاي قرآن اين رو نوشته؟؟؟
من اين خدا دونستن و برابر خدا قرادادن امامان رو تو شيعه قبول ندارم. اين يعني شرک

جناب بخت النصر اين بحث ولايت و امامت امروزه وسيله اي شده براي حکومت به مردم
335 | بخت النصر | Iran - Tehran | ٢٤:٣٩ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
سركار خانم يك دختر
الحمد الله که نفاق شما هويدا شد و دروغ شيعه بودن شما آشکار گرديد.
اين نهايت ذلت و عدم اعتماد به دين خودتان،عمري‌گري، است که خود را شيعه مي‌ناميد تا مگر بتوانيد خزعبلات کعب الحبار را ترويج نماييد.
**********
و اما عداوت و دشمني شما با آيات قرآن کريم.
از جمله آيات شريفي که پيروان عمر و ابن تيميه با آن دشمن هستند اين آيه نوراني است:
«فاما نذهبن بك فانا منهم منتقمون »

وعده انتقام وعده‌اي است از جانب اله واحد جهانيان.
وعده انتقام سنتي است از سنن الهي.
ايمان به انتقام ايمان به وعده الهي است.

در اين آيه نوراني به صراحت از وعده خداوند متعال در انتقام گيري از دشمنان حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) پس «از دنيا رفتن» ايشان سخن گفته شده است.
آري. شيعيان حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) چون به خداوند و کتاب او معتقد هستند به وعده الهي انتقام از دشمنان حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) نيز معتقد هستند.
حال کعب الحبار شما را سفارش به کفر به آيات قرآن و وعده‌هاي الهي کرده است، مشکل خودتان است نه مسلمين.
**********
و اما اين سخن شما که تحقق وعده الهي و قرآني انتقام به دست حضرت امام مهدي (عليه السلام) را «شرک» مي‌ناميد نهايت جهالت و کفر به قرآن کريم است.
جهالت و کفري که آشکارا متولد افکار يهودياني چون ابن تيميه و کعب الحبار است.
****
«قاتلوهم يعذبهم الله بايديكم ويخزهم وينصركم عليهم ويشف صدور قوم مومنين»
«با آنان بجنگيد خدا آنان را به دست‏ شما عذاب و رسوايشان ميكند و شما را بر ايشان پيروزى ميبخشد و دلهاى گروه مؤمنان را خنك ميگرداند»

آخر اي پيروان عمر بن خطاب!!! آي شاگردان کعب الحبار!!!

اعتقاد به عذاب شدن کفار توسط مومنين شرک است؟
اعتقاد به رسوايي و خذلان منافقين توسط مومنين شرک است؟
اعتقاد به نابودي و شکست مشرکين توسط مومنين شرک است؟
اين است عقل شما؟ اين است علم شما به قرآن کريم؟
****
البته وقتي که خليفه و امام و ولي شما عمربن خطابي باشد که به قرآن کريم جاهل بود خود شما نيز بايد در آتش جهل به قرآن بسوزيد و هدر رويد.
******
مگر خداوند متعال شافي نيست؟
مگر خداوند متعال عذاب دهنده نيست؟
مگر خداوند متعال ناصر نيست؟
مگر خداوند متعال رسوا کننده نيست؟
پس چه شده است که در قرآن از عذاب و قتل و رسوايي کفار به دست مومنين سخن مي‌راند؟
براستي حب عائشه با عقول شما چه کرده است که عذاب کفار و انتقام از کفار به دست مومنين را «شرک» مي‌دانيد؟؟؟؟!!!!
*************
و در ادامه چون کودکي مي‌گويي «بحث ولايت و امامت امروزه وسيله اي شده براي حکومت به مردم »

اولا)) خوب منظور؟ مگر فيزيک و رياضيات و روانپزشکي و اقتصاد نشده وسيله‌اي براي حکومت به مردم؟؟
توقع شما اين است که ما بحث در مورد همه علوم را قطع کنيم چون شده وسيله حکومت؟؟؟
اين است عقل شما؟ اين است سطح فکري شما؟

دوما)) سخن شما به مانند اين مي‌ماند که بگوييم:
«بحث اقتصاد امروزه وسيله‌اي شده براي کسب درآمد»
«بحث پزشکي شده امروزه وسيله‌اي شده براي درمان» و ...
جناب سرکار يه دختر
اصلا بحث ولايت و امامت مي‌کنيم تا تکليف حکومت و قوانين را مشخص کنيم.
همانگونه که بحث اقتصاد مي‌کنيم تا کسب درآمد را سامان دهيم بحث امامت و ولايت مي‌کنيم تا قانون و پيروي از قوانين را هدفمند کنيم.
************
سرکار خانم يه دختر
اجازه دهيد مشکل اصلي شما را بيان کنم:
شما مي‌خواهيد هر قانوني را که هوس کرديد اجرا و اطاعت کنيد و قوانين الهي را آتش زنيد. بهترين چاره را در جنگ با مجري قانون قرآن يعني حضرت خليفة الله اعظم ديديد.

تمامي اين جنايات و فرق ضاله و عمر و ابوبکر پرستي ها فقط و فقط به همين هدف است و بس:
عدم اطاعت از الله متعال و قوانين او ولو به قيمت اطاعت از عمر ها و ابوبکرها و يزيدها و صدام ها و ...

مشرک شماييد که قانون صدام و عمر را مساوي قانون الله مي‌دانيد و صدام و عمر را شريک خداوند در جعل قوانين مي‌دانيد.

لعنت خداوند بر پيروان کعب الاحبار طاغوتي
336 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Isfahan | ١٩:٠٥ - ١٠ آبان ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم

در جواب (يه دختر)که شک ندارم گمراهي بيش نيستي!!!!!!!!!!

يکي از اهداف (مهدي موعود عج) انتقام گرفتن از جسارت کنندگان به مادرش فاطمه زهرا(س) است!!!!!!

برابر قرار دادن امامان با خداي عز و جلّ کفر است!!!!!!!!!!!!!

ولي آنان واسطه ي فيض هستند!!!!!!!!!!!!!

تو شيعه که هيچ!!! کافري بيش نيستي!!!!!

تو حتي اعتقاد واضح شيعه را نميدوني اونوقت خودت را شيعه ميدوني؟؟؟!!!!!!

لعنت به ذات شرک آلود کافران مسلمان نما!!!!!!!!!!!!

من حتي تو را سني هم نميدانم!!!!!!!!!!!!

اللهم عجل لوليک الفرج
337 | عاشق | Iran - Tehran | ١٨:٠٧ - ٢٩ آبان ١٣٩٠ |
من اصلابااين همه دعوا وجنجنال که باعث شده از اصل دين دور بشويد کاري ندارم,
فققط ميدونم من يه انسان عاشقم که مي خوام بايه سني ازدواج کنم وبراي رسيدن به اون هرکاري ميکنم.
مهم قلب انسانه, اگه به صداي قلبت گوش بدي ديگه اين تفرقه هارو تو زندگي نداري!
اما منم با خانم يه دخترتاحدي موافقم,
البته اينم بگم ازهمتون متعصب تر هم هستم :)
338 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Isfahan | ١٨:٢٥ - ٠١ آذر ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم

بله جناب عاشق شما متعصبي بيش نيستي!!!!!!!!!!!!!!!!

برو ازدواج کن متعصب!!!!!!!!!!!!!!!

من تا حالا نديده بودم کسي به تعصب اهل جاهليت خود اعتراف و افتخار منه!!!!!!!!!!!!!!

((((((((((((((الحمدلله)))))))))))))))

اللهم عجل لوليک الفرج
339 | بخت النصر | Iran - Tehran | ٢٢:٥٤ - ٠١ آذر ١٣٩٠ |
عاشق!! عاشق!!!
عاشق که هستي؟ عائشه يا عمر؟
اسم آن فرد سني که عاشقش هستي چيست؟ عائشه يا عمر؟

آيا آن سني (عائشه يا عمر) تو را هم دوست دارد؟
آيا عائشه عاشق تو هم است؟
آيا عمر عاشق تو هم است؟
عمر يا عائشه ديگر که را دوست دارند؟
عمر بن خطاب و عائشه پيمان شکن را هم دوست دارد؟

بين تو و عمر بن خطاب چه نکته مشترکي وجود دارد که آن فرد سني هر دوي شما را دوست دارد؟
بين تو و عائشه خونريز چه وجه مشترکي وجود دارد که آن فرد سني عاشق هر دوي شماست؟

تو را با عمر چه اشتراکي است که چون او معشوقه عمري و بکري هستي؟
تو را با عثمان چه شباهتي است که چون او محبوبه عمري و بکري هستي؟
تو را با معاويه بن هند چه هماهنگي است که چون او در دل عمري و بکري جاي داري؟
340 | فاطمه | United States - Washington | ٢٤:٣٣ - ٠٦ آذر ١٣٩٠ |
سلام و احترام من فاطمه از افغانستان هستم ؛ مي خواستم بفهمم كه اگه مرد سني بخواد كه شيعه شود دراين باره ايا ازدواج با او گناه دارد يا نه ؟ تشكر از شما

پاسخ:

با سلام

خواهر گرامي

حكم اين مساله در فتاواي مراجع به صورت واضح بيان شده است ؛ اگر شرايط گفته شده را داريد ازدواج براي شما جايز است .

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

341 | شيعه شيعه زاده | Iran - Tehran | ١٨:٤٠ - ٠٧ آذر ١٣٩٠ |
خاك بر سر كساني كه ادعاي پيروي از علي وال علي رو مي كنند واون وقت با قاتلينشون ازدواج مي كنند لعن الله علي قوم جاهلين
342 | عاشق | Iran - Tehran | ١٢:٤٣ - ١٣ آذر ١٣٩٠ |
من يه خانم عاشقم نه جناب! فکرکردين زمان حضرت محمداين تفرقه هابود? شمانميتونيدبگين که مسلمانيد چون يکي ازچيزهاي مهم دين اسلام برابري وبرادرييست, اول مسلمانان اهل تسنن بودن بعدشيعه به وجودامد, حالاشمامياين وميگين سني کافره,سني...!!! نه اقايون من متعصب مذهبم که شيعه باشه هستم,ولي بااين حرفهاوچيزاي جديدي که هررپزازشماهادرميادکه اصل دينوول کرديديک سري صحبتهاي متفرقه که شمادين برتريدومذهب برترکيومي خواين گول بزنيد?هان? اگه حق قضاوت باشه شماهيچ کاره ايدوخودخداوند بهترين قاضي برکارهاي ماست, چرافکرکرديدکه اگه اسم خودتونوبذاريد منتظر منتقم يعني شمااستغفراالله سرباز امام زمانيد?!!! اينوهم بدونيد موسي به دين خود وعيسي هم به دين خود, يادتون نره هرکيو توقبرخودش ميذارنش,شمانمي خوادکاسه داغتراز اش بشيد.

پاسخ:

با سلام

خواهر گرامي

در زمان رسول خدا (ص) نيز اين تفرقه ها بود و حتي صحابه گاهي به كشتار يكديگر دست مي‌زدند ؛ آيا آيه «وان طائفتان من المومنين اقتتلوا» را نديده‌ايد ؟

همچنين به اقرار علماي اهل سنت ، تشيع از زمان رسول خدا تشكيل شد و نام گروهي از صحابه از جمله سلمان و ابوذر و مقداد بود كه حضرت علي (ع) را شايسته ترين فرد براي خلافت بعد از پيامبر(ص) مي‌دانستند.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

343 | بخت النصر | Iran - Khorramshahr | ١٣:٢٦ - ١٣ آذر ١٣٩٠ |
عاشق عمر!!!
از نشانه عضويت تو در محفل شيطان پرستان همين بس که مي‌گويي:
«اينوهم بدونيد موسي به دين خود وعيسي هم به دين خود»!!!
سخني برخواسته از کلام يهود!! اعتقاد يهود!!
الحمد الله که خداوند قرآني فرو آورد که در دهان اعتقادات شيطاني يهود زد:
حضرت موسي و حضرت عيسي (عليهما السلام) هر دو به يک «دين» و به دين «اسلام» بودند.

حال اگر تو در پي ترويج عقايد يهود و تبليغ هرزه‌گري و بي حيايي و بي عفتي هستي برو درهمان سايتهاي عمري و عمق وجودت را آنجا عرضه کن.
مسلم و مسلمه را با تو و عقايد پوچت کاري نيست.
344 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ١٥:٠٥ - ١٣ آذر ١٣٩٠ |
با سلام

جناب عاشق كدام احمقي بنو گفته كه اول سني ها بودند بعد شعيان امدند ؟؟؟؟
شايد چند حديث انهم از مذهب متاخر اعلام تسنن برايت ميگويم كمي فكر كن بعد حرف بزن :

1 )
امير المؤمنين علي بن أبي طالب عليه السلام فرمود: (روزي) رسول الله صلى الله عليه وآله و سلم به من فرمودند: يا علي زماني که قيامت فرا مي رسد عده اي از قبر هايشان خارج مي شوند که لباسهاي آنها از نور است و بر شتراني از نور سوارند که افسار آن شتران از جنس ياقوت سرخ است ملائکه آنها را تا محشر مشايعت مي کنند ، من عرض کردم تبارک الله چقدر اينها نزد خداوند گرامي هستند ، در اين هنگام رسول خدا صلى الله عليه وآله و سلم فرمودند : آنها کساني هستند که ولايت و امامت تو را پذيرفته اند آنان شيعيان و دوستداران تو هستند ، تو را به خاطر دوستي من دوست داراند و مرا دوست مي دارند زيرا که خداوند را دوست دارند ، آنان در روز قيامت رستگارند .<<<در تاريخ مدينة دمشق ج42، ص 332،‌ ذيل ترجمه آقا اميرالمؤمنين علي عليه السلام .>>>

اين يعني اعلام وجود مذهب شيعه بوسيله خود حضرت محمد صلي الله عليه و اله .
==================================================================================
2 ) مَنْ مات وليس في عنقه بيعة مات ميتة جاهلية .

صحيح مسلم ، مسلم النيسابوري ، ج3 ، ص1478و السنن الكبرى ، البيهقي ، ج8 ، ص156 و مجمع الزوائد ، ج5 ،‌ ص218 و مشكاة المصابيح ، ج2 ، ص1088و سلسلة الأحاديث الصحيحة ، ج2 ، ص715 .

_________________________________________________________________________________________________________

سوال : اين چند دقيقه و يا ساعتي بعد از رحلت حضرت محمد صلي الله كه هنوز خليفه شما انتخاب نشده بود اين مسلمانان جاهل بودند . ايا انتخاب خليفه اول شما بوسيله كساني كه نص صريح حديث فوق اگر مرده بودند بمرگ جاهليت از دنيا مي رفتند قابل توجيه است ؟؟
الان شما با كي بيعه كرده ايد ؟؟؟؟؟

====================================================================================

لبيك يا علي
345 | نيلوفر | Seychelles - Baie Lazare | ٢١:٥٦ - ١٣ آذر ١٣٩٠ |
سلام برعرض خسته نباشيد.سوال من اين است که آيا يک زن مسلمان شيعي ميتواند با يک مرد ارمني ازدواج کند يا نه؟ و اگر ميتواند يا نميتواند چه کارايي بايد انجام دهد که اين ازدواج سر بگيرد؟ممنون ميشم پاسخ دهيد.

پاسخ:

با سلام

خواهر گرامي

ازدواج زن مسلمان ، با مرد غير مسلمان به هيچ وجه جايز نيست و تنها راه اسلام آوردن مرد است .

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

346 | سيد محمد حسيني | Iran - Tehran | ٢٣:٣٥ - ١٣ آذر ١٣٩٠ |
جواب نظر
جناب خانم--------------------------------------------عاشق-----------------------------------------------
لطفا سعي كنيد احساسات خود را در جاهايي كه لازم است خرج كنيد نه در بين مسائل علمي.
احساساتي نشويد و پس از خواندن مقالات سايت و مراجعه به آدرس ها مقداري آب قند بنوشيد و استراحت كنيد.
يا حق
347 | يه دختر | India - New Delhi | ١٥:٢٥ - ٢٠ آذر ١٣٩٠ |
سلام
سرکار خانم عاشق
مي خواستم براتون آرزوي خوشبختي و بهروزي کنم. اميدوارم هميشه و شاد و هميش انسان باشيد.
348 | ابوزينب | Iran - Tehran | ١٩:٢٤ - ٢٠ آذر ١٣٩٠ |
سلام عليکم سوالاتي از جناب يه دختر و خانم عاشق 1) اخلاق ، رفتار ، عقيده و عملکرد مثبت و منفي در عقايد شما دو نفر چگونه تعريف شده است و بعنوان يک اصل رفتاري مبتني بر عقيده در کجاي مسلک يا دين شما جاي دارد؟ 2) آيا مثبت و منفي در عقايد شما دو نفر داراي اهميت جايگاه خاصي است يا اينکه فرقي بحالتان نميکند و فقط کافي است که هدفتان تآمين گردد؟ 3) به نظر شما دو نفر اگر ما به خواسته هاي دروني و اميال شخصي و حتي طبيعي و مورد نيازخود (به هر وسيله ي ممکن) برسيم ، به درجه ي کمال رسيده ايم؟ توضيح : اگر پاسختان به سوال سوم مثبت باشد بايد عرض کنم خانمي که براي ارضاي غريزه جنسي خود با يک مرد هرزه و به ظاهر خوش قيافه، خوش زبان و خوشرو تن به زنا ميدهد چه فرقي دارد با کسي که دين و مذهب عقيده ي الهي را به به زعم خود انجام ميدهد و قرآن و سنت و اهل بيت (ع) را از آن منها مي نمايد؟ سوالات اول و دوم را نيز با توجه به فرايند اعمال مبتني بر تفکر و رفتار روتين و يا روزمرگي هاي معمول پاسخ دهيد زيرا مطمئنم شما و ديگر کاربران اين سايت وزين سخني را که طبق عقل و منطق نباشد را حمل بر نقصان عقلي کابر خواهند نمود خواهشمند است که مبنا و اصول عقيده ي خود را با توجه به فرمايشاتي که تا بحال مرقوم فرموده ايد با حوصله و تعقل پاسخ دهيد. منتظرم با تشکر يا علي
349 | منتظر منتقمفاطمه | Iran - Isfahan | ١٨:٤٨ - ٢٢ آذر ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام .

من سرباز امام زمان(عج) نيستم!!!!!!!!!!!

يعني اين جرات را به خودم نميدم که اين حرف را بزنم.!!!!!!!!!!!!!

من خاک پاي سربازانش هم نميشم چه برسه به سربازش!!!!!!!!!!!!!!

برتري افراد در دين اسلام فقط به تقواست!!!!!!!!!!

شايد يک شيعه يا سني هزار کار کثيف انجام دهد که برادر ديني خود در مذهب ديگر انجام ندهد!!!!!!!!!!!!

ولي براي راه درست رفتن بايد چراغ راه داشت که اين چراغ راه ولايت امير المومنين علي بن ابيطالب عليه السلام است!!!!!!!!!!!

جواب شما را دوستان دادند!!!!!!!!!!

شما کافيه فقط بي طرف قضاوت کنيد!

البته با مطالعه تاريخ و اتفاقات تاريخ اسلام!!!!!!!!!!!

تحقيق کن......البته اگر دنبال راه حقي!!!!!!!!!!

و اينقدر شتابزده عمل نکن!!!!!!!!!!!

اللهم عجل لوليک الفرج
350 | باران | Iran - Tehran | ٢٣:٢٢ - ٢٣ آذر ١٣٩٠ |
همه دارين مي بافين
351 | بخت النصر | Germany - Nuremberg | ٢٢:١٤ - ٠٢ دي ١٣٩٠ |
جناب چرا؟
چرا دروغ مي‌گويي که شيعه هستي؟
به اذن الله متعال و به ولايت حضرت امير المومنين علي (عليه السلام) انتقام سختي بابت اين دروغت از تو خواهم گرفت.
****
گفته‌اي «پس اگر اينطوره چرا ميگيد عايشه زن بدي بود؟»
چون خداوند علي و اعلي از بد بودن عائشة گفته است.
«فقد صغت قلوبکما»
اين خداوند علي و اعلي است که انحراف قلب عائشة و تمايل او به باطل سخن گفته است.
*****
گفته‌اي «اماآيا اينطور نيست که زنان پيامبر از طرف خدا مشخص ميشدند؟»
خداوند مشخص کننده هم چيز است.
ولي اين استعبادي ندارد که خداوند عظيم و اعلي بهر آزمايش انبياء و اولياء و بهر آموزش به مردم ، امثال زنان لوط(عليه السلام) و نوح(عليه السلام) و عائشه و حفصه را براي همسري پيامبران مشخص کند.
*****
«اصلاچه کسي اجازه داره به زنان پيامبر توهين کنه؟»
هيچ کس. و دقيقا يکي از علل نفرت ما از عائشه توهين هاي مکرر او به زنان پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) بود.
*****
«هدف ما پيدا کردن مجرمه؟»
هدف ما دوري از راه مجرمين است.
«ولتستبين سبيل المجرمين»
*****
«چه مدرکي وجودداره که عمر حضرت فاطمه رو کشته؟»
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=44
******
«شما اونجابودي يا مدرک معتبري مثل قرآن کريم وجود داره که شما بهش استناد کردي؟»
اولا ما آنجا نبوديم ولي خود را در محضر خدا حاضر مي‌دانيم که منکر حقايق تاريخي نشويم.
دوما مگر مدرک قرآني نزد شما کوچکترين اعتباري دارد؟
مگر همين قرآن از ترور حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) توسط اصحاب سخن نمي‌گويد؟
پس چرا شما همچنان از مشتي اصحاب تروريست تمجيد مي‌کنيد و آن را بهشتي مي‌خوانيد؟

شمايي که مدرک معتبر قرآني دال بر ترور حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) را مسخره مي‌کنيد حال از ما تقاضاي مدرک قرآني براي شهادت دخت گرامي ايشان مي‌کنيد؟
*******
«چه مدرکي وجودداره که عمر حضرت فاطمه رو کشته؟»
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=44

مشتي گردن کش و ياغي کودتا مي‌کنند و مردم را از حکومت شوي فاطمه (سلام الله عليهما) محروم مي‌کنند و زمين‌هاي حضرت فاطمه (سلام الله عليها) را مصادره مي‌کنند و بعد براي گرفتن بيعت اجباري به خانه ايشان حمله ور مي‌شوند!!!
********
«امام زمان وقتي بياد از کي انتقام ميگيره؟ازقاتل فاطمه؟»
يکي از قاتل ايشان يکي هم از پيروان ايشان.
********
«اون که مرده پس نميشه به گناه پدر پسر را مجازات کرد»
به اذن الله دوباره زنده خواهد شد و در اين دنيا هم از او بازهم انتقام گرفته خواهد شد.
پسران گردن کش او هم به زودي انشاء الله مجازات خواهند شد.
*********
«پس همه ماچه شيعه وچه سني اگه مشرک نباشيم در امان هستيم»
پس از شرک، شريک قرار دادن ابوبکر با خداوند متعال در جعل خليفه الله خود داري کنيد که مشرکين را عاقبتي جز سوختن نيست.
*********
«مشکل ما چه شيعه و چه سني تعصبه کاري به کار هم نداشته باشيم تا دنيا گلستان بشه»
پس لطفا از بمب گذاري و کشتار و غارت در بلاد ما خود داري فرماييد.
********
خوب اين سئوالات را کردي. حال نوبت سئوالات ما است:

نام يک نفر را بياور که عمر از طريق مناظره او را مسلمان کرده است.
352 | چرا؟ | Iran - Tehran | ٢٤:٢٧ - ٠٢ دي ١٣٩٠ |
درجواب منتقم فاطمه
من شيعه هستم اماآيا اينطور نيست که زنان پيامبر از طرف خدا مشخص ميشدند؟ پس اگر اينطوره چرا ميگيد عايشه زن بدي بود؟
اصلاچه کسي اجازه داره به زنان پيامبر توهين کنه؟ هدف ما پيدا کردن مجرمه؟چه مدرکي وجودداره که عمر حضرت فاطمه رو کشته؟
شما اونجابودي يا مدرک معتبري مثل قرآن کريم وجود داره که شما بهش استناد کردي؟امام زمان وقتي بياد از کي انتقام ميگيره؟ازقاتل فاطمه؟
اون که مرده پس نميشه به گناه پدر پسر را مجازات کرد پس همه ماچه شيعه وچه سني اگه مشرک نباشيم در امان هستيم
مشکل ما چه شيعه و چه سني تعصبه کاري به کار هم نداشته باشيم تا دنيا گلستان بشه
353 | «مسلم بن عوسجه بن سعد اسدي» | Iran - Gorgan | ١٧:٢٦ - ٠٣ دي ١٣٩٠ |
جناب چرا؟ يا بهتر بگوئيم موجودات لعيني که فقط بلدند نام پاک شيعه را يدک بکشند و به والله که مرگ شما جماعت و مردنتان بر جهان تشيع موفقيتي بزرگ است بر تمام مومنين جهان.! زيرا با وجود شما دد منشان و سست عنصران و همج الرعا هاي خوک صفت ( از لحاظ بي غيرتي ديني) است که امروزه انقدر به شيعه ضربه و صدمه ميرسد.! لعين خبيث. و اي گمراه بيچاره.! تو خودت دين نداري و از راه اصلي و صراط مستقيم دور شده اي چرا ابليس گري ميکني و سعي در تشويش اذعان عمومي ميکني ؟ والله نام تو شيعه نيست.! خصوصياتي که تو داري و از خويش بروز ميدهي والله با يکي از خصوصيات شيعه در کلام درر بار ائمه ي طاهرين(عليهم السلام جميعا) صدق نميکند . بلکه دقيقا مصداق سکنات و رفتار و خصوصياتي است که>>> ابيبکر و عمر و عثمان<<< براي شيعيان و محبانشان تبيين و تعريف کرده اند است.! هيييييييييييچ جاي تعجب نيست.! که امروزه همچون تويي بي بتگاني براي جهان اشاعه ي فساد عقيدتي ميکنند.! اي شيعيان.! به نظر من.! اگر ميخواهيد در برابر اعداء الله پيروز و سر بلند باشيد بايد اول از همه خود را بري از اينچنين افراد کنيد و خويشتن را از شر چنين خبيثاني رهايي بخشيد.! تو دهاني سنگين تر از وهابيت بايد شيعه اول بر دهان چنين کساني بزند که واقعا وقتي انسان خطوط و نوشتار اينان را ميخواند ميخواهد از شدت ناراحتي و خشم ( که باعث فريب اذهان بي گناه عوام است) آن لحظه کنار اين ملاعين باشد و تمام دنهايشان را در ان دهان پر از نجاستشان خرد کند.! بدانيد و آگاه باشيد. الآ اي اهل عالم و مومنين واقعي.! اين دهان ها همانند دهان ابو موسي اشعري هستند و جز خاصيت ضربه زدن به اسلام و شيعه هيييييييييييييييييييچ خاصيت ديگر ندارند که ندارند.! اي خداوند شما را هدايت کند و اگر قابل هدايت نيستيد شما به شديد ترين وجه ممکن عذاب و هلاک کند.!!!!!!!!! عامييييييييين يا رب العالمين.! و نحن نقول: الحمد لله رب العلمين.!
354 | بخت النصر | Germany - Nuremberg | ٢١:٤٤ - ٠٣ دي ١٣٩٠ |
جناب چرا؟
برادر ما آقاي «مسلم بن عوسجه» آماده پذيرايي از نواصب و وهابي‌هايي است که خود را به دروغ شيعه معرفي کنند.

دست از دروغ ‌گويي برادر و نام واقعي خودت را بگو. همچنين اعتراف کن که چند سال است به استخدام استخبارات نجد آمده‌اي.
355 | مجيد م علي | United States - Torrance | ٢١:٥٢ - ٠٣ دي ١٣٩٠ |
با سلام
جناب چرا ؟ چرا شما فكر ميكنيد كه عايشه زن خوبي براي حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم بوده ؟؟؟؟شما انجا بوديد ؟؟
جناب چرا؟؟ چه مدركي وجود داره كه عمر در زمان حضرت محمد صلي الله عليه و اله وجود خارجي داشته ؟؟؟؟ شما انجا بوديد ؟؟

جناب چرا ؟؟؟ گفتي .... اون که مرده پس نميشه به گناه پدر پسر را مجازات

مثل اينكه ايات قراني را مدرك نميداني ..

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَيَوْمَ نَحْشُرُ مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ فَوْجًا مِمَّنْ يُكَذِّبُ بِآَيَاتِنَا فَهُمْ يُوزَعُونَ . ( 83 التمل )

روزى خواهد آمد كه از هر گروه ، دسته‌اى را برمى انگيزيم ، از كسانى كه آيات ما را تكذيب مى‌كنند .

لبيك يا علي
356 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Isfahan | ١٤:٤٩ - ٠٦ دي ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم

سلام.

جناب (چرا؟)؟؟؟؟؟؟؟

من تو اين چند نظرم حرفي از عايشه نزدم!!!!!!!!!!

ولي حرفم هم غير اين سخنان برادران شيعه ام نيست!!!!!!!!!!

جواب شما را برادرانم به طور واضح دادند و لازم نميدانم كه دوباره تكرار كنم!!!!!!!!

و از برادران شيعه ام متشكرم.

شما تعصب اهل جاهليت خودت را حفظ كردي!!!!!!!!!

پس به شيعه برچسب متعصب نزن!!!!!!!!!!

اللهم عجل لوليك الفرج

يا حق
357 | علامت سوال | Iran - Sanandaj | ٢١:٢٢ - ٢٧ دي ١٣٩٠ |
اقاي منتظرمنتقم فاطمه عالم زر يکي از بزرگترين اعتقادات بودايي هاست واين خودش معلوم مي کنه که شما به دروغ خودتون رو شيعه مي ناميد بله با شما هستم با شما وآقاي بخت النصر که وقتي تاريخچه اسمش رو نگاه مي کني دو تا تاريخچه هستش اول انکه يه بخت النصر داشتيم که شيطان پرست بود و بزرگترين ساحر فرعونيان مصر يعني سرزميني که از قديمي ترين سرزمين هاي ظهور شيطان پرستي وثانيا دومين بخت النصر پادشاه بابل بود که يک حرام زاده بود و با شير سگ بزرگ شده بود و از ستمگرترين پادشهان بود حالا کم کم مي بينيم کسايني که پشت اسم پاکترين بانوي عالم قايم شده واين کارش از بخت النصر هم بد تره چون حداقل اون خود واقعيش رو نشون داده افرادي دروغين وفراماسون بيشتر نيستند که به دروغ اسم شيعه رو با اعتقادات بودايي بت پرست قاطي ميکنن و کسي هم نيست که جيک بزنه چون همه حواسمون به مسابقاي است که اين اقايان بين ما و برادراي سني م ن قرار داده اند درحالي که من خودم باين افراد زندگي کردم چون خودم کرمانشاهيم و ميدونم چنين رسم هايي در بينشون نيست و ما سال هاي سال که همديگر رو به جشنهامون دعوت مي کنيم و تا حالا هم يکي از برادري اهل تسنن به هيچ يک از مراسمات عزاداري ما توهين نکردن و حتي به خدا قسم که بعضي از انها در عزاداري هم شرکت مي کنند ودر آخر اين رو ميگم که حواستون به اين فراماسون هاي تفرقه افکن باشه
358 | علامت سوال | Iran - Sanandaj | ٢١:٥٧ - ٢٧ دي ١٣٩٠ |
بخت النصر چرا نميري ايه مربوط به ترور حضرت محمد رو بياري تا همه ببينيم البته اصل ايه قران رو نه جمله اي از کتاب شيطان پرستيت که بعدا بگي مال قرانه ودر اخر ديگه خودت رو شيعه خطاب نکن اخرين بارت بشه "حضرت علي زماني که فرق مبارکشون توست ابن ملجم لعين شکافته شد در اون زمان که خون ازشون جاري بود ودرد مي کشيدند در اوج اخلاص گفتند به او هم يک ضربه بزنيد واين نشانگر قدرت امرزشي که خدا در وجود ايشان نهاده" ولي توييي که خوددت رو بلا نسبت همه ي اهل تشيع خودت رو شيعه ميدوني گوش کن خودم توي اين صفحه ديدم که افراد مختلفي چه سني و چه شيعه از متحد شدن حرف زدن و شيطان پرستي مثل تو به نظر اين همه آدم که مي خواستند تفرقه رو کنار بزاريم گوش نکرد و راه تفرقه رو باز ادامه داد من شيعه متوجه شدم تا فراماسون شيعه نمايي چون تو هست چرا ديگه سنيا اينقدر زور بزنن خودت ريشه ي شيعه رو بدون اينکه بدونيم مي کني
359 | مجيد م علي | United States - Torrance | ١٣:٣٩ - ٢٨ دي ١٣٩٠ |
با سلام

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَإِذْ أَخَذَ رَبُّكَ مِن بَنِي آدَمَ مِن ظُهُورِهِمْ ذُرِّيَّتَهُمْ وَأَشْهَدَهُمْ عَلَى أَنفُسِهِمْ أَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ قَالُواْ بَلَى شَهِدْنَا أَن تَقُولُواْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِنَّا كُنَّا عَنْ هَذَا غَافِلِينَ ( 172 )

و هنگامى را كه پروردگارت از پشت فرزندان آدم ذريه آنان را برگرفت و ايشان را بر خودشان گواه ساخت كه آيا پروردگار شما نيستم گفتند چرا گواهى داديم تا مبادا روز قيامت بگوييد ما از اين [امر] غافل بوديم .

أَوْ تَقُولُواْ إِنَّمَا أَشْرَكَ آبَاؤُنَا مِن قَبْلُ وَكُنَّا ذُرِّيَّةً مِّن بَعْدِهِمْ أَفَتُهْلِكُنَا بِمَا فَعَلَ الْمُبْطِلُونَ ( 173 )
يا بگوييد پدران ما پيش از اين مشرك بوده‏اند و ما فرزندانى پس از ايشان بوديم آيا ما را به خاطر آنچه باطل‏انديشان انجام داده‏اند هلاك مى‏كنى

وَكَذَلِكَ نُفَصِّلُ الآيَاتِ وَلَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ ( 174 )
و اينگونه آيات [خود] را به تفصيل بيان مى‏كنيم و باشد كه آنان [به سوى حق] بازگردند
(( الاعراف))

حضرت امام جعفر صادق عليه السلام در جواب ابن سنان كه از ايشان پرسيد فطرة لله چنين فرمودند :
« هِيَ الْإِسْلَامُ فَطَرَهُمُ اللَّهُ حِينَ أَخَذَ مِيثَاقَهُمْ عَلَي التَّوْحِيدِ فَقَالَ: «أَلَسْتُ بِرَبِّکُمْ» وَ فِيهِ الْمُؤْمِنُ وَ الْکَافِرُ؛ فطرت الله اسلام است که خداوند هنگام پيمان گرفتن آنان را بر فطرت توحيد آفريد و فرمود: آيا پروردگار شما نيستم؟ در آنجا کافر و مؤمن حضور داشت.»
فطرت الله اسلام است که خداوند هنگام پيمان گرفتن آنان را بر فطرت توحيد آفريد و فرمود: آيا پروردگار شما نيستم؟ در آنجا کافر و مؤمن حضور داشت. البرهان، ج۳، ص۲۳۶

جناب علامت سوال اشتباه نكن سوالي داري درست بكن . هدف از اين اعلام نظرات روشن كردن دوستان , برادران , حتي دشمنان ( البته انهائي كه قلباُ دنبال حقيقت ميباشند) است و بس

لبيك يا علي

360 | بخت النصر | Germany - Nuremberg | ١٣:٥٩ - ٢٨ دي ١٣٩٠ |
جناب علامت سئوال اولا)) لطفا يک و فقط يک منبع «غير يهودي» براي توهينها و فحاشي ها و افترايي که به جناب بخت النصر وارد کردي،ذکر کن!! دوما)) به شما توصيه مي‌کنم به جاي «تلمود يهوديان» به قرآن کريم رجوع کني و اندکي به اسلام آشنا شوي: «واذ اخذ ربك من بني آدم من ظهورهم ذريتهم واشهدهم علي انفسهم الست بربكم قالوا بلي شهدنا ان تقولوا يوم القيامه انا كنا عن هذا غافلين» ****** جناب علامت سئوال گذشت آن زمان که دين و فهم خود را از شرکيات و فحاشي ها و رکيک گويي هاي کعب الاحبار اخذ کنيم!! با فحاشي هاي شما نه بخت النصر حرامزاده مي‌شود، نه حضرت ابولولو (رضي الله عنه) مجوس مي‌شود و نه شاه اسماعيل صفوي لواط کار مي‌شود!! اکنون چندين هزار سال است که مبارزين با سلطه فريسيس‌ها حرامزاده و مشرک و .... ناميده مي‌شوند و اين را بدانيد که بشر امروز به اين فحاشي ها و دشمني هاي شما با قرآن کريم، هيچ اعتمادي ندارد!!! ******** تو مي‌تواني تا جايي که هوس کني آيات قرآن را آتش بزني و به جاي آن چون صنمت شرکيات تلمود را تبليغ کني!! ولي اين را بدان تا زماني که در اين مملکت فرزندان حضرت ابولولو (رضي الله عنه) زنده هستند، نه تو و نه بانکداران يهودي را توان گسترش تلموديسم به جاي قرآن و اسلام نيست!! ******** مسلمان شو و به قرآن ايمان آور و به تلمود يهوديان کافر شو!! بنده منتظر هستم يک و فقط يک سند و مدرک از غير يهوديان در مورد فحاشي ها و افترايي که جناب بخت النصر وارد کردي، ذکر کني. ***** «الست بربكم» حق است و فحاشي هاي تلمود يهوديان به جناب بخت النصر باطل است. اسلام آور و تلمود را منکر شو!!!
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها