2024 April 20 - شنبه 01 ارديبهشت 1403
آيا عمر بن الخطاب ، به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ؟
کد مطلب: ٥٠٠٩ تاریخ انتشار: ٢٥ شهریور ١٤٠٢ - ١٢:٠٠ تعداد بازدید: 290421
پرسش و پاسخ » شيعه
آيا عمر بن الخطاب ، به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ؟

توضيح سؤال :

لطفا جريان حمله به بيت حضرت امير المومنين علي (ع) و ضرب و شتم حضرت فاطمه الزهرا ( س ) از كتب شيعه و سني را به صورت مفصل ( فايل ) برايم بفرستيد

با تشكر

براي ارائه به يكي از برادران سني كه گفته است اگر برايم ثابت كني كه عمر به حضرت فاطمه الزهرا ( س ) جسارت نموده از سني بودن دست بر ميدارم !!!!

پاسخ :

اين كه عمر بن الخطاب به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ، از قطعيات تاريخ است .

رواياتي كه در رابطه با هجوم به خانه حضرت صديقه طاهره در كتب اهل سنت آمده به چند دسته مي شود تقسيم كرد .

1. تهديد به سوزاندن خانه:

ذكرالطبري: باسناده عن زياد بن كليب قال: أتي عمر بن الخطاب منزل عليّ وفيه طلحة والزبير ورجال من المهاجرين فقال: واللّه لأحرقنّ عليكم أو لتخرجنّ إلي البيعة»، فخرج عليه الزبير مصلتاً بالسيف فعثر فسقط السيف من بده فوثبوا عليه فأخذوه.

تاريخ الطبري: 2/443.

وابن أبي الحديد: عن سلمة بن عبد الرحمان قال: فجاءعمر اليهم فقال: «والذي نفسي بيده لتخرجنّ إلي البيعة أو لأحرقنّ البيت عليكم .

شرح نهج البلاغه: 1/164 (2/45).

2. آوردن وسائل آتش سوزي و بي توجهي خليفه دوم بر اعتراض مردم:

وابن قتيبة: قال: ... وقال عمر: والذي نفس عمر بيده لتخرجنّ أو لأحرقنّها علي من فيها! فقيل له: يا أباحفص إنّ فيها فاطمة!! فقال: وإن.

الامامة والسياسة: 1/12، أعلام النساء لعمر رضا كحالة: 4/114.

3 . آوردن وسائل آتش سوزي ودرگيري لفظي ميان حضرت صديقه و خليفه دوم:

البلاذري: باسناده عن سليمان التيمي وعن ابن عون: إنّ أبابكر أرسل إلي علي(عليه السلام)يريد البيعة فلم يبايع، فجاء عمر ومعه فتيلة فتلقّته فاطمة علي الباب، فقالت فاطمة: يابن الخطاب! أتراك محرقاً عليّ بابي؟ قال نعم: وذلك أقوي فيما جاء به أبوك.

انساب الاشراف: 1/586.

أبو الفداء: قال: ... فأقبل عمر بشيء من نار علي أن يضرم الدار، فلقيته فاطمة رضي اللّه عنها وقالت: إلي أين يابن الخطاب؟ أجئت لتحرق دارنا؟ قال: نعم.

تاريخ أبي الفداء: 1/164.

وابن عبد ربّه: الذين تخلّفوا عن بيعة أبي بكر: عليّ والعباس، والزبير، وسعد بن عبادة، فأمّا علي والعباس والزبير فقعدوا في بيت فاطمة حتّي بعث اليهم أبو بكر عمر بن الخطاب ليخرجوا من بيت فاطمة وقال له: إن أبوا فقاتلهم. فأقبل عمر بقبس من نار علي أن يضرم عليهم الدار فلقيته فاطمة فقالت: يابن الخطاب! أجئت لتحرق دارنا؟ قال: نعم.

العقد الفريد:5/12، طبعة مكتبة الرياض الحديثة.

4 . حمله خليفه دوم به حضرت صديقه طاهره

الشهرستاني: عن الجاحظ: إنّ عمر ضرب بطن فاطمة عليها السلام يوم البيعة حتّي ألقت الجنين من بطنها وكان عمر يصيح: إحرقوا دارها بمن فيها، وماكان في الدار غير عليّ وفاطمة والحسن والحسين وزينب(عليهم السلام).

الملل والنحل: 1/57. طبعة بيروت، دار المعرفة.

قال المسعودي: فهجموا عليه وأحرقوا بابه، واستخرجواه منه كرهاً، وضغطوا سيّدة النساء بالباب حتّي أسقطت محسناً.

اثبات الوصية:143.

قال ابن حجر العسقلاني: إنّ عمر رفس فاطمة حتّي أسقطت بمحسن.

لسان الميزان:1/268.

قال الصفدي: إنّ عمر ضرب بطن فاطمة يوم البيعة حتّي ألقت المحسن من بطنها.

الوافي بالوفيات: 5/347.

روايات فراواني از طريق اهل سنت و شيعه نقل شده است كه غضب فاطمه ، غضب پيامبر و غضب پيامبر غضب خداوند است :

عن علي رضي اللّه عنه قال: قال رسول اللّه صلي اللّه عليه وآله وسلم لفاطمة: «إنّ اللّه يغضب لغضبك، ويرضي لرضاك . هذا حديث صحيح الإسناد ولم يخرجاه .

المستدرك: 3/153، مجمع الزوائد: 9/203، الآحاد والمثاني للضحاك: 5/363، الذرية الطاهرة النبوية للدولابي: 119، المعجم الكبير للطبراني: 1/108، 22/401، نظم درر السمطين للزرندي الحنفي: 178، الكامل لعبداللّه بن عدي: 2/351، تاريخ مدينة دمشق : 3/156، أسد الغابة :5/522، ذيل تاريخ بغداد: 2/140، 2/141 ميزان الاعتدال :2/492، الإصابة: 8/265،266، تهذيب التهذيب: 21/392، سبل الهدي والرشاد للصالحي الشامي: 11/ 44 .

عن المِسْوَر بن مَخْرَمَة أنّ رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم قال: «فاطمة بَضْعَة منّي فمن أغضبها أغضبني .

صحيح البخاري 4/210، (ص 710، ح 3714)، كتاب فضائل الصحابة، ب 12 ـ باب مَنَاقِبُ قَرَابَةِ رَسُولِ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم.

عن المسور بن مخرمة قال قال رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم: «إِنَّمَا فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّي يُؤْذِينِي مَا آذَاهَا .

صحيح مسلم 7/141 ح 6202) كتاب فضائل الصحابة رضي الله تعالي عنهم، ب 15 ـباب فَضَائِلِ فَاطِمَةَ بِنْتِ النَّبِيِّ عَلَيْهَا الصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ .

و از قطعيات تاريخ است كه حضرت زهرا سلام الله عليها تا آخر عمر از دست خليفه و دار و دسته اش غضبناك بود و هر گز از آن ها راضي نشد .

محمد بن اسماعيل بخاري مي نويسد :

فغضبت فاطمة بنت رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم فهجرت ابا بكر فلم تزل مهاجرته حتي توفيت.

صحيح البخاري: 4/42، ش 2862.

بنا بر نقل ابن قتيبه دينوري ، وقتي ابوبكر و عمر به ملاقات حضرت زهرا آمدند ، حضرت زهرا به آن ها گفت كه آن دو را تا آخر عمر پس از هر نمازش نفرين خواهد كرد .

واللّه لأدعونّ اللّه عليك في كلّ صلاة أصلّيها .

الإمامة والسياسة، تحقيق الشيري ج 1، ص 31.

اما از ديدگاه روايات شيعه ، اين كه قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها ، عمر بن الخطاب است ، قطعي است . ما فقط به نقل يك روايت اكتفا مي كنيم :

وكان سبب وفاتها : أن قنفذا مولي عمر لكزها بنعل السيف بأمره ، فأسقطت محسنا ومرضت من ذلك مرضا شديدا ، ولم تدع أحدا ممن آذاها يدخل عليها .

سبب شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها اين بوده است كه قنفذ غلام عمر به دستور او ، آن حضرت را با غلاف شمشيرش زد . و اين سبب شد كه محسن سقط شود و حضرت زهرا شديدا مريض شوند . در مدتي كه مريض بودند ، به هيچ يك از آناني را كه او را اذيت كرده بودند ، اجازهء ملاقات نداد .

دلائل الإمامة ج 2 ، عنه بحار الأنوار : 8 / 230 - 232 ( ط الكمپاني ) ، 30 / 290 - 295 . 2 . مثالب النواصب : 371 - 374 ، 418 - 419 . 3 . الصراط المستقيم : 3 / 25 . 4 . مطارح النظر في شرح الباب الحادي عشر : 109 .

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)



Share
121 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ٠٦ آذر ١٣٨٨ |
جناب مازيار خسروي
با توجه به سطح معلومات و علم شما بنده از شما انتظار نداشتم که اينگونه به خطا رفته و به پيروان ديگر مذاهب بي‌پروا توهين کنيد.
در اين برهه حساس ما بيش از هر زمان ديگري نيازمند حفظ وحدت کلمه هستيم. به خصوص که اکنون دشمن مشترکمان يهود علنا دست به هر جنايتي مي‌زند.
بنده مصرانه از شما در خواست مي‌کنم که از چنين عباراتي اجتناب کنيد:
»«»«««نام عمر بايد در كنار نام هيتلر بعنوان نژاد پرست افراطي قرار گيرد»«»«»»»
هيهات! هيهات! هيهات!
چگونه شما به خود جرات مي‌دهيد و نام عمر را در کنار هيتلر قرار مي‌دهيد؟

جناب مازيار خسروي
***************
آيا شما نمي‌دانيد که هيتلر هنگامي که فقط هفده سال سن داشت پدر و مادرش را از دست داد ولي با فداکاري تمام سهم خود از ماهيانه اي که دولت به يتيمان مي‌پرداخت را به خواهرش بخشيد.
در مقابل عمر با خواهرش چه رفتاري داشت؟
طبق روايت مورخين سني هنگامي که عمر از مسلمان شدن خواهرش فاطمه و شوهر او با خبر شد با شمشير به خانه آنها رفت و شروع به کتک زدن وحشيانه سعيد شوهر خواهرش کرد.
فاطمه که اينگونه ديد به ياري شوهرش آمد و عمر او را نيز به شدت کتک زد تا جايي که سر او شکست و خون جاري شد.
مي‌گويند که او در آن هنگام پشيمان شد و بعد اسلام آورد.
عجيب آنکه از شکستن پهلوي فاطمه بنت محمد مصطفي (سلام الله عليهما) پشيمان نشد!
البته اين فقط خواهر عمر نبود که مورد عنايات عمر قرار گرفت.
عموزاده او ليلا ام عبد الله نيز به شهادت مورخين سني از او آزارها ديد.
>>>> آيا هيتلر هيچگاه سر خواهر خود را شکاند؟ <<<<
**********************
آيا شما نمي‌دانيد که هيتلر يک هنرمند بود و تابلوهاي زيادي را نقاشي مي‌کرد؟
آيا شما نمي‌دانيد که مشغول تحصيل معماري شد؟ آيا شما نمي‌دانيد که هيتلر در تمام مدت خود مشغول مطالعه بود؟
آيا هيچ از سخنراني ها فصيح هيتلر چيزي خوانده ايد؟
آيا از جهش علمي آلمان در زمان حکومت هيتلر چيزي به گوش شما نخورده است؟ آيا اختراعات و تحولات عظيم علمي آلمان را نشنيده ايد؟
آيا نمي‌دانيد که هزاران محقق و دانشمند در زمان هيتلر تربيت شدند چنانچه که بعد از خاتمه جنگ ابرقدرت شوروي ملعون و آمريکا شروع به دزديدن آنها مي‌کردند؟
فون بران پدر برنام آپولو
جرنوت زيپ پدر غني سازي هسته اي بوسيله سانتريفوژي داشمندي که دوبار و توسط هر دو ابرقدرت دزديده شد.
و ...
بي‌شک بسياري از اختراعات و اکتشافاتي که امروز باعث زندگي مرفه ما شده است به زمان هيتلر برمي‌گردد. مانند بسياري از مواد شيميايي و راکت و قطعات الکترونيکي و ...

در مقابل عمر چه کرد؟ در زمان حکومت او چند دانشمند تربيت شدند؟ در زمان او چند اکتشاف علمي به وقوع پيوست؟ در زمان او چند کتابخانه احداث شد؟
دريچه کدام علوم به وسيله عمر بر روي بشريت باز شد؟ مردمان جهان از کدام اختراع اطرافيان عمر در آن زمان و اکنون استفاده مي‌کنند؟ اطرافيان عمر چند کتاب تحرير کردند؟

همه ما از هيتلر حداقل يک کتاب به نام «نبرد من» مي‌شناسيم. راستي نام کتاب عمر چيست؟
***************
آيا شما نمي‌دانيد که هيتلر در زمان جنگ جهاني اول در جبهه غربي يکي از خطرناک ترين مسئوليت ها به عنوان پيغام رسان را به عهده داشته است؟ يکي از مرگبارترين وظايف ميدان نبرد در آن زمان.
او در عمليات هاي زيادي شرکت داشت.
او چنان رشادت به خرج داد که دوبار مدال شجاعت گرفت و که مدال دوم او به ندرت به يک غير افسر داده مي‌شد.
او بارها زخمي شد و حتي مدتي بر اثر گازهاي شيميايي بينايي خود را از دست داد.

در مقابل عمر در غزوات چه کرد؟ آيا هرگز زخمي هم برداشت؟ آيا تاريخ يک نمونه از رشادتهاي او را ثبت کرده است؟ براستي عمر چند کافر را به دست خود کشت؟
*********************
هيتلر با تمام جناياتي که مرتکب شد حداقل يک حدي را براي خود قائل شد و چون خود از سلاحهاي شيميايي رنج کشيده بود در تمام مدت جنگ جهاني دوم علي رغم توصيه مشاورانش از اين سلاح استفاده نکرد.
آيا عمر هم براي اعمال خود حدي قائل شد؟ آيا عمر در حمله خود به ايران و يا به خانه وحي اندکي هم مردانگي نشان داد؟
*********************
جناب مازيار خسروي
شايد بتوان توهين اول شما که هيتلر و عمر را کنار هم قرار داديد بخشيد ولي متاسفانه توهين دوم شما غير قابل تحمل است:
«عمر يك نازي بود و اگر كسي به او احترام بگدارذ يك نئونازي است و محكوم»
شما به بنده فقط و فقط يک نئونازي نشان دهيد که به خود مواد انفجاري مي‌بندد و در مسجد زن و کودک خردسال را قتل عام مي‌کند.
شما به بنده يک نئونازي نشان دهيد که در آب مردم يک شهر مواد سرطانزا بريزد.
شما به بنده يک نئونازي نشان دهيد که به چنان با قوه عقل و تفکر خود جنگيده باشد که احاديثي چون عشره مبشره و خداي ساق دار و ... را باور کرده باشد.
شما به بنده يک نئونازي نشان دهيد که چنان بي غيرت باشد که غارتگر وطنش و کسي که زنان وطن او را به بردگي برده است را بهترين دوست خود در اين دنيا و بهشت بداند!!!!
**************
جناب مازيار خسروي
آيا هيتلر هم مانند عمر بر سر سفره آن رحمت خدا براي عالمين نشست و از غذاي ايشان خورد؟
يا علي
122 | محمود | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٤ آذر ١٣٨٨ |
اقا جان .نرود ميخ اهنين در سنگ.ما از حضرت رسول که بالاتر نيستيم.خودت رو اذيت نکن.اهل بيت بين خود ما شيعه ها غريب هستند چه برسه به کسايي که تا چشم وا کردن از علي بد شنيدن.البته اينم بگم اهل سنت با استناد به ايات و روايات (ايه مودت و.....)دوستي اهل بيت رو قبول دارن وحتي واجب دونستن .اما چي شد که مردم غدير يادشون رفت .اونم در عرض 2 ماه .(چون از غدير تا رحلت نبي اکرم 75 روز فاصله است) يا بعد رحلت حضرت رسول چه اتفاقايي افتاد و....... که همتون ميدونين (که حتي تا الان هم علماي اهل سنت نتونستن درست و حسابي ثابت کنند که چرا؟چرا؟ حضرت فاطمه (س) رو شب دفن کردن ). خدا عالمه .
123 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ٢١ آذر ١٣٨٨ |
با سلام خدمت آقا محمود. بله درست گفتي ما احترام به اهل بيت را واجب مي دانيم و كسي كه بر آنان درود نفرستد را مسلمان نمي دانيم. اهل بيت پيامبر در نزد ما از بزرگواران امتند. در مورد واقعه ي غدير بايد يك نكته به شما بگويم. پيامبر فرمودند: من كنت مولاه فهذا علي مولاه اللهم وال من والاه و عاد من عاداه. تلوزيون ايران هيچ وقت قسمت دوم حديث را ذكر نكرده . چرا؟ 120 هزار صحابه در آن روز حضور داشتند . يعني همه ماجرا را فراموش كرده اند. اگر توجه كرده باشيد اصل موضوع غدير راجع به اختلاف برخي از صحابه با حضرت علي است كه در بر سر تقسيم غنايم جنگ با يمن بود. در مورد حضرت فاطمه سلام الله عليها . ايشان را به درخواست خودشان شب دفن كردند. ايشان به علت داشتن تقوا و حيا حتي پس از مرگ هم حاضر نبود غير محرم ايشان را ببينند.و كساني همچون ابوذز غفاري و حضرت علي و سلمان فارسي كه از نزديكان ايشان بودند وي را دفن كردند. ما بهتر اين است كه به اصل دين بپردازيم. مسيح و يهود مسلمانان را ذليل كرده اند آن وقت ما بر سر جانشيني پيامبر (ص) بر سر هم مي زنيم. اصل دين را فرامش كرده ايم و به مسائل بي اهميت بها داده ايم. كه تنها ما را به عقب مي رانند. اميدوارم اگر ما گمراه هستيم هدايت يابيم. و اگر شما از صراط مستقيم منحرف شده ايد دوباره بازگرديد. ان الله سميع بصير. مجيب الدعوه الداعي. اجركم عند الله.
124 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ١٢:٠٠ - ٢٢ آذر ١٣٨٨ |
جناب بهنام خان
با عرض سلام
پشت گوش انداختن خطبه غدير مرتبه اولي نبود که بسياري از صحابه دستورات خداوند و پيامبر را به فراموشي مي‌سپاردند.

خداوند بارها و بارها به مسلمانان هشدار داده بود که:
«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُواْ زَحْفاً فَلاَ تُوَلُّوهُمُ الأَدْبَار(آيه 15 سوره انفال)»
«وَمَن يُوَلِّهِمْ يَوْمَئِذٍ دُبُرَهُ إِلاَّ مُتَحَرِّفاً لِّقِتَالٍ أَوْ مُتَحَيِّزاً إِلَى فِئَةٍ فَقَدْ بَاء بِغَضَبٍ مِّنَ اللّهِ وَمَأْوَاهُ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ (سوره انفال آيه 16»

پس چگونه شد که اکثريت آن لشکر دوازده هزار نفري در واقعه حنين،‌ آنهم در زماني که وجود مبارک پيامبر(صلي الله عليه و آله) در ميانشان بود، اين آيات و صدها آيه ديگر و دستورات پيامبر را فراموش کردند و از معرکه گريختند؟
چنانچه که ابوسفيان منافق گفت: « مسلمانان تا دريا خواهند گريخت.»

براستي شما فکر مي‌کنيد که اگر وجود مبارک پيامبر (صلي الله عليه و آله) در ميانشان نبود آنها هرگز دوباره به سوي جهاد بازمي‌گشتند؟
*******************************************
جناب بهنام
آيا اکنون که کفار شرق و غرب کمر مسلمانان را مي‌شکانند و حاکمان ديکتاتور کشورهاي اسلامي را به غارت مي‌برند، مسلمانان قرآن را فراموش کرده اند و يا خود را به فراموشي زده‌اند؟

جمع زيادي از آن جمعيت صد و بيست هزار نفري از بيعت با ابوبکر خود داري کردند. ولي شمشير خالد با آنها چه کرد؟
*********************************
کمي در جملات خود بيانديشيد:
«حتي پس از مرگ هم حاضر نبود غير محرم ايشان را ببينند.و كساني همچون ابوذز غفاري و حضرت علي و سلمان فارسي كه از نزديكان ايشان بودند وي را دفن كردند.»!!!!!
ايا سلمان فارسي و ابوذر غفاري (رضوان الله تعالي عليهما) محرم بودند؟؟؟؟
********************************
«ما بهتر اين است كه به اصل دين بپردازيم. مسيح و يهود مسلمانان را ذليل كرده اند آن وقت ما بر سر جانشيني پيامبر (ص) بر سر هم مي زنيم. اصل دين را فرامش كرده ايم و به مسائل بي اهميت بها داده ايم. كه تنها ما را به عقب مي رانند.»

عجب!!!! جناب بهنام. شما تا به حال بازي فوتبال تماشا کرده ايد؟
آيا تا به حال ديده ايد از ميان اين هزاران و هزارن تيم فوتبال يکي و فقط يکي بدون «کاپيتان» باشد؟
دوازده جوان که براي بازي جمع شده اند کاپيتان دارند!
يک هواپيماي کوچک ده نفره کاپيتان دارد!!
يک قايق بيست نفر کاپيتان دارد!!!

بعد مساله تعيين کاپيتان و رهبر يک ميليارد مسلمان «بي اهميت» است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
**********************
در پايان از خدمت شما سوالي دارم:
آيا در تاريخ اسلام ما هيچگاه خليفه منافق داشته ايم و يا نه؟
اگر داشته ايم اولين خليفه منافق مسلمانان چه کسي بوده است؟

يا علي
125 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ٣٠ آذر ١٣٨٨ |
جناب بي طرف
به طور مسلم نه. براي همين وقتي که اون يارو که فقط زورش به زنها مي‌رسيد اون وحشي گري را کرد حضرت امير (عليه السلام) تو هوا تابش داد. خواست يک ضربه ديگر بزند ولي ناگهان ياد فرمان خدا افتاد.

مي‌داني که اين دفعه دوم بود که اين اتفاق براي حضرت امير(عليه السلام) افتاد؟

يک روزي هم يک کافر ملعوني به نام عمرو بن عبدود يک توهين و بي‌حرمتي به مادر شريف و مومن حضرت کرد.
مي‌داني شير خدا چه کرد؟
اونجا هم ياد فرمان خدا افتاد. برخاستند و چرخي زدند و سپس براي رضاي خدا کار آن ملعون را يکسره کردند.
**************
در هر دو مورد حضرت امير (عليه السلام) براي ضربه آخر به آن دو هتاک صبر کردند.
براي يکي چند دقيقه. براي يکي بيش از بيست سال.

صبر اول در مقابل کفر بود.
صبر دوم در مقابل نفاق بود.

يا علي
126 | بي طرف | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٣٠ آذر ١٣٨٨ |
اسلام به عدالت عمر شناخته شده است. سوال من اين است که اگر علي به شير خدا شناخته شده است ميتواند توهين و بي حرمتي را به همسر خود ودختر بيغمبر قبو ل کند؟
1 |ولدالفاطمه|Germany - Falkenstein |٠٠:٠٤ - ٠٤ دي ١٤٠٠ |
1
 
0
باسلام. برادر در اون لحظه حمعیت کثیری حدود 40 نفر حضرت علی علیه السلام رو گرفته بودند که با رجوع به روایت حضرت سلمان علیه السلام. بعد علاوه بر این قضیه خلیفه دوم کارنامه سیاهی دارد که بر یقین ما می افزاید
127 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠١ دي ١٣٨٨ |
سلام بر مومنان. جناب بي طرف( طرف عمر) مثل اينكه بلا نسبت جمع شما علاوه بر كوري و كري احمق هم تشريف دارين. بله؟!!!!!!!!! بندهي خدا كجاي دنيا ديدي اسم عمر تورو ببرن. از مسيحي تا كليمي از لاييك تا بودايي از همه فرق علي را ميشناسند و آرزوي يك لحظه هم نشيني با ايشان را در زمانش دارند. تو چيچي ميگي عدل مفعول ....... خوبه كه همين عمر 72 با گفت : لولا علي لهلك العمر. اگه عدل داشت اون جنايت رو نميكرد. ??? آره از اين بيشتر چي ميخوايي باشه. يا الله تبارك و تعالي.
128 | سجاد | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٠١ دي ١٣٨٨ |
سلام به نظر بنده اين مطالب با شخصيت امام علي اصلا جور در نمياد
البته من خودم شيعه ام وافتخارم ميكنم
خوب ولي هميشه بي تعصب حرف ميزنم
129 | مرتضي | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٤ دي ١٣٨٨ |
من سوالم از اهل سنت اين است که انها خود به واضحي سنت شکني ميکنن ولي به ما خورده ميگيرن شما خودتون واسه پيغمبر مقبره و بارهگاه درست کرديد و جرات خراب کردن گنبد اقا رسوال اله رو نداريد چهطور به خودتون اجازه داديد قبور ائمه بقيع رو خراب کنند چرا براي درس دادن به ما شيعيان اول از قبر اقا رسول اله شروع نکرديد پس شما هستيد که داريد سنت شکني ميکنيد/// اکثرهم لا يعقلون///
130 | معين بلدژ | Iran - Shahrestān-e Bandar-e Māhshahr | ١٢:٠٠ - ٠٨ دي ١٣٨٨ |
به اميد روزي که درغگويان روا بشن ما مسلمونها به جاي اينکه همه رو به راه راست هدايت کنيم و با هم ديگه خوب بشيم آبروي همه مسلمونها توي جهان رو مي بريم خون هم ديگه مي ريزيم که ثابت کنيم شيعه يا سني حرف اول مي زنه به جاي اينکه به جهان ثابت کنيم خدا کيه نمونه کارهاي مونون مي فرستيم به جهانيان که موجب تمسخر شده ايم خدايا شکرت کاش حضرت مهدي بود و مي گفت هدف اصليش براي موندن چيه که همه خدا رو ببينن مردوم کجايين
131 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ٠٨ دي ١٣٨٨ |
چي شد چيزايي كه نمي تونين جواب بدين چرا رو سايت نميارين؟ خودتون بريد ببينيد شيعه از كجا اومده؟ همه ي شما مي دانيد كه يك زمان كل ايران اهل سنت بود. آبا و اجداد شما اهل سنت بودند . با زور شمشير شاه اسماعيل ملعون شيعه شدند. بريد تاريخ را بخوانيد. تا زماني كه ايران دست اهل سنت بود داراي اقتدار بود ولي از زمان اسماعيل ملعون ايران فقط خوار و ذليل شد. حالا هم ولايت فقيهتان را مي بينيم كه خود شما بر عليه آن قيام كرده ايد. سي سال با نام اسلام چپاولتان كردند آنقدر بي مغز بوديد قبول مي كرديد.تنها خدا ما را بس است. و كفي بالله وكيلا . آنقدر بي مغزيد امام مهدي را هم تراز خدا قرار مي دهيد. اداره ي عالم را از او مي دانيد. شرك از اين واضح تر؟ لا ال الا الله محمد رسول الله. خدايي تنها ازآن خداست. محمد فقط انساني ساده است كه تنها وحي بر او نازل مي شود. نه فريادرس است نه منجي. ابلاغ كار او بود. بقيه ي راه با امت است. امام مهدي ؟ يعني چي؟ بياد كه قيامت بشه؟ ميخوام صد سال نياد. به چه درد من مي خوره. مهدي من خود من هستم. مگر مهدي خداست كه بياد آدمها رو هدايت بكنه. من مهدي خودم هستم. مگر داريم افسانه ميگيم كه مهدي غايب است. اونايي كه عمر دراز دارن فقط تو قصه هاي هزارو يك شبه. حضرت نوح جداست. او به صراحت در قرآن آمده. ولي مهدي چه؟ اگر واقعا مسئله ي مهمي است چرا در قرآن هيچ بحثي راجع بهش نكرده ؟ نمي دانم خودتان را به خنگي زده ايد يا واقعا خنگيد؟ نمي دانم.

پاسخ:
!!!
جناب بهنام
بيشتر نظرات شما علني شده است و انها هم كه علني نشده است ، به خاطر اهانت بوده است .
گروه پاسخ به شبهات
1 |ولد الفاطمه|Germany - Falkenstein |٠٠:٠٦ - ٠٤ دي ١٤٠٠ |
1
 
0
بردید کارنامه عمر رو بخونید، با تحقیق نه تعصب. خودتون می فهمید
132 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ٠٩ دي ١٣٨٨ |
سلام بر مالك اشتر ملعون. مثل اينكه بايد بهتون بگم مالك اشر يكي از بزرگترين منافقان در اصل يهودي زمان حضرت علي بود. اين مسئله يك اريخ ثابت و محقق هست. كجاي دنيا اسم علي رو بردند. اگر يك بار ثابت كنيد من ديگر با شما بحث نخواهم كرد. نه تنها علي بلكه ابوبكر . عمر. عثمان. تنها اسم محمد بر زبان همه ي اديان هست. آقاي با سواد.
133 | ص.صالح | Iran - Markaz | ١٢:٠٠ - ١٠ دي ١٣٨٨ |
با سلام ميخواستم به اين دوستاني كه ميگن تعداد افراد شيعه كم است و تازه اينها فرقه فرقه هم هستند و با هم اختلاف هم دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كجاي قرآن گفته كه حق با جمع و تعداد بيشتره تازه مگر شما سني ها فرقه فرقه نيستيد حنفي،مالكي،حنبلي،شافعي،......اين ايراد را اول به خودتان بگيريد بعد به بقيه پس بياييد اول اختلافات خودتان را برطرف كنيد و بعد به بقيه تهمت بزنيد مذهب شما پر است از تند روي ها و ياوه گويي ها و زورگويي ها نه به ما بلكه به هم كيشان خودتان هم رحم نمي كنيد بعضي ها از آن طرف ديوار ما افتند شما از اين طرف به عنوان مثال ازدواج هايي كه به زور به دخترانتان تحميل ميكني،حجاب هاي افراطي،به زنان اجازه نميدهيد در مسجد اعتكاف كنند،روي صفحه گوشي نام مثلا الله ومحمد را نمي گذاريد چون بي حرمتي ميشود............پس تنها به ديگر مذاهب ايراد نگيريد،ايرادهاي مذهب خودتان را هم ببينيد مذهب سني دارد ديگر شورش را در مي آورد اينها را گفتم كه فكر نكنيد كسي از اين كارهاي افراطي شما كه هيچ جايي در اسلام ندارند،خبر ندارد هرچي بدبختي داريم از همان روزي است كه عمر شما به پيامبر اسلام توهين كرد و نگذاشت پيامبر اسلام بنويسد و مردم از گمراه شدن نجات پيدا كنند بله هر چه بدبختي كه مردم تا آخر عمر ميكشند باعث و باني آن عمر شماست .......يا علي
134 | momen abdullah | Malaysia - Bayan Lepas | ١٢:٠٠ - ١١ دي ١٣٨٨ |
جناب نگارنده فحاشي شماره 131

چطور شد؟ هزار و چهارصد سال است که ما را مي‌کشيد به اين بهانه که به صحابه توهين مي‌کنيم و حالا خود شما علنا به صحابه فحاشي مي‌کنيد؟ عجب عدالتي داريد شما.

ملعون اون عمروعاص است که ماده پستانداري که او را زائيد ارزانترين در نوع خودش بود.

عجب که صبح تا شب صحابه صحابه مي‌کنيد ولي تا يکي از اين صحابه در تضاد با اصنام شما هستند آن را منافق و يهودي مي‌ناميد.

از خدا طلب عفو کن و از سردار شريف و رشيد و زاهد اسلام آن مجاهد باطن و ظاهر دست يمين اسد الله جناب مالک اشتر معذرت خواهي کن.
همچنين اين را بدان صبر برادر ما مالک اشتر عزيز ما خيلي خيلي کمتر از مولايش است.
فوري از او معذرت خواهي کن مگرنه خداوند بد عاقبتت مي‌کند.
**********
ولي در باب حضرت اميرالمومنين علي ابن ابيطالب (عليهما السلام):
در تمام حکومت هاي تاريخ فقط و فقط يکي را به من نشان ده که در آن ماليات اجباري وجود نداشته باشد.

يا علي
135 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ١٢ دي ١٣٨٨ |
با سلام خدمت آقاي مومن. مگر جناب آقاي مالك اشتر موميايي نفرين كرده مي باشند. كه نفرينش مرا بگيرد. تازه اون مال تو فيلمهاست. آن سردار رشيد اسلام با همكاري عبدالله بن ابي ملعون نقشه ي شهيد كردن حضرت عثمان را ريختند. چي شد جرات نداري اسم من را بياري؟ آقاي مومن. اسمت مباركه ولي خودت... شما شيعه ها از همان بچگي فرزندانتان را به دشنام دادن به خلفا و صحابه عادت مي دهيد و اگر واقعا بر حقيد بگذاريد خودشان وقتي بزرگ شدند تحقيق كنند. شما به پيغمبر تهمت بي ناموسي مي زنيد. بي حرمتي از اين بالاتر؟ علي را بالاتر از پيغمبر مي دانيد. امام مهدي را جانشين خدا مي دانيد. شرك از اين واضح تر؟ ??? ??????? ???? ???? ???
136 | momen abdullah | Malaysia - Bayan Lepas | ١٢:٠٠ - ١٣ دي ١٣٨٨ |
جناب بهنام بنده دقيقا نمي‌دانم دين شما چيست. ولي لطفا از تمسخر اعتقادات عموم مسلمين دست برداريد: «تازه اون مال تو فيلمهاست.» اگر شما کوچکترين اطلاعي از قرآن کريم داشتيد مي‌دانستيد که لعن و نفرين افسانه فيلم ها نيست: «لعن الذين كفروا من بني إسراءيل علي لسان داود و عيسي ابن مريم ذلك بما عصوا و كانوا يعتدون» ************ در مورد تهمت شما به مجاهد راه خدا مالک اشتر (رحمة الله عليه) در اين صفحات پاسخ داده شده است: http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=salam&id=144 http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=47 ************ «شما شيعه ها از همان بچگي فرزندانتان را به دشنام دادن به خلفا و صحابه عادت مي دهيد» اگر دشنام دادن به صحابه بد است پس لطفا از دشنام به سردار اسلام جناب مالک اشتر (رحمة الله عليه) دست برداريد. *********** «شما به پيغمبر تهمت بي ناموسي مي زنيد» اگر فقط يک نمونه از کتب و توشته ها و سخنان ما بياوري که ما اين عمل زشت را انجام مي‌دهي در جا بنده از مذهب خود برمي‌گردم. *********** «علي را بالاتر از پيغمبر مي دانيد» دروغ مي‌گوييد. ما حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) را شاگرد نبي اکرم (صلي الله عليه و آله) مي‌دانيم. *********** «امام مهدي را جانشين خدا مي دانيد. شرك از اين واضح تر؟» ناداني تو آنقدر است که حتي خلافت خدا در زمين را شرک مي‌داني: «يا داود إنا جعلناك خليفةً في الْأَرض فاحكم بين النّاسِ بالحق ...» ******************** اين بود از پاسخ هاي ما به اتهامات شما. هدف شما از طرح اين اتهامات بي‌اساس و بدون سند جز اين نيست که براي جنايت شنيع خود شريک ، ولو به دروغ، بتراشيد. کدام جنايت؟ جنايت و خباثتي به نام توهين به مقام والاي صديق اکبر محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله): ******* نسبت افسون شدن و از دست دادن عقل به خيرالبشر ******* صحيح البخاري؛ جلد هفتم؛ شماره 658: عايشه روايت کرده است که مردي به نام لبيد بن الاعصم از طايفه بني زريق؛ محمد را سحر مي کرد و او را وادار مي نمود تصور کند کاري انجام داده که در واقع آن کار از او سر نزده بود. صحيح البخاري؛ جلد هفتم؛ شماره 660: عايشه روايت کرده است که پيامبر الله؛ گاهي اوقات سحر و افسون مي شد و فکر مي کرد با همسرانش همخوابگي کرده؛ در حاليکه در واقع به چنين عملي دست نزده بود..... او در چنين زماني زير اثر سحر و افسون قرار مي گرفت. صحيح البخاري؛ جلد هفتم؛ شماره 661: عايشه روايت کرده است؛ محمد پيامبر را چنان سحر و افسون مي کردند که او فکر ميکرد؛ کارهايي انجام داده که هيچگاه به آن کارها دست نزده بود. ***** نسبت قصد خودکشي به عقل کل ******** نزول وحي براي مدتي قطع شده بود و پيامبر بسيار ناراحت گشته بود، بنابر آنچه ما شنيده ايم، او چندين بار قصد داشت خود را از بالاي کوه ها به پايين پرتاب کند و هربار که به بالاي کوه ميرفت تا خود را پايين بياندازد، جبرئيل در مقابل او ظاهر ميشد و ميگفت "اي محمد! تو قطعاً رسول الله هستي!" بعد از آن قلبش آرام ميگرفت و خود نيز آرام ميشد و به خانه باز ميگشت. هرگاه بين نزول وحي وقفه اي بلند مي افتاد او باز هم، همينکار را ميکرد، و جبرئيل بر او نازل شده و همان حرف را تکرار ميکرد. [صحيح بخاري 2/340] **** نسبت منجيک و دلقک داشتن به زاهدترين خلايق ********* «عمر مي گويد: در زمان نبي اکرم مردي بنام عبدالله كه ملقب به حمار (الاغ) بود، وجود داشت. او رسول الله را مي خنداند. آنحضرت او را بخاطر شراب خواري، حد زده بود. روزي، همين شخص را (بخاطر شراب خواري) نزد رسول خدا آوردند. پيامبراکرم دستور داد تا او را حَد بزنند. يکي از حاضران گفت: خدايا! او را لعنت کن. چقدر شراب مي خورد. نبي اکرمفرمود: «او را لعنت نکنيد. بخدا سو گند تا جاييکه من مي دانم او خدا و رسولش را دوست دارد»» (بخاري: كتاب حدود:باب زدن با شاخة درخت خرما وكفش) **** وقتي غيرت عمر از غيرت خلق عظيم بالاتر مي‌شود *********** «عمر مي‏گويد: در سه مورد، نظر من با وحي پروردگار موافق گرديد: يكي اينكه گفتم: اي رسول خدا! چقدر خوب است كه در مقام ابراهيم نمازبخوانيم. خداوند اين آيه را نازل كرد: وَاتخذوا من مَقَامِ إبراهيم مصلي دوم اينكه گفتم: اي رسول خدا! چقدر خوب بود كه شما همسران خود را دستور مي داديد تا حجاب نمايند. زيرا انسانهاي خوب و بد با آنان سخن مي‏گويند. آنگاه، آية حجاب نازل شد. سوم، زماني كه همه همسران رسول ‏الله با وي درگير شدند، من به آنها گفتم: اگر رسول الله همة شما را طلاق دهد، خداوند متعال همسران بهتري از شما به او عنايت خواهد فرمود. آنگاه، آية معروف عسى رَبهُ إن طَلقَكُنّ أَنْيُبَدِّلَهُ أَزْوَاجا خَيْرا مِنْكُنَّ در اين باره نازل شد.»( کتاب نماز: باب آنچه در باره قبله آمده است) ****** نسبت تکبر و کوچک بيني ديگران به سرور عابدين **** آيات ابتدايي سوره عبس را به مقام عظيم محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) نسبت دادن: «عَبَسَ وَتَوَلى# أَن جَاءَهُ الأَعْمَى# وَمَا يدرِيك لعلهُ يَزَّكى ....» *********** نسبت هذيان گويي به ايشان و .... http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=8 ********** براستي هدف شما از اين همه توهين و بدگويي از خاتم النبيين (صلي الله عليه و آله) چيست؟ جز اين است که او را ناتوان از انتخاب جانشين معرفي کنيد؟ جز اين است که بر خلاف عتيق او را صاحب درايت کافي براي وصيت کردن نمي‌دانيد؟ در پايان بنده هم به پيروي از شاهنشاه خاورميانه جناب شاه اسماعيل زمان براي شما هديه اي دارم: http://www.valiasr-aj.com/persian/pages.php?bank=maghalat&id=102 عليا ولي الله عليا حجة الله عليا وصي رسول الله
137 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٣ دي ١٣٨٨ |

سلام مجدد

يک هديه هم برايتان دارم


http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=32

مواظب باش از بابات کتک نخوري بهنام جون
138 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٣ دي ١٣٨٨ |
سلام عليکم

آقاي بهنام

آيا اين شيعه است که به پيامبر ص تهمت بي ناموسي ميزند يا فقه شما اهل سنت؟؟؟؟
آيا اين علماي شما نيستند که براي محرم شدن ، شير دادن افراد بزرگسال را توسط شما زنان بزرگسال حلال ميدانند؟؟؟؟
ميتواني بگوئي که عالم نماهائي شما بر چه مبنائي مبادرت به صدور چنين فتاواي چندش آور و خنده دار و احمقانه که از يهود گرفته شده است ميکنند؟؟؟
مگر نه اين است که فتاواي علماي شما با استناد به عايشه مي باشد؟؟؟؟
پس بي سوادي خود را با بي غيرتي تان جمع کرده و بر حماقت و جهل خود فخر نموده و نام آن را هم اسلام گذاشته ايد.!!!!!
به خدا قسم زبان شماها را شاه اسماعيل صفوي بهتر از هر کسي ميدانست.
خلفاي شما دين تحريف شده يهود را توسط ابوهريره ها و کعب الاحبارهاي ذره ذره به شماها تزريق کردند.
آيه 51 سوره مائده را بخوان نفرت خدا از خلفاي خائن و گناهکار و حيله گرتان در آن آيه به وضوح بيان شده است.

قال الله تعالي: اي اهل ايمان يهود و نصاري را هرگز به دوستي مگيريد و هر کس از شما چنين نمايد از آنان خواهد بود و خداوند قوم ستمکار را هدايت نميکند. آيه 51 سوره مائده

لابد خود بهتر ميداني خلفاي سه گانه شما در همکاري نزديک با يهود بوده اند.

به فرموده حضرت علي ع در صحيح بخاري شما:

خلفا هم خيانت کردند
هم جنايت کردند
هم گناهکار بودند

راه شيعه راه آن امام بزرگوار است بيخود خودتان را خسته نکنيد

بهتر است شما به مادرت بگوئي که به دوستانت شير دهد تا جماعت اهل سنت با تو برادر شوند
پيشنهادي هم برايت دارم
ميتواني به منبع شير مادرت چند لوله وصل کني تا بطور همزمان تعداي از دوستانت از آن شير تناول کنند و برادر رضاعي تو گردند.
البته سعي کن اين کار را بدور از چشمان پدرت بکني
چرا که مي ترسم غيرت نداشته اش فوران کند و گوش تو را داغ نمايد ( البته در صورت برخورداري از نعمت غيرت)

درود بر مالک اشتر ع صحابه رسول خدا ص و علي بن ابيطالب

اشهد ان لااله الاالله --- اشهد ان محمدآ رسول الله --- اشهد امير المومنين عليآ حجة الله
139 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ١٣ دي ١٣٨٨ |
سلام خدمت واليان اين سايت. واقعا خنگيد. خودتون داريد مي بينيد كه حرفهاتون كلاً دروغه. ولي باز هم جدل مي كنيد. كارتون فقط قيچي كردنه مطالبه. مي خواهيد به زور هم شده تشيع را بر حق بدانيد. ما اهل سنت پيرو رسول خدا هستيم. شما هم پيرو علي باشيدو ببينيم كدوم يك از ما حقه يك زمان معلوم خواهد شد.چرا مطالب من رو رو سايت نميارين؟ فقط ميگم اگر واقعا بر حقيد يك سفر به زاهدان داشته باشيد. با علماي ما بحث كنيد. چرا فقط آنها را ترور مي كنيد؟ آقاي مكارم شيرازي پارسال طي يك بحث و گفتگو فقط 10 دقيقه تحمل كرد و توانست با يوسف قرزاوي بحث كند. بايد ديگه از خودتون خجالت بكشيد. اگر جرات داريد همه ي مطالب من رو روسايت بيارين.

پاسخ:
!!!
دوست گرامي
1- آيت الله مكارم شيرازي چه زماني با آقاي قرضاوي (ونه قرزاوي) مناظره داشته‌اند ؟! لابد مقصود شما برنامه شبكه الجزيره در مصاحبه با آقاي هاشمي و قرضاوي در مورد اسلام است ( و نه مناظره) ! كه انهم حدود يك ساعت طول كشيد !
2- آيا ما علماي اهل سنت را ترور مي‌كنيم يا همه روزه شيعيان توسط اهل سنت ترور مي‌شوند ؟
و علماي واقعي اهل سنت نيز توسط وهابيون ترور مي‌شوند (نمونه بارز آن ترور ماموستا شيخ الاسلام در كردستان كه توسط چند جوان وهابي و به خاطر مخالفت با آنان ترور شد)
گروه پاسخ به شبهات
140 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٤ دي ١٣٨٨ |
با سلام

بهنام جون

قهر نکن دادا

حالا عيبي نداره که کم آوردي

سعي کن هميشه خوب مطالعه داشته باشي

در مورد شير دادن که بهت گفتم يه کم بيشتر فکر کن شايد يه چيزائي يادت بياد

خودتم خوب ميدوني که چقدر عقايدتون مزخرفه که حتي مي ترسي بحث را ادامه بدي!!!!

به هر حال من قبلا پيشنهادم و بهت دادم (دوستان کامنت شماره 135 و 136 را بخونند)

راستي خودتم خوب ميدوني که به عقايد و خلفاي همان عقايد هيچ اعتمادي نداري که توي اين سايت پيدات ميشه

وگرنه خودت خوب ميدوني اينجا جاي تو نيست

اگر بقول خودت صراط المستقيم همين راه لواط کارهاي الباني و هابي و شير دادن زنان به مردان است که بايد بگم شما ها سالهاست در صراط المستقيمتان هستيد

صراط المستقيم شيعه قرآن و اهل بيت ع طبق قرآن و حديث ثقلين پيامبر اکرم ص است

اگر پيامبران و خلفاي شما را يهوديان تشکيل ميدهند به خودتان مربوط است خواهشآ آنرا به اسلام نچسبانيد.

عقايد مزخرفتان به قدري مسخره است که خود تو از جواب تفره ميروي

اگر جوابي داري بگو

نه تنها من بلکه همه ي کسانيکه از سايت ديدن ميکنند منتظرند

يا حق
141 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ١٤ دي ١٣٨٨ |
سلام آقاي سعيد حسيني. در اون حد نيستي كه بخوام باهات بحث كنم. از كوزه همان تراود كه دروست. شما لطفا دخالت نكنيد. آقاي مومن منطقي تر مي باشند. با سلام خدمت آقاي مومن.تهمت بي ناموسي به پيغمبر( داستان افك. حضرت عايشه) كه شما ها هميشه تكرار مي كنيد. . انا جعلناك خليفهً( خليفهً) نگفته خليفتي. اگر كمي نحو بدانيد يعني جانشين يك كس ديگر. كه اگر قرآن را خونده باشيد خواهيد فهميد كه قبل از انسان موجودات ديگري هم روي زمين بوده اند. منظور جانشيني آنان است. آقاي با سواد سوره ي ناس و فلق رو بخون متوجه خواهي شد كه سحر و افسون چند بار گريبان گير پيامبر شده است. از جانب زنان يهود.آيه قرآن صراحتا درباره دوستي ابوبكر و پيامبر وجود دارد. آنوقت شما فقط به دروغ هاي قبيح يهود منشانه ي خود متوسل مي شويد. اما در مورد جانشيني. حديث كامل غدير : من كنت مولاه فهذا علي مولاه اللهم وال من والاه و عاد من عاداه.فقط مي خوام ترجمه كني. كاري به بقيه ي ماجراها ندارم. اينكه صحابه يادشون رفته يا به علي خيانت كردند. شاهنشاه خاورميانه؟ مزاح نفرماييد. از زمان شاه اسماعيل ايران به جز خواري و ذلت چيز ديگري نصيبش شده مگر؟ همه ي دنيا مي دانند شاهنشاه اسلام سلطان صلاح الدين ايوبي مي باشند. لابد او را هم كافر مي دانيد. حالا اين آيه رو ترجمه كن: انا فتحنا لك فتحا مبينا/ ليغفر لك الله ما تقدم من ذنبك وما تاخر و يتم نعمته عليك و يهديك صراطا مستقيما./ مگر نمي گيد پيامبر معصوم بودند. خب يعني چي؟ مگر پيامبر در صراط مستقيم نبودند.؟ مگر گناهكار بوده اند كه بخشيده شوند؟
142 | بهنام. | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ١٥ دي ١٣٨٨ |
آقاي حسيني. تموم حرفهايي كه زدي رو نگاه كن. يك حرف مستدل توش پيدا ميشه كه من بخوام جوابشو بدم. در مورد شير دادن اگر مدرك آوردي جوابتو ميدم. اما تو جواب منو بده. صيغه يعني چي؟ جز اينكه ما بهش مي گيم فاحشه ي شرعي يا زناي شرعي. كدوم عقل سليمي عقد براي يك روز يك ساعت يا يك ماه رو قبول مي كنه؟ اصل اسلام عربستان مي باشد. حالا تو معلوم نيست از كدوم دهات قحطي زده اومدي ادعاي دينداري مي كني. برو جانم. برو با هم دهن خودت بپر. آدمي كه اولين حرفي كه مي زنه فحش و ناسزاست ديگه هيچ انتظاري ازش نمي ره. در مورد غدير پرسيدم چرا همتون سكوت كرديد؟ من كه چيزي نگفتم فقط گفتم حديث رو معني كنيد. اگر با يه حديث كل يه مذهب ميره زير سوال ديگه نبايد اسمشو بذاريد دين و اعتقاد و مذهب. يا آيه اي كه آوردم. به خدا خودتون مي دونيد داريد اشتباه مي كنيد آنوقت باز هم داريد جدل مي كنيد. ْخه ديگه خيلي حيا و رو مي خواد عليه آيه ي قرآن نظر بدي.

آنچه شما بايد بدانيد اين است كه اسلام با ايمان آوردن حمزه و عمر سربلند كرد و خود را مطرح كرد. لابد مي گيد علي اسلام را آشكار كرد. اگر اين حرف را بزنيد ديگر خيلي ... علي آن هنگام فقط 11 سال داشت .

حق شما امام زمان مي باشند كه معلوم نيست الان مشغول چه كاري هستند.
حق ما خدا مي باشد. و كفي بالله وكيلا.
بعد از 1400 سال كه حسين شهيد شده هنوز درس شهيد شدنشو نفهميديد. فقط بلديد بريزيد تو خيابون و سينه زني كنيد. به جز اون كار ديگه اي هم بلد نيستيد.
143 | شهاب سرخ | Iran - Qazvin | ١٢:٠٠ - ١٦ دي ١٣٨٨ |
باسلام خدمت تمام برادران عزيز ديني:آنچه که خداوند متعال مي پسندد و مورد رضايت رسول مکرم اسلام نيز است وحدت ويکپارچگي امت اسلامي است آن هم در اين شرايط که کفر والحاد تمام قد وباتمام قوا در مقابل اسلام ايستاده وهدفي جز ريشه کني اسلام زنده،پويا ومبارز وتبديل آن به اسلامي سست سازشکار ومنفعل ندارد،پس بجا وشايسته است که تمام ملل وفرق اسلامي بجاي جدل بايک ديگر و سعي دراثبات حقانيت خود توجه بيشتري به مشترکات ديني نموده وآن مشترکات را وسيله اتحاد وبرادري بيشتر بنمايد تا دشمن را نا اميد وطمع اورا برا ايجاد جدايي ونفاق قطع نماييد ،والا فرق بين حق وباطل مثل فرق روز وشب کاملا اشکار ومشخص است کافي است آن که طالب حق است اولا لجاجت وعناد را کنار بگذاردوثانيا با توکل واعتماد ويقين کامل ازخدا بصيرت وبينايي مشاهده وکشف واقعيات راطلب کند که اگر صادق باشد خدا انشا الله راه را به او نشان خواهد داد.
144 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٦ دي ١٣٨٨ |
سلام بهنام جون عصباني نشو دادا پياده شو باهم بريم اولا شهادت آقاي ما حضرت حسين بن علي ع توسط خلفاي خائن شما صورت گرفته و اتفاقا ما خوب فهميديدم که فسلفه شهادت آن بزرگوار چه بوده است بگذار يک هديه ديگر بهت بدم بهنام جون امام زمان عج در زيارت ناحيه مقدسه خطاب به امام حسين ع سلامهاي زيادي با معاني مختلفي به آن بزگوار عرضه ميدارد اما اون چه که خيال من و امثال مرا راحت ميکند و باعث ميشود که امروز اينجا، در اين سايت براحتي و با قدرت جواب تو وامثال تو را بدهم اين است: در فرازي از زيارت ناحيه مقدسه مي فرمايد: سلام بر آقائي که بدست فرزندان زنا کشته شد تکليف روشن است زنازادگان دشمن اهل بيت ع هستند و حلالزادگان هرگز دشمن نخواهند بود بلکه دستان اهل بيت ع هستند همان حضرت حمزه که لقب سيدالشهدا گرفت را هم اگر مطالعه داشتي يکي از صحابه هاي شرابخوار و زناکارتان بنام وحشي به شهادت رساند کسي که مولايش وحشي باشد هيچ انتظاري نميتوان از او داشت. همين وحشي مگر غلام هنده نبود؟؟؟ کمي تحقيق کن ببين هنده به چه علت بنا به روايت موثق از اهل سنت به غلامان سياهپوست عشق مي ورزيده است؟؟؟؟ لابد ابن کلبي را خوب ميشناسي. ذهبي را چطور ؟ چند روايت از کتب خود ميخواهي برايت بياورم که مادر خليفه شما معاويه از زنان بدکار و مشهور و اهل پرچم بوده است؟؟؟ ( اهل پرچم يعني زنانيکه در آن زمان در عرب بدکاره بودند و خود را در اختيار مردان هوسران قرار ميداند) مثالب العرب را خوانده اي؟؟ لابد به مطالب داخل آن مبني بر ........ خلفا و . . . . فخر ميکني؟ البته اکنون مولوي هاي شما بيکار ننشسته اند و راه خلفايتان را در پيش گرفته اند بايد بگويم حديث غدير و حديث ثقلين به قدري مجکم است که نه تنها مذهب شما بلکه مشروعيت خلفاي شما را هم زير سئوال برده است جواب تمام سئوال هاي تو در مورد غدير در اين صفحه موجود هست: http://valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1323 در مورد شير دادن در همين سايت منبع فتوا دهنده ي آن قيد شده و نيز فايل صوتي آن موجود است البته خود شما او را بهتر مي شناسيد و دروغها و ترفندهاي شما قديمي شده است من مطمئنم تو و امثال تو هيچ شناختي از دولت وهابي يهودي زده ي عربستان ندارند بهتر بود به نظرات بقيه همکيشانت در همين سايت در بخشهاي مختلف در مورد عربستان نگاهي مي انداختي تا الااقل اختلاف نظر خود با همکيشانت را در مورد عربستان مي فهميدي و موجبات تفريح و خنده ديگران فراهم نميکردي اللهم العن الجبت و الطاغوت
145 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ١٧ دي ١٣٨٨ |
جناب بهنام
***********
«تهمت بي ناموسي به پيغمبر( داستان افك. حضرت عايشه) كه شما ها هميشه تكرار مي كنيد»
فعلا که شما داريد تهمت به ما مي‌زنيد. بنده گفتم اگر حتي يک سند از کتب ما بياوريد بنده از مذهب خود برمي‌گردم.
در هر صورت اينجا را بخوان:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1265
تا بداني که واقعه افک به عايشه کوچکترين ربطي ندارد.
اگر هم خيلي مايل هستيد که عايشه را از زبان خودتان بشناسيد اينجا را نگاهي بيانداز:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=96
*************
در مورد اصرار عجيب شما در مخالف با سنت و اجماع مسلمين در مورد کلمه «خليفة الله» به اين صفحات رجوع کن و کلمه «خليفة الله» را جستجو کن:
«الكشاف»
http://hadith.al-eman.com/Islamlib/viewchp.asp?BID=244&CID=7
«خليفة مني لأن آدم كان خليفة الله في أَرضه وكذلك كل نبي ‏"‏ إنا جعلناك خليفة في الأرض ‏"»

«البداية والنهاية»
http://www.al-eman.com/ISLAMLIB/viewchp.asp?BID=251&CID=100
«إذا أقبلت الرَّايات السُّود من عقب خراسان فأتوها ولو حبواً على الثَّلج فإنَّ فيها خليفة الله المهدي»
«كنز العمال في سنن الأقوال والأفعال»

http://www.al-eman.com/Islamlib/viewchp.asp?BID=137&CID=196&SI=q3
« فتح الباري شرح صحيح البخاري»
http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=12&CID=323

همچنين اين صفحه:
http://islamacademy.al-eman.com/islamlib/hadeethlist.asp?BID=136&CID=43
«قال الحسن قال النبي صلى الله عليه وسلم‏:‏ ‏(‏من أمر بالمعروف أو نهى عن المنكر فهو خليفة الله في أرضه وخليفة رسوله وخليفة كتابه»

و ....
***********
اما نکته جالب در اين صفحه است:
http://www.al-eman.com/Islamlib/viewchp.asp?BID=136&CID=9
«والمعني بالخليفة هنا - في قول ابن مسعود وابن عباس وجميع أهل التأويل - آدم عليه السلام، وهو خليفة الله في إمضاء أحكامه وأوامره، لأنه أول رسول إلى الأرض»
************
حال زمان آن رسيده است که اندکي از تهمت ناروا زدن و هرزه زباني دست برداري و در آيات خداوند تعمق و تدبر کني که براستي قرآن نيکو کتابي است:
خداوند علي و کبير در قرآن مجيد مي‌فرمايد:
«فالحكم لله العلي الكبير»
پس به نص صريح خداوند حکم به طور کامل به او تعلق دارد.
اما خداوند در اين آيه به رسولش مي‌فرمايد:
«يا داود إنا جعلناك خليفة في الأرض فاحكم بين الناس بالحق ...»

آيا حکم صادر کردن «به حق» جز جانشيني خداوند در زمين است؟
اگر به حق حکم صادر کرن در زمين جانشيني خداوند در زمين نيست پس چه چيز مي‌تواند جانشيني او باشد؟
مگر خداوند حکيم نيست؟ مگر خداوند نمي‌فرمايد «أليس الله بأحكمِ الحاكمين».
پس چرا خداوند «حکم دادن» را به ديگري واگذار کرده است؟
«فاحكم بينهم بالقسط»
«فاحكم بينهم بما أنزل الله»
«فاحكم بين الناس بالحق»
آيا اين حکم دادن ها جز جانشيني «و هو خير الحاكمين» است؟
آخر مگر نمي‌بيني که خداوندي که خود را «احکم الحاکمين» و «خير الحاکمين» مي‌نامد معصومين را امر به حکم دادن مي‌کند. آيا اين امر جز به معناي خليفه الله بودن است؟
*******************
حال در اين آيات روشنگر دقت کن:
«و إذ قال ربك للملاءكة إني جاعل في الأرض خليفةً قالوا أتجعل فيها من يفسد فيها و يسفك الدماء و نحن نسبح بحمدك و نقدس لك قال إني أعلم ما لا تعلمون»

آيا موجودات قبل از انسان در زمين خونريزي نمي‌کردند؟ آيا دايناسور ها کم خون ريختند؟
اگر واقعا مساله، مساله خلافت موجودات قبل از انسان ها بوده است پس چرا فرشتگان خود را با آدمي «مقايسه» کردند؟
>>>> مگر قرار بود که فرشتگان خليفه دايناسور ها و حن هاي روي کره زمين شوند ؟؟؟ <<<
آيه بعدي را دقت کن:
«وعلم آدم الأسماء كلها ثم عرضهم على الملائكة فقال أنبئوني بأسماء هؤُلاء إن كنتم صادقين»
چرا خداوند برتري آدم روي زمين را بر فرشتگان آسمان نشان مي‌دهد؟

آيا با عقل جور مي‌ايد که:
1)خداوند ملائکه را جمع کند
2) به آنها اعلان کند که خليفه روي زمين قرار خواهم داد
3) آنها مرتبه و مقام خود را به خداوند بگويند
4) سپس خداوند با سوالاتي برتري آدم صالح را بر آنها نشان دهد:
5) و سپس فرشگان را امر به سجده به انسان کند
>>>>> که چه بشود؟ که انسان قرار است خليفه جن و دايناسور و نئاندرتال شود؟؟ <<<<
*************
عجب. شما مي‌بينيد که خداوند انسان را:
«مسجود ملائک» «لازم الاطاعة» «حاکم» «عالم» و .... قرار مي‌دهد و هنوز در «خليفة الله» بودن او شک داريد؟
براستي که منبع اين شک همان شيطاني است که بر انسان سجده نکرد.
اي واي و خسران بر انساني که در تخريب مقام و منزلت خود با شيطان عدو مبينش همکاري کند!!!
*****************

حال منشاء اين سخنان جاهلانه در نفي مقام خليفة الله بودن چيست؟
«عن ابن أبي مليكة قال‏:‏ قيل لأبي بكر‏:‏ يا خليفة الله فقال‏:‏ لست خليفة الله ولكني خليفة رسول الله، وأنا راض بذلك»‌!!!!!!!!

اين يعني خود عتيق هم مي‌دانست که در حد و اندازه «خليفة الله» نيست. منتهي چون مانند شما رسول الله(صلي الله عليه و آله) را ، نعوذبالله، يک انساني که دچار فراموشي و هذيان و سحر و ... مي‌شود مي‌دانست از اينکه خود ناچيزش را جانشين او بداند ابايي نداشت!!!!

آري. عتيق همانند شما هيچگاه معني «خلق عظيم» را نفهميد.
عتيق و پيروانش «خلافت الله» را به کل منکر مي‌شوند تا مردمان را هرچه بيشتر از خليفة الله دور کنند.

يا علي
146 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ١٩ دي ١٣٨٨ |
جناب بهنام
حب و دوستي شما نسبت به عمر و عايشه چنان شديد است که حاضر هستيد هر گونه توهين و افترا و نزول مقامي را براي وجود مبارک پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) به کار ببنديد تا در عوض منزلت کاذب و دروغين اصنام خود را بالا ببريد.
«الذين يتخذون الكافرين أَولياء من دون المؤمنين أيبتغون عندهم العزّة فإِن العزّة لِلّه جميعا»
طبيعي است براي اينکه اين «اولياء من دون المومنين» خود را هر چه بيشتر در انظار عمومي مقام و منزلت دهيد شروع به تخريب شخصيت اولياء الهي مي‌کنيد:
*************
«: انا فتحنا لك فتحا مبينا/ ليغفر لك الله ما تقدم من ذنبك وما تاخر و يتم نعمته عليك و يهديك صراطا مستقيما./ مگر نمي گيد پيامبر معصوم بودند. خب يعني چي؟ مگر پيامبر در صراط مستقيم نبودند.؟ مگر گناهكار بوده اند كه بخشيده شوند؟»
«اگر با يه حديث كل يه مذهب ميره زير سوال ديگه نبايد اسمشو بذاريد دين و اعتقاد و مذهب. يا آيه اي كه آوردم.»
جناب بهنام
مذهب ما ميره زير سئوال؟ مطمئن هستي؟
پس اينجا را خوب نگاه کن و ببين که علماي شما چطور در تفسير يک آيه و مطابقت آن با دين حنيف اسلام گير کرده اند:
http://quran.al-islam.com
/Tafseer/DispTafsser.asp?l=arb&taf=GALALEEN&nType=1&nSora=48&nAya=2
جلال الدين المحلي و جلال الدين السيوطي مي‌گويند:
«وهو مؤول لعصمة الأنبياء عليهم الصلاة والسلام بالدليل العقلي القاطع من الذنوب واللام للعلة الغائية فمدخولها مسبب لا سبب»
عجب!!! پس خداوند خواسته است از گناهاني درگذرد که وجود خارجي نداشته اند!!
ولي خوب جاي شکرش باقي است که اين دو عالم سني زبان به اهانت به نبي اکرم(صلي الله عليه و آله) نگشوده اند و عصمت او را منکر نشده اند.
در مقابل طبري با رد نظر اين دو عالم،با بي شرمي،معني غفران را بخشايش گناهان پيش از رسالت نبي اکرم (صلي الله عليه و آله) دانسته است:
http://quran.al-islam.com/
Tafseer/DispTafsser.asp?l=arb&taf=TABARY&nType=1&nSora=48&nAya=2
«فإذا لم يكن ذنوب تغفر لم يكن لمسألته إياه غفرانها معنى , لأنه من المحال أن يقال : اللهم اغفر لي ذنبا لم أعمله . وقد تأول ذلك بعضهم بمعنى : ليغفر لك ما تقدم من ذنبك قبل الرسالة»

حال به نافهمي عايشه و عدم درک او از مقام و منزلت پيامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) دقت کن:
«عائشة قالت : كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا صلى قام حتى تنفطر رجلاه فقالت له عائشة يا رسول الله أتصنع هذا وقد غفر لك الله ما تقدم من ذنبك وما تأخر ؟ فقال صلى الله عليه وسلم " يا عائشة أفلا أكون عبدا شكورا "» (صحيح مسلم)
اين سخن عايشه چنان دور از عقل و دين است که حتي ابن کثير آن را رد مي‌کند:
غريب من هذا الوجه فقوله " إنا فتحنا لك فتحا مبينا "
http://quran.al-islam.com/
Tafseer/DispTafsser.asp?l=arb&taf=KATHEER&nType=1&nSora=48&nAya=2
اشکال واضح و آشکاري که در اين تفکر عايشه موجود است اين است که چگونه فتح يک شهر مي‌تواند باعث بخشودگي گناهان پيامبر (صلي الله عليه و آله) شود؟
نکته اي که حتي ابن کثير به آن اشاره کرده است.
«وهو صلى الله عليه وسلم في جميع أموره على الطاعة والبر والاستقامة التي لم ينلها بشر سواه لا من الأولين ولا من الآخرين وهو صلى الله عليه وسلم أكمل البشر على الإطلاق وسيدهم في الدنيا والآخرة ولما كان أطوع خلق الله تعالى وأشدهم تعظيما لأوامره ونواهيه قال حين بركت به الناقة»

حال به توهين ها و بي‌ادبي هايي که قرطبي نقل کرده است دقت کن:
http://quran.al-islam.com/
Tafseer/DispTafsser.asp?l=arb&taf=KORTOBY&nType=1&nSora=48&nAya=2
« وقال سفيان الثوري : " ليغفر لك الله ما تقدم من ذنبك " ذنبك " ما عملته في الجاهلية من قبل أن يوحى إليك »!!!!!!!!!
مگر نعوذبالله پيامبر ما هيچگاه دچار حالت جاهليت شده بود!!!
«قال عطاء الخراساني : " ما تقدم من ذنبك " يعني من ذنب أبويك آدم وحواء . " وما تأخر " من ذنوب أمتك . وقيل : من ذنب أبيك إبراهيم . " وما تأخر " من ذنوب النبيين . وقيل : " ما تقدم " من ذنب يوم بدر . " وما تأخر " من ذنب يوم حنين . وذلك أن الذنب المتقدم يوم بدر ,»
سبحان الله از اين همه ناداني و حمق و گولي!!!!
با بي‌شرمي مقام عصمت حضرت ابراهيم (عليه السلام) و ديگر انبياء الهي (عليهم السلام) را زير سوال مي‌برند و بعد مي‌گويند که «فتح مکه» باعث بخشايش آنها شد!!!!!
*****************
آري نتيجه‌ اين بي‌سواد و عايشه پرستي علماي شما اين مي‌شود که اهل سنت چنين چرندياتي را بر زبان مي‌آورند:
«محمد فقط انساني ساده است كه تنها وحي بر او نازل مي شود. نه فريادرس است نه منجي»
******************
لطفا به اين قاموس مراجعه کن:
http://www.baheth.info/index.jsp
و کلمه «ذنب» را وارد کن:
...وذَنَبُ كلِّ شيءٍ: آخرُه،...
...والذِّنابُ، بكسر الذال: عَقِبُ كلِّ شيءٍ...
..وذِنابُ كلِّ شيءٍ: عَقِـبُه ومؤَخَّره...
معني اصلي و ابتدائي «ذنب» : دنباله، انتها، نتيجه کاري است. بعدها نزد خداپرستان به معناي گناه به کار برده شد. دقيقا مانند کلمات جهاد و دين.
اگر به اين لينک نگاهي بياندازيد مي‌بينيد که اين فراموشي معناي اوليه يک کلمه بار ديگر در نزد شما موجب اختلال در شرعتان شده است:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=112

اگر به زبان عربي مسلط نيستي به اين لغتنامه دهخدا رجوع کن:
http://www.loghatnaameh.com
لطفا در آن لغت «ذنب» را وارد کن:
اولين معنا که آشکار مي‌شود اين است:
دُنب . دُم . دمب . دنبال . دنباله
به ترکيباتي مانند: ذنب العقرب ،ذنب الثعلب، .... دقت کن.
پس معناي اوليه و ابتدايي «ذنب» دنباله بوده است. از آن جهت در بين دين داران به گناه ذنب گويند که گناه عاقبت و دنباله بدي دارد.

معناي صحيح اين آيات نوراني سوره فتح اين است:
«تا خداوند دنباله اعمال،گذشته و آينده، تو را بپوشاند و نعمت را بر تو تمام کند و تو را در [بارديگر] در مسير حق قرار داده و نصرتي چشمگير عطا فرمايد»
کدام دنباله و عواقب؟
عواقب دشمني مشرکين. عواقب کينه جويي مشرکين. آثاري که بدليل جنگ پيامبر اکرم(ص) با مشرکين در دلهاي آنها موجود بود و قصد انتقام داشتند.
اين آيه خود بزرگترين دليل است بر آنکه اهل مکه به شدت درصدد انتقام کشتگان خود بودند.
ولي خداوند با فتح مکه عواقب جنگهاي پيامبر اکرم(ص) را برطرف کرد و پوشاند.
و دقيقا به همين دليل است که راه مستقيم بيش از پيش هويدا شد چرا که پوشاندن دنباله اعمال پيامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) باعث شد که پيامبر بتواند با خيال راحت دمار از روزگار يهوديان در آورد.
***********
اگر همچنان در مقام عصمت خلق عظيم شک داري لطفا اشاره کن تا دلايل عقلي و نقلي آن را بازگو کنيم.(انشاء الله)
***********
در مورد حمايت بي‌چون و چراي شما از فحاشي هاي عايشه به مقام عصمت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) همين يک آيه بس است:
«و قال الظالمون ان تتبعون الا رجلا مسحورا انظر كيف ضربوا لك الامثال فضلوا فلا يستطيعون سبيلا»
**********
«آيه قرآن صراحتا درباره دوستي ابوبكر و پيامبر وجود دارد»
دروغ مي‌گوييد. صاحب به معناي دوست نيست. در اين آيات نوراني و شريف دقت کن:
«قال له صاحبه وهو يحاوِره أَكفرت بالَّذي خلقك من تراب ثم من نطفة ثم سواك رجلا»
«يا صاحبي السجنِ أَأَرباب متفرقون خير أَم الله الواحد القهار»
آيا کافر مي‌تواند رفيق و دوست يک مسلمان و يک نبي باشد؟
از من به شما نصحيت: برو نزد علمايتان و به آنها بگو چرا يک عمر «صحابه» را به عنوان «دوست» براي شما ترجمه مي‌کرده اند!!!
**********
«اما در مورد جانشيني. حديث كامل غدير : من كنت مولاه فهذا علي مولاه اللهم وال من والاه و عاد من عاداه.فقط مي خوام ترجمه كني»
دريايي از علم و دانش در اين صفحه آماده است تا اوهام را از ذهن شما بزدايد:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=130
**********
«. علي آن هنگام فقط 11 سال داشت .»
البته براي بي‌حيايي که به ساحت مقدس نبي اکرم (صلي الله عليه و آله) توهين مي‌کند هيچ بعيد نيست که به جانشين برحق او حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) نيز چنين توهين کند:
حناب بهنام
چه کسي خود را سپر بلا پيامبر اکرم (ص) در برابر چهل شمشير از نيام کشيده کرد؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
چه کسي از جانب پيامبر اکرم (ص) ماموريت يافت تا اموال به غارت رفته مهاجرين را بازپس بگيرد؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
چه کسي اولين ضربات شمشير را در اولين غزوه مسلمين بدر را بر سر مشرکين کوبيد؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
چه کسي در غزوه احد تا لحظه آخر با پيامبر جنگيد و از آن جناب دفاع کرد؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
جه کسي در مقابل عمربن عبدود يک تنه ايستاد؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
چه کسي در خيبر را از جادرآورد؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
چه کسي حتي يکبار از نبرد با کفار نگريخت؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
چه کسي بلااستثناء در تمامي غزواتي که از پيامبر ماموريت يافت فرمانده و رئيس بود و نه مرئوس؟
حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) يا عمر؟
**************************
«حق شما امام زمان مي باشند كه معلوم نيست الان مشغول چه كاري هستند»
امام زمان(عليه السلام) ما مشغول هرکاري باشند بهتر از امام زمان شما در عشرتکده هاي رياض مي‌باشد:
«يوم ندعوا كل أُناس بإِمامهِم»
***********
«حق ما خدا مي باشد. و كفي بالله وكيلا»
براي همين است که با ولي بر حق خدا وارد جنگ مي‌شويد؟ مگر شما نشنيده ايد که «حق با عليست و علي با حق است»؟
سخن شما من را ياد سخن عده اي‌ مي‌اندازد:
«و يقولون طاعة فإِذا برزوا من عندك بيَّت طاءفةٌ منهم غير الذي تقول و اللّه يكتب ما يبيتون فأَعرِض عنهم و توكَّل علي اللّهِ و كفي باللّهِ وكيلا»
راستي اين عده اي که ادعاي اطاعت مي‌کردند کدام دسته از صحابه بودند؟
مگر شما نمي‌گوييد که هرکسي به صحابه توهين کند کافر است؟
آيا آيه قرآن را نمي‌بيني که از نفاق عده اي از اين صحابه سخن مي‌گويد؟
************
حق شما تيمور قاتل و خونريز است. حق شما ششصد سال بردگي و غلامي شکم پروران عباسي مي‌باشد. حق شما غزنوي رواني مي‌باشد. حق شما صدام و عيدي امين و انورسادات مي‌باشد.
شاه اسماعيل صفوي هيج کاري نکرده باشد نکتب «موالي گري» را که عمر بر گردن ايرانيان انداخته بود را پاک کرد.
************
«بعد از 1400 سال كه حسين شهيد شده هنوز درس شهيد شدنشو نفهميديد»
جناب بهنام
در پايان فقط يک سوال از شما دارم:
در سال شصت و يک هجري قمري خليفه خدا در زمين و خليفه رسول اکرم (صلي الله عليه و آله) که بود؟

عليا وليا الله
عليا حجة الله
عليا وصي رسول الله
147 | اكبري | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢١ دي ١٣٨٨ |
من يك شيعي هستم اگر واقعا اين روايات واحاديث سني وشيعه صحت دارند که عمر به شکم فاطمه ع زده وسقط جنين کرده وبچه اش به اسم محسن بميرد پس شما غيرت وابروي اميرالمومنين را بردي فاتح خيبر اينقدر بزدل وحقير بود که نتواند براي غيرت ابروي خود شمشير بکشد وعمر را مجازات کند پس علي ع چه ارزشي دارد که بر دين او باشم پس بهتر است بدين عمر باشم اگر چه ظالم بود ولي مرد بود وشجاع نترس بود شيرمرداني چون علي از او مي ترسيدند به غيرت وابروي او تجاوز ميکند چيزي نمي تواند بگويد وبدتر از همه دخترفاطمه ع سلام را به اسم ام کلثوم در نکاح عمر دربياورد واز ترس ابوبکر وعمر اسماي پسران خود را ابوبکر وعمر وعثمان نام نهد اي علي ما که تورا معصوم مي پنداشتيم از اين چه گناهي بزرگتر که دخترت را به نکاح يه مرد وکافر بدهي واسم مرتدين وکفار را به اسم فرزندانت بزاري يک برادر سني ازکتب خودمان به من ثابت کرد که علي ع دخترش را به نکاح عمر داده واسم فرزندانش را ابوبکر عمر عثمان نهاده من از انروز دانستم که علي ع با خلفاي قبل خود هيچ اختلافي نداشته مگر علي از فرزندش امام حسين کمتر است که خون خود وفرزندانش را ريخت ولي با ظالم بيعت نکرد او چطوري با ظالمين بيعت ميکند حتما عادل بوده اند که با اونها بيعت کرده است واقعا من نمي دانم چه بگم به علماي خودم پيامبر از جانب خدا امر مي يابد جاهد الکفار والمنافقين واغلظ عليهم يعني اي پيامبر با کفار ومنافقين جهاد کن وسخت باش با انان چرا با اينها جهاد نکرد وبرانها سخت نشد انها تا اخرين لحظه حيات پيامبر در کنارش بودند پس معلوم ميشود انها نه کافر بودند ونه منا فق اگر فرض کنيم مرتد شدند اين هم امکان ندارد ايه ارتداد در قران معلوماست يا ايهالذين امنوا من يرتد منکم الي اخر ايه که ميفر مايد فسوف ياتي الله يعني خدا فرموده بعد وفات نبي کساني مرتد ميشوند خداوند بلا فاصله قومي را برمي انگيزد که با انان جهاد ميکنند مي بينيم کسي نبود که مقابله عمر ابوبکر وعثمان جهاد کند پس انها از مرتد بودن هم بري بودند خلافت خلفاي راشدين به حکم قران واضح وروشن است چه ما شيعيان بپذيريم يا نه ايه 55 سوره نور را تلاوت کنيد که ميفرمايد وعد الله الذين امنوا وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الارض الي اخر ايه خداوند در اين ايه به ياران پيامبر وعده خلافت داده ما دو راه بيشتر نداريم يا قبول کنيم انها مومن صالح هستند يا نعوذ بالله بگويم خدا دروغ گفت ظالمين وستمگرا ن خليفه شدند و خلفا از مهاجرين بودند سبحان الله چه عبارت عجيبي پروردگار در شان مهاجرين وانصار بکار برده است عبارتي که براستي ذهن ادمي وقلم از توصيف ان عاجز ميماند . در سوره توبه ايه 100 خداوند ميفرمايد والسابقون الاولون من المهاجرين والانصار والذين اتبعوهم باحسان رضي الله عنهم ورضوا عنه واعد لهم جنات تجري من تحتهاالانهار خالدين فيها ابدا ذلک الفوز العظيم درشان انها همين بس که خداوند تا قيامت رضايت خودرا از انها اعلان نموده و وعده جنت داده مانمي توانيم علم خدارا زير سوال ببريم خداوند عالم الغيب است اگر ميدانست اانان بعد پيامبر مرتد ميشوند در وصف وشان انها هرگز چنين نمي فرمود الان من اختيار داده شده ام که قران را برگزينم يا اخوندهاي خود را که معتقدند بعد از پيامبر تمام يارانش جز سه چهار نفر همه مرتد شدند من قران را برگزيدم من در ظاهر شيعه هستم ولي باطنم سني است زيرا جانم در خطر است واز سيدنا علي قرت بيشتر ندارم که در همه چيز تقيه ميکرد خوب اگر اخونداي ما بابت تبليغ دين شيعه پول دريافت ميکنند ولي کسي مرا بابت شيعه بودن پولي نمي دهد من چرا خلاف قران بگويم خود را مستحق عذاب خدا کنم من نه قرابتي با علي دارم نه با عمر فقط دين حق را ميخواهم نه بايد ديني را قبول کنم که بزرگترين جنايت کار تاريخ شاه اسماعيل صفوي بر ما تحميل کرد در يک هفته 25 هزار از اجدادمان را در تبريز قتل عام کرد بهترين صدها هزارکتابها علمي وفرهنگي علماي مارا به اتش زد چه بسا که کتابهاي انها از کتابهاي حافظ وسعدي بهتر بودند من ميخواهم بدين حافظ وسعدي ومولوي وابن سينا برگردم ما اهل سنت عزيز را دشمن اهلبيت ميدانيم ولي اهلسنت تا در هر نماز به پيامبر واهلبيتش درود نفرستند نماز انها کامل نمي شود چطور دشمن اهلبيت هستند بار الها همه مارا به راه هدايت کن که رضايت تو ورسول اکرم ص باشد امين

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
1- فرض مي‌كنيم سخن شما كه فرموديد «من يك شيعي هستم» راست باشد ! چون شيعيان نمي‌گويند «شيعي» مي‌گويند من شيعه هستم !
2- فرموده‌ايد « اگر واقعا اين روايات واحاديث سني وشيعه صحت دارند که عمر به شکم فاطمه ع زده وسقط جنين کرده وبچه اش به اسم محسن بميرد پس شما غيرت وابروي اميرالمومنين را بردي فاتح خيبر اينقدر بزدل وحقير بود که نتواند براي غيرت ابروي خود شمشير بکشد وعمر را مجازات کند»
اگر واقعا اين روايات صحت دارد (كه دارد) ، و شجاعت علي عليه السلام نيز صحت دارد (كه دارد) پس مشخص مي‌شود ، حضرت عليه السلام ، به خاطر امري والاتر ، دست به شمشير نبرده‌اند ! همچنين رذالت كساني كه به خانه حضرت حمله كرده‌اند مشخص مي‌شود ، نه آنچه شما فرموديد !
3- برخورد حضرت علي (عليه السلام) با ماجراي هجوم به خانه‌اش و علت آن نيز در آدرس ذيل به صورت مفصل آمده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=6015
4- در مورد ادعاي ازدواج ام كلثوم ، دختر حضرت علي عليه السلام از فاطمه زهرا سلام الله عليها ، با عمر بن خطاب ، و صحت يا عدم آن در ادرس ذيل به صورت مفصل پاسخ داده شده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=83
5- علت نامگذاري فرزندان حضرت نيز در ادرس ذيل آمده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=437
6- فرموده‌ايد « من از انروز دانستم که علي ع با خلفاي قبل خود هيچ اختلافي نداشته»!
براي فهميدن نظر حضرت راجع به خلفا به آدرس ذيل مراجعه كنيد :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1312
7- به آيه «يا ايهالذين امنوا من يرتد منکم الي اخر ايه» استدلال كرده‌ايد و فرموديد كه «فسوف ياتي الله يعني خدا فرموده بعد وفات نبي کساني مرتد ميشوند خداوند بلا فاصله قومي را برمي انگيزد که با انان جهاد ميکنند»
آيا واقعا ترجمه چنين است ؟ آيا «سوف» در لغت عرب به معني بلافاصله است ؟ يا آينده دور را نشان مي‌دهد ؟
ترجمه آيه چنين است كه «خداوند قومي را خواهد آورد» يعني اين قوم در زمان رسول خدا (ص) موجود نبودند ! چطور اين آيه را حمل بر خلفا مي‌كنيد ؟!
8- فرموده‌ايد «خلافت خلفاي راشدين»! كه هيچ شيعه‌اي آنان را راشد نمي‌داند ! و چنين نامي براي انان به كار نمي‌برد !
9- فرموده‌ايد آيه «وعد الله الذين امنوا وعملوا الصالحات ليستخلفنهم في الارض الي اخر ايه»!
خود علماي اهل سنت گفته‌اند كه اين آيه در مورد مهدي است كه تمام زمين را تحت سلطه خويش خواهد اورد ! نه در مورد خلفايي كه در زمان اولين آنها تنها به سركوب شورش‌ها پرداخت و دومين تنها قسمت‌هايي از ايران را گرفت ! آيا اين مقدار به نظر شما حاكميت بر زمين است ؟!
البته طبق استدلال شما يزيد نيز مستخلف بوده و پس صالح به شمار مي‌ايد ! هركس شد پادشاه بعد از رسول خدا (ص) صالح است ! لابد همين صفوياني كه شما از آنها بدگويي كرديد نيز صالح هستند !
10- به آيه صد سوره توبه اشاره كرده‌ايد كه به صورت مفصل در آدرس ذيل پاسخ آن را داده‌ايم :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=121
11- فرموده‌ايد « سيدنا علي»! كه شيعيان اينگونه سخن نمي‌گويند !
12- فرموده‌ايد «بزرگترين جنايت کار تاريخ شاه اسماعيل صفوي بر ما تحميل کرد در يک هفته 25 هزار از اجدادمان را در تبريز قتل عام کرد»!
اگر چنين باشد ، بزرگترين جنايت كار فاتحين ايران در زمان خلفا است كه در يك روز بيش از چهل هزار نفر را كشتند !:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=122
13- فرموده‌ايد « بهترين صدها هزارکتابها علمي وفرهنگي علماي مارا به اتش زد چه بسا که کتابهاي انها از کتابهاي حافظ وسعدي بهتر بودند»!
مي‌دانيد كه در زمان خليفه دوم نيز كتابخانه بزرگ ايران را به آتش كشيدند ؟!
14- فرموده‌ايد « من ميخواهم بدين حافظ وسعدي ومولوي وابن سينا برگردم»!
آيا نمي‌دانيد كه حافظ شيعه بوده است ؟ او گفته‌ است «قبر امام هشتم و سلطان دين رضا از جان ببوس و بر در آن بارگاه باش»! اين قصيده در همه نسخ ديوان حافظ هست ! اما انچه اهل سنت به او نسبت مي‌دهند در هيچ نسخه معتبري نيست !
ابوعلي سينا هم كه قطعا شيعه بوده است ! و در كتب او به كرات به اين مطلب اشاره شده است !
15- اميدواريم دفعه بعد كه خواستيد به ما نظر بنويسيد ، از گفتن حقيقت خجالت نكشيد ! و به دروغ خود را شيعه معرفي نكنيد !
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
148 | اكبري | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢١ دي ١٣٨٨ |
خداوند درقران ميفرمايد و ازواجه امهاتهم يعني همسران پيامبر مادران شما مومنانند نگاه کنييد چقدر بي ادبي وبي احترامي نسبت به همسران پيامبر روا ميدارند حقا که شيعيان مومن نيستند اگر مومن مي بودند همسران پيامبر مادر انها مي گشتند کدامين بدبخت به مادر خود چنين بي احترامي روا ميدارد

پاسخ:
به نام خدا
اگر مراد شما اين است كه نسبت به زنان پيامبر گرامي (ص) اهانت نشود و ناسزا گفته نشود قطعا هيچ شيعه نسبت به امهات مومنين ناسزا نمي گويند.
و اگر مراد شما اين است كه اگر همسر پيامبر اكرم (ص) بر خلاف قرآن عمل كند و در برابر خليفه زمان خود قيام كند و هزاران مسلمان بي گناه را به كشتن دهد ولي ما هيچ سخني نگوييم و حتي جنايات او را بازگو نكنيم قطعا شيعه در برابر اين كارهاي خلاف شرع همسر پيامبر سكوت نخواهد كرد بلكه سكوت را خلاف شرع و خلاف كتاب و سنت مي داند و آن چه كه در تاريخ انجام گرفته با سند براي مردم بيان خواهد كرد.
149 | اكبري | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢١ دي ١٣٨٨ |
اين همه شجاعت علي ع را بيان ميكنيد پس چرا وقتي عمر به شکم همسرش لگد زد وسقط جنين کرد براي ناموس خود شمشير نکشيد.

پاسخ:
باسمه تعالي
به همان دليلي كه جلوي چشمان پيامبر گرام سميه مادر عمار را شكنجه مي كردند ولي سكوت مي كرد.

150 | اكبري | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٢ دي ١٣٨٨ |
سلام دوست گرامي ج1-گفته بودي شيعها نمي گويند شيعي مگويندشيعه قبول دارم ولي من درميان برادران عرب زندگي ميكنم انان بيشتر لفظ شيعي را بكار ميبرند من هم به همين لفظ شيعي عادت كردم ج2-گفته بودي حضرت بخاطر امري والاتر دست به شميشير نبرده به عقيده من هيچ امري والاتر از ناموس دختر پيامبر وجود ندارد اگر اونتواند از ناموس دختر پيامبر دفاع کند پس حتما ارزش دختر پيامبر را ندارد ج3-ج4-ج5-ج6-حواله به سيتهاي ديگر داده اي من ازاين سيتهاي مزخرفاتي زياد خوندم ارزش مطالعه را ندارند ج7-ايه هاي قران را تحريف نکنيد من نگفتم سوف ايه فسوف است که ف براي تاکيد است که معني بزودي يا بلافاصله راميدهد شما عقيده داريد که صحابه مرتد شدند قومي که برعليه مرتدين جهاد کند وانها را هلاک کند بايد در زمان صحابه بيايد يا بعد از صحابه اري بعد از وفات رسول الله مرتدين بوجود امدند وحضرت ابوبکر صديق هم بلا فاصله عليه انها جهاد کرد وهمه انها را هلاک نمود ازجمله مرتدين مسيلمه کذاب وطليحه اسدي وسجاح بودند که دعواي نبوت رامي کردند وبعضي منکر زکات شدند همه اينها بدست لشکر ابوبکر صديق هلاک شدند اگر ابوبکر صديق اين کار را نمي کرد شايد امروز ديني به اسم اسلام نمي داشتيم ولا يخافون لومة لائم لومة لائم حضرت عمر وحضرت علي بودند که حضرت ابوبکر راملامت کردند ومصلحت ندانستند در چنين وقت حساس با مرتدين بجنگد حضرت ابوبکر رو به عمر کرد گفت تو درجاهيليت سخت بودي برما مسلمانان امروز که مسلمان گشتي نرمي از خود نشان ميدي قسم به اون خداي که قبضه روحم در دست اوست اگر هيچ کدامتان به جنگ عليه مرتدين نه ايند خودم تک تنها به جنگ انها خواهم رفت اينقص دين وانا حي دين ناقص يماند ومن زنده هستم حضرت عمر وحضرت علي ع هر دو پيشاني ابوبکر رابوسه دادند وفرمودند ما منظوري نداشتيم فقط يک پيشنهاد بود که داديم حضرت ابوبکر تمام مرتدين را از بين برد وامت اسلام را امتي واحد وقوي گردانيد که با وجود قلت امپراطورهاي بزرگ همچون امپراطوري روم وفارس را بزانو در اورد واين ايه کاملا مطابقت برصديق اکبر گشت ج8- احتياجي نيست که شيعه انها را راشد بنامند يا نه يک مليارد سيصدمليون از برادران اهل سنت که انها را راشد ميدانندمن شما را قسم ميدهم که تاريخ را به چشم حقيقت نگاه کنيد ايا هيچ زماني بهتر از زمان خلفاي ثلاثه بوده زمان فتوحات وپيروزي زمان عزت وقوت مسلمين زمان صلح وامنيت وزمان رفاه وارامش در زمان حضرت عثمان عاملان بيت المال در کوچه هاي مکه ومدينه اواز ميدادنند اي مردم بياييد حقوق ماهانه خود را بگيريد مردم نياز به حقوق نداشتند حضرت عمر به استاندار مصر (مصر دران زمان استاني از خلافت اسلامي بود )ميگويد نبينم درمملکتت يک بيکار باشد زيرا اگر اين دستان به کار خير مشغول نباشند کار بد انجام ميدهند خلفاي ثلاثه چقدر به رفاه و اشتغال مردم فکر ميکردند اين چنين حکومتها نبايد راشده ناميده شوند در حکومت اميرالمومنين هم که چيزي جز برادر کشي نبود ولي برادران سني ما ان را هم حکومت راشده ميدانند ونسبت به ناکار امدي امير نميدانند ج9- واقعا در تبديل ايات قران از يهوديها هم ماهر تري خداوند نگفته کل الارض گفته في الارض بر روي زمين انها را خليفه ميگرداند بيچاره فتوحاتي که خلفاي ثلاثه در مدت کوتاه خلافت وبا لشکر کوچک که از مکه مدينه شروع شد وبا سلاح معمولي واقعا قابل ستايش است در زمان عمر فاروق لشکر او دو ابرقدرت وامپراطور بزرگ يعني ايران وروم را در يک زمان شکست داد ايا قابل تعجب وحيرت نيست در اخر عمر حضرت عثمان لشکريانش در مرزهاي اروپا وهند چين مي جنگيدند ولي شما عادت داريد همه واقعيت ها را دروغ ودروغها را واقعيت نشان دهيد ج10- ادرس سيتي را داديد که من از اين سيتهاي مزخرف زياد ديدم وخواندم که کاري بجز نفرين ولعنت ندارند اگر کاربه نفرين ولعنت درست ميشد شيعه در طول تاريخ کامياب ميشد جز از فتنه گري وبدعت وخرافات کاري ديگر نداشته از روزي که شيعه بروز کرد اسلام روز بروز ضعيفتر گشت ج11-من شيعه را سه طلاق داده ام که رجوع به ان روا نيست علي ع سيد وسرورماست الهي من وپدر ومادر وبرادر وخواهر وزن فرزندانم همگي فداي او بشويم ج12-جنايتهاي شاه اسماعيل صفوي بر هيچکس پوشيده نيست اما کسي تا بحال نگفته که خلفا در يک روز چهل هزار نفر را کشتند لشکر کوچک خلفا که خسته وکوفته از مکه ومدينه امده بود کجا اين قدرت را داشت مگر انها مسلح به چه سلاحي بودند که اين قدرت را داشته باشنداگر اين چنين ظلم ميکرد هيچگاه نصرت خداوند با انها نمي بود که لشکري کوچک ابر قدرتها را بزانو در اورد ج13-قبل از اسلام ايرانيان چه داشتند که صاحب کتبخانه بزرگ بودند حکومتهاي انها بجز بردگي وغلامي چيزي ديگر به انها ياد ندادند ايرانيان جنان نادان بودند که اتش را ميپرستيدنديزگرد با خواهرش ازدواج کرد اگر انها براي از بين بردن فرهنگ مي امدند اثار فرعونيان را در مصر خراب ميکردن که تا به امروز وجود دارند بوداها را در افغانستان خراب ميکردند که اينکار را تندروهاي طالبان کردند ج14-اگه از طفلي هم بپرسي ميداند که حافظ وابوعلي سينا سني بودند در زمان انها همه مردم سني بودند انها از کجا شيعه ميشدند معني اين که کسي از اهلبيت تعريف وستايش کند شيعه ميشود برو بخاري را نگاه کن که بزرگترين کتاب اهلسنت است براي تک تک فضائل اهلبيت جداگانه فصلي را بيان ميکند ايا او هم شيعه است امام شافعي چنان عاشق اهلبيت بود وهميشه فضائل انها را بيان ميكرى كه به او ميگفتند رافضي او ميگفت اگر به محمبت ال محمد کسي رافضي ميشود پس گواهي دهي من رافضي هستم ج15-من تقيه را کار بردم که حقيقت خودم را نمي گويم تا از ثواب تقيه محروم نباشم مگر خود حضرت علي تقيه ودو رنگي نمي کرد در دل بغض وحسد کينه ودشمني خلفا را در دل داشت وبظاهر با انها بيعت ميکرد وپشت سر انها نماز ميخواند در اخر به شما توصيه برادرانه ميکنم که پيش خدا توبه کن از بغض وعداوت اصحاب دست بردار تا موجب عذاب خداوند نشوي هرکس به سايت شما بيايد گناهي براي شما نوشته ميشود اگر به فضيلت صحابه شک داري من دهها ايات واضح قراني را در فضيلت اصحاب براي شما ارسال ميکنم خداوند همگي ما را به راه راست هدايت کند

پاسخ:

با سلام
دوست گرامي
1- فرموده‌ايد «گفته بودي شيعها نمي گويند شيعي مگويندشيعه قبول دارم ولي من درميان برادران عرب زندگي ميكنم انان بيشتر لفظ شيعي را بكار ميبرند من هم به همين لفظ شيعي عادت كردم»!
اگر كسي به نظرات جديد شما كه با نامهاي طالب حق و ((((ا)))) و... آمده است مراجعه كند ، به خوبي مشخص مي‌شود كه برداشت ما از كلام شما صحيح بوده و شما به دروغ خود را شيعه معرفي كرده بوديد ! از جمله نظر شما در آدرس ذيل با شماره 183آمده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1323

2- فرموده‌ايد «به عقيده من هيچ امري والاتر از ناموس دختر پيامبر وجود ندارد اگر اونتواند از ناموس دختر پيامبر دفاع کند پس حتما ارزش دختر پيامبر را ندارد»!
آيا ساير زنان مسلمان ، ناموس پيامبر نبودند و آيا پيامبر پدر اين امت نبود ؟ چرا رسول خدا (ص) از سميه دفاع نكرد ؟!
3- فرموده‌ايد «ج3-ج4-ج5-ج6-حواله به سيتهاي ديگر داده اي من ازاين سيتهاي مزخرفاتي زياد خوندم ارزش مطالعه را ندارند»!
بهتر بود بگوييد نمي‌خواهم حقيقت را بفهمم !
4- فرموده‌ايد «ج7-ايه هاي قران را تحريف نکنيد من نگفتم سوف ايه فسوف است که ف براي تاکيد است که معني بزودي يا بلافاصله راميدهد شما عقيده داريد که صحابه مرتد شدند قومي که برعليه مرتدين جهاد کند وانها را هلاک کند بايد در زمان صحابه بيايد يا بعد از صحابه »!
ظاهرا شما كلمه سوف را در آيه ناديده مي‌گيريد ! فاء براي جزا است و در اين آيه ربطي به دوري يا نزديكي زمان ندارد !
5- فرموده‌ايد « اگر ابوبکر صديق اين کار را نمي کرد شايد امروز ديني به اسم اسلام نمي داشتيم»!
در حقيقت شما اقرار كرده‌ايد كه اگر ابوبكر با آنها نمي‌جنگيد بساط خلافت خود او نيز بر هم مي‌خورد !
6- فرموده‌ايد «احتياجي نيست که شيعه انها را راشد بنامند يا نه يک مليارد سيصدمليون از برادران اهل سنت که انها را راشد ميدانند»
يك ميليارد نفر هم بودا را خدا مي‌دانند ! اين يعني خدا شدن بودا ؟
7- فرموده‌ايد « در زمان حضرت عثمان عاملان بيت المال در کوچه هاي مکه ومدينه اواز ميدادنند اي مردم بياييد حقوق ماهانه خود را بگيريد مردم نياز به حقوق نداشتند»!
براي همين بود كه خليفه سوم ، خراج چند كشور را به مروان بن حكم مي‌داد ؟
يا منظور شما از نياز نداشتن مردم ، همان خروج نكردن مردم بر عثمان بر اثر ظلم او بود !
8- فرموده‌ايد « واقعا در تبديل ايات قران از يهوديها هم ماهر تري خداوند نگفته کل الارض گفته في الارض بر روي زمين انها را خليفه ميگرداند»!
شما در نديده گرفتن آيات قرآن ماهريد ؛ آيا «كما استخلف الذين من قبل» را و تفسير آن در روايات و تفاسير اهل سنت را نديده‌ايد ؟
9- فرموده‌ايد «جنايتهاي شاه اسماعيل صفوي بر هيچکس پوشيده نيست اما کسي تا بحال نگفته که خلفا در يک روز چهل هزار نفر را کشتند»!
وقتي شما آدرس هايي را كه به شما مي‌دهيم مطالعه نكنيد ، همين سخن را مي‌زنيد ! « من نديده‌ام پس نيست !» بهتر است در بخش مقالات مقاله ذيل را ببينيد :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=122
10- فرموده‌ايد «قبل از اسلام ايرانيان چه داشتند که صاحب کتبخانه بزرگ بودند»!
ظاهرا خبر نداريد كه ايران و مصر قبل از اسلام بزرگترين تمدن هاي جهان بوده‌اند !
11- فرموده‌ايد «اگه از طفلي هم بپرسي ميداند که حافظ وابوعلي سينا سني بودند»!
آري لابد حافظ سني گفته است «قبر امام هشتم و سلطان دين رضا از جان ببوس وبر در آن بارگاه باش»!
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

151 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٢ دي ١٣٨٨ |
بسم الله قاصم الجبارين.!!!!!!!!!!!!!! بسم الله المنتقم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و اذا خاطبهم الله الجاهلون. قالو سلاما. ساام بر نا مومنان . و سلام و درود الله بر مومنان و مسلمانان. جناب بهنام( بد نام) . بد نام مثل مولايت عمر ابن صهاك. فرزند نفيل. فرزند حنتمه ....... ببين بهنام. وقتي نظرات تو رو ميخوانم ياد آن ماجرا ميافتم. آن ماجرا كه روزي امير المومنين. مولا الموحدين. مولا المتقين. قاعد الغر المحجلين. يعثوب الدين. امام المتقين. امام المومنين. مولا الصديقين. علي الاعلي. اسد الله. عين الله. سيف الله. وجه الله. اذن الله. يد الله. نور الله. سر الله. حيدر كرار. قالع كفار. لا فتا الا علي لا سيف الا ذوالفقار. صديق الاكبر. فاروق الاعظم. قسيم النار و الجنه. اسد الله الغالب. علي ابن ابي طالب(صلوات الله و سلامه عليه) در راه ديدن رسول الله ميرفت و عمر مولا را مورد توهين خود قرار داد افتادم. يادم آمد كه جمعي در نزد رسول الله نشسته بودند . كه در بين آنها او هم بود. هر كس از رسول الله واست تا نام اجدادش و نسبش . و در كل حلال زاده و نجيب زاده بودنش را سوال ميكرد و حضرت جواب همگي را داد. الا يك نفر.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! او در آن جمع چنان از ترس به خود ميلرزيد كه نكند رسول الله نسبش را بازگو كند. در آن هنگام رسول الله از جمع سوال كرد(با ناراحتي) چرا آن كس كه امير المونين علي من را اذيت كرده نميبرسد از نسل كيست..؟!!!!! ببين بهنام. همين براي تو و امثال تو بس كه در جنگ ها مولايت همچون گوسفند يك چشم فرار ميكرد و دست هيچ لمس كننده اي به وي نميخورد. مالك اشتر همان است كه از صداي سم اسبش تن داييت (خال المفسدين) معاويه ابن ابي سفيان. فرزند هنده. آن زن كثيف و ابي مشرك و كافر به خود در خيمه ي خود به خود ميلرزيد. و به خود خراب ميكرد.و عمر عاصت خود را لخت ميكرد و عورت نشان ميداد. جمع كن بند و بساتت را نا مومن. بسه ديگه اينقدر دروغ كه افرادي همچون ابو هريره (لعنت الله عليه) كه برايش حرم و زيارتگاه هم گذاشتيد و به ما ايراد ميگيريد . به گوشتان خوانده اند . مالك اشتر همان است كه ابو موسي اشعري ملعون از هيبتش روز و شب را با هم اشتباه ميگرفت . همان كه با آن همه شجاعتش و دلاوريش وقتي احمق هايي مثل تو به او بي احترامي ميكردند . با اينكه ميتوانست در دم تكه تكه و قطعه قطعه شان كند . اما كلامي به خشم نميگفت. و كظم غيظ ميكرد و ميرفت در مسجد براي هدايتش دعا ميكرد.!!!!! ملعون آن خالد ابن وليد شماست.!!!!!!!!!!!!! يا جبار و يا متكبر. يا الله.
152 | مهران | Iran - Urmia | ١٢:٠٠ - ٢٢ دي ١٣٨٨ |
سلام عليكم جناب دامن زننده شبهات بخواند اولا جوابي را كه به اين آقاي اكبري داديد پاس كاري بود يعني شما اصلا جواب آيات وارده مخصوصا آيات اظهار رضايت از خلفا و اصحاب را جواب نداديد واز نور قرآن كور شده وفرار كرديد كه اين جاي تدبر وتعقل دارد و ثانيا گفتيد كه حافظ شيعه است و لابد دوازده امامي و ولايت فقيهي آنهم در شهر شيراز كه در آن زمان كلا سني نشين بود و نيز اشاره كرديد به سخن او راجع به قبر امام علي بن موسي كه واقعا جاي تعجب دارد كه غالي تر از اين اظهار ارادت ها را علماي بزرگ مثل مولانا خالد شهرزوري و شيخ سيد عبدالله نهري وبسياري از عرفاي بزرگ اهل سنت اظهار داشته اند كه در اصل سني مذهب و شافعي مذهب بوده اند ولي كسي آنها راشيعه نگفته است

پاسخ:

با سلام

جناب مهران !

آيا عبارت «قبر امام هشتم و سلطان دين رضا از جان ببوس و بر در آن بارگاه باش» عقيده صوفيه است ؟ آيا صوفيه امام رضا عليه آلاف التحية والثنا را امام هشتم مي‌دانند ؟

در هر صورت حتي اگر صوفي نيز باشد ، نمي‌توانيد او را سني بدانيد !

در مورد آيات ذكر شده نيز مقالات مفصلي در سايت موجود است كه هر كس طالب باشد مي‌تواند مراجعه كند ! اما كسي كه مايل نباشد خير !

گروه پاسخ به شبهات

153 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٣ دي ١٣٨٨ |
با سلام جناب اكبري كذاب از متن نگارش تو پيداست كه حرفهايت مثل مذهبت و ادعاهايت و انسانيتت دروغ و كذب محض است اما ميخواهم مطلبي به شما بگويم كه سوزش دروني شما را افزون تر نمايم و اجر شما نزد عمر زيادتر گردانم شما بقدري پست و. حيوان صفت و رزل هستيد كه حاضريد براي عمر به دروغ هم متوسل شويد و خود اين توسل يعني توسل به شيطان و جلب رضايت ابليس كه موجبات خشم و غضب خدا را فراهم مي آوريد. كاشكي حضرت امير ع در هنگام هجوم بخانه اش كه بيرون امد و با مشت به صورت و گردن عمر كوبيد و آن ملعون را بر زمين كوبيدو حتي قصد جانش را كرد متامور به صبر از طرف رسول خدا ص نبود و نفس آن ملعون را در همانجا ميگرفت و اكنون امثال تو نبودند كه در راه شيطان قدم بر دارند اما نگاه امام به مسائل مانند نگاه عوام نيست و امام تمام جوانب وافقها را در نظر ميگيرد در واقع صبر و تحمل او بخاطر دين اسلام بزرگترين شجاعت و و غيرت ديني براي آن امام است كه راضي به شهادت همسرش بدست دشمنان دين شد اما سبب شد دين حفظ شود اما دشمنان آنها بي غيرت ترين مردمان آن زمان بودند
154 | حسين | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٣ دي ١٣٨٨ |
سلام سوال داشتم: فرض کنيد که با توجه به روايات و ... بدانيم که عمر به فاطمه بي احترامي کرده و حتي او را زده و ادامه قصه... حال بايد من چه کار کنم؟ وظيفه من چيست؟ چه کار بايد بکنم؟ چه قدر مي شود به تاريخ صحه گذاشت؟ ممنون آيا اين نقل قول از علي(ع) که جواب فحش، فحش يا بخشش است صحيح است؟

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
1- از اقوال و افعال دشمنان اهل بيت رسول خدا (ص) دوري كرده و به افعال و اقوال اهل بيت رسول خدا (ص) تمسك جست . زيرا دشمنان اهل بيت ، صلاحيت راهبري ديني را ندارند .
2- در مورد بحث لعن در آدرس ذيل به صورت مفصل پاسخ داده شده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=154
3- تاريخ ، در صورتي كه سند صحيح داشته باشد و يا اجماعي باشد ، قابل قبول است . در غير اينصورت تنها با داشتن مويدي قوي مي‌تواند مورد استدلال قرار گيرد .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
155 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٤ دي ١٣٨٨ |
با سلام قابل توجه اين اقايان ادعا ميكنند كه جزو ان 1000000000 مسلمان اهل سنت ميباشند. ولي بنظر ميرسد كه اينجا از اين جماعت يكميلياردي يكد انهم فقط با يك نظر ( از نظر معني ) وارد ميشود . يا وهابي وهابي زاده كثير الاسماء نظراتت تكراريه . 2 نام و نام خانوادگي: سني سني زاده - تاريخ: 24 آذر 87 اين چيزي كه اين جا نوشته ......... 4 نام و نام خانوادگي: محسن - تاريخ: 30 آذر 87 پس حضرت علي‌ در تمام اين مدتي.........‌ 5 نام و نام خانوادگي: فاتح فاطمي - تاريخ: 06 دي 87 واقعا براي مسلمانان متأسفم که هنوز درگير چنين مزخرفاتي هستند، اينکه نام و نام خانوادگي: علي - تاريخ: 16 فروردين 88 عمر کرد اسلام را آشکار#بياراست گيتي چو باغ بهار(فردوسي 128 نام و نام خانوادگي: سجاد - تاريخ: 01 دي 88 سلام به نظر بنده اين مطالب با شخصيت امام علي ,,,,,,,, 147 نام و نام خانوادگي: اكبري - تاريخ: 21 دي 88 من يك شيعي هستم اگر واقعا ,,,,,,,, يا علي
156 | محمد كيوان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٤ دي ١٣٨٨ |
چندسوال ازمديرسايت 1-اماممهدي چند سال سن داشت كه غيبت كرد 2- وقتي امام مهدي ظهور كرد درچه سني ميباشد 3- به قول شما خلفا خلافت راغصب كردند حضرت زهرا راشهيد كردند بچه درشكم حضرت زهرا (هنوز به دنيانيامده اسمش محسن بود )سقط شد اماحضرت علي ساكت نشسته وحرفي نزد چه جوابي داري

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
1- امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) در زمان شروع غيبت صغري 5 ساله بودند
2- عمر حضرت در زمان ظهور مشخص نيست .
3- پاسخ به سوال سوم شما در ادرس ذيل داده شده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=6015
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
157 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Iran - Markaz | ١٢:٠٠ - ٢٦ دي ١٣٨٨ |
با سلام مجدد ببخشيد فراموش کردم اين مطلب را جنا بهنام شما نه تنها به خيانت خلفا به حضرت علي ع به اعتراف خودتان کاري نداريد بلکه با اين عقيده اصل عدالت را زير پا ميگذاريد. از شما سئوال ميکنم : اگر بر فرض محال و بعنوان مثال حق با خلفا بود و از جانب حضرت علي ع بر آنان خيانت ميشد ، آيا باز هم ميگفتيد که کاري به خيانت علي ع نداريد؟ اگر بر فرض محال و بازهم بعنوان مثال خطبه ي غدير و آيات ولايت در شآن خلفا نازل و گفته ميشد بازهم از زير آن حديث و آيات فرار ميکرديد.؟؟؟؟
158 | بهنام | Iran - Sanandaj | ١٢:٠٠ - ٢٦ دي ١٣٨٨ |
سلام آقاي حسيني. حديث غدير كل خلفا را زير سوال خواهد برد. فقط مي خواهم اين حديث را ترجمه كني. به صحابه و خيانتشون به علي كاري ندارم. فقط ترجمه. من كنت مولاه فهذا علي مولاه اللهم وال من والاه و عاد من عاداه. در مورد احاديث. حتما قبول داريد كه احاديث از لحاظ قوت و ضعف برابر نيستند. صحيح . حسن. مرسل. متروك. موضوع . و ... . بريد اول حديث رو ياد بگيريد بعد بيايد اسم حديث رو بياريد با تمام ضوابط. هر وقت فهميدي احاديثتون از كدوم دسته مي باشند بعد مي تونيد مثل يك آدم عاقل بيايد و بحث كنيد. در مورد حضرت وحشي. بله ايشان در زمان جاهليتشان حضرت حمزه رو شهيد كردندو بعد از آن ايمان آوردند. ديگه لازم نمي دونم در اين مورد بحث كنم. لابد حضرت علي از شكم مادر مسلمان به دنيا آمد. البته اگه از شما باشه اين حرف بعيد نيست. مگر شما نمي گيد حضرت علي مثل حضرت عثمان سكوت كردند. اگر حضرت عثمان كافر و مرتد بودند براي حضرت علي زشت نبود كه از يك كافر تقليد كنند. خودتون داريد خلافت بر حق خلفا رو ثابت مي كنيد. اما در مورد قيام حضرت عايشه مقابل حضرت علي. بريد ببينيد قيام ايشان به چه دليل بود. قيام ايشان به خاطر سكوت حضرت علي در مقابل كشتن حضرت عثمان توسط سران لشكر حضرت علي بود. آن منافقان يهودي مسلكي كه در سپاه حضرت علي بودند. ( مالك اشتر/ عبدالله بن سبا) ملعون. بريد ببينيد جنگ جمل و صفين چه جوري رخ داد. ازتون خواهشمندم جواب سوال ها رو با مقايسه نديد. جواب بايد مستقل باشد. جواب بايد از روي قطعيات تاريخي باشد.

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
1- فرموده‌ايد كه «احاديث از لحاظ قوت و ضعف برابر نيستند»! درست است ! سوال ما اين است كه به نظر شما ، حديث غدير جزو كدام دسته از روايات است ؟ ضعيف يا صحيح ؟ براي راحتي شما پاسخ از كتب علماي اهل سنت در آدرس ذيل آورده شده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?frame=1&bank=maghalat&id=120
2- فرموده‌ايد «شما نمي‌گيد حضرت علي مثل حضرت عثمان سكوت كردند ، اگر حضرت عثمان كافر و مرتد بودند ، براي حضرت علي زشت نبود كه از يك كافر تقليد كند»!
در پاسخ به اين سخن بايد بگوييم :
ا. ما خلفاي اهل سنت را كافر و مرتد نمي‌دانيم ! بلكه مي‌گوييم آنها مسلمان بودند ولي مومن نبودند .
ب. انما الاعمال بالنيات ؛ حتي اگر اميرمومنان از عثمان تقليد كرده‌ باشند ، خداوند به هركدام طبق نيت خويش پاداش خواهد داد !
ج . آيا شما هر كاري بكنيد كه شبيه يكي از كارهاي ديگران باشد از او تقليد كرده‌ايد ؟ آيا شما در غذا خوردن خود تقليد مي‌كنيد ؟ شما به صرف شبيه بودن اين دو كار حكم به تقليد بودن آن كرده‌ايد !
د. اميرمومنان طبق روايات به خاطر مصلحت اسلام ، و خليفه سوم طبق روايات اهل سنت ، از روي ترس كاري انجام ندادند !
ه . در مورد وحشي لابد شما از رسول خدا (ص) به اسلام واردتريد كه فرمودند «برو كه ديگر تو را نبينم !»
آيا رسول خدا (ص) از يك مومن بدشان مي‌آمد ؟
و. فرموده‌ايد كه وحشي ايمان آورد ! خير وحشي اسلام آورد و بين اسلام و ايمان فرق بسيار است !
ح. فرموده‌ايد «قيام ايشان به خاطر سكوت حضرت علي در مقابل كشتن حضرت عثمان توسط سران لشكر حضرت علي بود»!
1- آيا نمي‌گوييد كه قاتل عثمان ، در خانه عثمان ، توسط غلام عثمان به قتل رسيد ؟! آيا آنها مي‌خواستند كه غير قاتل را هم بكشند ؟
2- آيا شما نمي‌گوييد كه برترين صحابه ، بعد از خلفاي سه گانه علي بود ؟ وقتي علي با تحويل دادن (به اصطلاح شما)‌قاتلين عثمان مخالفت مي‌كند ، آيا او محق بود يا بر غير حق ؟
3- آيا نمي‌دانيد كه معاويه و طلحه و زبير و... خود طالب كشته شدن عثمان بودند و طلحه خود جزو كساني بود كه به گفته اهل سنت بيشترين تحريك را بر ضد عثمان داشت ؟!
4- برفرض كه عثمان را كه كشتند ، به ناحق بود ! آيا معاويه طالب خون او است ؟ يا فرزندش ؟ يا طلحه و زبير و عائشه ؟

در پايان نيز فرموده‌ايد «جواب بايد مستقل باشد و از روي قطعيات تاريخ» درست است !
و مطالبي كه ما نقل كرديم ، جزو قطعيات تاريخ است !
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
159 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٦ دي ١٣٨٨ |
با سلام جناب اکبري فرموده ايد اين همه شجاعت علي ع را بيان ميكنيد پس چرا وقتي عمر به شکم همسرش لگد زد وسقط جنين کرد براي ناموس خود شمشير نکشيد. جواب : به همان دليل که جلوي چشم عثمان انگشتان زنش را قطع کردند و حتي به باسن زنش دست زدند ولي هيچ عکس العملي از خود نشان نداد اما در مورد حضرت علي ع بهتر است به منابع خودتان رجوع کنيد: حضرت نه تنها سکوت نکردند بلکه با توجه به اينکه تمام اين قضايا در يک لحظه اتفاق افتاد و کسي هم فکر نميکرد که دشمنان اهل البيت ع گستاخي را تا به اين حد برسانند که به دختر بزرگوار پيامبر ص جسارت کنند و درب خانه را آتش بزنند و با لگد بر درب بکوبند تا حدي که پهلوي آن بزرگوار صدمه ببيند حضرت از جاي خود جستند و به محض مشاهده عمر با مشت بر دهان و. گردن او کوبيدند و او را بر زمين زدند و در قصد جان کثيفش را نمودند و در اينجا از آنجائيکه امام مامور به سکوت و صبر بودند و يا فرمايش پيامبر اکرم ص مبني بر سکوت صبر افتادند آن ملعون را رها کردند. در مورد امهت المومنين هم دوستان پاسخ به شبهات بخوبي جوابتان را داده اند و در واقع اگرخود را و موظف به اجراي فرامين الهي ميدانيد لطف کنيد و پاسخ دهيد. آيا کسي که در برابر خليفه زمان قيام ميکند و حدود 20 هزار نفر از فرزندان خود را به کشتن ميدهد ميتواند مادر آنان باشد؟؟؟ نکند شما اهل سنت از اين جهت او را ام المو منين ميخوانيد زيرا او عليه حضرت علي ع خليفهي زمانش قيام کرد؟؟؟؟!!!!!
160 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٦ دي ١٣٨٨ |
با سلام ضمن تشکر از برادران پاسخ به شبهات که قبل از بنده خودشان جوابهاي لازم را داده اند اما يک نکته هم بنده اضافه ميکنم جناب بهنام يا همون بهنام جون سايق اولا حضرت علي ع در سکو تش از عثمان الگو نگرفتند چرا که سکوت حضرت علي ع قبل از به خلافت رسيدن عثمان و حتي عمر بود و دليل آن هم قبلا در بحثها ذکر شده است اما مطلبي که هميشه ناگفته مي ماند اين است که شما مالک اشتر ع را يهودي مي خوانيد با توجه به اينکه حضرت علي را هم خليفه ميدانيد. حال سئوال اينجاست شما که حضرت علي ع را خليفه ي چهارم ميدانيد داعاي کذبتان اينجا معلوم ميشود . چرا که حضرت علي ع از مالک بعنوان فرمانده سپاهشان در بسياري از جنگها استفاده ميکردند و حتي وي را حاکم مصر کردند که توسط زهري که عمرو عاص ترتيب داده بود به شهادت رسيدند. خدمات مالک را فراموش ميکنيد و به او نسبت يهودي مي دهيد . چرا به برگزيده ي حضرت علي ع اتهام يهود ميزنيد ؟؟؟ مگر علي ع خليفه ي چهارمتان نيست؟ از طرفي براي خالدبن وليد شرابخوار و زناکار گنبد و بارگاه ميسازيد خالد بن وليد همان کسي است که در قبل از اسلام آوردن ظاهري اش بسياري از مسلمانان را قتل عام کرد و بعد از آنهم همينطور البته به دستور ابوبکر لابد جريان قتل مالک ابن نويره را در حضور ابوبکر و زناي خالد با زن مالک در همان روز و سکوت ابوبکر را در کتب خودتان خوانده ايد!!!!! ايا رفتار خالد تآثير از کعب الحبارها و ابوهريره هاي يهودي که در دستگاهع خلفاي راشدين بودند نگرفته بود؟؟؟؟ مالک اشتر نخعي ع يهودي است يا خالد بن وليد شرابخوار و زناکار؟؟؟؟ حضور مستمر محمد بن ابوبکر پسر ابوبکر را در کنار حضرت علي ع تا حدي که حضرت را پدر خطاب ميکردند چه ميکنيد ؟؟؟ چه توجيهي بر اين موضوع داريد؟؟؟ در جنگ جمل محمد ابوبکر بر عليه خواهرش عايشه شمشير ميزد ايا شما منکر حقايق تاريخي هستيد؟؟؟؟ تماتم اين دلايل واضح و روشن بر باطل بودن خلافت خلفاي راشدين دلالت ميکند بهتر بدون تعصب کتب خودتان را بخوانيد. استدلال و فقه شيعه بقدري قوي است که نيازي به رفع شبهات مطرح شده از جانب شماها را ندارد و اکنون مي بينيد در جواب مطالب موجود در کتب خودتان هم وا مانده ايد بهتر است بيشتر مطالعه کنيد و من به شما اين نويد را ميدهم اگر بدون تعصب و چشم باز با استعانت از خداوند تبارک و تعالي قدم برداريد قطعا به حقيقت خواهيد رسيد يا علي
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها