2024 April 19 - جمعه 31 فروردين 1403
افزايش معنادار سهميه طلاب اهل سنت ايران در دانشگاه المدينه
کد مطلب: ٤٧٨٤ تاریخ انتشار: ٢١ بهمن ١٣٨٦ تعداد بازدید: 13441
اخبار » عمومي
افزايش معنادار سهميه طلاب اهل سنت ايران در دانشگاه المدينه

موسسه ارتباطات اسلامي دولت عربستان موظف شده با دريافت 5 درصد از بودجه نفتي اين كشور به گسترش و تبليغ سلفي گري و جذب طلاب اهل تسنن و جهت دهي به آنان در كشورهاي مسلمان بپردازد كه در اين رابطه سهميه پذيرش دانشجو در دانشگاه المدينه براي اهل سنت ايران نيز افزايش يافته است.


به گزارش خبرنگار «جهان»، شيخ عبدالكريم محمدي رييس شوراي بين المدارس جنوب كشور از افزايش سهميه دانشجويان اهل سنت ايران در دانشگاه المدينه خبر داد.


وي در مذاكراتي با سيد احمد يگانه رييس هيئت فتواي شوراي بين المدارس جنوب كشور اظهار داشت با موافقت دولت سعودي، سهميه پذيرش دانشجو در دانشگاه المدينه براي اهل سنت ايران افزايش يافته است كه بايد طلاب جوان بيشتري را براي اين علوم به مدينه اعزام كنيم.


اين در حالي است كه سطح طلاب حوزه هاي علميه جنوب كشور از دوره ليسانس دانشگاه المدينه بالاتر است، بنابراين كسب علوم حوزوي در اين دانشگاه از سوي دانشجويان اهل سنت ايران پذيرش معنادار است.


گفتني است دولت سعودي نيز در سه سال گذشته بيشتر مدرسان و مسئولان تندروي دانشگاه المدينه را اخراج و افراد معتدل را جايگزين آنها كرده است.


همچنبن موسسه ارتباطات اسلامي دولت عربستان موظف شده با دريافت 5 درصد از بودجه نفتي اين كشور به گسترش و تبليغ سلفي گري و جذب طلاب اهل تسنن و جهت دهي به آنان در كشورهاي مسلمان بپردازد.

اينكه مقامات سعودي با چه هدف و انگيزه اي با افزايش سهميه پذيرش طلاب اهل سنت ايران در دانشگاه المدينه كه سطح آن پايين تر از مدارس علميه اهل سنت است، موافقت كرده است، در شرايط كنوني كه دشمنان به دنبال تفرقه اندازي بين اهل تسنن و تشيع مي باشند، سئوالي است كه اذهان را به خود مشغول كرده است.


منبع: جهان نيوز




Share
1 | مجيد م علي | | ١٢:٠٠ - ١١ مهر ١٣٨٨ |
با سلام جناب اهل سنت , اگر واقعاً اهل سنت ميبودي چنين حرفهايي نميزدي . شما انگار خبر نداري كه حضرت محمد راجع به اين فرقه چي گفته "از عبداللّه عمر نقل مى‏كند كه گفت: ذَكَرَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم: اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَأْمِنَا، اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي يَمَنِنَا. قَالُوا: وَفِي نَجْدِنَا. قَالَ اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَأْمِنَا، اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي يَمَنِنَا. قَالُوا يَا رَسُولَ اللَّهِ وَفِي نَجْدِنَا؟ فَأَظُنُّهُ قَالَ فِي الثَّالِثَةَ: هُنَاكَ الزَّلاَزِلُ وَالْفِتَنُ، وَبِهَا يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ ""؛ روزى پيامبر گرامى فرمود: خدايا منطقه شام و يمن را بر ما مبارك گردان! صحابه گفتند: منطقه نجد را چطور؟ حضرت سخن قبل خود را تكرار فرمود و صحابه از نجد پرسيدند، حضرت در مرحله سوم فرمود: در نجد زلزله‏ها و فتنه‏ها به وقوع خواهد پيوست و شاخ شيطان از آن جا طلوع خواهد كرد. صحيح بخارى، ج 8، ص 95 ح 7094، كتاب الفتن، ب 16 ، باب قَوْلِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم: الْفِتْنَةُ مِنْ قِبَلِ الْمَشْرِقِ. ناقل حديث عبدالله بن عمر , كتاب صحيح بخاري .نجد منطقه محمدابن عبد الوهاب ,,,, ثانياُاينها ميروند اونجا كه منافق برگردند ميگي نه اين حديث را بخوان : قال الرسول صلى الله عليه وآله وسلم لعلي رضي الله عنه : «لا يحبك إلا مؤمن، ولا يبغضك إلا منافق» صحيح الترمذي: 5/306 ح3819 چونكه خيلي مشهور است كه افراد اين فرقه شاخ شيطان ناصبي هستند و حتي خلافت ايشان را قبول ندارند , اگر چيزي هم گفتند از روي مكرشان است . اينها همين چند وقت قبل در كردستان به چهار نفر حمله كردند كه نتيجه ان دو شهيد و دو مجروح . دو شيعه و دوتا از سنت براي چي ؟؟؟ لعنت خدا بر اونانها و اون اربابشان كفتار پير اسعمار . يا علي
2 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ١١ مهر ١٣٨٨ |
اگر به متن خبر توجه شود نکته اي آشکار مي‌شود که به روشني و وضوح تمام استراتژي ما را براي مقابله با اين لشکر مروج حمق و گولي معين مي‌کند. «««« دريافت 5 درصد از بودجه نفتي »»»» صرف دلبخواه بيت المال = سياست عثمان = پول حرام با پول حرام چگونه مقابله مي‌کنند؟ با پول حلال آيا شما باور داريد که يک ريال پول حلال قدرت و برکت و باروري اش بيشتر از يک ميليارد دولار پول حرام است؟ عزيزان. به عنوان کسي که از نزديک فارغ التحصيلان اين جهلگاههاي حجاز محتله را ديده به شما عرض مي‌کنم که در دنيا نادان تر و سفيه تر و بي سواد تر از اين افراد وجود ندارد. چنانچه از درک ساده ترين بديهيات علم و شرع و عقل عاجز هستند. راه حل مقابله با اين ميلياردها دولار و دهها هزار مبلغ سفياني، با مدد امام عصر (عليه اسلام)، بسيار ساده است: عدم مقابله با ايحاد دانشگاههاي خصوصي(بودجه حلال) به غير زبان فارسي(عدم انحصار) همانگونه که زور عضله روييده از نان حلال بر عضله حرام گوشت مي‌چربد فراست و آگاهي مغزي که کتاب و اينترنت و زبان معلمش حلال بوده بر مغز پر از اطلاعات حرام چيره است(ان شاالله). يا علي
3 | اهل سنت | | ١٢:٠٠ - ١١ مهر ١٣٨٨ |
شما از دشمنان اهل سنت سخن مي گوييد و بعد تمام اهل سنت را وهابي مي دانيد اين سئوال فقط ذهن شما را مشغول مي کند زيرا همراه از اهل سنت و پيشرفت علمي آنها واهمه داريد البته در دانشگاه مدينه منوره کساني شرکت مي کنند که دوران ليسانس اينجا را نخوانده اند و ليسانس خود را از آنجا دريافت مي کنند . من نمي دانم اين چه فتنه انگيزي است که شما به راه انداخته ايد که پذيرش اهل سنت در سعودي زياد شده . خوب وقتي اهل سنت در ايران تحت فشار باشند و دولت ايران که دم از اتحاد با اهل سنت مي زند حتي حاضر نيست يک وزير از اهل سنت قرار دهد معلوم است که صداي مظلوميت اهل سنت را همه جهان مي شنوند و به ياري شان مي شتابند . و اين آغوش باز دولت سعودي به علت ظلمي است که به اهل سنت رفته

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
1- آيا در كشور عربستان ، شيعه حتي يك نماينده مجلس دارد ؟ آيا شيعه مي‌تواند براي آموزش شيعيان مدرسه داشته باشد ؟ آيا مسئولين بهداشتي ، نظامي ، تربيتي و... مي‌توانند شيعه باشند ؟
2- آيا در عربستان در دانشگاه ، رشته‌هاي مخصوص به شيعيان وجود دارد ؟ يا اينكه در دانشگاه‌هاي ايران رشته‌هاي مخصوص اهل سنت موجود است ؟
3- قطعا شما خود به خوبي مي‌دانيد كه تحصيل در عربستان چه مزايايي براي دانشجويان دارد !
آشنايي مستقيم با انديشه‌هاي تكفيري !
گرفتن مزايا و پول سرشار !
ارتباط با عناصر القاعده و...
به همين جهت لازم است كه عده‌ زيادي از طلاب اهل سنت به آنجا بروند و در آنجا آموزش ببينند ! تا بعد با تبليغ وهابيت و افزايش انفجارهاي انتحاري توسط جوانان 13 و 14 ساله (كه هنوز چيزي از اسلام نمي فهمد) ، انتقام ظلمي را كه به اهل سنت در ايران رفته است بگيرند !!!
گروه پاسخ به شبهات

4 | دوستدار اسلام | | ١٢:٠٠ - ١٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
سلام عليکم به همه ي دوستداران الله (به نظر ميرسه فقط تو همين مشترکيم«الله»)
- آيا در كشور عربستان ، شيعه حتي يك نماينده مجلس دارد ؟آيا شيعه مي‌تواند براي آموزش شيعيان مدرسه داشته باشد ؟
جواب:بلي در اولين دوره مجلس دکتر الجيشي که استاد دانشگاه هستند و بعد در سال 1997 چهار نفر شيعه در مجلس هستند و احتمالا تا به امروز شمار نمايندگان شيعه در عربستان افزايش هم يافته البته در کشور عربستان مجلس نسبت به شاه و شاهزادگان قدرت بسيار کمتري دارند
آيا مسئولين بهداشتي ، نظامي ، تربيتي و... مي‌توانند شيعه باشند ؟
جواب:نظامي خير ولي دو مورد ديگر تا اونجايي که من مي دونم ميشه و حتي وزير شيعه هم در بخش صنعت وجود داره
2- آيا در عربستان در دانشگاه ، رشته‌هاي مخصوص به شيعيان وجود دارد ؟ يا اينكه در دانشگاه‌هاي ايران رشته‌هاي مخصوص اهل سنت موجود است ؟
چرا دروغ بگم اطلاعي در مورد رشته مخصوص تشيع در عربستان ندارم ولي ميدانم که در ايران وقتي سني مي خواهد قاضي شود اولا که اجازه نمي دهند اگر هم اجازه بدهند بايد فقه شيعه را مطالعه کند و همچنين در کنکور ايران از کتاب اهل سنت براي سني ها سوالي نمي ايد بلکه سوالات شيعه مي ايد در نتيجه حق سني خورده مي شود (اين سوال را يکي از دختران شجاع در کردستان يا کرمانشاه از رهبر پرسيدند)
3-انديشه هاي تکفيري؟؟؟؟؟اين چه حرفيه که مي زنيد مگه همه ي سني هاي عربستان افراطي هستند؟؟؟ارتباط با عناصر القاعده؟؟
براي حرف هايتان مدرکي دارين ؟؟
در صورتي که نظر من ثبت بشه نشان از اين داره که اهل منطق و مناظره هستين در غير اين صورت انسان هاي تنگ نظري هستيد
اين هم وبلاگ من منتظر شما هستم http://sunnionlin.blogfa.com/


از کساني که نظر مي دهند عاجزانه در خواست مي کنم از توهين و تخريب يکديگر دست بکشند چه شيعه چه سني چون در هردو مذهب توهين به ديگر مذاهب و اديان درست نيست
ممنون
5 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ١٧ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب دوستدار اسلام معاويه
اولا لطفا آن معبود دروغين عمر که آن را (الف لام لام ها) را مي‌خوانيد از مشترکات خود با ما قلمداد نکنيد.
ما هيچ علاقه و ارادتي به آن صنمي که از سياه چال ذهن فريسيسهاي يهودي چون کعب الاحبار به کتب شما راه يافته است نداريم.
(«کتاب پيدايش» (سفر التکوين) (Genesis) انجيل عهد قديم يهود)
http://st-takla.org/pub_oldtest/01_gen.html
1:27 فخلق الله الانسان على صورته على صورة الله خلقه ذكرا و انثى خلقه
= انجيل عهد قديم يهود ==> کعب الحبار ==> عمر ===> ابوهريره ===>
«عن أبي هريرة عن النبي صلى الله عليه وسلم قال خلق الله آدم على صورته طوله ستون ذراعا
صحيح البخاري ج 5 ص 2299 باب بدء السلام ش 5873»
***********
بين ا-ل-ل-ه شما و ا-ل-ل-ه يهود عنود به اندازه سر سوزني تفاوتي نيست.
معبودي که شکل و حجم و مکان و دست و پا و ابرو ... دارد و زائيده ذهن بيمار مشتي کافر است.
معبودي که در قيامت به زير آسمان مي‌آيد و مردم دنبالش راه مي‌افتند!!!
معبودي که در هيچ ذهن سالمي جايي ندارند مگر آنکه با LSD آن ذهن را مسموم کنيم!!!
**********
بيشتر از اين وقت خود را با اين ا-ل-ل-ه شما و يهوديان تلف نمي‌کنم و شما را به خواندن کامنت شماره 10 بنده حقير در اين صفحه راهنمايي مي‌کنم:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1012
********
و اما در مورد گلايه هاي شما از رفتار حکومت ايران با اهل عمر.
جناب دوستدار اسلام معاويه
به نظر بنده بهترين راه حل براي اين مشکلات اين است که با اهل عمر ايران همان رفتاري شود که معاويه هند مادر با ايرانيان داشت.
**** بنده به نوبه خود از تمامي قانونگذران و مجريان و قضات کشور عاجزانه درخواست مي‌کنم که در رفتار و منش و اعمال خود با اهل عمر، پيرو معاويه باشند!!! ******
**********
نمايندگان محترم مجلس. اعضاي محترم کابينه دولت. و ديگر مقامات کشوري و لشکري کشور.
بنده به جد و صريحا از شما تقاضامند هستم که در نحوه تعامل خود با اهل سنت، سيره و رفتار معاويه را مد نظر قرار داده و جلوه يک دولت اموي براي آنها آشکار و احيا نماييد.
براستي که اهل سنت ايران چشم به انتظار ديدن گوشه اي از رفتار دولت معاويه به سر مي‌برد.
از آنجايي که اهل سنت ايران خاطرات بسيار خوش و درخشاني از مدت زمان حکومت معاويه و دولت اموي دارد، چرا شما آنها را از يک تجديد حيات اموي محروم مي‌کنيد؟؟؟
لذا خواهشمنديم که طعم شيرين دولت معاويه را به اهل سنت ايران بچشانيد.
***********************
*********** و اما آن ماشين کودساز.
http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=137#s16‏.‏
"6793 - .... فجاء رسول الله صلى الله عليه وسلم فتواريت خلف باب - قال - فجاء فحطأني حطأة وقال ‏"‏ اذهب وادع لي معاوية ‏"‏ ‏.‏ قال فجئت فقلت هو يأكل - قال - ثم قال لي ‏"‏ اذهب وادع لي معاوية ‏"‏ ‏.‏ قال فجئت فقلت هو يأكل فقال ‏"‏ لا أشبع الله بطنه ‏"‏ ‏... "
******* همان رباخواري که به جنگ خدا مي‌رفت:
http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=74#s16
"‏4145 -.... عبادة بن الصامت فقام فقال إني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم ينهى عن بيع الذهب بالذهب والفضة بالفضة والبر بالبر والشعير بالشعير والتمر بالتمر والملح بالملح إلا سواء بسواء عينا بعين فمن زاد أو ازداد فقد أربى ‏.‏ فرد الناس ما أخذوا فبلغ ذلك معاوية فقام خطيبا فقال ألا ما بال رجال يتحدثون عن رسول الله صلى الله عليه وسلم أحاديث قد كنا نشهده ونصحبه فلم نسمعها منه ‏.‏ فقام عبادة بن الصامت فأعاد القصة ثم قال لنحدثن بما سمعنا من رسول الله صلى الله عليه وسلم وإن كره معاوية - أو قال وإن رغم - ما أبالي أن لا أصحبه في جنده ليلة سوداء ‏.‏ قال حماد هذا أو نحوه"
********** همان دشمن واضح اهل بيت محمد (صلي الله عليهم جميعا)
http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=7&CID=70#s43
"‏4133 - حدثنا عمرو بن عثمان بن سعيد الحمصي، حدثنا بقية، عن بحير، عن خالد، قال وفد المقدام بن معديكرب وعمرو بن الأسود ورجل من بني أسد من أهل قنسرين إلى معاوية بن أبي سفيان فقال معاوية للمقدام أعلمت أن الحسن بن علي توفي فرجع المقدام فقال له رجل أتراها مصيبة قال له ولم لا أراها مصيبة وقد وضعه رسول الله صلى الله عليه وسلم في حجره فقال ‏"‏ هذا مني وحسين من علي ‏"‏ ‏.‏ فقال الأسدي جمرة أطفأها الله عز وجل ‏.‏ قال فقال المقدام أما أنا فلا أبرح اليوم حتى أغيظك وأسمعك ما تكره ‏.‏ ثم قال يا معاوية إن أنا صدقت فصدقني وإن أنا كذبت فكذبني قال أفعل ‏.‏ قال فأنشدك بالله هل تعلم أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن لبس الذهب قال نعم ‏.‏ قال فأنشدك بالله هل سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم ينهى عن لبس الحرير قال نعم ‏.‏ قال فأنشدك بالله هل تعلم أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن لبس جلود السباع والركوب عليها قال نعم ‏.‏ قال فوالله لقد رأيت هذا كله في بيتك يا معاوية ‏.‏ فقال معاوية قد علمت أني لن أنجو منك يا مقدام قال خالد فأمر له معاوية بما لم يأمر لصاحبيه وفرض لابنه في المائتين ففرقها المقدام في أصحابه قال ولم يعط الأسدي أحدا شيئا مما أخذ فبلغ ذلك معاوية فقال أما المقدام فرجل كريم بسط يده وأما الأسدي فرجل حسن الإمساك لشيئه "*
********** همان فاسق و فاجر و قاتل و خونريز و سفاک و درنده:
http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=100#s11
"4882 ....‏.‏ فقلت له هذا ابن عمك معاوية يأمرنا أن نأكل أموالنا بيننا بالباطل ونقتل أنفسنا والله يقول ‏{‏ يا أيها الذين آمنوا لا تأكلوا أموالكم بينكم بالباطل إلا أن تكون تجارة عن تراض منكم ولا تقتلوا أنفسكم إن الله كان بكم رحيما‏}‏ قال فسكت ساعة ثم قال أطعه في طاعة الله واعصه في معصية الله "
*****************
اين است مذهب و دين مريدان عمر. اين است راه عمر. اين است انديشه و مکتب عمر.
جناب دوستدار اسلام معاويه
از اينکه دوستي خود با معاويه را علني مي‌کنيد بسيار سپاسگذارم. چرا که بهترين دليل براي شيعه شدن قلوب سالم را فراهم مي‌کنيد.

عليا ولي الله
عليا حجة الله
عليا وصي رسول الله
6 | عمر فاروق | | ٠٢:٠٥ - ١٦ مرداد ١٣٨٩ |
سلام بر مسلمانان و دوستداران اهل عمر,جناب مومن كه اسم خود را هم مومن قلمداد ميكنيد از نظر بنده شما يك كافر و عقده اي به تمام معنا هستيدمن نميدونم چراشيعه هاي حيوان صفتي مثل شما كه دست راست و چپش را هم بلد نيست بياد خود را برترتلقي كنه
7 | وحدت | | ٠٤:١٠ - ٢١ شهریور ١٣٨٩ |
گاهي اوقات وقتي ارتباط بين دو مسلمان را مي‌بينم، واقعا از مسلمان بودن خودم شرم مي‌كنم و فاصله‌اي كه بين شيعه و سني هست، از بيگانگان فرصت‌طلب است. اگر علماي ما چه شيعه و چه سني، كمي شعور داشتند، دردي اين‌چنيني نداشتيم كه بحث ايران عربستان شيعه عربستان سني ايران ... مطرح شود. واقعا از درون دارم مي‌سوزم. حالا هم كه دارم اين مطالب را مي‌نويسم، با اشك مي‌نويسم و تنها آرزويم وحدت مسلمانان و رسيدن لحظه موعود كه در هر آييني آمده و در همين جا عاجزانه از تمام مسئولين خواهش مي‌كنم كه تفاوتي ميان شيعه و سني و حتي ديگر اديان نباشد. هر چند شيعه‌ام اما با تمام وجود ديگر مذاهب اسلامي را دوست دارم و به عمر فاروق مي‌گويم هيچ‌گاه به خودت اجازه نداده در مقابل افراد انسانيت خود را زير سوال ببري. با اميد به بهبود وضعيت اهل تسنن ايران و در نهايت وحدت تمام مسلمين جهان.
8 | momen abdullah | | ٠٥:٣٠ - ٢٢ شهریور ١٣٨٩ |
جناب وحدت! ما چند کشور عمري داريم؟ 50 تا؟ 70 تا؟ سوال بنده از شما اين است: چرا با وجود در اختيار داشتن اين همه ممالک و سرزمين‌هاي مختلف، اهل عمر همچنان به خاک ايران چشم طمع دوخته‌اند؟ اندونزي و نيجريه و بنگلادش و سودان و پاکستان و قزاقستان و ترکيه و مصر و ليبي و الجزاير و چاد و ..... همه در اختيار شماست!!! مردم ايران تمايلي به شنيدن نام ابوبکر ندارند!!! از ابوبکر خوش‌شان نمي‌آيد!!! زور است مگر؟؟ ابوبکر از ايران برو بيرون!!! ما تو را نمي‌خواهيم!!! علاقه‌اي به ابوبکر نداريم!!! برويد در بنگلادش و اندونزي و سودان تا دل‌تان مي‌خواهد ابوبکر ابوکر و عمر عمر کنيد!!! لطفا ما را رها کنيد!!! لطفا از إشغال کشور ما خودداري فرماييد!!! لطفا از صدور ابوبکر به ايران خودداري فرماييد!!! ما علاقه‌اي به جنس ابوبکري نداريم!! يا علي
9 | وحدت | | ٠٨:٢٤ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
سلام جناب momen abdullah اي‌كاش فقط احساسات و خواسته‌هاي خود را در نظر نمي‌گرفتيم! من فكر مي‌كنم جداي از بحث اسلام بايد انسانيت را در نظر بگيريم. كار ما با سياست نيست. هر چند مي‌دانيم در سياست سني‌ها عليه شيعه هيچ كم نگذاشته‌اند. اما الگوي ما كيست؟ جز علي و فاطمه ... پس ببينيم چه مي‌كنيم چه مي‌گوييم و در آخر نتايج اينها چيست؟ سوال من از شما؟ اگر شما به عنوان شيعه در كشور سني بوديد، راضي بودي به تو چنين بگويند؟ اگر سياست داخل در دين نبود شيعه و سني چه در ايران و چه در ديگر كشورها، هيچ مشكلي با هم نداشتند و اين سياست‌هاي تفرقه برانگيز است كه باعث چنين رابطه‌اي ميان مسلمانان و دولت‌هاي آنان شده و بهره اين جدايي را جز بيگانگان نمي‌برند. امروز كه قرآن را آتش زدند به من شيعه و اون سني توهين كردند. پس با ديد عاقلانه‌تري به اين مسائل برخورد نماييم و مراقب باشيم ناخواسته يكي از عوامل بيگانه نباشيم. با آرزوي وحدت تمامي مسلمين. يا حق
10 | momen abdullah | | ٢٤:٤١ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
جناب وحدت! ***** انسانيت؟ بشنو از انسانيت ****** جناب وحدت! بنده مي‌خواهم در جا شما را بکشم. قلب و اعضاي بدن شما را بفروشم و قبل از مرگ شما واکسن‌هاي مختلف نوين را بر بدن شما بيازمايم. هدف بنده بردگي کودکان شما و به کنيزي بردن همسر و دختران شما است. من يک انسان هستم. مرگم نزديک است. مي‌خواهم در طول اين مدت کوتاه بنا بر انسانيتم صاحب زندگي و قدرت و تکنولوژي باشم. مرگ شما و فروش اعضاي بدن شما و بردگي خانواده شما هزينه مالي اين احتياجات زندگي انساني بنده را تامين خواهد کرد. من يک انسان هستم. آزمايش داروهاي جديد و واکسن‌هاي نوين بر بدن شما مي‌تواند موجب نجات جان بنده از بيماري هاي کشنده شود. و موجب افزايش طول عمر بنده اين مهمترين خواسته انسان شود. من يک انسان هستم. چرا با مرگ بنده شما هم‌چنان بايد زنده باشيد؟ چرا جامعه بايد زنده باشد و بنده زير خاک باشم؟ همگي بميريد. براي من بميريد. قبل از من بميريد. ********************* جناب وحدت! بنده به شما اکيدا توصيه مي‌کنم از گسترش افکار اومانيستي و اخلاق منهاي اسلام به شدت خودداري فرماييد. فجايعي که در غرب رخ مي‌دهد چيزي نيست جز تبلور انسانيت منهاي اسلام. ********************* جناب وحدت! اگر هم‌چنان مصر به انسانيت منهاي اسلام هستيد، بفرماييد چرا ما نبايد با نصاري بر ضد اهل عمر پيمان بنديم؟ مگر غير از اين است که ارزشهاي انساني در نزد نصاري ميليون‌ها و ميليون‌ها مرتبه بيش از اهل عمر رعايت مي‌شود؟ مگر غير از اين است که احترام به بشريت از جانب نصاري هزاران بار بيش‌تر از اهل عمر است؟ جناب وحدت! چه کسي بيش‌تر قرآن سوزانده است؟ آن عمري که زماني با بمب‌هاي صدام و زماني ديگر با بمب‌هاي سلفي و ريگي و ... شيعيان را به همراه کتاب مقدس‌شان قرآن کريم زنده زنده مي‌سوزانند؟ به‌راستي کدام بدتر و ننگين‌تر است؟ قتل عام و نسل‌کشي بي‌نظير اهل عمر در عراق و پاکستان و افغانستان و يا سوزاندن کتاب قرآن توسط يک عروسک يهود؟ ************ در جواب سئوال شما هم بگويم که بنده در يک کشور همسايه عمري زندگي مي‌کنم. و از احترام اين پيروان دين کعب الأحبار يهودي به شيعيان همين بس که خطرناک‌ترين محل براي شيعيان مساجد آنها است. يا علي
11 | وحدت | | ١١:٤٥ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
سلام جناب momen abdullah! نمي‌دانم اين انسانيتي که مطرح مي‌کنيد چه ربطي به وحدت مسلمين دارد؟ مگر علي در زماني كه عمر و بقيه حق او را خوردند، براي وحدت و حفظ اسلام سکوت نکردند؟ پس ما را چه شده که اين‌چنين نسبت به يکديگر بد بينيم؟ در ثاني؛ مگر مردم سني بايد جواب‌گوي دولتمرد سني که براي منافع خود چنين مي‌کند باشند؟ دوباره مي‌گويم با اين نوع حرف زدن، نياييم يکي از عوامل تفرقه باشيم. با اميد وحدت تمامي مسلمانان جهان.
12 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | | ١٤:٠٥ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
جناب وحدت با باطل! نظر دهنده شماره 11! فقط يک سئوال از شما دارم و خواهشمندم طبق عقل و منطق جواب دهيد. آيا وحدت و نور و ظلمت امکان‌پذير است؟؟! زيرا به محض آمدن نور ظلمت از بين خواهد رفت، در نتيجه واژه وحدت همانندي لطيفه‌اي بي‌مزه مطرح است که تنها عامل آن احتمالا کساني هستند که نه تنها مسلمان نيستند، بلکه به معناي واقعي کلمه منافق‌اند! يا حق
13 | momen abdullah | | ١٥:٤٦ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
جناب آقاي وحدت! آيا اين وحدتي که شما از آن سخن مي‌گوييد، وحدت براي اسلام است يا نه؟ آيا اين آيه نوراني قرآن را شما جزء اسلام مي‌دانيد يا نه؟ ********** «لا تجد قوما يومنون بالله و اليوم الآخر يوادون من حاد الله و رسوله و لو كانوا آباءهم او ابناءهم او اخوانهم او عشيرتهم اوليك كتب في قلوبهم الايمان و ايدهم بروح منه و يدخلهم جنات تجري من تحتها الانهار خالدين فيها رضي الله عنهم و رضوا عنه اوليك حزب الله الا ان حزب الله هم المفلحون» ********* حال مي‌شود شما بفرماييد چگونه ممکن است با مشرکيني که يزيد را امير المومنين مي‌دانند وحدت کنيم؟ http://islamicweb.com/arabic/shia/yazid.htm مگر نعوذ بالله ما به آيه صريح قرآن مبني بر عدم دوستي با دشمنان الله متعال و رسول الله (صلي الله عليه و آله) کافر شده‌ايم؟؟؟ جناب وحدت! لطفا از ما کفر به آيات قرآن را خواستار نباشيد. يا علي
14 | زهرا | | ١٩:١٩ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
خانم يا آقاي اهل سنت! سلام من چند روز به استان کرمانشاه سفر کردم و به شهر پاوه هم رفتم، شهر سني نشين. آنها کاملا آزاد بودند و من در ابتدا نمي‌دانستم که آنها سني‌اند ... خانه‌هاي نوساز، الحمد لله وضع مالي خوب و آزادي کاملا مطلق ... مثل شيعيان در ساير شهرها، اينها به راحتي امرار معاش مي‌کردند و هيچ آزاري نمي‌ديدند. اما در عربستان چه؟ شيعيان از ترس جان خود، شيعه بودن‌شان را اظهار نمي‌کنند ... در فقيرترين مناطق زندگي مي‌کنند. چرا که شغل مناسبي به آنها نمي‌دهند و ... خدا انصاف‌تان دهد.
15 | momen abdullah | | ١٣:٣٣ - ٢٨ شهریور ١٣٨٩ |
برادر عزيز جناب آقاي سعدالله! لطفا پاسخ اين ادعاي حيرت‌انگيز مستر وحدت را دهيد: «مگر در زمان خود امامان ما سني نبود؟ مگر آنان را باطل مي‌شمردند؟» يا علي
16 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | | ١٧:١٦ - ٢٨ شهریور ١٣٨٩ |
جناب وحدت ميزان سواد شما هم الحمدلله مشخص شد بنابر اين سلام عليکم والسلام يا حق
17 | وحدت | | ٢٤:٠٨ - ٢٨ شهریور ١٣٨٩ |
نمي‌دانم اين چه اصراري در ميان افراطيون شيعه و سني است که هر يک مي‌خواهند ديگري را به عنوان راه باطل جلوه دهند. کمي هم به فکر اصل اسلام باشيم. مگر در زمان خود امامان ما سني نبود؟ مگر آنان را باطل مي‌شمردند؟ کمي هم نياز است به جاي اين‌که فقط با نظر مخالف مقابله کنيم، به الگوهاي خود رجوع کنيم. باز هم مي‌گويم آنچه دنياي اسلام امروز به نيازمند است، وحدت است. با اميد به وحدت تمامي مسلمين جهان و بر طرف مشکلات تمامي مسلمين، چه سني و چه شيعه.
18 | وحدت | | ٠١:٢٦ - ٢٩ شهریور ١٣٨٩ |
سلام عليكم كمي با ملايمت رفتار كنيم بد نيست، تا آنجا كه ما ادعا داريم ابو حنيفه شاگرد امام صادق بود. هر چند سني اگر اين چنين كه تندروهاي ما نظر دارند بود، هرگز چنين مسئله‌اي رخ نمي‌داد. هرگز ائمه چنين افكاري را نداشتند. نمي‌دانم چرا ما دنبال تفرقه هستيم جناب شاه اسماعيل ميزان سواد شما هم مشخص شد. در ثاني در زماني كه رهبر هم دنبال وحدت است. من نمي‌دانم چرا هنوز ما اهميت موضوع را نمي‌فهميم و هنوز به دنبال تفرقه‌افكني هستيم. پس با ديد عاقلانه‌تري و با ديدن وضعيت كشور و وضعيت تشيع در ديگر كشورها كه رفتار ما بر موقعيت آنان هم موثر است سخنان سنجيده‌تري بزنيم نه فقط دنبال هدف خودمان باشيم. با اميد به وحدت تمامي مسلمين جهان.
19 | امت محمد(ص) | | ٠٩:٣٧ - ١٢ بهمن ١٣٨٩ |
خديج
واسه علوم گنجينه شده تمامي شيعيان عزيزم متاسفم .تاسفم به خاطر اينکه هر چه در مورد تاريخ اسلام تو مغزهاتون فرو بردند همش اشتباه بوده
به اميد روزهاي روشن
20 | آرزومند روز هاي اصلاح وبيداري اسلامي | | ٢١:٠٤ - ٢١ بهمن ١٣٨٩ |
به نام الله سلام بر همه مسلمانان همه آمدند از تاريخ نديده چنان سخن راندندي كه همنجا بودندي و ديدندي جاي بسي تعجب و حيرت است از اينكه بدانند از آنچه كه بايد بدانند چيزي نميدانند و از چيزي كهنميدانند چه چيزهايي نميدانند و بر زبان ميرانند و واقعا مرحبا بر عقل بي خردان . كساني قران نخوانده اند و از كلام خدا خبري ندارند به اين گفت آن گفت شاد اند و مسرور و هم البته مغرور البته درباره دوست و دشمن حكايت بسيار است ولي آنچه مسلم است جهل بدترين آن و شيطان در كمين اينان كه جاهل اند و متاسفانه بسيار .به اطلاع كساني كه داغ دلي از وهابيت برسانم كه بروند كتاب آقاي ؟؟؟؟ را درباره وهابيت و تاريخچه آن بخوانند.حال در مدينه منوره براي طلاب اهل سنت ايران اعتباري و خرجي است از مال خودشان است وحلال وحرامش با خود و خداي ايشان است و بر جناب عثمان بي تاثير و اگر از جاي ديگر دلت خون دارد بحثي ديگر است به حضور ايت الله به اصطلاح شاه اسماعيل صفوي عرض كنم كه آيا ميدانند كه شاه اسماعيل صفوي برادري دارند يا نه اگر چنين است بگو نامش چيست و چه بر سرش آمده ابتابه ساكن اجداد شاه سني يا شيعه بودند و در كجا شيعه شدند و چگونه شيعه اي بودند كه نمي توانستند عالمي در ايران بيابند از جنوب لبنان آوردند و بر سر ايرانيان زبان تركي به جاي فارسي نشاندند و عارض گرديم خدمت جناب momen abdullah كه گفتند(لطفا از ما کفر به آيات قرآن را خواستار نباشيد) ايا شما قايل به تحريف قران نيستيد و نمي گوييد كه قران اصلي در نزد جناب مهدي در چاه است و باخود ميآورند و مردم را با آن نجات ميدهند به من بگو كه آخر اين چه خدايي است كه كتاب مشكل دار را ميگذارد و اصل را به غيب ميسپارد و مردم را به نايب و نواب و رعيت در سرگرداني كه كدام نايب برحق است و ديگري نيست حال با جناب وحدت رودر رو گويم آب در هاون و مشت به سندان مكوب دگر بس است آيا قدر مصلح اول به جاي آوردند اينان كه اسلام را براي آنها عرضه كرد و آنها را از ستم آتش پرستان جدا كرد بگذار بگويند اسلا م را ابوذر آورد به اينه بگو ابوذر كجا لشگر وسپاهي داشت كه بر ايران و رستم پيروز شود كجا خالد داشت آنها خود بهتر از من وشما ميدانند كه غير از گفتار ايشان است و تقيه نيز از اركان دينشان ولي بايد اين رابگويم وقتي كسي تعصب را برگزيد عقل را خبري نيست از كردار ايشان ورنه چرا علماي اهل سنت را بدار ميكشند آن هم فقط به دليل اينكه ميگويد بيدار شويد سردم داران آنها از بيداري ايشان در حراسند و وحشت و ما را خيالي از بابت مكر اينان نيست (و مكروا و مكر الله خير الماكرين) «لا تجد قوما يومنون بالله و اليوم الآخر يوادون من حاد الله و رسوله و لو كانوا آباءهم او ابناءهم او اخوانهم او عشيرتهم اوليك كتب في قلوبهم الايمان و ايدهم بروح منه و يدخلهم جنات تجري من تحتها الانهار خالدين فيها رضي الله عنهم و رضوا عنه اوليك حزب الله الا ان حزب الله هم المفلحون» با اميد آرزوي اصلاح امت اسلامي و بيداري امت مسلمان
21 | رضا | | ٠١:١٠ - ٠٥ اسفند ١٣٨٩ |
با عرض تاسف واقغا از کسانيکه ادعاي مکتب علوي و اهل بيت مي کنند لطفا تاريخ و زندگي امامان را از نو با ديدي به دور از تعصب بخوانيد همان عمري که اين همه با او کينه داريد بگذاريد بهتر ايشان را يشناسيم حضرت عمر داماد حضرت علي شوهر ام کلثوم دختر زهرا شما خوشتان مي آيد کسي به دامادتان توهين کند اگر جواي منفي است پس مطمئن باشيد حضرت علي و حضرت زهرا نيز خوششان نمي آيد شمائي که اينهمه براي ابو الفضل در روز عاشورا اشک مي ريزيد چرا نشده براي ديگر علمداران کربلا مانند ابوبکر بن علي و عمر بن علي و عثمان بن علي و عمر بن حسن مجتبي و عمر بن حسين و عمر بن زين العابدين و ديگر عمرهائي که در اين سرزمين شهيد شدند روضه خواني بکنيد مگر همين عمر نبود که ما ايرانيان را از بند مجوسيت به اسلام نجات داد و اگر قراني و يا نامي از اسلام در ايران وجود دارد همه مديون حضرت عمر است تف برشما که نفهميده وبدون تحقيق به ساحت چنين بزرگواري توهين مي کنيد برويد به تاريخ ما قيل تسلط صفويان جنايتکار بر ايران نظري بياندازيد مگر تمام مماليک سرزمين فارس يا ايران امروز وساکنانشان که اجداد من وشما باشند سني مذهب نبودند ؟؟ که حالا برخي نادان ادعاي براندازي اهل سنت از ايران بکنند امام صادق مي فرمايد : ولدني ابو بکر مرتين افتخار مي کنند که از نسل حضرت ابوبکر است ولي شيعه صفوي امروز از ابوبکر بيزاري مي جويد واقغا جاي تاسف باقيست ما بايد بقول دکتر علي شريعتي شيعه علوي باشيم نه شيعه صفوي...

پاسخ:

با سلام

دوست عزيز

مثل اين كه شما تازه وارد اين سايت شده‌ايد ، قبل از نوشتن مطلب اگر كمي جسجو مي‌كرديد، اين مطالب را نمي‌نوشتيد.

يه سر به اين آدرس بزن :

http://valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=83

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

22 | مجيد م علي | | ١٦:٤٢ - ٠٧ اسفند ١٣٨٩ |
با سلام
جناب رضا؟؟؟
حتما شما قابيل را ميشناسيد , پسر حضرت ادم و حوا برادر جناب هابيل . اينها همه ثابت شده است اما .
اينكه عمر داماد حضرت علي عليه السلام بود ثابت نشده وليكن بر فرض هم كه بود ايا اين در شخصيتش و اعمالش فرقي ميگذارد ؟؟

از تقوي نداشته ايشان بگو !!
از شجاعت و ايثار نداشته ايشان بگو .
بهتر است كمي به مقالات در همين سايت سر بزني تا بفهمي علمايتان چقدر دروغ در مورد ابوبكر عمر عثمان معاويه به شما گفته اند .

لبيك يا علي
23 | آزاده | | ١٩:٠٥ - ١٦ فروردين ١٣٩٠ |
آقاي عمر فاروق توهين کردن خيلي کار زشتي است شما که دم از اسلام عمري مي زني تو اسلام عمرتون نگفتند که توهين گناهه,من يک شيعه هستم عاشق مولام آقا اميرالمومنين(عليه السلام) هستم فقط خواستم بهتون بگم شما سني ها خيلي تعصبي فکر ميکنيد يکبار اين تعصب را کنار بگذاريد و واقعا دنبالش بريد به خدا اون دنيا بايد به آقا رسول الله(صلي الله عليه)جواب بدين ها,بگردين دنبال کتابايي که حقيقت شيعه رو نوشته و خوب نوشته
مردمان ايران زمين علي يارتون (يا علي)
24 | معاويه | | ١٣:٠٢ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
درود خداوند بر عمر و پيروان حقيقي ان حضرت مرگ بر مشرکين(شيعه)
25 | مجيد م علي | | ١٣:٣٣ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
با سلام
جناب معاويه خداوند شما را با عمر و معاويه محشور كند ان شاء الله .

لبيك يا علي

26 | بخت النصر | | ١٤:٥١ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
معاوية بن هند
مي‌بينم چنان از هلاکت سفيان به خود مي‌پيچي که چاره‌اي جز هرزه‌گويي نيافتي.
راستي نگفتي چرا بعد از قتل عمرو بن حمق خزاعي سرش را مقابل همسر بي‌پناه و زنداني‌اش پرتاب کردي؟

بيمار بودي؟ شرب خمر کرده بودي؟ و يا فاقد انسانيت بودي؟
البته بنده فکر کنم علت اين عمل تو فقط يک چيز بود:
پيروي از عمر بن خطاب.

چون تهديد و ارعاب يک زن مومنه زنداني آنهم به وسيله انداختن سر همسرش مقابل او تنها از عهده يک گروه بر مي‌آيد:
آدمکشاني که عمر را شريک خدا در جعل خليفه الله مي‌دانند.
27 | شاه ولايت | | ١٦:٠٤ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
جناب مجيد م علي سرور و استاد گرامي

مشكل از معاويه نيست مشكل از مادر ايشان است كه زير نكاح المقت له شده
28 | دانشجوي دانشگاه امام صادق (ع) | | ٢٢:٠١ - ٠٤ آبان ١٣٩٠ |
تو را به خدا شما جماعت اهل سنت هر چيزي را كه به شما گفتند چشم و گوش بسته قبول نكنيد و بر آن با كمال اطمينان ادعا كنيد .
ما شيعيان كجا مي گوئيم كه قرآن تحريف شده است كه خود خبر نداريم ؟ كي گفته كه قرآن واقعي و اصل را مهدي موعود ( عج) مي آورد ؟
چه كسي گفته جناب ابوذر به ايران لشكر كشيد و ايران را فتح كرد ؟ اصلا مگر ايرانيان در زمان حكومت اعراب اسلام آوردند ؟ اين چه مذهبي است كه در آن به راحتي به خود اجازه مي دهيد حكم به تكفير شيعيان بدهيد ؟ آيا اين سنت رسول الله (ص) است كه به ديگر مسلمانان فحاشي كنيد و آنانرا مشرك بدانيد ؟ اين چه رسمي است كه براي خدايي كه خود فرموده "الله نور السموات و الارض " جسم قايل مي شويد ؟ اين چه رسمي است كه به پيامبر خود توهين كرده و مي پنداريد كه او در آواخر عمر مباركشان كنترل خود را از دست داده بودند ؟ اي كاش شما هم مثل ما شيعيان براي دين خود ارزش قايل مي شديد و بيشتر به مطالعه مي پردازيد ما بچه شيعه ها نه تنها كتابهاي خودمان بلكه براي بدست آوردن حقايق به كتب شما هم مراجعه مي كنيم . اي كاش شما هم در بحث دين وسواس به خرج مي داديد . از فضايل شما كه ادعاي آزادي مي كنيد و خواهان آزادي بيشتر در ايران هستيد همين بس كه امروزه در پاكستان شب و روز به پاراچنار حمله مي كنيد فقط به خاطر اينكه آنها محب حضرت علي (ع) هستند . با مشاهده وضعيت شيعيان در كشور هاي سني به راحتي مي توانيد وضع خود در ايران را بسنجيد و بفهميد كه چه كسي آزادي ديگري را سلب كرده و چه كسي از اشاعه ي مذهب ديگري ترس دارد ؟ به اميد ظهور موعود منتظر و حكمفرما شدن حكومت عدل علوي
29 | مسلمان آزاد | | ١١:٤١ - ١٧ آذر ١٣٩٠ |
با سلام من به طور خلاصه مطالب ي رو که نوشته بوديد خوندم من تمام سخنم اين است که اگر کسي هر فردي را ميخواهد قبول کند يا خير کاملا مختار است و هيچ اجباري در پذيرفتن عقيده اي نيست فقط ميخواهم از تمام مسلمانان که از تکفير يکديگر و اهانت به مقدسات ديگر مذاهب دست بردارند که پيامبر بزرگوار ما فرموده مومن زبانش از طعن و لعن خالي است متاسفانه در بين اهل سنت تکفير شيعه و در بين شيعه توهين و فحاشي به خلفاي راشدين وجود دارد با اين همه بد و بيرا ما ميخواهيم به کجا برسيم که دشمنان اسلام از چپ و راست هجوم آورده اند و نکته ديگر اين است که اهل سنت بر خلاف ادعاي روحانيون شيعه و تفکر عوام شيعه اهل سنت دوستدار و خود را پيرو علي (ع) ميدانند و جمهور علماي اهل سنت فتوا داده اند که اگر کسي به اهل بيت و حضرت علي توهيني کند يا آن بزرگواران را قبول نداشته باشد او را نه تنها اهل سنت بلکه او را مسلمان نميدانيم و در نماز جمعه ها و هرجاي ديگر به نيکي از اهل بيت ياد ميشود و کساني که به صحابه بزرگوار پيامبر و ياران ايشان لعنت ميفرستند فقط ميگويم اين ياران 4 نشانه دارند که اول ايمان آوردن به پيامبر و دوم هجرت از مکه به مدينه و سوم جهاد با مال و چهارم جهاد با جان اگر شما آخر سوره انفال و يا آخر سوره حجرات را بخوانيد ميبينيد که خدا با اين جمله آنها را خطاب قرار داده(که آنها راستگويان عالمند و آنها سعادتمندان عالمند )و از اين نوع در سوره هاي توبه و فتح نيز آمده و از انصاف به دور که بعد از 14 قرن يک طرفه به قاضي برويم و کساني را پيش خودمان به اسفل السافين بفرستيم ما در مورد همه اين قضاوتها مسئوليم و همان طور که نسبت به دست و پاي خود مراقبيم بايد به افکار و قضاوتهاهي که داريم نيز مراقب باشيم و من الله توفيق

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

يكي از قيدهاي اصلي كه براي مدح صحابه در آيات قرآن آمده است ، قيد ايمان (قلبي) است ؛ آيا شما علم غيب به ايمان همه صحابه يا افرادي خاص كه نام مي‌بريد داريد ؟ يا در قرآن انها را نام برده و صريحا مومن خطابشان كرده است كه اينگونه قاطعانه آيات مدح را در شان آنها مي‌دانيد ؟

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

30 | PARSA | | ٢٣:١٩ - ٣٠ آذر ١٣٩٠ |
همه سني ها وهابي نيستند اطر ىر عربستان وبحرين به شيعه ها ئلم مي شوى شما كه دم از عدالت مي ؤنيى وپيروي شيرخدا علي كرار هستيد چرا ظلم مي كنيد
31 | بخت النصر | | ٢٢:٥٣ - ٠١ دي ١٣٩٠ |
جناب PARSA
چشم. ما ديگر ظلم نمي‌کنيم.
ولي بنده از شما يک سئوال دارم:
آقا محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) خليفه داشتند يا نه؟
اگر خليفه داشتند چه کساني خليفه ايشان بودند؟
*****
فقط خواهشا نفرماييد که ابوبکر و عمر خليفه ايشان بودند که به عقل شما شک خواهيم کرد.
چون چگونه ممکن است ابوبکر و عمري خليفه بزرگترين حکيم خلائق باشند در صورتيکه از آن دو حتي 20 صفحه علم و حکمت نقل نشده است؟
چگونه ممکن است ابوبکر و عمر خليفه قلب منزل قرآن باشند در صورتيکه آن دو حتي حافظ قرآن نبودند.
32 | موحد | | ١٢:٢٩ - ٠٧ دي ١٣٩٠ |
براى همتون متاسفم الان قرن 21هست ببينيد دنيا به كجا رسيده و به چه پيشرفتهايى رسيده شما عقب افتاده ها دعواى 1400سال پيش رو ميكنيد حقتون هست تو اين عقب افتادگى و جهلتون بمونيد فلك زده ها
33 | ج | | ١٢:٤٣ - ٠٩ بهمن ١٣٩٠ |
اقاي موحد با شما موافقم
34 | خاك پاي صحابه كرام | | ٠٩:٤٥ - ٢١ بهمن ١٣٩٠ |
من نميدونم چرا انقدر اين بينندهاي اهل سنت دنبال جنجال درست کردن بابا با استناد به اين ايات نمل 60 تا 63 اعراف 194 تا 198 ال عمران 79 تا 80 انبيا 25 فقط همين چهارتا ايه شرک اين جماعت (شيعه)اثبات ميشه ديگه نيازي به فرعيات نيست لطفا همتون بريد اين اياتو بررسي کنيد ببينيد خدا چي ميگه با اميد هدايت تمام انسانها.

پاسخ:

!!!

35 | ميلاد | | ٢١:٢٠ - ٠١ ارديبهشت ١٣٩١ |
درود برتمام اهل سنت جهان همان موحدان واقعي هستند ! براي جواب شيعيان مشرک و از خدا بي خبر همين تاريخ سي و سه ساله ظلم و جنايت جمهوري اسلامي بس است × براستي که خدا مشرک را به دست خودش افشا مي کند ! والسلام علي من تبع الهدي !
36 | محمد | | ١١:٢٣ - ٠٦ شهریور ١٣٩١ |
دوست دارم چهار يار نبي را ابوبکر وعمر عثمان علي را چراغ مسجد ومحراب ومنبر ابوبکر وعمر عثمان وحيدر ما جامعه اهل سنت کليه ياران وخاندان پيامبر را ارج مي نهيم ودوست ميدارم حالا شما تا قيامت لعن کن !
37 | مجيد م علي | | ١٨:٥٢ - ٠٦ شهریور ١٣٩١ |
الله اکبر با سلام جناب مهمد 36 اولاٌ خداوند تو را به راه راست هدايت کند . ما بعنوان امر بمعروف و نهي از منکر مجبوريم بتو بگويم تو ان کن که دوست داري . عزيز دل مشکل اينه که اون سه نفر اولي که اسم بردي ( همونهايي که ميخواستند حضرت نبي اکرم را بقتل برساند ) و اون چهارمي حضرت امير المومنين علي ابن ابي طالب بالاتر از يار بود , نفس پيغمبر است , برادر حضرت محمد است وبه امر الهي وصي ايشان و ولي مومنين است و و و و نمي تواني اينها را يکجا يار حضرت محمد بخواني . مثل اينه که عسل را با خربزه بخوري چرا؟؟؟؟ چونکه دوست داري خوب هر ادم عاقلي که بداند خوردت اين دو چه اثري برايت دارد بهت ميگويد که نخور . اميدوارم متوجه شده باشي
38 | وحيد | | ٢١:٥٠ - ٠٦ شهریور ١٣٩١ |
با سلام کامنت 35 و 36 من واقعا با شما انسانهاي منصف ! موافقم و تاييد مي کنم که ما بايد دست از ظلم و جنايت به سالکان حق و حقيقت برداريم و از دادن علوفه زيادي به شما ???خودداري کنيم تا اينطور جفتک نيندازيد و در اين مملکت به راحتي نچريد و مزخرفات هم مسلکتان کثيف تکفيريتان را نشخوار نکنيد ! اما در مورد ياران پيامبر هم که اي احمق اگر فقط يک بار بدون تعصب بروي و کتب معتبر خودتان را بخواني ميفهمي که مسلک آن سه نفر و اعمالشان به راحتي نمايانگر عمق کينه و حقدشان نسبت به پيامبر و خاندان وحي بوده و چيزي جز جهل و ناداني و حسد و ترس و فرار و شک و ........از اينها نميابي پس اول قلبت را از هر چه بدي و ناپاکي است با تبري جستن از منافقين پاک کن تا جايي براي دوستي ياران حقيقي و خاندان پاک نبوت باز کني و از دوستي شيطان و در نتيجه آتش جهنم رهايي يابي اول تبري از نفاق و منافق بعد دوستي محمد(ص ) و خاندان نبوت !
39 | علي | | ١١:١٠ - ٠٧ شهریور ١٣٩١ |
جناب جاك پاي صحابه اول شما برودرست قرآن را بخوان بعد معني اش را درك كن و بعد از آن كه معني اش را درك كردي برو كتاب بخاري را از شركيات پاك كن و بعدا ديگران رامشرك بدان يه سوزن به خودت بزن بيسواد بعد به ديگران يه ميخ جناب ميلاد تو از سي سال ظلم مي گي در حالي كه تمام كشورهاي اهل سنت دست اجانب آمريكا هستند و طبق فتواي عايشه با شيردادن زنان و مكيدن سينه زنان محرميت ايجاد مي شود حالا در كشورهاي اسلامي منطقه ، اين شير را به آمريكاييها مي دهند تا برآنها محرم شود حالا ما اين سي سال اجازه نداديم تا شما زنانتان را وادار كنيد به اجانب شير دهند ناراحت هستيد اين ظلمي كه مي گوييد در كنار درياهاي تركيه وعمان و مصر و ...با آمريكاييها اجرا مي شود را كمي مد نظر قرار دهيد كجا پيامبر دستور درست كردن شرابخانه و كاواره و زناخانه داده بود كجا پيامبر دستور داده بود تا زنانتان شير به مردان غريبه بدهند اين ظلم نيست شما هم به پيامبر و هم به صحابه و هم به زنان پيامبرو هم به خودتان ظلم كرده ايد و هم به آنها تهمت زده ايد واي برشما غيرت شما كجاست جناب محمد ما را چه كار به لعن عمر و ابابكر ما را همين بس كه مولايمان علي به عمر لقب خائن و غاصب داده و طبق فرموده پيامبر هرجا سخن حق است علي آنجاست شما ها از يك فراري حمايت مي كنيد و ما از شير مردان تو بهتر است از خليفه چهارمت ايراد بگيري چون عمر را لعن كرده ولي نمي تواني و دهنت قفل مي شود زيرا حق با علي است و عمر غاصب است و در مورد ابابكر همين بس كه مولايمان سرور زنان بهشتي تا آخر عمر با آنها صحبت نكرد و آنها مغضوب و رانده خود ناميد و ما نيز در نماز مي خوانيم غير المغضوب در مورد عثمان و معاويه كه اينها اينها شجره ملعونه هستند و خداوند از اينها بيزاري جسته حالا چه نيازي به اين است كه ما كسي را لعن كنيم اينها را خداوند لعن كرده و چون در مسلمانان شما اكثريت هستيد در قرآن خداوند مي فرمايد اكثرهم لا يعقلون و شما جز, لا يعقلون هستيد اگر جواب منطقي داري بفرما وگرنه دهنت قفل است از اينهمه دليل
40 | نياز رشيدي | | ١٧:٣٦ - ٢٥ شهریور ١٣٩١ |
با سلام خدمت تمامي دوستان عزيزم.قبل از هر چيز بايد بگم كه خداييش تو قرن 21 كه تو اروپا 5 تن از بهترين نوبليست ها دارن سريعترين دستگاه شتابدهنده الكترون رو ازمايش ميكنن اونوقت تو كشور هاي اسلامي ما هنوز داريم سر مسائل هزارو اندي سال پيش تو سرو كله هم ميزنيم اخه چرا!!!!! من ميگم ما فرض كنيم عمر و ابوبكر علي و ... هم ادماي خوب يا بدي بودن هرچي كه بودن رفتن و الان خودشون موندن با اعمالشون ما چرا به خاطر بحث هاي تاريخي اينقد همو تحقير مي كنيم!!!! فقط يه چيز ميخوام بگم و اينو به خداي احدو واحد قسم ميخورم.من اين حرفو تو دانشگاه هم به تمام دوستا و برادراي اهل تششيع هم گفتم و قبول كردن.نمودونم كيا و چرا تو ذهن پيروان اهل تششيع اينو تزريق كردن كه ما به علي و حسين و ... دشمنيم!!!!!!!!! ما همان اندازه كه عمر و ابوبكر رو قبول داريم علي و فرزندانشو هم به همون اندازه قبول داريم.به اميد شستن ذهنمان از تعصب هاي الكي و تلاش هرچه بيشتر ور بهتر براي پيشرفت اسلام واقعي در تمام دنيا...

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
اگر در اروپا گروهي چنين آزمايشاتي انجام مي دهند گروه ديگري هم در صحنه دين با شبهه پراكنان ملحد و مبلغان شيطان پرستي و ... مبارزه مي كنند دين فراتر از هر نياز ديگري و مهمتر از تمام احتياجات بشر مي باشد آنچه در آن دنيا(قيامت) مورد نياز من و شما مي باشد دين ماست. ما منكر علم و اكتشافات نيستيم ولي هر كس و هر چيز سر جاي خود نياز است. در ثاني ما نمي گوييم شما با علي و حسنين و... دشمنيد بلكه مسأله ما مسأله ولايت است. آيا رسول الله گفته است اني تارك فيكم خليفتين كتاب الله و عترتي انهما لن يفترقا حتي يردا علي الحوض؟ (من در بين شما دو خليفه مي گذارم كتاب خدا و عترتم اين دو از يكديگر جدا نمي شوند تا در حوض بر من وارد شوند.) آيا در كتب شما با سند صحيح نيامده است؟ (ر.ك: www.valiasr-aj.com/fa/page.php)آيا از اين روايت صريح تر مي خواهيد؟ شما به اين روايت عمل مي كنيد يا شيعيان؟ اگر اينها درست است آيا سه خليفه نخست غاصب هستند يا نه؟ اگر غاصبند آيا مي شود هر دو را به يك جور دوست داشت؟ آيا معاويه برحق است يا علي ع كه با همديگر جنگ كردند؟ چگونه هردو خليفه ما باشند و حال آنكه دشمن خوني همند؟ آيا عايشه و طلحه و زبير و مروان و... برحقند يا علي ع و حال آنكه با هم جنگيدند و دشمن خوني هم بودند؟ و...
دوست گرامي! دوست داشتن كسي تبعاتي دارد كه بايد به آن پايبند بود!
در بين اينهمه كشمكشهاي پس از رسول الله حق كجاست؟ مگر در كتب شما نيامده است كه رسول الله فرمود: علي مع الحق و الحق مع علي (ر.ك: www.valiasr-aj.com/fa/page.php) علي كجاي اين معركه بود؟ چرا پس از شش ماه آنهم به زور دستش را به عنوان بيعت بر دست ابوبكر كشيدند! و آن را بيعت خواندند! چرا اينهمه دير؟ سلمان و ابوذر و مقداد و عمار و فاطمه و حسنين و... دنبال چه كسي را گرفتند؟
اگر دين، مهم نيست مگر خود شما روايت نقل نكرديد كه هر كس امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلي از بين رفته است؟ امام زمان شما كيست؟ و...
السلام علي من اتبع الهدي
گروه پاسخ به شبهات
(1)
  بعدی [1] [2]  
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها