2024 March 29 - جمعه 10 فروردين 1403
توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت
کد مطلب: ٤٧٠٠ تاریخ انتشار: ٢٧ ارديبهشت ١٣٨٧ تعداد بازدید: 177844
اخبار » عمومي
توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت

پايگاه اطلاع رساني "سني نيوز" كه گويا به اهل سنت ايران اختصاص دارد، طي گزارشي كه امروز (26 ارديبهشت) منتشر كرد، به طور مستقيم زيارت حرم مطهر ائمه(ع) را زير سوال برده و به شيعيان اهل بيت(ع) توهين كرده است.

در گزارش توهين آميز اين پايگاه اطلاع رساني آمده: امروز بسياري از قبرپرستان براي كساني كه نسبت به آنان گويا احترام قائل هستند، اوقات مشخص و «مناسبت هايي اختراع!» كرده اند كه در كنار قبرها يا مزارهاي آنان جمع مي شوند، و اعتكاف مي نشينند و عبادت مي كنند!!. كردار زشت اين بيچاره ها را همه مي دانند و مي بينند اينها واقعاً بدبخت و بيچاره هستند كه پرستش خداوندي كه آنها را آفريده و روزي ميدهد و مي ميراند و زنده ميكند، رها كرده و بندگاني را مي پرستند كه زير خاك دفن شده و قدرت و توانايي ندارند كه حتي منفعتي براي خود جلب كنند يا ضرري از خود دفع نمايند.

نام اين گزارش توهين آميز: "حل مشكل اختلاف بين علماء (وحدت عقيده)" است.

گفتني است متأسفانه اين پايگاه اطلاع رساني فعاليت خود را به طور رسمي در همان روزي آغاز كرد كه پايگاه خبري - تحليلي "شيعه نيوز" فيلتر شد.

منبع: شيعه آنلاين


Share
561 | حسين ط | Iran - Tehran | ٢١:١٥ - ١٣ ارديبهشت ١٣٩١ |
چرا به خلفا توهين ميكنيد؟چرا به جاي الله ,علي ميگوييد؟ عمر (رض) در كنار حضرت محمد(ص) خواب است.در مسجد النبي.ميدانستيد؟؟ اولين نفر كه به اسلام ايمان آورد,ابوبكر(رض) بود نه علي(رض) كه خودتان ميدانيد در آن زمان 10 ساله بود و در حال بازي(پاك و معصوم). علي (رض) سه پسر به نام ابوبكر ,عمر(شهيد كربلا) و عثمان داشت.. عمر (رض) پدر زن و داماد پيامبر بود.داماد حضرت علي بود..ميدانستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آيا ميدانستيد امام رضا تنها يك دختر داشت , بنام عايشه..؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
باسلام
دوست گرامي
مسائلي كه عرض كرده ايد در سايت بررسي شده است با جستجو در بخشهاي مختلف آنها را بيابيد.
اما اينكه امام رضا عليه السلام دختري بنام عايشه داشته اند صحيح نيست. دليل بياوريد؟
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
562 | انسان ازاده | United Kingdom - London | ٠٩:٣٣ - ١٨ ارديبهشت ١٣٩١ |
درود دوستان اينكه عمر و عثمان و ابوبكر وعلي چكاره بودند ولكنيد ! همه عرب بودند و با هم فاميل هيچ ربط به ما ايراني ها نداره به فكر نان باشيد خربوزه اب است
563 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ٢١:٢٣ - ١٨ ارديبهشت ١٣٩١ |
با سلام
561 ميبينم نژاد پرست هم هستي .
نكنه صهيونيستي باشي .
بر هر حال ميخوارهي فكر نان باشي باش ميخواهي فكر خربزه باشي باش حداقل يك انسان ازاده باش .

لبيك يا علي
564 | حبيب | United States - San Jose | ١٧:٤١ - ١٩ ارديبهشت ١٣٩١ |
سلام گيرم كه درست مي گويي.. رابطه خويشاوندي از پدر و پسر نزديكتر هست؟ نوح نبي را به پسر تا اهلش چه كار؟؟؟؟ مامون هم در نزديكي امام رضا ع دفن است.. علي مانند ابوبكر و عمر و... سابقه بت پرستي ندارد روابط پيامبر با اون خلفايي كه تو ميگي سياسي بود نه ديني و عاطفي..فقط براي مبارزه با ??/ مجبور به ارتباط با سران ???شد,,,,,,,,اينها را هم بدان
565 | سيدناعلي بن ابيطالب | Germany - Nuremberg | ٠٦:١١ - ٢٠ ارديبهشت ١٣٩١ |
بسم رب الحسين
لطفا ابتدا نظر 561 را بخوانيد.
اين که شما و برخي از اهل سنت ابوبکر را اولين مسلمان ميدانيد دليل بر جهل شما بر تاريخ وکتب روايي خودتان است .
حاکم در مستدرک چنين از پيامبر نقل مي کند :
نخستين کسي که در کوثربرمن وارد ميشود نخستين مردي که به من ايمان آورده يعني "علي بن ابيطالب است ." (مستدرک حاکم/ج3/ص136)
ابن ماجه و طبري درکتاب هايشان چنين از امام علي (ع) چنين نقل ميکنند :
من بنده ي خدا و برادر رسول خدا و اين سخن را بعد از من جز افراد دروغگو نميگويند . من7سال پيش از سايرين با رسول خدا نماز گزاردم و اولين کسي هستم که به او ايمان آورد و با او نماز گزارد .(سنن ابن ماجه/ج1/ص57 - تاريخ طبري/ج2/ص213 )
باتوجه به روايات بالا مي توانيم بفهميم که اولين مسلمان مرد علي بن ابيطالب بوده نه ابوبکربن ابي قحافه.

ثانيا اين که ميگوييد علي در آن زمان کودک بوده نيز کاملا احمقانه و دليل بر جهل اهل سنت بر قرآن است زيرا در قرآن در مورد حضرت يحيي چنين آمده است : وآتيناه الحکم صبيا "يعني به او حکم (حکم پيامبري)داديم در حالي که کودک بود.(سوره ي مريم/آيه ي12).نيز ميدانيم عيسي در کودکي به حرف آ مد وگفت:"اني عبدالله آتيني الکتاب و جعلني نبيا"(سوره ي مريم آيه ي30)
پس کودک بودن نميتواند اسلام علي را رد کند.
سوال از اهل سنت :
روايتي از رسول خدا مبني بر انحصار جماعت ائمه بر چهار امامتان ميخواهم . حتما جواب بدهيد و الا مشخص ميشود مذاهب چهارگانه ي شما هيچ بنيان واساسي ندارند.
لعن الله قاتليک يا فاطمه
566 | غضنفري | Spain - Reus | ٢٣:٣١ - ٢١ ارديبهشت ١٣٩١ |
جناب عثمان يا عمر يا ابومكرط شماره561: چرا تو دروغ ميگي؟ ما كي وكجا به جاي الله علي گفتيم؟ ولي با اين حرفت موافقم كه عمر در كنار قبر پيامبر(ص)خواب است.البته ابوبكر را هم فراموش كردي.بله درسته اون دو نفر خوابن واز اولش هم خواب بودن همانطور كه پيروانشون هم خوابن ولي پيامبر و ائمه عليهم السلام بيدارند وبه تبع آنهاپيروانشان هم هميشه بيدارند.به كوري وخواب آلودگي چشم دشمنان. ولي اين را بدان كه ابوبكر تو مكر كرده زيرا خيلي از علماي بزرگ سني هم مچش رو گرفتن وواقعيت را بيان كردن كه او بعد از 50يا60نفر تظاهر به اسلام كرده.واين ادعاي تو به جوك بيشتر شباهت ميده تا چيز ديگر. و مورد بعد بر فرض صحت ادعاي تو در مورد اسامي.آيا اين فضيلتي براي عمر وابوبكر وعثمان مي آورد؟چرا ما شيعيان دنبال اين نيستيم كه ببينيم چرا كسي اسم فرزندش را علي گذاشته يا نه؟ مگر ما با افتخار اعلام نميكنيم كه بني اميه نام علي وحسن وحسين را ممنوع كرده بودند؟از خودت نميپرسي چرا؟من جوابت را ميدم:چون عظمت وفضيلت آن بزرگواران آنقدر بالا هست كه اولا َنيازي به اين چيزها ندارند وثانيا همان بهتر كه نواصب هم به اين اسامي زيبا مزين نشوند وهمون اسمهاي عمر ومعاويه و عثمان ويزيد وابوبكر را بر خودشان بگذارند. و اينكه ادعا كردي عمر داماد علي(ع)است بهتر است به مقاله "افسانه ازدواج ام كلثوم"مراجعه كني. وادعاي خنده دار آخر شما كه نشان از بيچارگي شما دارد كه براي نجات از غرق شدن دست به هر دروغ وخس وخاشاكي ميزنيد. والله بخدا اينها هيچ فضيلتي براي خلفاي غاصب شما ندارد شماكاري نداشته باش كه اسم كي چي بوده برو حد اقل هم كه شده يك روايت از فضايل اينها رو حتي از كتب خودتان بياور.(نگرد كه نيست چون گشتيم ونبود)
567 | سهراب قلندر | Afghanistan - Herat | ٢٣:٢٩ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٩١ |
نظر من اين است كه شما روز زنده باد و شب مرده باد ميگوئيد اما معلوم هم نيست كه آيا واقعاً امام هاي خود را شما شيعيان دوست داريد يا نه به همين منوال عادت كرده ايد اگر دوست داريد چرا با اين كار ها آنها را از جامعه مسلمانان واقعي دور ميكنيد.
568 | سهراب قلندر | Afghanistan - Herat | ٢٣:٣٠ - ٢٧ ارديبهشت ١٣٩١ |
نظر من اين است كه شما روز زنده باد و شب مرده باد ميگوئيد اما معلوم هم نيست كه آيا واقعاً امام هاي خود را شما شيعيان دوست داريد يا نه به همين منوال عادت كرده ايد اگر دوست داريد چرا با اين كار ها آنها را از جامعه مسلمانان واقعي دور ميكنيد.
569 | بنده خدا | Iran - Tehran | ١٦:٤٦ - ٢٩ ارديبهشت ١٣٩١ |
اخه يکم از علي خودتون ياد بگيريد که نه به خلفاي قبل از خود فحش ميداد نه جنگيد نه ..... ولي شما انگار
570 | م د | The Netherlands - Amsterdam | ٠١:٤٠ - ٣١ ارديبهشت ١٣٩١ |
اقا حسين ط شما ميتونيد به کتاب تاريخ طبري مراجعه کنيد و ببينيد چه کسي اولين بار به پيامبر ايمان اورد
571 | كوروش | Iran - Mahalleh-ye Khavar | ١٣:٥٦ - ٣١ ارديبهشت ١٣٩١ |
درود به همه برادراي شيعه و سني . قبل از هـرچيز يادم به جمله معروف امام خميني افتاد: كه شيعه و سني با هم بردارند.ولي هـرچي بيشتر نظرهاي برادران رو خوندم بيشتر تاسف خوردم كه چرا اينجوري به هم توهين ميكنن.. من سني هـستم ولي منطقي... من شخصاً به هـيچ مرده اي بي احترامي نميكنم حتي اگه دشمنم بوده باشه. به جمله معروف امام خميني كه بينديشيم واقعاً ما باهم برادريم.خداي واحد-پيغمبر واحد-قبله واحد... فكر كنم اين سه فاكتور مهم باشه براي اينكه ما واقعاً برادريم. ولي شخصاً فقط خدا را ميپرستم بخاطر نعمتهاي بي دريغش...همين. و بدون اينكه قصد داشته باشم به دين يا مذهبي توهين كنم بهتره يه نگاه بندازيم به قبل از اسلام... برادران سني وشيعه فراموش نكنيد قبل از هـرچيزي ما ايراني هستيم و در طول تاريخ به يكتاپرستي خداي واحد مشهور بوديم و شايد اگر همان راه خودمان را ادامه داده بوديم الان شاهد اينهمه اختلاف و توهين تو اين صفحه نبوديم.و فراموش نكنيم با اين اختلاف فقط شما دشمنان ايران رو خوشحال ميكنيد وبس.ما ايراني هستيم و برادر هم. من به همه ائمه احترام ميزارم و به شخصه با اين كه سني هستم وخارج از هرگونه تعصب مذهبي علي رو بيشتر از بقيه قبول دارم...وبرايم مهم نيست امام اوله يا چهارم. حرف آخر. به هـمديگه احترام بگذاريم و فراموش نكنيم ايراني هستيم و باهم برادر.فقط خدا رو بپرستيم و وجدانمون رو بيدار نگه داريم.به جاي اين شعارها بهتره به معني واقعي كلمه انسان باشيم و خداپرست. مثل سابق. بايد به همه اديان و مذاهب احترام گذاشت،عقيده و طرز تفكر هركسي براي خودش مهم وما بايد آن را محترم بشماريم.3اصل را رعايت كنيم رستگار خواهيم شد. گفتارنيك-پندارنيك-كردارنيك. ازهمه بابت متن ونظر طولاني كه دادم پوزش ميخوام. موفق باشيد،درپناه حق. تا درودي ديگر،بدرود.
572 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ٠١:٠٣ - ٠١ خرداد ١٣٩١ |
با سلام در نظر 563 منظور بنده نظر شمار 562 بود كه به اشتباه 561 نوشته بودم . اما شماجناب هسين ط . اولاً نعوذ بالله اسلام عزيز با ايمان يك بچه كم سن سال شروع شده؟؟؟ در ثاني ابوبكر هم نه دومي بود نه سومي و نه چهارمي ............. نه سي نهمين . در ضمن قبلاً سوال كرده بودم كه يك حديث و يا روايت برايمان بياوريد كه ابوبكر چگونه مسلمان شده؟؟؟ ثالثاً نگو عمر خوابه نه اون مرده در ان زماني كه راه ميرفت خواب بود نه حالا , حالا مرده تا روز حساب رسي . رابعاً عثمان كجا خوابيده ( مرده )؟؟؟؟ خامساً ام حبيبه دختر ابو سفيان و خواهر معاويه همسر حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم بود در حالي كه هر دوي انها كافر حربي بودند . لبيك يا علي
573 | خاك پاي شيعيان حيدر كرار | Iran - Ahvaz | ١٠:٤٦ - ٠١ خرداد ١٣٩١ |
568 بنده باورها و سنتهاي غلط !!! تو كه نمي دوني خوبه مطالعه كني. براي مثال در 1-صحيصح مسلم نظر امام علي عليه السلام به اقرار عمر درباره دو خليفه اول, دروغگو گنهكار عصيانگر و خائن ذكر شده. 2-خطبه شقشقيه نهج البلاغه 3- دعاي صنمي قريش از حضرت در لعن خلفا. 4- 5- 6- . . . .
574 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ٠٢:١١ - ٠٢ خرداد ١٣٩١ |
با سلام جناب كورش متشكرم از صداقتت . شما فرمورديد كه .... ولي شخصاً فقط خدا را ميپرستم ... خوب الحمد الله تو هم بمثل ما يكتا پرست و توحيدي هستي . الحمد الله . اما جناب كورش پرستيدن خدا ملزم به اطاعت محض از ايشان است صحيح . مگر الله سبحان تعالي در ايه 55 سوره المائده نفرمودند . بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ 55 المائده خوب شما چكار كرديد ؟؟؟ ايا ابوبكر عمر و عثمان هم بمثل حضرت علي عليه السلام زكاتي در حين ركوع داده بودند ؟؟؟؟ ايا از رسول اكرم صلي الله عليه و اله و سلم اطاعت كرديد ؟؟؟ ايا در كتب خودتان خوانده اي ............: من كنت مولاه فعلىّ مولاه اللّهم وال من والاه وعاد من عاداه. قال فلقيه عمر بعد ذلك فقال له: هنيئاً يا ابن ابى طالب اصبحت وأمسيت مولى كل مؤمن و مؤمنة؛ ,, ( مسند، أحمد بن حنبل، ج 4، ص 281، ح براء بن عازب. ) براء بن عازب مى گويد:با رسول خدا(ص) در سفرى همراه بوديم. در غديرخم توقف كرديم. ندا در داده شد: الصلاة جامعه (كلمه اى كه براى گردآمدن مسلمانان فرياد مى شد). زير دو درخت براى رسول خدا(ص) تميز شد، نماز ظهر را خواند و دست على را گرفت و گفت: آيا نمى دانيد من سزاوارتر هستم بر هر مؤمنى از خود او؟ همگى گفتند: آرى . پس دست على را گرفت و گفت: هر كس من مولاى اويم، على مولاى اوست؛ خدايا دوست بدار آنكه على را دوست بدارد و دشمن دار آنكه على را دشمن دارد. سپس عمر با على ملاقات كرد و به او گفت: گوارايت اى پسر ابوطالب! صبح و شام كردى در حالى كه مولاى هر مرد و زن مؤمنى هستى. گفتي : ..... من به همه ائمه احترام ميزارم .... خوب خدا خير بدهد اما همان الله سبحان تعالي در قران كريم ميفرمايد . بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ مِنكُمْ (( النساء 59 )) اما در مورد اتحاد همانطور كه حضرت امام فرمود از ضرورياته اما بشرط پيمودن اين را در صراط مستقيم الي حق . لبيك يا علي
575 | سيدناعلي بن ابيطالب | Iran - Khorramshahr | ٠٧:٤٥ - ٠٢ خرداد ١٣٩١ |
بسم رب الحسين بنده دوهفته پيش از آقايان اهل سنت درمورد امامانشان سوال پرسيدم ولي هنوز جوابي دريافت نکرده ام. حال سوال خود را دوباره مي پرسم. سوال:دليل انحصارعده ي ائمه بر4نفر يعني "نعمان(ابوحنيفه)/احمدبن حنبل/امام محمدشافعي/انسبن مالک"را بايک روايت قوي از پيامبر ميخواهم. البته بنده قبلا دلايل شيعه برانحصار ائمه بر12نفرراگفته ام ولي باز ميگويم درصحيح بخاري به3طريق/درصحيح مسلم به9طريق/درسنن ابي داوود به3طريق/درسنن ترمذي به1طريق عده ي ائمه به12نفر که همگي از قريش اند منحصرميشود. برادر سني جواب يادت نره يافاطمه اي کاش به جاي تو مرا ميزدنند السلام علي من اتبع الهدي
576 | علي سراج | Iran - Tehran | ٠٨:٤٤ - ٠٣ خرداد ١٣٩١ |
اهل تسنن اون 4تا رو امام با معناي معصوميت نمي دونن اونا سعي کردن فقط جلوي بدعت ها رو بگيرن همين پيچيدش نکن دانشمند
577 | افشين مقدم | Iran - Tehran | ٠٢:٥٠ - ٠٤ خرداد ١٣٩١ |
بسم رب الحسين
چرا سني نمي خواهد بداند فقط حيدر اميرالمومنين است؟
چرا سني نمي خواهد بداند وضوي بي ولايت آب بازي است؟
چرا سني نمي خواهي بداني......
جانم فداي تار مويي از حضرت صاحب العصر والزمان(عج)
خسته نباشيد.
578 | افشين مقدم | Iran - Tehran | ٠٢:٥٥ - ٠٤ خرداد ١٣٩١ |
بسم رب الحسين
انشالله اقا مياد.....
579 | خدا پرست | France - Paris | ٠١:١٢ - ٠٥ خرداد ١٣٩١ |
بندهاي خدا اينجوري كه شما پيش ميريد از روي تعصب بوده . از اول تا آخر اين سايت مطالبش زننده بوده . يا كل سايت رو ببنديد . مسيرش رو عوض كنيد . شما بايد نظاراتون در دين تون كه ميگيد بر حقه بيان كنيد تا شايد به راه راست هدايت شويد . چه سني چه شيعه ؟ از الان به بعد در اثبات دين تون با هم بجنگيد نه توهين به صحابه و ديگر ياران چه خوب چه بد . با اجازه مديريت سايت اينكه مسير سايت از حرف هاي لعان كننده به طرف اثبات مذهب از روايات صحيحن و اللخصوص آيا قرآني و با آدرس صحيح از كتاب و آيه قرآن باشد تا هم قبول بكنند. انشا الله كه مديريت سايت با بنده موافق هستند!
580 | بابك واپسين | Iran - Tehran | ٢٣:٢٥ - ٠٥ خرداد ١٣٩١ |
علي ابوبکر وعمر و..............هر کدام بعنوان شخصيتهاي تاثير گذار در تاريخ اسلام هر يک به فراخور توان وايمان وتعقل خويش نقش خود را ايفاء نموده ورفتند وبتاريخ پيوستند متاسفانه ما بجاي اعتقاد به ذات اسلام شيفته شخصيتها وحوادث ووقايع پيش آمده توسط ايشان واسلام تاريخي شديم واز ذات اسلام که پيام آور رحمانيت وانسانيت وخرد گرايي است غافل و1400 سال است که خودمان را با اين حرفهاي بچه گانه وخاله زنکي که تحفه وره آورد استعمار واستحمار است مشغول نموده و جاده صاف کن کساني شده ايم که نان جهالت مردم را ميخورند سني يا شيعه بودن بجاي اينکه نتيجه تفکر و تعقل ما باشد مانند شکل وقيافه ما نتيجه توارث وصفات ژنتيکي ما هستند پس کورکورانه عشق نورزيم ومتعصبانه نينديشيم.....
581 | اهل سنت | Iran - Tehran | ٠٣:٠٢ - ٠٦ خرداد ١٣٩١ |
بسم الله الرحمن الرحيم

چرانميخواهيدباحقيقت روبروشويدچرااينقدرحرف حق براتون تلخه گمراهي سرتاسروجودتان فراگرفته به جايي رسيده که بندگان خدارانعوذبالله خداقرارداده ايد.بس است ديگرخودخواهي وغروربي جا اگراين بزرگان نبودن شماهاتاهنوزبه همين اتش پرستيتون ادامه ميدادين هرچندکه هنوزنسلشون هنوزپابرجاست کارتون به جايي رسيده اصحاب پيامبرراموردلعن وفحش قرارداده ايد شماهاحرمت پيامبران راازبين برده ايدباجهلتون فکرميکنيدبازدن به سروسينه هاتون به امامان ارزش واحترام قائليد يک کم منطقي فکرکنيد کتاب خدارابادقت بخوانيد.
582 | اهل سنت | Iran - Tehran | ٠٣:٢٥ - ٠٦ خرداد ١٣٩١ |
شماها همه چيز رو انكار ميكنيدحتي نعوذبالله كتاب خدارا همان درجهل وگمراهي بمانيدبهتراست وخودتون فداي بندهاي خدا كنيد
583 | اهل سنت | Iran - Tehran | ٠٦:٢١ - ٠٦ خرداد ١٣٩١ |
جناب سيدموسوي هشترودي شماکه بدقول معروف سيدهستين پس چرافحش وناسزاميگين يک مسلمان واقعي بعيد ازالفاظ بداستفاده کنه ولي ظاهرادرمذهب شماناسزاگفتن جزاايمانتونه شماها ادعاميکنيدسگ کوي زينب ايد.حالا خودت قضاوت کن .
584 | سيدناعلي بن ابيطالب | Iran - Khorramshahr | ٢٤:١٦ - ٠٧ خرداد ١٣٩١ |
بسم رب الحسين سوال من از اين آقاي اهل سنت اين است که شيعه کدام يک از بندگان خدا را به جاي خدا قرار داده است؟اگر يک روايت از کتب اربعه شيعه آورديد که در آن بندگان خدا به جاي خدا قرار داده شده بودند بنده (البته نعوذ بالله)ميگويم که عمر انسان خوبي بوده و نيز تشيع برمبناي جهالت است. بنده از اهل تسنن متعجبم که چرا هر حرف بي اساسي را بر زبان مي آورند.چرا مي گويند شيعه بندگان خدا را مي پرستد و شيعيان کافرند درحالي که در معتبرين صحاح يعني صحيح بخاري مطالب کفر آميز به وفور يافت مي شود(که در صفحه ي 13 سايت در نظرات خود دونمونه کفر درصحيح بخاري را آورده ام) ما شيعيان با علت نظرات خود را بيان مي کنيم حال اين که شما اهل سنت نظرات خود را بر پايه ي بي پايگي ميزنيد. آيا امامت امام بعد از رسول خدا از مهم ترين مسائل اسلام نيست؟ حال چه شده که اهل سنت به جاي جواب دادن به سوال من به دليل آن ها مبني برامامت امامان 4 گانه به طرح مسائل بي اساس مي پردازند. بنده منتظر جواب سوال خود هستم.(سوال مطرح شده درشماره ي575) اگر ????نبود سيلي نمي زد .
585 | بي سرزمين تر از باد | Iran - Shiraz | ١٦:٥٧ - ٠٨ خرداد ١٣٩١ |
اين همه پيامبر اومد اينها ادم نشدن از دست من و شما هم خارجه . فقط خشم خودتو بالا ميبري . ( ما بر گوش ها و قلب هاي انان مهر نهاديم که هيچ وقت نور حقيقت و درک نکنن ) همانا سعادتمند(به معناي) کامل و حقيقي کسي است که امام علي(ع) را در دوران زندگي و پس از مرگش دوست داشته باشد.
586 | بي سرزمين تر از باد | Iran - Shiraz | ١٧:٠٠ - ٠٨ خرداد ١٣٩١ |
خَتَمَ اللَّهُ عَلى‏ قُلُوبِهِمْ وَ عَلى‏ سَمْعِهِمْ وَ عَلى‏ أَبْصارِهِمْ غِشاوَةٌ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظيمٌ خدا بر دل‌ها و گوش‌هاي آنان مهر نهاده و بر چشم‌هاي آنان پرده افكنده شده و عذاب بزرگي در انتظار آنان است‌.
587 | علي.ض | Iran - Tehran | ١٧:٤٩ - ٠٨ خرداد ١٣٩١ |
اميدوارم هر چه زودتر با ظهور مولايمان اين جماعت بفهمند که دارند اشتباه مي کنند .
588 | يامحسن بن علي | Switzerland - Zurich | ١٠:٢٦ - ١٣ خرداد ١٣٩١ |
در فضيلت مولاي ما امير المومنين(ع) همين بس که او را با خدا اشتباه ميگيرنند.
589 | محسن حكيمي | Australia - Doncaster | ٠٤:٢٩ - ١٤ خرداد ١٣٩١ |
جناب 575سني اولا چيزي بعنوان امام معصوم ندارد زيرا هيچ دليل قرآني وجود ندارد اگر شما دليل داريد از قرآن ذکر کنيد ثانيا" اساس مذهب پيامبر بر فحش ولعن نيست چرا که قرآن از استهزا وفحش بر حذر داشته ثالثا" براي معصوميت برخي استناد به قضيه مباهله و باصطلاح 5تن آل عبا ميکنن گيرم درست باشه دليل براي 5نفر وادعا براي 14 نفر!! رابعا" آيا تا بحال شنيده ايد که پسر عمو يا داماد جزو اهل بيت باشند وهمسر نباشد!!وخامسا"متاسفم براي شما که مطالعه نداريد زيرا تا قرن سوم هجري هيچ تاريخي به زبان فارسي نوشته نشد و در هيچ تاريخ عربي هم اين دلايل شما نيامده پس به کدام سند نانوشته استناد مي کنيد وسادسا"تعدد مذاهب شيعه را بررسي کنيد که هريک ديگري را بعنوان امام زمان معرفي ميکند ما کداميک را قبول کنيم . دوست عزيز امامان چهار گانه اهل سنت در واقع مراجع فقهي هستند البته نه مراجع تقليد زيرا اسلام براساس سند وتحقيق است وتقليد محض مال اشرف مخلوقات نيست. چرا که حضرت امام ابوحنيفه (رض) مي فرمايند هرگاه سخنانم را مطابق کتاب وسنت نيافتيد قبول نکنيد واين بيانگر دو چيز است 1-دعوت به تحقيق وتفحص 2- عدم خودخواهي وامکان اشتباه از سوي مخلوق خدا مگراينکه مانند صرفا" انبيا که رابطه مستقيم وبلافصل با ذات اقدس الهي دارند.
بنده کم سوادم اما آمادگي پاسخ محترمانه به سوالات شما رادارم اللهم اهدناالصراط المستقيم
590 | يه سني | Iran - Mashhad | ٢٣:٤٣ - ١٦ خرداد ١٣٩١ |
با سلام . ما سني ها همه رو قبول داريم. خدا رو پيامبرو(ص) 4خليفه(رض) رو 12 امام(ع) رو امام زمان رو. مشکلاتي هم با برادران شيعه داريم اما من نميدونم شماها طوري رفتار ميکنيد انگار ما امامان رو قبول نداريم .و يا اين که تسنن منکر ظهور هستند. همچين چيزي نيست .تنها فرق ما به اندازه ي تار مو هست نه بيشتر
591 | انسان | Iran - Urmia | ٠٢:٥٩ - ١٧ خرداد ١٣٩١ |
حالا گيرم که يکي از شما دو گروه راست ميگه..اخرش که چي؟؟؟بيشين زندکيتو بکن به مخت فشار نيار
592 | جعفرعليپور | Iran - Mashhad | ٠٤:١٨ - ١٧ خرداد ١٣٩١ |
سوالي از اهل سنت دارم اصلا ماميگيم حرف شمادرست عمر ابوبکر عثمان علي(ع) خلفاي راشدين اين سوال برام پيش اومده که مگه علي (ع)خليفه چهارم شمانبوده؟؟؟ تازماني که حکومت دست سه تاي اولي بوده پيروي ميکرديدوميکنيد/// خب/// سوالم اينجاست چرا طبق راه وروش خليفه چهارم رفتار نکرديد ونميکنيد؟ مگه نميگيدخليفه چهارم؟اوناي ديگه که مردن وتازنده بودن شماطبق قوانين ورفتار اونا عمل ميکرديدوبعد اونا بايد طبق رفتار آخرين خليفه عمل ميکرديدچرا عمل نکرديد؟؟؟؟شما ازعلي شرابخواري ديده بوديد؟شما از علي سگ بازي ديده بوديد؟ شمااز علي بدعت دردين ديده بوديد؟علي در کجا بدنيا آمده؟علي در کجا به شهادت رسيده؟آيا ابوبکر تاسال سوم هجرت شرابخوار نبوده؟آياعمر در کجا وچگونه بدنيا آمده که اورا بر علي (ع) برتري داديد؟چشمها روز غدير کور بوده گوشها کربوده؟ آيا عقل نداريد؟ جواب بديد
593 | عابدين | Australia - Doncaster | ٠٤:١٠ - ١٨ خرداد ١٣٩١ |
سلام .کليپ سخنان مفتي ولايي رو حتما شنيدي تو رو خدا دست از لجاجت برداريد ظهور آقا نزديکه السلام علي المهدي
594 | هادي حسيني | Iran - Behshahr | ٢٣:٥٩ - ١٩ خرداد ١٣٩١ |
به نظر من فقط شبکه ماهواره اي اهل بيت (ع) اقاي الله ياري ميتونه جواب اين جماعت رو بده
595 | هوشمند | Iran - Shahr-e Kord | ٠٢:٢٢ - ٢١ خرداد ١٣٩١ |
اي كور دلان نميدانيد دنيايي كه شما در آن زندگي ميكنيد را خداوند عالم به عشق ائمه ووجود نازنين رسالت پناه حضرت محمد ص بنا كرده است
نميدانيد شما هم از خوان كرم خداوندي بهره ميبريد كه اين رزق و روزي بيكران بخاطر گلهاي اين باغ (ائمه عليه السلام )هستند يا فكر ميكنيد شما شيطان پرستان كثيف باعث اين رزق ورزوي هستيد واي بحال شما كه وعده خداوند حق است وشكي در آن نيست. فقط براي شما دعاميكنيم كه از اشتباهات فاحش خود دست برداريد .
596 | حسيني | Iran - Qom | ٢١:٥٣ - ٢١ خرداد ١٣٩١ |
به سلام!خوبه كه وقتي كسي وارد اين محيط ميشه و ادعايي ميكنه حتما قبلش اطلاعاتي از امور ديني و البنه با مدرك و سند داشته باشه.وگرنه هركسي ميتونه همين طور حرف بزنه يا بهتر بگم ببافه. از اين به بعد قرار بذاريم هركي حرفش بي مدرك و بي منطق بود را تحويل نگيريم.اين است سنت خدا و رسول خدا و هركسي كه به ما درس آزادگي آموخت(يا حق المبين).
597 | حسيني | Iran - Qom | ٢٢:٠٠ - ٢١ خرداد ١٣٩١ |
با سلام به شمايي كه خودتون رو ي سني معرفي كرديد: حرف هاي شما در سته! اما ي چيز را اگه اضافه ميكرديد شايد بهتر بود. و آن اينه كه اين فضا درست شده كه امثال شما بيان حرف هاشون را بزنن تا اين اختلاف ها برطرف بشه. ماها خيلي مشتركات با هم داريم.برطرف كردن اين كج فهميها كار من وتو است.درود به شما.حسيني(ي شيعه)
598 | احسان | United Arab Emirates - Dubai | ٠٩:٣٩ - ٢٣ خرداد ١٣٩١ |
اكه مهدي بياد بدرشماها شيعيان در مي ياره
599 | سيدناعلي بن ابيطالب | Germany - Nuremberg | ٠٥:٢٢ - ٢٥ خرداد ١٣٩١ |
بسم رب الحسين لطفا ابتدا نظرات آقاي محسن حکيمي شماره ي 589 را بخوانيد. ابتدا نکته خدمت اين دوست عزيز عرض کنم که دليل نيست که تمام مطالب مورد اعتقاد ما در قران امده باشد. زيباي قرآن به اختصار و موجز بودن آن است و اين وظيفه ي مبين قرآن يعني پيامبر يا امام معصوم است که آن را شرح دهند.اگر مي شود لطفا به من بگوييد در کجاي قرآن آمده که نماز صبح2رکعت و نماز مغرب3رکعت است؟ البته اين حرف شما از گفته ي خليفه ي ؟؟عمربن خطاب سرچشمه مي گيرد که گفت:"حسبنا کتاب الله"وکسي نبود که به او بگويد آخه آ؟؟؟گر وجود قرآن به تنهايي کافيست پس وجود پيامبران براي تضيح قرآن چه بوده. ححال دلايل خود را براي عصمت اهل بيت مي گويم: الف)دليل نقلي: همانطور که مي دانيد در آيه ي مباهله پيامبر و افرادي تحت عنوان اهل بيت از هرگونه خطايي نفي شده اند. منظور از اهل بيت کساني است که با پيامبر اتحاد نفساني داشته و جزئي از وجود و نفس اويند نه خانواده براي اطلاع بيشتر ميتوانيد به منابع زير رجوع کنيد: (اباجعفرالطحاوي درکتاب حل مشکل الآثار/ج8/ص470-471 _ تفسير رازي/ج10/ص144 _ جواهرالعقدين/ص204/باب اول) ب)دليل عقلي: امامان افرادي هستند که ازطرف خداوند مسئول هدايت جامعه ي اسلامي هستند . حال اگر اين امامان مرتکب اولين گناه بشوند چه دليلي موجود است که باز هم خطاهاي بعديرا انجام ندهند؟ بدين ترتيب جامعه ي اسلامي به فساد کشيده مي شود.پس امامان حتما مي بايست معصوم باشند. براي اطلاع بيش تر به منابع زير مراجعه شود: (رک : صحيح البخاري ، ج1 ، ص215 ، کتاب الأحکام و صحيح مسلم ، ج6 ، ص8 ، باب فضيلة الإمام العادل وباب خيار الأئمة وأشرارهم و جامع البيان ، طبري ج1 ص738 و الدر المنثور ، السيوطي ، ج1 ص118.) نکته ي ديگر اينکه امامان انفس يکديگرند پس اگر آيه ي مباهله براي 3 تن از آنها آمده باشد براي همه ي آنها صادق است. آقاي حکيمي بنده خاک درگاه سرورم علي هستم ولي نوانايي جواب دادن به سوالات شما را دارم. ؟؟؟ السلم علي من اتبع الهدي
600 | omid | Iran - Khorramshahr | ٠٦:٢٦ - ٢٧ خرداد ١٣٩١ |
سلام برتمامي برادران سني وشيعه لبيک يا خامنه اي
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها