2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
کد مطلب: ٤٦٩٩ تاریخ انتشار: ٢٨ ارديبهشت ١٣٨٧ تعداد بازدید: 200928
اخبار » عمومي
اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان

نماز جمعه مورخه 27 ارديبهشت سال 1387 اهل سنت مسجد مكي و سخنراني پيرامون شهادت حضرت زهرا (س)

مولوي عبدالمجيد اسماعيل زهي (شه بخش) برادر خانم مولوي عبدالحميد ، طي سخناني درخصوص شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پيامبر اكرم چهار دختر داشتند به نام هاي زينب، رقيه، ام كلثوم و فاطمه كه به ترتيب زينب را به خواهر زاده خديجه (ابوالعاص) و رقيه و ام كلثوم را به حضرت عثمان و فاطمه را به علي كه يك فقير به تمام معنا بود داد.
اين صحبتهايي كه در مورد شهادت حضرت زهرا (س) مطرح است دروغ محض و هدف آنها تخريب ابوبكر و عمر نيست، بلكه مي خواهند شخصيت علي را تخريب كنند، علي كه شيرخدا و اسدالله الغالب بود و درب خيبر را به يك دست بلند كرد چگونه حاضر مي شود ببيند فاطمه را جلوي چشمش مضروب كنند و بعد دخترش را هم به عقد ضارب عمر دربياورد، يا اينكه مي گويد قبر فاطمه نامشخص است مگر قبر حضرت عايشه و سه دختر ديگر پيامبر مشخص است، تازه بين اينها، قبر فاطمه حدودش معلوم است، مي گويند فاطمه را شبانه دفن كرده اند، خوب اين بخاطر وصيت حضرت فاطمه به اسماء بنت عميس خانم حضرت ابوبكر بود كه نمي خواست اندازه جسدش را نامحرم ببيند، علت مرگ و وفات زهرا غصه از دست دادن پيامبر بود، بطوريكه حضرت فاطمه چون خيلي وابسته بود به رسول خدا، همان روز وفات بايد مي مرد اما چند ماه دوام آورد و به گفته صحابه و راويان هر روز در غم پيامبر ذوب مي شد تا اينكه وفات نمود.



Share
601 | نگين | Switzerland - Zurich | ١٨:٠٠ - ١٠ مرداد ١٣٩٢ |
با سلام خدا خودش جاي حق نشسته و ايشالله معلوم ميشه کي سر افکندس و کي سربلند شما اگه راست ميگين چيزايي که هم سني و هم شيعه معتقدن کار خوبيه انجام بيدن و از کاراي بد دوري کنيد البته اگه با اين حرفاتون قصد سرگرم کردن خودتونو ندارين من يا شما يا هر کس ديگه حق توهين به هيچ ادمي رو نداريم در حال زندگي کنيد اخه عقب افتادگي تا به کي توهين ميکنيد که به کجا برسيد اونم با اعتقاداتي که از بزرگتراتون به ارث بردين و حتي يه لحظه هم به درستيشون فکر نکردين فقط يه درصد فکر کنيد که اشتباه ميکنيد و در قيامت هيچکس جز اعمالتون کمکتون نميکنه اونوقت چکار ميکنيد؟
602 | محمد امين | Iran - Zahedan | ١٧:٤٨ - ١١ مرداد ١٣٩٢ |
لعنت بر اين فتنه گرها انشالله نابود شود يا علي مدد من خودم شيعه بي شک عليم ولي اينها که اين حرف هارو مي زنند سني نيستند من در زاهدان زندگي کنم به سني اصيل اصلا اجازه اين کار هارو به خودش نميده به وقتي محرم ميشه بخدا خودشونو فداي امام حسيم ميکنند يا وقتي شب هاي قدر ميشه بخدا ميان تو هيئت ها سينه مي زندد اين ها که اين حرف هارو مي زنند ريشه هايي از شيطان و وهابيت دارند انشنالله ريشه کن شن يا علي مدد جانم فداي بي بي دو عالم فاطمه يالزهرا
603 | ايران | United States - Fremont | ٠٢:٢٤ - ١٣ مرداد ١٣٩٢ |
يه جوري مي گيد ايران انگار اصلا ايران بهشت مردمش پاک پاکن برو بابا يکم تحقيق کن ببين ايران بخاطر عقايد وخرافات شما شيعه ها چقدر عقب افتاده هست ببين چقدر کثيف شده ببينم نکنه تو ايران نيستي که انقدر از ايران تعريف ميکني ميدوني الان امار فساد و طلاق و دزدي و بيکاري ايران تا چه حد
دليلشم فقط وجود شما ادماي خرافاتي هست که خدا از شما خيلي عصباني روز به روز بدتر ميشه وضع ايران چه از لحاظ مادي چه معنوي حتي از لحاظ بلاهاي طبيعي همين مونده ايران ويران شه
604 | روح اله | Iran - Khorramabad | ١١:٥٤ - ١٥ مرداد ١٣٩٢ |
مهر علي از سينه ي ما کم شدني نيست

اين مهر به زيور آلات فراهم شدني نيست

خود را بکشي در ره اثبات ولايت

خصم علي و فاطمه آدم شدني نيست
605 | فهيمه | Iran - Tehran | ٢١:٥٦ - ١٦ مرداد ١٣٩٢ |
لعنت به کسي که به علي شير خدا توهين کند به بنت پيغمبر که عزيز تر ازجان پيامبر بوده است توهين کند توف به رويت که تکذيب ميکني ايات الهي را و گفته هاي بزرگان دين را نيرنگت نگرفت ما شعيان اسلام به دينمان خيلي مطمعن هستيم با اين تفرقه ها نميتوانيد ريسمان مارا از هم بپاشيد... اللهم عجل لوليک الفرج...امام زمانم زودتر ظهور کن که اين ادم ها(که نميشود به ان ها گفت ادم)به مادرت توهين کردن به پدرت توهين کردن ظهور کن تا فتنه نشده است...
ما مسلمان ها بايد در کنار هم باشيم و جلوي فتنه ها را بگيريم و دينمان را حفظ کنيم نه اينکه با چهارتا حرف بدون فکر باعث فتنه شويم وموقعيت خوبي براي صهيونيست هاي عوضي درس کنيم هاااااااا پس همه مسلمان دست به دست هم دهيم براي در کنار هم بودن نه روبه روي هم بودن به وبلاگم سر بزنيد مطالب جالبي دورنش هست http://velayatgalikesh.blogfa.com/ کانون جوانان پير ولايت(شاخه گاليکش)سر بزنيد منتظرتونم مطالب بروز و خواندني
606 | اكبر قهرماني | Iran - Tabriz | ١٠:١٧ - ١٧ مرداد ١٣٩٢ |
گفتي روز قيامت قراره عمر يقمونو بگيره من قبول دارم عمر يقيه منو بگيره اميرالمونين علي هم يقه تو رو بگيره انشااله
607 | عمر فاروق | United States - Fremont | ٠٢:٢٣ - ٢١ مرداد ١٣٩٢ |
لعنت به دشمن حضرت علي(ع) و فاطمه (س)!
608 | علي | Iran - Tehran | ٠٦:٣٢ - ٢٥ مرداد ١٣٩٢ |
علي علي بود . فاطمه فاطمه بود و تمام مسلمانان مي دانند که علي اولين خليفه به حق است
609 | بنده خدا | Iran - Tehran | ٠٦:٤٦ - ٢٥ مرداد ١٣٩٢ |
به ديانتتان برسيد در قيامت همه چيز مشخص مي شود وقتي علي را در عرش الهي با عزت و احترام ديديد و همه ما شيعيان بلند داد مي زنيم يا علي يا علي يا علي
610 | يك آشنا | United States - Torrance | ٢١:٢٦ - ٢٩ مرداد ١٣٩٢ |
واا!
هر آدمي مي دونه که حضرت علي(ع) خليفه ي چهارم اهل سنت هست.
و هر کسي، و خود شما بهتر از همه مي دونيد که حضرت علي زندگي ساده اي داشتند، و تجملاتي نبودند.
اين فقير بودن به ساده بودن ايشون اشاره مي کنه، و هيچ توهيني نشده.
لطفأ متن سخنراني در نماز جمعه رو کامل بذاريد.
مطمئن باشيد اهل سنت به حضرت علي(ع) که خليفه ي چهارمشون هست هيچ توهيني نمي کنند. ايشون با بقيه ي خلفا واسشون فرقي نميکنه، معني نميده که حضرت ابوبکر رو بالا ببرن و حضرت علي رو پايين بيارن.
يکم تفکرتون رو مثبت کنيد و انقد کوته فکر نباشيد.
ممنون
611 | مريد حيدر | Iran - Tehran | ١٢:٢٨ - ٠٥ شهریور ١٣٩٢ |
اشناجون اهل سنت فقط حضرت(ع) احترام ميذارن دختر پيغمبر چي شد پس
همه شما ميدونيد که پيامبر گفته فاطمه پاره تن من است.
در ضمن همه ميدونن که حضرت علي(ع) با يک ???يکي نيست.
612 | فاطمه املشي | Iran - Shiraz | ٢٢:٣٣ - ١٦ شهریور ١٣٩٢ |
بسمه تعالي
واقعا مسخره اس مي گن ما به حضرت علي عليه السلام احترام مي ذاريم ولي مي گن برامون ايشون با اون سه ... فرقي نداره و القلب ايشون رو هم مي دزدند و به اون سه ... مي چسبونن شما احترام نذاريد فکر کنم بهتر
613 | حسين | United States - Cedar Knolls | ١٤:٢٤ - ١٨ شهریور ١٣٩٢ |
فاطمه خانوم درست حرف بزن مگه اون سه نفر ديگه ادم نيستن که ميگي اون سه...؟تو از کجا ميدوني اونا ادماي بدي بودن؟بهر حال خوشت مياد اونا هم در باره ي 12 تا امام ما بگن اون 12...؟واقعا که همين امثال شما بين مسلمونا تفرقه ميندازن
614 | بلبلبيل | Iran - Zarrīn Shahr | ١٤:٣٢ - ٢٢ شهریور ١٣٩٢ |
اگه دستم بهت برسه نميكشمت يه كاري ميكنم كه روزي هزار بار آرزوي مرگ بكوتي
615 | حامد | United States - Cheyenne | ١٥:٠٣ - ٢٦ شهریور ١٣٩٢ |
سني ها اگه واقعا اسلام محمدي داشتن الان دوست آمريکا و اسراييل نبودن وااسلام
616 | علي | Iran - Zahedan | ٢٠:٢٤ - ٢٦ شهریور ١٣٩٢ |
همه بنده هاي خوب خدا بودن
سره هيچي آخرت خودتون رو خراب نکنيد
دلم واستون مي سوزه
617 | bisetareh | Iran - Qom | ١٨:٣١ - ٢٧ شهریور ١٣٩٢ |
علي غير ممکن است همه شان خوب باشند اصلا روايتي کار نداريم، در حد يک بچه 6 ساله حرف ميزنيم
ابوبکر وعمر حق حضرت علي را براي خلافت خوردند و زن ايشان حضرت فاطمه راکتک زدند اين مساله بخاطر احاديث متواتر قابل رد نيست. نتيجه، ياعمر وابوبکر بر حقند يا اهل بيت که آياتي در شانشان امده. نميشود هر دو گروه خوب باشند
عايشه عثمان را لايق خلافت ندانست واو را کافر دانست يا يکيشون يا هر دو بدند نميشود گفت هر دو بدند يا عايشه دروغ ميگويد بدست يا عثمان پس بازهم نتيجه ميگيريم هر دو خوب نيستند
عايشه بر خليفه وقت حضرت علي شوريد وجنگ جمل را راه انداخت که گروهي چون حضرت علي، حسن، مالک، اشتر، مقداد، ابوذر وسلمان در اين سو و گروهي در آن سو چون عايشه، پسر عمر، طلحه وزبير وغيره بودند باهم جنگيدند وخونهاي زيادي ريخته شد اصلا نميشود تصور کرد هردو گروه خوب باشند
پس آخرتت رو با چيزي که تو ذهنت جا انداختند خراب نکن خودت عقل داري درحد 6 ساله هم فکر کني ميفهمي همه صحابه عادل نبودند ودروغي بيش نيست بيشتر تحقيق کن
618 | bisetareh | Iran - Qom | ١٨:٣٨ - ٢٧ شهریور ١٣٩٢ |
آقاي حسين اون سه ميگيم تا توهيني نکنيم ازکجا ميفهميم بدند
1 بخاطر غصب ولايت ودروغ بستن به پيامبر
2-کتک زدن بي بي دوعالم وغصب فدک
3- بدعت هاي بيشمار
4- شراب خواري
5- فرار ازجنگ ها مثل بز کوهي
6- نافرماني از رفتن به جنگ در آخرين روزهاي زندگي پيامبر
7- تهمت هذيان گويي پيامبر واجازه ندادن آوردن قلم ودوات براي پيامبر
8- آتش زدن احاديث پيامبر و تغيير سنت
9- زناي محصنه يکي از اصحاب و حد نزدن او
10- و...
ياعلي بسته يابازم بگم همه درکتب صحيحه خودتون هست
619 | فريدون همت | Afghanistan - Kabul | ١٤:٣٦ - ٣١ شهریور ١٣٩٢ |
فقط همين راميگويم که ما سني ها تمام امامان و ديگران صحابه هاي بزرگ اسلام را به خوبي يادميکنيم نه به بدي. ابوبکر عمر عثمان علي حسن حسين.... همه جاي خودشان را دارند.هيچکدامشان را با يک ديگر نميتوان مقايسه کرد که کدامش خوب و کدامش بد است؟ اصلا انها جاي نيشينان پيغمبر عزيزما محمد صل الله وعليه وسلم هستند.چطور بد بوده ميتوانن؟ لعنت به اشخاص که به اسلام توهين ميکنند.
620 | bisetareh | Iran - Qom | ١٦:٢٢ - ٣١ شهریور ١٣٩٢ |
فريدون همت ما صحابه هاي راستين اسلام چون سلمان وابوذر ومقداد وعمار ومالک اشتر بعداز امامانمان پاس ميداريم خيلي هم خوب ميشود باهم مقايسه کرد چرا نميشه مثلا شما سلمان رو با عمر مقايسه کرد کسي که از ايران بدنبال پيامبر رفت و آنقدر خوب بود که پيامبر فرمود او از اهلبيت است ولي عمر از تمامي جنگ ها فرار ميکرد بسيار خشن بود باپيامبر بد حرف ميزد وکارهاي زشت زيادي انجام داد وشراب خوارهم بود معاويه وابوبکر وعثمان هم از صحابه هستند آنان باوصي خدا علي دشمني کردند وحق او راغصب کردند پس اگر ما آنان راتاييد کنيم و ذکر گوييم ما هم آن غصب راتاييد کرده ايم وبا عمر وابوبکر هيچ تفاوتي نداريم
621 | مجيد م علي | United States - Dallas | ٠١:٢٨ - ٠١ مهر ١٣٩٢ |
الله اکبر
با سلام
جناب همت همينطور بي خودي حرفي نزن ... در اين موارد تحقيق کن ..
1 ) عمر به حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم بارها توهين کرد
2 ) عمر به به ابوبکر توهين کرد
3 ) عايشه به حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم و ابوبکر و عثمان توهين کرد .
4 ) خالد ابن وليد به عمر توهين کرد .
5 ) عايشه و حفصه به عثمان توهين کردند
6 ) عثمان به عايشه و حفصه توهين کرد ...
و و و
حضرت علي عليه السلام در مورد ابوبکر و عمر مي فرمايند ( از زبان خود عمر ) فَلَمَّا تُوُفِّىَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- قَالَ أَبُو بَكْرٍ أَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- فَجِئْتُمَا تَطْلُبُ مِيرَاثَكَ مِنَ ابْنِ أَخِيكَ وَيَطْلُبُ هَذَا مِيرَاثَ امْرَأَتِهِ مِنْ أَبِيهَا فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- « مَا نُورَثُ مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ ». فَرَأَيْتُمَاهُ كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّهُ لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ ثُمَّ تُوُفِّىَ أَبُو بَكْرٍ وَأَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- وَوَلِىُّ أَبِى بَكْرٍ فَرَأَيْتُمَانِى كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا .صحيح مسلم، کتاب الجهاد والسير، باب حکم الفئ ، ح 1756
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=23021
بهر حال در همين سايت ميتواني تحقيق کني و در مورد يافته هايت تحقيق کن
لبيک يا صديق الاکبر علي ابن ابي طالب
لبيک يا فاروغ الاعظم علي ابن ابي طالب
لبيک يا ذوالنورين علي ابن ابي طالب
لبيک يا علي
622 | مهتاب | Iran - Khorramshahr | ١٢:٠٧ - ٠١ مهر ١٣٩٢ |
لي بچه ها راستم ميگن.حضرت علي با اون همه ابوهت چطور ميذاره زنشو کتک بزنن؟؟

پاسخ:
باسلام

خواهر گرامي؛ ايشان از همسرشان دفاع كرده و با عمر درگير شدند ولي چون از طرف رسول الله صلي الله عليه و آله مامور به صبر بودند بيشتر اقدام عملي انجام ندادند و فقط به سخن گفتن و اتمام حجت با آنها بخصوص انصار اكتفا كردند اين وضعيت ايشان مانند وضعيت رسول الله صلي الله عليه و آله در مكه بود كه برخي از يارانشان را از دست دادند و ايشان صبر كرده و اقدام عملي را به صلاح ندانستند و يارانشان را هم از آن منع كردند كه در قرآن آيه 77 سوره نساء به آن اشاره شده است. مي فرمايد: «أَ لَمْ تَرَ إِلَى الَّذينَ قيلَ لَهُمْ كُفُّوا أَيْدِيَكُمْ وَ أَقيمُوا الصَّلاةَ وَ آتُوا الزَّكاةَ فَلَمَّا كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقِتالُ إِذا فَريقٌ مِنْهُمْ يَخْشَوْنَ النَّاسَ كَخَشْيَةِ اللَّهِ أَوْ أَشَدَّ خَشْيَة؛ آيا نديدى كسانى را كه به آنان گفته شد: «[فعلاً] دست [از جنگ‏] بداريد، و نماز را برپا كنيد و زكات بدهيد»، و[لى‏] همين كه كارزار بر آنان مقرّر شد، بناگاه گروهى از آنان از مردم [=مشركان مكّه‏] ترسيدند مانند ترس از خدا يا ترسى سخت‏تر».

جواب اين شبهه مفصل در مقاله «چرا اميرمؤمنان (عليه السلام) از همسرش دفاع نكرد؟» بررسي شده است مراجعه نماييد.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

(1)
623 | محمد | Iran - Zahedan | ١٤:٢١ - ٠١ مهر ١٣٩٢ |
برو اي گداي مسکين درخانه خدا زن که علي هميشه مي زد در خانه خدا را
624 | عرفان | Iran - Khorramshahr | ٢٠:١٦ - ١٠ مهر ١٣٩٢ |
شما يک بار در يک جا بياوريد که خدا و پيامبرش يک نفر را به اسم لعنت کرده باشند.
هر چه لعن در آيات و احاديث هست گروه مشخصي را شامل مي شود و از کسي اسم برده نمي شود.
اما راستي چرا علي هنگامي که ابوبکر حقش را خورد خودش يک بار هم به غدير استناد نکرد؟
غدير همان هلوکاست ايران است اگر کسي بخواهد غدير را آن طور که هست بازگو کند به جرم تحريف تاريخ بازداشت مي شود پس شما از اين نظر مثل بهوديان هستيد.
خواشها هم وقتي استناد مي کنيد براي من منبع الکي رديف نکنيد خود متن را بياوريد با بدون قيچي کردن.

پاسخ:
با سلام

دوست گرامي؛ هم در آيات قرآن افرادي مورد لعن قرار گرفته اند و هم در كلام رسول الله صلي الله عليه و آله:

در قرآن:

1. در مورد لعان خداوند دستور مي دهد كه خود را لعن كند:

وَالْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَةَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِنْ كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ (سوره نور آيه 7)

و (گواهي مرد در دفعه) پنجم (در لعان) اين است لعنت خدا بر او باد اگر از دروغگويان باشد .

2. بني اميه ملعون شده خدا در قرآن:

وَمَا جَعَلْنَا الرُّؤْيَا الَّتِي أَرَيْنَاكَ إِلَّا فِتْنَةً لِلنَّاسِ وَالشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِي الْقُرْآَنِ ...(سوره إسراء آيه 60)

و آن رويايي را که به تو نشان داديم و درخت لعنت شده در قرآن را جز براي آزمايش مردم قرار نداديم ...

طبلري مي ويد:

قوله (والشجرة الملعونة في القرآن ... ) ولا اختلاف بين أحد أنه أراد بها بنى أمية(تاريخ الطبري ج5 ص622)

كلام خداوند كه فرموده است «شجره لعنت شده در قرآن» بين هيچ‌كس در اين كه مقصود خداوند از اين شجره ، بني‌اميه بوده است ، اختلاف نيست !

3. تهمت زنندگان در جريان افك لعنت شده اند:

إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآَخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ(سوره نور آيه 23)

بي گمان کساني که به زنان پاکدامن بي‌خبر و با ايمان نسبت زنا مي‌دهند ، در دنيا و آخرت لعنت شده‌اند و براي آنها عذابي سخت خواهد بود .

اين آيه طبق روايات اهل سنت ، در ماجراي تهمت زدن صحابه به عائشه نازل شده است . و كساني كه اين تهمت را به عائشه زدند ، گروهي از صحابه از جمله حسان بن ثابت ، مسطح بن أثاثة و ... بودند .

بخاري در صحيح خويش از عائشه نقل مي‌كند كه گفت :

... فَعَثَرَتْ أُمُّ مِسْطَحٍ في مِرْطِهَا فقالت تَعِسَ مِسْطَحٌ فقلت لها بِئْسَ ما قُلْتِ أَتَسُبِّينَ رَجُلًا شَهِدَ بَدْرًا فقالت أَيْ هَنْتَاهْ أولم تَسْمَعِي ما قال قالت وَقُلْتُ وما قال فَأَخْبَرَتْنِي بِقَوْلِ أَهْلِ الْإِفْكِ ...

صحيح البخاري ج 4 ص 1519 ش 3910 ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا

ام مسطح به زمين خورد و گفت : مسطح (فرزندش كه صحابي و از اهل بدر بود) نابود شود ! به او گفتم : چه بد سخني گفتي ! آيا به كسي كه در جنگ بدر شركت كرده است دشنام مي‌دهي ؟

در پاسخ گفت : واي از مصيبت ! آيا نشنيده‌اي كه او چه گفته است ؟

گفتم چه گفته است؟

در پاسخ همان سخنان اهل افك (تهمت عائشه به زنا)‌را مطرح كرد !

بنا بر اين ، اين لعن نيز شامل گروهي از مسلمانان و صحابه مي‌شود !

و...

در روايات:

1. مسلم در صحيح خود آورده:

قال خُفَافُ بن إِيمَاءٍ: رَكَعَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ثُمَّ رَفَعَ رَأْسَهُ فقال: ... وَعُصَيَّةُ عَصَتْ اللَّهَ وَرَسُولَهُ ، اللهم الْعَنْ بَنِي لِحْيَانَ وَالْعَنْ رِعْلًا وَذَكْوَانَ ؛ ثُمَّ وَقَعَ سَاجِدًا. قال خُفَافٌ: فَجُعِلَتْ لَعْنَةُ الْكَفَرَةِ من أَجْلِ ذلك

صحيح مسلم ج 1 ص 678 ح 679 كتاب المساجد باب استحباب القنوت في جميع الصلاة ...

خفاف بن ايماء (از صحابه) مي گويد : رسول خدا (صلى الله عليه وآله) به رکوع رفته و سپس سر خويش را بالا آوردند و فرمودند: ... قبيله عصية بر خدا و رسول او سر کشي کرد ؛ خدايا قبيله بني لِحْيان و قبيله رِعْل و قبيله ذَکْوان را لعنت نما ؛ و سپس به سجده مي‌رفتند .

2. نسائي در سنن خود مي‌نويسد:

أخبرنا علي بن الحسين قال حدثنا أمية بن خالد عن شعبة عن محمد بن زياد قال لما بايع معاوية لابنه، قال مروان: سنة أبي بكر وعمرى فقال عبد الرحمن بن أبي بكر: سنة هِرْقَل وقيصر! فقال مروان: هذا الذي أنزل الله فيه: ( وَالَّذِي قَالَ لِوَالِدَيْهِ أُفٍّ لَكُمَا ﴾ الآية. فبلغ ذلك عائشة فقالت: كذب والله ... ولكن رسول الله صلى الله عليه وسلم لعن أبا مروان ومروان في صلبه، فمروان فضض من لعنة الله.

سنن النسائي الكبرى ج6 ص458 ش 11491

3. وقتي که معاويه براي يزيد بيعت مي گرفت مروان مي گفت : اين کار همان سنت ابو بکر و عمر است ؛ عبد الرحمن بن ابي بکر گفت : اين کار سنت هرقل و قيصر پادشاهان روم است .

مروان گفت : عبدالرحمن کسي است که در مورد او آيه (وَالَّذِي قَالَ لِوَالِدَيْهِ أُفٍّ لَكُمَا﴾ نازل شده است .

خبر به عائشه رسيد و گفت : به خدا قسم مروان دروغ گفته است ... ولي رسول خدا (صلى الله عليه وآله) پدر مروان (حكم بن عاص) را لعنت کرد و مروان در صلب او بود ؛ پس قسمتي از لعنت رسول خدا (صلى الله عليه وآله) به مروان نيز رسيده است

4.بزار از علماي بزرگ اهل سنت مي‌نويسد:

عن سفينة رضي الله عنه أن النبي كان جالسا فمر رجل على بعير وبين يديه قائد وخلفه سائق، فقال: لعن الله القائد والسائق والراكب.

مسند البزار ج9 ص286 ش 3839

رسول خدا (صلى الله عليه وآله) نشسته بودند که شخصي سوار بر شتري سوار است و شخصي افسار آن را به دست گرفته و شخص ديگري نيز از پشت سر، آن را مي راند ؛ حضرت فرمودند : خداوند آن را كه افسار شتر به دست دارد و آن را كه از پشت سر، شتر را حركت مي‌دهد و آن را كه سوار بر شتر هست، لعنت کند .

5. عن بن عَبَّاسٍ قال: كنت أَلْعَبُ مع الصِّبْيَانِ فَجَاءَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَتَوَارَيْتُ خَلْفَ بَابٍ. قال: فَجَاءَ فَحَطَأَنِي حَطْأَةً وقال: إذْهَبْ وَادْعُ لي مُعَاوِيَةَ! قال: فَجِئْتُ فقلت: هو يَأْكُلُ. قال: ثُمَّ قال لِيَ: إذْهَبْ فَادْعُ لي مُعَاوِيَةَ! قال: فَجِئْتُ فقلت: هو يَأْكُلُ فقال لَا أَشْبَعَ الله بَطْنَهُ

صحيح مسلم ج 4 ص 2010 ش 2604 بَاب من لَعَنَهُ النبي صلى الله عليه وسلم أو سَبَّهُ أو دَعَا عليه وَلَيْسَ هو أَهْلًا لِذَلِكَ

از ابن عباس روايت شده است که من همراه با کودکان بازي مي کردم ؛ رسول خدا (صلى الله عليه وآله) آمدند و من در پشت در مخفي شدم ؛ پس ايشان در را بر روي من به آرامي فشار داده و فرمودند برو و معاويه را صدا بزن ؛ به نزد ايشان بازگشتم و گفتم او مشغول غذا خوردن است؛ پس فرمودند برو و معاويه را صدا بزن ؛ دوباره بازگشتم و گفتم او مشغول غذا خوردن است ؛ فرمودند خدا شکم او را سير نکند!!!

تفصيل اين بحث در مقاله: «مشروعيت سبّ و لعن از ديدگاه اهل سنت»

حضرت علي عليه السلام به حديث غدير استناد كرده اند هم در كتب شيعه و هم در كتاب اهل سنت آمده است:

در كتاب كافي به سند صحيح آمده است:

541- عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ حَمَّادِ بْنِ عِيسَى عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عُمَرَ الْيَمَانِيِّ عَنْ سُلَيْمِ بْنِ قَيْسٍ الْهِلَالِيِّ قَالَ سَمِعْتُ سَلْمَانَ الْفَارِسِيَّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ يَقُولُ لَمَّا قُبِضَ رَسُولُ اللَّهِ ص وَ صَنَعَ النَّاسُ مَا صَنَعُوا وَ خَاصَمَ أَبُو بَكْرٍ وَ عُمَرُ وَ أَبُو عُبَيْدَةَ بْنُ الْجَرَّاحِ الْأَنْصَارَ فَخَصَمُوهُمْ بِحُجَّةِ عَلِيٍّ ع قَالُوا يَا مَعْشَرَ الْأَنْصَارِ قُرَيْشٌ أَحَقُّ بِالْأَمْرِ مِنْكُمْ لِأَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص مِنْ قُرَيْشٍ وَ الْمُهَاجِرِينَ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى بَدَأَ بِهِمْ فِي كِتَابِهِ وَ فَضَّلَهُمْ وَ قَدْ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص الْأَئِمَّةُ مِنْ قُرَيْشٍ قَالَ سَلْمَانُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَأَتَيْتُ عَلِيّاً ع وَ هُوَ يُغَسِّلُ رَسُولَ اللَّهِ ص فَأَخْبَرْتُهُ بِمَا صَنَعَ النَّاسُ وَ قُلْتُ إِنَّ أَبَا بَكْرٍ السَّاعَةَ عَلَى مِنْبَرِ رَسُولِ اللَّهِ ص وَ اللَّهِ مَا يَرْضَى أَنْ يُبَايِعُوهُ بِيَدٍ وَاحِدَةٍ إِنَّهُمْ لَيُبَايِعُونَهُ بِيَدَيْهِ جَمِيعاً بِيَمِينِهِ وَ شِمَالِهِ فَقَالَ لِي يَا سَلْمَانُ هَلْ تَدْرِي مَنْ أَوَّلُ مَنْ بَايَعَهُ عَلَى مِنْبَرِ رَسُولِ اللَّهِ ص قُلْتُ لَا أَدْرِي إِلَّا أَنِّي رَأَيْتُ فِي ظُلَّةِ بَنِي سَاعِدَةَ حِينَ خَصَمَتِ الْأَنْصَارُ وَ كَانَ أَوَّلَ مَنْ بَايَعَهُ بَشِيرُ بْنُ سَعْدٍ وَ أَبُو عُبَيْدَةَ بْنُ الْجَرَّاحِ ثُمَّ عُمَرُ ثُمَّ سَالِمٌ قَالَ لَسْتُ أَسْأَلُكَ عَنْ هَذَا وَ لَكِنْ تَدْرِي أَوَّلَ مَنْ بَايَعَهُ حِينَ صَعِدَ عَلَى مِنْبَرِ رَسُولِ اللَّهِ ص قُلْتُ لَا وَ لَكِنِّي رَأَيْتُ شَيْخاً كَبِيراً مُتَوَكِّئاً عَلَى عَصَاهُ بَيْنَ عَيْنَيْهِ سَجَّادَةٌ شَدِيدُ التَّشْمِيرِ صَعِدَ إِلَيْهِ أَوَّلَ مَنْ صَعِدَ وَ هُوَ يَبْكِي وَ يَقُولُ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يُمِتْنِي مِنَ الدُّنْيَا حَتَّى رَأَيْتُكَ فِي هَذَا الْمَكَانِ ابْسُطْ يَدَكَ فَبَسَطَ يَدَهُ فَبَايَعَهُ ثُمَّ نَزَلَ فَخَرَجَ مِنَ الْمَسْجِدِ فَقَالَ عَلِيٌّ ع هَلْ تَدْرِي مَنْ هُوَ قُلْتُ لَا وَ لَقَدْ سَاءَتْنِي مَقَالَتُهُ كَأَنَّهُ شَامِتٌ بِمَوْتِ النَّبِيِّ ص فَقَالَ ذَاكَ إِبْلِيسُ لَعَنَهُ اللَّهُ أَخْبَرَنِي رَسُولُ اللَّهِ ص أَنَّ إِبْلِيسَ وَ رُؤَسَاءَ أَصْحَابِهِ شَهِدُوا نَصْبَ رَسُولِ اللَّهِ ص إِيَّايَ لِلنَّاسِ بِغَدِيرِ خُمٍّ بِأَمْرِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَأَخْبَرَهُمْ أَنِّي أَوْلَى بِهِمْ مِنْ أَنْفُسِهِمْ وَ أَمَرَهُمْ أَنْ يُبَلِّغَ الشَّاهِدُ الْغَائِبَ فَأَقْبَلَ إِلَى إِبْلِيسَ أَبَالِسَتُهُ وَ مَرَدَةُ أَصْحَابِهِ فَقَالُوا إِنَّ هَذِهِ أُمَّةٌ مَرْحُومَةٌ وَ مَعْصُومَةٌ وَ مَا لَكَ وَ لَا لَنَا عَلَيْهِمْ سَبِيلٌ قَدْ أُعْلِمُوا إِمَامَهُمْ وَ مَفْزَعَهُمْ بَعْدَ نَبِيِّهِمْ فَانْطَلَقَ إِبْلِيسُ لَعَنَهُ اللَّهُ كَئِيباً حَزِيناً وَ أَخْبَرَنِي رَسُولُ اللَّهِ ص أَنَّهُ لَوْ قُبِضَ أَنَّ النَّاسَ يُبَايِعُونَ أَبَا بَكْرٍ فِي ظُلَّةِ بَنِي سَاعِدَةَ بَعْدَ مَا يَخْتَصِمُونَ ثُمَّ يَأْتُونَ الْمَسْجِدَ فَيَكُونُ أَوَّلَ مَنْ يُبَايِعُهُ عَلَى مِنْبَرِي إِبْلِيسُ لَعَنَهُ اللَّهُ فِي صُورَةِ رَجُلٍ شَيْخٍ مُشَمِّرٍ يَقُولُ كَذَا وَ كَذَا ثُمَّ يَخْرُجُ فَيَجْمَعُ شَيَاطِينَهُ وَ أَبَالِسَتَهُ فَيَنْخُرُ وَ يَكْسَعُ وَ يَقُولُ كَلَّا زَعَمْتُمْ أَنْ لَيْسَ لِي عَلَيْهِمْ سَبِيلٌ فَكَيْفَ رَأَيْتُمْ مَا صَنَعْتُ بِهِمْ حَتَّى تَرَكُوا أَمْرَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ طَاعَتَهُ وَ مَا أَمَرَهُمْ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ ص (الكافي ج : 8 ص : 343)

در كتب اهل سنت آمده است كه ايشان در زمان رسول الله صلي الله پيوسته بر ولايت خود تاكيد مي كرده است:

عن ابن عباس أن عليا كان يقول في حياة رسول الله صلى الله عليه وسلم إن الله عز وجل يقول ) أفإن مات أو قتل انقلبتم على أعقابكم ( والله لا ننقلب على أعقابنا بعد إذ هدانا الله تعالى والله لئن مات أو قتل لأقاتلن على ما قاتل عليه حتى أموت والله إني لأخوه ووليه وابن عمه ووارثه فمن أحق به مني رواه الطبراني ورجاله رجال الصحيح

(مجمع الزوائد ومنبع الفوائد ، اسم المؤلف: علي بن أبي بكر الهيثمي الوفاة: 807 ، ج 9 ص 134، دار النشر : دار الريان للتراث/‏دار الكتاب العربي - القاهرة , بيروت - 1407)

واقعيت غدير در كتب كساني مانند طبري و... آمده است و برخي از متعصبين از اهل سنت كتابها را از بين برده و در طول تاريخ هم حكام سني از انتشار آن جلوگيري كرده اند به كتاب الغدير مراجعه كنيد تا حقانيت آن را در كتب اهل سنت ببينيد.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

(1)
625 | مجتبي خدادوست | Iran - Tabriz | ١٥:٣٥ - ١١ مهر ١٣٩٢ |
محمد کامنت شماره 623
ميتوني اين آيه رو توضيح بدي؟وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُواْ أَنفُسَهُمْ جَآؤُوكَ فَاسْتَغْفَرُواْ اللّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُواْ اللّهَ تَوَّاباً رَّحِيماً [النساء : 64]
امام علي عليه السلام با خدا بود و معصوم و نيازي به واسطه نداشت اما ما نياز داريم چون بواسطه گناهان که ظلم به خدا يا خود و مردم هستند خود را از خدا دور مي کنيم و نياز به فرد با آبرو نزد خدا داريم.
با گفته شما اين آيه خود زير سوال ميرود درسته؟
626 | عاشق اميرالمومنين علي | Iran - Mashhad | ٢٣:٢٨ - ١١ مهر ١٣٩٢ |
در جواب جناب عرفان :
1.تبت يدا ابي لهب وتب !
2.حتي اگر حضرت علي به غدير استناد نکرده باشد ، واقعا ذره اي احتمال براي بازگشت حق از جانب ابوبکر و ... بود؟!!
3.فرض کنيم هيچ نصي براي خلافت اميرالمومنين نيست !!! مردم آن زمان ابوبکر را در نهايت دموکراسي !! انتخاب کردند !! خب اشتباه کردند و ما چرا پي اشتباه آنان برويم؟!!
4.ما هلوکاست داريم منتهي مشکل واژگونه است! يعني کسي نيست که تحقيق کند! ميليون ها شيعه و علوي که در طول تاريخ به دست حکام جور و ستمگران زمان (به قول خودشان خلفا !! ) به قتل رسيدند .
در جواب جناب محمد :
خداوند به پيامبرش دستور ميدهد با سائل بدرفتاري نکند. حالا سائل (درخواست کننده) نان بخواهد ، پول بخواهد ، شفاعت بخواهد و ... و خود اين امر نشانگر اين است که درخواست از مخلوق (آن هم سرور مخلوقات) هيچ منافاتي با توحيد ندارد.
« وأما السائل فلا تنهر »
627 | محسن | | ٢٠:٣٨ - ٢٣ مهر ١٣٩٢ |
اعوذ بالله من الشيطان لعين الرجيم بنام خدايي که به حقيقت پادشاه هستي و نيستي اوست دوستان اهل سنت کمي در مورد اعمال و رفتارتون فکر کنيد و خودتون قضاوت کنيد سني کيه و شيعه کيه فرداي قيامت بايد در پيشگاه خداي دانا و توانا بايد حاضر و به سوالاتي جواب بديد اينکه به محمد و آل پاکش اهانت کنيد به گردن شماست در دين خدا فقط اهانت کردن رو ياد گرفتيد مطمئن باشيد مهدي فاطمه (عج الله) مياد و انتقام خون مادرش زهرا (س) رو ميگيرد به اميد تعجيل در ظهور امام زمان عج الله تعالي اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم يا زهرا(س)
628 | عاشق اهل بيت | | ١٣:٥٠ - ٢٦ مهر ١٣٩٢ |
لعنت بر هر کسي که به اهل بيت ظلم کرد . شيعه بودن به حرف نيست به عمله هر کس عملش مانند اهلبيت بود شيعه محسوب ميشه والا محب به حساب مياد . روايت داريم .دروغ ميگويد کسي که ميگويد ما(اهل بيت) را دوست دارد ولي با دشمنان ما دوستي ميکند. چون دو حب در يک دل جاي نميگيرد. مثلا چطور ميتوني هم خدا رو دوست داشته باشي هم شيطان را .
629 | ميثم | Iran - Arak | ١٤:٣٥ - ٢٦ مهر ١٣٩٢ |
با سلام من سوالي که دارم اين هست ما شيعيان اتفاق نظر دارم که کمر فاطمه زهرا( ع)شکست و اين بزرگوار 6 ماه درد و رنج کشيد و به سختي زندگي ميکرد اما اينجا جايه سوال دارد مگر علي شفا نميده ؟ مگر حسين و حسن پيش خدا آبرو ندارند؟ چرا مادرشان را شفا ندادند و چرا زماني که حضرت يوسف فهميد پدرش نابينا شده پيراهن خودش را داد که چشم پدرش بينا شود 2 - مگر عيسي پسر مريم يک روزه نبود از مادرش مريم دفاع کرد زماني که مريم روزه سکوت گرفته بود 3 مگر عيسي ( ع) مرده زنده نمي کرد و چشم نابينا و غيره .......... 4 مگر حضرت موسي قوم بني اسرائيل را نجات نداد زيرا پيش خدا آبرومند بود و دريا با آن عظمت باز گرديد 5 مگر حضرت نوح قوم خود را نجات نداد و با آن کشتي و مديريت بشريت را نجات داد 6 آري حضرت ابراهيم پيش خدا آبرو دارد و آتش نمرد ميشود گلستان زيرا آبرومند نزد خدا را نميشود سوزاند 7 مگر حضرت اسماعيل تشنه نشد و به اين خاطر که ابرومند نزد خدا بود آب زمزم فوران کرد و مگر ما نمي گويم حسين تشنه در کربلا شهيد شد ؟ و مگر قوم بني اسرائيل به حضرت موسي نگفتند که ما تشنه هستيم آب نياز داريم و حضرت با عصاي خود به کوه زد و نه يک چشمه بلکه 12 چشمه سرازير گرديد ؟ و چرا حسين وعلي وحسن مادر خود را در مدت 6 ماه نتوانستند درمان کنند ؟ و مگر آنها در قران نخوانده بودند که خداوند ميفرمايد به پدر و مادر نيکي کنيد

پاسخ:
با سلام

دوست گرامي

اولا: همه اموري كه امام معصوم انجام مي دهد به خواست خداوند متعال بستگي دارد بل عباد مكرمون لايسبقونه بالقول و هم بامره يعملون .در اين مورد نيز امام حسن و امام حسين عليهما السلام طبق امر پروردگار عمل کردند همچنانکه خود پيامبر صلي الله عليه و آله وقتي که مسموم بودند و با اين مسموميت از دنيا رفتند، براي نجات خود دعا نکردند و يا اهل بيت براي شفاء ايشان کاري نکردند

ثانيا: قضا و قدر خداوند اگر حتمي شده باشد، به هيچ عنوان تغيير نمي کند. حال قضاي الاهي در مورد عمر انسان ها باشد يا عمر امت ها. خداوند مي فرمايد: وَ لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ لا يَسْتَأْخِرُونَ ساعَةً وَ لا يَسْتَقْدِمُون» براى هر قوم و جمعيّتى، زمان و سرآمد (معيّنى) است و هنگامى كه سرآمد آنها فرا رسد، نه ساعتى از آن تأخير مى‏ كنند، و نه بر آن پيشى مى‏ گيرند. ائمۀ معصومين (ع) وقتي که مي دانستند قضا و حکمت خداوند به اين تعلق نگرفته است که به شهادت برسند، از هر وسيله اي براي نجات خود از مرگ استفاده مي کردند. در روايات نقل شده که امام هادي (ع) براي شفاي بيماري خود شخصي را براي دعا به کربلا فرستاد، اما وقتي که قضاء الهي به اين امر تعلق گرفته باشد که به شهادت برسند در اين صورت ائمه در مقابل قضاء الهي تسليم هستند

ثالثا: جلوگيري کردن از بهترين مرگ يعني شهادت که مطابق خواست حتمي خداوند است، معنايي غير از عدم رضايت به خواست خداوند ندارد، که چنين امري از ائمه عليهم السلام نه تنها بعيد و غير عقلاني است، بلکه مرگ اين چنيني؛ يعني شهادت در راه خدا بزرگ ترين آرزوي آنها بوده و هر لحظه براي رسيدن به چنين آرزويي دعا و لحظه شماري مي کردند؛ مثلاً امام حسين (ع) با اين که از شهادت خود و يارانش اطلاع داشت، ولي در عين حال از آن استقبال کرد؛ چرا که شهادت آن حضرت آثار و برکات مثبت و تأثير گذاري بر جهان اسلام داشته و موجب احياي دين شده است. اگر از اين مرگ فرار مي کرد، در کجا به شهادت مي رسيد که آثار و برکات اين چنيني داشته باشد؟! همچنين است شهادت حضرت زهراء عليها السلام که داراي آثار و برکات فراواني داشت که اگر با مرگ طبيعي از دنيا مي رفتند اين برکات را نداشت

بنابراين در مواردي که ائمۀ اطهار عليهم السلام به قضاي حتمي خداوند علم داشتند، به خاطر مقام تسليم و رضايي که داشتند، به اين امر راضي بودند و در غير اين موارد براي حفظ جان خود تلاش مي کردند و جلوگيري نمودن از بهترين مرگ؛ يعني شهادت که مطابق با خواست حتمي خداي متعال است، معنايي غير از عدم رضايت به خواست خداوند، ندارد که چنين امري نه تنها از ائمه عليهم السلام بعيد است، بلکه آنها راضي به قضاي الاهي و تسليم امر پروردگار بودند.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

630 | حامد | Iran - Zahedan | ١٦:٣٣ - ٠٢ آبان ١٣٩٢ |
با سلام
طرف حرف من اون دسته از برادران شيعه هست که در تهران و استانهاي ديگر ايران زندگي ميکنند که همه همشهريانشون شيعه مذهب هستن شما بيرون بلا نشستين و خيلي باشخصيت ميگين ما و اهل سنت برادريم و برابر و به مديريت سايت انتقاد ميکنيد که اين مطلب ايجاد تفرقه ميکنه در امت اسلام و رسول اکرم (ص) اما تشريف بياريد زاهدان تا از نزديک لمس کنيد که اين اهل سنت چه موجوداتي هستن ما هرروز داريم با اين ؟؟؟ صفت ها زندگي ميکنيم اينا انقدر از خدا بي خبر هستن و با اميرالمومنين حضرت علي (ع) کينه دارن که صرفا چون مسجدي به نام مبارک ايشون در يکي از خيابان هاي اصلي شهر زاهدان هست و عاشقان ولايت اين حضرت بزرگوار تلاش بر اين دارن که نماز يوميه خود رو در اين مسجد بخوانند چون زينت نام مبارک حضرت علي ابن ابيطالب (ع) بر سر در آن است اين اهل تسنن از خدا بي خبر به دفعات متوالي مسجد مذکور را مورد حمله قرار دادن و بمب در آن منفجر کردن شيعيان با دادن شهيد هاي بسيار اما سکوت کردن و سريعا مسجد رو باز سازي کردن بهتر از دفعات قبل اما جمله اي هست که ميگه خوبي که از حد بگذرد احمق خيال بد کند... ما نميزاريم تا زماني که نفس ميکشيم هيچ کسي به شاه دين و سرور اهل زمين امير المومنبن حضرت علي (ع) توهين کند خواهشم از شما اينه که تا يک چيزي رو از نزديک نديدين نظر ندين نميگن لالين
ما شيعيان حيدر کرار (ع) هستيم
631 | علي رو عشق است | Germany - Falkenstein | ٠٩:٢٩ - ٠٧ آبان ١٣٩٢ |
فقط شيعه .سني ها رو ول كنيد
632 | صلاح از كردستان | | ١٩:٤٧ - ١٧ آبان ١٣٩٢ |
با سلام خدمت برادر عزيزحامد
دوست گرامي از شما خواهش ميكنم بنا به فرموده رسول اكرم كه ميفرمايند (به مقدسات ديگران توهين نكنيد تا به مقدسات شما توهين نشود) توهين نكنيد
در ضمن آن كساني كه در خانه خدا(مسجد) بمب منفجر ميكنند نه تنها مسلمان نيستند بلكه كافر مطلق هستند كه به خانه خدا حمله ميكنند(وهابي هاي افراطي)
خداوند به شما وديگر برادران اهل تشيع صبر عطا فرمايد كه بدون تامل و دليل و برهان قطعي قضاوت ميكنيد به الله قسم كه حضرت علي و فاطمه زهرا به نزد اهل تسنن به اندازه خلفاي راشدين داراي احترام ميباشند
خداوند محمد(ص)و آل و اصحاب بزرگوارش را به بهشت برين شاد كند...
والسلام عليكم
633 | بيزارم از هر انكه فاطمه از او بيزار است | Iran - Naz̧arābād | ٠٨:٢٤ - ٢١ آبان ١٣٩٢ |

پيامبر اكرم : دشمنان اميرالمومنين حرامزاده اند
تو خود حديث مفصل بخوان ...
634 | سيدمقصود هاشمي | | ١٠:٤٠ - ٢١ آبان ١٣٩٢ |
لعنت خداوند برمنافقين وکذابان که درطول تاريخ اجدادما حضرت علي رض حضرت اماحسن وحضرت امام حسين ازدست شيعان به اين حال رسيده اند. وبانام امامان خيانت مي کنند نوحه سرايي وسياه پوشي را انها حرام گفتند شما اين کاررا خلاف گفته هاي انها مي نمايد.
635 | bisetareh | | ١٥:٠٥ - ٢١ آبان ١٣٩٢ |
لعنت بر دروغ گويان باد سيد مقصود
توواقعا سيدي؟آقات علي رو رضي صدا ميکني
مولاي ما عليه السلام است پس خائن مفلوک بدان ما عزاداري رو از اربابامون اهل بيت ياد گرفتيم
پيامبرص براي پسرش ابراهيم عزاداري کرد
پيامبرص براي عمويش حمزه عزاداري کرد
پيامبرص براي جعفر طيار عزاداري کرد
امام حسن ع براي امام علي سياه پوشيد
اينها درکتب اهل سنت آمده
حتي عايشه براي پيامبر وابوبکر عزاداري کرد وبه سينه زد
در روايات شيعه هم پر از روضه خواني از حضرت آدم تاحضرت مهدي براي امام حسين مي باشد
پس خموش باش مزدور وهابيت نطفه شيطان
ياعلي
636 | ديـــــــــــــــــدبـــانــــــ | Iran - Karaj | ١٩:١٥ - ٢٢ آبان ١٣٩٢ |
اين سني ها دارن خودشونو گول ميزننن!
به ابي انت و امي
لعنت بر دشمنان ولايت
لعنت بر دشمنان حضرت علي و حضرت زهرا
انشاالله حضرت عصر بياد و انتقام مادرشو از ادماي پست بگيره که دارن اينجوري در باره ي مولامون صحبت ميکنن!
لعتــــــــــــــــــــــــــــــ بر دشــــــــــــــــمنــــــــــانــــــــــــــــــــ ولايتــــــــــ حضرتــــــــ علي!!!!!!!
برين به درک چشماتونو روي حقيقت بستين و سرتون مثل کبک کردن زير برف
اون غربي ها هم کشف کردن حتي روي ماه هم نوشته علي
اللهم صل علي محمد و اله محمد
637 | راضي راضي | | ٢٣:٢٠ - ٢٢ آبان ١٣٩٢ |
همچنان که کل دنيا حقانيت اباعبدالله را ميدانند شما هم براين موضوع آگاهيد ولي از روي عقده اي که همچون بزرگانتان نسبت به ائمه داريد اين موضوع را کتمان مي کنيد. امروز هرچه ميتوانيد بي احترامي کنيد بر سلاله پاک پيامبر فرداي قيامت با روسياهيتان چه خواهيد کرد؟؟؟؟؟؟/
چندسوال دارم از پيروان اهل تسنن ؟
1-چه کسي در حضو رحاضرين به پيامبر که خواهان کاغذ وقلم بود تا وصيت کند وجانشين معرفي کند توهين کرد و گفت پيامبر ص در آخرين لحظات زندگي هذيان مي گويد؟
2- چه کسي چندين بار در خانه حضرت فاطمه زهرا پاره تن پيامبر را آتش زد؟وبه دستور کدام خليفه؟

638 | فدايي مادر | Iran - Tehran | ٢٣:٢٠ - ٢٦ آبان ١٣٩٢ |
به نام حضرت حق
بدون شک حق با حضرت اميرالمومنين وحضرت فاطمه زهرا و 11فرزند معصوم ايشان عليهم السلام است.انشاءالله حضرت مهدي بزودي ظهورخواهند کردو معلوم مي کنند چه کساني حق هستند وچه کساني باطلند.لعنت خدا بر دشمنان حضرت علي وفاطمه.
639 | عبدالزهرا حسيني از شيراز | Iran - Shiraz | ١٦:٤١ - ٢٨ آبان ١٣٩٢ |
اي رسول ص خدا سلام رساند و فرمود اگر تو نبودي چيزي نميافريدم اگر علي ع نبود تو را نميافريدم و اگر فاطمه سلام الله عليه نبود نه تو و نه علي ع را ميافريدم
فقط حيدر ع اميرالمومنين است
بر سر در باغ جنت حك شده است بر خصم علي ع ورود اكيدا ممنوع
640 | محمد | | ٢٠:٤٣ - ٠١ آذر ١٣٩٢ |
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوال محمد واخر تابع له علي ذلک.
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها