2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
نامه 14 نماينده به رييس جمهور براي برگزاري جداگانه نماز اهل سنت در تهران +تصوير
کد مطلب: ٢١١٧ تاریخ انتشار: ٠٩ شهریور ١٣٩٠ تعداد بازدید: 4909
اخبار » عمومي
نامه 14 نماينده به رييس جمهور براي برگزاري جداگانه نماز اهل سنت در تهران +تصوير

جمعي از نمايندگان اهل سنت مجلس طي نامه اي به رييس جمهور از وي خواستار فراهم شدن محلي براي برگزاري نماز تراويح و عيد فطر در غرب تهران شدند در اين نامه از رييس جمهور خواسته شده دستور لازم را در اين خصوص به استاندار و مسولين مربوطه ابلاغ نمايد .

به گزارش «شيعه نيوز» ، جمعي از نمايندگان اهل سنت مجلس طي نامه اي به رييس جمهور از وي خواستار فراهم شدن محلي براي برگزاري نماز تراويح و عيد فطر در غرب تهران شدند در اين نامه از رييس جمهور خواسته شده دستور لازم را در اين خصوص به استاندار و مسولين مربوطه ابلاغ نمايد . متن اين نامه به شرح زير است :
جناب اقاي دكتر احمدي نژاد - رييس جمهوري اسلامي ايران

سلام عليكم

به پيوست در خواست هيات امناي نماز خانه اهل سنت غرب تهران ( صادقيه ) در خصوص فراهم سازي برگزاري عبادت دهه اخر ماه مبارك رمضان (ليالي قدر ) و نماز هاي تراويح و برگزاري نماز عيد سعيد فطر با توجه به جمعيت زياد اهل سنت در تهران به حضور ارسال ميگردد .


نمايندگان اهل سنت در مجلس شوراي اسلامي



اين نامه به امضاء 14 تن از نمايندگان اهل سنت در مجلس رسيده است .

1. نماينده مريوان
2. نماينده مهاباد
3. نماينده سردشت و پيرانشهر
4. نمايندهسنندج و ديواندره
5.نماينده مردم قروه و دهگلان
6. نماينده پاوه
7. نماينده ايرانشهر ، سرباز
8. نماينده زاهدان
9. نماينده خاش
10.نماينده چابهار
11. نماينده گنبد كاووس
12. نماينده ديگر سنندج و ديواندره
13. .....
14......


Share
1 | مهدي | Iran - Bushehr | ٠١:٠٩ - ١٠ شهریور ١٣٩٠ |
چه ربطي داره نمايندگان اين استانها براي تهران نامه بدن؟ عجبا
2 | بنده خدا | Iran - Zahedan | ٠٢:٣٥ - ١٠ شهریور ١٣٩٠ |
درخواست كردن كه نماز تراويح رو به جماعت بخونن؟
خوندن نماز تراويح به جماعت كه حرامه.
مگر رسول خدا (ص) نفرمودند: نماز نافله شب هاي ماه رمضان به جماعت بدعت است و نماز ضحي بدعت و معصيت مي باشد. مردم نماز نافله شب هاي ماه رمضان را به جماعت نخوانيد و نيز نماز ضحي نخوانيد.
3 | مهرداد | Iran - Tehran | ٠٤:٤٢ - ١٠ شهریور ١٣٩٠ |
ا...هم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
خداوند آنها و اجابت کننده يشان را لعنت کند.
ا...هم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم.


4 | عليرضا | Iran - Shiraz | ١٣:٠٣ - ١٠ شهریور ١٣٩٠ |
باسلام
اي واي ! واويلا همينمون مونده ديگه که نماز اهل سنت در تهران بر قرار بشه
ديگه فکر کنم کم کم دولت هم سني بشه و روساي دولت هم سني واي!!!!!!!!!
5 | منتظر منتقم فاطمه | Iran - Tehran | ١٩:٢٠ - ١٠ شهریور ١٣٩٠ |
متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 |جمال|Germany - Bad Muenstereifel |١٦:٥١ - ٠٥ فروردين ١٤٠٢ |
0
 
0
انتخاب الهی :
آل ابراهیم ع پیامبر شد.
آل خاتم النبیین ص وصی پیامبر شد,
رسول الله ص آنهارا باب العلم خوانده.
اهل سقیفه حتی سواد قرآنی نداشتند,
انصاف داشته باشید, بی علم نتوان خدا را شناخت.

بخاری در جای دیگری از ابو هریره آورده که پس از رحلت حضرت محمد ص، مردم همچنان نوافیل (نافله ها) را فردی (غیر جماعت) می خواندند و این سنت در زمان ابوبکر و نخستین سال های زمامداری عمر برپابود. شبی از شبهای رمضان، عمر وارد مسجد شد و مردم را مجزا یا در گروه های کوچک در حال نماز دید. عمر گفت به نظر من بهتر است اینان را تحت امامت یک قاری جمع کنم. او سپس مردم را تحت امامت ابی بن کعب جمع کرد. شب بعد عمر به مسجد آمد و دید مردم به امامت ابی بن کعب نماز می خوانند و گفت: البدعه و نعم البدعه ،چه بدعت خوبی است. (صحیح بخاری جلد ۳۸ کتاب ۲۲ حدیث شماره ۲۲۷)
می دانید که صحیح بخاری معتبرترین کتاب اهل سنت است و به صراحت می گوید که پیامبر اسلام از نماز جماعت تراویح یا نماز مستحب به جماعت نهی نمودند.
6 | ذوالفقار2 | Iran - Bushehr | ٢٤:٥٧ - ١٠ شهریور ١٣٩٠ |
آقايان نماينده چرا مروج بدعت عمر در دين اسلام مي شويد؟شما به خوداهل سنت مي گوييد؟مي توانيدحديثي ،سندي ،آيه اي ،روايتي از پيامبرذكركنيدكه در آن دستورداده باشدنمازتراويح را به جماعت بخوانيد؟چرا دين عزيزاسلام را لگدمال مي كنيد؟خجالت نمي كشيدازرونمي رويدشما پيروسنت پيامبرهستيديا سنت عمر؟من برايتان سندمي آورم ازكتب خودتان كه اين بدعت عمراست وبدعت آورنده دردين موردغضب خداست وجايش اسفل السافلين است.بخاري دركتاب تراويح درحديث صحيح از عبدالرحمن بن عبدقاري روايت مي كندكه دريكي ازشبهاي رمضان با عمر به مسجدرفتيم ديديم مردم دسته دسته وپراكنده هستندتا آنجا كه عمر گفت به نظرمن اگراينان به يك پيشنماز اقتدا مي كردندبهتربودسپس دستوردادابن ابي كعب پيشنمازايشان باشدشبي ديگربا وي به مسجد رفتيم ديديم مردم نمازهاي مستحبي را با جماعت مي گذاردند.عمر گفت :اين بدعت خوبي است).احمق چيزي كه بدعت است بدعت است كفراست موردغضب خداست مگربدعت خوب وبد داريم؟اصلا توبه اجازه چه كسي در دين خدا دخالت مي كني وچيزجديدي مي آوري وبه قول خودت بدعت مي آوري؟.علامه اسقلاني دراول صفحه چهارم جزءپنجم كتاب (ارشادالساري)شرح صحيح بخاري آنجا كه به گفته عمر دراين حديث مي رسد(اين بدعت خوبي است )مي گويداينكه آنرا بدعت دانسته به علت آن است كه پيغمبر دستورندادنمازهاي مستحبي ماه رمضان را به جماعت بخوانند.درزمان ابوبكرهم سابقه نداشت،در اول شب هم نبودواين تعداددرركعات هم نداشت.نظيرآنرا دركتاب تحفة الباري وغيره ازشرح هاي صحيح بخاري آورده اند.ابوالوليدمحمدبن شحنه درحوادث سال 23هجري كه از وفات عمردرروضةالمناظرتاريخ خودسخن مي گويدمي نويسد(عمر نخستين كسي است كه ازفروش كنيزان بچه دارنهي كردونخستين كسي است كه دستوردادمردم درنمازميت چهارتكبيربگويندونخستين كسي است كه دستوردادمردم نمازتراويح را به جماعت بخوانند.همينطورسيوطي درتاريخ الخلفا به نقل از ابوهلال عسكري مي گويدنخستين كسي كه دستورنمازتراويح در رمضان به جماعت دادعمربودهمينطوراولين كسي كه متعه را حرام كردعمربود.همينطورمحمدبن سعددرجلدسوم طبقات خودهمين موضوع راذكركرده است .حالا آقايون نماينده شما پيروسنت عمرهستيديا سنت پيغمبر؟به خودشان هم مي گوينداهل سنت!!!!!!!!!!!!!!سنت كي؟اين نمازتراويح با جماعت كه اختراع عمربود.من نمي دانم چرا حرف هاي عمر براي شما بهتر ازحرف هاي پيامبراست .اسم نماينده مجلس را يدك مي كشيدودستورااجراي بدعت هاي عمر را مي دهيداحمق ها خداوندنمازهاي مستحبي را ازقبدجماعت رها ساخته تا هركس بتوانددرتنهايي خويش آنطوركه مي خواهددر پيشگاه خداون بنالداين چه وضعي است كه عمر به وجودآورده وشما هم دنباله روش هستيد؟كجاي قرآن آمده كه ازبدعت هاي عمر پيروي كنيد؟اگراين نمازبا اين شكل براي بند گان خوب بودخدا وپيامبرش ندانستندآنوقت عمردانست .مرحبا به اين خريت.شما ديگه كي هستيد.بدعت هاي عمر را مي خواهيدگسترش دهيدكه محبوب خدا شويد ؟عقل وفهم نداريدكه بايدسنت پيامبر را گسترش دهيدنه سنت عمر را؟آقايان نماينده شما را به خدا يك كمي تعقل كنيدآيا خداوندتبارك وتعالي قبول داردنماز مستحبي را به جماعت بخوانيد كمي تعقل كنيدآيا پيامبر چنين نمازي را به اين شكل درمسجدمي خوانده؟خوب بياييدپيروسنت پيامبرشويداين براي دنيا وآخرتتان خوب است آنوقت مي شويداهل سنت ولي حالا به الله متعال قسم شما پيروسنت پيامبر نيستيدودرآخرت به خاطراين بدعت محاكمه خواهيدشد.البته اين يكي از محاكمات شماست شما درآخرت به خاطرپيروي ازسنت عمرقطعا از زيانكاران هستيد وشيعيان بنا به قول صريح پيامبرازفائزون هستند.چون شما پيروسنت عمرهستيدولي ما پيروسنت پيامبركه از ائمه براي ما رسيده است. هنوزدر توبه واستغفاربازاست پس بشتابيدبه سوي مغفرت پروردگار وخودرا از شر سنت هاي عمرنجات دهيد.
7 | محب اهل بيت | Iran - Tehran | ١٣:٢٤ - ١١ شهریور ١٣٩٠ |
سني ها برادراي ما هستند ما با اهل سنت مشکلي نداريم مشکل ما فقط با فرقه ي ضاله ي وهابيته
از برادران اهل سنت هم خواهش مي کنم با اين درخواست ها موجب تفرقه نشوند و در برگزاري هرچه باشکوهتر نماز عيد فطر سهيم باشند







به اميد نابودي وهابيت
8 | حقيقت درغدير است | Iran - Tehran | ١١:١٦ - ١٢ شهریور ١٣٩٠ |
سلام.واقعا دلم براي اهل سنت مظلوم و ستمديده مي سوزد.....يه ذره رو از صد شهر بالاتر.....ايا نماينده هاي محترم شيعه در مجلس از رياست محترم جمهوري تقاضا ندارند كه در اين استانهاي محترم نداي روح بخش وگلبانگ اشهدان اميرالمومنين علي ولي الله هم پخش شود.مگر حضرت علي عليه سلام از ديدگاه اهل سنت خليفه چهارم نيست ...پس چرا خيابان وخدت اسلامي,هفته وحدت,وحدت ملي.وحدت وحدت وحدت وحدت فقط يك طرفه است شيعيان فقط بايد وحدت رارعايت كنند ايا اهل سنت سر سوزني نبايد رعايت وحدت كنند بي حيائي تا كجا.
9 | علي داييان | Iran - Tehran | ٠١:٠٥ - ١٣ شهریور ١٣٩٠ |
باسلام .من با بعضي از نظرات تند مخالفم سني ميتواند در يک حکومت اسلامي خواسته معقولانه اش را بگويد همانگونه که ما ميتوانيم واما برادر و خواهر سني خودتان به مطالب اين برادرتان توجه نموده وقضاوت نماييد: اول برادريتان را ثابت کرده بعدا ادعاي ارث کنيد. هرچي کشور ضربه مي خورد از ناحيه شماست الان در غرب و شرق کشور درگيريست....هرمدتي که ميگذرد جوانان اين مرزوبوم " توسط خاينيني که پرورش يافته دست ...و مولويهاست به خاک وخون کشيده مي شود ( بويژه در بين حنفي ها ) اخم نکن اگه دروغ بگم لعن خدا برمن باد ولعنت خدا بر وجدانهاي بي انصاف...کجا و کي علنا آمديد وخودجوش اعتراضي بر عليه اين مزدوران نموديد؟؟؟ کي اين آقايون ازشما خواستند تا يک حرکتي در جلب رضايت برادران وخواهران شيعه تان که همواره در طول تاريخ شهادت هديه شان بوده برداريد" در مراسمات مختلف به زور مي آييد...در خطبه هاتون هنگام نمازجمعه که در سايت تون موجوداست همواره از موضع قدرت و طلبکارانه برخورد نموديد .با رسانه هاي بيگانه علنا برعليه نظام موضع گرفتيد ولي يک دقيقه به خود اجازه نداديد تا بر عليه فلان مزدور امثال ملازاده مزدور و مالک ملعون حرفي بزنيد با جملاتي مزورانه کلمات رو به هم بافتيدو به خيال خام تون ما هم باور کرديم .....در زمان طاغوت تا حکم حکومتي نبود برابر نظر فقهي تان نماز را جايز نميدونستيد و خيلي موارد ديگر...ولي امروزه در نظام اسلامي که افتخار همه هست شما نماز را در پشت سر رهبري جايز نميدانيد ...عجب!!!! ملک عبدا..وملک فيصل..شرابخوارو....تقدسش نزد شما بيشتر است واقعا از اين همه التفات نظام نسبت به شما در عجبم " واقعا رو داريد .....شمارو خدا حاج آقا حسيني وهمه کساني که سن آنها زمان طاغوت را بياد دارد احکام فقهي آاين جماعت" دست بوسي شاه ملعون و همکاري اين مفتي هاومولوي ها و....رو افشا کنيد تا اقرار نمايند که نون به نرخ روز مي خورند....
10 | علي داييان | Iran - Tehran | ٠١:١٠ - ١٣ شهریور ١٣٩٠ |
باسلام .من با بعضي از نظرات تند مخالفم سني ميتواند در يک حکومت اسلامي خواسته معقولانه اش را بگويد همانگونه که ما ميتوانيم واما برادر و خواهر سني خودتان به مطالب اين برادرتان توجه نموده وقضاوت نماييد: اول برادريتان را ثابت کرده بعدا ادعاي ارث کنيد. هرچي کشور ضربه مي خورد از ناحيه شماست الان در غرب و شرق کشور درگيريست....هرمدتي که ميگذرد جوانان اين مرزوبوم " توسط خاينيني که پرورش يافته دست ...و مولويهاست به خاک وخون کشيده مي شود ( بويژه در بين حنفي ها ) اخم نکن اگه دروغ بگم لعن خدا برمن باد ولعنت خدا بر وجدانهاي بي انصاف...کجا و کي علنا آمديد وخودجوش اعتراضي بر عليه اين مزدوران نموديد؟؟؟ کي اين آقايون ازشما خواستند تا يک حرکتي در جلب رضايت برادران وخواهران شيعه تان که همواره در طول تاريخ شهادت هديه شان بوده برداريد" در مراسمات مختلف به زور مي آييد...در خطبه هاتون هنگام نمازجمعه که در سايت تون موجوداست همواره از موضع قدرت و طلبکارانه برخورد نموديد .با رسانه هاي بيگانه علنا برعليه نظام موضع گرفتيد ولي يک دقيقه به خود اجازه نداديد تا بر عليه فلان مزدور امثال ملازاده مزدور و مالک ملعون حرفي بزنيد با جملاتي مزورانه کلمات رو به هم بافتيدو به خيال خام تون ما هم باور کرديم .....در زمان طاغوت تا حکم حکومتي نبود برابر نظر فقهي تان نماز را جايز نميدونستيد و خيلي موارد ديگر...ولي امروزه در نظام اسلامي که افتخار همه هست شما نماز را در پشت سر رهبري جايز نميدانيد ...عجب!!!! ملک عبدا..وملک فيصل..شرابخوارو....تقدسش نزد شما بيشتر است واقعا از اين همه التفات نظام نسبت به شما در عجبم " واقعا رو داريد .....شمارو خدا حاج آقا حسيني وهمه کساني که سن آنها زمان طاغوت را بياد دارد احکام فقهي آاين جماعت" دست بوسي شاه ملعون و همکاري اين مفتي هاومولوي ها و....رو افشا کنيد تا اقرار نمايند که نون به نرخ روز مي خورند....
11 | مهرداد | Iran - Tehran | ٠٣:٣٢ - ١٣ شهریور ١٣٩٠ |
بسم ا...
السلام عليکم

جناب شماره ي 7 که اسم خود را محب اهل بيت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عليهم السلام گذاشته ايد! سئوالي داشتم از محضر مبارکتان!

مرقوم بفرماييد در دين شما آيا اساسا اهل بيت عليهم السلام ولايت دارند؟! و آيا برائت از دشمنان اهل بيت عليهم السلام واجب دين نيست؟! آيا در دين شما کسي که ولايت و يا برائت نداشته باشد اعمالش ولو اينکه صددرصد صحيح باشد و ولو اينکه روزي صدهزار مرتبه سجده کند مقبول درگاه احديت مي شود؟!


حال شما که مفتخر هستيد با اهل عمريه مشکلي نداريد بفرماييد اين برادران شما کدام يک از دو مورد فوق را دارند ولايت يا برائت؟! اصلا دارند عزيزکم؟!

البته ميدانم کسي که خود به حکم نص دين ا...تعالي نه ولايت دارد و نه برائت! ديگر چه انتظاري است که از ديگران مطالبه نمايد يا آنرا مشکلي محسوب کند؟!



يامظلوم ام ابيها - سلام ا...عليک.
12 | مجيد م علي | United States - Fremont | ١٢:٥١ - ١٣ شهریور ١٣٩٠ |
با سلام
جناب مهدي ربطش به عوامل پشت صحنه است كه خيلي ناشيانه عمل كردند . اول شيوخ فرقه ضاله وهابي در ارض محتله حجاز اين مسئله را طبق دستور از صهيونيستها جار زدند و بعد مولويهاي دربار ال يهود ساكن ايران داد فرياد كردند كه اهل صنعت ( سنت )بمب و مواد انفجاري در تهران يك پايگاه ميخواهند البته اين پايگاه بايد تحت اسم مسجد باشه ( يك نوع از تقيه كه معلوم نيست حلاله يا حرام ) باز ديدند كه حنايشان رنگي نداد رفتن به نمايندگان اهل سنت توسل كردند كه مشكل اين صنعت بمب سازي را حل كنند .
جناب عليرضا مشكلشان اجراي نماز نيست كه اجرا ميكنند مشكلشان احداث صعنت بمبسازيه .


لبيك يا علي
13 | جواد | United States - Dallas | ١٦:٣٣ - ١٣ شهریور ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم
باسلام
مثل اينكه در ايران به برادرانمان (!!!!؟؟؟) خيلي خوش گذشته است .
والله شيعيان وامدار اهل سنت نيستند. حالا چرا مسئولين زحمتكش ما تا اين حد با اينان مدارا مي كنند ما نمي دانيم و براي ما علامت سوال بزرگي ايجاد كرده است .
اينان كه هر روز از حكومت جمهوري اسلامي ايران درخواستي جديد دارند و پا را از گليمشان فراتر نهاده اند بايد بدانند كه :
اولا حكومت فعلي كشور ما يك حكومت شيعي مي باشد نه حكومت سني .
ثانيا بايد نگاهي به كشورهاي ديگربياندازند . كشورهايي كه حكومتشان سني يا وهابيست و ببينند كه شيعيان در آنجا چه وضعيتي دارند . كتب شيعه ، وبگاههاي شيعه اعم از وب سايت يا وبلاگ ، مساجد شيعه و حتي خود شيعه در آنجا در انزواي كاملند و به قولي مي شود گفت كه در قرنطينه به سر مي برند .
هر روز خبر قتل عام شيعيان و يا انفجار بمب در مساجد شيعه و اخباري از اين قبيل قلب ما را در سينه به درد مي آورد كه آنها آنجا خون مي دهند و فعلا كاري از ما ساخته نيست و بايد شاهد قتل برادران واقعي خود باشيم.
تا كي بايد به امثال ايناني كه در مواجهه با دو راهي علي عليه الصلاة و السلام و ابوبكر ، ابوبكر را انتخاب كردند باج بدهيم؟
مگر در طي اين سالها چه گلي به سراين ملت و اين كشور زده اند؟
مي گويند كه در ديزي باز است ولي حياي گربه كجاست؟
نان و آب جمهوري اسلامي ايران را مي خورند و در مدارسشان شيعيان را اولاد نا مشروع و متولد از راه صيغه مي دانند .
و اگر عالم نمائي از عالم نماهاي آنان مانند ((خيرشاهي)) كه از بحث و مناظره چيزي جز فرياد زدن نمي داند را بخاطر پاره اي از تخلفات كه با قانون اساسي اين كشور مغايرباشد ، به زندان بيافكنند ، فرياد وا اسلامايشان گوش فلك را كر مي كند و با وجود اين همه آزادي ، مظلوم نمائي كرده و ديگران را به كمك فرا مي خوانند .
چون بنده با بسياري از اهل سنت در سطح اينترنت بحث داشته ام آدرس الكترونيكي من را به يك گروه اينترنتي سني معرفي نموده اند و براي من تقريبا روزانه علاوه برمطالب نخ نماي قبلي مانند حمله به شفاعت و توسل و ... پيغامهايشان مي رسد كه مثلا روز قدس همگي با هم بيرون بريزيم و فلان كار را انجام دهيم و شعارمان فلان چيز باشد .
بي حيايي و وقاحت تا چه حد ؟
كدام شيعه در كشوري با حكومت سني يك دهم اين اعمال را مرتكب مي شود؟
شما را به خداقسم شرايط رابا شرايط مقايسه نمائيد :
1- در امنيت كامل به سر مي برند و در همين امنيت مدارسشان را رونق مي بخشند و افكار ضاله را مي پرورانند .
2- اذانشان را طبق فتواي خودشان مي شنوند .
3- در نمايشگاههاي بين المللي ايران كتبشان را كه داراي عقايد فاسدي مي باشد نشر مي دهند .
4- در مجلس نماينده و قانونگذار دارند .
5- دراستانهاي خودشان مسجد بنا نهاده اند .
6- با آزادي كامل مذهب ابوبكر و عمر و عثمانيشان را در ايران!!! رواج ميدهند. مبلغ اعزام مي كنند !
حال با وجود تمام اين امتيازات و امتيازات ديگر اشباع نشده اند و درخواست مسجدي جداگانه در پايتخت حكومت شيعي دارند !
مطمئن باشيد تن دادن به درخواست پوچ اينان هم زمينه را براي درخواستهاي جسورانه بعدي هموار مي كند و هم بذر نفاقشان را از استانهاي مرزي مانند كردستان و سيستان و ... به پايتخت مي كشاند .
خداوند هر چه زودتر ما را با فرج ولي خودش رهايي بخشد
14 | محمود بهرام | Bahrain - Manama | ٢٢:٠٣ - ١٣ شهریور ١٣٩٠ |
سلام عليكم

من كاملا با خواستار اهل تسنن موافقم بشرط كه عربستان سعودي موافقت بده بساختار يك مسجد شيعه در رياض يا مكه يا مدينه يا حتى يك اجازه بوارد كردنه مهر نماز بده.
15 | خليل | Iran - Tehran | ١١:٣٧ - ١٤ شهریور ١٣٩٠ |
سلام
اين تازه آغازکاراست آقايان به صورت خزنده واردميشوندميخواهندمثل زمان پيامبرمسجدضرارراه بياندازند الآن جابراي نمازعيدفطرميخواهندفردا ادعاي برگزاري نمازجمعه ميکنندوهمه راازنقاط مختلف کشورفرا ميخوانندوسپس باپولهاي نفت عربها خانه هاي تهرانيها راميخرندوالاخر...درست مثل اسراييل ومردم فلسطين.که اگرخداي ناکرده چنين اتفاقي بيافتدمثل کشورهاي عربي نه تنها شيعيان راکاردولتي نميدهندبلکه دستور زدن گردنشان را هم ميدهندحکومت ما خيلي با آنها مماشات ميکند.تاريخ ثابت کرده درايران هرگاه حکومت دردست شيعيان بوده اهل سنت آرامش داشته اندولي هرگاه حکومت دردست سنيها بوده به ناموس شيعيان هم اين نامردان رحم نکرده اندما هيچ احتياجي به اهل سنت نداريم هرگجا که ناآرامي است ردپاي سنيها ديده شده است.درمنطقه ما وقتي عبدالمالک به درک واصل شد آقايان رنگ ازرخسارشان پريدوشايد هم برايش مخفيانه مجلس ختم هم گرفته باشند. درقرآن اگرسخن ازوحدت آمده سفارش به شيعيان است.اصلاًآقايان مسلمان ونمازگذارنيستند.چون نحوه نمازهيچکدامشان مثل پيامبر نيست.چون هرفرقه اي نمازش بافرقه ديگرفرق دارد وامکان ندارد پيامبربه چند طريق نمازخوانده باشدکه اگرچنين ميکرد درسلامت عقل (أعوذبالله)او ميشد شک کرد.مثلاًحنفيهادست را زيرناف ميگذارند شافعي وحنبلي بالاي ناف،زنان آنها روي سينه مالکي ها هم مثل ماشيعيان دست باز نماز ميخوانندحال ما ازآقايان ميپرسيم درميان خود شما کدام گروه راست ميگويد.مگرميشودپيامبر به همه اين مدلها نمازخوانده باشند؟
16 | كمال | Iran - Sari | ٠٨:٢٨ - ٢٣ خرداد ١٣٩١ |
در مورد اهل تسنن هيچ نميدانيد كه اينقدر پست فطرتانه نظر مي دهيد .
17 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Iran - Karaj | ١٠:٤٥ - ٢٥ خرداد ١٣٩١ |
سلام اونوقت عکس العمل نمايندگان تهران در اين رابطه چي بوده؟؟!! چرا به نمايندگان اون 14 شهر نگفتند که تهران به شما چه ربطي داره؟
18 | مجيد م علي | Iran - Tehran | ٠١:٥٦ - ٢٦ خرداد ١٣٩١ |
با سلام جناب كمال تو چه ميداني , انچه ميداني بگو البته با مدرك . لبيك يا علي
19 | ابا محمد | Iran - Kermanshah | ٢١:٣٠ - ٠٧ دي ١٣٩١ |
سلام ... آقايان و خانم هاي مدعي تشيع ... چند مطلب را لازم مي دونم بگم ... شما مي گيد حکومت وهابي عربستان مشکل سازه ؟؟؟ حالا ببينيد کدام بهتر عمل کرده .... 1. حکومت عربستان در شهر هاي مکه ، مدينه ، رياض و ديگر شهرها براي شيعيان مسجد ساخته .... از جمله مسجد معروف شيعيان مدينه که امام جماعتش کاظم العمري است ... دولت وهابي عربستان هر پنج شنبه اجازه قرائت دعاي کميل رو اونهم در کنار مسجد پيامبر صلي الله عليه وآله داده و شيعيان هر پنج شنبه شب دعاي کميل مي خونن 2. قياس با خودتان ... 3. چرا از وجود مسجد در تهران براي اهل سنت مي ترسيد ...؟؟؟؟ 4.اگر تراويح بدعت است - اذان شيعه چيست ... در حاليکه در کافي کليني آورده شده ... خدا فلاني را لعنت کند که اشهد ان عليا ولي الله را در اذان آورد ... 5. اگر تراويح بدعت عمر بود چرا علي رضي الله عنه که خليفه بود از خواندن آن منع نکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 6.چرا شما فقط مي خوايد مبارزه کنيد 7.شماييد که ادعاي وحدت مي کنيد چرا به خلفاي راشدين توهين مي کنيد ... چرا به امهات مومنين اهانت مي کنيد ... 8.رسول الله ص فرمودند ... لا تسبوا اصحابي : يعني به ياران من اهانت نکنيد ... 9.آيا شما تحقيق مي کنيد ؟؟؟ يا فقط تقليد ؟؟؟ ... 10.چرا کساني را که از توحيد سخن ميگن متهم به وهابي بودن مي کنيد ... 11.اصلا در مورد تاريخچه وهابيت تحقيق کرده ايد ... 12.آيا مي دانيد وهابيت به گروهي در مصر مي گفتند : که موسس آن عبدالوهاب ابن رستم بوده ... 13.آيا مي دانيد محمد بن عبدالوهاب کتابي به نام توحيد دارد ؟آيا آنرا خوانده ايد ... 14.چرا نام دعوت محمد عبدالوهاب را وهابي مي گوييد ..عبدالوهاب نام پدرش بود ...نام او که محمد بود چرا محمدي نمي گوييد ... 15.آيا دلايلتان را با قرآن مي آوريد 16.آيا مي دانيد نام فرزندان علي وحسن حسين سجاد باقر صادق کاظم رضا جواد هادي حسن = به نام خلفاي راشدين و امهات مومنين نامگذاري شده ... اگر مخالفت کنيد شرح دارد ... که مفصل است ... 17.آيا دست از تعصب کورکورانه بر نمي داريد ... 18.آبا مبارزه با اهل سنت به بهانه وهابيت را کنار نمي گذاريد . 19.و بسياري ديگر

پاسخ:
باسلام
دوست گرامي
مساله مسجد ربطي به ما ندارد مربوط به مسائل كشوري و امنيتي است و سخن آنها تا جايي كه ما اطلاع داريم اين است كه مسجد شيعه و سني نداريم، اگر منظور خاصي ندارند در همان مساجد شيعيان نماز بخوانند؟! (نمونه هايي از اقدامات خلاف امنيت ملي كشور در برخي از مساجد اختصاصي كه در برخي شهرها وجود دارد مشاهده شده است)
دعاي كميل هم از طريق حضرت علي عليه السلام و از حضرت خضر نبي عليه السلام نقل شده است و اختصاصي به شيعيان ندارد بلكه اهل سنت هم مي توانند در مناجات با خدا و طلب توبه و استغفار، اين دعا را در هر جاي ايران كه بخواهند، بخوانند بنظر نمي رسد كسي با آنها مخالفت كند. اگر راست مي گويند بگذارند شيعيان در مدينه و مكه با دست باز نماز گذارند و بر مهر سجده كنند و زيارت عاشورا و دعاي توسل بخوانند و زيارتنامه رسول الله را بخوانند و ظريح مطهر ايشان و ائمه بقيع را از نزديك زيارت كنند و...
در مورد اينكه آيا حضرت علي عليه السلام با نماز طراويح و ديگر بدعتهايي كه خلفا گذاشتند مخالفت كرد يا نه؟ به آدرس زير مراجعه كنيد:
در مورد شهادت ثالثه در نماز هم به اين آدرس مراجعه كنيد:
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
(1)
20 | ريزبين | Iran - Tajrīsh | ١٧:٥٠ - ١٩ بهمن ١٣٩١ |
برادر عزيز اهل تسننم: 1- شيعه و سني پيرو پيامبر اکرم از رستگارانند. 2- خدا وکيلي اگر استادي در حوزه علميه به رحمت خدا برود چه کسي بر جنازه اش نماز مي خواند؟ شاگرد مورد وثوقش بر او نماز مي خواند يا يکي از شاگردان تازه وارد؟ 3- هيچ يک از امامان معصوم عليه السلام بر خلفاي راشدين لعن نفرستاده اند و پيروانشان را هم به اين کار تشويق نکرده اند. 4- امام خميني رحمه الله عليه و حضرت آيت الله خامنه اي که رهبر جهان اسلام اعم از شيعه و سني هستند لعن خلفا و همسران پيامبر و به خصوص جناب عايشه را جايز نمي دانند و حرام مي دانند. 5- امام علي عليه السلام بعد از اينکه جناب عايشه را که ستون اصلي جنگ جمل بود و بر عليه خليفه وقت شوريده بود، شکست داد او را محترمانه به مدينه برگرداند و ما هم به پيروي از ايشان به او احترام مي گذاريم و چون پيرو ولايت واقعي هستيم مطيع امر ايشان هستيم. 6- الان که وهابيت لعنت الله عليه منشا همه درگيريهاي شيعه و سني در کشورهاي ضعيف هستند، دارند نوکري آمريکا و انگليس را مي کنند و انشاء الله به زودي سقوط مي کنند و آنموقع برادران اهل تسنن ما از يوغ اين دين تازه وار آزاد ميشوند و مشکلات حل مي شود. 7- در صدر اسلام که وهابيت وجود نداشت و آمريکا و انگليسي هم وجود نداشت و کوردلان ضعيف العقلي هم از طرفين شيعه و سني وجود نداشت، همه پيرو پيامبر اکرم بودند و با هم خويشي و قومي داشتند و انتخاب اسامي ( غير علاقه مند شيعه امروزي) ملاک دوستي يا دشمني نبوده است و امامان معصوم هم از همين نامها استفاده مي کردند و اين به معناي تائيد آن افراد نبوده است. 8- فرزندان امام علي عليه السلام در دوران خليفه دوم در لشگر اعزامي به ايران حضور داشتند و اين به معناي تائيد اعمال و رفتار حاکمان وقت نبوده است بلکه به معناي حضور در لشگر اسلام براي فتح کشورهاي همسايه بوده که آنها را از گمراهي نجات داده و آنها را به تسليم در برابر امر خداوند قرار دهند. گرچه اگر در دوران شاه و طاغوت هم کشوري به ايران حمله مي کرد، همه ما اعم از شيعه و سني، موافق رژيم و يا مخالف آن مي بايستي براي دفاع از ميهنمان به جبهه ها مي رفتيم . همانطور که در جنگ تحميلي اتفاق افتاد و شيعه و سني در مقابل صدام خائن در سراسر مرزها و خصوصا کردستان به همراه رزمندگان اقليت هاي مذهبي ايران مثل مسيحيان، به مقابله پرداختيم. 9- آيا معني اطيعوالله و اطيعوالرسول اين است که از شاهان فاسد مثل ابن فيصل هاي عرق خور و شاه حسين اردني( غرق در شهوت جنسي)و... بايد اطاعت کنيم؟ 10- بحث مسجد نيست، بحث پيدا کردن مجرايي براي مبارزه با نظام اسلامي ايران است که در سراسر جهان مدافع همه مسلمين است. همه دولت ها به نيروهاي حماس سني و حزب الله شيعه کمک مالي مي کنند و لي آنها مي گويند فقط ايران از ما در جهان حمايت مي کند و راه مبارزه را براي به دست آوردن آزادي، شهادت مي دانند. آيا تا به حال به جز صدر اسلام و جنگهاي بعد از رحلت پيامبر اکرم که شيعه و سني در جنگهاي خلفا و امام علي عليه السلام با دشمنان شرکت مي کردند و شهيد مي شدند، آيا مصداقهاي جديدي داريم. الان اهل تسنن بيدار نداي دفاع از وطن و شهادت مي دهد. چه کساني روح شهادت را در برادران اهل تسنن در چند صد سال گذشته از بين بردند تا بتوانند بر کشورهاي مسلمان نشين استيلا پيدا کنند؟ 11- مسجد خانه خداست و هر مومن مسلماني مي تواند در هر مسجدي نماز بخواند و نياز به مسجد شيعيان و سنيان نيست. 12- در ايران کسي با اهل تسنن مقابه ندارد ولي وهابيت ( دين ابداعي انگليس) و بهائيت( دين ابداعي انگليس) از اديان انحرافي هستند و با يد در مقابل آنها مقابله کرد. چون ايران شيعه هاست بايد از بهائيت که منسوب به شيعه است دفاع کند؟ چون وهابيت که منسوب به اهل تسنن است بايد سني ها از آن دفاع کنند؟ چون صهيونيست ها منسوب به دين يهود است بايد يهوديان از آن دفاع کنند؟ 13-.....
21 | علي اميري | Iran - Tehran | ١٣:٥٦ - ١٤ اسفند ١٣٩١ |
السلام عليك يا فاطمه الزهرا ايتها صديقه الشهيده السلام عليك يا بنت الرسول كريم يا مظلومه و ام مظلوم اگر منظور از اهل سنت : سنت نبوي است ما همه اهل سنتيم و به آن افتخار مي كنيم اما اگر منظور سنت عمري است . اخر چگونه از ترسوي تمام جنگهاي صدر اسلام از احد گرفته تا حنين و خيبر و... و از كسي كه حتي تيمم كردن براي نماز را نمي دانست و از كسي كه در واپسين روزهاي عمر پيامبر اكرم به او توهين نمود اطاعت كنيم . اگر باور نداريد آقايان دكتر و مهندس كه خود را اهل سنت مي دانيد در كتب صحيحين تان بخوانيد تا باور كنيد شما سوره تحريم را انكار مي كنيد ؟؟؟!!!
22 | عاشق اميرالمومنين علي | Iran - Mashhad | ٢٢:٤٣ - ٢٠ اسفند ١٣٩١ |
در جواب آقاي ابامحمد:
1.چه کسي گفته مساجد شيعيان عربستان را دولت آل سعود ساخته؟!! ما که غير از مسجد مهجور و مظلوم شيعيان مدينه مسجد شيعي ديگري نمي شناسيم آن هم به خاطر کثرت شيعيان مدينه.در ضمن سني ها که در ايران نماز جمعه مخصوص به خود را دارند و مولوي ها چه تعريفهايي که از عمربن خطاب نميکنند چه برسد به مسجد!! نحوه نماز خواندن يا جماعت آن است که شيعه و سني دارد نه مکان آن!! آيا شيعيان هم در مدينه نماز جمعه دارند؟ ما در ايران ميگوييم برادران اهل سنت ولي آنها با الفاظ رکيک رافضي و مشرک و ... از ما ياد ميکنند! در ضمن فکر مي کنم نام امام جماعت را هم اشتباه ذکر کرديد! خاندان شيعه العمروي در عربستان هستند نه العمري!! معلوم ميشود شما در عمرتان دعاي کميل را حتي لحظه اي نگاه نکرده ايد!دعاي کميل سراسر مناجات با خداست و توسلي در آن وجود ندارد که به قول نابرادران وهابي شرک باشد و بخواهند مانع آن شوند! اگر اجازه مناجات با خدا دادن هنر است ما هم ميگوييم آفرين!! اگر راست ميگويند بگذارند بر قبر امامان شيعه همانند قبر رسول الله و ابوبکر و عمر بقعه بسازيم با خرج خودمان!! اينجا امامان جماعت سني فضايل نداشته ي عمر که به اعتقاد شيعه دشمن مسلّم اهل بيت بوده را با چه آب و تابي نقل ميکنند اما آنجا يک نفر نيست فضايل حضرت فاروق علي بن ابيطالب که مورد اجماع شيعه و سني است را نقل کند!! تازه اين قضيه چه ربطي به اعتقادات دو طرف دارد؟!!
2.ما هم ميگوييم قياس با خودتان!!
3.کسي از وجود مسجد براي اهل سنت نميترسد؛بلکه از تبديل شدن اين مسجد به مسجد ضرار ميترسند که محل توطئه و نفاق به ويژه توسط وهابيها عليه حکومت شيعه شود.ساخت مسجد هم براي انجام بدعتهايي مثل نماز تراويح که اميرالمومنين از آن نهي کرده کاري غلط است.
4.لطفا آدرس روايت کليني را بياوريد!چون تا جايي که ما ميدانيم اشهد أن عليا ولي الله بعد از امامان در اذان گفته شده.اين دو ذکر هيچ ربطي به اذان ندارد و اصلا جزء اذان نيست! يک رساله مرجع تقليد بياور گفته باشد جزء اذان هست.گفتن آن فقط از حيث اقرار به حق و تصديق سخن خدا و نبي مکرم استحباب دارد و هرکس بخواهد ميتواند اول اذان يا آخر اذان بگويد يا اصلا نگويد.اين روايت را چه کسي گفته؟ کجاي کافي؟ چه کسي اين شهادت را در اذان آورد(فلاني) در حالي که اکنون در اذان نيست؟!! سندش چگونه است؟!! اما نماز تراويح را خود عمر گفت:نِعمَ البدعة! (عجب بدعت خوبي!!) آدرس کليني را بده تا آدرس صحيح بخاري را بدهم!
5.درباره منع اميرالمومنين از بدعت تراويح هم ميتواني به آدرسي که دوستان دادند مراجعه کني.حالا نه که مردم خيلي به حرف اميرالمومنين گوش دادند فقط همين نماز تراويح معلق ماند؟!!
6.اين جمله ششمتان هم نياز به تفسير دارد!! ما که متوجه نشديم ولي اگر منظورتان مبارزه با باطل است به آن افتخار ميکنيم و آن را جهاد ميدانيم ولي اگر منظورتان مبارزه با حق است بهتر است از دوستان وهابيتان در اين باره بپرسيد! اين قضيه تخصص آنهاست!!
7.ما به کسي توهين نميکنيم.حق را ميگوييم.شما اگر خواهان وحدت هستيد بايد حق را بگوييد! وحدت حول محور حق ارزش دارد.ما ميگوييم حضرت زهرا از ابوبکر ناراضي بود و حضرت علي هم تا 6 ماه با ابوبکر بيعت نکرد و آن موقع هم از حضور عمر نفرت داشت و اميرالمومنين ابوبکر و عمر را دروغگو،گناهکار، مکار و خيانتکار ميدانست و عمر به پيامبر جسارتهاي فراواني کرد از جمله آن حضرت را متهم به هذيانگويي کرد و بسياري از اصحاب هم در مواقع مختلف پيامبر را نافرماني و اذيت کردند و اين خلفا بدعتهايي در دين گذاشتند و عايشه دشمن حضرت علي بود و ... که همگي در اصلي ترين کتب خودتان است و سند هرکدام را هم خواستي بگو تا نشانت دهم و به همين دليل آنان را شايسته پيروي نميدانيم و دشمنان پيغمبر و آل پاکش را لعن ميکنيم و بنا به گفته پيامبر از قرآن و اهل بيت پيروي ميکنيم.حال شما اصرار داريد دشمنان اهل بيت را دوست داشته باشيد و آنان را با هم خوب نشان دهيد و حقايق تاريخي را منکر شويد و بگوييد همگي بهشتي اند و خداوند به برخي گفته:هر کاري ميخواهيد بکنيد من شما را بخشيدم!!! ديگر تقصير ما چيست؟!! تازه من نديدم و نشنيدم که مسئولين يا علماي ما در رسانه اي نام شخص به خصوصي را بياورند و او را لعن کنند! حتي زيارت عاشورا هم بسيار کم از صداوسيما پخش ميشود و يا اصلا پخش نميشود!! اما اگر منظورتان از وحدت اين است که ما دشمنان اهل بيت را روي سرمان بگذاريم و حلواحلوايشان کنيم و مثل شما فضايل تراشيده شده و تراوش شده برايشان نقل کنيم و هي رضي الله عنه در حقشان بگوييم و به کارهاي نکرده يشان افتخار کنيم، شرمنده! ما از اين وحدتها بلد نيستيم! ما دست از تبرئ بر نميداريم! شما چرا اينقدر از معاويه تعريف ميکنيد که دشمن خدا و رسول و اهل بيت و اصحاب است؟!!
8.حديث لاتسبوا اصحابي هم در کتب خودتان است! من نميدانم ميشود براي احتجاج به طرف مقابل به کتب خودمان هم احتجاج کنيم! در آن صورت اين رشته سر دراز دارد!! در ضمن کدام عالم شيعه به ابوبکر و عمر فحش ميدهد؟!! سبّ کجا و لعن کجا؟!
9.ما در اصول دين و مذهب و اعتقاداتمان تحقيق ميکنيم و در فروع و احکام و اخلاق تقليد.آن هم از امامان معصوم که خدا اطاعتشان را واجب کرده.قول مرجع تقليد هم به خاطر استناد به قرآن و سنت و روايات و عقل ارزش دارد.اما شما چه؟ آيا خودتان نتيجه گرفتيد که بايد اينگونه نماز بخوانيد يا ابوحنيفه و مالک و شافعي و احمد گفتند؟! چه کسي اطاعت اين چهار نفر را واجب کرده؟ قرآن،پيغمبر يا اصحاب؟!! آيا امام صادق عالم تر از ابوحنيفه نيست؟!!
10.لعنت بر کسي که منکر توحيد شود! شاب امرد (جوان بي ريش) بودن خداوند توحيد است؟!! وهابي مگر چيست که ما کسي را متهم به آن کنيم؟!! شاخ و دم دارد؟!! اين عقايد وهابيت است که عجيب و غريب است!!
11.بلي تحقيق کرديم.مورد حمايت انگلستان و آمريکا و اسرائيل است.بنيانگذار فکري آن ابن تيميه آن زنديق حراني است.بنيانگذار عملي آن هم محمد بن عبدالوهاب که فقط محمدبن سعود به او ايمان آورد.تنها کاري که اکثريت آنان بلدند تکفير و اتهام زدن به فرَق اسلامي به خصوص شيعه است.دوتا از اطفال حرامزاده آن طالبان و القاعده اند.تنها کارشان تروريسم و کشت و کشتار و سربريدن مسلمانان به خصوص شيعيان و معرفي کردن اسلام به عنوان دين خشونت به جهانيان است،به طوري که غير مسلمانان از اسلام بيزار شوند.با اين که مسيحيان فتنه هاي مختلفي عليه جهان اسلام به راه انداختند و معتقد به 3 خدا هستند و هم آنها و هم يهوديان سرزمينهاي اسلامي را غصب کردند،تمام عملياتهاي وهابيها عليه کساني است که شهادتين بر زبان جاري ميکنند و رو به کعبه نماز ميخوانند و زکات ميدهند و قرآن را قبول دارند.هر چند وقت يک بار هم با فتواهاي درپيت،خودشان را ميان مسلمانان بيش از پيش رسوا ميکنند!
12.اگر هم بوده ربطي به اين که به اين وهابيها ميگويند وهابي ندارد!
13.نوشتن يک کتاب درباره توحيد،اصلي که هر آدم عاقلي آن را قبول دارد فضيلت نيست.ثانيا نمونه اي از توحيد او را ذکر کرديم(شاب امرد).توحيدي که ما از وهابيها ميبينيم به درد خودش و پيروان خشک مغزش ميخورد! مهاجراني هم يک کتاب در رد آيات شيطاني نوشت ولي الان کارشناس bbc شده که با سلمان رشدي مصاحبه دفاعيه ميکند.هنوز علماي گراميمان را از دست نداديم که مزخرفات ابن عبدالوهاب را بخوانيم! توحيدي که با رد توسل و تبرک و ... که همگي مورد تاييد قرآن و سنت و اهل بيت و عقل همراه باشد ارزاني خودتان!!
14.چرا به سني هاي حنبلي ميگوييد حنبلي؟!! مگر امامشان احمد بن حنبل نيست ؟!! چرا به نام پدرش نامگذاري ميکنيد؟!! چرا احمديه نمي گوييد؟!! هر جوابي داديد ما هم همان جواب را مي دهيم! تازه مگر ما گفتيم وهابي؟!! عزيزان اهل سنت هم ميگويند وهابي!!
15.بگوييد کدام دليل مخالف قرآن است؟! آيا قرآن که داراي تفاسير گوناگون است براي هدايت کافي است؟ آيا کسي نبايد حقيقت قرآن را بيان کند؟ اين شخص رسول گرامي اسلام است که از طريق سنت قرآن را آموزش مي دهد.آيا کسي که خداوند آموزش کتابش را به او سپرده ميتواند در دريافت و ابلاغ وحي يا اعمال زندگي مرتکب خطا شود؟! در اين صورت چطور ميتوان به سنت اعتماد کرد؟! سنت را از چه کسي بايد گرفت؟ اصحابي که خطاها و گناهان فراوان کرده اند و هر يک به طريقي رفته اند و به قول شما اجتهاد کردند؟!! يا اهل بيت که رسول الله آنها را قرين قرآن کرده و تمسک به آنان را لازمه هرگز گمراه نشدن؟! ابوحنيفه و شافعي و ... زمان پيغمبر بودند که سنت پيامبر را براي ما بيان کنند؟!! اگر کسي خطا به فعل و قولش راه داشته باشد ديگر چه اعتمادي به اوست که سنت را براي ما بيان کند؟!! معلم و بيانگر دين بايد معصوم باشد که قرآن،پيامبر و امامان اينگونه اند.
16.در مورد نامگذاري به نام به اصطلاح خلفاي راشدين در اين سايت مطلب بسيار است.خوب بود مصاديق را نام ميبرديد و سرخود جاهلانه و يا با تقليد از علمايتان حرفي را نميزديد.امام حسن عسکري و امام رضا فقط يک پسر داشتند که نامش محمد است.نام تمام پسران امام حسين علي است.ابوبکر که اصلا اسم نيست و کنيه است و کنيه را هم پدر تعيين نميکند! تنها امامزاده اي که به نام عثمان است عثمان بن علي بن ابيطالب است.ما که امامزاده ديگري به نام عثمان نمي شناسيم! آن هم صراحتا حضرت فرمودند که به ياد عثمان بن مظعون نام گذاشتند.بيست و چند صحابي پيغمبر نامشان عمر بوده.از جمله عمر بن ابي سلمه که فرماندار حضرت علي بود.شما علم غيب داريد که حضرات معصومين به خاطر علاقه به عمرخطاب اسم فرزندشان را عمر گذاشتند؟!! يا حديثي در اين باره داريم؟!! آن هم اسامي که يک جا عمرو آمده و جاي ديگر عُمر که اصلا قابل استناد نيست.امامان و اصحاب نام فرزندانشان را عبدالله هم ميگذاشتند.شايد از روي علاقه به عبدالله بن ابي يا عبدالله بن سبأ بوده؟!! شايد امامان به عمربن سعد خيلي علاقه داشتند؟! اگر بگوييد به عمر خطاب علاقه داشتند و با عمرسعد دشمن بودند ولي دوستيشان را بر دشمنيشان غلبه دادند ما هم عين همين جواب را به خودتان ميدهيم.به عمر بن ابي سلمه علاقه داشتند و با عمرخطاب دشمن بودند ولي دوستيشان را بر دشمنيشان غلبه دادند.در مورد امام باقر،امام صادق،امام جواد و امام هادي که دروغ محض گفتيد.در حرم امام کاظم اسم 20 پسر امام کاظم آمده(بنا به قولي 18 پسر که همين دليل عدم سنديت اين نوع مطالب است.) و نام هيچکدام عمر نيست.اگر اسامي فرزندي از حضرت علي،امام حسن و امام سجاد هم عمر باشد و حتي ثابت شده باشد باز ربطي به عمر ندارد.شايد امام سجاد به دليل علاقه به عمويش نام پسرش را عمر گذاشته و امام علي و امام حسن هم به دليل علاقه به عمربن ابي سلمه. وقتي معاويه شايعه ميکند که امام حسن 200 زن داشتند و حتي مورخين هم اين مطلب را ذکر ميکنند ديگر چگونه به اين نوع مطالب ميتوان استناد کرد؟! تازه اين همه دليل بر غاصبيت 3 نفر داريم؛همه را رها کنيم و همين نامگذاري غير مستند را بچسبيم.لابد حضرت علي به ابوبکر و عمر خيلي علاقه داشتند که آن دو را کاذب(دروغگو)،آثم(گناهکار و بدکار)،غادر(مکار دغل باز) و خائن ميدانستند(صحيح مسلم)؟!! در مورد زنان پيغمبر هم همين است.اکثر زنان پيغمبر افرادي صالحه بودند.اگر منظورتان از امهات مومنين فقط عايشه است که همينطور هم هست نه يک نمونه ذکر کرديد و نه اين قضيه ربطي به علاقه به عايشه دارد! لابد عايشه به حضرت علي خيلي علاقه داشته که از ذکر به نيکي کردن نام حضرت خودداري ميکرده و عليه او جنگ جمل راه انداخته(به قول ابن تيميه ملعون براي اصلاح امور مسلمين!!!) و موقع شهادتش سجده کرده و از دفن امام حسن کنار پيغمبر خودداري کرده با اين که هيچ حقي دراين باره نداشته و صاحب خانه نبوده و ... پس لطفا چرت و پرت نگوييد!
17.يکي بايد به شما بگويد! آيا دست از تعصب ملحدانه و کورکورانه برنميداريد؟!!
18.والا تا جايي که ما سراغ داريم هميشه اهل سنت بودند که با شيعيان مبارزه ميکردند و با القابي مثل رافضي و ... آنان را آزار و شکنجه ميدادند! و خون آنان را مباح ميدانستند.در ضمن ما از عقيده خودمان دفاع ميکنيم و به کساني که شبهه ميکنند جواب ميدهيم.مبارزه با وهابيت هم به اين دليل نيست که عقايد اهل سنت را قبول داريم.اگر رد عقايد باطل هر دين و مذهبي از جمله اهل سنت مبارزه است،آري ما مبارزه ميکنيم.منتهي نه با اشخاص بلکه با عقايد و با اهل سنت هم مسالمت آميز زندگي ميکنيم.بهتر است از وهابيها اين سوال را بپرسيد.آيا مبارزه با تشيع را به بهانه توسل کنار نميگذاريد؟!
19.و بسياري ديگر ...
23 | محب علي | Iran - Zahedan | ١٦:٠١ - ١١ خرداد ١٣٩٢ |
البته اگر چه خودو شيعه باشم اما بگذاريد نماز بخوانند چرا که منع کردن از عبادت براي مسلمان شايسته نيست.و ظاهرا خودم حضرت امام(رح) زمين مسجد را دادند.بزرگان دين کار و ياران پيامبر که در بعضي از کتابهاي خودمان آمده کار بسيار خطرناکي است چرا که امکان ندارد مکتب پيامبر در طول 23سال قرباني تنها چند نفر قبولي داشته باشددور از انصاف است جانم فداي رهبر
24 | رهگذر | Singapore - Singapore | ٠٥:٠١ - ١٥ خرداد ١٣٩٢ |
آخر کذاب هاي خناس! کجا شيعيان در مکه و مدينه مسجد دارند؟ در مکه که هيچ چيز ندارند. در مدينه هم مسجد نيست، بلکه حسينيه است. يعني سعودي ملعون آن را به عنوان مسجد به رسميت نمي شناسد و شيعيان هميشه بايد در ترس و لرز عزاداري کنند که مبادا عمال سعودي حمله کنند. در عوض اگر جماعت عمريه در تهران مسجد ندارد، 5-6 نمازخانه دارد و تمام اعمال عبادي را در آن با امنيت کامل انجام مي دهد و با بي حيايي از توحيد (بخوانيد شرک، چون عمريه اگر بخاري را قبول دارد به تجسم ذات الله تبارک و تقدس هم باور دارد) سخن مي گويند.
اتفاقا پيشنهاد جماعت عمريه ايران خيلي پيشنهاد خوبي است. اما براي عملي شدن، جناب عبدالحميد بايد با سعودي و مصر مذاکره کند تا شيعيان در مکه و مدينه و قاهره (جالب است در قاهره يک حسينيه را هم تحمل نکردند و سريع تعطيل کردند) مسجد داشته باشند. وقتي آنها قانع کردند و مساجد شيعيان در آن شهرها باز شد، بعد مي توانند در تهران مسجد داشته باشند.
25 | محمد | Iran - Tehran | ٢٣:٣٥ - ١٧ خرداد ١٣٩٢ |
در دوره اي که باطل عينيت پيدا کرده جاي اين بحثها فقط خالي بود که الحمدلله پرشد
26 | وطن | Iran - Tehran | ٢٢:٤١ - ٠٥ شهریور ١٣٩٢ |
واقعاً که بخوبي منافع ملي را زير پا مي گذاريد و براتان هم مهم نيسب چه بر سر مملکت خواهد آمد!!
اصلاً شما ميدانيد چي داريد ميگيد و آب به کدام آسياب مي ريزيد؟
خداي عظيم هدايت کند همه ي ما را
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها